www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 00:00:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5264321 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #18740 Dátum: 2011 November 06, 18:42:15 »

Ez nem az AZS busza....

nem tudok semmit.
akkor ki ismeri ezt? rajta van a bogárhátús matrica... (és mit keresett ott?)   Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18739 Dátum: 2011 November 06, 18:39:16 »

Ez nem az AZS busza. Az ugye magastetős...
Már ha Te nem tudsz többet és esetleg közben lecserélte... :-)))

BlackSistától kaptam egy derótot. Szóval a kép:

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #18738 Dátum: 2011 November 06, 18:30:42 »

BlackSistától kaptam egy derótot. Szóval a kép:

Süni
« Hozzászólás #18737 Dátum: 2011 November 05, 22:01:25 »

Piroska és a Farkas

http://www.youtube.com/watch?v=Y54ABqSOScQ
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18736 Dátum: 2011 November 05, 20:53:31 »

7-8 hozzászólás alatt
 Grin Grin Grin
Mostmá' azéserakombe. Grin
(a képet)

Tóth Zoltán
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #18735 Dátum: 2011 November 05, 20:46:56 »

Kiraly, akkor mar ketten lattatok ! :-)))
7-8 hozzászólás alatt
 Grin Grin Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18734 Dátum: 2011 November 05, 20:37:29 »

Yesssz! Cheesy
Kiraly, akkor mar ketten lattatok ! :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18733 Dátum: 2011 November 05, 20:19:26 »

Yesssz! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #18732 Dátum: 2011 November 05, 20:07:12 »

Mingyá,csak lemerült a telefon.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18731 Dátum: 2011 November 05, 20:01:49 »

ment
Mingyá,csak lemerült a telefon.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #18730 Dátum: 2011 November 05, 19:41:33 »

Küdd át nekem MMS-ben,oszt jól felrakom! Grin

ment
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18729 Dátum: 2011 November 05, 19:40:05 »

de nem találom az adatkábelem, így mutogatni nem tudom. délre eltűnt...
Küdd át nekem MMS-ben,oszt jól felrakom! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #18728 Dátum: 2011 November 05, 19:36:20 »

asszem a bokorarcú duzzogós kolléga narancs-fehér vesztfáliáját láttam ma reggel a lechner ödön utcában (a soroksári szervizútja a színház oldalán). gyártottam a telefonommal egy képet is róla, de nem találom az adatkábelem, így mutogatni nem tudom. délre eltűnt...
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #18727 Dátum: 2011 November 05, 13:57:33 »

Szia.

Itt találsz régi prosikat, azon szerintem látszik.
www.vwpix.org

Köszi meglesem.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #18726 Dátum: 2011 November 05, 11:30:15 »

http://www.thesamba.com/vw/archives/info/paintcodestype1.php

Hasznos színek és talán üléshuzatok.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #18725 Dátum: 2011 November 05, 09:51:41 »

Igen, most így van ahogy írtad. Kb. 40 cm hosszú cső vízszintesen hátrafelé figyel. Hallottam olyan tippet is, hogy a cső végét 90 fokkal lefelé kéne kanyarítanom, de eddig még nem jutottam el. Talán ma délután favágás után.    A kályha alján lévő kipucsonk átmérője adott. Innen nincs gyári folytatás, csak saját elgondolás szerinti cső. Ennek hossza és átmérője milyen módon számít a dologba? 
Tegyél be fotót a kályhádról. Nem tudom, hogy van neked elhelyezve.
Nem elérhető garu
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #18724 Dátum: 2011 November 05, 09:13:30 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne:
Az első ajtóknál hol kellene elválasztani a külső és a belső színt?
Két színnel berajzoltam, hogy melyik kettő között filózok.
Legjobb az lenne, ha lenne vkinek prospektusa, ahol látszik is.
T2B 1975 ( A kép színe csak illusztáció  Grin )
Köszi előre is.
Szoki
Szia.

Itt találsz régi prosikat, azon szerintem látszik.
www.vwpix.org
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #18723 Dátum: 2011 November 05, 03:27:21 »

Rossz helyen van a kipufogócső!
Igen, most így van ahogy írtad. Kb. 40 cm hosszú cső vízszintesen hátrafelé figyel. Hallottam olyan tippet is, hogy a cső végét 90 fokkal lefelé kéne kanyarítanom, de eddig még nem jutottam el. Talán ma délután favágás után.    A kályha alján lévő kipucsonk átmérője adott. Innen nincs gyári folytatás, csak saját elgondolás szerinti cső. Ennek hossza és átmérője milyen módon számít a dologba? 
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 05, 03:31:56 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #18722 Dátum: 2011 November 05, 00:30:48 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne:
Az első ajtóknál hol kellene elválasztani a külső és a belső színt?
Két színnel berajzoltam, hogy melyik kettő között filózok.
Legjobb az lenne, ha lenne vkinek prospektusa, ahol látszik is.
T2B 1975 ( A kép színe csak illusztáció  Grin )
Köszi előre is.
Szoki

[a csatolmányt egy admin törölte]

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #18721 Dátum: 2011 November 04, 18:56:54 »

Egyszerűen nem értem menetben mitől rontódik el,
Rossz helyen van a kipufogócső! Egy sípként funkcionál. Mint amikor egy kulcsba belefújsz. Egy 90 fokos csövet kell rárakni ami hátrafelé pufog ki. A menetszél vákumka is segíti ekkor az égéstermék távozását.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18720 Dátum: 2011 November 04, 18:50:02 »

Ha a másik kápit is ilyen állapotú, akkor nekem kell. Wink
hát, ha lehet, én kérném Cool
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18719 Dátum: 2011 November 04, 13:26:46 »

Nekem ilyen barna ajtókárpitom van párban. Amit fényképeztem az le van szedve a furnérról, mert ez volt a minta az enyémhez, de simán visszaragasztható. A másik nincs leszedve. Megvannak a szellőző rácsok is hozzá.
Legyen 3000ft / pár
Tanksapka kulccsal: 3000 ft
Ha a másik kápit is ilyen állapotú, akkor nekem kell. Wink
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #18718 Dátum: 2011 November 04, 09:50:35 »

... csak hátha valaki már rendelkezik tapasztalattal e téren.
Én is egy majd 100 %-os Barkas kályhára akadtam anno. A buszban a 3. üléssor alá építettem be. Ha nem mozdul a busz, tökéletes, fűt mint állat az idők végezetéig, de ha elindulok, 3-5 perc és vége. Csörög, csattog, durrog, füstöl piszkosul, úgyhogy nem használom, mert NEM MEREM. Nem mutatna túl jól a megyei újság címlapján a kiégett Egon.  Embarrassed Szóval alighanem Eberspacker lesz beépítve, vagy valamelyik gyári változat. Ha sikerül hozzájutnom. Amúgy a Barkas kályhát olyan igazi, békebeli szakibácsi rakta össze, aki már a 70-es évektől kezdve a Magyar Posta Barkasainak elektromos rendszerét, így a kályháit is javította sokszázszor, de akkor se tartom üzembiztosnak. Már unom ki/be szerelgetni.  Egyszerűen nem értem menetben mitől rontódik el, próbáltam már kisebb, nagyobb, hosszabb, rövidebb kipucsővel, amit fordítgattam oldalra, hátra, lefelé, de sehogy nem jött össze. Azért próbáld ki, hátha a vadonat új kályhával több sikered lesz, de mindig legyen nálad tűzoltókészülék! 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #18717 Dátum: 2011 November 04, 08:16:06 »

halk de láttam kigyulladni  Evil
Az akkor szarul volt bekötve, olvadó biztosíték leállítja a pumpát ha túlmelegszik.
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #18716 Dátum: 2011 November 03, 23:44:49 »

-nak mondják egyesek de ez smafu
halk mint a lepke..ing Grin
halk de láttam kigyulladni  Evil

06208005898
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18715 Dátum: 2011 November 03, 23:40:05 »

barkasz kályháról én anyit hallottam hogy nagyon hangos .....


-nak mondják egyesek de ez smafu
halk mint a lepke..ing Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #18714 Dátum: 2011 November 03, 23:36:01 »

barkasz kályháról én anyit hallottam hogy nagyon hangos Undecided
Nem az. Barkaszunk volt 1986-tól 1994-ig. Nagyon jó volt a kályhája.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18713 Dátum: 2011 November 03, 23:33:13 »

barkasz kályháról én anyit hallottam hogy nagyon hangos Undecided
Szerintem nem hangos, en ma' probaltam. (sot, van is 2, de nem hasznalom semmire Cheesy)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18712 Dátum: 2011 November 03, 23:20:55 »

Köszönöm a tippeket, és a tanácsokat, én a trabantos fórumon elég jókat olvastam róla, és egy teljesen használatlan példányt sikerült kifognom, azért vágtam bele.
Na majd letesztelem!
barkasz kályháról én anyit hallottam hogy nagyon hangos Undecided
hasalatti gyári kályhám van a buszomban, az jól műxik, egyedi bekötéssel....

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18711 Dátum: 2011 November 03, 23:17:22 »

A hétvégén találkoztam a Csabai kolbászfesztiválon áruló "kormányzoo" kollégával. Eddig nem ismertük személyesen egymást, de a busz egyből közös nevezőre hozott minket!  Grin

Örülök, hogy megismerkedtünk, és köszi az árengedményt!  Wink
részemről az öröm Wink
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #18710 Dátum: 2011 November 03, 22:22:40 »

A hétvégén találkoztam a Csabai kolbászfesztiválon áruló "kormányzoo" kollégával. Eddig nem ismertük személyesen egymást, de a busz egyből közös nevezőre hozott minket!  Grin

Örülök, hogy megismerkedtünk, és köszi az árengedményt!  Wink

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #18709 Dátum: 2011 November 03, 21:42:48 »

Sziasztok,

keresek T2B-hez tanksapkát és első ajtó kárpitot.
20/3415380

Köszi

Nekem ilyen barna ajtókárpitom van párban. Amit fényképeztem az le van szedve a furnérról, mert ez volt a minta az enyémhez, de simán visszaragasztható. A másik nincs leszedve. Megvannak a szellőző rácsok is hozzá.
Legyen 3000ft / pár
Tanksapka kulccsal: 3000 ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #18708 Dátum: 2011 November 03, 20:35:23 »

Üdvw

Nekünk is volt ilyen, a hátsó ülés alatt volt bent. A padlólemezen voltak lyukak (utólag kiderült több is mint amennyi kellett volna:-) az egyiken ment ki a kipufogó, a másikon szívta be a frisset. A kipufogós egy 90fokos csővel hátrafelé, a szívó meg előre fele volt hajlítva a padlólemez alatt, de ennek ellenére volt olyan eset, amikor a kipufogó gáz visszaszűrődött. Az üzembiztonsága nálunk sem volt jó: egyrészt (ahogy korábban is írták), ha teljesen kifogy a tank akkor nehezen indítani újra, valamint, ha nem használod sokáig (főleg nyár után), akkor ugyancsak megmakacsolja magát, és szenvedni kell mire beindul. Ja és beletelt egy jó időbe mire befűtötte a buszt annyira, hogy elől is lehetett érezni a meleget. Szóval mi kiba***uk, és szereztünk egy gyári kályhát. Ez utóbbi sokkal megbízhatóbb, jobbak a tapasztalatok.
A lényeg, hogy mindenképp olyan helyre tedd ahol könnyen hozzá lehet férni, valamint a szívó és kipufogó csövet ha tudod minél messzebbre tedd egymástól.


Köszönöm a tippeket, és a tanácsokat, én a trabantos fórumon elég jókat olvastam róla, és egy teljesen használatlan példányt sikerült kifognom, azért vágtam bele.
Na majd letesztelem!

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #18707 Dátum: 2011 November 03, 18:53:53 »

Üdvw
egy kis nosztalgia a II. Transporter-Találkozóról, a VWDepoban:
http://public.dsphoto.hu/t3/vw_depo_ii_transporter_talalkozo.pdf



Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18706 Dátum: 2011 November 03, 17:45:13 »

Sziasztok,

keresek T2B-hez tanksapkát és első ajtó kárpitot.
20/3415380

Köszi
Nekem van világos szürke ajtó kárpitom,párban,olyan,amin a fütés csatorna megy hátra az utastér felé.
Csatorna nincsen,a helye látszik,holnap fényképelek,ha igy is érdekel.

Tóth Zoltán
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #18705 Dátum: 2011 November 03, 15:48:03 »

Nagy valószínűséggel 8-10 napon belül eladósorba kerül egy MANO tetőcsomagtartó buszra. Osztrák gyártmány, bazi nagy, nagyon masszív, horganyzott, állítható lábak, szép állapot. Méretek: 340x137 cm. Kétfelé egyforma részre szétszedhető / 170x137 cm/, és így is használható, de csak egyben adnám el. Nekem T1-en volt, de egyben T2-őn vagy T3-on talán szebben mutat. Nekem talán lesz egy másik, azért adnám el. Ára:kb. 40 ezer Ft. Több érdeklődő esetén annak adom, aki többet ajánl érte!! Fizetés természetes záros határidőn belül.  Budapesten tudom átadni. Több két itt: https://picasaweb.google.com/101099475772230666235/ManoCsomagtarto?authkey=Gv1sRgCPq284KryMTO4AE#
<beszúrt kép törölve> <beszúrt kép törölve> <beszúrt kép törölve>


Most már biztosan eladó.
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #18704 Dátum: 2011 November 03, 15:38:04 »

Sziasztok,

keresek T2B-hez tanksapkát és első ajtó kárpitot.
20/3415380

Köszi
Nem elérhető Tihi
Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #18703 Dátum: 2011 November 03, 12:02:38 »

Üdvw

Nekünk is volt ilyen, a hátsó ülés alatt volt bent. A padlólemezen voltak lyukak (utólag kiderült több is mint amennyi kellett volna:-) az egyiken ment ki a kipufogó, a másikon szívta be a frisset. A kipufogós egy 90fokos csővel hátrafelé, a szívó meg előre fele volt hajlítva a padlólemez alatt, de ennek ellenére volt olyan eset, amikor a kipufogó gáz visszaszűrődött. Az üzembiztonsága nálunk sem volt jó: egyrészt (ahogy korábban is írták), ha teljesen kifogy a tank akkor nehezen indítani újra, valamint, ha nem használod sokáig (főleg nyár után), akkor ugyancsak megmakacsolja magát, és szenvedni kell mire beindul. Ja és beletelt egy jó időbe mire befűtötte a buszt annyira, hogy elől is lehetett érezni a meleget. Szóval mi kiba***uk, és szereztünk egy gyári kályhát. Ez utóbbi sokkal megbízhatóbb, jobbak a tapasztalatok.
A lényeg, hogy mindenképp olyan helyre tedd ahol könnyen hozzá lehet férni, valamint a szívó és kipufogó csövet ha tudod minél messzebbre tedd egymástól.

Mesterek ötleteket kérek:

vettem a buszba egy zsír új Barkas benzinkályhát, és ahova gondoltam (bal hátsó doblemez mögé) nem fér be.
A másik (donor) buszomban a dupla anyósülés alatt találtam egy lyukat, kipuff csővel, ahová a kályha amúgy pont illik is. Még egy másik lyuk is van az utastér felé, pont passzol is bele a kályha, csak éppen a szívó (ventillátoros) vége.

Namármost:

     1. Elég biztonságos helyen lenne-e itt a kályha?
     2. Ha nem, hová lehetne még tenni?
     3. Hogyan érdemes becsövezni? szívó oldalhoz kintről hozzak levegőt, vagy az utastér levegőjét szívja? A képhez képest fordítva tegyem be, hogy hátra a meleget fújja, ne onnan szívjon?

Vannak ötletein nekem is, csak hátha valaki már rendelkezik tapasztalattal e téren.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18702 Dátum: 2011 November 03, 11:37:21 »

Mesterek ötleteket kérek:

vettem a buszba egy zsír új Barkas benzinkályhát, és ahova gondoltam (bal hátsó doblemez mögé) nem fér be.
A másik (donor) buszomban a dupla anyósülés alatt találtam egy lyukat, kipuff csővel, ahová a kályha amúgy pont illik is. Még egy másik lyuk is van az utastér felé, pont passzol is bele a kályha, csak éppen a szívó (ventillátoros) vége.

Namármost:

     1. Elég biztonságos helyen lenne-e itt a kályha?
     2. Ha nem, hová lehetne még tenni?
     3. Hogyan érdemes becsövezni? szívó oldalhoz kintről hozzak levegőt, vagy az utastér levegőjét szívja? A képhez képest fordítva tegyem be, hogy hátra a meleget fújja, ne onnan szívjon?

Vannak ötletein nekem is, csak hátha valaki már rendelkezik tapasztalattal e téren.

én ilyen öreg vackokat nem tennék be....főleg nem benzinest....inkább valami modern eberschpracher
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #18701 Dátum: 2011 November 03, 11:16:30 »

Mesterek ötleteket kérek:

vettem a buszba egy zsír új Barkas benzinkályhát, és ahova gondoltam (bal hátsó doblemez mögé) nem fér be.
A másik (donor) buszomban a dupla anyósülés alatt találtam egy lyukat, kipuff csővel, ahová a kályha amúgy pont illik is. Még egy másik lyuk is van az utastér felé, pont passzol is bele a kályha, csak éppen a szívó (ventillátoros) vége.

Namármost:

     1. Elég biztonságos helyen lenne-e itt a kályha?
     2. Ha nem, hová lehetne még tenni?
     3. Hogyan érdemes becsövezni? szívó oldalhoz kintről hozzak levegőt, vagy az utastér levegőjét szívja? A képhez képest fordítva tegyem be, hogy hátra a meleget fújja, ne onnan szívjon?

Vannak ötletein nekem is, csak hátha valaki már rendelkezik tapasztalattal e téren.
nekem is volt bent barkasz kályha,nekem átjárós a busz de lényegében itt volt a két ülés közt,hátra fújta a meleget előről az utastérből szívta
de kivettem!!!nekem nem volt valami üzembiztos és nem kockáztattam!!
és oooorbitális büdös volt tőle mindig,volt amikor a kipuff olyan füstöt okádott,hogy a buszt nem lehetett látni a füst től!!!tapasztalat,a tankot nem szabad hagyni üresre fogyni!!
ha jól rémlik,szokták még a hátsó ülés alá is rakni, én azért raktam előre,mert nekem is ott voltak már a lukak,meg itt kéznél volt,ha gond volt vele....

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.