www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:21:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15
Nyomtatás
Szerző Téma: Germanlook, Eurolook, Racelook  (Megtekintve 133278 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #132 Dátum: 2007 December 21, 21:21:16 »

Ilyen szempontból Belgium a legengedékenyebb. Legyen rajta fék, ne okádja a füstöt, és ne lógjanak a gömbfejei. Hogy neked Ferrari moci van a Trabiba ? Ha van elég lóvéd rá, hát legyen ! Én azon buktam ki, hogy Bugmaster gépén a GYÁRI Porsche felnikbe beleugatnak, de hogy a küllők közt világít a 4 tárcsafék, az már mindegy. 
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #131 Dátum: 2007 December 21, 17:39:44 »

na ja, de az németország!! Ami rendesen meg van építve, át van alakítva, azt ott hajlanók elismerni...és pl. nem buktatnak meg műszakin egy olyan autóval amin 4 tárcsafék van a gyári 4 dob helyett....
sőt, asszem kint 2 vagy 3 autót lehet tartani 1 rendszámmal (hobby célokra) magyarul bizti, adók minden csak egyszeri költség..a hobbivasat csak műszakztatni kell foylton és slussz. Az európa. Ez meg a balkán
hát igen, itthon egy felni miatt lelövik az embert, ott meg az együléses versenygép is simán mehet
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #130 Dátum: 2007 December 21, 17:34:43 »

http://www.vw1303rs.de/ lehet hogy ismeritek
a technikai adatait érdemes elolvasni, és mindenre van engedélye

na ja, de az németország!! Ami rendesen meg van építve, át van alakítva, azt ott hajlanók elismerni...és pl. nem buktatnak meg műszakin egy olyan autóval amin 4 tárcsafék van a gyári 4 dob helyett....
sőt, asszem kint 2 vagy 3 autót lehet tartani 1 rendszámmal (hobby célokra) magyarul bizti, adók minden csak egyszeri költség..a hobbivasat csak műszakztatni kell foylton és slussz. Az európa. Ez meg a balkán

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #129 Dátum: 2007 December 21, 17:23:42 »

http://www.vw1303rs.de/ lehet hogy ismeritek
a technikai adatait érdemes elolvasni, és mindenre van engedélye
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 21, 17:27:38 írta martonmany »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #128 Dátum: 2007 December 21, 17:22:23 »

Itt is érdemes nézelődni: www.bugat5speed.de

jaja, ez is egy jófajta weblap..főként subaru átalakításoknál...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #127 Dátum: 2007 December 21, 17:19:43 »

Milyen furán néz ki, hogy csak jobb oldalon van visszapillantó Wink

de jó lenne azért egy kiberhelt rennwagenből egy ilyen váltó Shocked

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #126 Dátum: 2007 December 21, 17:08:09 »

ez jófajta oldal...bakker 1.6 typ1 125LE???
a múltkor találtam egy svéd rallycsapat honlapján egy leírást, miszerint typ1 1.6 146LE, a hengerfejet ők gyártatták rá kompletten, de azt mondták hogy a motor egy versenyt bír ki ennyi lóerővel, de azt se mindig, szal élettartam kb 1000km, ugyan elég mozgalmas km, csak elég drága mulatság, amúgy meg ennek az 1.6 125LE rallybogár pilótája azt nyilatkozta, hogy csak akkor volt eredményes, ha bemerte vállalni, hogy nem vált vissza, még hegynek felfelé sem, mert a 70-es évek elején ugye nem számított olyan soknak az a 125LE, éppen ezért elég hamar befejeződött a bogár rally pályafutása

http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=97&Itemid=54
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 21, 17:14:43 írta martonmany »
Süni
« Hozzászólás #125 Dátum: 2007 December 21, 16:57:05 »

Milyen furán néz ki, hogy csak jobb oldalon van visszapillantó Wink

Nekem inkább az 1975 / 5 csavaros kerék a feltűnő !
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #124 Dátum: 2007 December 21, 16:55:58 »

Itt is érdemes nézelődni: www.bugat5speed.de


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #123 Dátum: 2007 December 21, 16:55:12 »

hát itt is lehet csemegézni a technikai megoldásokban, ugyan lehet hogy régi dolgok, de ettől még lehetnek hasznosak,
a Build your Own részben vannak remek linkek
http://www.rallybugs.com/

ez jófajta oldal...bakker 1.6 typ1 125LE???

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #122 Dátum: 2007 December 21, 16:52:13 »

Milyen furán néz ki, hogy csak jobb oldalon van visszapillantó Wink

[melléklet törölve az admin által]

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #121 Dátum: 2007 December 21, 16:48:14 »

tényleg, valahol olvastam egyszer még elég régen, hogy valahol asszem d-afrikában volt szériagyártásban bogár ,90LE körül és gyárilag 5ös váltóval!! valakinek van infoja erről??? úgy rémlik valami oldalcsík volt az oldalán..na ezt jól megaszontam  Cheesy

"50 revised cars were produced by VW to enable them to take part in the South African 'Top of the World' rally. The race cars featured 1900 engines and 5 speed gearbox."
Szóval csak a versenygépekben volt 1,9 és 5 sebesség, ezek szerint szériában nem.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #120 Dátum: 2007 December 21, 16:45:26 »

Ez az:
pölö:
http://www.sebeetles.com/sp_bug.htm

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #119 Dátum: 2007 December 21, 16:45:11 »

manapság lehet valahonnan 5ös váltót szerezni?, vagy csak porkéból? de ha lehet is gondolom arany árban
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #118 Dátum: 2007 December 21, 16:43:06 »

tényleg, valahol olvastam egyszer még elég régen, hogy valahol asszem d-afrikában volt szériagyártásban bogár ,90LE körül és gyárilag 5ös váltóval!! valakinek van infoja erről??? úgy rémlik valami oldalcsík volt az oldalán..na ezt jól megaszontam  Cheesy

NGA könyvében benne van 1,9-es motorral és 5-ös váltóval szerelt gép volt, talán SP1600 volt a neve (de erre nem esküszöm meg), érdekes hátsó lámpája volt, elefánttalp, de olyan fém házban, mint a vasalótalp lámpák, ennyi ugrik be.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #117 Dátum: 2007 December 21, 16:37:34 »

tényleg, valahol olvastam egyszer még elég régen, hogy valahol asszem d-afrikában volt szériagyártásban bogár ,90LE körül és gyárilag 5ös váltóval!! valakinek van infoja erről??? úgy rémlik valami oldalcsík volt az oldalán..na ezt jól megaszontam  Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #116 Dátum: 2007 December 21, 16:18:14 »

http://www.laperformance.co.uk/
ezek sem szarral gurigáznak Grin
ha vannak még jópofa linkek jöhetnek azok is...
hát itt is lehet csemegézni a technikai megoldásokban, ugyan lehet hogy régi dolgok, de ettől még lehetnek hasznosak,
a Build your Own részben vannak remek linkek
http://www.rallybugs.com/
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 21, 16:24:56 írta martonmany »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #115 Dátum: 2007 December 21, 15:44:22 »

http://www.laperformance.co.uk/

ezek sem szarral gurigáznak Grin

ha vannak még jópofa linkek jöhetnek azok is...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #114 Dátum: 2007 December 20, 11:38:20 »

Én is megvettem - mielőtt a DEPO-ba írtam - és tényleg jó, bár nem mindenben fedi le az itthon kialakult felfogást. Az SZMB-rész viszont példaértékű.

A TÖKÉLETES KARÁCSONYI AJÁNDÉK.... ilyet kérjetek,csak ajánlani tudom!
tartalom:
stylusok-típusok
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #113 Dátum: 2007 December 20, 11:38:10 »

Ez csak azért hülyeség, mert ha nagyon kicsi a turbinán a kerék(rajzáson volt vagy 20 forintos méretű), akkor egyáltalán nem lesz jobb a hűtés ! Sőt ! Bizonyos fordulatszám felett csak maga körül vágja a levegőt, de nem továbbítja. Ott akkor szerintem bőven 10e felett forgott, lássuk be, a zapiban ilyet nem látott soha.  Grin

nem hát...alapból az a turbina kb. 1-1-ben forog a motorral. ha a zapit sportosan tereled forog vagy 4500-t  Grin akkor sztetek miért cserélték kicsire a kereket?? lehet ezt ők sem vágták amit most írsz (én sem). minden esetre az tény, hogy nem bizonyult nyerő konstrukciónak.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #112 Dátum: 2007 December 20, 11:14:04 »

persze. pont ezért mondom hogy kísérletezgetés, mert nem a zapi turbina adta fel, hanem hülye volt az áttétel, gondolom az elvileg jobb hűtés érdekében csinálták ilyen picurira az áttételt csak erre senki nem gondolt..és ha az ott elrepül bővenokozhat maradandó sérüléseket, egy ilyen kis "konstrukciós hiba"... Undecided

Ez csak azért hülyeség, mert ha nagyon kicsi a turbinán a kerék(rajzáson volt vagy 20 forintos méretű), akkor egyáltalán nem lesz jobb a hűtés ! Sőt ! Bizonyos fordulatszám felett csak maga körül vágja a levegőt, de nem továbbítja. Ott akkor szerintem bőven 10e felett forgott, lássuk be, a zapiban ilyet nem látott soha.  Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #111 Dátum: 2007 December 20, 11:10:46 »

Szerintem rajtad kívül sokan használnak még Zapi turbinát. Nincs is velük gond, csak olyan áttétellel kell használni hogy a centrifugális erő és az igénybevételek ne repítse szét a spiátert. Rajzáson az más dologvolt, mert túráztatta. Gondolj bele milyen  erők hatottak rá amikor az áttételt nézve jó 10000 fölött pörgött. Aztán levette a lábát a gázról lelassult a turbina aztán odalépett neki és újra 10 fölé pörgött. Enyhén szólva csavaró igénybevételnek volt kitéve, pláne még a szíj is túl volt feszítve mert ilyen áttétel már megköveteli a szorosabb szíjat. A spiáter pedig ezt nem bírja.

persze. pont ezért mondom hogy kísérletezgetés, mert nem a zapi turbina adta fel, hanem hülye volt az áttétel, gondolom az elvileg jobb hűtés érdekében csinálták ilyen picurira az áttételt csak erre senki nem gondolt..és ha az ott elrepül bővenokozhat maradandó sérüléseket, egy ilyen kis "konstrukciós hiba"... Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #110 Dátum: 2007 December 20, 09:10:48 »

hujjj...ez nem hangzik jól.... Undecided
már a rajzáson is izgultam mikor felrobbant az a zapi turbina, hogy mi lett volna ha az elrepül ott annyi ember közé  Huh Sad Sad sajnos ezek a "gyerekbetegségek" hozzá tartoznak a kísérletezgetéshez...
Szerintem rajtad kívül sokan használnak még Zapi turbinát. Nincs is velük gond, csak olyan áttétellel kell használni hogy a centrifugális erő és az igénybevételek ne repítse szét a spiátert. Rajzáson az más dologvolt, mert túráztatta. Gondolj bele milyen  erők hatottak rá amikor az áttételt nézve jó 10000 fölött pörgött. Aztán levette a lábát a gázról lelassult a turbina aztán odalépett neki és újra 10 fölé pörgött. Enyhén szólva csavaró igénybevételnek volt kitéve, pláne még a szíj is túl volt feszítve mert ilyen áttétel már megköveteli a szorosabb szíjat. A spiáter pedig ezt nem bírja.


                             GNX-967
Nem elérhető uc.la
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #109 Dátum: 2007 December 19, 23:53:34 »

Sziasztok!

Keresem a BRA-049 rszámú sárga 1968-as vagy 71-es (asszem) Bogarat. Régebben szegedi volt! aki tud róla valamit, kérem írjon az uc.la@freemail.hu-ra!
Előre is köszi!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #108 Dátum: 2007 December 19, 23:52:54 »

Ez így van, de nagyon precízen ki is kell számolni mennyit szabad nehezíteni mert ha túl nehéz a csavaróigénybevételtől eltörik a főtengely, ha túl könnyű akkor meg meghal a motor (nyomaték nincs, vagy be se indul) vagy ha nagyon a határon van szétrepül a lendkerék. Anno OFF VFTS ladáknál ezek voltak a fő gondok. A szétrepülő lendkerék néhány embernek a lábába került, úgy vitték át a repeszek a kuplungharangot kasztnit mint kés a vajat.

hujjj...ez nem hangzik jól.... Undecided
már a rajzáson is izgultam mikor felrobbant az a zapi turbina, hogy mi lett volna ha az elrepül ott annyi ember közé  Huh Sad Sad sajnos ezek a "gyerekbetegségek" hozzá tartoznak a kísérletezgetéshez...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #107 Dátum: 2007 December 19, 22:39:36 »

Ez így van, de nagyon precízen ki is kell számolni mennyit szabad nehezíteni mert ha túl nehéz a csavaróigénybevételtől eltörik a főtengely, ha túl könnyű akkor meg meghal a motor (nyomaték nincs, vagy be se indul) vagy ha nagyon a határon van szétrepül a lendkerék. Anno OFF VFTS ladáknál ezek voltak a fő gondok. A szétrepülő lendkerék néhány embernek a lábába került, úgy vitték át a repeszek a kuplungharangot kasztnit mint kés a vajat.


                             GNX-967
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #106 Dátum: 2007 December 19, 20:05:38 »

nehezítésről én még nem hallottam! attól függ mi a célod vele? ha könnyíted-attól jobban pörög.. ha nehezíted-akkor meg ellenkezője
na igen, azért nem értem, mert gyorsulásra építített vasnál olvastam hogy nehezítették, de pl a gépészet tanárom azt mondta, hogy így forog amennyit forog, de a nagyobb lendítőtömeg miatt tartalékolódik a mozgási energia, és nagyobb nyomatékot képes leadni, tehát elvileg csak addig teher neki a plussz súly, amig fel nem pörög a használni kívánt fordulatra(mondjuk ez egy 200 lovas motornál nem nagy probléma elvileg)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #105 Dátum: 2007 December 19, 19:56:03 »

hát valóban horror összegeket kérnek érte, de a depó cikk állítása szerint elérhető vele a 250LE typ4 motoron, csak ezzel az a baj, hogy szerintem nem bír ki max 5000 km-t, ahoz meg drága

ha már itt vagyok akkor megkérdezem, mi a véleményetek a lendkerék nehezítésről, mert láttam több helyen, de csak sejtem hogy a jobb nyomatékeloszlás miatt csinálhatnak ilyet, szerintetek?
nehezítésről én még nem hallottam! attól függ mi a célod vele? ha könnyíted-attól jobban pörög.. ha nehezíted-akkor meg ellenkezője
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #104 Dátum: 2007 December 19, 19:53:15 »

A TÖKÉLETES KARÁCSONYI AJÁNDÉK.... ilyet kérjetek,csak ajánlani tudom!
tartalom:
stylusok-típusok
SZMB elég részletesen
felnik
és a végén elég komoly-részletes motortuningok összetevői

Igaz,h német nyelvű(160.o)- de hát mi más is jöhet szóba...
pár kép...


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #103 Dátum: 2007 December 19, 19:46:46 »

drága és aki ilyet vesz annak nem csak a hengerfeje speckó...
hát valóban horror összegeket kérnek érte, de a depó cikk állítása szerint elérhető vele a 250LE typ4 motoron, csak ezzel az a baj, hogy szerintem nem bír ki max 5000 km-t, ahoz meg drága

ha már itt vagyok akkor megkérdezem, mi a véleményetek a lendkerék nehezítésről, mert láttam több helyen, de csak sejtem hogy a jobb nyomatékeloszlás miatt csinálhatnak ilyet, szerintetek?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #102 Dátum: 2007 December 19, 19:22:42 »

pár hónapja a depóban volt egy cikk, hogy a németek csináltak 16szelepes hengerfejet bogárra, és az duplavezérműtengelyes, ugyan arany árban de lehet kapni
emléxem, nemrég megkérdeztem a t.publikum véleményét 'alkatrész topic.ban' 16szelepes hengerfejről és úgy emlékszem Pityúbán kívül nem sok hozzászólás érkezett,ha jól vettem sok értelme csak magas fordulaton van(amire nem sok bogár képes..)
azt hiszem ez is az...
drága és aki ilyet vesz annak nem csak a hengerfeje speckó...

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #101 Dátum: 2007 December 19, 19:06:25 »

ez meg mi a fene?? duplavezérműtengelyes??
pár hónapja a depóban volt egy cikk, hogy a németek csináltak 16szelepes hengerfejet bogárra, és az duplavezérműtengelyes, ugyan arany árban de lehet kapni
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #100 Dátum: 2007 December 19, 18:11:24 »

leon-ak mi koze hozzam Huh Huh

Hát ámokfutást végzett pár topicban, és ugyhittem arra irod a peace-t hogy ne induljon ujra a flame. Vagy nem erre értetted?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #99 Dátum: 2007 December 19, 10:45:09 »

Spaban 2006ban szegeny elegge odavolt Cry

jaja, láttam azokat a képeket is  Undecided ott kellett volna jól megvenned méhtelepi áron nekem Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 19, 11:49:30 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #98 Dátum: 2007 December 19, 10:42:48 »

Ha azt az autót megszerzed nekem, eskü odaadom a felniket  Cool

Spaban 2006ban szegeny elegge odavolt Cry

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #97 Dátum: 2007 December 19, 10:40:41 »

17es fuchs Evil

Ha azt az autót megszerzed nekem, eskü odaadom a felniket  Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #96 Dátum: 2007 December 19, 10:32:29 »

Látom. Leon már megint berugott  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
leon-ak mi koze hozzam Huh Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #95 Dátum: 2007 December 19, 10:30:42 »


Písz Evil

Látom. Leon már megint berugott  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #94 Dátum: 2007 December 19, 08:57:57 »

 
Písz Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #93 Dátum: 2007 December 19, 08:56:40 »

hát nagyon tévecc kiccipő  Grin
vicces, hogy 1300-asok dumálnak a GS stílusról
Ez olyan, mintha marhapörköltöt akarnál sütni marha nélkül
tiszta identitás zavar
Grin

Érti valaki miről beszél?
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.