www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:49:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4226691 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #11207 Dátum: 2008 Február 22, 07:28:06 »

Kikérem magamnak!
Buzi offosok  Tongue
Nem is örülsz, hogy fogalommá vált a neved ?  Grin
Süni
« Hozzászólás #11206 Dátum: 2008 Február 22, 06:39:32 »

Süni pajtás!


Nem érzem magam a pajtásodnak.

1. Ha hülyeséget mondok, ne lefikázz, hanem JAVÍTS KI!

Szerintem pont ez történt

A többi ponthoz nem tudok hozzászólni, mivel ebből is látszik, hogy nem vagy a tisztánlátás mintapéldánya.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 22, 06:41:29 írta Süni »
Rulezka
« Hozzászólás #11205 Dátum: 2008 Február 21, 21:38:29 »

Kikérem magamnak!
Buzi offosok  Tongue
kikérjük magunknak (mint Offosok vagy Off fosok?  Grin) a buzi tudod kicsoda?  Grin de ő még nem írt ide Wink bizti nem jutott még szóhoz! vagy épp cigizik vagy alkot éppen  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11204 Dátum: 2008 Február 21, 21:32:28 »

Kikérem magamnak!
Buzi offosok  Tongue
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11203 Dátum: 2008 Február 21, 21:22:47 »

Na figyelj Süni pajtás!
1. Ha hülyeséget mondok, ne lefikázz, hanem JAVÍTS KI!
2. Ha valami nem tetszik, eddig is megírhattad volna, de neked a legjobb megoldás, ha nem olvasod el!
3. Vegyél vissza a nagy arcodból, s ne Leonozzál nekem bunkókám! Én nem személyre szólóan írtam, hogy ki a b@lfasz Trabantos...

Azért fórum a fórum, hogy dolgokat megbeszéljünk, ne pedig háborozzunk! 
Elnézést, ha valakit (legfőképp Trabis-t) megbántottam, én nem így akartam!

Üdv.

ember, te ritka hülye vagy... no meg paraszt is.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #11202 Dátum: 2008 Február 21, 20:52:14 »

Ezt a beirást én gyorsan törölném a helyedben!!
Épp javasolni akartam.......

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #11201 Dátum: 2008 Február 21, 20:49:50 »

Na figyelj Süni pajtás!
1. Ha hülyeséget mondok, ne lefikázz, hanem JAVÍTS KI!
2. Ha valami nem tetszik, eddig is megírhattad volna, de neked a legjobb megoldás, ha nem olvasod el!
3. Vegyél vissza a nagy arcodból, s ne Leonozzál nekem bunkókám! Én nem személyre szólóan írtam, hogy ki a b@lfasz Trabantos...

Azért fórum a fórum, hogy dolgokat megbeszéljünk, ne pedig háborozzunk! 
Elnézést, ha valakit (legfőképp Trabis-t) megbántottam, én nem így akartam!

Üdv.
Ezt a beirást én gyorsan törölném a helyedben!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #11200 Dátum: 2008 Február 21, 20:43:57 »

Rengeteg kísérlet, és kutatás bizonyította, hogy egy jól beállított, üzemmeleg 2ütemű kevésbé terheli a környezetet, mint a 4 ütemű. A gond csak a bemelegedési fázisban, illetve az olyan autóknál van, amit sokszor, rövid utakra használnak ! Viszont ha a kenőanyagot helyettesítenék növényi alapanyagúval, akár illatosítónak is lehetne használni őket ! (először nem így írtam, de uralkodva magamon kissé átfogalmaztam a hozzászólást. Eddig sem nagyon tetszettek a beírásaid, de most végképp elástad magad ! Te vagy a népautósok Leon1303-ja.) Véleményed szerint a katalizátortalan, karbis, megszakítósgyújtásos R4-et mennyire környezetszennyező ????  Picit gondolkodni/utánanézni kéne a dolgoknak, mielőtt hülyeségeket beszélsz !
Süni pajtás!
1. Ha hülyeséget mondok, ne lefikázz, hanem JAVÍTS KI!
2. Ha valami nem tetszik, eddig is megírhattad volna!
3. Vegyél vissza kicsit, s ne Leonozzál nekem! Én nem személyre szólóan írtam, hogy ki a b@lfasz Trabantos...
4. Kösz

Azért fórum a fórum, hogy dolgokat megbeszéljünk, ne pedig háborozzunk! 
Elnézést, ha valakit (legfőképp Trabis-t) megbántottam, én nem így akartam!

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 21, 21:28:56 írta tarczi88 »

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #11199 Dátum: 2008 Február 21, 20:34:50 »

Meg az is baromság, hogy mondjuk a szabályozott katalizátoros autó zöldkártyájának díja nagyobb, mint mondjuk az R4-nek. Tudom szociális okok miatt nem akarják nagyobb díjjal terhelni a régi autó tulajdonosokat. De ez nem is ösztönzi a környezetbarátabb autók terjedését.
Mondjuk ez a tétel nem is befolyásolja az ilyen dolgokat érdemben.
Bár az is kérdés, hogy melyik a környezetbarátabb: kicsit füstölős 20 éves autó vagy full műanyag autó, amit 5 évente kidobsz. Lehet, hogy meglepő lenne a mérleg. Persze, a füstöt látjuk az utakon, az autóbontás pedig nem látszik. (mondjuk lehet sok mindent szépen, tisztán is csinálni, de az meg drága)
Nem vagyok az új autók híve, többre jobbra becsülöm a régi csodákat. Az új autók állítólag 80%-ban újrahasznosíthatók, de az hogy 5 évente cserélje valaki, hát az nem gazdaságos.
Én eddig is csak azt mondtam, ha valaki egy picit is tenne a környezetért, már akkor előbbre lennénk.

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #11198 Dátum: 2008 Február 21, 20:31:05 »

Roll Eyes Nah szép..

Nem volt, nincs, és nem is lesz..
Nem akarok sem felrobbanni, sem kigyulladni..
Olvass utána egy kicsit..  Roll Eyes

Ha hozol nekem olyan kat.-ot ami JÓ TRABANTRA a Te kedvedért felteszem.

Tudni kellene, hogy 2 fajta 2T Trabi tulaj létezik.. az egyik aki már csak hobby szinten használja, hétvége, találkozó stb.. a másik a szociális..
Öreg néni, bácsi vidéken, aki csak azért tartja, hogy elmenjen vásárolni, elvinni a másikat az orvoshoz. Addig amíg 60-80eFt, és kb. 50 km után be*ar, ne várd már el, hogy az élethez is kevés nyugdíjából felrakassa.

Én Trabival járok dolgozni, és nem is ide a szomszédba, de vannak olyan napok, hogy nem is találkozom Trabanttal, ami mondjuk közlekedik is.

A diesel autókat / teherautókat miért nem fikázod, akik óriási fekete pamacsokat köpködnek maguk után?? Az egészséges, és kevesebben vannak, mint az utakon futó 2T.

Ez egy népautós fórum, soha senki nem fikázta a másik autómárkát.. akármilyen gyönyörű csodát, vagy csotrogányt birtokol .. Neked sikerült. Gratulálok.
Ismernek egy jó páran személyesen, nem veszekszem, nem vitázom, nem vagyok egy beszólós, de most nagyot csalódtam Benned.

Nézd én nem a te púpos Trabidat mondtam, amivel mész hétvégén. De pl. azok, akik több száz km-t tesznek meg a pöfögő csodával, na azok akiknek jó lenne szűrőt tenni. Ha mami-papi utazni akar, akkor legyen hozzá pénze, s vegyen szűrőt - ha ez nem megy, akkor szálljon buszra, vonatra.
A másik, hogy ne keverd össze a teherautókat, ami nem 800 kg, hanem 20 tonna minimum, s ÁRUT szállít, azaz MUNKÁT VÉGEZ (egy autóval csak furikázunk A-ból B-be)... 2 üteműnél 0,004% a CO kibocsátás, ez egy 4 üteműnél 0,001% max.
Csodálom és tiszteletben tartom a régi csodákat, azoknak gazdáit is!
MÉG EGYSZER HANGSÚLYOZNÁM, HOGY NEM FIKÁZNI AKARTAM A TRABIKAT!

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #11197 Dátum: 2008 Február 21, 20:17:49 »

Szerintem maga a zöldkártya mizéria is egy baromság. A
Meg az is baromság, hogy mondjuk a szabályozott katalizátoros autó zöldkártyájának díja nagyobb, mint mondjuk az R4-nek. Tudom szociális okok miatt nem akarják nagyobb díjjal terhelni a régi autó tulajdonosokat. De ez nem is ösztönzi a környezetbarátabb autók terjedését.
Mondjuk ez a tétel nem is befolyásolja az ilyen dolgokat érdemben.
Bár az is kérdés, hogy melyik a környezetbarátabb: kicsit füstölős 20 éves autó vagy full műanyag autó, amit 5 évente kidobsz. Lehet, hogy meglepő lenne a mérleg. Persze, a füstöt látjuk az utakon, az autóbontás pedig nem látszik. (mondjuk lehet sok mindent szépen, tisztán is csinálni, de az meg drága)

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető dudo
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #11196 Dátum: 2008 Február 21, 19:56:16 »

Én azért örülnék, ha nem esne szét az R4 klub. Egyre nyílvánvalóbb, hogy ha eljutnánk R4-gyel Párizsba, akkor csak magunkra számíthatnánk. Ez azért elég gáz. Mindegy, belövöm Rönit királyul, és irány France.
Nem elérhető dudo
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #11195 Dátum: 2008 Február 21, 19:53:30 »

Szerintem maga a zöldkártya mizéria is egy baromság. A pár éves autók sem mennek át rajta, ha normálisan mérik őket. Ugyanakkor egy csotrogány dieselt is be lehet úgy állítani, hogy ha nem esik szét a teszten, akkor megfelel, csak éppen lehet, hogy el sem bír menni a vizsgálat helyszinéről, annyira vissza kell fojtani szegényt. A vizsgálat után, meg lehet visszaállítani.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14977

« Hozzászólás #11194 Dátum: 2008 Február 21, 19:45:09 »

Másik kérdés: Mi lett a MOL által forgalmazott 2T adalékkal???? Ami elég volt akár 1:100 keverékhez is??? Én megjártam kétütemű Waresszal Svédországot, meg még utána is elég sokat, nagyjából ezzel a keverék-aránnyal (bár inkább az 1:80-hoz közelített, merr egyszerűbb volt fél flakonnal beleönteni), mindenféle gond és károsodás nélkül!! Gondolom nem volt kifizetődő, hogy kevesebb fogyott belőle...Meg a magyaros mentalitás.... (direkt elszegényített keverék és motorkárosodás...) Tongue Undecided

Hogy hívták ezt az adalékot?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11193 Dátum: 2008 Február 21, 15:06:21 »

Nem akarom magamra haragítani a RENDES Trabisokat, ezért a RENDETLEN, B@LFAS* TRABISOKNAK ÜZENEM:  a Trabinak nem a fenntartásával, hanem a környezetszennyezésével van nagy gond! 
Kivétel ugye a 4ütemű, meg a 2 ütemű amibe plusz építettek szűrőt. Csak hiába a szűrő, ha azt csak vizsgán teszik fel, majd utána leveszik... Németeknél már régen megoldották ezt a dolgot, ott vagy kivonták aki nem tett fel és nem használt, vagy szarrá büntették aki az utakra kiment szűrő nélkül.
De ebben az országban semmit nem tudnak elintézni...

Amúgy egyik "öregebb" autó fenntartása sem gazdaságos, ez csak annak éri meg, aki 1. SZERETI és 2.VAN PÉNZE az adott márka iránt.
Előttem szólókhoz annyit fűznék, hogy a nyugatról becibált leharcolt olajzabáló benzines/dízel roncsok sokkal nagyobb csapásként érik a környezetet, mint egy jól beállított Trabi.
1/40-es keveréknél 1 liter olaj+40 liter benya (és sokan tényleg 1:50-es, és komoly szintetikus olajos keverékkel járnak...) Jól beállított motornál a Trabi 7,5 litert nyomat 100 km-en vegyes használatban - ennél max. csak kevesebbet (3 Trabantnyi tapasztalattal mondom...). Ez azt jelenti, hogy kábé 500-600 km-re 1 liter olaj a fogyasztás. Ezt az olajfogyasztást egy, a visszakapcsolásnál kék füstöt eregető csoda csókos zöldkártyával szerintem rendesen veri. Nem beszélve a CO, és HN értékekről.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #11192 Dátum: 2008 Február 21, 11:39:06 »

a katalizátortalan, karbis, megszakítósgyújtásos R4-et mennyire környezetszennyező ????
Számokkal nem tudom alátámasztani, de biztos, hogy nem a legzöldebb jármű az biztos (pedig az enyém zöld (színű)). Az enyém nem is füstöl bemelegítés után egy kicsit sem és nem is fogyaszt sokat. ... csak a karburátor környéke mindig benzin szagú, a szívatózás sem az az igazi környezetbarát dolog (sok benzint bele hadd menjen)... meg láthatatlanul füstöl az ...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 21, 12:15:27 írta CsabaR4 »

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Süni
« Hozzászólás #11191 Dátum: 2008 Február 21, 08:53:45 »

Hali! azért mert az r4 klub szétesik azért itt a népautós csapat ne hulljon már szét egy vitáért! Shocked
Szerintem meg pont az összetartás mutatkozik !  Wink
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #11190 Dátum: 2008 Február 21, 08:51:39 »

Hali! azért mert az r4 klub szétesik azért itt a népautós csapat ne hulljon már szét egy vitáért! Shocked
CSabi nem hullik szét semmi,de ha valaki ilyen iszonyat baromságokat ír.....

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Rulezka
« Hozzászólás #11189 Dátum: 2008 Február 21, 08:03:49 »

Hali! azért mert az r4 klub szétesik azért itt a népautós csapat ne hulljon már szét egy vitáért! Shocked
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #11188 Dátum: 2008 Február 21, 07:57:29 »

Rengeteg kísérlet, és kutatás bizonyította, hogy egy jól beállított, üzemmeleg 2ütemű kevésbé terheli a környezetet, mint a 4 ütemű. A gond csak a bemelegedési fázisban, illetve az olyan autóknál van, amit sokszor, rövid utakra használnak ! Viszont ha a kenőanyagot helyettesítenék növényi alapanyagúval, akár illatosítónak is lehetne használni őket ! (először nem így írtam, de uralkodva magamon kissé átfogalmaztam a hozzászólást. Eddig sem nagyon tetszettek a beírásaid, de most végképp elástad magad ! Te vagy a népautósok Leon1303-ja.) Véleményed szerint a katalizátortalan, karbis, megszakítósgyújtásos R4-et mennyire környezetszennyező ????  Picit gondolkodni/utánanézni kéne a dolgoknak, mielőtt hülyeségeket beszélsz !

Másik kérdés: Mi lett a MOL által forgalmazott 2T adalékkal???? Ami elég volt akár 1:100 keverékhez is??? Én megjártam kétütemű Waresszal Svédországot, meg még utána is elég sokat, nagyjából ezzel a keverék-aránnyal (bár inkább az 1:80-hoz közelített, merr egyszerűbb volt fél flakonnal beleönteni), mindenféle gond és károsodás nélkül!! Gondolom nem volt kifizetődő, hogy kevesebb fogyott belőle...Meg a magyaros mentalitás.... (direkt elszegényített keverék és motorkárosodás...) Tongue Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Zolee-G
Hozzászólások: 30


Ha van benne nafta és szufla annak mennie kell!

« Hozzászólás #11187 Dátum: 2008 Február 21, 07:43:33 »

Nem szeretem, ha fikázzuk a másik autóját!!
Én sem szoktam fikázni a másikét.
Max., ha kérdeznek elmondom a tapasztalatomat az adott tipusról.

Ja és ÉN kérek elnézést!
Nem elérhető Zolee-G
Hozzászólások: 30


Ha van benne nafta és szufla annak mennie kell!

« Hozzászólás #11186 Dátum: 2008 Február 21, 07:40:17 »

"HA AKARSZ EGY KALANDOT,
VEGYÉL EGY TRABANTOT!"
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #11185 Dátum: 2008 Február 21, 06:31:31 »

Nem akarom magamra haragítani a RENDES Trabisokat,
Azért csak sikerült.Ráadásul úgy hogy hülyeségeket beszélsz,előttem már leírták hogy miért

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
1303LS
« Hozzászólás #11184 Dátum: 2008 Február 21, 06:27:26 »

Rengeteg kísérlet,
Erről beszélek
1303LS
« Hozzászólás #11183 Dátum: 2008 Február 21, 06:26:55 »

Hát nem vagyok egy kémikus, sem a zöldkártya szak doktora, de többször hallottam már hogy a kétüteműek kipöfögte "büdös" füst messze nem olyan egészségkárosító, mint a dieselek korma.
Ha ezt nem is fogadjuk el akkor is összevethetjük egy többmillió kilómétert letekert tizenezerköbcentis kamion és egy 650 köbcentis néhanapján használt trabi végtermékét, hát van különbség.
Azért mert a média mostanában rá van állva erre a témára azért még gondolkodni lehet.  Undecided
Süni
« Hozzászólás #11182 Dátum: 2008 Február 21, 06:18:34 »

Nem akarom magamra haragítani a RENDES Trabisokat, ezért a RENDETLEN, B@LFAS* TRABISOKNAK ÜZENEM:  a Trabinak nem a fenntartásával, hanem a környezetszennyezésével van nagy gond! 
Kivétel ugye a 4ütemű, meg a 2 ütemű amibe plusz építettek szűrőt. Csak hiába a szűrő, ha azt csak vizsgán teszik fel, majd utána leveszik... Németeknél már régen megoldották ezt a dolgot, ott vagy kivonták aki nem tett fel és nem használt, vagy szarrá büntették aki az utakra kiment szűrő nélkül.
De ebben az országban semmit nem tudnak elintézni...

Amúgy egyik "öregebb" autó fenntartása sem gazdaságos, ez csak annak éri meg, aki 1. SZERETI és 2.VAN PÉNZE az adott márka iránt.
Rengeteg kísérlet, és kutatás bizonyította, hogy egy jól beállított, üzemmeleg 2ütemű kevésbé terheli a környezetet, mint a 4 ütemű. A gond csak a bemelegedési fázisban, illetve az olyan autóknál van, amit sokszor, rövid utakra használnak ! Viszont ha a kenőanyagot helyettesítenék növényi alapanyagúval, akár illatosítónak is lehetne használni őket ! (először nem így írtam, de uralkodva magamon kissé átfogalmaztam a hozzászólást. Eddig sem nagyon tetszettek a beírásaid, de most végképp elástad magad ! Te vagy a népautósok Leon1303-ja.) Véleményed szerint a katalizátortalan, karbis, megszakítósgyújtásos R4-et mennyire környezetszennyező ????  Picit gondolkodni/utánanézni kéne a dolgoknak, mielőtt hülyeségeket beszélsz !
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 21, 07:23:02 írta Süni »
matchbox
« Hozzászólás #11181 Dátum: 2008 Február 21, 06:03:13 »

...
Ez egy népautós fórum, soha senki nem fikázta a másik autómárkát.. akármilyen gyönyörű csodát, vagy csotrogányt birtokol.
...
Jaj-jaj, közeleg a Magyar Átok!

Szerintem is egy régi autó, amely még működik, tiszteletet érdemel - a gazdája is!
Persze, műszakilag legyen jó állapotban!

Ha ez az autó ráadásul tiszta kívül-belül, korhű állapotban van, akkor az olyan, mint egy időkapszula: benne és körülötte megállt az idő a '60-as/'70-es években. Ezért is jönnek oda hozzánk megcsodálni az autóinkat, mert olyan emlékeket támasztunk fel bennük, amely csak ezekhez a patinás tárgyakhoz kötődik - ezt mindannyian tudjuk és érezzük. Egy óvodás csoport nem fog integetni neked, ha átülsz egy mai csodajárgányba és a parkolóban sem fogsz tudni idegenekkel 5 másodperc alatt szóba elegyedni az autódról.

Szóval: Trabi vagy Porsche, legyen az zsíroskenyér vagy kaviár, mindkettőt hajdanvolt mérnöki gárdák tervezték egy olyan generációnak, amelynek ezek az autók voltak a szabadság, a függetlenség, az utazás jelképei. Mi pedig tartsunk össze és támogassuk egymást jó bogaras módjára!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 21, 06:04:59 írta matchbox »
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #11180 Dátum: 2008 Február 21, 00:43:11 »

RENDETLEN, B@LFAS* TRABISOKNAK ÜZENEM:  a Trabinak nem a fenntartásával, hanem a környezetszennyezésével van nagy gond! 
Kivétel ugye a 4ütemű, meg a 2 ütemű amibe plusz építettek szűrőt. Csak hiába a szűrő, ha azt csak vizsgán teszik fel, majd utána leveszik...

 Roll Eyes Nah szép..

Nem volt, nincs, és nem is lesz..
Nem akarok sem felrobbanni, sem kigyulladni..
Olvass utána egy kicsit..  Roll Eyes

Ha hozol nekem olyan kat.-ot ami JÓ TRABANTRA a Te kedvedért felteszem.

Tudni kellene, hogy 2 fajta 2T Trabi tulaj létezik.. az egyik aki már csak hobby szinten használja, hétvége, találkozó stb.. a másik a szociális..
Öreg néni, bácsi vidéken, aki csak azért tartja, hogy elmenjen vásárolni, elvinni a másikat az orvoshoz. Addig amíg 60-80eFt, és kb. 50 km után be*ar, ne várd már el, hogy az élethez is kevés nyugdíjából felrakassa.

Én Trabival járok dolgozni, és nem is ide a szomszédba, de vannak olyan napok, hogy nem is találkozom Trabanttal, ami mondjuk közlekedik is.

A diesel autókat / teherautókat miért nem fikázod, akik óriási fekete pamacsokat köpködnek maguk után?? Az egészséges, és kevesebben vannak, mint az utakon futó 2T.

Ez egy népautós fórum, soha senki nem fikázta a másik autómárkát.. akármilyen gyönyörű csodát, vagy csotrogányt birtokol .. Neked sikerült. Gratulálok.
Ismernek egy jó páran személyesen, nem veszekszem, nem vitázom, nem vagyok egy beszólós, de most nagyot csalódtam Benned.


www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #11179 Dátum: 2008 Február 21, 00:12:07 »

Ezeket is eladod? A kikasztnizottat hagyd meg összerakásra!
Nem a pénz miatt, hanem időm nincs rá és sajnálom Martonosítani...Pedig jobban belefér a dob, mint ebbe a rovarba...:-)

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11178 Dátum: 2008 Február 20, 23:40:53 »

Hali!
Érdekel valakit két ripityára szedett R4? 850-esek, '70 és '80 évjárat. ? Néhány új cuccal. sárvédők, hűtórács, kipuff, lámpabúrák. paíros, törzskönyves.
Ezeket is eladod? A kikasztnizottat hagyd meg összerakásra!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #11177 Dátum: 2008 Február 20, 23:17:49 »

Hali!
Érdekel valakit két ripityára szedett R4? 850-esek, '70 és '80 évjárat. ? Néhány új cuccal. sárvédők, hűtórács, kipuff, lámpabúrák. paíros, törzskönyves.

Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #11176 Dátum: 2008 Február 20, 23:01:17 »

http://www.hasznaltauto.hu/1815679_renault_5_1989

  EZT TESSÉK MEGNÉZNI ÉS MEGVENNI! 
Vagy R4-et kérnék érte, jó állapotút, esetleg valami cario autót...  Wink

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #11175 Dátum: 2008 Február 20, 22:57:22 »

pedig szoktam látni nállunk egy egész fajin r4 et,már töbször gondoltam hogy szolok neki nézzen be ide,de akkor egyenlöre hanyagolom....ezt ne lássa.... Roll Eyes

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11174 Dátum: 2008 Február 20, 22:49:06 »

Még annyit hadd fűzzek hozzá: Véleményem szerint a Renault 4 Klub teljesen szétesett sajna.
Tequila is eledja autóját! Irányár 500.000,- Ft  Shocked  Grin  Roll Eyes Páran  maradtunk, abból pár tag "örök Rönós" talán. Én erősen gondolkodom a Renault 4-ek felújíytásán, esetleges vételén, amihez még hozzáé jön Németh R. viselkedése Rulezkával szemben. Kinek van kedve egy ilyen klubba belépni? :S
Az R4 klubot elérte a magyar átok... Kár...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #11173 Dátum: 2008 Február 20, 22:46:14 »

Még annyit hadd fűzzek hozzá: Véleményem szerint a Renault 4 Klub teljesen szétesett sajna.
Tequila is eledja autóját! Irányár 500.000,- Ft  Shocked  Grin  Roll Eyes Páran  maradtunk, abból pár tag "örök Rönós" talán. Én erősen gondolkodom a Renault 4-ek felújíytásán, esetleges vételén, amihez még hozzáé jön Németh R. viselkedése Rulezkával szemben. Kinek van kedve egy ilyen klubba belépni? :S

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #11172 Dátum: 2008 Február 20, 22:38:23 »

sziasztok!
kedves r4es barátaim!

Hát ez SAJNÁLATOS ÉS BOTRÁNYOS! Én egy frankó embernek ismerlek, akinek több tisztelet járt volna.
Bízom benne, hogy barátságunk (ha nem is mint Rönós kollega) továbbra is megmarad!    Wink 

németh robit pedig csak sajnálni tudom a bunkó paraszt viselkedése miatt... No comment!

Üdv, Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #11171 Dátum: 2008 Február 20, 22:28:51 »

MNO
A Trabant—Wartburg Klub elnöke elmondta, jelenleg már csak néhány tízezer kétütemű tulajdonos rója járművével az utakat. A látszat ellenére ugyanis már korántsem olyan gazdaságos például egy Trabant fenntartása, mint korábban.
(beol.hu)
Nem akarom magamra haragítani a RENDES Trabisokat, ezért a RENDETLEN, B@LFAS* TRABISOKNAK ÜZENEM:  a Trabinak nem a fenntartásával, hanem a környezetszennyezésével van nagy gond! 
Kivétel ugye a 4ütemű, meg a 2 ütemű amibe plusz építettek szűrőt. Csak hiába a szűrő, ha azt csak vizsgán teszik fel, majd utána leveszik... Németeknél már régen megoldották ezt a dolgot, ott vagy kivonták aki nem tett fel és nem használt, vagy szarrá büntették aki az utakra kiment szűrő nélkül.
De ebben az országban semmit nem tudnak elintézni...

Amúgy egyik "öregebb" autó fenntartása sem gazdaságos, ez csak annak éri meg, aki 1. SZERETI és 2.VAN PÉNZE az adott márka iránt.

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #11170 Dátum: 2008 Február 20, 22:22:08 »

Szada! ez gödöllő felé van! sima lemezfelnivel vette meg,alu nem kellett neki! amúgy 130e ft volt a vége!
az alu így neten árusítás alatt van!
Hello!
Mennyi az alufelni ára?  Érdekelne...

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11169 Dátum: 2008 Február 20, 14:36:39 »

Egy régi kombi.
ÚÚÚÚ. Szép!!
És ritka, mint a fehér olló.... Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Rulezka
« Hozzászólás #11168 Dátum: 2008 Február 20, 08:23:10 »

Azért komolyan mondom, ez már lassan olyan, mintha vicceznél  Undecided Undecided
Szégyen..
sajnos nem viccelek! amúgy igen, az! Undecided
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 3.426 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.