www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:38:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 441 442 443 444 445 [446] 447 448 449 450 451 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5293139 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4061 Dátum: 2009 Január 06, 09:16:29 »

ide is beraknám  Roll Eyes

T2a hátsó lökhárítót keresek megvételre.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #4060 Dátum: 2009 Január 06, 09:11:36 »

Akkor én inkább keresnék egy bontott váltót, tuti nem állnék neki nagyjavítani.  Az nem olyan ritka szerintem.szvsz.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #4059 Dátum: 2009 Január 06, 09:06:23 »

Számot megnézem majd, sima 1.6 (AD)  rövidváltóval (1970)Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 06, 09:08:05 írta atesbus »
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #4058 Dátum: 2009 Január 06, 09:02:27 »

Elsőként is nézd meg a váltó számát. Addig ne tervezz felújítást szvsz. Váltó és váltó között nagy különbség van, főleg, hogy érdemes -e nekiállni, ha nem a rudazat a hibás.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #4057 Dátum: 2009 Január 06, 08:58:26 »

Üdv!!
Boldog új évet mindenkinek!!
Egy kérdésem lenne, hogy egy váltó felujitás mibe fáj?Kidobálja a 4-iket, lehet hogy rudazat probléma?bár próbáltam rajta állitani, de nem változott semmit.Úgyhogy gondolom a váltó hibája?!A váltóba csatlakozó kis rúd eléggé lötyög oldalirányba, ez normális?Várnék tapaszatalatokat, hogy minek álljak neki, mert nem kis meló, föleg garázs hiányában...
Előre is köszönöm!!
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #4056 Dátum: 2009 Január 06, 08:47:57 »

Eberspaecher BA6
A kocka busz gyári kályhája, de gömbölűbe is jó

ha a kályha működik, akkor általában az a második legnagyobb probléma, hogy elől az a kis csonk ahol bemegy a meleg, na az szitává szokott rohadni
bontottunk black pittel egy ezüst t2őt 2 éve kb.
abban is ugyan ez a kályha volt gyárilag
ezekhez van az a hasvédő, vagy mi a szar

és szerintem webasto Smiley (fogalmam sincs, de nem mind1?) Smiley

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4055 Dátum: 2009 Január 05, 23:50:48 »

A képeken látok egy ventit a motortérben is, ami a hőcserélőbe fújja a levegőt.
A kimenő oldalon van egy 3-as elágazás, amiből nekem kettő üres, a képen amennyire ki tudom venni a háromból egy előre, egy a közéső üléssor elött alulra, a harmadik meg valahova a hátsó üléssor elé mehet, de azt nemnagyon tudom kivenni sajnos.

Ha valakinek van használahó infója esetleg  fényképei, azt is megköszönném.   

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4054 Dátum: 2009 Január 05, 23:33:12 »


Köszi a linket, örök hála érte. 

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4053 Dátum: 2009 Január 05, 23:22:51 »


Komplett manual:
http://www.vintagebus.com/techinfo/eber/index.html

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #4052 Dátum: 2009 Január 05, 23:19:53 »

Eberspaecher BA6
A kocka busz gyári kályhája, de gömbölűbe is jó

ha a kályha működik, akkor általában az a második legnagyobb probléma, hogy elől az a kis csonk ahol bemegy a meleg, na az szitává szokott rohadni

Ezt találtam róla: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=686845

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4051 Dátum: 2009 Január 05, 23:16:17 »

Na akkor mi is ez? Én annyit látok hogy vmi BA 6 tip.jelzésű

Eberspaecher BA6
A kocka busz gyári kályhája, de gömbölűbe is jó

ha a kályha működik, akkor általában az a második legnagyobb probléma, hogy elől az a kis csonk ahol bemegy a meleg, na az szitává szokott rohadni

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4050 Dátum: 2009 Január 05, 23:08:34 »

És raktam fel új képeket is.  Grin

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4049 Dátum: 2009 Január 05, 23:07:57 »

Amúgy megcsináltam az oldalt, ha gondolod nézd meg a képeket.
Írtam hozzájuk megjegyzéseket.

Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #4048 Dátum: 2009 Január 05, 23:06:49 »

Lehet, hogy Holló mégis téved? 

Amit én írtam tipus nem márka vagy gyártmány

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4047 Dátum: 2009 Január 05, 23:01:38 »

Lehet, hogy Holló mégis téved? 

Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #4046 Dátum: 2009 Január 05, 22:57:24 »

Senki nem állította az ellenkezőjét, de nekem ami infóm van az állófűtésről azt tőled tudom, ezért írtam, hogy Te montad.
Ha mégsem Webasto, akkor nem én tévedtem, hanem Te.  Grin
Na akkor mi is ez? Én annyit látok hogy vmi BA 6 tip.jelzésű

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4045 Dátum: 2009 Január 05, 22:55:33 »

holló nem hazudik, max téved, de akkor védi a maga igazát Smiley

Senki nem állította az ellenkezőjét, de nekem ami infóm van az állófűtésről azt tőled tudom, ezért írtam, hogy Te montad.
Ha mégsem Webasto, akkor nem én tévedtem, hanem Te.  Grin

Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #4044 Dátum: 2009 Január 05, 22:51:20 »

Ha jól gondolom ilyen (mármint a fűtés):
 <beszúrt kép törölve>

Ennek mi a típusa?
márpedig illen
holló nem hazudik, max téved, de akkor védi a maga igazát Smiley

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4043 Dátum: 2009 Január 05, 22:45:37 »

Nekem Holló azt mondta ez Webasto.

Lebontottam a burkolatot, az aljáról, hogy meg tudjam nézni.
Sajna az adattáblának csak a helyét találtam meg.

Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #4042 Dátum: 2009 Január 05, 22:28:33 »

konkrétabban milyen állófűtésről van szó? mert kapcsolási rajzot (is) tudok, csak ugye nem mindegy, hogy mihez

Ha jól gondolom ilyen (mármint a fűtés):
 

Ennek mi a típusa?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 22:35:08 írta kuncapetyka »

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4041 Dátum: 2009 Január 05, 22:21:18 »

Ha rólam van szó, mint új buszosról, itt tudjátok megnézni a képeket.

http://dpestipartyzanok.extra.hu/?page_id=226

vannak még hibák az oldalban (is), buzi WP nem akarja az igazságot, de újra rágyórok a témára, ha lesz időm.
A felújítással kapcsolatban, meg minden segítséget megköszönök, ugyanis amit csak tudok szeretnék magam csinálni, persze az ésszerűség határain belül, ugyanis asztalos vagyok meg cipész, nem pedig autószerelő meg kasznis.

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4040 Dátum: 2009 Január 05, 20:59:19 »


 ugyanolyan állofutésed van mint ami nállam van,ha dudtok kapcsolási rajzot megköszöném


konkrétabban milyen állófűtésről van szó? mert kapcsolási rajzot (is) tudok, csak ugye nem mindegy, hogy mihez
Nem elérhető robgt
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #4039 Dátum: 2009 Január 05, 20:11:42 »

ja a váltos témához meg annyit nekemis hosszú váltom van 1.6al de kisebb kerékel még nem tudom mit fog menni maj kiderül ha kész lesz.
Nem elérhető robgt
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #4038 Dátum: 2009 Január 05, 20:07:03 »

Sziasztok. Boldog új évet mindenkinek . ahogy nézem ujab buszos tulaj van ,gratulálok sok sikert .ha jól látam  a képeket neked ugyanolyan állofutésed van mint ami nállam van,ha dudtok kapcsolási rajzot megköszöném
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 20:12:12 írta robgt »
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4037 Dátum: 2009 Január 05, 19:44:16 »

Buszba 1.6-os motorhoz én nem tennék hosszú váltót. Gyárilag sem raktak.
Rövid váltóval is megfutja 120-130-at, bár az már nagyon a vége a motornak.



És mi a helyzet a félhosszú váltóval?

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4036 Dátum: 2009 Január 05, 19:40:08 »

Buszba 1.6-os motorhoz én nem tennék hosszú váltót. Gyárilag sem raktak.
Rövid váltóval is megfutja 120-130-at, bár az már nagyon a vége a motornak.

Ha mondjuk nyernék a lottón, akkor én egy szép alsóindexest csinálnék tárcsafékkel, 1.8 körüli typ1 motorral, valami nagyobb fajta központi karbival és egy pici kis turbo-val és persze szépen megültetve. Jöjjön ki 90LE a motorból, az már bőven elég ehhez a buszhoz. De ez így alsó hangon is két misi és egy év...
énis viszacseréltem Wink
a rövidváltos 120-130 azért már szerintem elég síratós Undecided
de nem kell ezekkel annyira menni,szerintem amugysem,vagy ha igen,akkor csináljon az ember mást is a buszal,hogy a kanyarban feküdjön is,meg megáljon,ha kell,meg stb
ha választhatnék motort,énis valami hasonlot választanék Wink 1.8 körüli typ1 Wink
hegyeken,meg dombokon....de nemvészesen azért ottsem....de én jobbnak láttam visszacserélni,de én fosos vagyok.....szerintem simán használhatu ugy Wink
nahh az mindenféleképp,szerintem is!!
idáig nekem nemvolt,de tavaszal az lesz az elsö,amit kap!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4035 Dátum: 2009 Január 05, 19:29:05 »

Buszba 1.6-os motorhoz én nem tennék hosszú váltót. Gyárilag sem raktak.
Rövid váltóval is megfutja 120-130-at, bár az már nagyon a vége a motornak.

Ha mondjuk nyernék a lottón, akkor én egy szép alsóindexest csinálnék tárcsafékkel, 1.8 körüli typ1 motorral, valami nagyobb fajta központi karbival és egy pici kis turbo-val és persze szépen megültetve. Jöjjön ki 90LE a motorból, az már bőven elég ehhez a buszhoz. De ez így alsó hangon is két misi és egy év...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4034 Dátum: 2009 Január 05, 19:27:08 »

hegyeken,meg dombokon....de nemvészesen azért ottsem....de én jobbnak láttam visszacserélni,de én fosos vagyok.....szerintem simán használhatu ugy Wink

Szeretnék rakni a buszba olajhőfokmérőt, ha gond van, félreállok. 

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4033 Dátum: 2009 Január 05, 19:10:20 »

Nagyon melegedett?
hegyeken,meg dombokon....de nemvészesen azért ottsem....de én jobbnak láttam visszacserélni,de én fosos vagyok.....szerintem simán használhatu ugy Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4032 Dátum: 2009 Január 05, 18:49:48 »

Az igaz, hogy a motor be van állva, de a kuplung új, legalábbis annak néz ki.

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4031 Dátum: 2009 Január 05, 18:47:19 »

olyant énis szeretnék,2.4-es typ1 et!!"OLCSON"
komolyra forditva,rohadt drága....
szerintem sima 1.6 és kész....
ha jo akkor az is jo,ha nemelég a végsebesség,akkor egy hoszuváltoval simán elmegy110-120-at,nem lesz rakéta,de a rakéta tulajdonság amugyis jo drága,akármilyen variáccioban is!!
ha hosszuváltot raksz 1.6 elé,akkor a hegyekben kell vigyázni!!én kicseréltem vissza rövidre,mert nem tecett az az átétel....nem ugy forgatta a ventilátort,ahogy én szerettem volna...

Nagyon melegedett?

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4030 Dátum: 2009 Január 05, 18:34:08 »

Köszi az infót.
A hosszúváltóval mi a helyzet?
Sima ügy, vagy ott is mókolni kell?  Huh
az sima ügy!!
ott a beszerzés a legnehezebb szerintem!ha megvan akkor csak sima csere,ha belefér,akkor dobhatsz rá egy normálisabb kuplungot,de ha nem akkor sincs gond Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4029 Dátum: 2009 Január 05, 18:31:59 »

Köszi az infót.
A hosszúváltóval mi a helyzet?
Sima ügy, vagy ott is mókolni kell?  Huh

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4028 Dátum: 2009 Január 05, 18:29:10 »

olyant énis szeretnék,2.4-es typ1 et!!"OLCSON"
komolyra forditva,rohadt drága....
szerintem sima 1.6 és kész....
ha jo akkor az is jo,ha nemelég a végsebesség,akkor egy hoszuváltoval simán elmegy110-120-at,nem lesz rakéta,de a rakéta tulajdonság amugyis jo drága,akármilyen variáccioban is!!
ha hosszuváltot raksz 1.6 elé,akkor a hegyekben kell vigyázni!!én kicseréltem vissza rövidre,mert nem tecett az az átétel....nem ugy forgatta a ventilátort,ahogy én szerettem volna...
meg lehet okosítani dupla weberrel meg tengelyel meg stb, de ezt majd a nálam okosabbak meg mondják Smiley
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4027 Dátum: 2009 Január 05, 18:25:21 »

AD-s moci volt benne, az valyon mekkorára alakítható anélkül, hogy a motor hamar kinyiffanjon, vagy a fogyasztás az egekbe menjen?

Láttam újságban 2,4-es typ1-es motort is, de gondolom ott más a motorblokk is.
olyant énis szeretnék,2.4-es typ1 et!!"OLCSON"
komolyra forditva,rohadt drága....
szerintem sima 1.6 és kész....
ha jo akkor az is jo,ha nemelég a végsebesség,akkor egy hoszuváltoval simán elmegy110-120-at,nem lesz rakéta,de a rakéta tulajdonság amugyis jo drága,akármilyen variáccioban is!!
ha hosszuváltot raksz 1.6 elé,akkor a hegyekben kell vigyázni!!én kicseréltem vissza rövidre,mert nem tecett az az átétel....nem ugy forgatta a ventilátort,ahogy én szerettem volna...

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4026 Dátum: 2009 Január 05, 14:27:12 »

AD-s moci volt benne, az valyon mekkorára alakítható anélkül, hogy a motor hamar kinyiffanjon, vagy a fogyasztás az egekbe menjen?

Láttam újságban 2,4-es typ1-es motort is, de gondolom ott más a motorblokk is.
a 2.4-hez elég sok pénz kell Roll Eyes
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4025 Dátum: 2009 Január 05, 13:01:03 »

AD-s moci volt benne, az valyon mekkorára alakítható anélkül, hogy a motor hamar kinyiffanjon, vagy a fogyasztás az egekbe menjen?

Láttam újságban 2,4-es typ1-es motort is, de gondolom ott más a motorblokk is.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4024 Dátum: 2009 Január 05, 12:48:12 »

csak ha be akarod építeni. mert akkor egy fél éjjelt, és az még mindig a gány kategória...

fél éjjel gányolást minden motorra rá kell szánni Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4023 Dátum: 2009 Január 05, 12:47:23 »

Uhh mire gondolsz?
Ráadásul nekem alsóindexes a vasam.

Alsóindexesbe minden typ4 motor berakása problémás és tök mindegy, hogy T3 vagy T2 volt a donor.
Flex használata elkerülhetetlen, rendes motortakaró lemez sose lesz hozzá.

A mai eszemmel én inkább egy 1.7-1.8-ra átépített typ1 motor raknék bele. Az eredeti lemezek meghagyásával.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4022 Dátum: 2009 Január 05, 10:35:41 »

Uhh mire gondolsz?
Ráadásul nekem alsóindexes a vasam.

ott még nagyobb a szívás, mert abban pl. a motor tartja a váltót is
(mondjuk a kivehető hátfal viszont egy-két dolgot picit könnyebbé tesz)

 
Oldalak: 1 ... 441 442 443 444 445 [446] 447 448 449 450 451 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.