www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:20:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 [419] 420 421 422 423 424 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5285267 alkalommal)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5141 Dátum: 2009 Február 23, 20:08:53 »

de igen és az 1,6 is erőlködik
Shocked azt hittem az már egész jól viszi.. na megint okosabb lettem Roll Eyes Wink
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #5140 Dátum: 2009 Február 23, 20:08:34 »

Köszönöm Cheesy Smiley  a szimpla 1.3-as motor is eltudta vinni a buszt? Shocked nem erőlködött?
az 1,2 is eltudja Cool
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5139 Dátum: 2009 Február 23, 20:07:29 »

nem erőlködött?
de igen és az 1,6 is erőlködik

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5138 Dátum: 2009 Február 23, 20:04:44 »

Köszönöm Cheesy Smiley  a szimpla 1.3-as motor is eltudta vinni a buszt? Shocked nem erőlködött?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5137 Dátum: 2009 Február 23, 20:00:10 »

Itt minden látszik aminek látszania érdemes:

Kód:
 Explanation of Chassis number:  for model years 1968-1979
                                                  218-000-001
 Vehicle Type ------------------------------------x||       |
   2 - Transporter                                 ||       |
 Vehicle Model ------------------------------------x|       |
   1 = Kastenwagen (Panel Truck), later also        |       |
         High-Roof Panel Truck and Fire Truck)      |       |
   2 = Achtsitzer-bus, Neunsitzer-bus (Station      |       |
         Wagon 8-seater, 9-seater)                  |       |
   3 = Kombi (Kombi, Kombi for Fire Trucks, and     |       |
         Campmobile)                                |       |
   4 = Sondermodell (Special model, 8- and 9-       |       |
         seater)                                    |       |
   5 = Sondermodell (Special Model, 7-seater)       |       |
   6 = Pritschewagen (Pickup Truck)                 |       |
   7 = Krankenwagen (Ambulance)                     |       |
   8 = Siebensitzer Bus (7-seater bus)              |       |
 Vehicle Model Year (last digit of model year) -----x       |
   8 - 1968*    2 - 1972    6 - 1976                        |
   9 - 1969*    3 - 1973    7 - 1977                        |
   0 - 1970     4 - 1974    8 - 1978*                       |
   1 - 1971     5 - 1975    9 - 1979*                       |
   (note that 8 = 1968 AND 1978, 9 = 1969 AND 1979)         |
 Sequential Production Number ------------------------xxx-xxx
 ------------------------------------------------------------------------
 
 1968   Chassis Number 218-000-001   -    218-220-000
        Engine Number  B-5-000-001   -    B-5-050-173
                       1584 cc, 57 HP @ 4400 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
        Fuel system:   Solex 30 PICT-2 carburetor
        Imported to U.S.      57,862
        Total produced:
 
 1)  Entirely new front end: single piece windshield
                            turn signals below headlights, near bumpers.
 2)  Sliding side door becomes standard on Kombi, Microbus
 3)  Double cv-joints (no reduction gears)
 4)  Redesigned front axle with ball joints, worm/peg steering
 5)  Larger side windows
 6)  New fresh air ventilation system
 7)  Lower ground clearance
 8)  14-inch wheels
 9)  Some buses still being manufactured in Emden, Germany as well as
     Hannover
 10) Fuel tank capacity increased to 60 liters (from 40 liters)
 
 1969   Chassis Number 219-000-001   -    219-200-000
        Engine Number  B-5-050-174   -    B-5-116-436
                       1584 cc, 57 HP @ 4400 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
        Fuel system:   Solex 30 PICT-2 carburetor
        Imported to U.S.      54,985
        Total Produced:
 
 1)  Round side marker reflectors between wheel wells
 2)  Generator rated at 38 amps (previously 30 amps)
 
 1970   Chassis Number 210-2000-001  -    210-2300-000
        Engine Number  B-5-116-437   -    B-5-230-000
                       1584 cc, 57 HP @ 4400 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
        Fuel system:   Solex 30 PICT-3 carburetor
        Imported to U.S.      72,515
        Total Produced:
 
 1)  Thermostat added to funnel warm air into air cleaner
 2)  Heavier duty oil pump
 3)  New fuel pump
 4)  Double cylinder brake system with warning light
 5)  Square side marker reflectors and marker lights, moved to before
     front wheel well and after rear wheel well
 6)  Gasoline tank venting through Evaporative Emission Control System
 7)  Throttle valve postioner on carburetor/throttle linkage
 8)  Fuse box with integral relay panel
 9)  Ignition key warning buzzer
 
 1971   Chassis Number 211-2000-001  -    211-2300-000
        Engine Number  AE-0-000-001  -    AE-0-529-815
                       1584 cc, 60 HP @ 4400 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
        Fuel System:   Solex 34 PICT-3 carburetor
        Total Produced:
        Imported to U.S.      68,561
 
 1)  Dual port intake cylinder heads
 2)  34 PICT-3 carburetor
 3)  3-part dual port intake manifold
 4)  Vacuum retard distributor
 5)  Chrome exhaust valve stems
 6)  2nd oil pressure control valve
 7)  New oil cooler (bump in fan shroud)
 8)  New clutch and throw-out bearing assembly
 9)  Disc brakes on front axle
 10) Collapsible steering column
 11) Brake fluid reservoir moved to behind driver's seat
 12) Roof color (white) extended to below side windows on two-tone models
 13) Front door arm rest air ducts (from 221-2197-035)
 14) Sliding side door uses only one Bowden cable (previously two)
 15) Adjustable steering locks on front axle (from 211-2066-397)
 16) New fuel pump cover
 17) Dashpot added to throttle valve positioner
 18) Ignition switch locks steering wheel
 19) Wheel changed to 5-1/2 J x 14-inch  (previously 5JK x 14)  with
     smaller offset amount; wheels attached with lugs and nuts (instead
     of studs); flat hubcaps introduced
 
 1972   Chassis Number 212-2000-001  -    212-2300-000
        Engine Number  CA-0-000-001  -    CA-0-016-185
                       CB-0-000-001  -    CB-0-056-205
                       1679 cc, 63 HP @ 4800 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
        Fuel System:   Solex 34 PDSIT-2, 34 PDSIT-3 carburetors
        Imported to U.S.      48,178
        Total Produced:
 
 1)  Type 4 1679 cc engine introduced (same as Porsche 914, VW 411/412)
     with spin-on oil filter
 2)  Dual carburetors (Solex 34 PDSIT-2, 34 PDSIT-3)
 3)  Redesigned rear body air intake scoops (squared instead of crescent-
     shaped)
 4)  Larger triple-element taillights
 5)  Diaphragm clutch
 6)  CV-joints slightly different
 7)  Exhaust Gas Recirculation (EGR) system
 8)  New fuel pump and pump location
 9)  Alternator introduced, rated at 55 amps (previously generator)
 10) Parking brake cable adjustable via equalizer bar
 11) Fuel filler cap door moved rearward (out of reach of sliding door)
 
 1973   Chassis Number 213-2000-001  -    213-2300-000
        Engine Number  CB-0-062-006  -
                       CD-0-000-000  -    Automatic Transmission
                       1679 cc, 63 HP @ 4800 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
                       3-speed automatic, 003 NB
        Fuel System:   Solex 34 PDSIT-2, 34 PDSIT-3
        Imported to U.S.      43,533
        Total Produced:
 
 1)  Smog pump added to EGR
 2)  Access hatch for engine area added to rear cargo floor
 3)  Deformable body area behind bumpers (Energy Absorbing Support)
 4)  Paper element air filter
 5)  3-speed automatic transmission available as option
 6)  Bigger front disc brake caliper/pads
 7)  New worm/roller steering box
 8)  Front turn signals moved up under windshield (at ends of air grill)
 9)  Redesigned windshield wiper arm shafts
 10) Last year buses are manufactured in Emden, Germany as well as in
     Hannover
 
 1974   Chassis Number 214-2000-001  -    214-2300-000
        Engine Number  AW            -
                       1795 cc,  65 HP @ 4200 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
                       3-speed automatic, 003 NB
        Fuel System:   Solex 34 PDSIT-2, 34 PDSIT-3 carburetors
        Imported to U.S.      30,166
        Total Produced:
 
 1)  Rear seat folds down
 2)  Different gear ratios in manual transmission
 3)  Engine size increased to 1795 cc (109.5 cu in), 65 HP
 4)  Larger clutch
 5)  Carburetor throat size increased
 6)  Fuel filler cap no longer hidden by flap door
 7)  Larger brake vacuum booster
 
 1975   Chassis Number 215-2000-001  -    215-2300-000
        Engine Number  AP-0-027-466  -
                       ED-0-000-640  -
                       1795 cc,  67 HP @ 4400
        Transmission:  4-speed manual,    002 CM
                       3-speed automatic, 003 NC, 003 ND
        Fuel System:   Bosch L-Jetronic AFC Electronic Fuel Injection
        Imported to U.S.      17,679
        Total Produced:
 
 1)  Bosch AFC fuel injection introduced
 2)  Hinges changed on rear engine access door
 3)  Windshield wiper switch moved to a stalk on steering column
 4)  New steering column
 5)  Battery rated at 54 amp-hours
 
 1976   Chassis Number 216-2000-001  -    216-2300-000
        Engine Number  CJ-0-000-001  -
                       GD-0-000-001  -
                       1970 cc, 67 HP @ 4200
        Transmission:  4-speed manual,    091 CP
                       3-speed automatic, 010 NF
        Fuel System:   Bosch L-Jetronic AFC Electronic Fuel Injection
        Imported to U.S.      20,825
        Total Produced:
 
 1)  Engine size increased to 1970 cc
 2)  New front door hinges (from 236-2126-632)
 3)  New 3-speed automatic transmission
 
 1977   Chassis Number 217-2000-001  -    217-2300-000
        Engine Number  GD-0-040-000  -
                       GE-0-000-001  -
                       1970 cc, 67 HP @ 4200 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    091 CP
                       3-speed automatic, 010 NF
        Fuel System:   Bosch L-Jetronic AFC Electronic Fuel Injection
        Imported to U.S.      26,209
        Total Produced:
 
 1)  Front seats have head rests, are more comfortable, and recline
     (metal wall behind front seats removed)
 
 1978   Chassis Number 218-2000-001  -    218-2300-000
        Engine Number  GD-0-000-000  -
                       GE-0-007-083  -
                       1970 cc, 67 HP @ 4200 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    091 CP
                       3-speed automatic, 010 NF
        Fuel System:   Bosch L-Jetronic AFC Electronic Fuel Injection
        Imported to U.S.      26,017
        Total Produced:
 
 1)  Sliding side windows introduced (replacing swing vent windows)
 2)  Hydraulic valve lifters
 
 1979   Chassis Number 219-2000-001  -    219-2300-000
        Engine Number  GD-0-040-001  -
                       GE-0-000-000 (California models)
                       1970 cc, 67 HP @ 4200 rpm
        Transmission:  4-speed manual,    091 CP
                       3-speed automatic, 010 NF
        Fuel System:   Bosch L-Jetronic AFC Electronic Fuel Injection
        Imported to U.S.      11,762
        Total Produced:
 
 1)  Catalytic converter introduced into exhaust system
 
 ------------------------------------------------------------------------
 References:
  Bus-Transporter, Die Geschichte eines Welterfolges,
     Randolf Unruh,
     Motorbuch Verlag, Postfach 103743, 7000 Stuttgart 10,
     ISBN 3-613-01411-4
 
  Volkswagen Official Service Manual, Station Wagon/Bus, 1968-1979
     Robert Bentley, Inc., 872 Massachusetts Ave, Cambridge, MA 02139
     ISBN 0-8376-0094-4
 
  Das grosse Buch der Volkswagen Typen,
     Lothar Boschen,
     Motorbuch Verlag, Postfach 103743, 7000 Stuttgart 10,
     ISBN 3-87943-799-8

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #5136 Dátum: 2009 Február 23, 19:57:58 »

Gyártási évek, motorkódok, számunkra fontos adatok pirossal kiemelve, csatolva, vagy itt:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/engine_letters.php

Az én tudásom pedig az, hogy T2a-t 1.6-os motorral készítettek csak. Külön rendelésre, osztrák piacra lehetett kérni 1.3-as motorral is.
T2b-ből volt hivatalosan 1.6-1.7-1.8-2.0. Elképzelhető, hogy ebből is lehetett 1.3-as variációt kérni, de ebben nem vagyok biztos.

Az 1.3-as motorral szerelt változatok kis azonosító táblácskáján fel van sorolva az "extrák" közé az 1.3-as motor.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5135 Dátum: 2009 Február 23, 19:57:26 »

Az én tudásom pedig az, hogy T2a-t 1.6-os motorral készítettek csak. Külön rendelésre, osztrák piacra lehetett kérni 1.3-as motorral is.
T2b-ből volt hivatalosan 1.6-1.7-1.8-2.0. Elképzelhető, hogy ebből is lehetett 1.3-as variációt kérni, de ebben nem vagyok biztos.

Az 1.3-as motorral szerelt változatok kis azonosító táblácskáján fel van sorolva az "extrák" közé az 1.3-as motor.

Megnéztem és pontosítok: Olasz piacra lehetett 1.3-as motorral kérni. Az extra listában "252"-es kóddal szerepel az ilyen motorral szerelt változat.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5134 Dátum: 2009 Február 23, 19:57:18 »

Az én tudásom pedig az, hogy T2a-t 1.6-os motorral készítettek csak. Külön rendelésre, osztrák piacra lehetett kérni 1.3-as motorral is.
T2b-ből volt hivatalosan 1.6-1.7-1.8-2.0. Elképzelhető, hogy ebből is lehetett 1.3-as variációt kérni, de ebben nem vagyok biztos.

Az 1.3-as motorral szerelt változatok kis azonosító táblácskáján fel van sorolva az "extrák" közé az 1.3-as motor.

kérni bármikor bármit lehetett.
az 1,7 és 1,8 is úgy került bele (a 411/412-ből)

amúgy annakidején az 1500-ös bogi, meg később az 1302S meg az 1303S is így született. páran kitalálták a tutit, hogy buszmotort a bogárba, aztán a gyárban rájöttek, hogy nem is hülyeség
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5133 Dátum: 2009 Február 23, 19:51:50 »

Az én tudásom pedig az, hogy T2a-t 1.6-os motorral készítettek csak. Külön rendelésre, osztrák piacra lehetett kérni 1.3-as motorral is.
T2b-ből volt hivatalosan 1.6-1.7-1.8-2.0. Elképzelhető, hogy ebből is lehetett 1.3-as variációt kérni, de ebben nem vagyok biztos.

Az 1.3-as motorral szerelt változatok kis azonosító táblácskáján fel van sorolva az "extrák" közé az 1.3-as motor.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #5132 Dátum: 2009 Február 23, 19:51:11 »

Én úgy tudom hogy  68-tól az első T2a már szimplaszívós 1600-ossal gördült le. 1.2 - és 1.5 -ös csak T1-ben volt. De én sem vagyok biztos benne.

Én csak azt merem állítani, hogy a T2a ban volt 1.2 (rendelésre?), 1.3, 1.5 motor. B-hez, meg 1.6, 1.7, 1.8, 2.0
Viszont nem tudom miért jobb a b, mint az a... talán a tárcsafék?

T2a - T1
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5131 Dátum: 2009 Február 23, 19:49:41 »

ha benéz ide akkor biztosan kijavít minket

nem kell, mostanra már összeraktátok
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5130 Dátum: 2009 Február 23, 19:44:36 »

majd AZS segít Cheesy
ha benéz ide akkor biztosan kijavít minket

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5129 Dátum: 2009 Február 23, 19:43:36 »

Én úgy tudom hogy  68-tól az első T2a már szimplaszívós 1600-ossal gördült le. 1.2 - és 1.5 -ös csak T1-ben volt. De én sem vagyok biztos benne.

nem esküdnék meg egyikünk állítására sem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5128 Dátum: 2009 Február 23, 19:41:45 »

ha jól tudom de ez nem biztos !
t2A ban volt még 1,2 és 1,5 motor is az 1,6-on kívül
t2B ben csak 1,6 és 2.0

de ebben nem vagyok 100% ig biztos
majd jön AZS és segít
kis türelmet
emellett b-be rendelésre raktak 1.2-t és 1.3-at is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5127 Dátum: 2009 Február 23, 19:39:57 »

Én úgy tudom hogy  68-tól az első T2a már szimplaszívós 1600-ossal gördült le. 1.2 - és 1.5 -ös csak T1-ben volt. De én sem vagyok biztos benne.

majd AZS segít Cheesy
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5126 Dátum: 2009 Február 23, 19:39:23 »

ha jól tudom de ez nem biztos !
t2A ban volt még 1,2 és 1,5 motor is az 1,6-on kívül
t2B ben csak 1,6 és 2.0

de ebben nem vagyok 100% ig biztos
majd jön AZS és segít
kis türelmet
Rendben, köszönöm Wink Smiley
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #5125 Dátum: 2009 Február 23, 19:39:15 »

Én úgy tudom hogy  68-tól az első T2a már szimplaszívós 1600-ossal gördült le. 1.2 - és 1.5 -ös csak T1-ben volt. De én sem vagyok biztos benne.

ha jól tudom de ez nem biztos !
t2A ban volt még 1,2 és 1,5 motor is az 1,6-on kívül
t2B ben csak 1,6 és 2.0

de ebben nem vagyok 100% ig biztos
majd jön AZS és segít
kis türelmet

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5124 Dátum: 2009 Február 23, 19:35:59 »

hmm... Grin  kösz Grin
ha jól tudom de ez nem biztos !
t2A ban volt még 1,2 és 1,5 motor is az 1,6-on kívül
t2B ben csak 1,6 és 2.0

de ebben nem vagyok 100% ig biztos
majd jön AZS és segít
kis türelmet

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5123 Dátum: 2009 Február 23, 19:33:17 »

hááááááááát

na ezzel sokat segítetem  Grin Grin

nincs
van
hmm... Grin  kösz Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5122 Dátum: 2009 Február 23, 19:32:41 »

A T2a és T2b között motorilag van valami különbség? Még zöldfülű vagyok a buszok körében Roll Eyes
hááááááááát

na ezzel sokat segítetem  Grin Grin

nincs
van

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5121 Dátum: 2009 Február 23, 19:31:39 »

Készülj hidegre-melegre Smiley természetesen lehet olcsóbb is drágább is. De KIZS mindjárt úgyis megmondja hogy napi használatra ott a T4 slavia919 meg megmondja hogy az űrbe is egy léghűtéses T2-vel menne Smiley így a végén kicsit majd összezavarodsz de majd letisztul. De ha engem kérdezel BigBug mondhat valamit és a T3 lehet az aranyközépút ha mégis T2 akkor az legyen T2b (felsőindexes).

2 óra flexelés és a tiéd is B  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #5120 Dátum: 2009 Február 23, 19:30:33 »

A T2a és T2b között motorilag van valami különbség? Még zöldfülű vagyok a buszok körében Roll Eyes
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5119 Dátum: 2009 Február 23, 19:30:16 »

van mégegy eladó? Grin
hétvégére még akár lehetne is  Wink
de most nincs

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #5118 Dátum: 2009 Február 23, 19:28:53 »

Készülj hidegre-melegre Smiley természetesen lehet olcsóbb is drágább is. De KIZS mindjárt úgyis megmondja hogy napi használatra ott a T4 slavia919 meg megmondja hogy az űrbe is egy léghűtéses T2-vel menne Smiley így a végén kicsit majd összezavarodsz de majd letisztul. De ha engem kérdezel BigBug mondhat valamit és a T3 lehet az aranyközépút ha mégis T2 akkor az legyen T2b (felsőindexes).

Köszönöm, az ajánlatot , gyönyörű szép buszod van, nagyon tetszik ez a színpár (talán a kárpitozásban találhatnék egy két mákszemet..) , sajnos talán a bemutatkozásom során elkerülte a figyelmed az az apróság, hogy nem vetnek föl az anyagiak ...
Lehet, hogy ez naivitás a részemről,hogy ennél ólcsóbb lehet az én általam vágyott jármű? Szerintetek mi az az összeg amíből egy mindennapi használatra alkalmas (akár szépen fényezett és ép kárpitozású) t2 megvásárolható , elkészíthető?

RNIE
« Hozzászólás #5117 Dátum: 2009 Február 23, 19:28:42 »


azt gondolom neked inkább t3 kéne ha napi használatú verdát keresel


van mégegy eladó? Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5116 Dátum: 2009 Február 23, 19:24:34 »

Köszönöm, az ajánlatot , gyönyörű szép buszod van, nagyon tetszik ez a színpár (talán a kárpitozásban találhatnék egy két mákszemet..) , sajnos talán a bemutatkozásom során elkerülte a figyelmed az az apróság, hogy nem vetnek föl az anyagiak ...
Lehet, hogy ez naivitás a részemről,hogy ennél ólcsóbb lehet az én általam vágyott jármű? Szerintetek mi az az összeg amíből egy mindennapi használatra alkalmas (akár szépen fényezett és ép kárpitozású) t2 megvásárolható , elkészíthető?
5-700e ft
azt gondolom neked inkább t3 kéne ha napi használatú verdát keresel

üdv a klubban BB

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #5115 Dátum: 2009 Február 23, 19:20:59 »

egymillió hétért viheted az enyémet  Evil
http://s450.photobucket.com/albums/qq229/bushi_hun/T2a_camper/?albumview=grid

<beszúrt kép törölve>

Köszönöm, az ajánlatot , gyönyörű szép buszod van, nagyon tetszik ez a színpár (talán a kárpitozásban találhatnék egy két mákszemet..) , sajnos talán a bemutatkozásom során elkerülte a figyelmed az az apróság, hogy nem vetnek föl az anyagiak ...
Lehet, hogy ez naivitás a részemről,hogy ennél ólcsóbb lehet az én általam vágyott jármű? Szerintetek mi az az összeg amíből egy mindennapi használatra alkalmas (akár szépen fényezett és ép kárpitozású) t2 megvásárolható , elkészíthető?

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #5114 Dátum: 2009 Február 23, 19:19:46 »

utána néztem, igazad van
kb. fél éve nem kell menetlevél magánszemélynek

de attól még teherautó Smiley

senki nem vitatta tgk e.csak arra probaltam vilagitani h tgk megsem kell menetlevel,szal hatha sulyadonal is van vmi kavaras Smiley

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5113 Dátum: 2009 Február 23, 19:19:24 »

utána néztem, igazad van
kb. fél éve nem kell menetlevél magánszemélynek

de attól még teherautó Smiley

Nem is értettem, hogy az Illatos úton miért nem állítanak meg mostanság kisteherautókat. Régebben csak olyanokat "fogtak meg". Manapság a betonszállítókra hajtanak (ami nem nehéz dolog, mivel a betongyár bejáratánál állnak).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #5112 Dátum: 2009 Február 23, 19:18:54 »

Ki mondta, hogy nem kell menetlevél?
Teherautó és kész. Pont. Senkit sem érdekel, hogy magánszemély. Menetlevél is kell.
Július 1-től a természetes személy által magánhasználatra tartott járművek esetében nem kell a menetlevelet vezetni, azonban az e dátum előtt kiszabott bírságokra ez nincs semmilyen hatással.


új számom van:20 592 5434
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5111 Dátum: 2009 Február 23, 19:17:56 »

minden tiszteletem a tied,de ennek nezz utana.

utána néztem, igazad van
kb. fél éve nem kell menetlevél magánszemélynek

de attól még teherautó Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5110 Dátum: 2009 Február 23, 19:17:08 »

Ki mondta, hogy nem kell menetlevél?
Teherautó és kész. Pont. Senkit sem érdekel, hogy magánszemély. Menetlevél is kell.
már nem kell ha tulajdonos privát használja

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5109 Dátum: 2009 Február 23, 19:16:41 »

Ki mondta, hogy nem kell menetlevél?
Teherautó és kész. Pont. Senkit sem érdekel, hogy magánszemély. Menetlevél is kell.
Nem kell, nyár óta. Magán célra történő használta esetén.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5108 Dátum: 2009 Február 23, 19:14:21 »

tudom.leirtak,csak az a kerdesem h ez igy van e.mert hogy teherauto de maganszemely, stb.arra gondolok h pl menetlevel sem kell.ha igy van elfogadom,csak nemtom nem e az onkorm nem tudja jol.

Ki mondta, hogy nem kell menetlevél?
Teherautó és kész. Pont. Senkit sem érdekel, hogy magánszemély. Menetlevél is kell.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #5107 Dátum: 2009 Február 23, 19:10:43 »

doka = teherautó
teherautónál pedig az üres tömeg + a terhelhetőség fele számít a súlyadó alapjának (1300kg a kocsi + 1 tonnával terhelhető = 1800kg után fizetsz)
tudom.leirtak,csak az a kerdesem h ez igy van e.mert hogy teherauto de maganszemely, stb.arra gondolok h pl menetlevel sem kell.ha igy van elfogadom,csak nemtom nem e az onkorm nem tudja jol.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5106 Dátum: 2009 Február 23, 19:06:53 »

dokasok!ki mennyit fizet sulyadot?nekem ma jott ki...

doka = teherautó
teherautónál pedig az üres tömeg + a terhelhetőség fele számít a súlyadó alapjának (1300kg a kocsi + 1 tonnával terhelhető = 1800kg után fizetsz)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #5105 Dátum: 2009 Február 23, 18:57:47 »

Itt egy király avatar kép, ha esetleg valaki unja a régit:
dokasok!ki mennyit fizet sulyadot?nekem ma jott ki...

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5104 Dátum: 2009 Február 23, 18:57:12 »

Itt egy király avatar kép, ha esetleg valaki unja a régit:
PÓLÓRA VELE!

Tóth Zoltán
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #5103 Dátum: 2009 Február 23, 18:56:16 »

Itt egy király avatar kép, ha esetleg valaki unja a régit:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #5102 Dátum: 2009 Február 23, 16:08:27 »

egymillió hétért viheted az enyémet  Evil
http://s450.photobucket.com/albums/qq229/bushi_hun/T2a_camper/?albumview=grid



Nagyon megtisztelő a gondolat , de  én továbbra is buszt szeretnék (a család stb.. nem értékelik annyira a platót...)

Meg nekem a nyugati határszél kicsit távoli is

Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 [419] 420 421 422 423 424 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.