www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 03, 23:28:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921184 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4219016 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3527 Dátum: 2006 November 22, 18:50:32 »

Jajj!  Grin  Akinek a 2 lila, 1 fehér bogara,  és autószállítója van..  Vagy nem Tibi???  Shocked

feri.
2 lila sima, 1 piros cabrió bogár
1 platós vw kisteherautó
és egyébként autószállító kamionnal jár

a többi stimmel :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3526 Dátum: 2006 November 22, 14:01:41 »

Shocked erről a motorvariánsról nem is hallottam ! Tudom, nézzem meg a 850.hu-n a technikainál... Embarrassed Wink
Hát a Limo 850 speciál és a 850 coupé ugyanazt a 843 ccm-is 47 lovas kis sportmotort kapta, és ugynaazt az első tárcsafékes de még egykörös féket. A 2 kocsi kasztniban tért csak el. És a coupé sajna vagy 100 kilóval nehezebb is. Úgyhogy a legjobb kis élménykocsi a Limo 850 Speciál volt, nem véletlen a rallyváltozatok is inkább a könnyebből készültek. Wink
Süni
« Hozzászólás #3525 Dátum: 2006 November 22, 13:46:42 »

Nem kell semmit se cserélni!! Az enyémben a 843 ccm-is moci 47 lovas, ezáltal van nekije duplakarbi, 4leömlős kipuff, a nagyszelepes hengerfej a hegyes vezérműtengellyel Smiley
És a blokk is ugyanaz, csak rövidebb a hejtókar.
Hidd el, tényleg ennyi csak a különbség.
Az enyém hengerfejét szétbarmolátk elődeim, és nagyszelepes, 900-as, de nem coupé-jé van rajta most, hanem egy 900-as kisbuszról való. Ezzel is szépen megy. és lehet, csak 45 lovas, nem 47. De mivel fel van gyönyörűen újítva a motorja, nem zavar egyáltalán.
Shocked erről a motorvariánsról nem is hallottam ! Tudom, nézzem meg a 850.hu-n a technikainál... Embarrassed Wink
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3524 Dátum: 2006 November 22, 13:00:24 »

Csak a cikkben folyamatosan SportCoupe-ról van szó... Egyébként hengerfejet, és veztengelyt,kipufogót,  vmint váltót is kell cserélned a SportCoupe menetteljesítményeihez.  Wink az enyémre nincs idő, szétrohasztani nem akarom, ahhoz túl jó állapotú. Van szerelőm, csak marha lassú. Főfékhengert és hátsó fékdobot kéne cserélnie, de 4 hónapja csak halogatja.... Embarrassed
Nem kell semmit se cserélni!! Az enyémben a 843 ccm-is moci 47 lovas, ezáltal van nekije duplakarbi, 4leömlős kipuff, a nagyszelepes hengerfej a hegyes vezérműtengellyel Smiley
És a blokk is ugyanaz, csak rövidebb a hejtókar.
Hidd el, tényleg ennyi csak a különbség.
Az enyém hengerfejét szétbarmolátk elődeim, és nagyszelepes, 900-as, de nem coupé-jé van rajta most, hanem egy 900-as kisbuszról való. Ezzel is szépen megy. és lehet, csak 45 lovas, nem 47. De mivel fel van gyönyörűen újítva a motorja, nem zavar egyáltalán.
Süni
« Hozzászólás #3523 Dátum: 2006 November 22, 12:17:23 »

Süni: Igen Coupé, én nem is mondtam soha mást. De a 843 ccm-es mociból hajtókar cserével máris 903 ccm lesz és vérmes 52 vagy 55 ló.  Grin
És mi van a malackáddal? Láttam a 850 fórumon, hogy árulod, sőt, és mintha egy SC-t vettél volna helyette???
És kéne egy szerelő aki ért öreg fityókhoz vagy öreg autóhoz...

Csak a cikkben folyamatosan SportCoupe-ról van szó... Egyébként hengerfejet, és veztengelyt,kipufogót,  vmint váltót is kell cserélned a SportCoupe menetteljesítményeihez.  Wink az enyémre nincs idő, szétrohasztani nem akarom, ahhoz túl jó állapotú. Van szerelőm, csak marha lassú. Főfékhengert és hátsó fékdobot kéne cserélnie, de 4 hónapja csak halogatja.... Embarrassed
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3522 Dátum: 2006 November 22, 12:03:51 »

Rulezka: Köszi, tudom.
újkocsi marad, mert muszáj, kb annyit ér, ami tartozás van rajta... és már 43 ezer km-nél tart nem egészen 1,5 évesen... Amíg a 200 ezret nem szolgálja le szépen, nem érte meg, úgyhogy erősen használtautó ő már...
Viszont a kis kópé meg lesz csinálva, inkább alszom szivacson és főzok hokedlin villanyrezsón 1 évig az új lakásban  Wink
Rulezka
« Hozzászólás #3521 Dátum: 2006 November 22, 10:14:59 »

Lente!
a leírtak nem olyan drámaiak, és anyagilag se kerül olyan sokba! csak el kéne vinned egy autószerelőhöz, ha vizsgához kell hátszél szólj.. megadja ismerős ismerőse mindenre, csak 4 keréken be tudj vele gurulni! de előbb azé' csináld meg hogy haza is tudj vele menni! gyerünk haver.. ha vettél egy kocsit akkor muszályj foglalkozni vele.. hidd el.. ha most költenél rá.. megtérülne, meghálálná..
ne csak dísznek legyen autód!
a mindnenapi futkározásokra meg vegyél egy OFF kb 8-10 évest fillérekért.. és akkor többszázezret spórolhatnál és tudnál járni bárhová.
Ha azt mondom, hogy a Golf I és Golf II hobbiautó (kultautó) akkor gondolom érted, hogy az jó választás?
mi tavaszsal vettünk Pityubácsi megtekintési segítségével, azóta imába foglaltuk Pityubácsi nevét, a kocsiba azóta tettünk 12500 km-t és levegőszürőcsere,olajszürőcsere,olajcserén kívül semmire se költöttünk. és  akocsi 350e ft volt februárba, de kaptunk hozzá 4 téligumit (90%-t) felnin, és 4 nyári gumit felnin, amik mondjuk jövőre cserélnk, mert használtak,de ha belegondolsz, 12500 km alatt az autó hibátlanul ment.. és amúgy is csak 152e km volt benne.. szerintem akövetkező 150e km is menni fog neki, jövőre csak gumicsere lesz és ha kell fékbetét csere, valamint kora tavasszal olajcsere+szürők.
Szóval én helyedbe nem ragaszkodni Off zsírúj verdákhoz, inkább néznék egy frankó fiatal kocsit (max 10-12 évest) azt meg már fillérekért lehet az újhoz képest és ha kultautót veszel, vagy mondhatni hobbit akkor akötelező se jön max évi 15-18 e ft-ba!
Persze olyan típust válassz amihez van szerelő ismerősöd...
Mi aGolfot egy ismerőshöz visszük, ha meg alkatrész kel akkor óbudán: Kunigunda utca asszem Parajdi.. korrekt és gyors valamint jó munkát végzett mindig!
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 22, 10:25:18 írta Rulezka »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3520 Dátum: 2006 November 22, 09:38:19 »

Süni: Igen Coupé, én nem is mondtam soha mást. De a 843 ccm-es mociból hajtókar cserével máris 903 ccm lesz és vérmes 52 vagy 55 ló.  Grin
És mi van a malackáddal? Láttam a 850 fórumon, hogy árulod, sőt, és mintha egy SC-t vettél volna helyette???
És kéne egy szerelő aki ért öreg fityókhoz vagy öreg autóhoz...

Gyuszkó: az a helyzet, hogy tudtommal nincs kédergumi se, úgy kéne csináltatni. A Coupé szélvédő meg égen-földön nincs, akinek van, nem adja el. Nekem egyszer betört már autópályán, csoda volt szerezni másnapra egyet. Szóval félünk és nem vesszük ki Smiley
A peremezést a gumi alatt azért baszták el, mert lemezt toldottak egy helyen és egymásra takar a két vas és ott sokkal vastagabb ugye, a gumi nem tud rendesen ott felülni mellett és befolyik a víz. ( 2 helyen is) De ez e alegkevesebb. Talán enélkül is beázna
Anélkül, hogy kivennéd, pisztollyal nyomd körbe fekete szilikonnal. Gumikéder alá kell a pisztoly csőrét benyomni. Talán ez segít a beázás kivédésében, és ki sem kell szedned az ablakot hozzá.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3519 Dátum: 2006 November 22, 09:29:21 »

No de ez nem is Sport Coupe, csak Coupe ! ... Wink
Süni: Igen Coupé, én nem is mondtam soha mást. De a 843 ccm-es mociból hajtókar cserével máris 903 ccm lesz és vérmes 52 vagy 55 ló.  Grin
És mi van a malackáddal? Láttam a 850 fórumon, hogy árulod, sőt, és mintha egy SC-t vettél volna helyette???
És kéne egy szerelő aki ért öreg fityókhoz vagy öreg autóhoz...

Gyuszkó: az a helyzet, hogy tudtommal nincs kédergumi se, úgy kéne csináltatni. A Coupé szélvédő meg égen-földön nincs, akinek van, nem adja el. Nekem egyszer betört már autópályán, csoda volt szerezni másnapra egyet. Szóval félünk és nem vesszük ki Smiley
A peremezést a gumi alatt azért baszták el, mert lemezt toldottak egy helyen és egymásra takar a két vas és ott sokkal vastagabb ugye, a gumi nem tud rendesen ott felülni mellett és befolyik a víz. ( 2 helyen is) De ez e alegkevesebb. Talán enélkül is beázna
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3518 Dátum: 2006 November 22, 08:58:58 »

(az márcsak nagyon zárójelbe, hogy ki kéne venni a féltett szélvédőt és megcsinálni a lemezperemet alatta, hogy ne ázzon be folyton, de nem mertük még, mert ha eltörik, nincs másik, tényleg nincs Sad )
Akkor lehet, hogy először azt kellene szermányolnod, aztán a szélvédőkeret javítása. Spagettis barátainknál próbáltad már? Az e-bay már gondolom, lefutott kör...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #3517 Dátum: 2006 November 22, 06:59:54 »

Ha már ennyit beszéltem róla, itt egy cikk a kocsmról. Mármint konkrétan az enyémről:
http://www.a5.hu/cikkek/3/4021.shtml
No de ez nem is Sport Coupe, csak Coupe ! ... Wink
RNIE
« Hozzászólás #3516 Dátum: 2006 November 21, 23:52:39 »

A népautóba mindenki benyomhatja az offautóját?
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3515 Dátum: 2006 November 21, 23:42:35 »

Ha már ennyit beszéltem róla, itt egy cikk a kocsmról. Mármint konkrétan az enyémről:
http://www.a5.hu/cikkek/3/4021.shtml
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3514 Dátum: 2006 November 21, 22:51:05 »

Ennyi az össz baja? Shocked Shocked
Egy hétvége alatt vizsgaképessé lehet tenni,ha nem jön közbe semmi váratlan.Persze a kárpitozást kivéve.
Hátsó csillapítót miért nem nézel újat bele?Szerintem lehet venni és tartósabb,mint a felújított.
ŐŐŐŐ ...majnem csak ennyi.
De 80 km-re áll egy jóbarátom udvarán aki remek kis autót faragott belőle 2003-04 telén-tavaszán. De másfél éve elvileg bontódik a garázsa és épül az új (én terveztem neki  Smiley) A régi garázsba nem fér már be az én kocsim... sem a javítanivaló rajta Sad ez nincs kimondva, de látom.
A lengéscsillapító pedig van 22 ezer/db utángyártva, és 20-ért van olasz felújított, vagyis volt 1,5 éve. El is ment annó a kicsike vizsgázni, csak kibaszták a lengők miatt.
Az első futómű szétszed, 16 szilent kiszed-berak, fék újraösszerak stb... nem egy hétvége ezen Cheesy
Na mind1, még reménykedek.
De örülök hogy szóbahoztad, nehéz erről a hosszú mélypontról kilendülni.
(az márcsak nagyon zárójelbe, hogy ki kéne venni a féltett szélvédőt és megcsinálni a lemezperemet alatta, hogy ne ázzon be folyton, de nem mertük még, mert ha eltörik, nincs másik, tényleg nincs Sad )
Nem elérhető BALOOO
Hozzászólások: 104


« Hozzászólás #3513 Dátum: 2006 November 21, 22:34:24 »

jAJJ.....ne kérj ilyen nehezet...
Kéne hozzá egy tréler, ami odaviszi egy olyan szerelőhöz, aki mindenét (nemsok) megcsinálja, bekárpitozódik a 4 széke fekete alcantara borítással + műszerfalat is hamár... és műszaki vizsga.
A nemsok rajta a következő:
-2 hátsó lengéscsillapító felújítása Kárászynál (elfojt az olaj, ezért nem tud lábon sehova se menni)
-benzinpumpa csere (megvan, csak be kéne rakni) + cserélni a pumpalökdöső kis acélcsapot
-motort újra feltölteni olaj+víz és beindítani 1,5 év állás után...
-és nagyon fontos futóműállítás
- a hátsó rugója nagyon leült, azt sem ártana cserélni, mert az első lapköteg ki lett tavaly télen cserélve és most olyan mint egy motorcsónak  Smiley
-Ja, és majdnem kimaradt: első futó szilentek +függőcsapszeg, 5 hónap pesti és egyéb utak tönkretették, de lehet jók. Csapszeget már vettem bele.
Szóval nagyszervíz ez... és remélem nem kezdett el rohadni azóta. (bár ez nem olyan, nem is értem miért)

...namost tavasz végén lakásvétel, áprilisig egy rakás pénzt kell be kell fizetni. Nemtom mikor jut kocsira. (a 1,5 éveset eladnám, mert sok a részlete, de kell akoris valami amivel ilyen rengeteget járok... na,  nehéz ez)
De a kis kópé jövőre tölti be 40-edik évét, remélem történik valami csoda és tényleg elkészül nyárra Smiley
De tessék lelkesíteni  Wink

Annyi idős mint két georg  Grin

Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3512 Dátum: 2006 November 21, 22:18:04 »

jAJJ.....ne kérj ilyen nehezet...
Kéne hozzá egy tréler, ami odaviszi egy olyan szerelőhöz, aki mindenét (nemsok) megcsinálja, bekárpitozódik a 4 széke fekete alcantara borítással + műszerfalat is hamár... és műszaki vizsga.
A nemsok rajta a következő:
-2 hátsó lengéscsillapító felújítása Kárászynál (elfojt az olaj, ezért nem tud lábon sehova se menni)
-benzinpumpa csere (megvan, csak be kéne rakni) + cserélni a pumpalökdöső kis acélcsapot
-motort újra feltölteni olaj+víz és beindítani 1,5 év állás után...
-és nagyon fontos futóműállítás
- a hátsó rugója nagyon leült, azt sem ártana cserélni, mert az első lapköteg ki lett tavaly télen cserélve és most olyan mint egy motorcsónak  Smiley

...namost tavasz végén lakásvétel, áprilisig egy rakás pénzt kell be kell fizetni. Nemtom mikor jut kocsira. (a 1,5 éveset eladnám, mert sok a részlete, de kell akoris valami amivel ilyen rengeteget járok... na,  nehéz ez)
De a kis kópé jövőre tölti be 40-edik évét, remélem történik valami csoda és tényleg elkészül nyárra Smiley
Ennyi az össz baja? Shocked Shocked
Egy hétvége alatt vizsgaképessé lehet tenni,ha nem jön közbe semmi váratlan.Persze a kárpitozást kivéve.
Hátsó csillapítót miért nem nézel újat bele?Szerintem lehet venni és tartósabb,mint a felújított.

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3511 Dátum: 2006 November 21, 22:12:57 »

Remélem a jövő nyári Mini Weekenden ott fogy "vigyorogni" a 850 SC is
jAJJ.....ne kérj ilyen nehezet...
Kéne hozzá egy tréler, ami odaviszi egy olyan szerelőhöz, aki mindenét (nemsok) megcsinálja, bekárpitozódik a 4 széke fekete alcantara borítással + műszerfalat is hamár... és műszaki vizsga.
A nemsok rajta a következő:
-2 hátsó lengéscsillapító felújítása Kárászynál (elfojt az olaj, ezért nem tud lábon sehova se menni)
-benzinpumpa csere (megvan, csak be kéne rakni) + cserélni a pumpalökdöső kis acélcsapot
-motort újra feltölteni olaj+víz és beindítani 1,5 év állás után...
-és nagyon fontos futóműállítás
- a hátsó rugója nagyon leült, azt sem ártana cserélni, mert az első lapköteg ki lett tavaly télen cserélve és most olyan mint egy motorcsónak  Smiley
-Ja, és majdnem kimaradt: első futó szilentek +függőcsapszeg, 5 hónap pesti és egyéb utak tönkretették, de lehet jók. Csapszeget már vettem bele.
Szóval nagyszervíz ez... és remélem nem kezdett el rohadni azóta. (bár ez nem olyan, nem is értem miért)

...namost tavasz végén lakásvétel, áprilisig egy rakás pénzt kell be kell fizetni. Nemtom mikor jut kocsira. (a 1,5 éveset eladnám, mert sok a részlete, de kell akoris valami amivel ilyen rengeteget járok... na,  nehéz ez)
De a kis kópé jövőre tölti be 40-edik évét, remélem történik valami csoda és tényleg elkészül nyárra Smiley
De tessék lelkesíteni  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 21, 22:16:36 írta Lente »
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3510 Dátum: 2006 November 21, 21:41:43 »

Én is remélem a jövő nyári Mini Weekenden sikerül már közösen is sörözni  Cool
Remélem a jövő nyári Mini Weekenden ott fogy "vigyorogni" a 850 SC is

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3509 Dátum: 2006 November 21, 21:37:58 »

ÖÖÖÖ valószínűleg lesz nem egy ilyen alkalom Grin Grin
Én is remélem a jövő nyári Mini Weekenden sikerül már közösen is sörözni  Cool
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3508 Dátum: 2006 November 21, 19:07:47 »

szerintem lesz olyan nyári találkozó pl: 2007 nyarán,ahol a kompromisszumra hajlásodat tudom befolyásolni, csak akkor azt már nem üveg hanem liter számba kell mérni (gondolom)  Evil Grin Cheesy
ÖÖÖÖ valószínűleg lesz nem egy ilyen alkalom Grin Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3507 Dátum: 2006 November 21, 19:07:10 »

Béci!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=796072&command=ugras&screenwidth=1024
érdekes egy autó ez, néhány részletet tekintve egy fél minit felhasználtak hozzá, az első index kicsit Clubman gyanús,de nem teljesen, na meg az orra is egy picit hasonlít, és a műszerfalóra!!

Rengeteg Mini alkatrész van a Marinákban,pl a motor is az 1.3-as A szériás,csak ha jól tudom hosszában beépítve és hátsókerékhajtással.Biztos jó kis gép.

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #3506 Dátum: 2006 November 21, 19:02:11 »

az fasza.
ki az a tibi???

Jajj!  Grin  Akinek a 2 lila, 1 fehér bogara,  és autószállítója van..  Vagy nem Tibi???  Shocked

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3505 Dátum: 2006 November 21, 18:30:36 »

Erdősor u. melletti garázssorban, ez az a garázs, amiről Tibivel beszéltetek...

az fasza.
ki az a tibi???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #3504 Dátum: 2006 November 21, 13:00:52 »

Nekem 850-es R4-em van de még 6 alatt nem volt a fogyasztás, de gondolom köszönhető a kissé rossz karburátoromnak,
most hidegbe 7-7,5 városba.
Nekem is van 850-es tapasztalatom. Ha használtam normálisan (90-110km/h) akkor 6 liter alá nem ment. Ha nagyon hajtottam, vagy télen inkább 6.5-7 liter körül evett. Nagyon kímélve (70-80) elképzelhető volt az 5.5 liter is.
Alapjában véve az 1100-esnél magasabb fordulatszám és a régebbi konstrukciójú motor miatt eszik többet a 850 -es motor. Persze a gyújtás, karbi, stb mindent befolyásol.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető FOdee
Hozzászólások: 50


R4

« Hozzászólás #3503 Dátum: 2006 November 21, 12:06:27 »

Hi!

Nekem 850-es R4-em van de még 6 alatt nem volt a fogyasztás, de gondolom köszönhető a kissé rossz karburátoromnak,
most hidegbe 7-7,5 városba.
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #3502 Dátum: 2006 November 21, 07:23:07 »

hova sikerült beköltöztetni a pöfögőt?

Erdősor u. melletti garázssorban, ez az a garázs, amiről Tibivel beszéltetek...

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Rulezka
« Hozzászólás #3501 Dátum: 2006 November 21, 01:17:52 »

Béci!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=796072&command=ugras&screenwidth=1024
érdekes egy autó ez, néhány részletet tekintve egy fél minit felhasználtak hozzá, az első index kicsit Clubman gyanús,de nem teljesen, na meg az orra is egy picit hasonlít, és a műszerfalóra!!
Rulezka
« Hozzászólás #3500 Dátum: 2006 November 20, 23:23:29 »

Hajlok a kompromisszumra Grin
szerintem lesz olyan nyári találkozó pl: 2007 nyarán,ahol a kompromisszumra hajlásodat tudom befolyásolni, csak akkor azt már nem üveg hanem liter számba kell mérni (gondolom)  Evil Grin Cheesy
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3499 Dátum: 2006 November 20, 22:29:19 »

na látom sikerült megtalálni azt ami nekem nincs, oké nincs szögletes Clubman hátsó lökösöm,de a klasszikus Mini gömbölyű lököse is megfelel, főleg mert azt még kb 1 évvel a Mini felújítása előtt vettem Balázstól.. úgy örültem neki, 1 évig szobám kelléke volt! Így ha úgy vesszük már családtagnak számít, talán így neked Béci elég indok ez arra hogy ezen a Clubman-en megfelelőnek találd?  Grin Wink Smiley Tongue
Hajlok a kompromisszumra Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Rulezka
« Hozzászólás #3498 Dátum: 2006 November 20, 22:00:54 »

Főleg a hátsó lökhárítója Evil Grin

na látom sikerült megtalálni azt ami nekem nincs, oké nincs szögletes Clubman hátsó lökösöm,de a klasszikus Mini gömbölyű lököse is megfelel, főleg mert azt még kb 1 évvel a Mini felújítása előtt vettem Balázstól.. úgy örültem neki, 1 évig szobám kelléke volt! Így ha úgy vesszük már családtagnak számít, talán így neked Béci elég indok ez arra hogy ezen a Clubman-en megfelelőnek találd?  Grin Wink Smiley Tongue
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3497 Dátum: 2006 November 20, 21:49:06 »

ez a gép isteni lesz!! Shocked Cheesy
Főleg a hátsó lökhárítója Evil Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3496 Dátum: 2006 November 20, 21:46:15 »

Béci.. má' megértem miért nem jöttél évadzáróra.. ez a gép isteni lesz!! Shocked Cheesy
Ettől még mehettem volna,jónak tűnt a buli a képek alapján

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Rulezka
« Hozzászólás #3495 Dátum: 2006 November 20, 21:29:06 »

Még az is lehet,de nem tuti Cool
Béci.. má' megértem miért nem jöttél évadzáróra.. ez a gép isteni lesz!! Shocked Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3494 Dátum: 2006 November 20, 20:57:40 »

Mindenkinek köszönöm a segítséget, sikerült garázst találni!
  Grin Nem alszunk többet az utcán,és a kertben Grin

hova sikerült beköltöztetni a pöfögőt?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #3493 Dátum: 2006 November 20, 20:49:07 »

Mindenkinek köszönöm a segítséget, sikerült garázst találni!
  Grin Nem alszunk többet az utcán,és a kertben Grin

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3492 Dátum: 2006 November 20, 17:55:01 »

Béci, Neked karácsonyra autód lesz!! Cheesy
Még az is lehet,de nem tuti Cool

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3491 Dátum: 2006 November 20, 10:44:06 »

Béci, Neked karácsonyra autód lesz!! Cheesy
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #3490 Dátum: 2006 November 20, 09:57:54 »

Suzu vs. Renault 4 = 5liter vs. 4,5liter/ 100km országút

Most a Röncsivel járunk, ez jobb mint a Suzu, a karosszéria nem rosszabb a Suzukiénál. Viszont a fogyasztás lement 4.5 literre!
Milyen R4-ed van neked, ami 4.5 literrel megy?
1100-es, karbi?, évjárat?, hogyan van használva?

Nagyon jól hangzik az 4.5 liter/100km!! Nekem 5.5-6 liter körül eszik, de 120-szal is megyünk sokszor 3-an, amúgy 1100-es Zenith 28 karbival (ami nem a legjobb az 1100-eshez).

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3489 Dátum: 2006 November 19, 20:20:14 »

A szuroklap neve bitumenes lemez, többféle vastagságú van. Ezek a lapok valamilyen hordozóra felvitt bitumenből állnak, leggyakrabban papír vagy valamilyen szövet a hordozója, de lehet műanyag is, vagy fém. Tüzépen lehet ilyet venni, az épületek aljjzatait, tetőit, stb. lehet víz ellen szigetelni vele. Lángszóróval kell felmelegíteni és odaragasztani a felületre, illetve egymáshoz a lapokat. Vicces lehet így bogarat szigetelni  Cheesy
Jut eszebe: gyárilag bitumenes nikecell lap volt a padlón. (Vagy 8 éve ki kellett kaparni sajna...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3488 Dátum: 2006 November 19, 20:13:08 »

pedig attól lesz hatékony a hangszigetelés, a bitumen inkább az átadódó rezgéseket csillapítja, a két anyag nem ugyanazt "csinálja"
Annyira nem zavar ha kicsit hangos marad a kocsi,eddig nagyon hangos volt Evil

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.