www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 18:45:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921192 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4226487 alkalommal)
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #9207 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:27:41 »

Körön belül volt mindig is.  Cheesy
Ha a gyereknek bejön akkor ilyennel kezd, vagy bogár.
10 éves szuzukit biztos nem kap kezdő autónak, ha meg nem jó neki az öreg (eddig nem így néz ki) akkor jár bringával.  Evil
Olyan lehet neki csak amit meg lehet javítani, minden más ötlet rajtam kívüli megoldást kíván.  Evil
Na jó persze rugalmas vagyok, milyen is legyen egy apa.  Grin

R4 mért nem jön be nálatok? Abbó is vannak jó gépek!

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9206 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:27:32 »

Aha, ragasztva.
Egyre szimpatikusabb, milyen szar is az már mikor egy autó hegesztve van.  Evil
És mégis rommá tud rohadni Evil

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #9205 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:27:13 »

Hát a kicsi már 10 éves szuzukit valszeg csak hírből fog ismerni.  Evil
A nagynak, bő 2 év és lehet jogsija.

Ooo, még egy pupi trabis csajszi  Grin

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9204 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:26:49 »

Hát a kicsi már 10 éves szuzukit valszeg csak hírből fog ismerni.  Evil
A nagynak, bő 2 év és lehet jogsija.
Annyi idő alatt bőven össze lehet hozni egy zsír Trabit ebből

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #9203 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:26:12 »

Aha, ragasztva.
Egyre szimpatikusabb, milyen szar is az már mikor egy autó hegesztve van.  Evil

Hát jóvanna, ez Trabant!

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
1303LS
« Hozzászólás #9202 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:24:36 »

Melyik Manónak akarod?
Hát a kicsi már 10 éves szuzukit valszeg csak hírből fog ismerni.  Evil
A nagynak, bő 2 év és lehet jogsija.
1303LS
« Hozzászólás #9201 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:23:20 »

Igen.. és erre vannak a sárvédő elemek is jó esetben felragasztva, rosszabb esetben fel popszegecselve..
Ez kapja a legtöbb sarat, vizet, és ha nincs megfelelően kezelve, ráragasztva az elem, nagyon hamar rozsdásodik..

Aha, ragasztva.
Egyre szimpatikusabb, milyen szar is az már mikor egy autó hegesztve van.  Evil
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #9200 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:22:24 »

Körön belül volt mindig is.  Cheesy
Ha a gyereknek bejön akkor ilyennel kezd, vagy bogár.
10 éves szuzukit biztos nem kap kezdő autónak, ha meg nem jó neki az öreg (eddig nem így néz ki) akkor jár bringával.  Evil
Olyan lehet neki csak amit meg lehet javítani, minden más ötlet rajtam kívüli megoldást kíván.  Evil
Na jó persze rugalmas vagyok, milyen is legyen egy apa.  Grin

Melyik Manónak akarod?

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #9199 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:21:10 »

Sztem a doblemez külső ívét,ami el is szok rohadni

Igen.. és erre vannak a sárvédő elemek is jó esetben felragasztva, rosszabb esetben fel popszegecselve..
Ez kapja a legtöbb sarat, vizet, és ha nincs megfelelően kezelve, ráragasztva az elem, nagyon hamar rozsdásodik..

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
1303LS
« Hozzászólás #9198 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:18:44 »

Nagyon szívesen,kérdés melyik részén van a megyének.
Sylva megfertőzött? Evil Grin
Körön belül volt mindig is.  Cheesy
Ha a gyereknek bejön akkor ilyennel kezd, vagy bogár.
10 éves szuzukit biztos nem kap kezdő autónak, ha meg nem jó neki az öreg (eddig nem így néz ki) akkor jár bringával.  Evil
Olyan lehet neki csak amit meg lehet javítani, minden más ötlet rajtam kívüli megoldást kíván.  Evil
Na jó persze rugalmas vagyok, milyen is legyen egy apa.  Grin
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #9197 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:10:11 »

A nagy szerpentin az nem biztos, hogy akkora poén a kis R4-gyel. Én voltam nagy szerpentinen az Alpokban a régebbi fehér 850-essel. Felmentünk egy 2330m magas hágóba és a lefelé út volt a gázosabb. 1800m szintsüllyedés volt 25 km alatt. Óvatosan ereszkedtem, de félúton meg kellett állni pihenni, nem bírták a fékek (4 kis dobfék + lemezfelni), volt melegedés rendesen. Aztán nyikorgás, szag meg ami kell. Ből fél óra pihenés után tudtuk folytatni az ereszkedést, de mire megint túlmelegedett volna leértünk és volt hűtés. Ja, 4-en voltunk cuccal.
Amúgy természetesen jó volt, de a fékek jó terhelést kaptak.

Hát 850cm3-vel merészek voltatok hallod... Én az oszták dombokon (Szombathely-Oberwart, s nem autópálya!) imádkoztam, hogy feljussunk, s elérjük a célt. Visszafele ugyenez, sok osztrák Bauer megcsak vigyorgott a szaros 3éves autójukból... Na akkor mondtam azt, hogy 850-es mocival soha többé nem megyünk. Egyszer talán lesz kilátás veletek elmenni Párizsba vagy Bamakoba, de akkor 1400-as ,elöl tárcsafékes R4 Furgonnal.

  Amúgy szeptember 5. (szerda) biztos időpont, Kexmc vagy Rulezka!!  Ha táskába berakom a cuccokat(s eltudom vinni), valaki elvehetné az állomáson, s akkor megvan oldva a szállítás! Reggel vagy délelőtt megyek, mert maximum 11órára a VI. ker.ben kell lennem.

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #9196 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:58:54 »

Opelnél hallottem ilyenről, de még sohasem láttam. Kipufon eddig még csak a lambda helyét fedeztem fel, azt sem R4-en.
Jaj, Renault 5-ről van szó!

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9195 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:58:41 »

Van egy dolog, ami nekem új.
Láttam már ilyet,igaz egy Ford fjúzsönön,utángyártott dobon még nem,de biztos olyannak kell lennie,ha gyáriasnak tűnik a furat

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #9194 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:58:10 »

Én most szeptemberben szedem szét, alvázig lecsupasz, mert az emelőpontok zűrösek, a torziónál jó (huhh)
Sajátban szeretném megcsinálni, (apám autószerelő, van saját komplett műhely), bár a festés az (is) zsebbenyúlós lesz.

Külföldről inkább ritkaságot érné meg behozni szvsz.

Autópálya mellett azért az Alpokban, meg svájv-fr.o. között gyönyörű lenne szerpentinezni Smiley

Hát még lenn St. Tropez  Roll Eyes

Mondjuk, valóban rá kéne szánni egy hetet.
 

Odanézzetek, így kilehet ám bírni!
Apuci szerelő, műhelye van, ennél több nem is kell... Így könnyebb szitu gépet csinálni!  Cheesy
Jó neked!

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető dudo
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #9193 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:57:37 »

Van egy dolog, ami nekem új. Ti hallottatok olyan kipufogódobról, amin van kondenzvíz leeresztő lyuk??????????????????????!
Amit feltettem dobot, a Bosal leányvállalata gyártya, s az elején(ahol ugye bemegy a gáááz) alul van egy cirka 1,5-2 mm-es szabályos kör alakú lyukacska. S erre azt mondta a bótos, hogy ez a kondenzvízleeresztő.
hát én erről még nem hallottam, tudtommal a kipufogódob hátulján kell távozni a kondenznek.

Mi erről a vélemény?

Köszi, Dani
Opelnél hallottem ilyenről, de még sohasem láttam. Kipufon eddig még csak a lambda helyét fedeztem fel, azt sem R4-en.
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #9192 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:55:10 »

Van egy dolog, ami nekem új. Ti hallottatok olyan kipufogódobról, amin van kondenzvíz leeresztő lyuk??????????????????????!
Amit feltettem dobot, a Bosal leányvállalata gyártya, s az elején(ahol ugye bemegy a gáááz) alul van egy cirka 1,5-2 mm-es szabályos kör alakú lyukacska. S erre azt mondta a bótos, hogy ez a kondenzvízleeresztő.
hát én erről még nem hallottam, tudtommal a kipufogódob hátulján kell távozni a kondenznek.

Mi erről a vélemény?

Köszi, Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9191 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:54:12 »

Köszönöm a felajánlást, de nógrád talán nincs olyan messze, hogy ilyennel terheljelek, meg nagyon komolytalan még a széndék is.
Nagyon szívesen,kérdés melyik részén van a megyének.
Sylva megfertőzött? Evil Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető dudo
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #9190 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:53:36 »

Első körben én is bevehető vagyok a Párizs túrába az asszonnyal. Javaslom a májusi, június elejei időpontot, akkor még nincs túl meleg, és Párizs állítólag akkor a legszebb. Virágoznak a gazok,meg hasonló. Szerintem az a szép, ha csak R4-ek mennek. Csak tudunk egymáson segíteni. Javaslom, hogy vegyük fel a kapcsolatot valamilyen francia R4 klubbal, vagy akár menet közben klubokkal. Legalább a szállásban biztosan tudnak segíteni. Ha senki sem ismer ilyeneket, akkor en utanajarok, és irhatok is nekik, ha igényeljük.
Ja, a Bp-Bamakora sivesen mennék én is! Vagy az R4 Trophy-ra. Csak ezekhez össze kellene rakni egy állat gépet.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 08, 20:55:58 írta dudo »
Elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9189 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:51:48 »

Mit hívnak a trabantosok "sárvédőperemnek"? 
Sztem a doblemez külső ívét,ami el is szok rohadni

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
1303LS
« Hozzászólás #9188 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:45:29 »

azt néztem, hogy a felújítás is rozsdás már ..
Mit hívnak a trabantosok "sárvédőperemnek"? 
1303LS
« Hozzászólás #9187 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:44:16 »

Nagyjából semmit nem tudok róla,de ha beszélsz a tulajjal elugrok megnézni ha nekem közelebb van,mint neked
Köszönöm a felajánlást, de nógrád talán nincs olyan messze, hogy ilyennel terheljelek, meg nagyon komolytalan még a széndék is.
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #9186 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:37:24 »

Ha valaki tud valamit erről az autóról, légyszi ossza már meg velem.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1287071&command=ugras&screenwidth=1152

azt néztem, hogy a felújítás is rozsdás már ..

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9185 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:10:32 »

Ha valaki tud valamit erről az autóról, légyszi ossza már meg velem.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1287071&command=ugras&screenwidth=1152
Nagyjából semmit nem tudok róla,de ha beszélsz a tulajjal elugrok megnézni ha nekem közelebb van,mint neked

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
1303LS
« Hozzászólás #9184 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:06:10 »

Ha valaki tud valamit erről az autóról, légyszi ossza már meg velem.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1287071&command=ugras&screenwidth=1152
Elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9183 Dátum: 2007 Augusztus 08, 18:44:52 »


Ja tán még annyi,hogy 4 autónál többet már nagyon nehéz együtt tartani.Ha többen mennétek,inkább legyen 2 kisebb csoport,úgyis szétszakadtok

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9182 Dátum: 2007 Augusztus 08, 18:21:46 »

persze!
mindenképpen ahol lehet nem pályán mennénk, hiszen a kirándulás, világlátás a cél, nem pedig hog yháztól házig pályán menjünk! Bár Bécsig akár pályán is mehetünk, úgyis utána jön az igazi látnivaló!
Szerintem ha nem akartok egyáltalán pályázni,akkor 3 hét is kevés lesz.Mi most 1500 km-t mentünka túra részeként(Monte Carlo-Grenoble) és napi 300 km-re bontottuk az utat,naezt volt hogy 10 óra alatt csináltuk meg,mert végig mellékút,megállás fotózás stb...Az oda-visszaút mindenképp pálya legyen sztem.

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9181 Dátum: 2007 Augusztus 08, 18:18:12 »




A Minisektől örömmel venném-vennénk, ha a konkrét szervezési-műszaki tapasztalataikat megosztanák velünk az ő túrájukkal kapcsolatban.


Először kitaláltuk mit is akarunk pontosan,aztán megterveztük az utat(Autoruote)Nagyjából kiszámoltuk az útiköltséget.Az indulás előtt valamikor mindenképp üljetek össze valahol és beszéljétek meg ki mit szeretne látni,merre menne,milyen szállást szeretne,stb.Minden napra kb egyenlő hosszúságú utat terveztünk és neten kerestünk szállást az aznapi cél közelében,de sosem foglaltunk előre.Ez annyiból lehet fontos,hogy mobil home-okat nem mindenhol adnak ki egy éjszakára..Valahogy a tankolásnál,pisilésnél,kávézásnál próbáljatok egymáshoz alkalmazkodni,egyszerűbb lesz az életetek:)
Műszakilag persze alap hogy átnézett autóval mentek.Az R4 gyenge pontjait nem ismerem,de sztem mindenki vigyen magával alap dolgokat(ékszíj,gyújtáscuccok,olaj,fékolaj,stb)A nagyobb alkatrészekből mi egy készletet vittünk a 4 autóhoz(vízpumpa,kerékcsapágy,kuplungtárcsa)
Szerszámok azért legyenek mindenkinél,mert sosem lehet tudni....
Hirtelen ennyi,de kérdezzetek ha még vmi érdekel Smiley

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9180 Dátum: 2007 Augusztus 08, 18:06:17 »

r4esek! Kexmc stb...

CSabi ha a Góffal ki mersz menni,nem ismerlek
Nincs szükség kísérőautóra,ha komoly a baj akkor úgyis mindegy,ha meg apróság,akkor megoldjátok

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #9179 Dátum: 2007 Augusztus 08, 16:44:02 »

azé ez már hülye,nem???

Tudod milyen egyszerű Trabit kipufon lángoltatni..

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Rulezka
« Hozzászólás #9178 Dátum: 2007 Augusztus 08, 16:38:34 »

azé ez már hülye,nem???

bővebb info itt:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=21896#
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #9177 Dátum: 2007 Augusztus 08, 14:23:26 »

persze!
mindenképpen ahol lehet nem pályán mennénk, hiszen a kirándulás, világlátás a cél, nem pedig hog yháztól házig pályán menjünk! Bár Bécsig akár pályán is mehetünk, úgyis utána jön az igazi látnivaló!
A nagy szerpentin az nem biztos, hogy akkora poén a kis R4-gyel. Én voltam nagy szerpentinen az Alpokban a régebbi fehér 850-essel. Felmentünk egy 2330m magas hágóba és a lefelé út volt a gázosabb. 1800m szintsüllyedés volt 25 km alatt. Óvatosan ereszkedtem, de félúton meg kellett állni pihenni, nem bírták a fékek (4 kis dobfék + lemezfelni), volt melegedés rendesen. Aztán nyikorgás, szag meg ami kell. Ből fél óra pihenés után tudtuk folytatni az ereszkedést, de mire megint túlmelegedett volna leértünk és volt hűtés. Ja, 4-en voltunk cuccal.
Amúgy természetesen jó volt, de a fékek jó terhelést kaptak.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Rulezka
« Hozzászólás #9176 Dátum: 2007 Augusztus 08, 14:07:43 »

Én most szeptemberben szedem szét, alvázig lecsupasz, mert az emelőpontok zűrösek, a torziónál jó (huhh)
Sajátban szeretném megcsinálni, (apám autószerelő, van saját komplett műhely), bár a festés az (is) zsebbenyúlós lesz.

Külföldről inkább ritkaságot érné meg behozni szvsz.

Autópálya mellett azért az Alpokban, meg svájv-fr.o. között gyönyörű lenne szerpentinezni Smiley

Hát még lenn St. Tropez  Roll Eyes

Mondjuk, valóban rá kéne szánni egy hetet.
 
persze!
mindenképpen ahol lehet nem pályán mennénk, hiszen a kirándulás, világlátás a cél, nem pedig hog yháztól házig pályán menjünk! Bár Bécsig akár pályán is mehetünk, úgyis utána jön az igazi látnivaló!
Nem elérhető kexmc
Hozzászólások: 195


« Hozzászólás #9175 Dátum: 2007 Augusztus 08, 13:45:29 »

Én most szeptemberben szedem szét, alvázig lecsupasz, mert az emelőpontok zűrösek, a torziónál jó (huhh)
Sajátban szeretném megcsinálni, (apám autószerelő, van saját komplett műhely), bár a festés az (is) zsebbenyúlós lesz.

Külföldről inkább ritkaságot érné meg behozni szvsz.

Autópálya mellett azért az Alpokban, meg svájv-fr.o. között gyönyörű lenne szerpentinezni Smiley

Hát még lenn St. Tropez  Roll Eyes

Mondjuk, valóban rá kéne szánni egy hetet.
 
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #9174 Dátum: 2007 Augusztus 08, 13:22:45 »

Jó ötlet ez a nagy út. Engem alapvetően érdekel az ilyen, de még nem tudom családilag hogyan alakul a dolog egy év múlva.
Tulajdonképpen attól is függ az egész, hogy lesz-e addigra R4-em. Mármint az alváz elég kaka jelenleg és ezzel nem fog átmenni a vizsgán. Eddig csak horror árú alvázjavítási ajánlatot kaptam. A csalág meg nem szeretné ha olyan sokat kültenék rá, mert szerintük nem éri meg. Amúgy pöpec az autó, kapja is a km-eket rendesen.
Ha mégis megcsináltatnám akkor én meg Bamako-ba mennék (Budapest-Bamako), az igazán nagy buli lenne. Mondjuk 2009-ben. - Most biztosan sokat hülyének néztek.

Hát igen. Alváztéma az gázos bizony. A kék limo is egy szar allvázügyileg. Én pedig nem fogok szarakodni, s több százezreket költeni karosszériára, felújításokra. Amit ajánlok! Forgalmid van limor, neveden is van... Akkor irány külföld, onnan hozz be egy fazályos állapotút. Én láttam pl. '93-as 0 km-es gyári, konténerbe rakott R4-et, igaz 1millió volt, de megérte volna. 200-300 ezerért (ez cirka egy R4 alváz felújítása, aztán gány melot csinálnak) már pöpec R4-et találtam, amit nagy Rönyósok ugyis tudják hogyan lehet legalizálni.
Jah, visszatérve a kék limora, amit most faterom használ szerelőautónak: A motorja nagyon pöpec, egy normális Zenith karbi kellene, de 850 cm3-hez nem fogok 10ropiért venni, akkor inkább belé rakok egy 1100-es vagy 1400-as(R5) mocit.
A volt tulaj cirka 5-6 éve 200-ezerből újjá építette, szószerint. A nagy Rönós, aki állítólag Renault gyárban dolgozott(öreg bácsi) teljesen szétkapta, darabokra. Na, amikor megvettük(mert bontóba akarták cegényt vinni), már akkor jött szét a két lemez, azóta csak szarabbul a helyzet. Szóval ennyit a profi és drága munkáról, pedig CO-s hegesztője van, s mégis csupán 5 év...

Szép napot! Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Rulezka
« Hozzászólás #9173 Dátum: 2007 Augusztus 08, 10:26:57 »

Jó ötlet ez a nagy út. Engem alapvetően érdekel az ilyen, de még nem tudom családilag hogyan alakul a dolog egy év múlva.
Tulajdonképpen attól is függ az egész, hogy lesz-e addigra R4-em. Mármint az alváz elég kaka jelenleg és ezzel nem fog átmenni a vizsgán. Eddig csak horror árú alvázjavítási ajánlatot kaptam. A csalág meg nem szeretné ha olyan sokat kültenék rá, mert szerintük nem éri meg. Amúgy pöpec az autó, kapja is a km-eket rendesen.
Ha mégis megcsináltatnám akkor én meg Bamako-ba mennék (Budapest-Bamako), az igazán nagy buli lenne. Mondjuk 2009-ben. - Most biztosan sokat hülyének néztek.
dehogy nézünk hülyének! de azrt egy 1500 km-es párizsba vezető út az reális is lehet és talán tartogathat ez is sok meglepetést (leginkább jót) és azért így mi is egy kiscsaláddá tudunk változni az út alatt, hiszen mi bojba mennénk!
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #9172 Dátum: 2007 Augusztus 08, 10:23:56 »

ja és azért 1500 km-t r4el megtenni nem 1 napos vállakozás, lévén hogy szerintem sneki se szeretné 1500 km-en keresztül kinyomni a szemét, na meg jönnek majd az alpok is,ahol nem száguld úgy  agép, csomagokkal, több emberrel stb
szóval az odaút legjobb esetben is 2 napos út! és ez még akkor nagyon optimális, mondjuk ilyen hosszú útra induláskor én leginkább az éjszakai (éjfél) indulást ajánlom, pláne nyáron,mert hiszen így a nagy meleget eltudjuk kerülni és a dugót is kikerülnénk, legközelebb dugóval max reggel 8 körül németország felé találkoznánk Smiley
Jó ötlet ez a nagy út. Engem alapvetően érdekel az ilyen, de még nem tudom családilag hogyan alakul a dolog egy év múlva.
Tulajdonképpen attól is függ az egész, hogy lesz-e addigra R4-em. Mármint az alváz elég kaka jelenleg és ezzel nem fog átmenni a vizsgán. Eddig csak horror árú alvázjavítási ajánlatot kaptam. A csalág meg nem szeretné ha olyan sokat kültenék rá, mert szerintük nem éri meg. Amúgy pöpec az autó, kapja is a km-eket rendesen.
Ha mégis megcsináltatnám akkor én meg Bamako-ba mennék (Budapest-Bamako), az igazán nagy buli lenne. Mondjuk 2009-ben. - Most biztosan sokat hülyének néztek.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Rulezka
« Hozzászólás #9171 Dátum: 2007 Augusztus 08, 10:02:47 »

ja és azért 1500 km-t r4el megtenni nem 1 napos vállakozás, lévén hogy szerintem sneki se szeretné 1500 km-en keresztül kinyomni a szemét, na meg jönnek majd az alpok is,ahol nem száguld úgy  agép, csomagokkal, több emberrel stb
szóval az odaút legjobb esetben is 2 napos út! és ez még akkor nagyon optimális, mondjuk ilyen hosszú útra induláskor én leginkább az éjszakai (éjfél) indulást ajánlom, pláne nyáron,mert hiszen így a nagy meleget eltudjuk kerülni és a dugót is kikerülnénk, legközelebb dugóval max reggel 8 körül németország felé találkoznánk Smiley
Rulezka
« Hozzászólás #9170 Dátum: 2007 Augusztus 08, 10:00:01 »

Én a részemről komolyan gondolnám, persze addig még bármi közbejöhet, lásd a belföldi találkákat.
Valamennyi ráfutást jó lenne hagyni, hogy aki most úgy gondolja, az például az ősszel rá tudja
készíteni a kocsit, stb. A télen - gondolom - ritkábban használjátok ti is.
Mondjuk nov, dec táján pedig tutira meg kellene mondani, annak aki jön.

Viszont szerintem a kísérőautó ne olyan legyen, hogy R4 helyett más autóval, hanem például
kedvesed jön a golffal, Te R4-el Smiley
Vagy valaki, aki bevállalja plusz autóval. Nyilván úgy lenne a korrekt, ha azt a költséget is belekalkulálnánk.

Ha ráérek, osztok-szorzok egy kb. összeget...
Ötlet:
Az útba eső Renault szervízeket meg lehetne interjúvolni, hogy adott esetben tudnak-e rajtunk segíteni?
Interneten közeli R4 helyeket kutatni, stb.

A Minisektől örömmel venném-vennénk, ha a konkrét szervezési-műszaki tapasztalataikat megosztanák velünk az ő túrájukkal kapcsolatban.

Egyébként komolyabb közös lóvé nem nagyon kell szerintem.
Francia szállásokat tudok jót, olcsót, személyes tapasztalat:
http://www.hotelformule1.com/formule1/gb/cartographie/france.shtml

Hajrá Budapest-Párizs R4 rally!!
Legyünk benne a francia tv-ben!!

igen ezzel úgy ahogy van egyetértek!
persze azt ugye gondolom sejted, hogy nem 1 nap lesz mire odaérünk, így útközbeni szállásra is szükségünk lesz,mert azért egy r4es konvojnak se 1 napos út Párizs!
A viamichelin.com számítása szerint ( http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/ItiWGPerformPage?reinit=1&strStartCityCountry=1741&strStartAddress=&strStartMerged=Budapest&strDestCityCountry=1424&strDestAddress=&strDestMerged=Paris&image2.x=35&image2.y=10# )

Time and distance

Time: 13h01  including 12h35 on motorways
Distance: 1489km  including 1469km on motorways

Costs 177.61 EUR
Toll costs: 25.50 EUR
Petrol costs: 134.47 EUR    (benzin költség ezt nem tudom mi alapján számolja)
Road tax cost: 17.64 EUR   (útdíj)


szóval közel 1500 km útra készülhetünk!

benzin terén most Magyraországon a 95-ös 275-280 ft körül van, nyugateurópába van ahol kicsit olcsóbb,de mivel útközben nem tudjuk mennyi lesz az ár, és tanulva abból hogy nálunk is asztrádákon legalább 15% drágább abenzin, na meg nyugatra megyünk így legalább 300ft feletti árral számolhatunk.
ez ha egy sima 90-100-as tempóba megtett 1500 km nézünk egy egyszerű r4essel, csomagokkal, kajával, poggyásszal, családdal akár akkor legalább számolhatunk 7-8 litert 100 km-re (belekalkulálva akár az eltévedést is!!)
azaz mondjuk 15 * 7,5 liter = 112,5 liter benya, csak odaútra!
tehát mondjuk 310 ft benzin esetén: 112,5 x 310= 34875 ft csak a benzin ára + a fenti útdíj! és akko rebből a pénzből még csak odamentünk + matricák ára + kaja, pia, szállás stb
Nem elérhető kexmc
Hozzászólások: 195


« Hozzászólás #9169 Dátum: 2007 Augusztus 08, 09:32:03 »

Én a részemről komolyan gondolnám, persze addig még bármi közbejöhet, lásd a belföldi találkákat.
Valamennyi ráfutást jó lenne hagyni, hogy aki most úgy gondolja, az például az ősszel rá tudja
készíteni a kocsit, stb. A télen - gondolom - ritkábban használjátok ti is.
Mondjuk nov, dec táján pedig tutira meg kellene mondani, annak aki jön.

Viszont szerintem a kísérőautó ne olyan legyen, hogy R4 helyett más autóval, hanem például
kedvesed jön a golffal, Te R4-el Smiley
Vagy valaki, aki bevállalja plusz autóval. Nyilván úgy lenne a korrekt, ha azt a költséget is belekalkulálnánk.

Ha ráérek, osztok-szorzok egy kb. összeget...
Ötlet:
Az útba eső Renault szervízeket meg lehetne interjúvolni, hogy adott esetben tudnak-e rajtunk segíteni?
Interneten közeli R4 helyeket kutatni, stb.

A Minisektől örömmel venném-vennénk, ha a konkrét szervezési-műszaki tapasztalataikat megosztanák velünk az ő túrájukkal kapcsolatban.

Egyébként komolyabb közös lóvé nem nagyon kell szerintem.
Francia szállásokat tudok jót, olcsót, személyes tapasztalat:
http://www.hotelformule1.com/formule1/gb/cartographie/france.shtml

Hajrá Budapest-Párizs R4 rally!!
Legyünk benne a francia tv-ben!!
Rulezka
« Hozzászólás #9168 Dátum: 2007 Augusztus 07, 23:06:38 »

r4esek! Kexmc stb...
Jó lenne kitalálni, hogy megyünk-e jövő nyáron valóban r4el Párizsba,mert el kell kezdeni szervezni!
amire gondolok: szponzorok is lehetnének, akik kicsit így támogatnának minket!

De ehhez a legfontosabb az lenne, hogy aki jelentkezik az tudja, hogy a buli NEM lemondható, ha kitaláljuk az időpontot, megállapodunk a résztvevők számában,akkor az úggy lezs, ha esik ha fuj!
tehát ne 1 napos fellángolás legyen, és ne azon muljon, hogy holnap után esik-e az eső és vajon kék vagy borus lesz-e az ég!

Errea túrára mint első jeletkező kiírom ide a nevemet (de mivel valószinüleg szükségünk lesz legalább 1 kisérő autóra, ami tud gyorsan segíteni baj esetén,ezért nem mondom azt, hogy én tuti r4-el megyek, lehet hogy Golf-al,de ez majd még ki lesz találva):
tehát a jelentkezők sora induljon: ( a pakliba az is benn evan hogyha mondjuk 3 ember jönne, akko rlehet NEM megyünk,mert az nem olyan húú de nagy buli) azzal persze mindenki számoljon, hogy nem 100km-es túrára és nem 1 napos kirándulásra mennénk!
tehát készpénz, bankkártya lehetőleg vastagon megtömve kelleni fog! nem 50e ft fog kelleni szerintem, alapból gondolj arra hogy fogyasztás tehát benzin, motorolaj, tartalék alkatrészek, autópályamatrinya, van ahol kötelező, életbiztosítás, szállás, kaja-pia,  stb
teht az első jelentkező én lennék és párom

1. Rulezka

aludj rá párat, mielőtt felírnád ide magad, aki jön az egy nagyon nagy buli részese lehet!
de azért mert ez az első ilyen jellegű megmozdulás, az mé gnem jelenti azt hogy akár mi, akár mások máskor később ne mehetnének szintén ilyen útra! tehát mindenáron azért ne jelentkezz, hogy ne hagyd ki, inkább csak akkor jelentkezz, ha valóban reálisnak látod, hog yel tudsz jönni, lesz rá money, lesz rá időd és autód!
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.