www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 15:09:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921190 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 [195] 196 197 198 199 200 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4225826 alkalommal)
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #8007 Dátum: 2007 Június 06, 07:51:50 »

Na, mi van, kidühöngted már magad? Lehiggadtál, igaz?
Múltkor nagyon zorallnak teccett lenni. Wink

Mit csináltam?  Roll Eyes

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #8006 Dátum: 2007 Június 05, 23:02:58 »

95 százalékban eredetinek kell lenni az autónak.. engem pl. elhajtottak.

http://www.mavamsz.hu/muzealisminosites.php

itt le tudod tölteni, hogy milyen alkatrésznek, kárpitnak, festésnek stb.. hány százalékban kell megfelelni.

Köszönöm Sylvacska! Hiába, egy nő mindent tud!  Wink
Látod, ezért sem adhatod el a Kissárkányodat, nem adhatod fel, bármilyen rossz is történjen! S remélem eccer élőben is összefutunk valamelyik találkozón.
                        Vésd be, szükségünk van Rád!     

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8005 Dátum: 2007 Június 05, 23:01:29 »

95 százalékban eredetinek kell lenni az autónak.. engem pl. elhajtottak.

http://www.mavamsz.hu/muzealisminosites.php

itt le tudod tölteni, hogy milyen alkatrésznek, kárpitnak, festésnek stb.. hány százalékban kell megfelelni.
Na, mi van, kidühöngted már magad? Lehiggadtál, igaz?
Múltkor nagyon zorallnak teccett lenni. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #8004 Dátum: 2007 Június 05, 22:55:05 »

Hol van egy Old Timer-es lap, ahol megtudnám, mi kell az OT rendszám megszerzéséhez?! 
95 százalékban eredetinek kell lenni az autónak.. engem pl. elhajtottak.

http://www.mavamsz.hu/muzealisminosites.php

itt le tudod tölteni, hogy milyen alkatrésznek, kárpitnak, festésnek stb.. hány százalékban kell megfelelni.

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #8003 Dátum: 2007 Június 05, 22:11:50 »

Urak és Hölgyek!

Renault 4 F4 felújítás lesz, 4 év múlva pedig OT-s rendszámot is kérek. Úgy lesz majd igazán csecse a Furgonette...  Cheesy
Hol van egy Old Timer-es lap, ahol megtudnám, mi kell az OT rendszám megszerzéséhez?! Gondolom minél eredetibb állapotba kell hozni, az akkori korhoz hűen. Első körben karosszériázás lesz, majd teddy-s festés. Kipróbálom, max. 3-4 évig kell, hogy rajta legyen. Addig is tudok veletek/ hozzátok menni találkozókra, s nem az R5-tel fogok kilógni a z R4-esek közül.
Aztán távlati dolog az autó teljes "lecsiszolása", alapozás miniumos festékkel, s szórógitt és festés, de akkor már profin, festővel(na erre kell gyűjtenem 200-300ropit, ha frankó, időtálló, gyönyörű festést akarok). Akkor kerülnek fel a körkeresztmetszetű lökkösök is előre-hátra. Belső terén az ülések már a fejtámlás ülések szürke huzattal, ezt nem tudom mennyire számít bele az Old Timer vizsgába. Ha ez gond, szerzek korhű üléseket, ezen ne múlkon.

Bocs a sok meséért, de jó a terveket leírni...

Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #8002 Dátum: 2007 Június 05, 20:08:39 »

szia
most végzek melóba!
avatar csere lesz! ezt igértem!
de ahhoz r4et kellene megörökítenem, 7végén jön haza, után alezs avatar csere is!
na goo haza...
na én meg messengerre felvettelek...

Rulezka
« Hozzászólás #8001 Dátum: 2007 Június 05, 20:04:22 »

vagy msn-re

szia
most végzek melóba!
avatar csere lesz! ezt igértem!
de ahhoz r4et kellene megörökítenem, 7végén jön haza, után alezs avatar csere is!
na goo haza...
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #8000 Dátum: 2007 Június 05, 20:02:44 »

kattanj már fel a skype-ra...
vagy msn-re

Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #7999 Dátum: 2007 Június 05, 19:57:28 »

Grin
kattanj már fel a skype-ra...

Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #7998 Dátum: 2007 Június 05, 19:54:54 »

Grin
mi ez az avatar??????

Rulezka
« Hozzászólás #7997 Dátum: 2007 Június 05, 19:50:47 »

...szerintem a bogisok már idegrohamot kapnnak az r4-től...
Grin
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #7996 Dátum: 2007 Június 05, 19:43:51 »

...szerintem a bogisok már idegrohamot kapnnak az r4-től...

Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #7995 Dátum: 2007 Június 05, 19:39:30 »

én is kiváncsi leszek rá,de jelen pillanat az időjárástól félek legjobban....  Wink
Hát az idő elég kiszámíthatatlan,szóval necces lesz az udvaron festeni.De néhány vízcsepp lehet,hogy feldobja a fényt Grin Grin
Viszont ha belejössz,akkor szépen lehet teddyvel festeni,szinte csíkmentesen

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Rulezka
« Hozzászólás #7994 Dátum: 2007 Június 05, 19:34:56 »

Ja,olvastam.Lassan mindenki megtanul előkészíteni,meg festeni is Grin Azért a végeredményekre kíváncsi leszek,mert nem egyszerűen el lehet kúrni az előkészítést is és szépen teddyzni sem olyan egyszerű.
Ja közben szép csendben alakul a GT Evil
én is kiváncsi leszek rá,de jelen pillanat az időjárástól félek legjobban....  Wink
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #7993 Dátum: 2007 Június 05, 19:00:42 »

és emellett az szmb fórumba is elővettem a teddyzést,azóta már tudja sok emberke itt hogyan kell csinálni,akit érdekel lásd: Bogárhátú SZMB fórum !
Ja,olvastam.Lassan mindenki megtanul előkészíteni,meg festeni is Grin Azért a végeredményekre kíváncsi leszek,mert nem egyszerűen el lehet kúrni az előkészítést is és szépen teddyzni sem olyan egyszerű.
Ja közben szép csendben alakul a GT Evil

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Rulezka
« Hozzászólás #7992 Dátum: 2007 Június 05, 18:53:56 »

Nagyon belemerültél a dolgokba,ez tetszik.Azért sajnálom,hogy a minisek sosem voltak ilyen aktívak.Ezt a Hooligans mániás oldaladat még nem ismertem eddig Grin
és emellett az szmb fórumba is elővettem a teddyzést,azóta már tudja sok emberke itt hogyan kell csinálni,akit érdekel lásd: Bogárhátú SZMB fórum !
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #7991 Dátum: 2007 Június 05, 18:36:27 »


Ja ma kaptam meghívást július közepére egy Magyar találkozóra (d.u megírom mire)
valamint egy lengyel r4 találkozóra is (augusztusra)

Szóval elő az r4esekkel és hajrá...
Nagyon belemerültél a dolgokba,ez tetszik.Azért sajnálom,hogy a minisek sosem voltak ilyen aktívak.Ezt a Hooligans mániás oldaladat még nem ismertem eddig Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #7990 Dátum: 2007 Június 05, 18:32:15 »

Vasárnap voltam itt Érden egy nagyon szimpatikus emberkénél (Minisek ismerik). Az udvaron a következők fogadtak ?


Szóval eljutottál Gyurihoz,helyes,teljesen jó srác

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Rulezka
« Hozzászólás #7989 Dátum: 2007 Június 05, 14:06:26 »

Milyen lökkösre gondolsz? Mert van a limora való és az F4-F6-ra való. Limo az a hajlított, Furgonette pedig a kör keresztmetszetű. Azon töröm a fejem, hogy előre és hátra is van körkeresztmetszetű, azt teszem a furgonra. De csecse lenne az elöl Limo, hátul furgon krómos változat is.
Apropó, van egy szétbontatlan Renault 4, poton pénzért, jó régi, még talán forgalomba is hozható, nem kell vkinek? De csak mint papír v. alkatrész, mert alja porrá van  rohadva. Kőszegről kellene elhoznom, de már nemtom hol tárolni, s az ajtók külső zsanérosak, szal nekem nem a legjobb. Jah a másik, h limo, én pedig a furgonért vagyok oda jobban. Az igaz lehet, hogy furgonból kevesebb fut az utakon, mint limobol?

Üdv, Dani
szerintem tuti igaz,mert találkozón se volt 1 furgon sem, meg utakon s elátok nagyon furgont, mondjuk 1 fehéret egy szöszi terelget Üröm és óbud aközt, láttam párszor,meg Egerbe láttam még egy furgont.. amúgy szinte csak limokat látok!

A lökösöm az limo hátuljára való a 2 db gumiütközővel együtt!
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #7988 Dátum: 2007 Június 05, 13:20:18 »

r4 kérdés!
az r4re való hátsó lökhárító előre nem kompatibilis?

Ha nem akkor van 1 db hibátlan króm hátsó lökhárítóm, csak r4eseknek, privibe küldjetek árat, kinek mit ér meg, aki a legtöbbet igéri, viheti!


Milyen lökkösre gondolsz? Mert van a limora való és az F4-F6-ra való. Limo az a hajlított, Furgonette pedig a kör keresztmetszetű. Azon töröm a fejem, hogy előre és hátra is van körkeresztmetszetű, azt teszem a furgonra. De csecse lenne az elöl Limo, hátul furgon krómos változat is.
Apropó, van egy szétbontatlan Renault 4, poton pénzért, jó régi, még talán forgalomba is hozható, nem kell vkinek? De csak mint papír v. alkatrész, mert alja porrá van  rohadva. Kőszegről kellene elhoznom, de már nemtom hol tárolni, s az ajtók külső zsanérosak, szal nekem nem a legjobb. Jah a másik, h limo, én pedig a furgonért vagyok oda jobban. Az igaz lehet, hogy furgonból kevesebb fut az utakon, mint limobol?

Üdv, Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #7987 Dátum: 2007 Június 05, 13:13:49 »

Elnök Úr!

Ime a levél:
Hello!

I'm Gregory Mazur from Poland. I own a Renault 4 Smiley
I've found your e-mail at forum on site http://www.freeweb.hu/r4hu/index.html
This summer in August, im having a tour around the castles at eastern Slovakia, of course on board of my Renault 4 Smiley
I'm going there with my friend, but in one car. Unfortunately in Poland, I did'n find anyone who want to go on such trip (too little money or bad Quatrelle technical-condition Sad ). So I tought that maybe in Hungary, Czech, or Slovakia there will be someone that will join the trip.
I am already at planning stage and I think that I will end the plan of trip in next two weeks.
I think that the tour will take time from one to two weeks maximum.

Sleeping at tents, food self-prepared or in cheap-restaurants near roads.

It is not an official raid, so you go on your own responsibility, but in case of any problems we will help together !

I think that such international trip around beautiful castles woluld be amazing experience.
In the future, I plan to make a trips around castles of all european countries, but I start from the nearest Smiley

Please reply this message, and say if you are interested in it, or maybe you have friends or know people who wanted to go on such tour, then please give me their e-mail adresses.

Best regards,
Gregory Mazur - Poland

________________________________________________________________________________________

Jó lenne összehozni egy közös találkát, talán nevezzük R4 európai turnénak. Smiley

Tervezgessünk, aztán valami csak lesz. Este jövök, s írok a döntéseimről is(jó az irány, R4 fele megyek Cheesy)

Csáó, Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Rulezka
« Hozzászólás #7986 Dátum: 2007 Június 05, 12:09:07 »

Egy lengyel fickótól én is kaptam levelet, hogy Szlovákiában jár várakat nézni és találkozzunk valahol. Mondjuk legyen egy Kelet-Európai nemzetközi mini R4 találkozó.
jaja valami ilyesmit kaptam én is!
Rulezka
« Hozzászólás #7985 Dátum: 2007 Június 05, 12:06:30 »

Elismerem, nyertél!
ezektől a klassz sztoryktól teljesen kész vagyok!  Grin
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #7984 Dátum: 2007 Június 05, 12:01:41 »

Nekem meg arrol van papirom, h az egyik elozo tulaj feljelentest tett a rendorsegen, mivel lefekudt aludni, kocsi a garazsban es ejjel valaki kicserelte a motort egy erosebbre, faszabbra. Wink Persze, h ne legyen annyira feltuno, megprobalta a motorszamot atutni a regire, ez nem igazan sikerult neki... A csunya rablobacsit nem talalta meg a rendorseg, igy az ugyet ismeretlen tettes ellen lezartak, a forgalmiba az uj (ossze-vissza ganyolt, flexelt es kalapalt) motorszam kerult... Wink  Roll Eyes
Elismerem, nyertél!

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #7983 Dátum: 2007 Június 05, 11:59:42 »

valamint egy lengyel r4 találkozóra is (augusztusra)
Szóval elő az r4esekkel és hajrá...
Egy lengyel fickótól én is kaptam levelet, hogy Szlovákiában jár várakat nézni és találkozzunk valahol. Mondjuk legyen egy Kelet-Európai nemzetközi mini R4 találkozó.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #7982 Dátum: 2007 Június 05, 11:57:19 »

Autounion/DKW  talán Junior 1950rs évek?!
Azaz...

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #7981 Dátum: 2007 Június 05, 11:54:56 »

Szerintem, első-hátsó lökhárító ugyanaz. A gumiütköző lehet különbség, de az úgyis leszerelhető.
Kicsit utánagondoltam és arra jutottam, hogy lehet, hogy mégsem ugyanaz az első-hátsó lökhárító. Az oldalán visszahajló rész talán kisebb az első esetében. Egymás mellett kellene őket látni és akkor könnyű észrevenni a különbséget.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Süni
« Hozzászólás #7980 Dátum: 2007 Június 05, 10:33:03 »

Van valakinek a kezében egy friss Veterán ? Kéne belőle egy telcsiszám.
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #7979 Dátum: 2007 Június 05, 10:31:02 »

r4 kérdés!
az r4re való hátsó lökhárító előre nem kompatibilis?

Ha nem akkor van 1 db hibátlan króm hátsó lökhárítóm, csak r4eseknek, privibe küldjetek árat, kinek mit ér meg, aki a legtöbbet igéri, viheti!

Szerintem, első-hátsó lökhárító ugyanaz. A gumiütköző lehet különbség, de az úgyis leszerelhető.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Rulezka
« Hozzászólás #7978 Dátum: 2007 Június 05, 09:47:26 »

r4 kérdés!
az r4re való hátsó lökhárító előre nem kompatibilis?

Ha nem akkor van 1 db hibátlan króm hátsó lökhárítóm, csak r4eseknek, privibe küldjetek árat, kinek mit ér meg, aki a legtöbbet igéri, viheti!
Rulezka
« Hozzászólás #7977 Dátum: 2007 Június 05, 09:45:36 »

Tisztelt Elnör Úr!
Van majdnem egy DVD-nyi R4-es anyagom innen-onnan. pár éve megismerkedtem egy olasz R4 őrülttel és tőle is van sok minden (Francia, Japán(!) R4 klub anyagok, közel egy órás Paris-Dakar video R4-gyel 1980-ból).
Adnék neked egy ilyen DVD-t, hogy azzal segítsem az IGE hirdetését.
Tudom, hogy lehetne ide-oda feltenni, átkonvertálgatni, stb..., de azokat sohasem fogom megcsinálni, mint ahogy az 5 éve tervezett saját kis R4 honlapomat sem csináltam még meg.
szia!
ennek aDVDnek nagyon örülnék, sőt ha megengeded akkor találkozókon akár terjeszthetjük is egymás közt tovább, pl nyersanyag áron mindenki kap a dvdből Smiley valamint a honlapot is bővítem szívesen ezekkel is!
Bár bevallom mostanában nincs rengeteg időm,de amint lesz a honlap is szebb lesz!

Ja ma kaptam meghívást július közepére egy Magyar találkozóra (d.u megírom mire)
valamint egy lengyel r4 találkozóra is (augusztusra)

Szóval elő az r4esekkel és hajrá...
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #7976 Dátum: 2007 Június 05, 08:46:47 »

Úgy veszem észre, mi R4-esek uraljuk a népautós fórumot!! Grin
A hétvége történései:
...
  Grin

Ha lesz egy kis időm, majd feltötlöm a képeket, amit a börze idején a parkolóban készítettem.
Tegnap megnéztem a Bogarat is, majd írok.
1303LS
« Hozzászólás #7975 Dátum: 2007 Június 05, 07:44:30 »

találós kérdés: ez micsoda? és mikori lehet?
<beszúrt kép törölve>
Itt az öccse. Kétütemű, "wartburg" motoros.  Grin
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #7974 Dátum: 2007 Június 05, 05:11:17 »

találós kérdés: ez micsoda? és mikori lehet?
<beszúrt kép törölve>
Autounion/DKW  talán Junior 1950rs évek?!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #7973 Dátum: 2007 Június 05, 02:13:34 »

Nekem meg papírom van róla, hogy az autónak nincs motorszáma. ("véletlenül" elveszett az előző tulajnak! és ezt megette az ocsmányiroda)

Nekem meg arrol van papirom, h az egyik elozo tulaj feljelentest tett a rendorsegen, mivel lefekudt aludni, kocsi a garazsban es ejjel valaki kicserelte a motort egy erosebbre, faszabbra. Wink Persze, h ne legyen annyira feltuno, megprobalta a motorszamot atutni a regire, ez nem igazan sikerult neki... A csunya rablobacsit nem talalta meg a rendorseg, igy az ugyet ismeretlen tettes ellen lezartak, a forgalmiba az uj (ossze-vissza ganyolt, flexelt es kalapalt) motorszam kerult... Wink  Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #7972 Dátum: 2007 Június 05, 00:04:32 »

Azért egy R4F4AT (AT=Alpine Turbo) sem semmi. Talán még durvább hatás, mint a Limousine.
Egyszer vittek egy R5AT-vel, a srác meg akarta mutatni mit tud az AT motor. Hát félelmetes, az tény. Szerintem az egész R4 futómű + fék -et át kell építeni, ha nem akarsz fára tekeredni. Meg az alvázat is megerősíteni, hogy merevebb legyen.
Egyszer láttam egy honlapot ahol a tulaj azt állította, hogy 190-nel ment R4AT-vel. A durva az volt, hogy az egy régi hűtőrácsos autó volt. Lehet, hogy egyszer még megtalálom az a honlapot.
Tudod, belegondolok, hogy előttem áll az Alpine Turbo-s R4 Furgonette. Hát király lenne az biztos, de munka, idő és mégtöbb pénz. Ma láttam egy tuningmagazinban R4 Furgonette-t, de szépen a 60-70-es éekből még króm kerettel, s nem feltuningolva. A papírok nem lennének gondok, mert már 2 Rönyó volt ami átlett "címkézve". Bár a motorcsere és az átalakítás engedélyezése sem sok pénz.
DE az átépítés...  Shocked Shocked Shocked Kezdjük mondjuk alapról, motor kiszed, alváz átnéz. Hogyan kellene megerősíteni az alvázat?  Roll Eyes Aztán a nyúlványok cseréje/megerősítése... S akkor még mindig nincs AT futóművem. Lehet vennék egy bontott AT-t 60-100ezer között, de ki tudja annak mennyir tuti a motorja/legfőképp a futóművek... Az eredeti alkatrészek pedig horribilis áron vannak. Véleményem szerint minimum 500.000,- Forintba + baromi sok időbe lenne az átalakítás. S ezt sajnos nem engedhetem meg.   Cry
Nagyon jó játszadozni a gondolattal, de aztán a földreszállás szar.

Jó éjt, Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #7971 Dátum: 2007 Június 04, 23:54:18 »

Annak a DVD-nek én is örülnék
Lehet?
Persze, hogy lehet. Csak másolni kell. Másolok majd párat, aztán valahogy terjesszük. OK?

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #7970 Dátum: 2007 Június 04, 23:46:03 »

Audi jel(hez hasonló) van rajta
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #7969 Dátum: 2007 Június 04, 23:44:06 »

találós kérdés: ez micsoda? és mikori lehet?
Süni
« Hozzászólás #7968 Dátum: 2007 Június 04, 23:38:16 »

Vasárnap voltam itt Érden egy nagyon szimpatikus emberkénél (Minisek ismerik). Az udvaron a következők fogadtak ?

--6 (azaz hat !) db Ford Escort MK1
--Lloyd Arabella
--Lloyd Alexander
--Opel Rekord kombi 195x
--2db Moszkvics 40x

meg még vagy 3 a ponyva miatt azonosíthatatlan gépjármű. Alagsorban 120 m2-es patika tisztaságú műhely, futóműállító paddal.
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 [195] 196 197 198 199 200 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.