www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:38:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5293136 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4101 Dátum: 2009 Január 07, 12:57:34 »

17 EFt (ha jól tudom)

a boltban  Grin

érdekes, hogy typ1 1600cm3 = 4000 ft , typ4 2000cm3 = 17000ft
miért??? annyira bonyolult picit más formákat kisajtolni, kivágni?

talán olcsóbban legyártják : http://www.tothtomites.hu/

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4100 Dátum: 2009 Január 07, 12:50:04 »

két év alatt én is kilakatolom féláron  Grin a t4-esem  11 hónap alatt összeraktam közben napi használatban volt.

nem várnék még 2 évet  Undecided
tavaszra autót szeretnék Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4099 Dátum: 2009 Január 07, 12:49:33 »

hogyé adod?  Wink
17 EFt (ha jól tudom)
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #4098 Dátum: 2009 Január 07, 12:40:12 »

tud valaki jó lakatost ?

magyar gabi 2 évet mondott, tóth béla még azt sem tudja...  Undecided
két év alatt én is kilakatolom féláron  Grin a t4-esem  11 hónap alatt összeraktam közben napi használatban volt.

06208005898
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4097 Dátum: 2009 Január 07, 12:19:46 »

Itt mindenkinek tökszáraz a typ4-e? Roll Eyes

hogyé adod?  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
RNIE
« Hozzászólás #4096 Dátum: 2009 Január 07, 12:10:35 »

Itt mindenkinek tökszáraz a typ4-e? Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pallus
Hozzászólások: 174


« Hozzászólás #4095 Dátum: 2009 Január 07, 11:53:09 »

Mi a zára?

ELADO
Megnevezés:
 Zsanér takaró T2 68-79
 
Cikkszám:
 7590
 
Állapot:
 használt


(kép illusztráció)

Volkswagen Transpoter Type2 1979
Vespa PX 200 1981
http://vwt2.blogspot.com
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #4094 Dátum: 2009 Január 07, 11:49:07 »

ELADO
Megnevezés:
 Zsanér takaró T2 68-79
 
Cikkszám:
 7590
 
Állapot:
 használt


(kép illusztráció)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4093 Dátum: 2009 Január 06, 22:09:25 »

hegyeken,meg dombokon....de nemvészesen azért ottsem....de én jobbnak láttam visszacserélni,de én fosos vagyok.....szerintem simán használhatu ugy Wink

Visszatérnék még egy kicsit a váltó témához. Mi van akkor, ha a venti szíjtárcsája helyett esztergáltatok egy annyival kisebbet, amennyi az átételek közötti különbség? Így kisebb fordulatnál is meglenne a megfelelő hűtés.

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4092 Dátum: 2009 Január 06, 22:04:41 »

Köszi az infókat a kályhával kapcsolatban, ha kivettem belőle az üléseket, meg a szőnyegeket, rakok bele egy aksit, benzin van benne asszem, de lehet, hogy egy literes üvegből fog táplákozni, magamhoz veszek egy poroltót, és kipróbálom.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4091 Dátum: 2009 Január 06, 21:59:06 »

soha ilyesmit nem rakok a buszomba de még a gázt is kikötöttem

Gázpedál helyett akkor mi van? Vagy a "valaki húzzon már el!" módszert választottad? Mondjuk az ráadásul sokkal költségtakarékosabb, ezt első kézből tudom Grin

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4090 Dátum: 2009 Január 06, 21:30:42 »

soha ilyesmit nem rakok a buszomba de még a gázt is kikötöttem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4089 Dátum: 2009 Január 06, 21:11:47 »

Ha egy benzinkályha belobban, akkor oda sok víz kell. Mondjuk annyi ami belepi a kocsit.
mert mint tudjuk nem oldódik!! (és könnyebb a víznél)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4088 Dátum: 2009 Január 06, 21:10:32 »

... Ja meg tettem bbe egy flakkon vizet oltani, de az úgyis blefagy....

Ha egy benzinkályha belobban, akkor oda sok víz kell. Mondjuk annyi ami belepi a kocsit.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #4087 Dátum: 2009 Január 06, 20:58:45 »

azt kihagytam...azt azért kivezette Wink


Nem kell megijedni, ha netán felrobbanna kitud repülni a hátsószélvédőn. Ja meg tettem bbe egy flakkon vizet oltani, de az úgyis blefagy.
Majd holnap reggel ötkor meggyek úgyis bedurrantok a vasba.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4086 Dátum: 2009 Január 06, 20:54:48 »

égésterméket tüdőre vette ?   
azt kihagytam...azt azért kivezette Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4085 Dátum: 2009 Január 06, 20:53:52 »

MÁGUS komám nembonyolitotta tul a kályha dolgot,fázott a téli bogarában,kivette a dokábol a kályhát,kivette a bogárbol a kalaptartot vagy mi(a hátso szélvldönél)oda behajitotta a kályhát,dobott rá egy tankot,rakott rá egy éjjelilámpa kapcsolot a ventillátornak,a inditásnak"gyujtásnak"meg összeérint két drotot,a kályhára flexi csö,minden müködik kifogástalanul!! Smiley Wink
nem kell elveszni a részletekben Wink

égésterméket tüdőre vette ?   

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4084 Dátum: 2009 Január 06, 20:44:37 »

MÁGUS komám nembonyolitotta tul a kályha dolgot,fázott a téli bogarában,kivette a dokábol a kályhát,kivette a bogárbol a kalaptartot vagy mi(a hátso szélvldönél)oda behajitotta a kályhát,dobott rá egy tankot,rakott rá egy éjjelilámpa kapcsolot a ventillátornak,a inditásnak"gyujtásnak"meg összeérint két drotot,a kályhára flexi csö,minden müködik kifogástalanul!! Smiley Wink
nem kell elveszni a részletekben Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #4083 Dátum: 2009 Január 06, 20:38:43 »

Üdv!!
Boldog új évet mindenkinek!!
Egy kérdésem lenne, hogy egy váltó felujitás mibe fáj?Kidobálja a 4-iket, lehet hogy rudazat probléma?bár próbáltam rajta állitani, de nem változott semmit.Úgyhogy gondolom a váltó hibája?!A váltóba csatlakozó kis rúd eléggé lötyög oldalirányba, ez normális?Várnék tapaszatalatokat, hogy minek álljak neki, mert nem kis meló, föleg garázs hiányában...
Előre is köszönöm!!

Szevasz! Én mint a volt piros buszod karbantrtója azt javaslom hogy rakj tüzet a buszod körül, ha nincs fűtött garázsod és ess neki. Nem egy nagy szám kicserélni a komplett váltót. Kb egy délelőtt tokkal vonóval. Sok sikert.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4082 Dátum: 2009 Január 06, 20:09:55 »

Én erre gondoltam... Ez itt a kályha eleje, az autó orra felé eső rész. Innen gyün ki a meleg levegő, ami 3 helyen megy be az utastérbe. Itt meg így 4 cső van...
1es 2-es megy középre és hátra, a legnagyobb középső előre, és aztán a "?" vagy felesleges az Y kiágazás egyik ága... gondolom én, de lehet hülye vagyok Tongue

a "?" jeles visszakanyarodó cső, az átjáró alatti befúvóhoz vezet (nem átjáros buszban is ott van)

gondolom az évek folyamán betömték rozsdával és padlószőnyeggel...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4081 Dátum: 2009 Január 06, 20:06:10 »

Én erre gondoltam... Ez itt a kályha eleje, az autó orra felé eső rész. Innen gyün ki a meleg levegő, ami 3 helyen megy be az utastérbe. Itt meg így 4 cső van...

A kanyarba visszakanyarodó cső az megy a küszöbbe.
A másik kettő valszeg a hátsó rész fűtését szolgálná egy kocka buszban, de neked nincs ilyened. Dugózd le. Vagy ha találsz helyet ahol be tud fújni hátra, akkor ott vezesd be a levegőt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #4080 Dátum: 2009 Január 06, 20:03:42 »

Egy cső megy előre a műszerfalhoz.
Egy cső megy az vezetőfülke és a hátsó rész közötti "küszöbbe" (a két első ülés között). Az alsóindexesben ennek külön szabályozó csapja van a vezető ülés alatt (a jobb bokádnál asszem).
Egy cső megy a leghátsó üléssorhoz.

Én erre gondoltam... Ez itt a kályha eleje, az autó orra felé eső rész. Innen gyün ki a meleg levegő, ami 3 helyen megy be az utastérbe. Itt meg így 4 cső van...
1es 2-es megy középre és hátra, a legnagyobb középső előre, és aztán a "?" vagy felesleges az Y kiágazás egyik ága... gondolom én, de lehet hülye vagyok Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte]

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4079 Dátum: 2009 Január 06, 20:02:39 »

vannak fórumok ahol egy dízelesért 2 benzinest is kapnál sztem
benzinest eladtuk
apám területe ez a kályhás dolog, ő akart ilyet, ő is vette
benne van egy kosárban, rárakjuk az aksit meg gázolajat és már megy is, egyik buszból mehet a másikba, mobil kályha  Cool
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4078 Dátum: 2009 Január 06, 19:58:24 »

dehogy Evil
amúgy nem tudom miért pont dízel, de műkszik Smiley

mondjuk a dízelesbe beleöntheted a használt motorolajodat (is)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4077 Dátum: 2009 Január 06, 19:55:49 »

dehogy Evil
amúgy nem tudom miért pont dízel, de műkszik Smiley
vannak fórumok ahol egy dízelesért 2 benzinest is kapnál sztem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4076 Dátum: 2009 Január 06, 19:53:16 »

Mert belepattintanak egy dízel mocit is, így nem kell 2 tank. :-)

dehogy Evil
amúgy nem tudom miért pont dízel, de műkszik Smiley
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4075 Dátum: 2009 Január 06, 19:40:45 »

...
Nálad mintha lenne egy fölösleges kivezetés... (sajna nincs itt a busz hogy alánézzek, meg asszem lezakózott a mutkor néhány cső ((vagy a zoka tépte le mert már alig tartotta vmi Cheesy )))

Egy cső megy előre a műszerfalhoz.
Egy cső megy az vezetőfülke és a hátsó rész közötti "küszöbbe" (a két első ülés között). Az alsóindexesben ennek külön szabályozó csapja van a vezető ülés alatt (a jobb bokádnál asszem).
Egy cső megy a leghátsó üléssorhoz.
Egy csövön kipufog.
Egy csövön kapja a levegőt az égéstér.
Egy csövön megy be az a levegő amit felmelegít. Ebbe a csőbe a motor nyomja a levegőt és/vagy egy külső venti ami a motortérben van. A külső ventinek az az előnye, hogy ha nem vagy csak kicsit jár a motor, akkor is fúj.
Egy csövön folyik bele a benzin.
Meg még kap egy stabil 12V-ot meg egy kapcsolt 12V-ot.

Asszem ennyi.

A benzinpumpa magától nem jár, az égéstér ventillátora szabályozza. Ha nem jár a venti, nem folyik a benzin.
Két hőérzékelője van, az egyik a kifújt levegő hőmérsékletét figyeli és X hőfok felett lekapcsolja a Y hőfok alatt felkapcsolja a kályhát (ezzel sorosan vagy helyette be lehet kötni egy sima szobai termosztátot a busz belsejébe és akkor olyan hőfokot állítaszbe amit csak akarsz.)
A másik hőérzékelő magát az égésteret figyeli és ha túlmelegszik, akkor vészleállítja a kályhát. Ekkor a vezérlőn levő kis pöcök átbillentésével lehet újraindítani (az egy sima bimetálos biztosíték egyébként).
A kályha "intelligens", magyarán magától ki-be kapcsolgat, lekapcsolás esetén lehülésig kiszellőzteti magát (mindegy milyen okból kapcsolódik ki). Elég biztonságos szerkezet.
A ki-be kapcsolgatást nem szereti. Ha bekapcsoltad hagyd járni pár percig, különben "megszívja" magát és kurva nagyot durran.

Nekem olyan 4-5 deci benzint evett óránként (ha állandóan járt) és ha odakint 0-5 fok volt, akkor kisgatyában lehetett izzadni a buszban (gatyában, kitakarózva aludtam benne). Bár nekem nem BA6 volt, hanem BN4 és nekem belül volt (nem a külső hideg levegőt fűtötte fel, hanem a bentit keringtette).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4074 Dátum: 2009 Január 06, 19:20:36 »

Mert belepattintanak egy dízel mocit is, így nem kell 2 tank. :-)

ne  Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4073 Dátum: 2009 Január 06, 18:51:43 »

Mert belepattintanak egy dízel mocit is, így nem kell 2 tank. :-)

miért pont dízel ?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4072 Dátum: 2009 Január 06, 18:49:09 »

nekünk egy eberspacher(asszem) dízel kályha lesz a buszban Smiley
miért pont dízel ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4071 Dátum: 2009 Január 06, 18:45:48 »

nekünk egy eberspacher(asszem) dízel kályha lesz a buszban Smiley
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #4070 Dátum: 2009 Január 06, 18:17:06 »

bocsi tegnap nem irtam oda EBERSPACHER  van nállam és egyébként vezetékekérdekelnéne mert a köteg közepe hiányzik.ezért jó lenne komplet kapcsolási rajz


Ahogy KIZS írta. Cheesy Ennél komplettebbet én sem tudok Cheesy Kapcs rajz a 26. oldalon

Avagy neked nem ilyen van?

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető robgt
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #4069 Dátum: 2009 Január 06, 18:16:35 »

mostmár tudok konkrét képet rolla  "thesamba.com"
Nem elérhető robgt
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #4068 Dátum: 2009 Január 06, 18:08:54 »

bocsi tegnap nem irtam oda EBERSPACHER  van nállam és egyébként vezetékekérdekelnéne mert a köteg közepe hiányzik.ezért jó lenne komplet kapcsolási rajz
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #4067 Dátum: 2009 Január 06, 17:43:22 »

Piros: utastérbe meleg levegő
Zöld: kipufogó (itt hátra kivezeti, nálam oldalt van hozzá egy cső)
Kék: szívja a levegőt
23-as: venti (nekem megmihálylott)
Nálad mintha lenne egy fölösleges kivezetés... (sajna nincs itt a busz hogy alánézzek, meg asszem lezakózott a mutkor néhány cső ((vagy a zoka tépte le mert már alig tartotta vmi Cheesy )))

[a csatolmányt egy admin törölte]

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4066 Dátum: 2009 Január 06, 17:34:07 »

tud valaki jó lakatost ?

magyar gabi 2 évet mondott, tóth béla még azt sem tudja...  Undecided
tudok, de az neked messze van  Evil
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #4065 Dátum: 2009 Január 06, 17:24:54 »

A képeken látok egy ventit a motortérben is, ami a hőcserélőbe fújja a levegőt.
A kimenő oldalon van egy 3-as elágazás, amiből nekem kettő üres, a képen amennyire ki tudom venni a háromból egy előre, egy a közéső üléssor elött alulra, a harmadik meg valahova a hátsó üléssor elé mehet, de azt nemnagyon tudom kivenni sajnos.

Ha valakinek van használahó infója esetleg  fényképei, azt is megköszönném.   

Eberspaecher BA6.
Az 2.0 motor ahol a motortérben is van venti szvsz. Nekem is ilyen kályhám van, de 1.6. Mi alulra raktunk egy ventit plusszba.
T2b-ben volt ilyen, elméletileg. Kicsit bonyolultak a képek a manualban. Elméletileg 2 helyen is szív levegőt. Egy helyen kipufog. Az utastérbe (legalábbis nálam) előlre is megy cső, első uléssor alatt 3 lyukhoz is. meg középső üléssor alá is. De elvileg gyárilag a hátsó üléssor alatt is kéne legyen vmi befújó... vagy nemtom.

[a csatolmányt egy admin törölte]

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető Závodszky Iwán
Hozzászólások: 2023


ZDESIGN for VOLKS and ROLL.5

« Hozzászólás #4064 Dátum: 2009 Január 06, 17:08:39 »

Aki esetleg lemaradt vagy csak „pótrendelni” szeretne, az nézze a:

„matrica, naptár, csecse-becse topicot” Wink

Üdv.: Iwy


Qzma, ez Neked is szól Wink


20/9392-292

HAMAROSAN KAPHATÓ:

Pólók: www.polo-art.hu/index2.php

Bogaras pólók az egyéb termékek kategóriában
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4063 Dátum: 2009 Január 06, 17:06:45 »

tud valaki jó lakatost ?

magyar gabi 2 évet mondott, tóth béla még azt sem tudja...  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4062 Dátum: 2009 Január 06, 10:30:14 »

bontottunk black pittel egy ezüst t2őt 2 éve kb.
abban is ugyan ez a kályha volt gyárilag
ezekhez van az a hasvédő, vagy mi a szar

és szerintem webasto Smiley (fogalmam sincs, de nem mind1?) Smiley

mondom, hogy Eberspaecher, nem Webasto
alsóindexesbe biztosan nem raktak ilyen kályhát, mert akkor még nem is gyártottak ilyet, de attól függetlenül szépen illik bele
van "haspáncél", de nem csak a kályhás hanem minden buszhoz, a motor kivételével a busz teljes aljára létezik ilyen gyárilag
macera, mert megragad benne a dzsuva és rohadni kezd (szét is van rohadva mind)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.