www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 03, 23:28:17
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921184
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Népautók
Oldalak:
1
...
302
303
304
305
306
[
307
]
308
309
310
311
312
...
395
Szerző
Téma: Népautók (Megtekintve 4219016 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3527 Dátum:
2006 November 22, 18:50:32 »
Idézetet írta: Sylvacska - 2006 November 21, 19:02:11
Jajj!
Akinek a 2 lila, 1 fehér bogara, és autószállítója van.. Vagy nem Tibi???
feri.
2 lila sima, 1 piros cabrió bogár
1 platós vw kisteherautó
és egyébként autószállító kamionnal jár
a többi stimmel :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3526 Dátum:
2006 November 22, 14:01:41 »
Idézetet írta: Süni - 2006 November 22, 13:46:42
erről a motorvariánsról nem is hallottam ! Tudom, nézzem meg a 850.hu-n a technikainál...
Hát a Limo 850 speciál és a 850 coupé ugyanazt a 843 ccm-is 47 lovas kis sportmotort kapta, és ugynaazt az első tárcsafékes de még egykörös féket. A 2 kocsi kasztniban tért csak el. És a coupé sajna vagy 100 kilóval nehezebb is. Úgyhogy a legjobb kis élménykocsi a Limo 850 Speciál volt, nem véletlen a rallyváltozatok is inkább a könnyebből készültek.
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3525 Dátum:
2006 November 22, 13:46:42 »
Idézetet írta: Lente - 2006 November 22, 13:00:24
Nem kell semmit se cserélni!! Az enyémben a 843 ccm-is moci 47 lovas, ezáltal van nekije duplakarbi, 4leömlős kipuff, a nagyszelepes hengerfej a hegyes vezérműtengellyel
És a blokk is ugyanaz, csak rövidebb a hejtókar.
Hidd el, tényleg ennyi csak a különbség.
Az enyém hengerfejét szétbarmolátk elődeim, és nagyszelepes, 900-as, de nem coupé-jé van rajta most, hanem egy 900-as kisbuszról való. Ezzel is szépen megy. és lehet, csak 45 lovas, nem 47. De mivel fel van gyönyörűen újítva a motorja, nem zavar egyáltalán.
erről a motorvariánsról nem is hallottam ! Tudom, nézzem meg a 850.hu-n a technikainál...
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3524 Dátum:
2006 November 22, 13:00:24 »
Idézetet írta: Süni - 2006 November 22, 12:17:23
Csak a cikkben folyamatosan SportCoupe-ról van szó... Egyébként hengerfejet, és veztengelyt,kipufogót, vmint váltót is kell cserélned a SportCoupe menetteljesítményeihez.
az enyémre nincs idő, szétrohasztani nem akarom, ahhoz túl jó állapotú. Van szerelőm, csak marha lassú. Főfékhengert és hátsó fékdobot kéne cserélnie, de 4 hónapja csak halogatja....
Nem kell semmit se cserélni!! Az enyémben a 843 ccm-is moci 47 lovas, ezáltal van nekije duplakarbi, 4leömlős kipuff, a nagyszelepes hengerfej a hegyes vezérműtengellyel
És a blokk is ugyanaz, csak rövidebb a hejtókar.
Hidd el, tényleg ennyi csak a különbség.
Az enyém hengerfejét szétbarmolátk elődeim, és nagyszelepes, 900-as, de nem coupé-jé van rajta most, hanem egy 900-as kisbuszról való. Ezzel is szépen megy. és lehet, csak 45 lovas, nem 47. De mivel fel van gyönyörűen újítva a motorja, nem zavar egyáltalán.
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3523 Dátum:
2006 November 22, 12:17:23 »
Idézetet írta: Lente - 2006 November 22, 09:29:21
Süni: Igen Coupé, én nem is mondtam soha mást. De a 843 ccm-es mociból hajtókar cserével máris 903 ccm lesz és vérmes 52 vagy 55 ló.
És mi van a malackáddal? Láttam a 850 fórumon, hogy árulod, sőt, és mintha egy SC-t vettél volna helyette???
És kéne egy szerelő aki ért öreg fityókhoz vagy öreg autóhoz...
Csak a cikkben folyamatosan SportCoupe-ról van szó... Egyébként hengerfejet, és veztengelyt,kipufogót, vmint váltót is kell cserélned a SportCoupe menetteljesítményeihez.
az enyémre nincs idő, szétrohasztani nem akarom, ahhoz túl jó állapotú. Van szerelőm, csak marha lassú. Főfékhengert és hátsó fékdobot kéne cserélnie, de 4 hónapja csak halogatja....
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3522 Dátum:
2006 November 22, 12:03:51 »
Rulezka: Köszi, tudom.
újkocsi marad, mert muszáj, kb annyit ér, ami tartozás van rajta... és már 43 ezer km-nél tart nem egészen 1,5 évesen... Amíg a 200 ezret nem szolgálja le szépen, nem érte meg, úgyhogy erősen használtautó ő már...
Viszont a kis kópé meg lesz csinálva, inkább alszom szivacson és főzok hokedlin villanyrezsón 1 évig az új lakásban
Rulezka
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3521 Dátum:
2006 November 22, 10:14:59 »
Lente!
a leírtak nem olyan drámaiak, és anyagilag se kerül olyan sokba! csak el kéne vinned egy autószerelőhöz, ha vizsgához kell hátszél szólj.. megadja ismerős ismerőse mindenre, csak 4 keréken be tudj vele gurulni! de előbb azé' csináld meg hogy haza is tudj vele menni! gyerünk haver.. ha vettél egy kocsit akkor muszá
ly
j
foglalkozni vele.. hidd el.. ha most költenél rá.. megtérülne, meghálálná..
ne csak dísznek legyen autód!
a mindnenapi futkározásokra meg vegyél egy OFF kb 8-10 évest fillérekért.. és akkor többszázezret spórolhatnál és tudnál járni bárhová.
Ha azt mondom, hogy a Golf I és Golf II hobbiautó (kultautó) akkor gondolom érted, hogy az jó választás?
mi tavaszsal vettünk Pityubácsi megtekintési segítségével, azóta imába foglaltuk Pityubácsi nevét, a kocsiba azóta tettünk 12500 km-t és levegőszürőcsere,olajszürőcsere,olajcserén kívül semmire se költöttünk. és akocsi 350e ft volt februárba, de kaptunk hozzá 4 téligumit (90%-t) felnin, és 4 nyári gumit felnin, amik mondjuk jövőre cserélnk, mert használtak,de ha belegondolsz, 12500 km alatt az autó hibátlanul ment.. és amúgy is csak 152e km volt benne.. szerintem akövetkező 150e km is menni fog neki, jövőre csak gumicsere lesz és ha kell fékbetét csere, valamint kora tavasszal olajcsere+szürők.
Szóval én helyedbe nem ragaszkodni Off zsírúj verdákhoz, inkább néznék egy frankó fiatal kocsit (max 10-12 évest) azt meg már fillérekért lehet az újhoz képest és ha kultautót veszel, vagy mondhatni hobbit akkor akötelező se jön max évi 15-18 e ft-ba!
Persze olyan típust válassz amihez van szerelő ismerősöd...
Mi aGolfot egy ismerőshöz visszük, ha meg alkatrész kel akkor óbudán: Kunigunda utca asszem Parajdi.. korrekt és gyors valamint jó munkát végzett mindig!
«
Utoljára szerkesztve: 2006 November 22, 10:25:18 írta Rulezka
»
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3520 Dátum:
2006 November 22, 09:38:19 »
Idézetet írta: Lente - 2006 November 22, 09:29:21
Süni: Igen Coupé, én nem is mondtam soha mást. De a 843 ccm-es mociból hajtókar cserével máris 903 ccm lesz és vérmes 52 vagy 55 ló.
És mi van a malackáddal? Láttam a 850 fórumon, hogy árulod, sőt, és mintha egy SC-t vettél volna helyette???
És kéne egy szerelő aki ért öreg fityókhoz vagy öreg autóhoz...
Gyuszkó: az a helyzet, hogy tudtommal nincs kédergumi se, úgy kéne csináltatni. A Coupé szélvédő meg égen-földön nincs, akinek van, nem adja el. Nekem egyszer betört már autópályán, csoda volt szerezni másnapra egyet. Szóval félünk és nem vesszük ki
A peremezést a gumi alatt azért baszták el, mert lemezt toldottak egy helyen és egymásra takar a két vas és ott sokkal vastagabb ugye, a gumi nem tud rendesen ott felülni mellett és befolyik a víz. ( 2 helyen is) De ez e alegkevesebb. Talán enélkül is beázna
Anélkül, hogy kivennéd, pisztollyal nyomd körbe fekete szilikonnal. Gumikéder alá kell a pisztoly csőrét benyomni. Talán ez segít a beázás kivédésében, és ki sem kell szedned az ablakot hozzá.
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3519 Dátum:
2006 November 22, 09:29:21 »
Idézetet írta: Süni - 2006 November 22, 06:59:54
No de ez nem is Sport Coupe, csak Coupe ! ...
Süni: Igen Coupé, én nem is mondtam soha mást. De a 843 ccm-es mociból hajtókar cserével máris 903 ccm lesz és vérmes 52 vagy 55 ló.
És mi van a malackáddal? Láttam a 850 fórumon, hogy árulod, sőt, és mintha egy SC-t vettél volna helyette???
És kéne egy szerelő aki ért öreg fityókhoz vagy öreg autóhoz...
Gyuszkó: az a helyzet, hogy tudtommal nincs kédergumi se, úgy kéne csináltatni. A Coupé szélvédő meg égen-földön nincs, akinek van, nem adja el. Nekem egyszer betört már autópályán, csoda volt szerezni másnapra egyet. Szóval félünk és nem vesszük ki
A peremezést a gumi alatt azért baszták el, mert lemezt toldottak egy helyen és egymásra takar a két vas és ott sokkal vastagabb ugye, a gumi nem tud rendesen ott felülni mellett és befolyik a víz. ( 2 helyen is) De ez e alegkevesebb. Talán enélkül is beázna
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3518 Dátum:
2006 November 22, 08:58:58 »
Idézetet írta: Lente - 2006 November 21, 22:51:05
(az márcsak nagyon zárójelbe, hogy ki kéne venni a féltett szélvédőt és megcsinálni a lemezperemet alatta, hogy ne ázzon be folyton, de nem mertük még, mert ha eltörik, nincs másik, tényleg nincs
)
Akkor lehet, hogy először azt kellene szermányolnod, aztán a szélvédőkeret javítása. Spagettis barátainknál próbáltad már? Az e-bay már gondolom, lefutott kör...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3517 Dátum:
2006 November 22, 06:59:54 »
Idézetet írta: Lente - 2006 November 21, 23:42:35
Ha már ennyit beszéltem róla, itt egy cikk a kocsmról. Mármint konkrétan az enyémről:
http://www.a5.hu/cikkek/3/4021.shtml
No de ez nem is Sport Coupe, csak Coupe ! ...
RNIE
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3516 Dátum:
2006 November 21, 23:52:39 »
A népautóba mindenki benyomhatja az offautóját?
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3515 Dátum:
2006 November 21, 23:42:35 »
Ha már ennyit beszéltem róla, itt egy cikk a kocsmról. Mármint konkrétan az enyémről:
http://www.a5.hu/cikkek/3/4021.shtml
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3514 Dátum:
2006 November 21, 22:51:05 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 November 21, 22:18:04
Ennyi az össz baja?
Egy hétvége alatt vizsgaképessé lehet tenni,ha nem jön közbe semmi váratlan.Persze a kárpitozást kivéve.
Hátsó csillapítót miért nem nézel újat bele?Szerintem lehet venni és tartósabb,mint a felújított.
ŐŐŐŐ ...majnem csak ennyi.
De 80 km-re áll egy jóbarátom udvarán aki remek kis autót faragott belőle 2003-04 telén-tavaszán. De másfél éve elvileg bontódik a garázsa és épül az új (én terveztem neki
) A régi garázsba nem fér már be az én kocsim... sem a javítanivaló rajta
ez nincs kimondva, de látom.
A lengéscsillapító pedig van 22 ezer/db utángyártva, és 20-ért van olasz felújított, vagyis volt 1,5 éve. El is ment annó a kicsike vizsgázni, csak kibaszták a lengők miatt.
Az első futómű szétszed, 16 szilent kiszed-berak, fék újraösszerak stb... nem egy hétvége ezen
Na mind1, még reménykedek.
De örülök hogy szóbahoztad, nehéz erről a hosszú mélypontról kilendülni.
(az márcsak nagyon zárójelbe, hogy ki kéne venni a féltett szélvédőt és megcsinálni a lemezperemet alatta, hogy ne ázzon be folyton, de nem mertük még, mert ha eltörik, nincs másik, tényleg nincs
)
BALOOO
Hozzászólások: 104
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3513 Dátum:
2006 November 21, 22:34:24 »
Idézetet írta: Lente - 2006 November 21, 22:12:57
jAJJ.....ne kérj ilyen nehezet...
Kéne hozzá egy tréler, ami odaviszi egy olyan szerelőhöz, aki mindenét (nemsok) megcsinálja, bekárpitozódik a 4 széke fekete alcantara borítással + műszerfalat is hamár... és műszaki vizsga.
A nemsok rajta a következő:
-2 hátsó lengéscsillapító felújítása Kárászynál (elfojt az olaj, ezért nem tud lábon sehova se menni)
-benzinpumpa csere (megvan, csak be kéne rakni) + cserélni a pumpalökdöső kis acélcsapot
-motort újra feltölteni olaj+víz és beindítani 1,5 év állás után...
-és nagyon fontos futóműállítás
- a hátsó rugója nagyon leült, azt sem ártana cserélni, mert az első lapköteg ki lett tavaly télen cserélve és most olyan mint egy motorcsónak
-Ja, és majdnem kimaradt: első futó szilentek +függőcsapszeg, 5 hónap pesti és egyéb utak tönkretették, de lehet jók. Csapszeget már vettem bele.
Szóval nagyszervíz ez... és remélem nem kezdett el rohadni azóta. (bár ez nem olyan, nem is értem miért)
...namost tavasz végén lakásvétel, áprilisig egy rakás pénzt kell be kell fizetni. Nemtom mikor jut kocsira. (a 1,5 éveset eladnám, mert sok a részlete, de kell akoris valami amivel ilyen rengeteget járok... na, nehéz ez)
De a kis kópé jövőre tölti be 40-edik évét, remélem történik valami csoda és tényleg elkészül nyárra
De tessék lelkesíteni
Annyi idős mint két georg
nekem kacsám van:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=25977
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3512 Dátum:
2006 November 21, 22:18:04 »
Idézetet írta: Lente - 2006 November 21, 22:12:57
jAJJ.....ne kérj ilyen nehezet...
Kéne hozzá egy tréler, ami odaviszi egy olyan szerelőhöz, aki mindenét (nemsok) megcsinálja, bekárpitozódik a 4 széke fekete alcantara borítással + műszerfalat is hamár... és műszaki vizsga.
A nemsok rajta a következő:
-2 hátsó lengéscsillapító felújítása Kárászynál (elfojt az olaj, ezért nem tud lábon sehova se menni)
-benzinpumpa csere (megvan, csak be kéne rakni) + cserélni a pumpalökdöső kis acélcsapot
-motort újra feltölteni olaj+víz és beindítani 1,5 év állás után...
-és nagyon fontos futóműállítás
- a hátsó rugója nagyon leült, azt sem ártana cserélni, mert az első lapköteg ki lett tavaly télen cserélve és most olyan mint egy motorcsónak
...namost tavasz végén lakásvétel, áprilisig egy rakás pénzt kell be kell fizetni. Nemtom mikor jut kocsira. (a 1,5 éveset eladnám, mert sok a részlete, de kell akoris valami amivel ilyen rengeteget járok... na, nehéz ez)
De a kis kópé jövőre tölti be 40-edik évét, remélem történik valami csoda és tényleg elkészül nyárra
Ennyi az össz baja?
Egy hétvége alatt vizsgaképessé lehet tenni,ha nem jön közbe semmi váratlan.Persze a kárpitozást kivéve.
Hátsó csillapítót miért nem nézel újat bele?Szerintem lehet venni és tartósabb,mint a felújított.
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3511 Dátum:
2006 November 21, 22:12:57 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 November 21, 21:41:43
Remélem a jövő nyári Mini Weekenden ott fogy "vigyorogni" a 850 SC is
jAJJ.....ne kérj ilyen nehezet...
Kéne hozzá egy tréler, ami odaviszi egy olyan szerelőhöz, aki mindenét (nemsok) megcsinálja, bekárpitozódik a 4 széke fekete alcantara borítással + műszerfalat is hamár... és műszaki vizsga.
A nemsok rajta a következő:
-2 hátsó lengéscsillapító felújítása Kárászynál (elfojt az olaj, ezért nem tud lábon sehova se menni)
-benzinpumpa csere (megvan, csak be kéne rakni) + cserélni a pumpalökdöső kis acélcsapot
-motort újra feltölteni olaj+víz és beindítani 1,5 év állás után...
-és nagyon fontos futóműállítás
- a hátsó rugója nagyon leült, azt sem ártana cserélni, mert az első lapköteg ki lett tavaly télen cserélve és most olyan mint egy motorcsónak
-Ja, és majdnem kimaradt: első futó szilentek +függőcsapszeg, 5 hónap pesti és egyéb utak tönkretették, de lehet jók. Csapszeget már vettem bele.
Szóval nagyszervíz ez... és remélem nem kezdett el rohadni azóta. (bár ez nem olyan, nem is értem miért)
...namost tavasz végén lakásvétel, áprilisig egy rakás pénzt kell be kell fizetni. Nemtom mikor jut kocsira. (a 1,5 éveset eladnám, mert sok a részlete, de kell akoris valami amivel ilyen rengeteget járok... na, nehéz ez)
De a kis kópé jövőre tölti be 40-edik évét, remélem történik valami csoda és tényleg elkészül nyárra
De tessék lelkesíteni
«
Utoljára szerkesztve: 2006 November 21, 22:16:36 írta Lente
»
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3510 Dátum:
2006 November 21, 21:41:43 »
Idézetet írta: Lente - 2006 November 21, 21:37:58
Én is remélem a jövő nyári Mini Weekenden sikerül már közösen is sörözni
Remélem a jövő nyári Mini Weekenden ott fogy "vigyorogni" a 850 SC is
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3509 Dátum:
2006 November 21, 21:37:58 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 November 21, 19:07:47
ÖÖÖÖ valószínűleg lesz nem egy ilyen alkalom
Én is remélem a jövő nyári Mini Weekenden sikerül már közösen is sörözni
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3508 Dátum:
2006 November 21, 19:07:47 »
Idézetet írta: Rulezka - 2006 November 20, 23:23:29
szerintem lesz olyan nyári találkozó pl: 2007 nyarán,ahol a kompromisszumra hajlásodat tudom befolyásolni, csak akkor azt már nem üveg hanem liter számba kell mérni (gondolom)
ÖÖÖÖ valószínűleg lesz nem egy ilyen alkalom
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3507 Dátum:
2006 November 21, 19:07:10 »
Idézetet írta: Rulezka - 2006 November 21, 01:17:52
Béci!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=796072&command=ugras&screenwidth=1024
érdekes egy autó ez, néhány részletet tekintve egy fél minit felhasználtak hozzá, az első index kicsit Clubman gyanús,de nem teljesen, na meg az orra is egy picit hasonlít, és a műszerfalóra!!
Rengeteg Mini alkatrész van a Marinákban,pl a motor is az 1.3-as A szériás,csak ha jól tudom hosszában beépítve és hátsókerékhajtással.Biztos jó kis gép.
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Sylvacska
Hozzászólások: 2143
Örült Nők ketrece
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3506 Dátum:
2006 November 21, 19:02:11 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 21, 18:30:36
az fasza.
ki az a tibi???
Jajj!
Akinek a 2 lila, 1 fehér bogara, és autószállítója van.. Vagy nem Tibi???
www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3505 Dátum:
2006 November 21, 18:30:36 »
Idézetet írta: Sylvacska - 2006 November 21, 07:23:07
Erdősor u. melletti garázssorban, ez az a garázs, amiről Tibivel beszéltetek...
az fasza.
ki az a tibi???
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
CsabaR4
Hozzászólások: 214
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3504 Dátum:
2006 November 21, 13:00:52 »
Idézetet írta: FOdee - 2006 November 21, 12:06:27
Nekem 850-es R4-em van de még 6 alatt nem volt a fogyasztás, de gondolom köszönhető a kissé rossz karburátoromnak,
most hidegbe 7-7,5 városba.
Nekem is van 850-es tapasztalatom. Ha használtam normálisan (90-110km/h) akkor 6 liter alá nem ment. Ha nagyon hajtottam, vagy télen inkább 6.5-7 liter körül evett. Nagyon kímélve (70-80) elképzelhető volt az 5.5 liter is.
Alapjában véve az 1100-esnél magasabb fordulatszám és a régebbi konstrukciójú motor miatt eszik többet a 850 -es motor. Persze a gyújtás, karbi, stb mindent befolyásol.
1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
FOdee
Hozzászólások: 50
R4
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3503 Dátum:
2006 November 21, 12:06:27 »
Hi!
Nekem 850-es R4-em van de még 6 alatt nem volt a fogyasztás, de gondolom köszönhető a kissé rossz karburátoromnak,
most hidegbe 7-7,5 városba.
Sylvacska
Hozzászólások: 2143
Örült Nők ketrece
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3502 Dátum:
2006 November 21, 07:23:07 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 20, 20:57:40
hova sikerült beköltöztetni a pöfögőt?
Erdősor u. melletti garázssorban, ez az a garázs, amiről Tibivel beszéltetek...
www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Rulezka
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3501 Dátum:
2006 November 21, 01:17:52 »
Béci!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=796072&command=ugras&screenwidth=1024
érdekes egy autó ez, néhány részletet tekintve egy fél minit felhasználtak hozzá, az első index kicsit Clubman gyanús,de nem teljesen, na meg az orra is egy picit hasonlít, és a műszerfalóra!!
Rulezka
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3500 Dátum:
2006 November 20, 23:23:29 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 November 20, 22:29:19
Hajlok a kompromisszumra
szerintem lesz olyan nyári találkozó pl: 2007 nyarán,ahol a kompromisszumra hajlásodat tudom befolyásolni, csak akkor azt már nem üveg hanem liter számba kell mérni (gondolom)
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3499 Dátum:
2006 November 20, 22:29:19 »
Idézetet írta: Rulezka - 2006 November 20, 22:00:54
na látom sikerült megtalálni azt ami nekem nincs, oké nincs szögletes Clubman hátsó lökösöm,de a klasszikus Mini gömbölyű lököse is megfelel, főleg mert azt még kb 1 évvel a Mini felújítása előtt vettem Balázstól.. úgy örültem neki, 1 évig szobám kelléke volt! Így ha úgy vesszük már családtagnak számít, talán így neked Béci elég indok ez arra hogy ezen a Clubman-en megfelelőnek találd?
Hajlok a kompromisszumra
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Rulezka
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3498 Dátum:
2006 November 20, 22:00:54 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 November 20, 21:49:06
Főleg a hátsó lökhárítója
na látom sikerült megtalálni azt ami nekem nincs, oké nincs szögletes Clubman hátsó lökösöm,de a klasszikus Mini gömbölyű lököse is megfelel, főleg mert azt még kb 1 évvel a Mini felújítása előtt vettem Balázstól.. úgy örültem neki, 1 évig szobám kelléke volt! Így ha úgy vesszük már családtagnak számít, talán így neked Béci elég indok ez arra hogy ezen a Clubman-en megfelelőnek találd?
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3497 Dátum:
2006 November 20, 21:49:06 »
Idézetet írta: Rulezka - 2006 November 20, 21:29:06
ez a gép isteni lesz!!
Főleg a hátsó lökhárítója
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3496 Dátum:
2006 November 20, 21:46:15 »
Idézetet írta: Rulezka - 2006 November 20, 21:29:06
Béci.. má' megértem miért nem jöttél évadzáróra.. ez a gép isteni lesz!!
Ettől még mehettem volna,jónak tűnt a buli a képek alapján
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Rulezka
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3495 Dátum:
2006 November 20, 21:29:06 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 November 20, 17:55:01
Még az is lehet,de nem tuti
Béci.. má' megértem miért nem jöttél évadzáróra.. ez a gép isteni lesz!!
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3494 Dátum:
2006 November 20, 20:57:40 »
Idézetet írta: Sylvacska - 2006 November 20, 20:49:07
Mindenkinek köszönöm a segítséget, sikerült garázst találni!
Nem alszunk többet az utcán,és a kertben
hova sikerült beköltöztetni a pöfögőt?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sylvacska
Hozzászólások: 2143
Örült Nők ketrece
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3493 Dátum:
2006 November 20, 20:49:07 »
Mindenkinek köszönöm a segítséget, sikerült garázst találni!
Nem alszunk többet az utcán,és a kertben
www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3492 Dátum:
2006 November 20, 17:55:01 »
Idézetet írta: Lente - 2006 November 20, 10:44:06
Béci, Neked karácsonyra autód lesz!!
Még az is lehet,de nem tuti
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3491 Dátum:
2006 November 20, 10:44:06 »
Béci, Neked karácsonyra autód lesz!!
CsabaR4
Hozzászólások: 214
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3490 Dátum:
2006 November 20, 09:57:54 »
Idézetet írta: tarczi88 - 2006 November 18, 23:45:58
Suzu vs. Renault 4 = 5liter vs. 4,5liter/ 100km országút
Most a Röncsivel járunk, ez jobb mint a Suzu, a karosszéria nem rosszabb a Suzukiénál. Viszont a fogyasztás lement 4.5 literre!
Milyen R4-ed van neked, ami 4.5 literrel megy?
1100-es, karbi?, évjárat?, hogyan van használva?
Nagyon jól hangzik az 4.5 liter/100km!! Nekem 5.5-6 liter körül eszik, de 120-szal is megyünk sokszor 3-an, amúgy 1100-es Zenith 28 karbival (ami nem a legjobb az 1100-eshez).
1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3489 Dátum:
2006 November 19, 20:20:14 »
Idézetet írta: BALOOO - 2006 November 19, 19:19:02
A szuroklap neve bitumenes lemez, többféle vastagságú van. Ezek a lapok valamilyen hordozóra felvitt bitumenből állnak, leggyakrabban papír vagy valamilyen szövet a hordozója, de lehet műanyag is, vagy fém. Tüzépen lehet ilyet venni, az épületek aljjzatait, tetőit, stb. lehet víz ellen szigetelni vele. Lángszóróval kell felmelegíteni és odaragasztani a felületre, illetve egymáshoz a lapokat. Vicces lehet így bogarat szigetelni
Jut eszebe: gyárilag bitumenes nikecell lap volt a padlón. (Vagy 8 éve ki kellett kaparni sajna...)
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3488 Dátum:
2006 November 19, 20:13:08 »
Idézetet írta: BALOOO - 2006 November 19, 20:00:43
pedig attól lesz hatékony a hangszigetelés, a bitumen inkább az átadódó rezgéseket csillapítja, a két anyag nem ugyanazt "csinálja"
Annyira nem zavar ha kicsit hangos marad a kocsi,eddig nagyon hangos volt
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Oldalak:
1
...
302
303
304
305
306
[
307
]
308
309
310
311
312
...
395
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Népautók
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...