www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 16:53:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921190 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4226103 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3247 Dátum: 2006 Október 27, 01:21:09 »

Megintcsak Sylvácskának: Trabi kipufogó első dob és kis dob egyben:
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13989802

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3246 Dátum: 2006 Október 27, 01:18:18 »

Sylvácska figyelmébe: Trabi első indexbúra http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=14137705

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3245 Dátum: 2006 Október 26, 23:34:43 »

ÁÁÁ,nem kell rá,így is elég "tucat" Mini lett,dehát ilyet kértek Undecided
Egy Mini itt tucat? Ebben az országban? Afro

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3244 Dátum: 2006 Október 26, 21:36:37 »

őőőő, az a króm sárvédőcsík ... azt nem tudtad volna suttyomban ledobni róla?
a többi tetszik :-))
Nekem se teccik,de ez volt az igény,fateromén is van sajnos,nem tudtam lebeszélni Undecided
Enyémen tuti nem lesz,sőt,csak a gyári krómok lesznek

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3243 Dátum: 2006 Október 26, 21:32:41 »

II.ker. törökvészi út - bég utca - szpáhi utca
ki szokott ott egy mattpiros r4-gyel szaladgálni?
csak érdeklődöm, hogy legközelebb eléugorjak vagy sem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3242 Dátum: 2006 Október 26, 21:31:34 »

ÁÁÁ,nem kell rá,így is elég "tucat" Mini lett,dehát ilyet kértek Undecided

őőőő, az a króm sárvédőcsík ... azt nem tudtad volna suttyomban ledobni róla?
a többi tetszik :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3241 Dátum: 2006 Október 26, 20:25:30 »

miért nincs brit zászló a tetején? úgy autentikus! Cheesy
ÁÁÁ,nem kell rá,így is elég "tucat" Mini lett,dehát ilyet kértek Undecided

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #3240 Dátum: 2006 Október 26, 20:24:01 »

Na végre elkészült az "akadályozó tényező" és folytathatom a sajátomat Cheesy

miért nincs brit zászló a tetején? úgy autentikus! Cheesy
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3239 Dátum: 2006 Október 26, 19:56:50 »

Sajnos csak 2 kép lett használható,úgy látszik sötét volt a műhelyben >:(l Holnap még világosban megpróbálok értelmesebb képeket csinálni.A belsejét nem is fotóztam,mert az igazán nem szép,hozott anyagból dolgoztunk
OKÉ! Wink

Tóth Zoltán
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3238 Dátum: 2006 Október 26, 19:50:29 »

Megnézné(N)k még 1-2 képet.ha készült.(hátulja,belseje) Smiley
Sajnos csak 2 kép lett használható,úgy látszik sötét volt a műhelyben >:(l Holnap még világosban megpróbálok értelmesebb képeket csinálni.A belsejét nem is fotóztam,mert az igazán nem szép,hozott anyagból dolgoztunk

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3237 Dátum: 2006 Október 26, 19:44:56 »

Néha pénzt is kell keresni,bár ez a jobbik eset.Off autókat szerelek eleget melóban,meg néha itthon is
Megnézné(N)k még 1-2 képet.ha készült.(hátulja,belseje) Smiley

Tóth Zoltán
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3236 Dátum: 2006 Október 26, 19:35:36 »


Néha pénzt is kell keresni,bár ez a jobbik eset.Off autókat szerelek eleget melóban,meg néha itthon is

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3235 Dátum: 2006 Október 26, 19:29:56 »

Haver is,fizetős is,amúgy balassagyarmati lesz a gép Smiley Fórumos meg azt hiszem csak Minim és Rulezka van még,mondjuk az ő autóikhoz is volt már szerencsém Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3234 Dátum: 2006 Október 26, 19:26:35 »

Lehet tudni,hogy kié?
Fotumos,haver,vagy csak simán fizetös megrendelö?
Haver is,fizetős is,amúgy balassagyarmati lesz a gép Smiley Fórumos meg azt hiszem csak Minim és Rulezka van még,mondjuk az ő autóikhoz is volt már szerencsém Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3233 Dátum: 2006 Október 26, 19:22:55 »

Köszönöm Igyekeztünk,bár még vannak hiányosságok,de majd pótolva lesznek
Lehet tudni,hogy kié?
Fotumos,haver,vagy csak simán fizetös megrendelö?

Tóth Zoltán
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3232 Dátum: 2006 Október 26, 19:19:31 »

Ez nagyon szip lett!!
Köszönöm Igyekeztünk,bár még vannak hiányosságok,de majd pótolva lesznek

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3231 Dátum: 2006 Október 26, 19:08:18 »

Na végre elkészült az "akadályozó tényező" és folytathatom a sajátomat Cheesy
Ez nagyon szip lett!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3230 Dátum: 2006 Október 26, 18:53:30 »

Na végre elkészült az "akadályozó tényező" és folytathatom a sajátomat Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3229 Dátum: 2006 Október 26, 18:31:39 »

Én is tudnám szeretni Shocked Shocked

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3228 Dátum: 2006 Október 26, 15:10:22 »

Meg nektek is Uno követte a fiatmotoros Trabit a sorban Smiley
A kis 5kilós műszakin átment?


Most van beszerelés alatt a lengőkar.

Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3227 Dátum: 2006 Október 26, 13:52:21 »

http://img.tar.hu/r4hu/img/26509064.jpg#3
kell valakinek ilyenből (rönó) négy (5,6) ????
de szép felni! (mármint ha tiszta Smiley
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #3226 Dátum: 2006 Október 26, 13:14:12 »

http://img.tar.hu/r4hu/img/26509064.jpg#3
kell valakinek ilyenből (rönó) négy (5,6) ????

Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3225 Dátum: 2006 Október 26, 12:43:22 »

Nekünk volt trabi 127es mocival. Nagyon állat volt.
Meg nektek is Uno követte a fiatmotoros Trabit a sorban Smiley
A kis 5kilós műszakin átment?
Nem elérhető petákos
Hozzászólások: 140


F4-es VOLT az R4-esem, nagyonisjóVOLT az én-nekem!

« Hozzászólás #3224 Dátum: 2006 Október 26, 10:12:28 »


Pityubácsi: az én főnökömnek 911 turbo-ja van.
mindig örülök, amikor látom.
tudom, hogy megdolgoztam érte :-))
[/quote

Lente:
én is szeretnék FŐNÖK lenni  Cool

Bízzunk a "vetésforgóba"...! Tán egyszer mi is azok leszünk. ( akarunk egyáltalán...? )

R4F4-ben pláne lehetett...!
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3223 Dátum: 2006 Október 26, 09:38:29 »

Nekünk volt trabi 127es mocival. Nagyon állat volt.

Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3222 Dátum: 2006 Október 26, 09:20:46 »

még olyan teaszűrő sem, mint a bogárban?

még teafilter se Smiley Igénytelen tulajok jól nem pucolják ki soha, meg lusta autószerelők se. Pl kispolszkiba sem.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3221 Dátum: 2006 Október 26, 08:30:34 »

Beteszek képet, hogy értse mindenki....

Ez nagyon büntet....

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #3220 Dátum: 2006 Október 26, 06:59:36 »

Ilyenért még zokog a szivem....

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=19ecaf0140bd33d84a32313ca56897af&s=2855
Nem elérhető Sylvacska
Hozzászólások: 2143


Örült Nők ketrece

« Hozzászólás #3219 Dátum: 2006 Október 25, 20:52:08 »

Bocs, én még csak a régebbi képeket néztem. Gyönyörű a műszerfal is!

Oksi, azért nem értettem...  Grin

www.hajbevarras.hu
06/20-320-5869
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3218 Dátum: 2006 Október 25, 20:01:16 »

A főtengely végén van egy un centrifugálszűrő. Megperdíti az olajat, az kicsapja a szmötyit egy fedél felöletére. Olajcserekor ezt kell levenni, és eltisztítani, majd új gumigyűrűvel felhelyezni.
Mint az 500-asnak

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #3217 Dátum: 2006 Október 25, 19:56:58 »

még olyan teaszűrő sem, mint a bogárban?
A főtengely végén van egy un centrifugálszűrő. Megperdíti az olajat, az kicsapja a szmötyit egy fedél felöletére. Olajcserekor ezt kell levenni, és eltisztítani, majd új gumigyűrűvel felhelyezni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3216 Dátum: 2006 Október 25, 19:52:10 »

Nana ! A 850-esben nincs olajszűrő !
még olyan teaszűrő sem, mint a bogárban?

Gondolom ez kimeríti az OFF fogalmát, de azért a a "FŐNÖK" szekerét csak meg kell mutatnom Nektek...!
Ezt most csináltam Edinburgh-ba, egy templom kerítéssel bezárt mellékbejárata előtt.
az én főnökömnek 911 turbo-ja van.
mindig örülök, amikor látom.
tudom, hogy megdolgoztam érte :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3215 Dátum: 2006 Október 25, 18:43:33 »

és ez:
http://www.veteran.cz/inzeraty.php?katid=1&l1=500#0000174845

amúgy a Kacsa 35.000 korona - 350.000 Ft!! (ha jól számolom)
a mini 99.000 korona (990.000 pénz)


és a kép...
Nem is drága..

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3214 Dátum: 2006 Október 25, 16:32:47 »

Gondolom ez kimeríti az OFF fogalmát, de azért a a "FŐNÖK" szekerét csak meg kell mutatnom Nektek...!
Ezt most csináltam Edinburgh-ba, egy templom kerítéssel bezárt mellékbejárata előtt.
én is szeretnék FŐNÖK lenni  Cool
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3213 Dátum: 2006 Október 25, 16:31:47 »

a 600-as miért 767 cm3 ? Akkor miért nem 770-es ?? Abarth mennyi ? ÁÁÁ ne kérdezd meg, mer megint veszek vmit, és én leszek Marton papper...
Nem köll vkinek a 850-esem ??
Ja, azt nem tudtam hogy 770, aszittem kisebb...
Akis A112 Abarth meg 250-300 ezer. (szerintem reálisan inkább 2 kiló... de akinek ilyen kell, az bármennyit is fizetne érte, hogy hazavihesse, mert kuriózum, de nagyon)
Amúgy fekete, fehér OZ felnikkel (a sokküllőssel) Szép, egybe van, kell rá gumi és jó.
Sajnos képet csak este tudnék feltenni. Azok is alkonyati képek.
Nem elérhető petákos
Hozzászólások: 140


F4-es VOLT az R4-esem, nagyonisjóVOLT az én-nekem!

« Hozzászólás #3212 Dátum: 2006 Október 25, 15:14:58 »

Gondolom ez kimeríti az OFF fogalmát, de azért a a "FŐNÖK" szekerét csak meg kell mutatnom Nektek...!
Ezt most csináltam Edinburgh-ba, egy templom kerítéssel bezárt mellékbejárata előtt.

R4F4-ben pláne lehetett...!
Süni
« Hozzászólás #3211 Dátum: 2006 Október 25, 14:40:57 »

jó igen, de ugyanaz a konstrukció, pörgősség stb. És ugyanaz a blokk. Csak a farmotoros jobbra forog, ezért nem minden odavissza építhető benne.
Igazából elég ősi motor, ötvenvalahányban, mikor a 600-as megjelent ugyanez volt, csak kisebb cm-vel, tökilyen felépítésű az 500-asé is, és ez csepergett 74-ig, mikor megcsinálták a csúcs 1050-es változatot a 75 lóval. Én vezettem olyat. Hmmmmmmm Nincs is jobb annál. Egy Lancia Y A112 Abarthban.
Mellesleg az a kis 75 lovas Abarth eladó. Egy építészlányé Csopakon, egy éve már áll a kertben és várja, hogy történjen valami. Nekem nagyon kéne, de..... nem lehet. Cool
a 600-as miért 767 cm3 ? Akkor miért nem 770-es ?? Abarth mennyi ? ÁÁÁ ne kérdezd meg, mer megint veszek vmit, és én leszek Marton papper...
Nem köll vkinek a 850-esem ??
Nem elérhető petákos
Hozzászólások: 140


F4-es VOLT az R4-esem, nagyonisjóVOLT az én-nekem!

« Hozzászólás #3210 Dátum: 2006 Október 25, 14:40:31 »


Mi most október végén megyünk Skóciába. (Edinburgh, Skye)
Sajna nem az R4-el, de a másik kedvencemmel: Berlingo.

Mire számíthatok véleményed szerint?
Mármint időjárás, akkori sötétedés, közlekedés, stb...
(Tudom, baloldali...)

 

Bocsánat! Csak most olvastam...!

Autóval való odamenés jó mulatság, de jó sok pénz és idő kell hozzá- Amúgy meg csak autóval nézhető, érezhető meg Skócia!!
Időjárás: eső esssssssső, de máshogy, mint ahogy itt megszoktuk.
Sötétedés: három órától.
Közlekedés: csoda!! Majd meglátod...

Remélem nem késtem még el a válasszal!
Ha kérdésed van még és tudok, szívesen válaszolok!

SKYPE: peterakos69
Tel.: 06209185007

R4F4-ben pláne lehetett...!
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3209 Dátum: 2006 Október 25, 14:33:34 »

Nana ! A 850-esben nincs olajszűrő !
jó igen, de ugyanaz a konstrukció, pörgősség stb. És ugyanaz a blokk. Csak a farmotoros jobbra forog, ezért nem minden odavissza építhető benne.
Igazából elég ősi motor, ötvenvalahányban, mikor a 600-as megjelent ugyanez volt, csak kisebb cm-vel, tökilyen felépítésű az 500-asé is, és ez csepergett 74-ig, mikor megcsinálták a csúcs 1050-es változatot a 75 lóval. Én vezettem olyat. Hmmmmmmm Nincs is jobb annál. Egy Lancia Y A112 Abarthban.
Mellesleg az a kis 75 lovas Abarth eladó. Egy építészlányé Csopakon, egy éve már áll a kertben és várja, hogy történjen valami. Nekem nagyon kéne, de..... nem lehet. Cool
Süni
« Hozzászólás #3208 Dátum: 2006 Október 25, 13:29:09 »

Ohhh Ilyenem volt sokáig!! Hajj de nagyon fájt a szívem érte. Szerintem jobb mint a rendes 4T, mert ez a kis 900-as moci nagyon agilis, baromi jó, csak törődni kell vele. És 5 litert fogyaszt (najó 5,7-et) Én csináltam neki sajátkezűleg 3 féle anygaból oldalkárpitokat, terveztem neki sok féle műszerfalat... a legjobb álmodozó kocsi volt. Viszont onnantól lettem fiatrajongó, amiatt a kis motor miatt. Mellesleg a 850 cupémban ugyanez a moci van, meg az összes 127-esben a pandákban meg sok unóban. Hjajj de jó idők is voltak ezek még, mikor ennyire jó benzinmotort csináltak még Torinóban.  Cry
(ugye azt már ne is mondjam, az eu 4 szabvány milyen szinte fojtja széjjel az újpandám...)

Szóval gratula hozzá!
Ja, és a végsebességem a kockában volt (az olyan 140) 4 ember teli csomagtartó, m7-esen 98 nyarán... az is de rég volt
Nana ! A 850-esben nincs olajszűrő !
Oldalak: 1 ... 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.