www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 00:35:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4253350 alkalommal)
Nem elérhető FOdee
Hozzászólások: 50


R4

« Hozzászólás #7967 Dátum: 2007 Június 04, 23:29:15 »

Annak a DVD-nek én is örülnék
Lehet?
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #7966 Dátum: 2007 Június 04, 23:14:24 »

SZIA!
ÉN ELNÖKI TISZTSÉGEM MIATT )valamint ettől függetlenül) RENDELKEZEM MAGYARORSZÁG EGYIK LEGGYORSABB FELTÖLTÉSI LEHETŐSÉGÉVEL, HA ELKÜLDÖD 7KÖZNAP FELTUDOK BÁRMIT TÖLTENI!
Tisztelt Elnör Úr!
Van majdnem egy DVD-nyi R4-es anyagom innen-onnan. pár éve megismerkedtem egy olasz R4 őrülttel és tőle is van sok minden (Francia, Japán(!) R4 klub anyagok, közel egy órás Paris-Dakar video R4-gyel 1980-ból).
Adnék neked egy ilyen DVD-t, hogy azzal segítsem az IGE hirdetését.
Tudom, hogy lehetne ide-oda feltenni, átkonvertálgatni, stb..., de azokat sohasem fogom megcsinálni, mint ahogy az 5 éve tervezett saját kis R4 honlapomat sem csináltam még meg.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #7965 Dátum: 2007 Június 04, 23:01:49 »

Szó sincs pesszimizmusról! S nem törtem le! Én csupán a Renault 4-hez viszonyítottam. Két lehetőség létezik perpillanat: Vagy a 4-es Röncsibe tolom vagy az 5-be tolom s lovettát. Pardon, R4-ből kettő is van, tehát 3 lehetőség.
Az biztos, hogy mint Old Timer autó az R4 nagyon jó lenne találkákra is. De valahogy valami különlegeset, valami jobbat akarok, mint utcai autó. Legyen R4, de ugyanakkor ha odalépek, tapadjon az ember az ülésbe.
Mivel furgon R4-be semmiképp nem teszek Alpine mocit, ezért csak a Limo jön számításba. Az alufelnik megvannak, de ha mocit akarok, alaposan megkell tervezni. Szinte teljesen átkell építeni a kis Rönyót, amire szerintem nem lennék képes, anyagilag sem. Cirka 300-400 ropiból kijönne, de ez most sok, ha azt nézzük, hogy a bakancs felújítása 100-150-ből meglenne.
Ha pedig nem lesz "tuning", akkor inkább vissza az original állapotba az F4-es Bakancsot. Azzal lehet járni majd találkákra. S ez nagyobb feeling, mint száguldozni.
Az R5 is jó gép, de nem GTT, tehát nem érdemes költeni az extra dolgokra.

Na aludni kell, s úgy kell döntést hozni, Dani
Azért egy R4F4AT (AT=Alpine Turbo) sem semmi. Talán még durvább hatás, mint a Limousine.
Egyszer vittek egy R5AT-vel, a srác meg akarta mutatni mit tud az AT motor. Hát félelmetes, az tény. Szerintem az egész R4 futómű + fék -et át kell építeni, ha nem akarsz fára tekeredni. Meg az alvázat is megerősíteni, hogy merevebb legyen.
Egyszer láttam egy honlapot ahol a tulaj azt állította, hogy 190-nel ment R4AT-vel. A durva az volt, hogy az egy régi hűtőrácsos autó volt. Lehet, hogy egyszer még megtalálom az a honlapot.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #7964 Dátum: 2007 Június 04, 22:57:49 »

Grin rulezka  Grin
táblás a motorszááám  Grin csak ügyesnek kell lenni  Grin
Nekem meg papírom van róla, hogy az autónak nincs motorszáma. ("véletlenül" elveszett az előző tulajnak! és ezt megette az ocsmányiroda)

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #7963 Dátum: 2007 Június 04, 20:27:56 »

Dani!
pesszimizmust érzek szavaidba... nemde?
én nem járok földúton az r5el, így sok gondom nem volt, ja de jut eszembe, de jáűrtam már vele pocsék uton, tudod a szerelő felé, és ott sosem akadt mág el nekem!
Az ajtóknál ázást én sose vettem észre...

sportosítani pedig nagyon nem fogom az 1,1es r5st,de ez nem is volt cél, az r4et se sportosíteni inkább öregbíteni szeretném...
Dani ne törj le, és ne feledd az r5 nagyon de nagyon sok részletében r4 utód!

Szó sincs pesszimizmusról! S nem törtem le! Én csupán a Renault 4-hez viszonyítottam. Két lehetőség létezik perpillanat: Vagy a 4-es Röncsibe tolom vagy az 5-be tolom s lovettát. Pardon, R4-ből kettő is van, tehát 3 lehetőség.
Az biztos, hogy mint Old Timer autó az R4 nagyon jó lenne találkákra is. De valahogy valami különlegeset, valami jobbat akarok, mint utcai autó. Legyen R4, de ugyanakkor ha odalépek, tapadjon az ember az ülésbe.
Mivel furgon R4-be semmiképp nem teszek Alpine mocit, ezért csak a Limo jön számításba. Az alufelnik megvannak, de ha mocit akarok, alaposan megkell tervezni. Szinte teljesen átkell építeni a kis Rönyót, amire szerintem nem lennék képes, anyagilag sem. Cirka 300-400 ropiból kijönne, de ez most sok, ha azt nézzük, hogy a bakancs felújítása 100-150-ből meglenne.
Ha pedig nem lesz "tuning", akkor inkább vissza az original állapotba az F4-es Bakancsot. Azzal lehet járni majd találkákra. S ez nagyobb feeling, mint száguldozni.
Az R5 is jó gép, de nem GTT, tehát nem érdemes költeni az extra dolgokra.

Na aludni kell, s úgy kell döntést hozni, Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #7962 Dátum: 2007 Június 04, 20:12:29 »

Tarczi!
nekem is az a tervem hogy beleugorjon egy alpin moci az R4be,csak még nincs meg a motor.ha tudsz esetleg szólj!!
meg ha valaki más tud,az is szóljon.
kössz.
de arra figyelj,ha belerakod az alpint az R4be,hogy nyulványokat,alvázat erősitsd meg,és a telókat is,hogy ne billegjen annyira kanyarban,ja és nem árt tárcsafékesre megcsinálni elől-hátul.kb 35-36 lóerős az R4,az alpin meg 100-120lóerő,attól függ,mennyire van van kinyomva a szeme a motornak.
szóval nem mindeggy!!!mondjuk a 625kg-os kasznihoz gyílkos az alpin moci. Grin
alázna mindent

Nos, amit láttam, nem tudom milyen. Még konzultálok a szerelő kollegával, mennyiért tenné bele, csinálná meg a módosításokat. Ha nagy pénz, nagy meló, akkor tied a moci. De benne vagyok egy Alpine Turbo és R5 GT Turbo vagy GTE motor cserébe is.  Wink

Üdv.

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető FOdee
Hozzászólások: 50


R4

« Hozzászólás #7961 Dátum: 2007 Június 04, 20:07:15 »

Sziasztok!

Valaki mondta R4 találkozón, hogy van alu hűtőrácsa előlre?
vagy van valakinek olyan?

üdv

Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #7960 Dátum: 2007 Június 04, 20:06:39 »

most találtam vaterán egy eladó r4est!
http://www.vatera.hu/renault_4_gtl_26436403.html

Fuuuuj, ezt az autót már láttam, koma tuti nagyra van magával, ha ennyiért adja.

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #7959 Dátum: 2007 Június 04, 19:24:12 »

Sziasztok!

Dunakeszin találtuk ezt az elrejtett ©kodát. Smiley


Nem tűnik túl bíztatónak a gép Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #7958 Dátum: 2007 Június 04, 18:34:39 »

Ha én ezt tudnám.. csak gondolt 1et, és megállt a motor. A sok inditózástól az
önindító is leégett..
Nem tudom miért, és nem is érdekel.. most Érden van, és pihen.
Nemá Undecided
Pihentesd egy kicsit a dolgot szerintem

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Tequila
Hozzászólások: 75


« Hozzászólás #7957 Dátum: 2007 Június 04, 18:06:01 »

ez az eladó felni,gumistól!
Nem elérhető Tequila
Hozzászólások: 75


« Hozzászólás #7956 Dátum: 2007 Június 04, 18:01:58 »

 Grin rulezka  Grin
táblás a motorszááám  Grin csak ügyesnek kell lenni  Grin
Rulezka
« Hozzászólás #7955 Dátum: 2007 Június 04, 16:29:28 »

nagyon jó ez a cikk!!
Rulezka
« Hozzászólás #7954 Dátum: 2007 Június 04, 16:21:37 »

Tarczi!
nekem is az a tervem hogy beleugorjon egy alpin moci az R4be,csak még nincs meg a motor.ha tudsz esetleg szólj!!
meg ha valaki más tud,az is szóljon.
kössz.
de arra figyelj,ha belerakod az alpint az R4be,hogy nyulványokat,alvázat erősitsd meg,és a telókat is,hogy ne billegjen annyira kanyarban,ja és nem árt tárcsafékesre megcsinálni elől-hátul.kb 35-36 lóerős az R4,az alpin meg 100-120lóerő,attól függ,mennyire van van kinyomva a szeme a motornak.
szóval nem mindeggy!!!mondjuk a 625kg-os kasznihoz gyílkos az alpin moci. Grin
alázna mindent
na meg szerintem bivaly sok probléma születéséhez is vezethet!
ha valaki ezt megcsinálja, akkor szerintem utána pár hónapig lezs vele bőven szívás, nem szólva  akivitelezésről,elvégre a motortartóktól kezdve a futóműig szinte mindenhez hozzá kell nyúlni, persze féket is cserélni kell akkor már stb.. és ha legalizálni akarod....Ocsmányiroda egy halom pénzre levesz,meg kétlem hogy úgy menne hogy bemész, kijössz és kész!
Nem elérhető Tequila
Hozzászólások: 75


« Hozzászólás #7953 Dátum: 2007 Június 04, 16:17:03 »

Tarczi!
nekem is az a tervem hogy beleugorjon egy alpin moci az R4be,csak még nincs meg a motor.ha tudsz esetleg szólj!!
meg ha valaki más tud,az is szóljon.
kössz.
de arra figyelj,ha belerakod az alpint az R4be,hogy nyulványokat,alvázat erősitsd meg,és a telókat is,hogy ne billegjen annyira kanyarban,ja és nem árt tárcsafékesre megcsinálni elől-hátul.kb 35-36 lóerős az R4,az alpin meg 100-120lóerő,attól függ,mennyire van van kinyomva a szeme a motornak.
szóval nem mindeggy!!!mondjuk a 625kg-os kasznihoz gyílkos az alpin moci. Grin
alázna mindent
Rulezka
« Hozzászólás #7952 Dátum: 2007 Június 04, 15:17:52 »

most találtam vaterán egy eladó r4est!
http://www.vatera.hu/renault_4_gtl_26436403.html
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #7951 Dátum: 2007 Június 04, 08:50:30 »

Mi volt ? Megint karbi ?  Huh

Ha én ezt tudnám.. csak gondolt 1et, és megállt a motor. A sok inditózástól az
önindító is leégett..
Nem tudom miért, és nem is érdekel.. most Érden van, és pihen.

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Rulezka
« Hozzászólás #7950 Dátum: 2007 Június 04, 08:47:35 »

Hát attól függ, honnan nézzük az R5-öt, mint autót. Motorikusan ma mentem vele 140-et(és még ment volna), szóval motorja frankó.
De az az alacsony építés és a nem olyan szuper fordulékonyság, valamint a rosszabb kilátás nekem nem jött be. Ma is feláll a szőr a hátamon, ha arra a kerti útra gondolok, ahol az R4 még simán megy, de az R5 már surolja a motor/váltóvédő deknit. Jajj...
Meglásd komám, beülsz a Renault 4-be, s nem fogsz szívesen átülni az 5-ösbe, max. városba, dolgozni használod az 5-öst!  Cheesy
Olajon, kipufogón és gyújtáskapcsolón kívül én sem költöttem a kis 5ösre, de nem ezzel van ugye a baj. Jah, még nézegetem, hogy a jobb oldal honnan ázik be elöl az ajtón, nem értem mi lehet. Fentről jön, eljut a nyitóműanyaghoz, s lejut a hangszóróhoz(membrán is lejött, mert elázott), gondolom belül egy rész a kárpiton másik rész a kárpit mögött folyik le.
Műanyag nincs a komának se. Jah, úgy néz ki, lenne Alpine Turbo moci az F4-esembe, szerintetek érdemes megvenni? Szóval mennyire menne jobban, városba jó lenne alázni nagyképű embereket.  Grin Grin Grin
Töröm az agyamat, hogy R4 vagy a felhők, de előbbibe több esélyt látok... R5-be semmiképp nem költök(mint pl. színes üveg, fehér index, sportdob, egyéb sport dolgok), mert sztem R4-es találkozók alkalmával senkisem díjazná a feltuningolt 5-öst, sőt versenyezni sem tudnák, mivel nem R4.  Cheesy

Jó éjt, Dani

Dani!
pesszimizmust érzek szavaidba... nemde?
én nem járok földúton az r5el, így sok gondom nem volt, ja de jut eszembe, de jáűrtam már vele pocsék uton, tudod a szerelő felé, és ott sosem akadt mág el nekem!
Az ajtóknál ázást én sose vettem észre...

sportosítani pedig nagyon nem fogom az 1,1es r5st,de ez nem is volt cél, az r4et se sportosíteni inkább öregbíteni szeretném...
Dani ne törj le, és ne feledd az r5 nagyon de nagyon sok részletében r4 utód!
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #7949 Dátum: 2007 Június 04, 08:41:09 »

Dunakeszin találtuk ezt az elrejtett ©kodát. Smiley

A bokor láttán nosztalgia tört rám  Grin
Annak idején Kissárkányt is egy nagyon hasonló bokorból bombáztuk ki  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 04, 08:51:17 írta Sylvacska »

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Süni
« Hozzászólás #7948 Dátum: 2007 Június 04, 08:40:51 »

Nem bizony, mert pénteken délután 2 órát nyaraltam az M0-ás 6-osra menő lehajtóján a közlekedők legnagyobb örömére,
mire odaért a tréler.
Ugyhogy egyenlőre nix autóm.

Mi volt ? Megint karbi ?  Huh
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #7947 Dátum: 2007 Június 04, 08:38:50 »

- Trabant tali is volt itt szolnokon, Sylvácska kolleginát nem láttam, sajnos.

Nem bizony, mert pénteken délután 2 órát nyaraltam az M0-ás 6-osra menő lehajtóján a közlekedők legnagyobb örömére,
mire odaért a tréler.
Ugyhogy egyenlőre nix autóm.

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető perko
Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #7946 Dátum: 2007 Június 04, 08:28:22 »

Sziasztok!

Dunakeszin találtuk ezt az elrejtett ©kodát. Smiley

http://www.freeweb.hu/perko/kepek/2007/elrejtve/index.html

Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #7945 Dátum: 2007 Június 03, 23:50:23 »

Üdv!
Valaki, akinek van személyes tapasztalata VW motoros 1.1-es trabantról, szólna egy pár szót róla, munkásautónak néznék egy kombit. Ill. ha valaki tud jó állapotú eladót - nem a használtautó.hu -ról - kérném jelezze. Kétütemű volt már, de nem tudom mennyire jó  a négyütemű..

Szia! Nekem volt egy kombi,röviden annyit róla hogy a váltó egy sz*r,a kuplungot vagy 3szor cseréltem és mind a kettő hátsó kerekem kiszakadt!Jó mondjuk én csapattam szegényt!Amúgy a motor tényleg jó annak nem volt baja!
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #7944 Dátum: 2007 Június 03, 23:31:50 »

sziasztok!
nem tudok mit mondani, tiszta r4es élet van itt!
hoyg szós zerint idézzem magam: eszem-f***om megáll!
Azt hittem hogy az r4 csapat ennyire nem aktív.. de az.. nagyon is
na nézem a videót, holnap írok!
Dani r5 nem vált be? nekem nagyon.. azóta se kellett rá költeni benzinen kívül 1 ftot sem Smiley
Hát attól függ, honnan nézzük az R5-öt, mint autót. Motorikusan ma mentem vele 140-et(és még ment volna), szóval motorja frankó.
De az az alacsony építés és a nem olyan szuper fordulékonyság, valamint a rosszabb kilátás nekem nem jött be. Ma is feláll a szőr a hátamon, ha arra a kerti útra gondolok, ahol az R4 még simán megy, de az R5 már surolja a motor/váltóvédő deknit. Jajj...
Meglásd komám, beülsz a Renault 4-be, s nem fogsz szívesen átülni az 5-ösbe, max. városba, dolgozni használod az 5-öst!  Cheesy
Olajon, kipufogón és gyújtáskapcsolón kívül én sem költöttem a kis 5ösre, de nem ezzel van ugye a baj. Jah, még nézegetem, hogy a jobb oldal honnan ázik be elöl az ajtón, nem értem mi lehet. Fentről jön, eljut a nyitóműanyaghoz, s lejut a hangszóróhoz(membrán is lejött, mert elázott), gondolom belül egy rész a kárpiton másik rész a kárpit mögött folyik le.
Műanyag nincs a komának se. Jah, úgy néz ki, lenne Alpine Turbo moci az F4-esembe, szerintetek érdemes megvenni? Szóval mennyire menne jobban, városba jó lenne alázni nagyképű embereket.  Grin Grin Grin
Töröm az agyamat, hogy R4 vagy a felhők, de előbbibe több esélyt látok... R5-be semmiképp nem költök(mint pl. színes üveg, fehér index, sportdob, egyéb sport dolgok), mert sztem R4-es találkozók alkalmával senkisem díjazná a feltuningolt 5-öst, sőt versenyezni sem tudnák, mivel nem R4.  Cheesy

Jó éjt, Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Rulezka
« Hozzászólás #7943 Dátum: 2007 Június 03, 23:24:51 »

TÁDÁDÁDÁMMMMMMMMM!!

http://www.youtube.com/watch?v=UGZMoF8qGL4

R4 tali május 26.
Budapest-Visegrád




nagyon de nagyon jó a videó!
főleg mikor  aHösök terére beállnak akocsik, kocsiból felvéve, na és az aláfestő zene.. nagyon jó....
Azt hiszem NEM bánom, hogy egy r4es csapat része lettem, sőt.... Ja a szolnoki 7végi progikról hallottam,de sajnos időnk most nincs, teraszt még nem fejeztük be (1 hét múlva burkolás) sőt közben egy betonmedencét kiszedtünk a földből, még 20% bent van (4 napja szedjük) sőt a beálló fele is lebetonozva, szóval van meló bőven, és ateraszkorlát még hátra van, sőt előszoba ami a teraszróél lett levállasztva, na ennyit az OFFról, szóval van meló bőven itthon,de jövő7végén jön az r4 az új beállóra, kerül bele 7végén motor! sőt utána héten itthon elszek, le lesz festve Smiley király lesz!
Rulezka
« Hozzászólás #7942 Dátum: 2007 Június 03, 23:13:28 »

TÁDÁDÁDÁMMMMMMMMM!!

http://www.youtube.com/watch?v=UGZMoF8qGL4

R4 tali május 26.
Budapest-Visegrád



sziasztok!
nem tudok mit mondani, tiszta r4es élet van itt!
hogy szó szerint idézzem magam: eszem-f***om megáll!
Azt hittem hogy az r4 csapat ennyire nem aktív.. de az.. nagyon is
na nézem a videót, holnap írok!
Dani r5 nem vált be? nekem nagyon.. azóta se kellett rá költeni benzinen kívül 1 ftot sem Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 03, 23:25:49 írta Rulezka »
Nem elérhető kexmc
Hozzászólások: 195


« Hozzászólás #7941 Dátum: 2007 Június 03, 22:29:53 »

TÁDÁDÁDÁMMMMMMMMM!!

http://www.youtube.com/watch?v=UGZMoF8qGL4

R4 tali május 26.
Budapest-Visegrád


Nem elérhető kexmc
Hozzászólások: 195


« Hozzászólás #7940 Dátum: 2007 Június 03, 22:19:15 »

.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető kexmc
Hozzászólások: 195


« Hozzászólás #7939 Dátum: 2007 Június 03, 22:17:27 »

JEEEEEEEE!!
Már nemcsak duplán látok, hanem duplán írok is........ Grin

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető kexmc
Hozzászólások: 195


« Hozzászólás #7938 Dátum: 2007 Június 03, 22:15:48 »

Úgy veszem észre, mi R4-esek uraljuk a népautós fórumot!! Grin

A hétvége történései:

-bocs, de a legfontosabb, hogy pár pohár gyönyörűséges vörös boron vagyunk túl a szomszédom-barátom-veterános társammal....

- a szolnoki veteránbörzén találkoztam bsanyival, fórumtársunkkal, aki nagyon rendes srác, sőt, rábeszélt, hogy vegyek egy bogarat...

- a mai napon "visszautasíthatatlan" ajánlatot kaptam egy R4, egy OKKKTÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁViA és az említett VW Bogár autókra....

- Trabant tali is volt itt szolnokon, Sylvácska kolleginát nem láttam, sajnos.

Viszont, ha szoftverfejlesztői ismereteim nem csalnak meg a szalonspicc miatt, íme néhány kép:
trabantok, valamint saját kislányom az első szériás moszkvics pedálosában, a börzén............
Nem elérhető kexmc
Hozzászólások: 195


« Hozzászólás #7937 Dátum: 2007 Június 03, 22:15:16 »

Úgy veszem észre, mi R4-esek uraljuk a népautós fórumot!! Grin

A hétvége történései:

-bocs, de a legfontosabb, hogy pár pohár gyönyörűséges vörös boron vagyunk túl a szomszédom-barátom-veterános társammal....

- a szolnoki veteránbörzén találkoztam bsanyival, fórumtársunkkal, aki nagyon rendes srác, sőt, rábeszélt, hogy vegyek egy bogarat...

- a mai napon "visszautasíthatatlan" ajánlatot kaptam egy R4, egy OKKKTÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁViA és az említett VW Bogár autókra....

- Trabant tali is volt itt szolnokon, Sylvácska kolleginát nem láttam, sajnos.

Viszont, ha szoftverfejlesztői ismereteim nem csalnak meg a szalonspicc miatt, íme néhány kép:
trabantok, valamint saját kislányom az első szériás moszkvics pedálosában, a börzén............

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7936 Dátum: 2007 Június 03, 21:21:53 »

motorikusan golf, tehát nem rossz, olcsó az alkatrész. karosszéria trabant, gyakorlatilg nincs különbség belül sem.
kuplung és sebváltó tapasztalataim szerint nagyon kényelmetlen, kemény, és szar, ami rányomja a bélyegét a vezetésre.
fogyasztás használattól függően 7-8tól kb 11ig (igen, liter  Smiley )
Viszont friss vizsgával bagóért lehet kapni, és melósautónak az megfelel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
dt
« Hozzászólás #7935 Dátum: 2007 Június 03, 19:11:12 »

Üdv!
Valaki, akinek van személyes tapasztalata VW motoros 1.1-es trabantról, szólna egy pár szót róla, munkásautónak néznék egy kombit. Ill. ha valaki tud jó állapotú eladót - nem a használtautó.hu -ról - kérném jelezze. Kétütemű volt már, de nem tudom mennyire jó  a négyütemű..


motorikusan golf, tehát nem rossz, olcsó az alkatrész. karosszéria trabant, gyakorlatilg nincs különbség belül sem.
kuplung és sebváltó tapasztalataim szerint nagyon kényelmetlen, kemény, és szar, ami rányomja a bélyegét a vezetésre.
fogyasztás használattól függően 7-8tól kb 11ig (igen, liter  Smiley )
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #7934 Dátum: 2007 Június 03, 18:38:32 »

Üdv!
Valaki, akinek van személyes tapasztalata VW motoros 1.1-es trabantról, szólna egy pár szót róla, munkásautónak néznék egy kombit. Ill. ha valaki tud jó állapotú eladót - nem a használtautó.hu -ról - kérném jelezze. Kétütemű volt már, de nem tudom mennyire jó  a négyütemű..

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #7933 Dátum: 2007 Június 03, 16:44:20 »

Bár Renault 5-tel, de ott lennék Füreden én is. Szervezőktől kérdezem, ez nem gond, lesz vmi normális parkoló, ahova lelehet tenni a gépet(de nem a közönség elé)?

                                            SYLVACSKA, GYERE TE IS!! 
                 Jelenésedre feltétlenül számítunk, ezt talán mondhatom az R4-esek nevében is.

Csáó, Dani

Ha tudok menni, ott leszek  Wink

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #7932 Dátum: 2007 Június 03, 16:41:58 »

Sylvácska, ezt árdemes megnézned!
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/144670

Köszönöm, irtam neki..

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
RNIE
« Hozzászólás #7931 Dátum: 2007 Június 03, 12:05:23 »

http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=af33e8eecfef40194bd65c050a608eeb&s=2910
Nem elérhető Tequila
Hozzászólások: 75


« Hozzászólás #7930 Dátum: 2007 Június 03, 09:08:46 »

 ;Dkicsit hosszú lett a cím... Grin,de érdemes elolvasni
Nem elérhető Tequila
Hozzászólások: 75


« Hozzászólás #7929 Dátum: 2007 Június 03, 09:07:38 »

R4 gyártástörténet:

http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://www.sulinet.hu/ikep/2003/08/bakancs01.jpg&imgrefurl=http://www.sulinet.hu/tart/fcikk/Kjc/0/15605/1&h=125&w=150&sz=23&hl=hu&start=61&tbnid=9HiksrWR1GYyPM:&tbnh=80&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Dbakancs%26start%3D54%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26sa%3DN
Nem elérhető Tequila
Hozzászólások: 75


« Hozzászólás #7928 Dátum: 2007 Június 03, 08:37:07 »

.

[melléklet törölve az admin által]
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.