www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 15:57:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921190 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4225974 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #15487 Dátum: 2014 április 18, 18:38:07 »

http://totalcar.hu/tesztek/2014/04/18/citroen_2cv_kacsa_volkswagen_bogar_kafer/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum                                       Pont mintha egy Concord és egy vitorlázó gép lenne összehasonlítva... Undecided
melyik-melyik?
nekem úgy jön,hogy a fing van összehasonlítva a szellentéssel
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #15486 Dátum: 2014 április 18, 17:26:46 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15485 Dátum: 2014 április 18, 17:24:07 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #15484 Dátum: 2014 április 18, 17:00:43 »

Igen, a cikket pedig direkt nekunk irtak.
A "Kacsás Fanok" kérésére.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15483 Dátum: 2014 április 18, 16:57:41 »

És mint tudjuk,itt tele vagyunk laikusokkal.
Igen, a cikket pedig direkt nekunk irtak.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #15482 Dátum: 2014 április 18, 16:55:34 »

Egy laikusnak az is teljesen kivalo osszehasonlitas, sok erdekes adattal.
És mint tudjuk,itt tele vagyunk laikusokkal.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15481 Dátum: 2014 április 18, 16:26:49 »

Pont mintha egy Concord és egy vitorlázó gép lenne összehasonlítva... Undecided
Egy laikusnak az is teljesen kivalo osszehasonlitas, sok erdekes adattal.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #15480 Dátum: 2014 április 18, 15:12:43 »

http://totalcar.hu/tesztek/2014/04/18/citroen_2cv_kacsa_volkswagen_bogar_kafer/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum                                       Pont mintha egy Concord és egy vitorlázó gép lenne összehasonlítva... Undecided
1303LS
« Hozzászólás #15479 Dátum: 2014 április 14, 17:44:28 »

Sziasztok!
Légyszi segítsetek! Keresek egy citroen ds21 tulajdonost, aki (persze nem ingyen) el tudná vinni a férjemet a szülinapján pár körre! Nem ismer vki egy ilyen tulajt?
Nagyon köszi előre is! :-)
Kipe fórumtársnak írj, hátha tud valakit. Neki volt ilyen szörnyetege, és val'szeg ismer is egyet mást.
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #15478 Dátum: 2014 április 14, 15:23:47 »

Sziasztok!
Légyszi segítsetek! Keresek egy citroen ds21 tulajdonost, aki (persze nem ingyen) el tudná vinni a férjemet a szülinapján pár körre! Nem ismer vki egy ilyen tulajt?
Nagyon köszi előre is! :-)
Szia!
Személyesen nem ismerek senkit és lehet, hogy hülye ötlet, de a www.hasznaltauto.hu-n van 3 darab eladó.
Lehet, hogy valamelyik vevő lesz az ötletedre és nincs is messze tőled.
De egy ismerős biztos olcsóbb lenne.
Szoki

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető milkabogar
Hozzászólások: 146


« Hozzászólás #15477 Dátum: 2014 április 14, 07:58:48 »

Sziasztok!
Légyszi segítsetek! Keresek egy citroen ds21 tulajdonost, aki (persze nem ingyen) el tudná vinni a férjemet a szülinapján pár körre! Nem ismer vki egy ilyen tulajt?
Nagyon köszi előre is! :-)
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #15476 Dátum: 2014 Március 26, 12:13:25 »

Ha valaki unja a budapesti közlekedés kocsival és szeretne gyorsabbra váltani, akkor itt a lehetőség. Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/magirus_deutz/magirus_deutz_deutz-7696343

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #15475 Dátum: 2014 Március 18, 20:51:09 »


http://ravelho.tumblr.com itt aztan van latnivalo
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #15474 Dátum: 2014 Március 12, 19:37:42 »

Zaporozsec kormányt (73) keresek olcson vagy  kölcsön pár napra!
FONTOS lenne


de miért pont Zaporozsec ????  Grin

próbáld meg itt, hátha nagyobb az esély rá : http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9012097

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15473 Dátum: 2014 Március 12, 11:02:05 »

Zaporozsec kormányt (73) keresek olcson vagy  kölcsön pár napra!
FONTOS lenne

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #15472 Dátum: 2014 Február 21, 11:24:14 »

Hol krómoztattátok a lökösöket?


Gyömrőn, ott az elérhetősége a blog jobb oldali linkgyűjteményében. Alárezez (ami mannapság már nem divat) de tény, majd az idő mondja meg milyen a minősége

az austin alu lemezkét hol vettétek, hogy drága volt? mikor az előző minihez ilyet vettünk, azt szinte gombokért adták és kb 99,9% pont ugyanez volt, a 2 tábla együtt max 10euró volt. Pedig nem Londonig hanem csak Parndorfig a Hwezdához mentünk érte...[/offtopic]


egy angliai  classic car klubban adták meg az elérhetőséget, Minihez hegyekben áll a megfelelő utángyártott, de ennél amiből 200 db-ot gyártottak összesen és jelenleg kb 55-60 db üzemképes maradt meg, minden típus-specifikus dolgot csak legyártatni lehet, ez vonatkozik az ilyen kis csetreszre is, nagy dolog meg szerencsére nem kelle hozzá.
Ez a tábla már a kért dombornyomott számokkal jött amit  elküldtünk neki amit csak úgy fogadott el és gyártatott le ha kiküldtük az adott számokhoz tartozó autó papírjainak másolatát is amin mi szereplelünk mint tulajdonos  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 21, 11:28:42 írta kipe »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15471 Dátum: 2014 Február 20, 21:34:22 »

Hol krómoztattátok a lökösöket?
ezt majd 2 év múlva kérdezd meg, ha még mindig szépek a krómok :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #15470 Dátum: 2014 Február 20, 20:32:37 »



Hol krómoztattátok a lökösöket?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Rulezka
« Hozzászólás #15469 Dátum: 2014 Február 20, 15:56:32 »


Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #15468 Dátum: 2014 Február 20, 14:41:15 »

Talán itt többen is otthon vagytok az angol autók körében Smiley

Van itt a városban egy ilyen Austin 1300, 20 évig garázsban volt, 1-2 éve kikerült onnét, van/volt magyar papírja.

Ilyen:
<beszúrt kép törölve>

Érdemes belevágni a megmentésébe?
Mennyire jó az alkatrészellátás itthon? Vagy csak kintről lehet szerezni?

Esetleg van olyan, aki ismeri a tipikus gócpontjait az autónak?

Ezt nemrég te kérdezted az index fórumon is ?
(mert ott is kérdezte valaki és volt mellé egy kép is amin egy gazos udvarban áll)

Ez az 1300-as nem egy ritka autó angliában (jó persze, itthon az) és nem is bír különösen nagyobb vetános értékkel odakint, viszont az a fordított dolog van az ilyenekkel hogy balkormányos kivitelekből jóval kevesebb készült  mint jobbkormányosból, azaz mégis csak érdekesség  Wink
Az angol autónak van előnye és hátránya is, hátrányként mindenki a coll-os méretezését említi (bár szerintem nem vészes a dolog csak be kell szerezni egy szerszémkészletet hozzá  Cool) elönynek meg hogy elég sok minden kapható még ezekhez és nem csak utángyártottban hanem még eredetiben is, csak beütöd a Lucas vagy egyéb partnumber-t az adott alkatrésznek és csodákat látsz hogy hozza fel sorra a találatokat a gugli ;-)
 Ha valóban megvan a magyar papírja és forgalomba helyezhető és persze nincs agyig szétrohadva akkor bele kell vágni, ez nem egy Moszkvics vagy Fiat amikkel rogyásig van minden veterános rendezvény  Grin

« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 20, 14:48:52 írta kipe »

Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #15467 Dátum: 2014 Február 20, 11:25:58 »

Na igen, ilyen dolgokról én is hallottam, hogy más az alkatrészek méretezése,stb... Sad

Ha megvannak a magyar papírjai (a tulaj halála miatt kérdéses,hogy mi a helyzet...), akkor az már félsiker lenne, mert akár teljes restaurálás és OT nélkül is lehetne használni Smiley
Senki,semmivel sem "gyengébb láncszem",ha nem szénné restaurált,OT-s xarral közlekedik...!
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #15466 Dátum: 2014 Február 20, 11:23:54 »

Jobbkormányos angol szar. Ráköltesz egy csomót és nem ér semmit. Tongue
Igaz tömören,de rátapintottál a lényegre... Grin Grin Grin
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #15465 Dátum: 2014 Február 20, 11:22:05 »

ez nem a babamúzeumos keszthely környéki Morris Minor?
Ne csak nézz,láss is..Smiley Ott van,hogy Szolnok....Az meg nem annyira Keszthely Cheesy
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #15464 Dátum: 2014 Február 20, 11:05:13 »



Na igen, ilyen dolgokról én is hallottam, hogy más az alkatrészek méretezése,stb... Sad

Ha megvannak a magyar papírjai (a tulaj halála miatt kérdéses,hogy mi a helyzet...), akkor az már félsiker lenne, mert akár teljes restaurálás és OT nélkül is lehetne használni Smiley

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #15463 Dátum: 2014 Február 20, 11:00:02 »

Jobbkormányos angol szar. Ráköltesz egy csomót és nem ér semmit. Tongue

Rulezka
« Hozzászólás #15462 Dátum: 2014 Február 20, 10:50:27 »


ez nem a babamúzeumos keszthely környéki Morris Minor?
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #15461 Dátum: 2014 Február 20, 10:44:40 »

Talán itt többen is otthon vagytok az angol autók körében Smiley

Van itt a városban egy ilyen Austin 1300, 20 évig garázsban volt, 1-2 éve kikerült onnét, van/volt magyar papírja.

Ilyen:
<beszúrt kép törölve>

Érdemes belevágni a megmentésébe?
Mennyire jó az alkatrészellátás itthon? Vagy csak kintről lehet szerezni?
Szia! Kérdés,hogy milyen aspektusban gondoltad a "megmentésébe" kérdést..Smiley? Ha megtetszik valamiért,akkor mindegy,mibe teszed a pénzed,Neked jó...Ez a lényeg! Egyébként fogság ez az autó,minden porcikájában...Semmi alkatrésze nem kompatibilis semmivel,csak saját magával! Minden coll és  whitworth...Csak Angliából,de ott is alig van(maradt) belőlük...Magán véleményem,ha már Angol és Austin,akkor inkább egy ilyen...: http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Veteran_Austin_Mini_Minor_Elado_14309711.htm  (Meg közelebb is áll a bogár formához:)
Esetleg van olyan, aki ismeri a tipikus gócpontjait az autónak?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #15460 Dátum: 2014 Február 20, 10:40:40 »

régen mini talikra jöttek iylen csodákkal is, úgy tudom sokkal ritkább mint a mini...
alkatrészek hasonlóan beszerezhetők, mint a minihez, legjobban angliából jársz jól az árak miatt, itthon sima autósbolt felejtős max. olaj + levegőszűrőt és gyertyát kapsz hozzá...

én inkább austin maxit keresnék, az szebb:

http://www.picsauto.com/model/austin-maxi.html


Köszi az infót  Wink
Nincs tervben különösebben újabb "roncs" vétele, de ha sikerülne valami korrekt árban (én olyan 150-200e ft körül gondoltam max.) megszerezni, megmenteném a vasteleptől (ami szerintem pár éven belül várna rá).

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Rulezka
« Hozzászólás #15459 Dátum: 2014 Február 20, 10:33:16 »

Talán itt többen is otthon vagytok az angol autók körében Smiley
régen mini talikra jöttek iylen csodákkal is, úgy tudom sokkal ritkább mint a mini...
alkatrészek hasonlóan beszerezhetők, mint a minihez, legjobban angliából jársz jól az árak miatt, itthon sima autósbolt felejtős max. olaj + levegőszűrőt és gyertyát kapsz hozzá...

én inkább austin maxit keresnék, az szebb:

http://www.picsauto.com/model/austin-maxi.html
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #15458 Dátum: 2014 Február 20, 10:12:15 »

Talán itt többen is otthon vagytok az angol autók körében Smiley

Van itt a városban egy ilyen Austin 1300, 20 évig garázsban volt, 1-2 éve kikerült onnét, van/volt magyar papírja.

Ilyen:


Érdemes belevágni a megmentésébe?
Mennyire jó az alkatrészellátás itthon? Vagy csak kintről lehet szerezni?

Esetleg van olyan, aki ismeri a tipikus gócpontjait az autónak?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15457 Dátum: 2014 Február 18, 12:35:01 »

Nekem volt Autobuzul  Grin Látszik hogy nem ült benne a szerző, mert egyáltalán nem volt zajos.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #15456 Dátum: 2014 Február 18, 10:52:08 »

Egy kis nosztalgia:
http://www.origo.hu/auto/20140213-allami-fuvarra-pocsek-maszekolni-csodas-furgonok-es-mikrobuszok-a-keleti-blokkban.html?utm_source=origo-nyito&utm_medium=sec-2&utm_campaign=sec
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #15455 Dátum: 2014 Február 16, 09:54:03 »

Az NDK belpiacra gyártották ezeket a kétszínű DeLuxokat,többször is nyaraltunk ott a nyolcvanas években,és csodálkoztunk rajta,hogy náluk "az a divat",hogy másszínű a Trabi teteje.
hát ez érdekes, még sosem láttam ilyet.
megnéztem pár képet, fehér tetővel még egész jók, de ez a kék tető a zöld kocsihoz nagyon fura.
Végülis a vw is csinált ilyen kétszínű fényezést pár típuson, hogy a tetőt a drágább felszereltségnél más színűre lehetett kérni
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #15454 Dátum: 2014 Február 16, 03:43:10 »

http://belsoseg.blog.hu/2014/02/15/ha_meg_nem_lattad_hogyan_keszult_a_trabant_es_a_wartburg_most_megnezheted

az első videó végén a szállító vagonra mennek fel a trabik. De a tetejük világoskék, a színük egyébként meg foszöld. Normális, hogy kétszínűek voltak?  Shocked vagy ez valami limitált kiadás? Grin Shocked
Az NDK belpiacra gyártották ezeket a kétszínű DeLuxokat,többször is nyaraltunk ott a nyolcvanas években,és csodálkoztunk rajta,hogy náluk "az a divat",hogy másszínű a Trabi teteje.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #15453 Dátum: 2014 Február 15, 15:46:42 »

http://belsoseg.blog.hu/2014/02/15/ha_meg_nem_lattad_hogyan_keszult_a_trabant_es_a_wartburg_most_megnezheted

az első videó végén a szállító vagonra mennek fel a trabik. De a tetejük világoskék, a színük egyébként meg foszöld. Normális, hogy kétszínűek voltak?  Shocked vagy ez valami limitált kiadás? Grin Shocked
A DeLuxe-ok voltak két színben.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #15452 Dátum: 2014 Február 15, 14:51:56 »

http://belsoseg.blog.hu/2014/02/15/ha_meg_nem_lattad_hogyan_keszult_a_trabant_es_a_wartburg_most_megnezheted

az első videó végén a szállító vagonra mennek fel a trabik. De a tetejük világoskék, a színük egyébként meg foszöld. Normális, hogy kétszínűek voltak?  Shocked vagy ez valami limitált kiadás? Grin Shocked
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15451 Dátum: 2014 Február 02, 09:12:54 »


http://m.origo.hu/auto/20140127-speed-polski-a-mellekutak-reme.html

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #15450 Dátum: 2014 Január 27, 12:16:44 »

friss, családi jétékszer  Wink
Még képet,ha lehet!
(retroautos sorozatban most ez van az ujságban makettel.
Majd a makettes topikban teszek képet)

Tóth Zoltán
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #15449 Dátum: 2014 Január 27, 11:39:20 »

friss, családi jétékszer  Wink

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #15448 Dátum: 2014 Január 27, 10:30:35 »

Szép.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.