www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 06, 13:49:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4230320 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14567 Dátum: 2012 Február 16, 15:09:59 »

Na végre gurul az r4. Orbitális szopások után. A karbi is szivatott, és végül 3 db rossz váltóból raktunk egyet össze ami nagyjából működik. Erre az első 5 km-en elszakadt az ékszíj. Most cseréltem. Egy óra múlva irány vele Bécs... Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14566 Dátum: 2012 Február 11, 17:03:00 »

http://aprod.hu/hirdetes/mugyujtok-figyelem-ID3H25.html

Nem is sok érte.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14565 Dátum: 2012 Február 11, 15:00:07 »

Eladások szerint a stift.

óógecc, pedig törtem a fejem, hogy a golf vagy ilyesmi.
kéne innom egy söröt... :-)

köcc



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14564 Dátum: 2012 Február 11, 14:55:19 »

"Az Opel Astra egyébként Magyarország második legnépszerűbb autója"
melyik az első?
Eladások szerint a stift.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14563 Dátum: 2012 Február 11, 14:54:31 »


"Az Opel Astra egyébként Magyarország második legnépszerűbb autója"
melyik az első?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14562 Dátum: 2012 Február 11, 13:46:24 »

Nem. Ilyenre csinálom. Nyáron viszont mi a f@szt csinálok a kályhával? Grin
Grillezel rajta a találkozókon! Grin
(szép iven forduló steak!) Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 11, 13:47:58 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14561 Dátum: 2012 Február 11, 13:13:31 »

Visszarakod a bogárba az anyós ülést? Grin
Nem. Ilyenre csinálom. Nyáron viszont mi a f@szt csinálok a kályhával? Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14560 Dátum: 2012 Február 11, 12:56:48 »

Visszarakod a bogárba az anyós ülést? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14559 Dátum: 2012 Február 11, 12:01:01 »

http://www.automotor.hu/hirek/beuzemelik-a-20-eves-ujautot-427144

Opel sose kop el.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14558 Dátum: 2012 Február 10, 23:05:59 »

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/vaskalyhaval-futi-volvojat-2080112

Ez nagyon jó!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14557 Dátum: 2012 Február 09, 12:31:15 »

ez igaz, látod.
azért az ember azt gondolná, hogy a diffi háza olyan, hogy úgy meg ne férjenek be a fogaskerekek.

Azonos difiházakat gyártanak többféle alkalmazásokra. Bogáré is megfordítható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14556 Dátum: 2012 Február 09, 11:13:32 »

http://www.volvoc202laplander.blogspot.com/

A VOLVO terepjáróhoz tartozik ez. Most találtam.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #14555 Dátum: 2012 Február 08, 12:00:02 »

azért az ember azt gondolná, hogy a diffi háza olyan, hogy úgy meg ne férjenek be a fogaskerekek.
Mos'me' ? Van aminel direkt forditva van.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14554 Dátum: 2012 Február 08, 11:50:52 »

Ha a másik oldalon van a kúpkerék akkor ellenkezőleg hajt.
ez igaz, látod.
azért az ember azt gondolná, hogy a diffi háza olyan, hogy úgy meg ne férjenek be a fogaskerekek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14553 Dátum: 2012 Február 08, 11:47:03 »

azt hogyan lehet?
Ha a másik oldalon van a kúpkerék akkor ellenkezőleg hajt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14552 Dátum: 2012 Február 08, 11:45:49 »

Raktam össze én is fordítva a difit.
azt hogyan lehet?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14551 Dátum: 2012 Február 08, 10:06:53 »

IGEN!! Ezt Boby haveromtól tudom, aki nagy R4 fan. Konkrétan most ezt szoptad be sajnálatos módon.
Igazából nem olyan nagy baj, legalább megtanultam ezt is. Csak újra váltó ki, cserél visszatesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14550 Dátum: 2012 Február 08, 09:53:50 »

Az létezik hogy r4-ben az 1.1-es motor ellenkező irányban forog mint a 845-ös?
IGEN!! Ezt Boby haveromtól tudom, aki nagy R4 fan. Konkrétan most ezt szoptad be sajnálatos módon.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14549 Dátum: 2012 Február 08, 09:22:03 »

Igen. Amúgy is orbitális szopattyú volt a váltócsere, kuplung beállít stb indulnék, szépen veszi a fokozatot na de HÁTRA!  Grin Grin Kúpkerék csere lesz.
Ebből lehet ám tanulni. Biztos megnézed 3x is minden fokozatban összeszerelés után, hogy merre forog. Raktam össze én is fordítva a difit. Szerencsére én még kint megnéztem, de készre húztam a csavarokat a váltón. Hatalmas szopás ez!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14548 Dátum: 2012 Február 08, 09:09:10 »

nem értema problémát.. egyedi verda lett van előre 1 fokozatod, hátra meg négy.... sose tolattam még hátrafelé 4 sebességben Smiley
Nedza Csabát hívd fel (r4 szerelő) ha valaki akkor ő biztos tud segíteni
Asszem meg van a száma is, de most már rájöttem az okosságra nem lesz gond, csak meló meg szívás.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Rulezka
« Hozzászólás #14547 Dátum: 2012 Február 08, 09:07:39 »

Igen. De már csak kínomban röhögök. Sör, szopóálarc, szarosszendvics bekészítve. Ráadásul minden nap estig melózok utána go a műhelybe éjfélig vagy amíg bírom hogy aztán fél 5kor keljek.
nem értema problémát.. egyedi verda lett van előre 1 fokozatod, hátra meg négy.... sose tolattam még hátrafelé 4 sebességben Smiley
Nedza Csabát hívd fel (r4 szerelő) ha valaki akkor ő biztos tud segíteni
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #14546 Dátum: 2012 Február 08, 09:03:31 »

Igen. Amúgy is orbitális szopattyú volt a váltócsere, kuplung beállít stb indulnék, szépen veszi a fokozatot na de HÁTRA!  Grin Grin Kúpkerék csere lesz.
bazz  Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14545 Dátum: 2012 Február 08, 08:55:41 »

járjál bogárral, bazz! :-))
Jólvan de már így is fél éve halogattam ezt a váltószerelést. +pár apróság még lesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14544 Dátum: 2012 Február 08, 08:54:33 »

Igen. De már csak kínomban röhögök. Sör, szopóálarc, szarosszendvics bekészítve. Ráadásul minden nap estig melózok utána go a műhelybe éjfélig vagy amíg bírom hogy aztán fél 5kor keljek.
járjál bogárral, bazz! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14543 Dátum: 2012 Február 08, 08:52:30 »

Ezt a szívást Lips Sealed Megint le kell venned a váltót?
Igen. De már csak kínomban röhögök. Sör, szopóálarc, szarosszendvics bekészítve. Ráadásul minden nap estig melózok utána go a műhelybe éjfélig vagy amíg bírom hogy aztán fél 5kor keljek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14542 Dátum: 2012 Február 08, 08:39:55 »

Igen. Amúgy is orbitális szopattyú volt a váltócsere, kuplung beállít stb indulnék, szépen veszi a fokozatot na de HÁTRA!  Grin Grin Kúpkerék csere lesz.
Ezt a szívást Lips Sealed Megint le kell venned a váltót?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14541 Dátum: 2012 Február 08, 07:48:23 »

Lett 4 sebességed hátra?  Grin (Ezt a tipust nem ismerem, de pl a 850-es fityóknál az alap motorok balra forognak, a 903-as 52 lovas jobbra.)
Igen. Amúgy is orbitális szopattyú volt a váltócsere, kuplung beállít stb indulnék, szépen veszi a fokozatot na de HÁTRA!  Grin Grin Kúpkerék csere lesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Süni
« Hozzászólás #14540 Dátum: 2012 Február 07, 23:22:17 »

Az létezik hogy r4-ben az 1.1-es motor ellenkező irányban forog mint a 845-ös?
Lett 4 sebességed hátra?  Grin (Ezt a tipust nem ismerem, de pl a 850-es fityóknál az alap motorok balra forognak, a 903-as 52 lovas jobbra.)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14539 Dátum: 2012 Február 07, 23:09:24 »

Az létezik hogy r4-ben az 1.1-es motor ellenkező irányban forog mint a 845-ös?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #14538 Dátum: 2012 Február 07, 21:29:08 »

A Laplander itthoni gyártása nem a Volvo kudarca volt,hanem a magyar iparé,helyesebben a magyar munkamorálé.
Olyan szinten szétlopták az alkatrészeket,hogy minden autóhoz mégegy kellett,hogy össze lehessen rakni.
És ez nem a Volvo kudarca volt.
(mielött nem hiszel nekem,ott voltam a gyárban,legalább 500 darabot raktam vagonra,rögzitettem,kötöztem,szóval képben voltam)
Helyesebben a szocializmus/kommunizmus kudarca volt, mert előtte is és utána is lehetett/lehet autót gyártani Magyarországon. Szerintem.
Süni
« Hozzászólás #14537 Dátum: 2012 Február 07, 20:29:49 »

Lapplander nekem mindig is tetszett, bár tényleg rohad, mint állat.
Süni
« Hozzászólás #14536 Dátum: 2012 Február 07, 20:27:34 »

Nagyon drága volt, munkaigényes és nem vette senki. Ezért is találták ki, hogy az angyal filmsorozatba beteszik, hogy ismerjék meg ezt a kocsit a világban. Rengeteg panasz érkezett a kocsit vásárlóktól. Akkoriban nem hívták vissza a kocsikat. Jobban rohad mint egy Polski FIAT.
Marhára nem vagy képben, már ne haragudj....
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #14535 Dátum: 2012 Február 07, 19:35:16 »

Egy ilyen fecskeszárnyas verzió,van itt Sopronban,világoskék színben,ami a poén a dologban,hogy nem hobbisták vagy veteránosok tulajdonában van,hanem egy idős házaspár,napi használatú autója a mai napig,ha úgy gondolják kimennek vele a kertbe,hozzák-viszik vele az unokákat óvodába,iskolába,elugranak vele a multiba stb.
Lévén egy eléggé egyszerű konstrukció, még elég sokáig alkalmas is maradhat erre. Irigylem őket, az általam elszalasztott a bontóban végezte...

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14534 Dátum: 2012 Február 07, 19:28:06 »

A valós sztori:
Azért volt veszteséges a P1800,mert Roger Moore Csepelről ellopta az alkatrészeket,ezt később filmszereppel kellett törlesztenie.
Ennyi!
Ehhez már semmit nem tudok hozzátenni.

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #14533 Dátum: 2012 Február 07, 19:13:14 »

A valós sztori:
Azért volt veszteséges a P1800,mert Roger Moore Csepelről ellopta az alkatrészeket,ezt később filmszereppel kellett törlesztenie.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #14532 Dátum: 2012 Február 07, 19:09:53 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/laplander/volvo_laplander_4x4_c_202_mooun_walker-5478027

Magyar VOLVO, csak drága. Elég ritka, ezért értékes. Sajnos nagyon át van alakítva.
Balcsin driftelni király lenne... Evil

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14531 Dátum: 2012 Február 07, 19:07:53 »

Nagyon drága volt, munkaigényes és nem vette senki. Ezért is találták ki, hogy az angyal filmsorozatba beteszik, hogy ismerjék meg ezt a kocsit a világban. Rengeteg panasz érkezett a kocsit vásárlóktól. Akkoriban nem hívták vissza a kocsikat. Jobban rohad mint egy Polski FIAT.
Itt nem pont ezt irják.
http://totalcar.hu/magazin/szerelem/volvo1800/

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14530 Dátum: 2012 Február 07, 19:06:40 »

A Laplander itthoni gyártása nem a Volvo kudarca volt,hanem a magyar iparé,helyesebben a magyar munkamorálé.
Olyan szinten szétlopták az alkatrészeket,hogy minden autóhoz mégegy kellett,hogy össze lehessen rakni.
És ez nem a Volvo kudarca volt.
(mielött nem hiszel nekem,ott voltam a gyárban,legalább 500 darabot raktam vagonra,rögzitettem,kötöztem,szóval képben voltam)
A sajtóban az jelent meg, hogy a magyarok nem tudják tartani a minőséget. Ezért abbahagyták a gyártást. 50 darabot kapott a belügyminisztérium is. Még rendőr autó is volt ebből. Volt ponyvás változata is. Meséljél még a gyári dolgokról.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14529 Dátum: 2012 Február 07, 19:03:00 »

P 1800.Miért volt kudarc?
Nagyon drága volt, munkaigényes és nem vette senki. Ezért is találták ki, hogy az angyal filmsorozatba beteszik, hogy ismerjék meg ezt a kocsit a világban. Rengeteg panasz érkezett a kocsit vásárlóktól. Akkoriban nem hívták vissza a kocsikat. Jobban rohad mint egy Polski FIAT.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14528 Dátum: 2012 Február 07, 19:02:23 »

A VOLVO történetében 2 kudarc volt eddig.
A Laplander itthoni gyártása nem a Volvo kudarca volt,hanem a magyar iparé,helyesebben a magyar munkamorálé.
Olyan szinten szétlopták az alkatrészeket,hogy minden autóhoz mégegy kellett,hogy össze lehessen rakni.
És ez nem a Volvo kudarca volt.
(mielött nem hiszel nekem,ott voltam a gyárban,legalább 500 darabot raktam vagonra,rögzitettem,kötöztem,szóval képben voltam)

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 9.339 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.