www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:09:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15
Nyomtatás
Szerző Téma: Germanlook, Eurolook, Racelook  (Megtekintve 133235 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #92 Dátum: 2007 December 19, 04:56:06 »

isten



17es fuchs Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #91 Dátum: 2007 December 19, 01:27:55 »

Jó éccakát mindenkinek.Neked is Leon. Grin
olvastam MTZ-s hozzászólásod...
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #90 Dátum: 2007 December 19, 01:26:51 »

hajrá, az má rjól hangzik  Grin
süsü, köszi a hsz-ket, ez az órás dolog külön hála!!
én adtam a tippet(gólpaszt-nekem is köszönd meg Grin!)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #89 Dátum: 2007 December 19, 01:25:21 »

detto, holnap 2től nagyzéhááá!

hajrá, az má rjól hangzik  Grin
süsü, köszi a hsz-ket, ez az órás dolog külön hála!!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #88 Dátum: 2007 December 19, 01:24:45 »

Jó éccakát mindenkinek.Neked is Leon. Grin

VW 1200.1963.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #87 Dátum: 2007 December 19, 01:24:23 »

Elteszem magam én is, mert reggel tré lesz a felkelés.
detto, holnap 2től nagyzéhááá!
tul sok történt ma-még meg kell emészteni...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #86 Dátum: 2007 December 19, 01:23:35 »

Elteszem magam én is, mert reggel tré lesz a felkelés.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #85 Dátum: 2007 December 19, 01:21:39 »

naaa, ha ezt holnap- v ma meglátja a Melák, reggelre biztos átépíti az ő zöldjét is ilyenre Wink!

jó az a kocsi így ahogy van!! remélem jól sikerül a hátsó lámpája is! na jó8 én kinyúltam

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #84 Dátum: 2007 December 19, 01:21:09 »

ez meg mi a fene?? duplavezérműtengelyes??

Nem, csak felülvezérelt motor. Asszem 911.-es hengergfeje lett megfaragva vagy annak mintájára készült.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #83 Dátum: 2007 December 19, 01:20:17 »

naaa, ha ezt holnap- v ma meglátja a Melák, reggelre biztos átépíti az ő zöldjét is ilyenre Wink!
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #82 Dátum: 2007 December 19, 01:12:32 »

jééézusom, mit megy ez a gép szlalom alatt... 4mp alatt van százon.. huhh,fincsi!
http://www.aichlseder.info/bilder/videos/1.htm
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #81 Dátum: 2007 December 19, 01:09:13 »

Kicsit messze vagy sajna. De akármelyik motorkerékpár szervízbe van ilyen órasor. Mindenképpen 4 kell mivel a vácumnak is egyformán kell emelkedni mind a 4 torokban. Nem lehet késés. Bár abban inkább csak egyik ill. másik oldal tud eltérni a rudazat beállítása végett. Mivel az ikerkarbik tengelye fix.

köszönöm az infot, ez tuti hasznos lesz még!!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #80 Dátum: 2007 December 19, 01:08:42 »

jaja, valahol nekem is ott figyel a kedvencek között Grin meg fent van a tulaj germanlook.com-on is, mindig írkál épp miben mesterkednek..gyönyörű testvérpár az ilyen..boldog ezüleik lehetnek  Grin

na képeket nem tudom beszúrni mert útl nagyok, de itt van minden adat kép video a bestiáról

http://www.germanlook.com/Forums/showthread.php?t=7589

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #79 Dátum: 2007 December 19, 01:07:44 »

ez meg mi a fene?? duplavezérműtengelyes??


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #78 Dátum: 2007 December 19, 01:05:04 »


hát majd be kéne állítani egyszer rendesen a rendszert ha kész lesz
Kicsit messze vagy sajna. De akármelyik motorkerékpár szervízbe van ilyen órasor. Mindenképpen 4 kell mivel a vácumnak is egyformán kell emelkedni mind a 4 torokban. Nem lehet késés. Bár abban inkább csak egyik ill. másik oldal tud eltérni a rudazat beállítása végett. Mivel az ikerkarbik tengelye fix.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #77 Dátum: 2007 December 19, 01:03:46 »


jaja, valahol nekem is ott figyel a kedvencek között Grin meg fent van a tulaj germanlook.com-on is, mindig írkál épp miben mesterkednek..gyönyörű testvérpár az ilyen..boldog ezüleik lehetnek  Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #76 Dátum: 2007 December 19, 01:03:18 »

na ez nem szar  Grin ilyen formában kicsit merevebb lehet mint egy 03-as  Shocked

de nézd meg a videot, youtube-on fent van vhol, hogy mit kap az a zöld bogár..

hol-hol vadásszuk már le... addig ugysem alszom el nyugisan Grin!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #75 Dátum: 2007 December 19, 01:01:54 »

www.vw1303.at


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74 Dátum: 2007 December 19, 01:01:47 »

Miért akarod lefizetni? Kellen olyan óra? Mezei 1 vagy 2 baros vakummérő órák. Alpjáraton olyan 0,3-4 bar az érték, középtartományban 0.6-0.8 maxon 1-1,25 bar minden toroknál a vákumporton mérve.

 
hát majd be kéne állítani egyszer rendesen a rendszert ha kész lesz

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #73 Dátum: 2007 December 19, 01:00:07 »

huuha, szted egy pár sörrel le lehet fizetni? Cheesy

Miért akarod lefizetni? Kellen olyan óra? Mezei 1 vagy 2 baros vakummérő órák. Alpjáraton olyan 0,3-4 bar az érték, középtartományban 0.6-0.8 maxon 1-1,25 bar minden toroknál a vákumporton mérve.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #72 Dátum: 2007 December 19, 00:58:10 »

Tetszik ez a megoldás. Jól kitalálták/megcsinálták. Szép munka.
jaaa, vagy a kisujjukban van az egész- vagy nagyon sokáig voltak fennt este és nem tudtak aludni!!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #71 Dátum: 2007 December 19, 00:57:11 »

szar lehet nekik..

na ez nem szar  Grin ilyen formában kicsit merevebb lehet mint egy 03-as  Shocked

de nézd meg a videot, youtube-on fent van vhol, hogy mit kap az a zöld bogár..
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 19, 01:00:39 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #70 Dátum: 2007 December 19, 00:57:00 »

nesze neki 

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #69 Dátum: 2007 December 19, 00:55:22 »

Tetszik ez a megoldás. Jól kitalálták/megcsinálták. Szép munka.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #68 Dátum: 2007 December 19, 00:52:59 »

Amatőr versenyeket rendeznek velük. Ha jól tudom.  Huh
szar lehet nekik..

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #67 Dátum: 2007 December 19, 00:51:39 »

Amatőr versenyeket rendeznek velük. Ha jól tudom.  Huh


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #66 Dátum: 2007 December 19, 00:48:34 »

Nem ezek bogár alkatrészekből készült vrerseny autók, kezdőknek. A középmotor meg a súlyelosztás miatt van.
kezdőknek Grin Grin Grin
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #65 Dátum: 2007 December 19, 00:47:44 »

hátsó merevítés?!

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #64 Dátum: 2007 December 19, 00:45:39 »

nem lehet h ez air-ride része??
Nem ezek bogár alkatrészekből készült vrerseny autók, kezdőknek. A középmotor meg a súlyelosztás miatt van.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #63 Dátum: 2007 December 19, 00:45:15 »

eleje
hátulja

eleje..

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #62 Dátum: 2007 December 19, 00:43:44 »

Légrugósat csinálnak így is. Ez csak a helytakarékosság és a légellenállás miatt van. (Formula VEE). Meg azért a karokhoz anyagok is kellenek amik bírják a magyar utakat.
gyorsabb voltál 
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #61 Dátum: 2007 December 19, 00:42:51 »

huuha, szted egy pár sörrel le lehet fizetni? Cheesy

bakker vwoodoo, ilyet még sose láttam..hát én nem szíveen ülnék egy ilynen így első ránézésre..bár ez nagy kotvány olyan kicsit rossz irányban áll a váltó meg min :)den
nem lehet h ez air-ride része??
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #60 Dátum: 2007 December 19, 00:41:52 »

és ez a fajta duplakaros l.csillapítás nem jobb Bogara_zo??
Légrugósat csinálnak így is. Ez csak a helytakarékosság és a légellenállás miatt van. (Formula VEE). Meg azért a karokhoz anyagok is kellenek amik bírják a magyar utakat.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #59 Dátum: 2007 December 19, 00:40:18 »

Egyáltalán nem a 4 db óra kb. 25 ezer. Én a haveromtól szoktam elkunyerálni, amikor ilyeneket csinálok.

huuha, szted egy pár sörrel le lehet fizetni? Cheesy

bakker vwoodoo, ilyet még sose láttam..hát én nem szíveen ülnék egy ilynen így első ránézésre..második meg nagy kotvány olyan kicsit rossz irányban áll a váltó meg minden  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 19, 00:42:59 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #58 Dátum: 2007 December 19, 00:38:46 »

és ez a fajta duplakaros l.csillapítás nem jobb Bogara_zo??

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #57 Dátum: 2007 December 19, 00:36:39 »

hogy egy hozzászólás nekét pontból és képekből álljon.
akkor írjátok oda a képhez hogy milyen jó, vagy nemjó vagy valami. vagy hogy honnan van... stb

hogy commenteljük az összes képet?? fleőlem ok..nagy részén ott van a link, de meg nem mondom már melyik honnan van, ezek min. 5 éves fotók, de igyexem  Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #56 Dátum: 2007 December 19, 00:35:57 »

Az arra való hogy: az ikerkarbiknak minden torkán található egy vákum port. A vákumnak minden toroknál ugyanannyinak kell lennie. Ha nem egyforma akkor állítani kell a rudazaton ill. a keveréken. Mivel minden hengernek azonos feltételek mellett kell működni (teljesítmény, kopás, egyenletes járás, motorélettartam, stb..)
hűűű bakker, ez okos hozzászólás volt
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #55 Dátum: 2007 December 19, 00:35:33 »

ez magyrul mit jelent?? nem beszélni cybernyelv...
hogy egy hozzászólás nekét pontból és képekből álljon.
akkor írjátok oda a képhez hogy milyen jó, vagy nemjó vagy valami. vagy hogy honnan van... stb
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #54 Dátum: 2007 December 19, 00:34:49 »

nem tűnik butaságnak...gondolom horror
Egyáltalán nem a 4 db óra kb. 25 ezer. Én a haveromtól szoktam elkunyerálni, amikor ilyeneket csinálok.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #53 Dátum: 2007 December 19, 00:34:32 »

legalább aki linkel írhatna a képgyújteményéhez  Roll Eyes
nincs idő- van lemaradás- be kell hozni reggelig az 1500hozzászólást!!

[melléklet törölve az admin által]
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.