www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 04:01:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15
Nyomtatás
Szerző Téma: Germanlook, Eurolook, Racelook  (Megtekintve 133023 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #52 Dátum: 2007 December 19, 00:33:17 »

pffffff...a hülyeség az megy...de ebben az a vad hogy le is lehet csukni..gondolom a 7.2 már nem lapul gyári kasztni alatt.
Ilyet komolyan láttam már egy német újságban. De ne gondold egy percig se, hogy nem létra alvázon van. Ergo csak a kasztni bogár.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #51 Dátum: 2007 December 19, 00:32:43 »

Az arra való hogy: az ikerkarbiknak minden torkán található egy vákum port. A vákumnak minden toroknál ugyanannyinak kell lennie. Ha nem egyforma akkor állítani kell a rudazaton ill. a keveréken. Mivel minden hengernek azonos feltételek mellett kell működni (teljesítmény, kopás, egyenletes járás, motorélettartam, stb..)

nem tűnik butaságnak...gondolom horror

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #50 Dátum: 2007 December 19, 00:32:28 »

legalább aki linkel írhatna a képgyújteményéhez  Roll Eyes

ez magyrul mit jelent?? nem beszélni cybernyelv...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #49 Dátum: 2007 December 19, 00:31:36 »

Shocked micsida-minek??
Az arra való hogy: az ikerkarbiknak minden torkán található egy vákum port. A vákumnak minden toroknál ugyanannyinak kell lennie. Ha nem egyforma akkor állítani kell a rudazaton ill. a keveréken. Mivel minden hengernek azonos feltételek mellett kell működni (teljesítmény, kopás, egyenletes járás, motorélettartam, stb..)


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48 Dátum: 2007 December 19, 00:30:17 »

legalább aki linkel írhatna a képgyújteményéhez  Roll Eyes
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #47 Dátum: 2007 December 19, 00:29:05 »

Láttam már ilyet 7.2 Vé nyóc. 850 lovacska gyári mopar tuningal.

pffffff...a hülyeség az megy...de ebben az a vad hogy le is lehet csukni..gondolom a 7.2 már nem lapul gyári kasztni alatt.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46 Dátum: 2007 December 19, 00:28:04 »

Láttam már ilyet 7.2 Vé nyóc. 850 lovacska gyári mopar tuningal.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #45 Dátum: 2007 December 19, 00:26:59 »

Karburátor szinkronizáló manométerek.
Shocked micsida-minek??
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #44 Dátum: 2007 December 19, 00:26:14 »

orrmotor???!

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #43 Dátum: 2007 December 19, 00:24:37 »

Melyiket is válasszam, a kéket vagy a sárgát esetleg a feketét??? Nyálcsorgatós szmájlíí

a sorrend mindegy Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42 Dátum: 2007 December 19, 00:24:16 »

Ő mit mérhet motoron-órákkal??
Karburátor szinkronizáló manométerek.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #41 Dátum: 2007 December 19, 00:24:02 »

nekem sem igazán....viszont a barna gyönyörű csak kicsit 90es évek feeling Smiley
ha ezt Aircult meghallja?! Villámok fognak hullani az égből..
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #40 Dátum: 2007 December 19, 00:23:29 »

karmi

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #39 Dátum: 2007 December 19, 00:23:24 »

Melyiket is válasszam, a kéket vagy a sárgát esetleg a feketét??? Nyálcsorgatós szmájlíí


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #38 Dátum: 2007 December 19, 00:22:44 »

Ő mit mérhet motoron-órákkal??

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #37 Dátum: 2007 December 19, 00:22:13 »

...

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #36 Dátum: 2007 December 19, 00:20:46 »

..

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35 Dátum: 2007 December 19, 00:20:35 »

Nekem a 944es kormánya nem tecc. Amúgy a tényleg szép, a műszerfala is ott van.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #34 Dátum: 2007 December 19, 00:18:43 »

ez nekem nem tecc... Sad sorry..

nekem sem igazán....viszont a barna gyönyörű csak kicsit 90es évek feeling Smiley

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33 Dátum: 2007 December 19, 00:18:13 »

Izlések és ficamok Grin


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #32 Dátum: 2007 December 19, 00:18:03 »

Ez a futóművet stabilizálja, olyan mint a toronymerevítő. A váltóleszorítót viszont hiányolm, mert igaz hogy urethan bakok, de nem ártana rá a kengyel se.
Shocked azt hittem ez fogja a váltót is egyben..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #31 Dátum: 2007 December 19, 00:17:35 »

És ez???
ez nekem nem tecc... Sad sorry..
vhogy nem olyan szép... túlzott műtéti  beavatkozásnak tűnik
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #30 Dátum: 2007 December 19, 00:16:16 »

És ez???

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #29 Dátum: 2007 December 19, 00:16:12 »

Így is lehet tuningolni?!

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #28 Dátum: 2007 December 19, 00:11:17 »

.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27 Dátum: 2007 December 19, 00:10:22 »

Ez a futóművet stabilizálja, olyan mint a toronymerevítő. A váltóleszorítót viszont hiányolm, mert igaz hogy urethan bakok, de nem ártana rá a kengyel se.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #26 Dátum: 2007 December 19, 00:05:06 »

Verseny körülményekre biztos van értelme ahol a pár tized mm-es csavarodások is számítanak a futóműnél, de szerintem közúton nincs nagy szerepe. Véleményem szerint elég erős öntvény az a csillapítótartó. Bár mondjuk ha jobban megnézzük az szerintem G50-es porsche váltó urethan bakokon. Sejtet valamit a motor kilétére. Lehet hogy oda már érdemes lesz betenni.

subaru EJ20T...valószínűleg nem viccből készül Cheesy és egy utcai erősebb motorhoz akkor szted nem érdemes? nem kerül sokkal többe mint az empi vagy bugpack váltóleszorítók..és komolyabbnak tűnik..kaefer-cupos a liszensz Smiley

ja és külön kösz, hogy végre olyan hozzászólás jött ami valóban a topicot (meg a szegényes ismereteim bővítését) szolgálja

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25 Dátum: 2007 December 19, 00:03:11 »

így van. ne rontsd el a boldogságu(n)kat. a stílus nem új. nem az enyém.
ilyet sem hinném hogy használ itthon bárki, pedig elég meggyőzőnek tűnik, és ahhoz képest nem is mérik aranyárban...vélemények?

Verseny körülményekre biztos van értelme ahol a pár tized mm-es csavarodások is számítanak a futóműnél, de szerintem közúton nincs nagy szerepe. Véleményem szerint elég erős öntvény az a csillapítótartó. Bár mondjuk ha jobban megnézzük az szerintem G50-es porsche váltó urethan bakokon. Sejtet valamit a motor kilétére. Lehet hogy oda már érdemes lesz betenni.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #24 Dátum: 2007 December 18, 23:49:27 »

isten



[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #23 Dátum: 2007 December 18, 23:42:12 »

szarok én a fasza új stílusodra... még mindig nyomod a vakert...
ízlésficamos kiscsákók összemostak kettő és örülnek... had örüljenek...

így van. ne rontsd el a boldogságu(n)kat. a stílus nem új. nem az enyém.
ilyet sem hinném hogy használ itthon bárki, pedig elég meggyőzőnek tűnik, és ahhoz képest nem is mérik aranyárban...vélemények?


[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22 Dátum: 2007 December 18, 23:38:16 »

na menjél szépen alukálni mielőtt mérges leszel. google jó barát. ha valamit nem tudsz nézz utána nyugodtan, nem szégyen Wink
szarok én a fasza új stílusodra... még mindig nyomod a vakert...
ízlésficamos kiscsákók összemostak kettő és örülnek... had örüljenek...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21 Dátum: 2007 December 18, 23:36:20 »

na hogy ne pityubácsinak+blackp-nek+az ellenforradalmároknak legyen igaza, van-e valaki aki látott már hasolnót és mit gondoltok mennyire lehet hatékony egyilyen átalakítás?


[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20 Dátum: 2007 December 18, 23:35:23 »

Nee sértegess gyökér mert megjárod! 

na menjél szépen alukálni mielőtt mérges leszel. google jó barát. ha valamit nem tudsz nézz utána nyugodtan, nem szégyen Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #19 Dátum: 2007 December 18, 23:33:57 »

Kedves Leon!
Tényleg nem tudom elképzelni, hogy járhatsz főiskolára/egyetemre mittomén hova ennyire kevés aggyal. Neked nem tetszik ez van, kész. Egyrészt akkor ne nézd ezt a topicot, beszélgess magaddal a 03-ról. másrészt ezt hívják eurolooknak, nem is german, nem is race, de mégis modern, és pont ezek miatt csináltam ezt a topicot. ITT A BIZONYÍTÉK HOGY VAN ÉRTELME...
Nee sértegess gyökér mert megjárod! 
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18 Dátum: 2007 December 18, 23:31:16 »

teljes káosz:
Callook kipuff, évjárat tábla, szekér futómű
és Porsche felnik  Shocked
könyörgök mééé kellet elrontani ezzel?
na ezt ne is akard sehova sorolni...

Kedves Leon!
Tényleg nem tudom elképzelni, hogy járhatsz főiskolára/egyetemre mittomén hova ennyire kevés aggyal. Neked nem tetszik ez van, kész. Egyrészt akkor ne nézd ezt a topicot, beszélgess magaddal a 03-ról. másrészt ezt hívják eurolooknak, nem is german, nem is race, de mégis modern, és pont ezek miatt csináltam ezt a topicot. ITT A BIZONYÍTÉK HOGY VAN ÉRTELME...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17 Dátum: 2007 December 18, 23:28:07 »

Akkor moderálnod kellene a saját topicodat hozzászólásokban..  sztem több haszna(értelme) van ha nem sajátítod ki,mert ha kevés fórumos tartozik bele-tud hozzászólni,előbb v utóbb kihal!
Tul kevesen vagyunk ahhoz,h még egymást is szapuljuk ! Inkább össze kellene fogjunk-ha már sikerült hosszú évek alatt ennyi bogarast(M.o legnagyobb bogaras fórumát összehozni)!
próbáltam...
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #16 Dátum: 2007 December 18, 23:25:31 »

az okés amit mondassz, csak az alapját nem érted, miért tartunk most itt...
ár a multkor is megmondtam, hogy nagyon szivesen látom az ilyen képeket a Super Beetle topicban.
bár volt pár oda nem illő dolog az utóbbi időben...............
Akkor moderálnod kellene a saját topicodat hozzászólásokban..  sztem több haszna(értelme) van ha nem sajátítod ki,mert ha kevés fórumos tartozik bele-tud hozzászólni,előbb v utóbb kihal!
Tul kevesen vagyunk ahhoz,h még egymást is szapuljuk ! Inkább össze kellene fogjunk-ha már sikerült hosszú évek alatt ennyi bogarast(M.o legnagyobb bogaras fórumát összehozni)!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15 Dátum: 2007 December 18, 23:22:42 »

pl. az ilyesmik, mi?
teljes káosz:
Callook kipuff, évjárat tábla, szekér futómű
és Porsche felnik  Shocked
könyörgök mééé kellet elrontani ezzel?
na ezt ne is akard sehova sorolni...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14 Dátum: 2007 December 18, 23:21:16 »

pl. az ilyesmik, mi?
nem
pl a chevroletted... pfff
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #13 Dátum: 2007 December 18, 23:15:57 »

bár volt pár oda nem illő dolog az utóbbi időben...............

pl. az ilyesmik, mi?

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 18, 23:18:16 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.