www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 19:14:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921203 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4236204 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11887 Dátum: 2008 Június 27, 17:16:33 »

Rági fajta hidro van benne. Sziszegést még nem tudom mi miatt van. Szervó jó (nagyon! egyujjastól a kapaszkodósig változtatja aszerint, hogy mire van szükség, pl ha padlót nyomtam akkor kapaszkodhattam Smiley )
Köszönöm, érdeklödöm majd náluk!

a cx nagy királyság, ha KARBAN VOLT TARTVA rendesen.
a vázolt tényállás egy leharcolt gépet takar, szerintem tényleg felejtsd el és nézz másikat.

az automata váltó és a hidropneumatikus rendszer nem egy ördöngősség, de ha elhanyagolják, akkor baszhatod.
sógornak volt cx-e, amit kiflibe csapott egy jobbkéz meg nem adása során.
itt tartogattuk az alkatrész hegyeket a pinyóban tavalyig, amikor kibasztam lomtalanításkor a gecibe.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #11886 Dátum: 2008 Június 27, 15:06:29 »

Citroen CX. Új szerzemény.

no, megvan a szörnyeteg...
+ egy "kis" gond Sad

Sok sikert hozzá,macerés egy szörnyetegek ezek,de semmihez sem fogható a kényelmük és a technikai tudásuk Smiley
Kipe

Rági fajta hidro van benne. Sziszegést még nem tudom mi miatt van. Szervó jó (nagyon! egyujjastól a kapaszkodósig változtatja aszerint, hogy mire van szükség, pl ha padlót nyomtam akkor kapaszkodhattam Smiley )
Köszönöm, érdeklödöm majd náluk!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #11885 Dátum: 2008 Június 27, 15:01:54 »

Az nem kuplungtárcsa, hanem lamella. Abból van a váltóban sok. És olajban fut.

<beszúrt kép törölve>

Akkor lehet az eladó is hülye hozzá, de nekem azt mondta, az a régi automata válto kuplungja. igy néz ki (bénarajz: felül oldalrol, alul meg lapjával szemben nézve. )
Hasonló a bogáréhoz, csak telesen burkolva van és nem néztem mi van belül...

Dudo: privát ment.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 27, 15:10:03 írta gyiik »
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #11884 Dátum: 2008 Június 27, 14:57:45 »

te, ezeknek van (CX) klubjuk, vagy esetleg a DS klubot nyaggasd ilyen extrém citroenes kérdésekkel, itt senki (Sad() sem ért hozzá, de ha megnyerted hadd vigyed, remélem van elég tőkéd hozzá, hamár mindenképpen CX-et akarsz hajtani.

Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #11883 Dátum: 2008 Június 27, 14:53:55 »

még kép :

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #11882 Dátum: 2008 Június 27, 14:53:34 »

Citroen CX. Új szerzemény.

no, megvan a szörnyeteg...
+ egy "kis" gond Sad

Citroen CX. Új szerzemény.

no, megvan a szörnyeteg...
+ egy "kis" gond Sad

Sok sikert hozzá,macerés egy szörnyetegek ezek,de semmihez sem fogható a kényelmük és a technikai tudásuk Smiley
..és a CX-en kicsit már finomítottak a franciák az extravagánsságukon (őrültségeiken) az én DS-hez képest.

Hydraulika - ha felemeled utazó (vagy bármely) szintre a szintszabályzót,annak a gyújtás levételéig ott is kell maradnia,nem ereszthet lejebb (!) és sajnos amit írtál az egy bevett citroenes teszt : ha keményen üt/koppan a fekvőrendőrön az gyanusan hydrogömb hiba, az én autómaon látom de nem érzem a huplikat Smiley
ha szerencséd van még a régifajta van benne,- cserélhető membrán+újratöltés vagy ha az újabb fajta az komplett csere.Sziszegni,folyamatosan nem szabadna neki....időnként a szinszabályzó (motortérbe) kerreg egy rövidet,jellegzetes hangon de ez csak a rendszer szintentartésa,nem folyamatos.

Szervó - ezt is a hydraulika olaj hatja,nem húzhat el és alapjáraton be kell állnia egyenesbe....az a Citkó ami kitekert kerékkel/kormányal parkol,-annak szar a szervója

Szervíz - csak hozzáértő szerelőhöz vidd (!)
Balázs Garázs - Érd és Pápán is van egy Citroenes csapat

Autómata - nem esküdnék meg,de mintha ezt is a hídraulika olaj hajtaná...
jó tanács:hozzá ne nyúlj,bízd szakemberre Smiley

Üdv.

Kipe

[a csatolmányt egy admin törölte]

Süni
« Hozzászólás #11881 Dátum: 2008 Június 27, 14:32:14 »

hát, van aki CX mániákus. Én. Van aki meg bogárba tol bele milliókat. Nekem ez kellett, ez lett. Nem ajándékozom el, a kasztni ér annyit amennyiért vettem. Felujitási alap. És aki még nem vezetett CXet az nem is érti miért veszem meg Cheesy

Automatában tényleg nem vagyok otthon. Kuplung...szoval...akkor nincs, de akkor mi csúsztat? Nekem ugy tünik, hogy nem az egész szar, tolatni tudok (persze nem lenne kellemes igy vezetni Cheesy), vagy a kettö független?

szerk: de kaptam az autóhoz kuplungtárcsát ami a régi váltójában volt (szintén automata)...akkor ez hogy is van?
Az nem kuplungtárcsa, hanem lamella. Abból van a váltóban sok. És olajban fut. Nekem GSA-m volt, imádtam !

« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 27, 14:55:24 írta Süni »
Nem elérhető dudo
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #11880 Dátum: 2008 Június 27, 14:20:16 »

Hello Gyiik!  Én is szeretem nagyon a CX-et. Egy élményautó, király rugózás, fura forma, hatalmas hely... Úgyhogy én veled vagyok. Egyszer szívesen mennék veled vele egy kört. A hátsó terpesztés lehet hátsó csapágyhiba is, legrosszabb esetben futóműcsere. A jobbra tartás futóműállítás, féltengely. A hidraulika sem lehet tökéletes, ha leér. Indítsd be, emeld fel, állj rá határozottan az első, majd a hátsó lökhárítóra, ha mindkét esetben felemel, akkor jó a hidraulika. Ha nem szintezi ki magát, vmi nem ok. Nekem van mindenféle javítási leírás, meg tesztelési tanács, ha kell.
Pest környékén vagy? Mert én nem Smiley.
dudo
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #11879 Dátum: 2008 Június 27, 11:58:36 »

hát, van aki CX mániákus. Én. Van aki meg bogárba tol bele milliókat. Nekem ez kellett, ez lett. Nem ajándékozom el, a kasztni ér annyit amennyiért vettem. Felujitási alap. És aki még nem vezetett CXet az nem is érti miért veszem meg Cheesy

Automatában tényleg nem vagyok otthon. Kuplung...szoval...akkor nincs, de akkor mi csúsztat? Nekem ugy tünik, hogy nem az egész szar, tolatni tudok (persze nem lenne kellemes igy vezetni Cheesy), vagy a kettö független?

szerk: de kaptam az autóhoz kuplungtárcsát ami a régi váltójában volt (szintén automata)...akkor ez hogy is van?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 27, 12:45:53 írta gyiik »
Süni
« Hozzászólás #11878 Dátum: 2008 Június 27, 07:03:46 »

Citroen CX. Új szerzemény.

no, megvan a szörnyeteg...
+ egy "kis" gond Sad

automata válto. kb 80km után elkezdett csuszni a kuplung. Egyre jobban. kb 140km-nél, most nem megy az autó. Tolani tud, azt tökéletesen, de elöre nem megy se automatában, se 1-esban, se 2-esben, csak pörög a motor.

Mi lehet a probléma? Nem ismerem, ez hogy müködik, de gyanitom valami érzékelö rossz ami felengedné a kuplungot, és csak hátramenetben müködik.
A kérdésből úgy tűnik, nem igazán vagy otthon automata váltó kérdésben. Nincs kuplung. Ezt legolcsóbban váltócserével fogod megúszni. De a legkevesebbet akkor bukod, ha azonnal elajándékozod.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #11877 Dátum: 2008 Június 27, 05:57:23 »

Citroen CX. Új szerzemény.


Ezt kár volt megvenni,szerintem egy forintot ne tolj bele,nincs értelme.Próbáld meg eladni

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11876 Dátum: 2008 Június 27, 00:15:09 »

Citroen CX. Új szerzemény.

(ide is bemásoltam az egészet, de a lényeg a váltó megjavítása hogy hazahozhassam a kocsit)
Köszönöm
s miert is vetted te ezt?!

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11875 Dátum: 2008 Június 27, 00:06:29 »

Citroen CX. Új szerzemény.


úgy kell neked! vettél volna valami 1200es ladát aztán azt egy kalapáccsal meg csavarhúzóval megcsinálod....de pont egy ilyen bonyolult és nehezen szerelhető kocsit választani....
...még kész sincs a bogár de vettél egy pénztemetőt szvsz
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 27, 00:08:30 írta vw1966 »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #11874 Dátum: 2008 Június 26, 23:35:30 »

Citroen CX. Új szerzemény.

no, megvan a szörnyeteg...
+ egy "kis" gond Sad

automata válto. kb 80km után elkezdett csuszni a kuplung. Egyre jobban. kb 140km-nél, most nem megy az autó. Tolani tud, azt tökéletesen, de elöre nem megy se automatában, se 1-esban, se 2-esben, csak pörög a motor.

Mi lehet a probléma? Nem ismerem, ez hogy müködik, de gyanitom valami érzékelö rossz ami felengedné a kuplungot, és csak hátramenetben müködik. Szép lassan egyre jobban csuszott, néha kicsit jobb volt, aztán megint rosszabb, aztán felgyorsult a folyamat és a müködöképesböl 1perc alatt teljes müködésképtelen lett. ...Vagy be se rakja sebességbe? (nem hiszem, elötte ment, ki nem ugrott sebességböl mikor még jo volt)
Mondjatok valami biztatot!

Másik: a generátor nem tölt, asszem. Legalábbis leszivta az akksit. Most uj van benne...de azzal is szarul indul. Önindito is szar szerintem, nagyon gyengén huz.
Más tipusu generátort bele lehet eszkábálni? Vagy csak szénkefét kellene cserélni?

Tudtok valaki CX buherátor autószerelöt, akihez beadhatnám a kocsit, ért hozzá és rendes? ...vagy ha közületek van valaki, hálás leszek.
Egyelöre csak a váltó kéne, hogy jó legyen, azán meglátom mit udok magamtol szerelni, amint azzal végzek, irány egy szaki.

Télen kezdenék bele a nagyfelujitásba (föként kasztni, beltér, teljes futómű), de addigra szeretném menetbiztosnak tudni, még ha nem is müszakiztathatóan.

Motorhoz nem nyulnék egyelöre amig megy rendesen. A hidra likát sem bántom amig nem kell.

Az autóról röviden: olcsó volt, ezt tükrözi is az állapota: injektoros, 81-es. A motor használható, a hidro furcsán müködik, de nem feltétlenül rossz (az pl normális, hogy hátul egyfolytában sziszeg? (Mármint állo helyzeben is ssssssszzz...)
Amiket szeretnék gyorsan megcsinálni:
-Hátsó kerekek rettenetesen terpesztenek. Ezt mivel lehet orvosolni?
-Kormány jobbra húz. Illetve egyenesbe tétel helyett jobbra rakja, a kormánykerék egyenes, de a kerekek jobbra állnak. Csikorog a kanyarban. Kormány nagy sebességnél kanyar után megrángat kicsit, nehéz egyenesbe hozni (baze olyat szlalomoztam...életveszély). Ráadásul ha odaléptem neki akkor is félrerángatta az orrát kicsit, korrigálni kellett.
-És mikor egyenestöl egy kicsit is jobbra állnak a kerekek, morog valami rettenetesen, alacsony sebességnél, élesebb kanyarban rázza is a kereket a motor kissé.
Amugy a lényeg, hogy nincs nagyon rohadva, nem kell majd sokat lakatolni. Meg volt nyomkodva és szarul javitották, helyrehozható.
...gondolom viszont az sem rendes dolog, hogy városban szar úton 2x is horzsoltam az alját. Nem emel eléggé? (fekvörendörön meg ráadásul tök keménynek tünt, nem nyelte el jól - legmagasabb állásban)
-a végén kicsit köhögött a motor. Ez lehet a gyenge akksi miatt?

(ide is bemásoltam az egészet, de a lényeg a váltó megjavítása hogy hazahozhassam a kocsit)
Köszönöm
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #11873 Dátum: 2008 Június 26, 08:10:58 »

hova a brébe raktad ki, mert rohadtul nem láttam én sem.
Pedig ott feszegette a Golf oldalán.Erről ismertem meg Rulezkát, mert korábban még nem találkoztunk.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11872 Dátum: 2008 Június 25, 22:54:10 »

bezdeg a megszépült r4klubos zászlóra tökölön senki nem volt kiváncsi! pedig nagyon szép lett ám!
na majd 6án meglátjátok!  Shocked

hova a brébe raktad ki, mert rohadtul nem láttam én sem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető dudo
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #11871 Dátum: 2008 Június 25, 11:00:06 »

2. Miskolci Trabant-Wartburg Találkozó
2008.június 27. - 2008.június 29. Miskolc, Csanyik-Királyasztal
http://www.trabitali.extra.hu/
Rulezka
« Hozzászólás #11870 Dátum: 2008 Június 24, 20:54:25 »

Hy!

Nem akarlak zavarni, a tetőcsomiról mikor lesz méret?

Kösz, Dani
Dani
írtam privit! legközelebb július 6án tudok írni,addig külhonban leszek (anglia) szóval addig találd ki mikor, hogy veszed át!
szió
Nem elérhető tamiya
Hozzászólások: 487


Renault - nekem találták ki

« Hozzászólás #11869 Dátum: 2008 Június 24, 17:25:19 »

szia
égni?
 Grin  Evil gonosz!
bezdeg a megszépült r4klubos zászlóra tökölön senki nem volt kiváncsi! pedig nagyon szép lett ám!
na majd 6án meglátjátok!  Shocked
Hy!

Nem akarlak zavarni, a tetőcsomiról mikor lesz méret?

Kösz, Dani

Renault 11 Turbo
Renault forever...
Rulezka
« Hozzászólás #11868 Dátum: 2008 Június 23, 21:24:44 »

de rulezkát le is viszem, hogy ne égjen a golfkabrióval... Smiley
szia
égni?
 Grin  Evil gonosz!
bezdeg a megszépült r4klubos zászlóra tökölön senki nem volt kiváncsi! pedig nagyon szép lett ám!
na majd 6án meglátjátok!  Shocked
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #11867 Dátum: 2008 Június 23, 19:51:20 »

de rulezkát le is viszem, hogy ne égjen a golfkabrióval... Smiley

Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #11866 Dátum: 2008 Június 23, 19:48:21 »

http://r4hu.blogspot.com/
gyengébbek kedvéért...

Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #11865 Dátum: 2008 Június 23, 19:41:51 »

én most már tudok menni

Nem elérhető dudo
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #11864 Dátum: 2008 Június 23, 14:59:53 »

Lesz R4 tali Szfehérváron jul. 6-án? Megy valaki?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #11863 Dátum: 2008 Június 22, 21:06:38 »

és a szám:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #11862 Dátum: 2008 Június 22, 21:05:10 »

ezt a skodát múlt héten lőttem a Bartok Béla úton, hátha valakinek érdekes:



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #11861 Dátum: 2008 Június 17, 10:22:30 »

Ráklikkeltem. Azt hittem az enyém, de nem az... (pedig nem is hirdetem). Kicsit olcsó lett volna...

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11860 Dátum: 2008 Június 17, 00:54:07 »

http://www.vatera.hu/renault_r4_73150363.html
gyuri79
« Hozzászólás #11859 Dátum: 2008 Június 16, 22:06:27 »

Szerintem meg egy mechanikus AC-ban nem sok minden tud elromlani a membránon kívül..... Roll Eyes
Hát ehhez tudok hozzáfűzni:nekem az 1 napos utángyártott ac-nek kettétört a nyomólapja,a tengelynél kb.,pont amikor találkozóra mentem volna Undecided
Műhelybe behúztak,lánggal meg lett hegesztve,bepontozva a helyére,azóta is úgy megyek vele Smiley
Süni
« Hozzászólás #11858 Dátum: 2008 Június 16, 21:45:39 »

Szerintem meg egy mechanikus AC-ban nem sok minden tud elromlani a membránon kívül..... Roll Eyes
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #11857 Dátum: 2008 Június 16, 21:38:24 »



Szia!
Na most jön az,hogy az eddigi szerelő általi javításokat át kell nézni szerintem és akkor kiderül mi az ami valóban meg lett csinálva,mi az ami nem.Benzinpumpa nem tudom szerelhető e a Kacsánál,lehet hogy csak komplett csere lehetséges.Attól hogy a pillangószelepet megperselyezték még lehetnek bajok a porlasztóban.
Ha ennyi baja van a kocsinak tényleg érdemes egy megbízható szerelőt keresni aki teljesen rendbeteszi,nem csak belenyulkál

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Kacsás
« Hozzászólás #11856 Dátum: 2008 Június 16, 20:33:26 »

Sziasztok!

Köszönöm ez eddigi hozzászólásokat.  Smiley Ha bármilyen telefonszámot kapok annak nagyon örülök. Pénteken elvontattuk a kisautót, egyszer elszakadt a vontatókötél, épp egy kereszteződésnél, de volt másik  Smiley Most egy olyan szerelőnél van éppen, akivel át szeretnénk nézetni, h vajon mi lehet a baj, az előző mit cseszett el. Valószínű megcsináltatni húzós lenne, de legalább nézzék meg és még számlát is kapok. Már ma megtudtam, hogy benzimpumpa csere kell. Aki eddig szerelte az azt állítja, h benzimpumpa memrán csere is volt. Miközben azt kicserélte létezik, h a benzimpumát nem találta rossznak? Ha ért hozzá, talán észre is veszi, vagy nem?
Másik, h a számlások szerint a karburátorral is gond van, de elvileg a karburátor pillangószerelep tengelyének perselyezése és vákummemrán cseréje már megtörtént a nem számlás által. Valamint a gyújtással is gond van, pedig azért már egyszer fizettem is. Na ilyenkor mi van?
Ritkán tudok fórumozni, de tényleg köszi mindenkinek, aki ír!

Üdv.Kacsás
Rulezka
« Hozzászólás #11855 Dátum: 2008 Június 15, 00:11:46 »

Sylvacska!
szerdán a mátraaljai trabant-wartburg talira mész?  Wink
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #11854 Dátum: 2008 Június 14, 20:53:26 »

http://r4hu.blogspot.com
REFRESH

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #11853 Dátum: 2008 Június 13, 16:01:52 »

Sziasztok!

A kacsadoktorról a pozitív újságcikk után épp most olvastam egy lehúzó hozzászólást.  Cry Igazából olyan embert keresek, akit valaki úgy ajánl, hogy már próbálta is. Mert nem nagyon szeretem, hogy azért, mert nőnemű vagyok, azt hiszik, hogy úgysem értek hozzá és át is lehet verni...szóval olyat keresnék, aki nem úgy javít, hogy utólag közli, h bocsi ezt még beletettem, "kicsit" többe kerül, de muszáj volt cserélni, ám elfelejtett megkérdezni, hogy vállalom-e a költségeit. S azon felül, hogy azt hiszem a legjobbhoz vittem és persze számlát sem kapok, fogalmam nincs mit is cserélt, mert egy papirfecnire firkantja rá, attól függetlenül még működhetne az autó fél év várakozás után és nem kéne leállnia egy forgalmas úton. Vagy nem?

Nekem csak egy korrekt, hozzáértő szerelő kellene. Senki nem ismer ilyet???


  Nekem volt egy bordó.Sosem találtam a hátramenetet,mindig kiszáltam és toltam.Oszt a H alakú alváz megnyekkent,és odaadtam egy haveromnak.Valami öreg faszitól vett hozzá cuccost,totál felújította,de Budafokon egy trabuár oldalba verte.Biztosító fingot fizetett.Annyi.
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #11852 Dátum: 2008 Június 12, 22:47:11 »

egyáltalán mi a nyűgje a dögnek?
ha csak olajcsere meg ilyen apróságok, akkor tudunk fasza általános szerelőt ajánlani.

például csepelen van egy.
ő arról hres, hogy az egyetlen szerelő, akire rábízok bármit, amit nekem nincs kedvem megszerelni.
én, az angol utcában (zugló BP) láttam anno egy komoly kacsaszervízt, a srácok éppen vadul szegecselték át a plakettokat, én meg vadul vigyorogtam...,
megemlíteném, hogy első "nyugati" kocsim majdhogyneméppen egy kacsafurgon lett, aztán döntöttem az F6 mellett...
ha kell, pánikhelyzetű kacsás barátunknak konkrét címet mellékelek.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11851 Dátum: 2008 Június 12, 21:47:47 »

Sziasztok!

A kacsadoktorról a pozitív újságcikk után épp most olvastam egy lehúzó hozzászólást.  Cry Igazából olyan embert keresek, akit valaki úgy ajánl, hogy már próbálta is. Mert nem nagyon szeretem, hogy azért, mert nőnemű vagyok, azt hiszik, hogy úgysem értek hozzá és át is lehet verni...szóval olyat keresnék, aki nem úgy javít, hogy utólag közli, h bocsi ezt még beletettem, "kicsit" többe kerül, de muszáj volt cserélni, ám elfelejtett megkérdezni, hogy vállalom-e a költségeit. S azon felül, hogy azt hiszem a legjobbhoz vittem és persze számlát sem kapok, fogalmam nincs mit is cserélt, mert egy papirfecnire firkantja rá, attól függetlenül még működhetne az autó fél év várakozás után és nem kéne leállnia egy forgalmas úton. Vagy nem?

Nekem csak egy korrekt, hozzáértő szerelő kellene. Senki nem ismer ilyet???


egyáltalán mi a nyűgje a dögnek?
ha csak olajcsere meg ilyen apróságok, akkor tudunk fasza általános szerelőt ajánlani.

például csepelen van egy.
ő arról hres, hogy az egyetlen szerelő, akire rábízok bármit, amit nekem nincs kedvem megszerelni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #11850 Dátum: 2008 Június 12, 21:45:52 »

hogy azért, mert nőnemű vagyok,

Még egy hölgy  Kezfogas

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Rulezka
« Hozzászólás #11849 Dátum: 2008 Június 12, 21:23:33 »

Sziasztok!

A kacsadoktorról a pozitív újságcikk után épp most olvastam egy lehúzó hozzászólást.  Cry Igazából olyan embert keresek, akit valaki úgy ajánl, hogy már próbálta is. Mert nem nagyon szeretem, hogy azért, mert nőnemű vagyok, azt hiszik, hogy úgysem értek hozzá és át is lehet verni...szóval olyat keresnék, aki nem úgy javít, hogy utólag közli, h bocsi ezt még beletettem, "kicsit" többe kerül, de muszáj volt cserélni, ám elfelejtett megkérdezni, hogy vállalom-e a költségeit. S azon felül, hogy azt hiszem a legjobbhoz vittem és persze számlát sem kapok, fogalmam nincs mit is cserélt, mert egy papirfecnire firkantja rá, attól függetlenül még működhetne az autó fél év várakozás után és nem kéne leállnia egy forgalmas úton. Vagy nem?

Nekem csak egy korrekt, hozzáértő szerelő kellene. Senki nem ismer ilyet???

szia
üdv a népautósok körében! a legjobb helyen jársz, bár kacsa terén eléggé elvagyunk itt sajnos veszve,de ha egy kis közösségre vágysz akkor itt vagyunk!
itt mindenki bátran leírja mi történt vele, mi lehet a baj és jönnek rá ötletek is hogy mit mikor hogyan csinálj, szóval ha kacsa szerelésbe nem is de ötletekben szívesen segítünk. sajnos Kacsa terén foghíjasok vagyunk,de fejlődőképes itt mindenki... szóval ki tudja  Grin
Süni
« Hozzászólás #11848 Dátum: 2008 Június 12, 15:04:24 »

Sziasztok!

A kacsadoktorról a pozitív újságcikk után épp most olvastam egy lehúzó hozzászólást.  Cry Igazából olyan embert keresek, akit valaki úgy ajánl, hogy már próbálta is. Mert nem nagyon szeretem, hogy azért, mert nőnemű vagyok, azt hiszik, hogy úgysem értek hozzá és át is lehet verni...szóval olyat keresnék, aki nem úgy javít, hogy utólag közli, h bocsi ezt még beletettem, "kicsit" többe kerül, de muszáj volt cserélni, ám elfelejtett megkérdezni, hogy vállalom-e a költségeit. S azon felül, hogy azt hiszem a legjobbhoz vittem és persze számlát sem kapok, fogalmam nincs mit is cserélt, mert egy papirfecnire firkantja rá, attól függetlenül még működhetne az autó fél év várakozás után és nem kéne leállnia egy forgalmas úton. Vagy nem?

Nekem csak egy korrekt, hozzáértő szerelő kellene. Senki nem ismer ilyet???

A legnagyobb probléma, hogy nem nagyon jár erre Kacsás. A legutóbbi Veteránban van egy cikk egy Kacsa restaurálásáról, ott érdi szerelőről dumálnak.
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.