www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 17:15:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 3504663 alkalommal)
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #1486 Dátum: 2006 Június 13, 19:12:21 »

annyi minit láttam szomszéd utácból jönnek mennek pár napja....van egy alulfelnis jobb kormányos angol ...nagy kályhacső kipuff....ültetés hátul szárny piros - fehér...egy bordo...meg egy ismerősöm fekete - fehér tetőse....valami nagy bandázás lehet Cheesy
Jó is az ahol több Mini van egy városban

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #1485 Dátum: 2006 Június 13, 15:36:18 »

Hali!
Van valakinek R4, vagy R5 hutoje? De nem torott ám, mert az van! Meg lehetoleg elado.

udv
dudo
850-es hűtőm van eladó, aminek nem elektromos a ventillátora.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető dudo
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #1484 Dátum: 2006 Június 13, 13:35:10 »

Hali!
Van valakinek R4, vagy R5 hutoje? De nem torott ám, mert az van! Meg lehetoleg elado.

udv
dudo
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #1483 Dátum: 2006 Június 12, 23:28:02 »

Ha magamra nem is ismertem,de mindkét autót és gazdáikat ismerem.Egyébként a szlovák Mini klub pozsonyi találkozójáról jöttek...tudom mert én is ott voltam Grin
A kombi egy 1966-os Austin Mini Countryman gyárilag fakeret nélküli,850-es motorral.Még valamikor 1999-2000-ben mi szereltük készre,
A piros egy azonosíthatatlan korú,de valószínűleg 1986 körüli Mini Mayfair Evil

annyi minit láttam szomszéd utácból jönnek mennek pár napja....van egy alulfelnis jobb kormányos angol ...nagy kályhacső kipuff....ültetés hátul szárny piros - fehér...egy bordo...meg egy ismerősöm fekete - fehér tetőse....valami nagy bandázás lehet Cheesy
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #1482 Dátum: 2006 Június 12, 21:20:01 »

Grin Grin Grin
Volt kombi Mini?

Komáromban láttam, a bábolnai veterántaliról jött


Ha magamra nem is ismertem,de mindkét autót és gazdáikat ismerem.Egyébként a szlovák Mini klub pozsonyi találkozójáról jöttek...tudom mert én is ott voltam Grin
A kombi egy 1966-os Austin Mini Countryman gyárilag fakeret nélküli,850-es motorral.Még valamikor 1999-2000-ben mi szereltük készre,
A piros egy azonosíthatatlan korú,de valószínűleg 1986 körüli Mini Mayfair Evil

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1481 Dátum: 2006 Június 12, 20:45:47 »

Ő volt a társa. Magára ismer valaki?

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1480 Dátum: 2006 Június 12, 20:44:31 »

Volt kombi Mini?

Komáromban láttam, a bábolnai veterántaliról jött

Bácsi Győző
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #1479 Dátum: 2006 Június 12, 16:55:35 »

Nem kicsit off téma Grin, de ide is írok, hogy ha van valakinek Trabis barátja...
a padlás tele van trabis alkatrésszel, két hét mulva lomtalanítás, és mivel kaptam még egy púpost alkatrésznek, nincs helyem..
Ha addigra nem kell senkinek, sajna fájó szívvel, de ki kell raknom a vasasoknak az összes 601-es cuccot:(
féltengelyek, felnik, laprugók, váltók, karbik, meg még egy csomó apróság.. ha lenne rá jelentkező, megtaláltok.
Köszi & BOCSI!!


www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Süni
« Hozzászólás #1478 Dátum: 2006 Június 10, 16:54:03 »

a zsigában felülvezérelt a moco, a 124-ben oldalvezérelt motor volt
Meg az 1600 TC, és az 1800 kéttengelyes, szíjhajtású felülvezérelt...
Süni
« Hozzászólás #1477 Dátum: 2006 Június 10, 16:52:33 »

sztem a négy tárcsafékes is a 125-ös volt
Igen. Az olaszoknál, és a lengyeleknél. Ellenben a 124-es is 4 tárcsafékes, csak az oroszok a jobb megbízhatóság érdekében átalakították dobfékesre. ( de ezt is leírtam lejebb, a többi Fiat-Zsiguli különbség között).Mellesleg a Polski 125 nem is a 125ös alapjaira, hanem az egy sorozattal azelőtti, Fiat 1500-ra épült, ezért lehetett az, hogy míg az összes Fiat 125 padlóváltós, a Polski 125 első sorozata kormányváltós. Fiat 1500 :

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1476 Dátum: 2006 Június 10, 15:45:05 »

4 tárcsafékkel ??? Azért az elég meleg !

sztem a négy tárcsafékes is a 125-ös volt
Süni
« Hozzászólás #1475 Dátum: 2006 Június 10, 15:19:10 »

Tergnap a lámpánál mögém állt egy aranyos kis Fiat 500as. integettünk, hagytam hogy megelőzzön, és akkor ért a meglepetés, hogy nem is 500as volt, hanem kombi! még nem is láttam ilyet azelött. nagyon tetszett Smiley azt hiszem 700as volt a hátára írva meg valami betű. talán E vagy C..

találtam egy régi képet is
<beszúrt kép törölve>
Ha Fiat volt, akkor 500 Giardanera (v vmi ilyesmi...), ha olyan mint a képen, akkor Steyr-Puch. Ez abban különbözött a Fiat-tól, hogy osztrák fejlesztésű 2 hengeres boxermotorja volt, és jóval erősebb fékjei mint a fityónak. Nemhiába volt annak idején a a ralipályák sztárja !


Süni
« Hozzászólás #1474 Dátum: 2006 Június 10, 15:15:29 »

meg egykörös fékje volt
4 tárcsafékkel ??? Azért az elég meleg !
Süni
« Hozzászólás #1473 Dátum: 2006 Június 10, 15:14:37 »

Ja, meg laprugós volt, és a motorja talán a 131-es Fiatéra hasonlított.
Rosszul tudod, a 125-ös volt laprugós. A 124 spirálos.
Süni
« Hozzászólás #1472 Dátum: 2006 Június 10, 15:14:02 »

De a blokk is tök más meg még biztos más is.
Mintha ugyanezt magyaráztam volna pár sorral lejebb... Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1471 Dátum: 2006 Június 10, 09:22:19 »

Tergnap a lámpánál mögém állt egy aranyos kis Fiat 500as. integettünk, hagytam hogy megelőzzön, és akkor ért a meglepetés, hogy nem is 500as volt, hanem kombi! még nem is láttam ilyet azelött. nagyon tetszett Smiley azt hiszem 700as volt a hátára írva meg valami betű. talán E vagy C..

találtam egy régi képet is
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1470 Dátum: 2006 Június 10, 08:52:50 »

meg egykörös fékje volt
Meg minden káder ilyennel járt a termelő szférában! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1469 Dátum: 2006 Június 10, 08:43:32 »

Ja, meg laprugós volt, és a motorja talán a 131-es Fiatéra hasonlított.

meg egykörös fékje volt
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1468 Dátum: 2006 Június 10, 08:42:57 »

Jól emlékszel, azonkívül a Ladától különbözik a hátsó futóművében (ez tárcsafékes), a hasmagasságában, vmint ezekben 2 tengelyes motor volt. Amilyen a Ladában van, olyan nem volt egyetlen Fiat-ban sem, azt az oroszok közösen fejlesztették az olaszokkal.
Ja, meg laprugós volt, és a motorja talán a 131-es Fiatéra hasonlított.

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1467 Dátum: 2006 Június 10, 08:16:27 »

De a blokk is tök más meg még biztos más is.
a zsigában felülvezérelt a moco, a 124-ben oldalvezérelt motor volt

1303LS
« Hozzászólás #1466 Dátum: 2006 Június 10, 07:36:57 »

Egészen pontosan 10 db alkatrészen volt FIAT felirat, mégpedig a hengerfejcsavarokon.

De a blokk is tök más meg még biztos más is.
Süni
« Hozzászólás #1465 Dátum: 2006 Június 09, 21:30:45 »

Viszont állítólag az első szériás Zsigákban még olasz moci volt, FIAT feliratokkal tele. Ezek régen az IK-s rendszámtól kezdve, egészen az U-s rendszámig
Egészen pontosan 10 db alkatrészen volt FIAT felirat, mégpedig a hengerfejcsavarokon.
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #1464 Dátum: 2006 Június 09, 11:21:55 »

itt is van:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=547514&command=ugras&screenwidth=1024
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #1463 Dátum: 2006 Június 09, 11:20:25 »

Viszont állítólag az első szériás Zsigákban még olasz moci volt, FIAT feliratokkal tele. Ezek régen az IK-s rendszámtól kezdve, egészen az U-s rendszámig

Ez így van, szerintem, mert eccer láttam ilyet én is, egy öreg szakinál....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #1462 Dátum: 2006 Június 09, 11:19:12 »

Vasárnap veteránbörze, motoros pünkösd meg valami Fiatos rendezvény és eső volt Szolnokon.
Lőttem pár képet:
A hasznaltauto.hu-n van egy pontosan ugyanilyen 124-es Fiat eladó. Még az is lehet, hogy ezaz.
...ez is kéne nagyon  Cool
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1461 Dátum: 2006 Június 09, 06:51:47 »

Jól emlékszel, azonkívül a Ladától különbözik a hátsó futóművében (ez tárcsafékes), a hasmagasságában, vmint ezekben 2 tengelyes motor volt. Amilyen a Ladában van, olyan nem volt egyetlen Fiat-ban sem, azt az oroszok közösen fejlesztették az olaszokkal.

Viszont állítólag az első szériás Zsigákban még olasz moci volt, FIAT feliratokkal tele. Ezek régen az IK-s rendszámtól kezdve, egészen az U-s rendszámig

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #1460 Dátum: 2006 Június 09, 05:42:59 »

Vasárnap veteránbörze, motoros pünkösd meg valami Fiatos rendezvény és eső volt Szolnokon.
Lőttem pár képet:

<beszúrt kép törölve>
Ladáink őse, a Fiat 124, ami emlékeim szerint 1966-ban az Év Autója volt.
Jól emlékszel, azonkívül a Ladától különbözik a hátsó futóművében (ez tárcsafékes), a hasmagasságában, vmint ezekben 2 tengelyes motor volt. Amilyen a Ladában van, olyan nem volt egyetlen Fiat-ban sem, azt az oroszok közösen fejlesztették az olaszokkal.
Nem elérhető FOdee
Hozzászólások: 50


R4

« Hozzászólás #1459 Dátum: 2006 Június 08, 11:05:57 »

Nagyon király a piros motor!
Én nagy méretű csapágylehúzóval szoktam leszedni. A féltengely a helyén van és ahhoz képest húzom le a kerékagyat. + kalapács + csavarlazító + türelem.
Nekem mondjuk könnyen szétjön, de az elmúlt 2 évben volt is szétszedve kb 5-ször.


Most készülget 1 hónapja.
Az egyik felét a jobb oldait én is letom szedni, de fél éve van meg a kocsi és a bal oldalit még egyszer sem sikerült, kalapács stb már kapott szegény, nem akarom kinyírni a csapágyakat, pedig valahogy le kell bányásznom mer kell bele tenni egy új kerekcsavart. azért köszi.
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #1458 Dátum: 2006 Június 08, 10:20:20 »

Hali!

Tud valaki segíteni? Kellene kölcsönbe pár napra, vagy ha van eladó azt is megvenném, kerékagy leszedő R4-eshez.
(3 csavaros) Sikerült az egyik kerékcsavart eltörnöm és nemjön le az egyik oldal, bár 34 éves kocsinál egy csavartörés nem nagy gond.
Ja és még valami, valószínűleg rossz a karburátorba egy kis szelep ami a benzint engedi be, van valakinek felesleg?
(Karbi: Zenith 281F)

Most így áll a kocsim:
(haladgatok)

Üdv
Nagyon király a piros motor!
Én nagy méretű csapágylehúzóval szoktam leszedni. A féltengely a helyén van és ahhoz képest húzom le a kerékagyat. + kalapács + csavarlazító + türelem.
Nekem mondjuk könnyen szétjön, de az elmúlt 2 évben volt is szétszedve kb 5-ször.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető FOdee
Hozzászólások: 50


R4

« Hozzászólás #1457 Dátum: 2006 Június 08, 09:58:51 »

Hali!

Tud valaki segíteni? Kellene kölcsönbe pár napra, vagy ha van eladó azt is megvenném, kerékagy leszedő R4-eshez.
(3 csavaros) Sikerült az egyik kerékcsavart eltörnöm és nemjön le az egyik oldal, bár 34 éves kocsinál egy csavartörés nem nagy gond.
Ja és még valami, valószínűleg rossz a karburátorba egy kis szelep ami a benzint engedi be, van valakinek felesleg?
(Karbi: Zenith 281F)

Most így áll a kocsim:
(haladgatok)

Üdv

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2000


Ex-Mex...

« Hozzászólás #1456 Dátum: 2006 Június 08, 09:10:10 »

Vasárnap veteránbörze, motoros pünkösd meg valami Fiatos rendezvény és eső volt Szolnokon.
Lőttem pár képet:


Ladáink őse, a Fiat 124, ami emlékeim szerint 1966-ban az Év Autója volt.


Egy kis ötszázas Szolnokról.


Vállalkozó kedvűeknek 850-es kupé.

Rulezka
« Hozzászólás #1455 Dátum: 2006 Június 08, 08:59:58 »

sziasztok!
ma egy lengyel Minis oldalról kedveskedem a Bogaras kollegáknak: Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8688


« Hozzászólás #1454 Dátum: 2006 Június 07, 10:20:22 »

jó szélesítés Grin
Az előző gazdi kreálta...

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #1453 Dátum: 2006 Június 07, 09:36:23 »


http://kepeim.hu/userlapok/kep.php3?langi=0&u=13210&kid=642390

Eladó Fiatra disztárcsa!
nem volt még auton!!
13"-os.

üdvw

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #1452 Dátum: 2006 Június 06, 23:11:01 »

Ez meg az enyim...vótvalamikor.



jó szélesítés Grin
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #1451 Dátum: 2006 Június 06, 17:27:46 »

Lente!
gyűjts rá és legyen szép bőrbelső az autókába!
jól fog az kinézni, bár garázs is ajánlott lesz mellé Smiley
Egyik barátom mondta, hogy vegyek egy perselyt, és minden hónapban dobáljak bele egy kicsit és így majd jut a kocsira is. Igazából 3 alapvető és fognos dolog maradt el a kópén: a belső rendbetétele, új fényezés és alsó motorburkolat (mert az fontos lenne nagyon, valami állat hozzánemértő jól elhajította, éa persze nem kompatibilis a sima limoéval, se a többivel, valahogy oda kell szobrászkodni). A többi már csak apróság, mint futómű és egyéb dolgok.
PéZsé
« Hozzászólás #1450 Dátum: 2006 Június 06, 15:55:01 »

500-asok klubja!

[melléklet törölve a rendszer által]
Rulezka
« Hozzászólás #1449 Dátum: 2006 Június 06, 14:44:35 »

Nem beszéltem...  Roll Eyes helyzet nincs Sad
Pedig fel kéne hívnom. Szyvem szerint abba az autóba bőrből csinálnám az üléseket. Tudom, meg kell kövezni, de az igazi abból lenne
Lente!
gyűjts rá és legyen szép bőrbelső az autókába!
jól fog az kinézni, bár garázs is ajánlott lesz mellé Smiley
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #1448 Dátum: 2006 Június 06, 10:27:18 »

Sylvácska!!

Ok, köszönöm Grin
Figyeltem egy darabig, de a hétvégi sufnitunningban kiment a fejemből Evil
De most megint fent van, azt hiszem gyorsan lecsapok rá...

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8688


« Hozzászólás #1447 Dátum: 2006 Június 06, 10:08:27 »

Ez meg az enyim...vótvalamikor.


Oldalak: 1 ... 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.