www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 19:35:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 387 388 389 390 391 [392] 393 394 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 3504731 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #126 Dátum: 2006 Február 12, 14:48:46 »

hát persze, nohát, már ha majd lesz (mármint kettőnél több népautó, az már "tali", nem?).

ja



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #125 Dátum: 2006 Február 12, 11:27:25 »

hát persze, nohát, már ha majd lesz (mármint kettőnél több népautó, az már "tali", nem?).

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #124 Dátum: 2006 Február 12, 09:57:49 »

Részletek felemlegetésének követelése már-már mazochizmus, annak a helye meg a 18+ban van! :-)))

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #123 Dátum: 2006 Február 12, 07:45:49 »

Na erre a Bogár-*nézésre is én vittelek el.... akkor is sz@rul (vagy legalábbis megkérdőjelezhetően...) vezettem?  Evil
Részletek felemlegetésének követelése már-már mazochizmus, annak a helye meg a 18+ban van! :-)))

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #122 Dátum: 2006 Február 11, 22:46:13 »

az a helyzet hogy én azon spekula hogy május elseje (hétfő), jó lenne szerintem talán egy népautó (r4) találkozónak ott a ligiben, bár nem tudom hogy mennyire foglalt a terep, vagy a közl. múz. vagy a placc (felvonulási tér d.gy. út) vagy mifene,  én akkor biztos ráérek (újabban vasárnap is dolgozom...), találkozóhelynek ki lehetne jelölni a Gondolkodó Antikvárium standját (kb. Washington magasságában...), ott mindent tudnak rönóklubról...
meglátás ???
r4hu@freemail.hu
szasztok

csókolom, mi is mehetünk találkozózni?
már ha lesz...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #121 Dátum: 2006 Február 11, 17:54:23 »

Nem vigasz, de bogárral is történt már ilyen. Pont mentem megvenni, amikor hívott a tulaj, hogy tárgytalan, mert mindkét bogarát ellopták a lezárt garázsból. A többi garázsban a soron nem bogarak voltak.

Na erre a Bogár-*nézésre is én vittelek el.... akkor is sz@rul (vagy legalábbis megkérdőjelezhetően...) vezettem?  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #120 Dátum: 2006 Február 10, 22:06:19 »

...na, jó, küldjetek ímélt, b***meg...........

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #119 Dátum: 2006 Február 09, 18:32:08 »

többen erre gondolunk Minis körökben!


Nem vigasz, de bogárral is történt már ilyen. Pont mentem megvenni, amikor hívott a tulaj, hogy tárgytalan, mert mindkét bogarát ellopták a lezárt garázsból. A többi garázsban a soron nem bogarak voltak.

Bácsi Győző
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #118 Dátum: 2006 Február 09, 18:29:37 »

az a helyzet hogy én azon spekula hogy május elseje (hétfő), jó lenne szerintem talán egy népautó (r4) találkozónak ott a ligiben, bár nem tudom hogy mennyire foglalt a terep, vagy a közl. múz. vagy a placc (felvonulási tér d.gy. út) vagy mifene,  én akkor biztos ráérek (újabban vasárnap is dolgozom...), találkozóhelynek ki lehetne jelölni a Gondolkodó Antikvárium standját (kb. Washington magasságában...), ott mindent tudnak rönóklubról...
meglátás ???
r4hu@freemail.hu
szasztok

Rulezka
« Hozzászólás #117 Dátum: 2006 Február 09, 12:15:20 »

ok. majd ajanlom!  az elmult honapban ketten is hivtak, hogy esetleg eladnam e Smiley az egyik egy idosebb ur volt, a masik egy fiatalbb titan aki mar akart is jonni kp-vel... az az igazsag, hogy szep eredti allapotut nagyon nehez talalni, foleg a regi sorozatokbol... ket eve volt egy srac aki 1M-val a zsebeben szinte konyorgott hogy adjam oda... de tudod, a cabrio az szerelem Smiley nehezen valik meg tole az ember, foleg hogy 1 ev keresgeles van benne...
esetleg egy T1-ert megvalnek tole... de akkor is nagyon meggondolnam... 

szia
nem csak a cabrio ilyen szerelem!!
Minitől s ekönnyű megválni,de addig jó amíg nem is kell semmi pénzért!
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #116 Dátum: 2006 Február 09, 12:15:02 »

... de tudod, a cabrio az szerelem Smiley nehezen valik meg tole az ember, foleg hogy 1 ev keresgeles van benne...
esetleg egy T1-ert megvalnek tole... de akkor is nagyon meggondolnam... 

OK. Köszi!

Értem miről beszélsz.
Én is így vagyok vele, mégha nincs is régóta nálam és olajkályha is.
Szivem szerint én is megtartanám, fejben már nagyon szép lett.   Cheesy
Az a fránya anyagias világ.  
Rulezka
« Hozzászólás #115 Dátum: 2006 Február 09, 12:13:49 »

Törne le akeze tőből! Mért van az az érzésem, hogy nagyon szűk körben mozgó tettesről van szó?
többen erre gondolunk Minis körökben!
amúgy Minisek közt sajnos hallottunk már ilyen emberről.... és ezt az infot terjesszük is az illetőről!
ide nem írnám le...
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #114 Dátum: 2006 Február 09, 11:57:38 »

Hali márkatárs!

Nem tudom, hogy olvastad e a kabriós fórumban:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=416085&command=ugras&screenwidth=1024

Ha esetleg megint megtámadnak, akkor irányítsd hozzám!
Köszi!

ok. majd ajanlom!  az elmult honapban ketten is hivtak, hogy esetleg eladnam e Smiley az egyik egy idosebb ur volt, a masik egy fiatalbb titan aki mar akart is jonni kp-vel... az az igazsag, hogy szep eredti allapotut nagyon nehez talalni, foleg a regi sorozatokbol... ket eve volt egy srac aki 1M-val a zsebeben szinte konyorgott hogy adjam oda... de tudod, a cabrio az szerelem Smiley nehezen valik meg tole az ember, foleg hogy 1 ev keresgeles van benne...
esetleg egy T1-ert megvalnek tole... de akkor is nagyon meggondolnam... 
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #113 Dátum: 2006 Február 09, 11:49:32 »

.... mostansag egyre tobb ajanlatot kapok a vasra, de tartom....

Hali márkatárs!

Nem tudom, hogy olvastad e a kabriós fórumban:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=416085&command=ugras&screenwidth=1024

Ha esetleg megint megtámadnak, akkor irányítsd hozzám!
Köszi!
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #112 Dátum: 2006 Február 09, 11:44:05 »

olvasmány
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #111 Dátum: 2006 Február 08, 17:26:16 »

ELLOPTÁK!!<beszúrt kép törölve>

Már a második Mininket lopják el 3 év alatt!

06 30 370 84 55



www.miniclub.hu találtam Sad
Törne le akeze tőből! Mért van az az érzésem, hogy nagyon szűk körben mozgó tettesről van szó?

Bácsi Győző
Nem elérhető petákos
Hozzászólások: 140


F4-es VOLT az R4-esem, nagyonisjóVOLT az én-nekem!

« Hozzászólás #110 Dátum: 2006 Február 08, 12:10:56 »

Jó napot kívánok!
Eladó egy R4-esnek látszó felújítási alap. (még mindig)

R4F4-ben pláne lehetett...!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8688


« Hozzászólás #109 Dátum: 2006 Február 08, 10:31:17 »

Hát ezt nagyon sajnálom! (mármint a nem túl jó üzletet)

Én kiszemeltem egy fehér felújított R4-et csak félek, nehogy jól bevásároljak vele. Én is láttam azt az autót, amit lentebb Zoli feltett, és nekem nagyon tetszett, semmi kivetnivalót nem tudtam volna benne találni, mert ránézésre szép, ő mégis amikor látta élőben azt írta, hogy inkább ne nyúltak volna hozzá. Úgyhogy ez egy kicsit kockázatos vásárlás részemről én úgy érzem.
Felraknám az autó képeit, de sajna túl nagyok és nem férnek bele a 128 KB-ba

Köszike válaszodat: további jó napot kívánok: berkaba Smiley


A kék 69-es konkrétan össze van barmolva!! Mindenfelé vezetékek piros szigszalaggal összekötve, a kaszni egyes nem cserélhető részein a rohadás vastagon legittelve, majd csiszolatlanul lepingálva. A krómozott díszlécek leszedve, a lyukai 80%-a becsinálva. Dacia generátor, Dacia első lámpák a hűtőrács átfúrásával rögzítve., Folytassam... Sad


Képet feltölthetsz a kepfeltoltes.hu-ra és onnan a linket bemásolod ide.


Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #108 Dátum: 2006 Február 07, 23:26:51 »

ELLOPTÁK!!

Már a második Mininket lopják el 3 év alatt!

2005. december 23-án reggelre ellopták Budapest, II.kerület Tárogató út 42 elöl a JTL-481 rendszámú sötétzöld, 1996-os Open Classic nyithatós tetös, világos beige belsös hibátlan állapotban lévö 1,3i Cooper Mininket.

Egyedi ismertetöje:

hátsó csomagtetön egy 6-8 cm átméröjü fekete alapon fehér betükkel egy matrica"My other car is a Mini" felirattal
illetve a bal elsö sárhányó feletti antenna töböl le van törve.
belül fa müszerfal.
Az autó nemrég jött be Németországból, és most lett meg hosszú nehézségek árán a regisztráció, rendszám, stb... (2 éve úgyaninnen lopták el a grafitszürke,szintén pipec 30e km futott klassz miniket) Ha bármit tudtok, kérlek szóljatok: 06 30 370 84 55 vagy 06 30 335 2586 számon!

Köszönöm

Dr. Rékassy Balázs

1021 Bp Tárogató út 42

06 30 370 84 55



www.miniclub.hu találtam Sad
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #107 Dátum: 2006 Február 07, 21:52:53 »

Ha valaki nem utazott még R4-ben vagy valami hasonló rugózású autóban (2CV) akkor az utasok általában halálfélelemmel szállnak ki fele ekkora mutatványnál is, hogy mindjárt felborul az autó pedig mind a négy kereke az úton van. Nagyon nem szokták csípni az emberek pedig semmi probléma nincs ilyenkor, de meg kell tanulni kezelni. Ez a régi legendás Renault kényelem.

én 2cv-ben nyomtam az első népautó-talin.
nagyon állat!!  Grin
ezek a fvansziák nagyon tudtak futóművet barkácsolni  Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #106 Dátum: 2006 Február 07, 21:08:13 »

Sziasztok!

Tud valaki eladó, jó állapotú R4-et. Sajna a másik (amit kinéztem) úgy látszik nem jön össze.  Cry

Köszi
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #105 Dátum: 2006 Február 07, 17:34:06 »

Kb mennyibe kerülnek manapság ezek az autók. Aminyek műszakija is van? én 250 környékén láttam a neten őket. Szerinted mennyiért érdemes venni? inkább ócsóbb, de biztos a felújítás, vagy ilyen 200 körüli és az kicsit lutri.

Köszi:berkaba
Jó kérdés! Szerintem érdemes a felújított, mert a felújítás későbbi költsége több lesz, mint amennyit az eladó érvényesíteni tud az árban. Persze lutri, hogy ki mit ért felújítás alatt.
Más részről szerintem függ az egész a tartalomról, hogy milyen R4-ről van szó. 850-es vagy 1100-es, esetleg 1986 utáni tárcsafékes. Mennyi km-t futott, azaz mennyire van elhasználódva az autó? A rozsdásodás az ettől független is lehet.
Eddig nem sok konkrétumot írtam.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #104 Dátum: 2006 Február 07, 16:26:26 »

A legnagyobb kérdés az, hogy ki mit ért felújítás alatt és hogy azt milyen minőségben csinálta meg. Fontos, hogy a régi tulajnak mennyire csak a külső számított, de közben nem értett hozzá eléggé? Nekem például nem volt jól összerakva a futómű pedig nem sok mindent lehet benne elbaltázni. Az ún. vadi új lengéscsillapítóval egyszer majdnem lementünk az útról, mert annyira elkezdett táncolni egy aszimmetrikus úthiba miatt. Sajnos, sokáig tudnám folytatni ezt a listát. De ennek ellenére az autó nagyon jó alapanyag (mert szerencsére annyira nem sikerült elrontaniuk) és amióta megvan már mentünk vele 28.000 km-t 1.5 év alatt. Persze előtte is R4-em volt amit szüleimtől "örököltem".

Kb mennyibe kerülnek manapság ezek az autók. Aminyek műszakija is van? én 250 környékén láttam a neten őket. Szerinted mennyiért érdemes venni? inkább ócsóbb, de biztos a felújítás, vagy ilyen 200 körüli és az kicsit lutri.

Köszi:berkaba
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #103 Dátum: 2006 Február 07, 15:40:33 »

A legnagyobb kérdés az, hogy ki mit ért felújítás alatt és hogy azt milyen minőségben csinálta meg. Fontos, hogy a régi tulajnak mennyire csak a külső számított, de közben nem értett hozzá eléggé? Nekem például nem volt jól összerakva a futómű pedig nem sok mindent lehet benne elbaltázni. Az ún. vadi új lengéscsillapítóval egyszer majdnem lementünk az útról, mert annyira elkezdett táncolni egy aszimmetrikus úthiba miatt. Sajnos, sokáig tudnám folytatni ezt a listát. De ennek ellenére az autó nagyon jó alapanyag (mert szerencsére annyira nem sikerült elrontaniuk) és amióta megvan már mentünk vele 28.000 km-t 1.5 év alatt. Persze előtte is R4-em volt amit szüleimtől "örököltem".

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #102 Dátum: 2006 Február 07, 15:00:38 »

Az alváz rohadás kérdését könnyű leírni, de nem biztos, hogy könnyű észre is venni amikor elmegy az ember megnézni a jelöltet. Ilyenek a hátsó futómű felszerelésének pontjai (lengőkar tartó bakok, valamint a hátsó gerendanyúlvány eleje), az első kerekek mögötti alváz sarkok, az váltótartó bak felszerelési helye az autó orrán. Persze még sok kis apróságot lehetne mondani, de szerintem ezek a legkritikusabbak. Kicsit keresztbe álló vagy furcsa szögben hátsó kerék gyanakvásra adhat okot.
Szakszavakkal biztos szebben is lehet mondani ezeket.
A Dacia alkatrészeket én sem biztos, hogy meg tudom kapásból állapítani, de szép lassan kiderülnek ilyenek. Nem szokott sok jóra utalni a sok "Made in Romania" és "Made in Bulgaria" felirat.
Hirtelen nem tudom konkrétan miket lehetne említeni az átlagos (nem R4) dolgokon kívűl.
Ezeket úgy írom itt le, hogy nekem is sikerült belemennem 2004-ben egy "nem a legjobb üzlet"-be.

Hát ezt nagyon sajnálom! (mármint a nem túl jó üzletet)

Én kiszemeltem egy fehér felújított R4-et csak félek, nehogy jól bevásároljak vele. Én is láttam azt az autót, amit lentebb Zoli feltett, és nekem nagyon tetszett, semmi kivetnivalót nem tudtam volna benne találni, mert ránézésre szép, ő mégis amikor látta élőben azt írta, hogy inkább ne nyúltak volna hozzá. Úgyhogy ez egy kicsit kockázatos vásárlás részemről én úgy érzem.
Felraknám az autó képeit, de sajna túl nagyok és nem férnek bele a 128 KB-ba

Köszike válaszodat: további jó napot kívánok: berkaba Smiley
Nem elérhető Geret
Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #101 Dátum: 2006 Február 07, 14:47:35 »

Egy ismerősöm (CV2) autójába tapasztaltam meg ezt először kanyarban. Ott az igazán ijesztő az a  recsegés ropogás volt amit az autó produkált közben mint egy öreg hajó viharban. Ez a kényelem részben a futóműnek de nem utolsó sorban annak köszönhető hogy a felépítmény hihetetlen könnyű, az összes súly lent van.

De ez már kicsit túlzás (nézd csak meg a jobb első kereket ott már nincs kapcsolat a talajjal Grin)
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #100 Dátum: 2006 Február 07, 14:44:34 »

Köszi szépen!

Te ilyenben utazol?  Grin
Ez a gyerekeknek való R4 Plen Air típus.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #99 Dátum: 2006 Február 07, 14:43:46 »


Szia CsabaR4!

Egy nagy próblémám van csak...... hogy én nőnemű lény vagyok, úgyhogy nem igazán tudom megkülönböztetni az egyes alkatrészeket, hogy mi Dacia és mi Renault.  Smiley  Szégyen, de sajna ez van. Tudsz nekem segíteni, hogy mik a jellegzetességek, mik azok a területek, amikre nagyon figyeljek? mik azok a kritikus pontok az alvázon, amelyek nem jó, ha rozsdásodnak?

Köszi:berkaba 

Az alváz rohadás kérdését könnyű leírni, de nem biztos, hogy könnyű észre is venni amikor elmegy az ember megnézni a jelöltet. Ilyenek a hátsó futómű felszerelésének pontjai (lengőkar tartó bakok, valamint a hátsó gerendanyúlvány eleje), az első kerekek mögötti alváz sarkok, az váltótartó bak felszerelési helye az autó orrán. Persze még sok kis apróságot lehetne mondani, de szerintem ezek a legkritikusabbak. Kicsit keresztbe álló vagy furcsa szögben hátsó kerék gyanakvásra adhat okot.
Szakszavakkal biztos szebben is lehet mondani ezeket.
A Dacia alkatrészeket én sem biztos, hogy meg tudom kapásból állapítani, de szép lassan kiderülnek ilyenek. Nem szokott sok jóra utalni a sok "Made in Romania" és "Made in Bulgaria" felirat.
Hirtelen nem tudom konkrétan miket lehetne említeni az átlagos (nem R4) dolgokon kívűl.
Ezeket úgy írom itt le, hogy nekem is sikerült belemennem 2004-ben egy "nem a legjobb üzlet"-be.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #98 Dátum: 2006 Február 07, 14:32:40 »

ja ja ja.

szarok a mai autók csinálja utáne ezt bármelyik mai rönyóóóó ! Evil
Ha valaki nem utazott még R4-ben vagy valami hasonló rugózású autóban (2CV) akkor az utasok általában halálfélelemmel szállnak ki fele ekkora mutatványnál is, hogy mindjárt felborul az autó pedig mind a négy kereke az úton van. Nagyon nem szokták csípni az emberek pedig semmi probléma nincs ilyenkor, de meg kell tanulni kezelni. Ez a régi legendás Renault kényelem.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #97 Dátum: 2006 Február 07, 12:48:56 »

Ebben nincs Dacia alkatrész...

Köszi szépen!

Te ilyenben utazol?  Grin
Nem elérhető körablakos
Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #96 Dátum: 2006 Február 07, 11:15:26 »

Ebben nincs Dacia alkatrész...

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #95 Dátum: 2006 Február 06, 20:04:34 »

Szuper a fórum, gratula Pityubá!
SZMB tagok:május 20-át irjátok be a naptárba, ha tudtok ne csináljatok programot akkorra.

szija minim,
az érdem sztóné, kizsé és lazlyé. az enyém nem Smiley
beírtam,csak mi legyen a bejegyzés tárgya?
szülinap, esküvő???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #94 Dátum: 2006 Február 06, 19:09:10 »


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető minim
Hozzászólások: 222


« Hozzászólás #93 Dátum: 2006 Február 06, 18:59:13 »

Sziasztok Népautósok!

Stone invitálására bekukkantottam.
Szuper a fórum, gratula Pityubá!
SZMB tagok:május 20-át irjátok be a naptárba, ha tudtok ne csináljatok programot akkorra.

minis üdv
minim
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #92 Dátum: 2006 Február 06, 18:00:21 »

Arra figyelj, hogy ne legyen széjjel rohadva az egész autó! De tényleg! Ha az alváz kritikus pontjai nincsenek szétrohadva akkor a többi menthető könnyen. Érdemesebb minél újabban venni pont ezek miatt. Másik fontos dolog, hogy minél inkább eredeti legyen az autó, mert ellenkező esetben sok gánnyal és Dacia alkatrésszel találkozol (tisztelet a kivételnek!), amiket nem biztos, hogy észreveszel, ha nem ismered ezeket. Röviden ennyi.


Szia CsabaR4!

Egy nagy próblémám van csak...... hogy én nőnemű lény vagyok, úgyhogy nem igazán tudom megkülönböztetni az egyes alkatrészeket, hogy mi Dacia és mi Renault.  Smiley  Szégyen, de sajna ez van. Tudsz nekem segíteni, hogy mik a jellegzetességek, mik azok a területek, amikre nagyon figyeljek? mik azok a kritikus pontok az alvázon, amelyek nem jó, ha rozsdásodnak?

Köszi:berkaba 
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 06, 22:12:06 írta berkaba »
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #91 Dátum: 2006 Február 06, 17:42:49 »

Ez itten a rénszarvas-teszt.

ja ja ja.

szarok a mai autók csinálja utáne ezt bármelyik mai rönyóóóó ! Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #90 Dátum: 2006 Február 06, 17:31:45 »

ez nagyon komoly ! ez az igazi ülltetés Tongue
Ez itten a rénszarvas-teszt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #89 Dátum: 2006 Február 06, 17:07:25 »

<beszúrt kép törölve>

ez nagyon komoly ! ez az igazi ülltetés Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #88 Dátum: 2006 Február 06, 15:12:38 »

Bocsi csak azért tolakodom be a csevegésetekbe, mert a segítségeteket szeretném kérni!

Nagyon tetszik nekem a R4 és szeretnék is venni egyet reális áron. Mire kell ügyelnem az új autó megnézésénél, milyen költségek várhatóak az R4-el kapcsolatban? Köszi válaszotokat

berkaba
Arra figyelj, hogy ne legyen széjjel rohadva az egész autó! De tényleg! Ha az alváz kritikus pontjai nincsenek szétrohadva akkor a többi menthető könnyen. Érdemesebb minél újabban venni pont ezek miatt. Másik fontos dolog, hogy minél inkább eredeti legyen az autó, mert ellenkező esetben sok gánnyal és Dacia alkatrésszel találkozol (tisztelet a kivételnek!), amiket nem biztos, hogy észreveszel, ha nem ismered ezeket. Röviden ennyi.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #87 Dátum: 2006 Február 06, 14:47:16 »

Bocsi csak azért tolakodom be a csevegésetekbe, mert a segítségeteket szeretném kérni!

Nagyon tetszik nekem a R4 és szeretnék is venni egyet reális áron. Mire kell ügyelnem az új autó megnézésénél, milyen költségek várhatóak az R4-el kapcsolatban? Köszi válaszotokat

berkaba
Oldalak: 1 ... 387 388 389 390 391 [392] 393 394 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.