www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 00:37:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5267166 alkalommal)
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #18701 Dátum: 2011 November 03, 11:16:30 »

Mesterek ötleteket kérek:

vettem a buszba egy zsír új Barkas benzinkályhát, és ahova gondoltam (bal hátsó doblemez mögé) nem fér be.
A másik (donor) buszomban a dupla anyósülés alatt találtam egy lyukat, kipuff csővel, ahová a kályha amúgy pont illik is. Még egy másik lyuk is van az utastér felé, pont passzol is bele a kályha, csak éppen a szívó (ventillátoros) vége.

Namármost:

     1. Elég biztonságos helyen lenne-e itt a kályha?
     2. Ha nem, hová lehetne még tenni?
     3. Hogyan érdemes becsövezni? szívó oldalhoz kintről hozzak levegőt, vagy az utastér levegőjét szívja? A képhez képest fordítva tegyem be, hogy hátra a meleget fújja, ne onnan szívjon?

Vannak ötletein nekem is, csak hátha valaki már rendelkezik tapasztalattal e téren.
nekem is volt bent barkasz kályha,nekem átjárós a busz de lényegében itt volt a két ülés közt,hátra fújta a meleget előről az utastérből szívta
de kivettem!!!nekem nem volt valami üzembiztos és nem kockáztattam!!
és oooorbitális büdös volt tőle mindig,volt amikor a kipuff olyan füstöt okádott,hogy a buszt nem lehetett látni a füst től!!!tapasztalat,a tankot nem szabad hagyni üresre fogyni!!
ha jól rémlik,szokták még a hátsó ülés alá is rakni, én azért raktam előre,mert nekem is ott voltak már a lukak,meg itt kéznél volt,ha gond volt vele....

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #18700 Dátum: 2011 November 03, 11:03:51 »

Mesterek ötleteket kérek:

vettem a buszba egy zsír új Barkas benzinkályhát, és ahova gondoltam (bal hátsó doblemez mögé) nem fér be.
A másik (donor) buszomban a dupla anyósülés alatt találtam egy lyukat, kipuff csővel, ahová a kályha amúgy pont illik is. Még egy másik lyuk is van az utastér felé, pont passzol is bele a kályha, csak éppen a szívó (ventillátoros) vége.

Namármost:

     1. Elég biztonságos helyen lenne-e itt a kályha?
     2. Ha nem, hová lehetne még tenni?
     3. Hogyan érdemes becsövezni? szívó oldalhoz kintről hozzak levegőt, vagy az utastér levegőjét szívja? A képhez képest fordítva tegyem be, hogy hátra a meleget fújja, ne onnan szívjon?

Vannak ötletein nekem is, csak hátha valaki már rendelkezik tapasztalattal e téren.

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #18699 Dátum: 2011 November 02, 15:13:52 »

egy kép az indafoto-ról :

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18698 Dátum: 2011 Október 28, 17:37:39 »

Megvan a megoldás?
Ha nincs akkor leírom.
A betétre 4 vezeték megy:
Vastag piros            -->áram
Fekete                   -->gyújtás felé
Sárga/fekete           -->lámpa relé felé
Vastag piros/fekete  -->önindító felé
Szinte biztos, hogy a sárga/fekete vezetéket cserélted meg a feketével.
A sárga/feketét üzemszerűen elveszi önindítózáskor, hogy ne égjen a lámpád.
Ha most önindítózáskor ég a lámpa és nincs gyújtás akkor ez a baj.
Vagy a biztosítéktáblán vagy a betétnél cseréld meg a kábeleket. Úgy, hogy a fentiek szerint színhelyes legyen.

Ha 3 érintkezős a betéted (nemtudomhanyasbusz)(nem tudjuk, nem mondtad) akkor továbbra sem tudom hol veszti el a gyújtást.
Megnéztem, nem itt van a probléma  Undecided
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #18697 Dátum: 2011 Október 27, 12:37:13 »

Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #18696 Dátum: 2011 Október 27, 12:31:16 »

Nagy valószínűséggel 8-10 napon belül eladósorba kerül egy MANO tetőcsomagtartó buszra. Osztrák gyártmány, bazi nagy, nagyon masszív, horganyzott, állítható lábak, szép állapot. Méretek: 340x137 cm. Kétfelé egyforma részre szétszedhető / 170x137 cm/, és így is használható, de csak egyben adnám el. Nekem T1-en volt, de egyben T2-őn vagy T3-on talán szebben mutat. Nekem talán lesz egy másik, azért adnám el. Ára:kb. 40 ezer Ft. Több érdeklődő esetén annak adom, aki többet ajánl érte!! Fizetés természetes záros határidőn belül.  Budapesten tudom átadni. Több két itt: https://picasaweb.google.com/101099475772230666235/ManoCsomagtarto?authkey=Gv1sRgCPq284KryMTO4AE#

« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 27, 13:12:22 írta zsolt »
1303LS
« Hozzászólás #18695 Dátum: 2011 Október 26, 08:51:43 »

Ez egy nagyon jo tipp, nekem tetszik! Kezfogas
Nem csak tipp, 79-es busznál így van.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18694 Dátum: 2011 Október 26, 00:40:54 »

Szinte biztos, hogy a sárga/fekete vezetéket cserélted meg a feketével.
A sárga/feketét üzemszerűen elveszi önindítózáskor, hogy ne égjen a lámpád.
Ez egy nagyon jo tipp, nekem tetszik! Kezfogas


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18693 Dátum: 2011 Október 25, 21:10:58 »

Megvan a megoldás?
Ha nincs akkor leírom.
A betétre 4 vezeték megy:
Vastag piros            -->áram
Fekete                   -->gyújtás felé
Sárga/fekete           -->lámpa relé felé
Vastag piros/fekete  -->önindító felé
Szinte biztos, hogy a sárga/fekete vezetéket cserélted meg a feketével.
A sárga/feketét üzemszerűen elveszi önindítózáskor, hogy ne égjen a lámpád.
Ha most önindítózáskor ég a lámpa és nincs gyújtás akkor ez a baj.
Vagy a biztosítéktáblán vagy a betétnél cseréld meg a kábeleket. Úgy, hogy a fentiek szerint színhelyes legyen.

Ha 3 érintkezős a betéted (nemtudomhanyasbusz)(nem tudjuk, nem mondtad) akkor továbbra sem tudom hol veszti el a gyújtást.
nincsmeg sajnos.
Megnézem ezeket, hátha felcserélt valamit a "mester" Roll Eyes, nemlepődnék meg rajta ha így lenne.
79-es a busz.
Köszi!  Wink
1303LS
« Hozzászólás #18692 Dátum: 2011 Október 25, 17:17:30 »

Újabb probléma a busszal, nehogy unatkozzak  Roll Eyes
Nem működött a gyujtáskapcsoló, ezért régen át lett alakítva gombos indításra.
Ezt most vissza alakítottuk, vettünk új gyujtáskapcsoló betétet.
A probléma a következő: Indít, tekeri az önindítót, de mintha ilyenkor nemkapna gyujtást az autó. Csak akkor indul be, ha elveszem az indítást, és még forog egyet a motor.
Az az érdekes, hogy ha a két vezetéket összeérintem(fekete-sárga,fekete-piros) rögtön beindul.
Kipróbáltam még egy gyujtáskapcsoló betétet, ami tuti, hogy jó, de ugyanez a probléma, azzal sem indul.
Valakinek valami ötlete?
Köszi előre is.
Megvan a megoldás?
Ha nincs akkor leírom.
A betétre 4 vezeték megy:
Vastag piros            -->áram
Fekete                   -->gyújtás felé
Sárga/fekete           -->lámpa relé felé
Vastag piros/fekete  -->önindító felé
Szinte biztos, hogy a sárga/fekete vezetéket cserélted meg a feketével.
A sárga/feketét üzemszerűen elveszi önindítózáskor, hogy ne égjen a lámpád.
Ha most önindítózáskor ég a lámpa és nincs gyújtás akkor ez a baj.
Vagy a biztosítéktáblán vagy a betétnél cseréld meg a kábeleket. Úgy, hogy a fentiek szerint színhelyes legyen.

Ha 3 érintkezős a betéted (nemtudomhanyasbusz)(nem tudjuk, nem mondtad) akkor továbbra sem tudom hol veszti el a gyújtást.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 25, 17:20:32 írta 1303LS »
piccolotrumpet
« Hozzászólás #18691 Dátum: 2011 Október 23, 08:46:04 »

Nemkell okoskodni, valahogy megoldom, bár már gyujtáskapcsolókról, meg vezetékekről álmdodm... Roll Eyes
Át kell nézetni elektromossal és le van a gond. Kb 2 perces meló nekik.  Wink
Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #18690 Dátum: 2011 Október 22, 17:59:21 »

skoda 130 GL fotója a BNV-ről. Érdemes kinézni.

Üdvw

kicsit haragszom rájuk, egy honapig csatáztam a Pap-szigeti kempingesekkel, hogy árulhasson a II. Transporter Találkozón,
pénzembe, időmbe, nagyon sok energiámba került, hogy engedélyezzék, erre ki se dugták a pof..... kat....:-(   
A WIW aires autóval együtt, (mert, hogy egy a tulaj) azóta sem értem igazán.



Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #18689 Dátum: 2011 Október 21, 19:21:03 »

skoda 130 GL fotója a BNV-ről. Érdemes kinézni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18688 Dátum: 2011 Október 21, 18:05:09 »

OK. Okoskodjunk meg 2 oldalon keresztul vagy vegre megcsinalod ? Roll Eyes
Nemkell okoskodni, valahogy megoldom, bár már gyujtáskapcsolókról, meg vezetékekről álmdodm... Roll Eyes
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18687 Dátum: 2011 Október 21, 18:01:47 »

Félrekötés van valahol, de nemtudni hol.
OK. Okoskodjunk meg 2 oldalon keresztul vagy vegre megcsinalod ? Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18686 Dátum: 2011 Október 21, 17:59:51 »

azért mondom, (ha jól értem 3 komplett kapcsoló van), szóval, hogy mindet ki kéne próbálni a jó buszban. ha ott működik és kábel összeérintésre is indul a rossz busz, akkor már csak valami félrekötés maradhatott szerintem
A 3ból kettő tuti, hogy jó, mert próbáltam, a 3. az új, amit nemraktam be a jó buszba, mert egyenlőre csak a másik kettővel próbálkozok indítani, mivel azokról tudom, hogy jók, biztosan.
Félrekötés van valahol, de nemtudni hol.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18685 Dátum: 2011 Október 21, 17:57:28 »

mondom én, hogy a bekötés a probléma !
Igen a bekötés nem oké, össze-vissza van keverve minden, a gyujtáskapcsolók jók, ezt tudjuk, tehát tényleg ez  probléma.
A csatlakozóba azok a kábelek mennek amiknek kell, lejjeb van a hiba, csak még nemtudni hol.
Lejjebb betettem a kapcsrajzot.
Azt, ha megnézed tisztán látszik. Én személy szerint rohadtul utálom az elektromosságot meg a kapcsolási rajzokat, nem is értek hozzá.

Énis hasonló képpen vagyok vele...
1303LS
« Hozzászólás #18684 Dátum: 2011 Október 21, 17:32:50 »

Lejjebb betettem a kapcsrajzot.
Most meg már azt hiszem, hogy hülyeséget beszéltem.  Cool
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18683 Dátum: 2011 Október 21, 17:19:39 »

én arra gondolok, hogy mivel láttunk már ilyet a világtörténelemben valamelyik vezeték színezése, vagyis a valahogy színezett vezetékek vannak felcserélve, ez estben !
jaja, de nincs olyan sok kábel, lehet próbálkozni  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #18682 Dátum: 2011 Október 21, 17:19:19 »

sztem a gomb amivel indít jól van bekötve, de ezek szerint a kapcsolóban (patron) valami fel van cserélve

gondolom ......

mod: vay a kapcsoló nem ad át elé áramot, ez lehet a kapcsoló testelési problemája is !
Lejjebb betettem a kapcsrajzot.
Azt, ha megnézed tisztán látszik. Én személy szerint rohadtul utálom az elektromosságot meg a kapcsolási rajzokat, nem is értek hozzá.
De a fejemet tenném rá, hogy a gomb bekötésekor kiiktatták azt a stekkert ami közösíti a 15-ös és 50-es szálakat.
Arra mondjuk nem tudom a választ, hogy miért kell a betétnek elvennie a gyújtást indításkor, de sejtem, hogy így 3Ft-al olcsóbban volt legyártható, hogy mindig csak 1 kapcsot zárjon.  Roll Eyes
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18681 Dátum: 2011 Október 21, 17:18:46 »

azért mondom, (ha jól értem 3 komplett kapcsoló van), szóval, hogy mindet ki kéne próbálni a jó buszban. ha ott működik és kábel összeérintésre is indul a rossz busz, akkor már csak valami félrekötés maradhatott szerintem
én arra gondolok, hogy mivel láttunk már ilyet a világtörténelemben valamelyik vezeték színezése, vagyis a valahogy színezett vezetékek vannak felcserélve, ez estben !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18680 Dátum: 2011 Október 21, 17:13:59 »

sztem a gomb amivel indít jól van bekötve, de ezek szerint a kapcsolóban (patron) valami fel van cserélve

gondolom ......

mod: vay a kapcsoló nem ad át elé áramot, ez lehet a kapcsoló testelési problemája is !
azért mondom, (ha jól értem 3 komplett kapcsoló van), szóval, hogy mindet ki kéne próbálni a jó buszban. ha ott működik és kábel összeérintésre is indul a rossz busz, akkor már csak valami félrekötés maradhatott szerintem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18679 Dátum: 2011 Október 21, 17:09:55 »

de ha van egy jól működő busz és egy rosszul. a jól működőből átrakják az egész hóbelevancot a rosszba és jé, rossz, akkor miért nem lehet a frissen összerakottat a jó buszba berakni, hogy ki lehessen zárni mindent és már tényleg csak a bekötés maradjon?
sztem a gomb amivel indít jól van bekötve, de ezek szerint a kapcsolóban (patron) valami fel van cserélve

gondolom ......

mod: vay a kapcsoló nem ad át elé áramot, ez lehet a kapcsoló testelési problemája is !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18678 Dátum: 2011 Október 21, 17:08:19 »

mondom én, hogy a bekötés a probléma !
de ha van egy jól működő busz és egy rosszul. a jól működőből átrakják az egész hóbelevancot a rosszba és jé, rossz, akkor miért nem lehet a frissen összerakottat a jó buszba berakni, hogy ki lehessen zárni mindent és már tényleg csak a bekötés maradjon?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18677 Dátum: 2011 Október 21, 16:59:43 »

Igen minden a gyujtáskapcsolóra utal, CSAK: Ha fogok egy komplett gyujtáskapcsolót, amivel előtte a másik autónkat minden gond nélkül indítottam, és átrakom ebbe, akkoris ugyanezt csinálja, elveszi az áramot.
Ezért nem értem, hogyha a másikban jó, akkor itt miért nem?
Akkor nem a gyujtás kapcsoló a probléma, hanem valami mással van a gond.
Ez a  3. gyujtáskapcsoló, amiből 2 tuti jó, hiszen próbáltam, a 3. pedig új, amivel ugyanez a történet.



mondom én, hogy a bekötés a probléma !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18676 Dátum: 2011 Október 21, 13:22:14 »

Na, csak megnéztem egy kapcsolási rajzot.
Úgy van ahogy gondoltam. Nézd meg T2 néven említett sorkapcsot, közösítőt, mittudoménmicsodát.
Azon keresztül megy indításkor az áram a trafó 15-ösére. Fogalmam sincs hol van ez a buszban.  Grin
Ennyi az egész.  Cheesy
Sajnos énsem tudom mi ez, és hol van.
De azért köszi, valahoy megkeresem  Cheesy
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #18675 Dátum: 2011 Október 21, 12:14:41 »

Az autón nincs műszaki, és nincs a nevemen, így utvonal engedélyt sem kérhetek.
Próbarendszámom nincs, nemtudom elvinni sehova...

1303LS
« Hozzászólás #18674 Dátum: 2011 Október 21, 10:17:15 »

Ja a kép.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #18673 Dátum: 2011 Október 21, 10:16:29 »

Az autón nincs műszaki, és nincs a nevemen, így utvonal engedélyt sem kérhetek.
Próbarendszámom nincs, nemtudom elvinni sehova, a szerelő meg nemigen jön el.
A szomszéd utcában van egy szervíz, jóban vagyok a tulajjal, és a szerelőkkel is, az egyik srác majd lehet átjön megnézni, de kitudja mikor.
Jobban szeretném magam megcsinálni.
Na, csak megnéztem egy kapcsolási rajzot.
Úgy van ahogy gondoltam. Nézd meg T2 néven említett sorkapcsot, közösítőt, mittudoménmicsodát.
Azon keresztül megy indításkor az áram a trafó 15-ösére. Fogalmam sincs hol van ez a buszban.  Grin
Ennyi az egész.  Cheesy
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18672 Dátum: 2011 Október 21, 10:09:16 »

Csak kérdezem.
Székesfehérváron nincs autó villamossági szerelő?
Az autón nincs műszaki, és nincs a nevemen, így utvonal engedélyt sem kérhetek.
Próbarendszámom nincs, nemtudom elvinni sehova, a szerelő meg nemigen jön el.
A szomszéd utcában van egy szervíz, jóban vagyok a tulajjal, és a szerelőkkel is, az egyik srác majd lehet átjön megnézni, de kitudja mikor.
Jobban szeretném magam megcsinálni.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18671 Dátum: 2011 Október 21, 10:04:47 »

Próbáltam a kopmlett gyujtáskapcsolót, ugyanez a helyzet.Igen, nem romolhatott el, biztosan jó.
Csak kérdezem.
Székesfehérváron nincs autó villamossági szerelő?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18670 Dátum: 2011 Október 21, 10:03:16 »

hmm.. próbáltad úgy a gyújtáskapcsolót (vagy csak a patront egy csavarhúzóval forgatva), hogy csak a kábelek végén a levegőben lóg?
Mivel csak a kapcsolónál lehet a hiba, azonban a kapcsoló jó máshol, lehet hogy a kapcsoló házával van a gond.. talán ott is letestel, ahol nem kéne az indítózás pillanatában. mondjuk a kormányrúdon keresztül, vagy a házon át..
Próbáltam a kopmlett gyujtáskapcsolót, ugyanez a helyzet.
de ha a másik kocsiból a patront és gyújtáskapcsolót egyben tette át, közben nem romolhatott el
Igen, nem romolhatott el, biztosan jó.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18669 Dátum: 2011 Október 21, 09:56:17 »

Batorit írta lejjebb, hogy a betétet, lehet, hogy nem fordítja eléggé el a gy.kapcsoló.

de ha a másik kocsiból a patront és gyújtáskapcsolót egyben tette át, közben nem romolhatott el
1303LS
« Hozzászólás #18668 Dátum: 2011 Október 21, 09:53:45 »

Igen minden a gyujtáskapcsolóra utal, CSAK: Ha fogok egy komplett gyujtáskapcsolót, amivel előtte a másik autónkat minden gond nélkül indítottam, és átrakom ebbe, akkoris ugyanezt csinálja, elveszi az áramot.
Ezért nem értem, hogyha a másikban jó, akkor itt miért nem?
Akkor nem a gyujtás kapcsoló a probléma, hanem valami mással van a gond.
Ez a  3. gyujtáskapcsoló, amiből 2 tuti jó, hiszen próbáltam, a 3. pedig új, amivel ugyanez a történet.



Batorit írta lejjebb, hogy a betétet, lehet, hogy nem fordítja eléggé el a gy.kapcsoló.
Nem tudom hány féle betét létezik.
Elméletem, hogy abban a kocsiban amelyikben a gy.kapcsoló/betét páros működik indítózáskor egy alternatív helyen megkapja az áramot a gyújtás.
A Te kocsidban ez lehet, hogy a gombra kötéskor elváltozott.
Gyárilag fogalmam sincs, hogy hogy van, nincs is kedvem kapcsolási rajzot böngészni.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18667 Dátum: 2011 Október 21, 09:52:10 »

Igen minden a gyujtáskapcsolóra utal, CSAK: Ha fogok egy komplett gyujtáskapcsolót, amivel előtte a másik autónkat minden gond nélkül indítottam, és átrakom ebbe, akkoris ugyanezt csinálja, elveszi az áramot.
Ezért nem értem, hogyha a másikban jó, akkor itt miért nem?
Akkor nem a gyujtás kapcsoló a probléma, hanem valami mással van a gond.
Ez a  3. gyujtáskapcsoló, amiből 2 tuti jó, hiszen próbáltam, a 3. pedig új, amivel ugyanez a történet.

hmm.. próbáltad úgy a gyújtáskapcsolót (vagy csak a patront egy csavarhúzóval forgatva), hogy csak a kábelek végén a levegőben lóg?
Mivel csak a kapcsolónál lehet a hiba, azonban a kapcsoló jó máshol, lehet hogy a kapcsoló házával van a gond.. talán ott is letestel, ahol nem kéne az indítózás pillanatában. mondjuk a kormányrúdon keresztül, vagy a házon át..
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18666 Dátum: 2011 Október 21, 09:45:56 »

Igen, ez - az eddig elhangzott infok alapjan - minden mast kizar. Gyujtaskapcsolo! :-)) [hiszen ha az elotte levo vezetekeket osszekotogetem az utana jovo vezetekekkel, es ugy tokeletesen mukodik, akkor ...]
Igen minden a gyujtáskapcsolóra utal, CSAK: Ha fogok egy komplett gyujtáskapcsolót, amivel előtte a másik autónkat minden gond nélkül indítottam, és átrakom ebbe, akkoris ugyanezt csinálja, elveszi az áramot.
Ezért nem értem, hogyha a másikban jó, akkor itt miért nem?
Akkor nem a gyujtás kapcsoló a probléma, hanem valami mással van a gond.
Ez a  3. gyujtáskapcsoló, amiből 2 tuti jó, hiszen próbáltam, a 3. pedig új, amivel ugyanez a történet.


Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18665 Dátum: 2011 Október 20, 21:07:41 »

Mondjuk ez kizárja a testkábelt.

Igen, ez - az eddig elhangzott infok alapjan - minden mast kizar. Gyujtaskapcsolo! :-)) [hiszen ha az elotte levo vezetekeket osszekotogetem az utana jovo vezetekekkel, es ugy tokeletesen mukodik, akkor ...]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18664 Dátum: 2011 Október 20, 20:18:12 »

Mondjuk ez kizárja a testkábelt.

fel van töltve, de ha nemlene akkor a vezetékekről sem kéne indulnia nem?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #18663 Dátum: 2011 Október 20, 18:57:09 »

jó a betét, a működő autónkból vettem ki.

Hát éppen azért próbáld ki a TE AUTÓDBAN CSAK A KAPCSOLÓT

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #18662 Dátum: 2011 Október 20, 18:51:53 »

fel van töltve az az akksi? nem lehet hogy az indítózás miatt nincs benne elég energia a gyújtásnak, csak mikor már elengeded?
fel van töltve, de ha nemlene akkor a vezetékekről sem kéne indulnia nem?
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.