www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 10:00:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5271135 alkalommal)
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #17781 Dátum: 2011 Június 23, 16:42:35 »

de jó lett volna ezt korábban tudni:(
na majd a következő generálnál

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #17780 Dátum: 2011 Június 23, 15:47:47 »

Amióta buszom van a hátsó ülés ággyá alakítás volt az a terület amivel e legtöbbet szöszöltem (az ilyen belső mókolások közül). Relatíve sok mindent láttam olvastam, stb - és a saját buszomnál (ami egyébként is egy súlyos hybrid lesz) úgy döntöttem hogy teljes keretet választom hiszen sem az eredeti hátsó üléssorom nem volt benne se nem akartam volna olyat belerakni.

Viszont most belefutottam egy megoldásba ami sok olyan buszosnak örömet okozhat aki nem akarja az eredeti üléssort kikapni a buszból de néha azért elheveredne benne. Egy olyan T1-T2ben is alkalmazható szerkezet ami az erdeti ülés sort alakítja át szinte hihetetlenül egyszerűen és hatékonyan:





Leírás hogyan és honnan:
http://www.camperstuff.co.uk/Site/How_to_fit.html

És az ára sem vészes szerintem £180+ posta

Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #17779 Dátum: 2011 Június 23, 15:26:37 »

Mindig tanul az ember... lehet elkezdek jó állpotú TATRA kormány után nézelődni - hamarabb találok lehet mint já áron Petri Banjo-t Smiley



http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1106390


Nem elérhető Tihi
Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #17778 Dátum: 2011 Június 23, 08:43:52 »

Egy kis érdekesség

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #17777 Dátum: 2011 Június 23, 00:10:29 »

mi? egy lepukkant kasztni szép felnivel, egy szar ködlámpa, egy szánkó, egy matrac és kb ennyi
Nem úgy néz ki mint egy lepukkant kasztni. Szerintem csak a festés kelti ezt az érzetet. Nem igazán látni felhólyagosodást rajta a tipikus helyeken.
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #17776 Dátum: 2011 Június 22, 22:36:46 »

Csak nem Sopronban vagy?

A képek az állomás közelében készültek.Láttam is a buszt itt parkolni,olyan dél magasságában!
Igen ott voltam árut vittem.Gyakran látom ott a sarkon valószínűleg övé az egyik üzlet.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17775 Dátum: 2011 Június 22, 21:30:41 »

Tavaly még csak egy "sima" busz volt........... Evil
Csak nem Sopronban vagy?

A képek az állomás közelében készültek.Láttam is a buszt itt parkolni,olyan dél magasságában!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17774 Dátum: 2011 Június 22, 21:29:55 »

azért én nagyon-nagyon bevállalnám nagyon menő!
 Cool Cool
bármikor átülnék
 Wink
mi? egy lepukkant kasztni szép felnivel, egy szar ködlámpa, egy szánkó, egy matrac és kb ennyi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #17773 Dátum: 2011 Június 22, 21:14:21 »

azért én nagyon-nagyon bevállalnám nagyon menő!
 Cool Cool
bármikor átülnék
 Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17772 Dátum: 2011 Június 22, 21:07:40 »

és most ? ! ?
most egy igénytelen busz...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #17771 Dátum: 2011 Június 22, 20:57:15 »

és most ? ! ?
most egy sima busz szánkóval Cool
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17770 Dátum: 2011 Június 22, 20:54:32 »

Tavaly még csak egy "sima" busz volt........... Evil
és most ? ! ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #17769 Dátum: 2011 Június 22, 20:51:15 »

Tavaly még csak egy "sima" busz volt........... Evil

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #17768 Dátum: 2011 Június 22, 20:20:13 »

pénteken vagy hétfőn (attól függ hogy szabadul fel hely) visszük fényezni. és utána már "csak" össze kell rakni mert minden megvan, és persze a kárpitos meló de az már szépen ki van találva. ha minden jól megy idén még kész lesz, de tudod kiszámíthatatlan dolgok ezek.

ezt a fekete trutyit lekaparják ugye?
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #17767 Dátum: 2011 Június 22, 19:45:57 »

az eleje még megoldható lenne, a hátulja a necces..a recézés miatt agyat gyártatni horror, ezért gondoltam hátha a t3 kompatibilis. szeretném legegyszerűbben és nyomtávszélesedés nélkül letudni a dolgot. priviben szívesen elmesélem mi a gondom az általad említett verzióval Wink
miféle agy?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17766 Dátum: 2011 Június 22, 18:07:28 »

új tárcsa és hátsó agy (esetleg tárcsa is).
Szerintem nem nagyon lehet a T3 cuccokat bogárral vegyíteni.

az eleje még megoldható lenne, a hátulja a necces..a recézés miatt agyat gyártatni horror, ezért gondoltam hátha a t3 kompatibilis. szeretném legegyszerűbben és nyomtávszélesedés nélkül letudni a dolgot. priviben szívesen elmesélem mi a gondom az általad említett verzióval Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
RNIE
« Hozzászólás #17765 Dátum: 2011 Június 22, 17:04:38 »

Ez jó,csak ha kijött a vízből elég nehéz visszafordítani a buszt Cool
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #17764 Dátum: 2011 Június 22, 17:01:34 »

És láttatok már gyári T1 tetőre gyártott hajót? Elég kemény egy 23 ablakos sambán - és ha igaz amit a csávó ír összesen 9-et gyártottak belőle...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1154884


Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #17763 Dátum: 2011 Június 22, 16:56:18 »

Nomiva' lett egy T1-ed?  Evil ígyis jövök még  1el amultkor kis malőr miatt szal - mondd mit szeretnél? Illetve az van hogy sajna elég drága minden...  Grin

miket és mennyiért tudsz kintről rendelni?  Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17762 Dátum: 2011 Június 22, 16:36:12 »

Itt fórumozok egy ideje: http://www.ssvc.org.uk illetve a buszba szinte minden angliából rendeltem, elég sok arccal vagyok kint kapcsolatban pl. a creative engineereing tulaja is sokat segít akitől a díszlécet, rnr ágyat, bulkhead hátsó ülést, safari ablakokat, emblémát, összes gumikédert rendeltem illetve ha majd eltelik egy kis idő akkor fogok egy fogasléces kormányművet is:

miket és mennyiért tudsz kintről rendelni?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17761 Dátum: 2011 Június 22, 16:26:15 »

új tárcsa és hátsó agy (esetleg tárcsa is).
Szerintem nem nagyon lehet a T3 cuccokat bogárral vegyíteni.
Üdv,

segítsetek légyszi. A cél bogáron 5x112-es osztókör -> T3 első vagy hátsó futómű alkatrészei (tengelycsonk, hátsó kihajtás, agy stb.) kompatibilis lehetnek bogárral? Sosem láttam még ilyet, azért a kérdés. Googlizom képek után, de ha van valami ide vágó, berakhatnátok ide.. Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 22, 16:27:51 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #17760 Dátum: 2011 Június 22, 15:58:40 »

pótkeréktartó 12000

06208005898
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17759 Dátum: 2011 Június 22, 15:44:47 »

Üdv,

segítsetek légyszi. A cél bogáron 5x112-es osztókör -> T3 első vagy hátsó futómű alkatrészei (tengelycsonk, hátsó kihajtás, agy stb.) kompatibilis lehetnek bogárral? Sosem láttam még ilyet, azért a kérdés. Googlizom képek után, de ha van valami ide vágó, berakhatnátok ide.. Köszi!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #17758 Dátum: 2011 Június 22, 14:13:31 »

Itt fórumozok egy ideje: http://www.ssvc.org.uk illetve a buszba szinte minden angliából rendeltem, elég sok arccal vagyok kint kapcsolatban pl. a creative engineereing tulaja is sokat segít akitől a díszlécet, rnr ágyat, bulkhead hátsó ülést, safari ablakokat, emblémát, összes gumikédert rendeltem illetve ha majd eltelik egy kis idő akkor fogok egy fogasléces kormányművet is:



http://goo.gl/dUCR3



mondjuk erre vannak durvább megoldások is durvább árakon:

http://www.red9design.com/buswishbones.htm



Szal nagyon sokmindent lehet, és most elég jól is állok szerintem azzal hogy egy élhető, közlekedhető buszom legyen Smiley de azért rajta tartom az ujjam a dolgokon, meg ez olyan mint a tetoválás észre se veszed és orrtól bokáig ki vagy varrva csak időbe telik Smiley

Még a belső paneljaim is kintről vannak mert olcsóbban itthon volt postával együtt a 4mm-es flexi lemez (ami lakkozható is akár az MDF-el szemben) mintha itt vagdosták volna nekem ki... kompletten, tető oldal és első panelok (ssvc):





De rozsdamentes acél korlátos lökösök is kintről vannak (ssvc) 1 kiloval olcsóbban mintha direktben a harringtontól lett volna rendelve:









Erre fórumra érdemes gyorsan még ránézned, sok érdekes átalakítás van rajta.
http://vwkd.co.uk/bb/
Szervó kormánytól kezdve az olajos váltóig.
Hátha még valamit kihagytál a feature-ök közül. Smiley

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #17757 Dátum: 2011 Június 22, 12:59:48 »

pénteken vagy hétfőn (attól függ hogy szabadul fel hely) visszük fényezni. és utána már "csak" össze kell rakni mert minden megvan, és persze a kárpitos meló de az már szépen ki van találva. ha minden jól megy idén még kész lesz, de tudod kiszámíthatatlan dolgok ezek.

Erre fórumra érdemes gyorsan még ránézned, sok érdekes átalakítás van rajta.
http://vwkd.co.uk/bb/
Szervó kormánytól kezdve az olajos váltóig.
Hátha még valamit kihagytál a feature-ök közül. Smiley
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #17756 Dátum: 2011 Június 22, 12:02:47 »

pénteken vagy hétfőn (attól függ hogy szabadul fel hely) visszük fényezni. és utána már "csak" össze kell rakni mert minden megvan, és persze a kárpitos meló de az már szépen ki van találva. ha minden jól megy idén még kész lesz, de tudod kiszámíthatatlan dolgok ezek.

Teccik a sok átalakítás, amit csináltál a buszon.
Mikor lessz kész?

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #17755 Dátum: 2011 Június 22, 11:53:00 »

tény, de ezt tudtam beszerezni újonnan, illetve nálam okosabb emberek meggyőztek hogy jólesz ez Smiley

Teccik a sok átalakítás, amit csináltál a buszon.
Mikor lessz kész?
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #17754 Dátum: 2011 Június 22, 11:40:59 »

tény, de ezt tudtam beszerezni újonnan, illetve nálam okosabb emberek meggyőztek hogy jólesz ez Smiley

Ez igaz a T2B váltóra is, csak az masszívabb direkt a buszokhoz készült házzal, csak ezért gondolnám, hogy előnyösebb, de nem akartam beledumálni, csak merő kiváncsiság volt.

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #17753 Dátum: 2011 Június 22, 11:35:58 »

ORIG VW a leghosszabb ráadásul száraz technologia ami már eleve független felfüggesztést biztosít, ami nekem fontos volt, és vadonatúj...

Fontos volt hogy a váltó jó legyen ezért újat kapott...

Ez igaz a T2B váltóra is, csak az masszívabb direkt a buszokhoz készült házzal, csak ezért gondolnám, hogy előnyösebb, de nem akartam beledumálni, csak merő kiváncsiság volt.
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #17752 Dátum: 2011 Június 22, 11:32:20 »

ORIG VW a leghosszabb ráadásul száraz technologia ami már eleve független felfüggesztést biztosít, ami nekem fontos volt, és vadonatúj...

Ez miért jó? Értem én, hogy T1 váltó felfüggesztés más, de egy t2b hosszúváltó bikább és inkább hozzávaló a CU-s motorhoz nem?

Fontos volt hogy a váltó jó legyen ezért újat kapott...

Én úgy tudtam AT-s csak egyoldalról szerelhetős létezik. Az enyém is olyan.
A Tied akkor a legértékesebb változat.

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #17751 Dátum: 2011 Június 22, 11:16:32 »

Nem ez egy 1303s illete typ 181 (kübel)  (természetesen a futómű teljesen átszabásra került elöl hátul) a motor ami mellette figyel pedig egy 2.0 CU.
Itt meg lehet kukkantani hogy lett átalakítva elől hátul:
http://s1177.photobucket.com/albums/x349/bushiur/splitscreen%20restoration/bodywork%20finish/?start=all

Ez miért jó? Értem én, hogy T1 váltó felfüggesztés más, de egy t2b hosszúváltó bikább és inkább hozzávaló a CU-s motorhoz nem?
1303LS
« Hozzászólás #17750 Dátum: 2011 Június 22, 11:15:10 »

Ez egy AT-s hosszúváltó, ez lesz a buszban, csak a vizuális hasonlítás végett:

<beszúrt kép törölve>

Én úgy tudtam AT-s csak egyoldalról szerelhetős létezik. Az enyém is olyan.
A Tied akkor a legértékesebb változat.
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #17749 Dátum: 2011 Június 22, 10:21:04 »

Nem ez egy 1303s illete typ 181 (kübel)  (természetesen a futómű teljesen átszabásra került elöl hátul) a motor ami mellette figyel pedig egy 2.0 CU.
Itt meg lehet kukkantani hogy lett átalakítva elől hátul:
http://s1177.photobucket.com/albums/x349/bushiur/splitscreen%20restoration/bodywork%20finish/?start=all

De ez T1 váltó nem?

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #17748 Dátum: 2011 Június 22, 10:08:48 »

Ez egy AT-s hosszúváltó, ez lesz a buszban, csak a vizuális hasonlítás végett:

<beszúrt kép törölve>

De ez T1 váltó nem?
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #17747 Dátum: 2011 Június 22, 09:53:06 »

Ez egy AT-s hosszúváltó, ez lesz a buszban, csak a vizuális hasonlítás végett:



nem

de én 7 bordásra is emlékeztem, mint leghosszabb

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17746 Dátum: 2011 Június 22, 09:21:19 »

nemtudom,de ez nem fordítva van???
nem kioktatni akarok,hanem tudni  Wink
nem

de én 7 bordásra is emlékeztem, mint leghosszabb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #17745 Dátum: 2011 Június 22, 09:12:14 »

én egy dolgot tudok, szinte biztosan !
az a váltó amin 3 borda van az a rövid, és kb 3-8 e forintért megy vételi, vagy eladási szándéktól függően
amin 5 borda van az pedig a hosszú, ami 15 és 25 között megy az alábbiakaban felsorolt tényezők függvényében
de még üres váltót 1-2e forintért nem láttam árulni, sem rövidet sem hosszút

nemtudom,de ez nem fordítva van???
nem kioktatni akarok,hanem tudni  Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17744 Dátum: 2011 Június 21, 23:23:58 »

a kód -ABF- alapján rövid 4-es, benzines T3 váltó

http://www.t3-tuning.hu/T3_getr.pdf
nos, hát akkor pont egy forintot nem ér  Wink Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #17743 Dátum: 2011 Június 21, 22:35:34 »

szerintem ez t3 váltó

a kód -ABF- alapján rövid 4-es, benzines T3 váltó

http://www.t3-tuning.hu/T3_getr.pdf

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17742 Dátum: 2011 Június 21, 22:18:17 »

szerintem ez t3 váltó
és igen !  még az is lehet, hiszen baromira egyforma távolságra vannak a bordák, ami a t2 váltó esetében nem annyira 2/3

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.