www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 22:26:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4227140 alkalommal)
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #10007 Dátum: 2007 Október 04, 13:18:58 »

ez a sima 4es főút ugye?
Felénk csak sima 4-es főút van, ha autópályára gondoltál, olyan nekünk nincs...
Rulezka
« Hozzászólás #10006 Dátum: 2007 Október 04, 12:21:24 »

Szuzuki 1.3 injektoros anyámkinnya nem padlógáz 170. De nem kívánom senkinek, hajmeresztő, életveszély. Legalábbis a szuzukiban.
Sógor tolta neki Hollandiában közel 190-ig. Semmi tuning, csont széria 2002-es autó.
nekünk fater 1,3 sedanjával olaszba mentem vele simán fél napig Róma-Bp távon tartósan KLÍMÁVAL 2 fővel csomagokkal együtt 160 felett!! én nem féltem,nem volt vele semmi baj! 175-el már mentem vele többszür (még 4 fővel is) mellelseg Suzukihoz megjegyzés (nem vicc) elég sok ismerőstől hallom, hogy bizonyos sebesség fölött szinte alíg emelkedik a fogyazstás,mielőtt viszont azt hiszitek hogy gyepálom a gépeket,akkor a Suzuki Bp-Róma-Bp távon átlagban alíg evett 6 litert 100 km-es átlagokra bontva, sőt éjjel klima nélkül használva volt hogy alul múlt minden átlagot 4,2 l evett 100on!! nem vicc!!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10005 Dátum: 2007 Október 04, 11:57:46 »

Jó, jó, lehet nyomni neki mint a barom, de értelmetlen.
Eddigi tapasztalat R4 850-es: max. 130 km/h; R5 1.2-es: max. 150 km/h az A2-esen; Sutyuki 1.3-as: max. 150 km/h. Jah, mind sík terepen volt!
A kicsi Rönyó 4 90 felett már inkább eszik, mint megy. Az R5-ös az 130-nál kapkodja a benyát. Sutyukinak pedig a spoilerei akarnak elrepülni 130 felett.
Nekem a 90-120 az utazósebesség, ennyi elég.

Üdv.
Szuzuki 1.3 injektoros anyámkinnya nem padlógáz 170. De nem kívánom senkinek, hajmeresztő, életveszély. Legalábbis a szuzukiban.
Sógor tolta neki Hollandiában közel 190-ig. Semmi tuning, csont széria 2002-es autó.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Rulezka
« Hozzászólás #10004 Dátum: 2007 Október 04, 11:08:43 »

Bár kexmc leírása alapján is biztosan odataláltok, annyival egészíteném ki, hogy a 4-es útról a 3. lejárón gyertek le (1.: Abony-Szolnok/Jászberény, 2.: Tószeg-Déli iparterület, aztán Tisza-híd, 3.: bevásárlóközpontok-Martfű).
Valószínűleg kinézek én is vasárnap reggel.
ez a sima 4es főút ugye?
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #10003 Dátum: 2007 Október 04, 11:05:17 »

reggel 6ra mi nem igérjük, hog yodaérünk,de igyexünk  Grin
Bár kexmc leírása alapján is biztosan odataláltok, annyival egészíteném ki, hogy a 4-es útról a 3. lejárón gyertek le (1.: Abony-Szolnok/Jászberény, 2.: Tószeg-Déli iparterület, aztán Tisza-híd, 3.: bevásárlóközpontok-Martfű).
Valószínűleg kinézek én is vasárnap reggel.
Rulezka
« Hozzászólás #10002 Dátum: 2007 Október 04, 09:27:52 »

Rulezka!

A veteránbörze a Cora parkolójában lesz, ha jöttök Bp felől, ne menjetek ki a Szolnok centrum táblánál, hanem tovább Debrecen irányába!!
A Tiszán átvezető híd után jobbról reptér, balról bevásárlóközpont (Mediamarkt, OBI, CORA).
Szóval már akkor ott is vagytok.

Elvileg elég nagy börze szokott lenni, bár főleg motoros jellegű, most military bemutató, találkozó színesíti.
Felvonulás nem szokott lenni, de néhány restaurált autó, motor, egyéb érdekesség még mindig volt.

Ja, és mi már 6-kor ott leszünk...
Egyébként kb. délig tart.
reggel 6ra mi nem igérjük, hog yodaérünk,de igyexünk  Grin
Rulezka
« Hozzászólás #10001 Dátum: 2007 Október 04, 08:34:58 »

Szerintem ha a képek bal felső sarkába nézel, egyértelművé válik.  Grin Wink Cool
oké, nem figyeltem de láttam már ott fent, jó ár volt az a 100as érte
Süni
« Hozzászólás #10000 Dátum: 2007 Október 04, 08:19:24 »

ez jó vétel volt! nem vaterán találta? én is láttam talán múlt 7en!
Szerintem ha a képek bal felső sarkába nézel, egyértelművé válik.  Grin Wink Cool
Süni
« Hozzászólás #9999 Dátum: 2007 Október 04, 08:18:49 »

Ez Zasti, vagy még Fiat?
Zastava 750
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9998 Dátum: 2007 Október 04, 08:15:15 »

Eztet vette tennap haverom :


Alja hibátlan, kellett bele főfékhenger, munkahengerek, fékpofák, gyertya+kábel+megszakító+kondi+rotor+elosztófedél, csinált rajta olajcserét, oszt vígan száll ! 1969-es, utoljára 1996-ban vizsgázott, azóta garázsban állt. 100e pénz volt.

Ez Zasti, vagy még Fiat?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Rulezka
« Hozzászólás #9997 Dátum: 2007 Október 04, 08:03:45 »

Eztet vette tennap haverom :

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Alja hibátlan, kellett bele főfékhenger, munkahengerek, fékpofák, gyertya+kábel+megszakító+kondi+rotor+elosztófedél, csinált rajta olajcserét, oszt vígan száll ! 1969-es, utoljára 1996-ban vizsgázott, azóta garázsban állt. 100e pénz volt.
ez jó vétel volt! nem vaterán találta? én is láttam talán múlt 7en!
Süni
« Hozzászólás #9996 Dátum: 2007 Október 04, 06:14:04 »

Eztet vette tennap haverom :




Alja hibátlan, kellett bele főfékhenger, munkahengerek, fékpofák, gyertya+kábel+megszakító+kondi+rotor+elosztófedél, csinált rajta olajcserét, oszt vígan száll ! 1969-es, utoljára 1996-ban vizsgázott, azóta garázsban állt. 100e pénz volt.
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #9995 Dátum: 2007 Október 03, 20:59:28 »

Úgy látom vezeted a listát. Nekünk is volt/van jó pár Rönó, de ennyi talán nem.
Az a 4*4 F6, az igazi fehér holló, olyan, mint az 1.3-as R4 F6 volt
petákos F4-e 1300-as

Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #9994 Dátum: 2007 Október 03, 20:46:33 »

Gratulálok! Ez szép teljesítmény.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #9993 Dátum: 2007 Október 03, 20:39:54 »

Úgy látom vezeted a listát. Nekünk is volt/van jó pár Rönó, de ennyi talán nem.
Az a 4*4 F6, az igazi fehér holló, olyan, mint az 1.3-as R4 F6 volt

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #9992 Dátum: 2007 Október 03, 20:30:19 »

Jó, jó, lehet nyomni neki mint a barom, de értelmetlen.
Eddigi tapasztalat R4 850-es: max. 130 km/h; R5 1.2-es: max. 150 km/h az A2-esen; Sutyuki 1.3-as: max. 150 km/h. Jah, mind sík terepen volt!
A kicsi Rönyó 4 90 felett már inkább eszik, mint megy. Az R5-ös az 130-nál kapkodja a benyát. Sutyukinak pedig a spoilerei akarnak elrepülni 130 felett.
Nekem a 90-120 az utazósebesség, ennyi elég.

Üdv.

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #9991 Dátum: 2007 Október 03, 20:25:24 »

http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=68128
írtam népítéletet

Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #9990 Dátum: 2007 Október 03, 20:21:17 »

 Sad
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #9989 Dátum: 2007 Október 03, 20:04:33 »

Én meg megint utolértem "valamit"!
engem a szép fiatal hölgyek le szoktak előzni, aztán nekem esnek: "AHHHMIGYÖNYÖRÚAUTÓLEGYÜNKEGYMÁSÉI" privát fotoalbumba' yopénzér' nézegethető az eredmény... (XXX) hehe...
hola z öccázas???
tudod? az öreg bika meg a fiatal a hegyen....
ismertem olyan pasit aki discoba ment a nyú dizájn verdával, de mikor alter' buliba indult, R4-el ment...haha

Nem elérhető kexmc
Hozzászólások: 195


« Hozzászólás #9988 Dátum: 2007 Október 03, 19:55:39 »

Rulezka!

A veteránbörze a Cora parkolójában lesz, ha jöttök Bp felől, ne menjetek ki a Szolnok centrum táblánál, hanem tovább Debrecen irányába!!
A Tiszán átvezető híd után jobbról reptér, balról bevásárlóközpont (Mediamarkt, OBI, CORA).
Szóval már akkor ott is vagytok.

Elvileg elég nagy börze szokott lenni, bár főleg motoros jellegű, most military bemutató, találkozó színesíti.
Felvonulás nem szokott lenni, de néhány restaurált autó, motor, egyéb érdekesség még mindig volt.

Ja, és mi már 6-kor ott leszünk...
Egyébként kb. délig tart.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9987 Dátum: 2007 Október 03, 18:28:16 »

Sikerült megelözni,és már mondtam is a dumát.
Kedves fiatal hölgy,azt igérte jön a Forumra,este regel" Cheesy
Szép vas,mintha láttam volna már valahol,talán a tavalyi Múzeumok Éjszakáján,nemtom Huh
Igazi térítő vagy Vaga Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #9986 Dátum: 2007 Október 03, 16:26:55 »

Egy hajdan igen rossz hirü szigetszentmiklosi diszko parkolojának "cégére"!

[melléklet törölve az admin által]

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #9985 Dátum: 2007 Október 03, 16:25:27 »

Ez is mai kép,bizonyitja,hogy télleg nagy az isten állatkertje" Grin

[melléklet törölve az admin által]

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #9984 Dátum: 2007 Október 03, 16:24:12 »

Sikerült megelözni,és már mondtam is a dumát.
Kedves fiatal hölgy,azt igérte jön a Forumra,este regel" Cheesy

[melléklet törölve az admin által]

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #9983 Dátum: 2007 Október 03, 16:22:32 »

Én meg megint utolértem "valamit"!

[melléklet törölve az admin által]

Tóth Zoltán
Rulezka
« Hozzászólás #9982 Dátum: 2007 Október 03, 11:37:14 »

Tegnap fényképeltem egy Fiat 128 P3 kupét. rohadásmentes, fényezésre szétszedve, még+ másfél autónyi alkatrésszel. 250e az irányára, de nem is ez a lényeg ! Svájci piacra készült, a vonalai/hézagai olyanok, mintha most jött volna a futószalagról. Vannak képeim, ha érdekel vkit.
egy szép képet ide is rakj be hátha Lente akkor erre is benézne  Grin
Süni
« Hozzászólás #9981 Dátum: 2007 Október 03, 10:41:38 »

Tegnap fényképeltem egy Fiat 128 P3 kupét. rohadásmentes, fényezésre szétszedve, még+ másfél autónyi alkatrésszel. 250e az irányára, de nem is ez a lényeg ! Svájci piacra készült, a vonalai/hézagai olyanok, mintha most jött volna a futószalagról. Vannak képeim, ha érdekel vkit.
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #9980 Dátum: 2007 Október 03, 08:46:22 »

NA, ez így ebben a formában, nem igaz...
850-es mociban csináltak 34LE is, én azzal, tesztelt körülmények között, ugyanazon az úton, két piroson átértem, vagyis a zöldből átértem a következőig, míg a 1100 ccm-el nem !, ami tudvalevőleg ugyanaz a lóerő, de persze mert biztos könnyebb a motor.....
De 1100-esből is volt 2 féle, mind a kettő 34 LE-s. A kompresszió és a fordulatszám más ahol leadja a max 34 LE-t.
GTL-be tették azt amelyik kisebb fordulaton adja a 34 LE-t.
F6-ba tették azt amelyik a nyomatékosabb, de jobban kell pörgetni. Ennek kisebb a kompressziója.
Gondolom a GTL motorral lehet jobban menni, de az F6 jobban bírja a terhelést (mivel azt teherautónak szánták).

Nekem 34 LE-s 850-es és GTL 1100-es tapasztalatom van. A GTL sokkal erősebb, jobban megy és kevesebbet eszik.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Rulezka
« Hozzászólás #9979 Dátum: 2007 Október 03, 08:07:01 »

850-es és 1100-as 34 LE. A 80 előtti Renák voltak kisebb mocival, mewg 850-el is 34 ló alatt.
Rönyós könyvem alapján az 1123-as (azaz 850cm3-es) motor 58Nm, míg az 1128 (1108 cm3,amit CSAK GTL-be tettek) 72Nm nyomaték leadásra képes. Sürítésnél a 850 8,0:1 ; 1100 9,5:1 . A picike 5000-es, a nagyocska 1100-es pedig 4000-nél adja le a legjobban.

Amúgy Renault 4-gyel 100-zal menni nemcsak életveszélyes, de nagy bűn is! Anno 10 éve esetleg, akkor még "aranykorukat" élték ezek a gépek...sőt, az első szériás Suzukikat(karburátoros) ott hagyták, mint a szar. Szutykok megálltak 120-nál, R4 GTL (teházt 1100-as) meg ment 140-150-et, bár akkor már lehetett érezni a motor illatát.
De visszatérve: akár mennyire faszályosan felújított gépe van valakinek, hacsak nem új és gyári minden alkatrész, akkor nem lehetsz benne biztos, hogy nem az úton fog szétesni. Hadd említsek példát, apámnak (cirka 10-15 éve) az F6-os gömycsuklója fordult ki, szerencsére a benzinkútról akart kimenni. Pedig nem sajnáltuk a Rönyótól a lóvét.
S a másik, hogy 100 felett már gyilkolás egy ilyen Rönónak. R5-tel sem megyek 100-nál többet - na jó, néha 120, s egyszer és utoljára csutkáig nyomtam, akkor volt 150km/h. Meghát 80-as 90-es években nem volt ilyen hajtás, hogy 100-ig kelljen nyomni azt a qva pedált...

Na szép napot, Dani

Dani
a gömbcsukló bármikor elszállhat, egy emlékezetes példa anno pár éve a Mini Morrisom zsír új elsp gömbcsuklókat kapott, épp a Brit Mánia napján d.u még 1 kisebb kört futottam vele a hegyen (2esbe egy éles kanyart alig 30al vettem be) mikor a gömbcsukló megadta magát... tréler, szerelő megnézte és elképedve láttuk hogy az alig másfél hónapj abelerakott zsír új GYÁRI(nem gagyi) gömbcsukló elfáradt és megadta magát, emberemlékezet óta nem emlékezett senki sem arra hogy egy új alkatrész valaha is megadta volna magát ilyen módon.. szóval nem csak attól függ hogy új van-e benne...
én az anno r5-ösömmel simán mentem 120al is pedig csak 1,1es volt... mondjuk ki kellett várni mire sikon annyira felgyorsul,de hiszen a végsebesség gyárilag ennél csak magasabb lett volna így nem sajnáltam tőle, elvégre miért is?
szerintem akár egy r4el is lehet menni 120al,csak kérdés érdemes-e, én mondjuk alapból sosem sietek annyira (hosszú úton) hogy nagyon száguldani kéne.. bár azért minden kocsimat legalább 1x kipróbálom, hogy mit bírna ha kellene... anno minimorrisom még a felújítás előtti 1000 motorkájával 120-130al elég jól ment, nem 1x mentem is vele annyival az m3ason.. nem melegedett és nem zabált olajat sem... Wink pedig a kocsi akkor alig volt 29 éves  Cheesy
r5 talán ha 135el volt max hogy mentem vele, mondjuk ez sokkal erőtlenebb volt azelőtt bármi kocsimnál
2es golfunk (1,3as) és a 170et kicsaltuk belőle 1x sztrádán , amúgy mentem vele sztrádán anno BP-SVÁJC-BP távon és huzamosan bírta a 140es tempót, és  a fogyasztás sem volt horror 6-6,5 literrel ment
r4et még nem nyomtam ennyire,de talán a 100 az megvolt már
3as golf eddig max 140 de menne még sokkal jobban is, csak még nem volt alkalmam kipróbálni
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 03, 08:08:53 írta Rulezka »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9978 Dátum: 2007 Október 02, 21:36:41 »

kabbearobogódat...
túl nagy, nem fér be a számba :-))

no limit, FOLYAMATOSAN meddig bírja léghűtéssel ??????
amennyiben nincsenek összedzsuvázva a hengerek bordái, akkor bármeddig.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #9977 Dátum: 2007 Október 02, 20:04:33 »

NA, ez így ebben a formában, nem igaz...
850-es mociban csináltak 34LE is, én azzal, tesztelt körülmények között, ugyanazon az úton, két piroson átértem, vagyis a zöldből átértem a következőig, míg a 1100 ccm-el nem !, ami tudvalevőleg ugyanaz a lóerő, de persze mert biztos könnyebb a motor.....
mind a két mocinak véletlenül 95/km/óra a legkedvezőbb utazósebessége, meglátásom szerint.
miért kell a kis renyókkal 100 felett menn i????
a fene se tudja..........


850-es és 1100-as 34 LE. A 80 előtti Renák voltak kisebb mocival, mewg 850-el is 34 ló alatt.
Rönyós könyvem alapján az 1123-as (azaz 850cm3-es) motor 58Nm, míg az 1128 (1108 cm3,amit CSAK GTL-be tettek) 72Nm nyomaték leadásra képes. Sürítésnél a 850 8,0:1 ; 1100 9,5:1 . A picike 5000-es, a nagyocska 1100-es pedig 4000-nél adja le a legjobban.

Amúgy Renault 4-gyel 100-zal menni nemcsak életveszélyes, de nagy bűn is! Anno 10 éve esetleg, akkor még "aranykorukat" élték ezek a gépek...sőt, az első szériás Suzukikat(karburátoros) ott hagyták, mint a szar. Szutykok megálltak 120-nál, R4 GTL (teházt 1100-as) meg ment 140-150-et, bár akkor már lehetett érezni a motor illatát.
De visszatérve: akár mennyire faszályosan felújított gépe van valakinek, hacsak nem új és gyári minden alkatrész, akkor nem lehetsz benne biztos, hogy nem az úton fog szétesni. Hadd említsek példát, apámnak (cirka 10-15 éve) az F6-os gömycsuklója fordult ki, szerencsére a benzinkútról akart kimenni. Pedig nem sajnáltuk a Rönyótól a lóvét.
S a másik, hogy 100 felett már gyilkolás egy ilyen Rönónak. R5-tel sem megyek 100-nál többet - na jó, néha 120, s egyszer és utoljára csutkáig nyomtam, akkor volt 150km/h. Meghát 80-as 90-es években nem volt ilyen hajtás, hogy 100-ig kelljen nyomni azt a qva pedált...

Na szép napot, Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #9976 Dátum: 2007 Október 02, 19:24:37 »

biginál nem forr a víz, az 7szencség!!  Wink Cheesy
nem fő, hanem sül !

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #9975 Dátum: 2007 Október 02, 19:21:47 »

renyóval menvén
100 fölött, folyamatosan,
folyamatosan forr az víz

hát boginál hogy van-e ????

biginál nem forr a víz, az 7szencség!!  Wink Cheesy
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #9974 Dátum: 2007 Október 02, 18:59:49 »

sőt, még az 50-es robogóm is megfutja a limitet :-))
kabbearobogódat...

Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #9973 Dátum: 2007 Október 02, 18:58:04 »

sőt, még az 50-es robogóm is megfutja a limitet :-))
no limit, FOLYAMATOSAN meddig bírja léghűtéssel ??????

Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #9972 Dátum: 2007 Október 02, 18:55:27 »

MINDENNEL 100 felett kell menni!! :-)))

trabival menvén
100 fölött, folyamatosan, hang és fényjelenség, belerobban a keverék az auspuffba...

renyóval menvén
100 fölött, folyamatosan,
folyamatosan forr az víz

hát boginál hogy van-e ????

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9971 Dátum: 2007 Október 02, 18:52:16 »

BOGIVAL???

sőt, még az 50-es robogóm is megfutja a limitet :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9970 Dátum: 2007 Október 02, 18:51:51 »

BOGIVAL???

azzal 120 fölött.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #9969 Dátum: 2007 Október 02, 18:48:59 »

MINDENNEL 100 felett kell menni!! :-)))
BOGIVAL???

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9968 Dátum: 2007 Október 02, 18:46:37 »

miért kell a kis renyókkal 100 felett menn i????
a fene se tudja..........

MINDENNEL 100 felett kell menni!! :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 9.375 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.