www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:37:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4226653 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #5447 Dátum: 2007 Február 05, 14:09:54 »

első diorámám ....még készül úgyhogy aki tud segiteni 70es évekbeli benzinkút vagy egyéb kiegészitőkkel akkor kiabáljon ..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #5446 Dátum: 2007 Február 05, 12:49:29 »

. Aztánmegint másnap alánéztem és bizony-bizony nem véletlenül volt ferde. A bal oldalon a rugófelfogatás alatt nyomódott be az anyag. Cakk-pakk 30 lesz a dolog hardystól kasztnizásostól. Azaz 3000 km-et kell menjek vele, hogy megtérüljön a beruházás.Smiley

Óbasszameg Sad(( azért aki csinálta, vállalhatna valami garanciát erre.
Nem elérhető petákos
Hozzászólások: 140


F4-es VOLT az R4-esem, nagyonisjóVOLT az én-nekem!

« Hozzászólás #5445 Dátum: 2007 Február 05, 12:44:32 »

Hello!
A csiptetős lámpáról küldtem magánban.
GSA

Bocsánat, hogy nem válaszoltam, de nem tudtam, mit...!
Eladni? Elcserélni?...? Eddig még csak a párja kereséséig jutottam.
Értékét se tudom, csereanyagjaidat se ismerem, na meg megfogni is gyönyörűség, ezért nagy örömmel tekintgetem nap mint nap. Itt lóg a Bejáratban, a fejem felett, a többi ártalan társával együtt.

R4F4-ben pláne lehetett...!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5444 Dátum: 2007 Február 05, 12:36:09 »

Hello!
A csiptetős lámpáról küldtem magánban.
GSA

Biz'a, szép, mi szép...!
én csak tavasszal bírok, talán, nekikezdeni a kék-sárgának, hogy méltó társa lehessen a fehér-fekete, voltszomszédjának.
A külhoni R4 árakat figyelgetve, szépen mennek fel az árak, tehét érdemes az állag megóvó munkákat folyamatosan csinálgatni!
Az F4-F6-okból, meg sokkal kevesebb is volt, hátmég ami maradt!
Négy ajtósokból azért még többet fel lehet lelni, de az is fogy...
Decemberbe voltam Edinburgh-ba, ott egy van és nagy esemény, ha végig gördül néha a városon.
Nem elérhető petákos
Hozzászólások: 140


F4-es VOLT az R4-esem, nagyonisjóVOLT az én-nekem!

« Hozzászólás #5443 Dátum: 2007 Február 05, 12:33:33 »

ugye szépülünk?

A fekete és fehér fog kizárólag érvényesülni az autón!



Biz'a, szép, mi szép...!
én csak tavasszal bírok, talán, nekikezdeni a kék-sárgának, hogy méltó társa lehessen a fehér-fekete, voltszomszédjának.
A külhoni R4 árakat figyelgetve, szépen mennek fel az árak, tehét érdemes az állag megóvó munkákat folyamatosan csinálgatni!
Az F4-F6-okból, meg sokkal kevesebb is volt, hátmég ami maradt!
Négy ajtósokból azért még többet fel lehet lelni, de az is fogy...
Decemberbe voltam Edinburgh-ba, ott egy van és nagy esemény, ha végig gördül néha a városon.

R4F4-ben pláne lehetett...!
Rulezka
« Hozzászólás #5442 Dátum: 2007 Február 05, 08:49:56 »

sziasztok!

MÉG NINCS KÉSZ!! ÉN IS TUDOM!! LÁTOM! HOGY SOK HELY MÉG NINCSEN KÉSZ!!

7végén hála a jó időnek az r4 festése részben elkezdődött!
na ne valami nagyon 1 osztályú féynezésre gondoljatok, ez munkaautó, de azért festést kap, hogy szebb legyen! mondom, nem fényezés!
új képek megtekinthetők!
2 helyen nem véletlenül nincs lefestve, nem véletlenül hagytam ki, az az AF bejegyzés helye, azt pedig ugye érintetlenül kell hagynom?
több kép itt:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=35437

Petákos, ugye szépülünk?

A fekete és fehér fog kizárólag érvényesülni az autón!

és a kedvenc képem:
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 05, 14:06:57 írta Rulezka »
Rulezka
« Hozzászólás #5441 Dátum: 2007 Február 05, 08:32:06 »

Nekem jo a vasárnap is,meglátjuk van e még jelentkezö?
vasárnap nekem is jó de ezt péntekig beszéljük meg, mi mennénk!  Grin
Rulezka
« Hozzászólás #5440 Dátum: 2007 Február 05, 08:27:22 »

Meg is van:

GAZ 13
Csajka / Sirály /

A formán erősen tükröződik az ötvenes évek amerikai stílusa. A típus a Packard Four-Hundred de 1955 -ös kiadásának átvétele. Csajkával rendszerint megyei és országos vezetők utaztak. Viszonylag ritka látványa volt a hatvanas és hetvenes éveknek. Motorja nyolc hengeres 195 lóerős V8 -as, a fogyasztása 21 liter.

tetszik a fogyasztása, nekünk ez 300 km-re elég  Grin
Rulezka
« Hozzászólás #5439 Dátum: 2007 Február 05, 08:25:01 »

Ma volt az öreghölgy a szomszédban  Cool Wink
ha ilyen szomszédom lenne.. mindig zöldebb lenne a fűje  Evil
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #5438 Dátum: 2007 Február 05, 06:29:34 »

szépen el van vágva egy igazi, nem?
bogárból is csináltak ilyet Smiley
Persze,az egy igazi Mk1-es Mini kettévágva Smiley

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #5437 Dátum: 2007 Február 04, 23:06:06 »

az a metszet rohadt jól meg van csinálva
szépen el van vágva egy igazi, nem?
bogárból is csináltak ilyet Smiley
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #5436 Dátum: 2007 Február 04, 17:49:20 »

<beszúrt kép törölve>
az a metszet rohadt jól meg van csinálva

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #5435 Dátum: 2007 Február 04, 13:49:23 »

Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #5434 Dátum: 2007 Február 04, 13:16:05 »

csinált ő ennél cifrább dolgot is:)
Összességében mégis szeretem, mert sajna én többszörösen drágább helyeken is láttam ennél nagyobb gányolást...
Az ár nem mindig függ össze a minőséggel sajnos Undecided

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #5433 Dátum: 2007 Február 04, 13:14:54 »

Azér az annyapicsáját,mert ha mondjuk az ajtó alját vagy a sárvédőt gittből csinálja az egy dolog,de hogy egy futómű tartóelemet nem csinál meg....

csinált ő ennél cifrább dolgot is:)
Összességében mégis szeretem, mert sajna én többszörösen drágább helyeken is láttam ennél nagyobb gányolást...

Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #5432 Dátum: 2007 Február 04, 13:10:30 »

azért mert szar helyen, elég szarul csinálta meg a srác...Sad így jára aki 70ért kasztniztat és fényeztet...
Azér az annyapicsáját,mert ha mondjuk az ajtó alját vagy a sárvédőt gittből csinálja az egy dolog,de hogy egy futómű tartóelemet nem csinál meg....

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #5431 Dátum: 2007 Február 04, 13:07:51 »

Én is ezen gondolkodom,valami ott nagyon nem lett megoldva Huh

el volt vékonyodva az anyag, szerintem megkopogtatta, akkor még nem nyekkent meg. Aztán apám feljött a 120 kilójával és egy nagyobb kátyúban megpusztult.

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #5430 Dátum: 2007 Február 04, 13:06:47 »

most valamit nem értek...nem most újítottad fel? akkor hogy mászik el a lemez a helyéről?

azért mert szar helyen, elég szarul csinálta meg a srác...Sad így jára aki 70ért kasztniztat és fényeztet...

Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #5429 Dátum: 2007 Február 04, 12:56:57 »

most valamit nem értek...nem most újítottad fel? akkor hogy mászik el a lemez a helyéről?
Én is ezen gondolkodom,valami ott nagyon nem lett megoldva Huh

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5428 Dátum: 2007 Február 04, 12:53:27 »

Haladok előre a fiat 500al való barátkozásban.
A minap megjártuk kaposvárt. Egy darabon meghalt. Vontattuk, majd megjavult.
Másnap reggel pedig szétesett a hardy tárcsa. Szerencsére amikor jöttem meállt egy srác, aki megcsinálta. Aztánmegint másnap alánéztem és bizony-bizony nem véletlenül volt ferde. A bal oldalon a rugófelfogatás alatt nyomódott be az anyag. Cakk-pakk 30 lesz a dolog hardystól kasztnizásostól. Azaz 3000 km-et kell menjek vele, hogy megtérüljön a beruházás.Smiley

most valamit nem értek...nem most újítottad fel? akkor hogy mászik el a lemez a helyéről?
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #5427 Dátum: 2007 Február 04, 12:07:23 »

Haladok előre a fiat 500al való barátkozásban.
A minap megjártuk kaposvárt. Egy darabon meghalt. Vontattuk, majd megjavult.
Másnap reggel pedig szétesett a hardy tárcsa. Szerencsére amikor jöttem meállt egy srác, aki megcsinálta. Aztánmegint másnap alánéztem és bizony-bizony nem véletlenül volt ferde. A bal oldalon a rugófelfogatás alatt nyomódott be az anyag. Cakk-pakk 30 lesz a dolog hardystól kasztnizásostól. Azaz 3000 km-et kell menjek vele, hogy megtérüljön a beruházás.Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 04, 12:13:25 írta partizán »

Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #5426 Dátum: 2007 Február 04, 08:06:56 »

Autó-Motor 1976 :



Végre Mini :

<beszúrt kép törölve>

Egy PickUp,na ilyen sincs az országban.....még Undecided

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #5425 Dátum: 2007 Február 04, 03:23:59 »

Autó-Motor 1976 :

Fiat 850-ből kisbusz :



Lada automataváltó :



Végre Mini :



Még jó, hogy nem ilyen lett a Skoda :



De sajnos ilyen sem (legalábbis nálunk) :



Niva első széria :





Fiat 850 3keréken :




Hálistennek ebből sem lett Trabi :



További képek :
http://kep.tar.hu/suni25/50427752#2
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #5424 Dátum: 2007 Február 04, 00:14:38 »

optikai csalódás, vagy a hátsónak nagyobb a hátsó üvege?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5423 Dátum: 2007 Február 03, 22:50:09 »

Biztos hülyén hangzana, hogy én tudtam ezért nem is mondom. Wink
Amúgy meg amatőr vagy mert csak beírtam a gugliba és már nyomta is az igazat.  Evil
Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. a német AUDI AG 100%-os leányvállalataként jött létre Magyarországon 1993-ban. Az AUDI AG többségi tulajdonosa a wolfsburgi székhelyű Volkswagen AG. Az AUDI AG Németország egyik legnagyobb múlttal rendelkező autóipari vállalata, melynek eredete egészen a 20. század elejére vezethető vissza, nevéhez számtalan technikai újítás, szabadalom, illetve sportsiker fűződik. Alapítója August Horch, nevének latin fordításából született meg az Audi név. Az AUDI AG Németországban két telephellyel rendelkezik: a bajorországi Ingolstadttal, illetve a badenwürttembergi Neckarsulmmal. A vállalatcsoport 2005-ben 52 412 munkatárssal 812 000 személygépjárművet és közel 1,7 millió motort gyártott, éves bevételei elérik a 26 591 millió eurót (2005). Az AUDI AG-nek a világ számos országában (Németország, Magyarország, Brazília, Kína) vannak gyártó telephelyei, melyek közül az egyik legfontosabb az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft.
azért, mert egy helyen ez van leírva, attól még lehet a másik verzió is a helyes.
szerintem...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #5422 Dátum: 2007 Február 03, 22:37:54 »

Ilyen van neked is Grin
egyébként tényleg szépek Shocked

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5421 Dátum: 2007 Február 03, 22:37:21 »

Elhozzuk a rendszám nélkült.
Az biztos ócsóbb!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #5420 Dátum: 2007 Február 03, 22:34:03 »

Uuuu, mit találtam...
miért nem vagyok én milliomos  Evil
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1031418&command=ugras&screenwidth=1024

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5419 Dátum: 2007 Február 03, 22:16:04 »

Oks, megbeszéltük Grin Grin  De lehetne inkább vasárnap, me szombaton Zalaegerszegre kell mennem...  Wink
Kis elöleg! Cheesy

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #5418 Dátum: 2007 Február 03, 20:41:07 »

olyan 2-3 éve egy vita kapcsán belemásztam az audi név eredetébe.
a teljes igazságot nem sikerült kideríteni, de 2 verzióra sikerült leszorítani a lehetőségek körét.

1.
a fenti 4 cég egyesülésekor felvett név (szlogen, fasztuggya) rövidítése Auto Union Düsseldorf (vagy Deutschland) Ingolstadt. (autó egyesülés düsseldorf, ingolstadt)

2.
a horch németül nagyjából hallást jelent (hören), ennek latin megfelelője az audi (audio)
Biztos hülyén hangzana, hogy én tudtam ezért nem is mondom. Wink
Amúgy meg amatőr vagy mert csak beírtam a gugliba és már nyomta is az igazat.  Evil


Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. a német AUDI AG 100%-os leányvállalataként jött létre Magyarországon 1993-ban. Az AUDI AG többségi tulajdonosa a wolfsburgi székhelyű Volkswagen AG. Az AUDI AG Németország egyik legnagyobb múlttal rendelkező autóipari vállalata, melynek eredete egészen a 20. század elejére vezethető vissza, nevéhez számtalan technikai újítás, szabadalom, illetve sportsiker fűződik. Alapítója August Horch, nevének latin fordításából született meg az Audi név. Az AUDI AG Németországban két telephellyel rendelkezik: a bajorországi Ingolstadttal, illetve a badenwürttembergi Neckarsulmmal. A vállalatcsoport 2005-ben 52 412 munkatárssal 812 000 személygépjárművet és közel 1,7 millió motort gyártott, éves bevételei elérik a 26 591 millió eurót (2005). Az AUDI AG-nek a világ számos országában (Németország, Magyarország, Brazília, Kína) vannak gyártó telephelyei, melyek közül az egyik legfontosabb az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #5417 Dátum: 2007 Február 03, 20:08:28 »

olyan 2-3 éve egy vita kapcsán belemásztam az audi név eredetébe.
a teljes igazságot nem sikerült kideríteni, de 2 verzióra sikerült leszorítani a lehetőségek körét.

1.
a fenti 4 cég egyesülésekor felvett név (szlogen, fasztuggya) rövidítése Auto Union Düsseldorf (vagy Deutschland) Ingolstadt. (autó egyesülés düsseldorf, ingolstadt)

2.
a horch németül nagyjából hallást jelent (hören), ennek latin megfelelője az audi (audio)
Taníts minket mester Shocked

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5416 Dátum: 2007 Február 03, 19:52:20 »

A DKW az részben az Audi elődje. Az Audi négy gyár egyesüléséből jött létre, ezért négy karika az embléma.
DKW
Horch
Wanderer
NSU
Má csak arra nem emlékszem, az Auto-Union hogyan keveredik a képbe... Huh

olyan 2-3 éve egy vita kapcsán belemásztam az audi név eredetébe.
a teljes igazságot nem sikerült kideríteni, de 2 verzióra sikerült leszorítani a lehetőségek körét.

1.
a fenti 4 cég egyesülésekor felvett név (szlogen, fasztuggya) rövidítése Auto Union Düsseldorf (vagy Deutschland) Ingolstadt. (autó egyesülés düsseldorf, ingolstadt)

2.
a horch németül nagyjából hallást jelent (hören), ennek latin megfelelője az audi (audio)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #5415 Dátum: 2007 Február 03, 19:09:56 »

Nem pont ide való, de nem szervez valaki "spontán sokan arrajártunk, hát bámuljuk együtt a nagy amerikai veteránokat a Camponában? "
programot? Ma nyílt meg a Dream Car nevezetű kiállítás.

Uuu, de pihent vagyok  Grin Grin
Ez egy jó ötlet,majd képeket toljatok róla Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5414 Dátum: 2007 Február 03, 19:02:57 »

Oks, megbeszéltük Grin Grin  De lehetne inkább vasárnap, me szombaton Zalaegerszegre kell mennem...  Wink
Nekem jo a vasárnap is,meglátjuk van e még jelentkezö?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #5413 Dátum: 2007 Február 03, 18:46:34 »

Akkor szervezkedjük meg egy jövö szombat délutáni programnak,aki akar szol,oszt jön! Cheesy

Oks, megbeszéltük Grin Grin  De lehetne inkább vasárnap, me szombaton Zalaegerszegre kell mennem...  Wink

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5412 Dátum: 2007 Február 03, 18:15:14 »

Én sem mára gondoltam, csak felvetettem  Grin
Akkor szervezkedjük meg egy jövö szombat délutáni programnak,aki akar szol,oszt jön! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #5411 Dátum: 2007 Február 03, 18:12:59 »

Szerintem ráér az egy hét mulva is,most a sok embertöl nem látnánk egy ótót se!! Cheesy

Én sem mára gondoltam, csak felvetettem  Grin

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5410 Dátum: 2007 Február 03, 18:08:58 »

Nem pont ide való, de nem szervez valaki "spontán sokan arrajártunk, hát bámuljuk együtt a nagy amerikai veteránokat a Camponában? "
programot? Ma nyílt meg a Dream Car nevezetű kiállítás.

Uuu, de pihent vagyok  Grin Grin
Szerintem ráér az egy hét mulva is,most a sok embertöl nem látnánk egy ótót se!! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #5409 Dátum: 2007 Február 03, 17:49:19 »

Tom, most szenvedek az eredeti kárpit visszaállításával..
Nem egyszerű dolog az tuti

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #5408 Dátum: 2007 Február 03, 17:29:16 »

Nem pont ide való, de nem szervez valaki "spontán sokan arrajártunk, hát bámuljuk együtt a nagy amerikai veteránokat a Camponában? "
programot? Ma nyílt meg a Dream Car nevezetű kiállítás.

Uuu, de pihent vagyok  Grin Grin

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.