www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:52:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 500 501 502 503 504 [505] 506 507 508 509 510 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5290078 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1701 Dátum: 2008 Augusztus 11, 09:47:51 »


kiemelkedő baromság per szöveghossz arányt sikerült összehozniuk
Rulezka
« Hozzászólás #1700 Dátum: 2008 Augusztus 11, 09:29:17 »

Forrás?  Wink

itt leltem:
http://www.vwt4busz.hu/
Nem elérhető btom
Hozzászólások: 107


buszvezető

« Hozzászólás #1699 Dátum: 2008 Augusztus 11, 08:43:59 »

A te buszodat lehet látni a gyártelepi vasútállomás meletti lakótelepen ugye!?
Nagyon szép kis busz, nagyon jó színe van és a virágok is jó állnak neki.
Grat hozzá!

Igen, azaz!  Wink Köszi!
Vagabond képén a piros az természetesen!

Mentünk vele most majd 300 km-t, és nagyon jól muzsikált!  Cheesy

Rajzás 2008:
http://www.youtube.com/watch?v=9JQryMqaOXw
VW T2b 1977 Buksi
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #1698 Dátum: 2008 Augusztus 11, 08:38:21 »

Forrás?  Wink

bocs, ha hosszú,de ezt lehet nem mindenki ismeri még:

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #1697 Dátum: 2008 Augusztus 11, 07:42:13 »

bocs, ha hosszú,de ezt lehet nem mindenki ismeri még:
A Volkswagen Transporter története
     1956 – az elsõ generáció
Az az 1956 inkább 1950 szerintem. Tovább még nem is olvastam...
Rulezka
« Hozzászólás #1696 Dátum: 2008 Augusztus 10, 22:38:01 »

bocs, ha hosszú,de ezt lehet nem mindenki ismeri még:

A Volkswagen Transporter története
 
     1956 – az elsõ generáció

Március 8-án gördültek le az elso Transporterek az újonnan létesített hannoveri Volkswagen Transporter üzem gyártószalagjáról; a sorozatgyártás április 20-án kezdodött. A legelso Transporter könnyusúlyú: 890 kg tele tankkal, vezeto és pótkerék nélkül. Ám ezekkel együtt sem éri el a 2. típus (az 1. típus a Bogár volt) az 1 tonnát - a saját tömege 990 kg. Hasznos teherbírása: 750 kg-ig terjed. 2-3 személyes vezetokabinjával és 4,6 m3 rakterével a Volkswagen Transporter fordulékonynak bizonyul és - az akkori viszonyokhoz képest - gyorsnak is: maximális sebessége 75 km/h. Ezt kicsi, 1131 cm3 farmotorja biztosította, mely 3300 / perc mérsékelt fordulatszám mellett 25 LE-s teljesítményre képes. Ezt a motort nem csúcsteljesítményre, inkább megbízhatóságra tervezték. 9 literes fogyasztás városban és hosszú élettartam volt a szerénység jutalma.
A busz változattal 8 személy szállítható és a két hátsó üléssor kiszerelésével könnyedén alkalmassá teheto teherszállításra is. Az elso generációs Transporterbol 1967-ig összesen 1.800.000 db-ot adtak el.


1967 – a második generáció

A Transporter további népszerusége egy okos vezetoi döntésnek volt köszönheto: A megfelelo pillanatban, a német gazdaság hullámvölgyének kellos közepén lépett a piacra a sikermodell utódja: egy sokkal modernebb, szebb és biztonságosabb jármu, amelyhez képest 1.800.000 példányban elkelt elodje egy csapásra öregnek tunt. A nem osztott, lekerekített elso szélvédo és az összességében nagyobb ablakok több fényt juttatnak az utastérbe, és természetesen a látási viszonyokat is javítják.
Az 1.175 kg továbbra is meglepoen alacsony össztömegnek számít. Ahogy múltak az évek, egyre nehezebb lett. Ez volt a költséges technika és a passzív biztonság ára. Egyúttal nagyobb is lett: kívülrol csak kb. 20 cm-rel, belülrol azonban a jobb térfelosztás révén jelentosen tágasabb lett. A legfontosabb változás azonban a karosszérialemez alatt bújt meg: a hátsó tengelyt duplacsuklós ferde kormánytengelynek képezték ki, amely jelentosen javította a jármu menettulajdonságait. Az elso tengely rugózása még jobb lett, a kétkörös fékek révén garantált a személygépkocsik biztonsági szintje. A kényelem terén is elorelépés történt: jobb ülések, jobb szellozés, és sok más továbbfejlesztett részlet. Az erosebb 47 LE-s motorral 110 km/h sebesség érheto el. A biztonságnak különleges figyelmet szentelnek. Minden autót új, biztonsági kormányoszloppal szállítanak.
A 11 éves története alatt több mint 2.700.000 db T2-t adtak el.


1979 – a harmadik generáció

Tavasszal megjelenik a piacon az új VW Transporter, amely a futómure és a motorra irányuló számos muszaki újítása mellett újonnan kialakított karosszériát is kínál, ami egyben jobb látási viszonyokat, nagyobb teret és kedvezobb használati értéket is eredményez.
A VW Transporter harmadik generációja kisebb forradalmat jelentett, mégpedig a karosszéria alatti vázszerkezet méretezésére bevezetett új számítási módszerrel. E módszer eredményeként az autó még erosebb lett. Hogy a T3 startja beváltotta a reményeket, menettulajdonságainak köszönheto. A még mindig léghutéses boxermotornak volt dolga az 1.385 kg üres tömeggel is. A kis motorral (1.584 cm3) max. 110 km/h sebességre volt képes. A legerosebb változat (1.970 cm3 / 70 LE) is csak max. 127 km/h sebességet tudott produkálni autópályán, vagyis 3 km/h-val kevesebbet, mint elodje.
Az új modell kétségtelen elonyei kezdetben alig lelkesítették a piacokat. Csak akkor lett a 3. generációs Transporter sikermodell, amikor a vízhutéses boxer- és foleg a dízelmotor nagyobb teljesítményt és alacsony fordulatszámról eroteljes gyorsulást eredményeztek. A 125 mm-rel szélesebb kocsi vezetokabinjában három teljes értéku ülés volt, a nyom- és tengelytáv nagyobb lett, változatlanul csekély fordulókör mellett.
A teljes belsotér nagyobb és levegosebb, biztonságosabb és optikailag is korszerubb lett. A legfontosabb újdonság azonban továbbra is láthatatlan volt: a menetbiztonság és a kényelem terén óriási lépés tettek elore a tervezok. Az elso tengely - kettos keresztlengokar, progresszíven ható csavarrugók belso teleszkópos lökhárítókkal, keresztstabilizátor - ideálisan egészítette ki az elvileg változatlan ferdelengokaros hátsó tengelyt. A rakomány maximális tömege majdnem elérte a mágikus 1000 kg-os határt: 998 kg az 1,6 literes motor esetében, 30 kg-mal kevesebb az eros, 2 literes változatnál.
Az aktív menetbiztonság mellett nott a passzív biztonság is. Ütközéspróbák segítették azoknak az elemeknek a kifejlesztését, melyek frontális és oldalütközésnél elnyelik az energiát és célzottan deformálódnak. A vezetofülke elso részében, térdmagasságban merevítot építettek be, az ajtókban pedig stabil profilelemek gondoskodnak az oldalütközés elleni védelemrol.
A négyhengeres dízel sorosmotor bevezetésére csak 1981-ben került sor.
Az öngyulladású motort a harmadik Transporter generációnál is alkalmazták; egy évvel késobb megjelent ismét a vízhutéses boxermotor.
Az új generáció megjelenéséig közel 6.700.000 db Transportert gyártottak (ebbol kb. 4.000.000 db T3-t).


1990 – a negyedik generáció

Január 6-án indult a 4. Transporter generáció gyártása (T4). Az új koncepció ugyanúgy forradalminak számít, mint a Bogár-ról a Golf-ra történt váltás: frontmotor, fronthajtás ("húzófej-elv") a menetirányhoz képest keresztben beépített vízhutéses 45-81 kW-os sorosmotorral, elöl új kettos keresztlengokaros tengely, hátul ferdelengokaros tengely. Két tengelytáv: 2.920 és 3.320 mm, három hasznosteher-kategória: 800, 1.000 és 1200 kg. A piac számára kisebbfajta szenzációt jelentett a T4 bevezetése, mert az a Bulli-val kapcsolatos összes elképzelést feledtette, mindazonáltal hamisítatlan Volkswagen. Az új jármu minden tulajdonságában annyival jobb lett, hogy a "minoségi ugrás" kifejezés nem túlzás. És a T4 még sokoldalúbb, mint közmondásosan univerzális elodje, mert több variációs lehetoséggel szállítható a felépítménye (pl. második tolóajtó vagy a választható szárnyasajtó). A piac lelkesen fogadja a 2. típus negyedik generációját. Már több hónappal a szállítások megkezdése elott elojegyzésben óriási mennyiséget rendelnek meg. Eleinte még a T3-t is tovább gyártják egy ideig. 40 éves története alatt közel 10.000.000 Transporter talált gazdára szerte a világon.


2003 – az ötödik generáció

Július elso felében Magyarországon is bemutatkozott a Volkswagen Transporter ötödik nemzedéke, melynek érkezését az ügyfelek részérol rendkívüli várakozás elozte meg. Mint ismeretes, a szakmai körökben csak „kategória-alapítóként” emlegetett haszonjármuvet 85, 105, 131, illetve 174 lóeros dízel- és 116 illetve 235 lóeros benzinmotorokkal szállítják. A bemutató érdekessége, hogy az üzleti és szabadidos célokra egyaránt alkalmas Multivan nagyteru luxuslimuzin szintén a haszonjármu változatokkal együtt mutatkozik be. A külföldi visszhangok után a Volkswagen Transporter ötödik generációjának sikere elore borítékolható, hiszen röviddel a lipcsei bemutató után az autó elnyerte az Év autója címet. A díjat a stuttgarti, tehergépjármuves magazinokat megjelenteto ETM kiadó, a Lipcsei Vásárt szervezo cég, illetve a németországi Gépjármuimportorök Szövetsége közösen ítélte oda a 2,8 tonna megengedett legnagyobb össztömegu jármûvek versenyében, ahol 22 modell indult. A 24 tagú zsuri indoklása szerint a Volkswagen Transporter foként azért volt érdemes a díjra, mert a negyedik generációs modellekhez képest tovább nott a rakodótér és a teherbírás, valamint jelentosen kedvezobb ár-érték aránnyal juthatnak hozzá az ügyfelek.
 
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #1695 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:59:01 »

Kinek hogyan. Vizesem sosem volt, nemtudom milyen. Még mocim sem volt vizes.
[/quote
Nem egy dologról beszélünk. Egy 1980-as T3 még levegős, de más méret, más komfort, más minden. Nem olyan raj( még), de mindenben jobb mint az öreg...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #1694 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:52:19 »

És énis inkább bogival mint bármi mással, akárhová. Erről van szó. Typ1 mocihoz akár afrika közepén is találsz cuccot, t4-5 höz meg max európa nyugat felén, ittott, akkor is vagyonokért javítják. Ha buszmocival eselteg baj van(nem lehet Cheesy) akkor az útszélén megoldható, ha nem akor úgyis smin1, de olyan nincs gyakorlatilag. Én több mint 100e km-t tettem a bogarmmal 3 év alattt nagyrészt külföldön és sohasem paráztam, pedig  a mocimat bontottan vettem, ki tudja mizujs vele.... Roll Eyes
sokáig azon gondolkoztam,hogy az offautós ahaveroknak majd jólbeszólok és azt mondom
nekem egy szatyorban van minden a kocsiban ami egy generálhoz kell !
és ezt sokáig így is gondoltam
szval gondoltam ha beteszek egy karbit egy gyújtást egy ac-t , tömítéseket, generátort,kondit, tömgarnitúrát,stb,stb... akkor azzal megúszhatom hogy nagy baj legyen
aztán ma már azt gondolom,hogy bár sokkal kevesebb cuccot kell magammal vinnem mint egy T5-höz  azért vannak kivédhetetlen problemák még a legnagyobbaknak is hiszen 30-40-50 éves motorokról beszélünk
na és akkor a többi alkatrész legyen ám patent

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #1693 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:44:47 »

sokkal bátrabban indulok el európa túlsó végére egy t2-essel, mint egy t4-essel
(t5-tel meg kösz, a sarokig se)
én egy ominozus eset ota rettegek a buszal külföldre menni....majd meg kéne törni...
nem jo hogy nem tudok bizni a buszban(mostanában)

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1692 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:41:50 »

sokkal bátrabban indulok el európa túlsó végére egy t2-essel, mint egy t4-essel
(t5-tel meg kösz, a sarokig se)
És énis inkább bogival mint bármi mással, akárhová. Erről van szó. Typ1 mocihoz akár afrika közepén is találsz cuccot, t4-5 höz meg max európa nyugat felén, ittott, akkor is vagyonokért javítják. Ha buszmocival eselteg baj van(nem lehet Cheesy) akkor az útszélén megoldható, ha nem akor úgyis smin1, de olyan nincs gyakorlatilag. Én több mint 100e km-t tettem a bogarmmal 3 év alattt nagyrészt külföldön és sohasem paráztam, pedig  a mocimat bontottan vettem, ki tudja mizujs vele.... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 10, 21:43:39 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1691 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:34:27 »

T2 fanatic..... Wink Grin

tapasztalat ;-)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #1690 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:32:45 »

sokkal bátrabban indulok el európa túlsó végére egy t2-essel, mint egy t4-essel
(t5-tel meg kösz, a sarokig se)
T2 fanatic..... Wink Grin

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1689 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:31:33 »


na meg egy rövid 4-5e km-es kirándulásra biztos szívesebben indulok el, ha tudom, hogy a géphez nem kell hozzányúlni, A-B-be eljutok tutira vele, sajnos az idősebb autókkal ekkora útra ilyen bátran kevésbé mernék elindulni


sokkal bátrabban indulok el európa túlsó végére egy t2-essel, mint egy t4-essel
(t5-tel meg kösz, a sarokig se)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1688 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:14:04 »

rajság, persze. De próbálj ki egy jó T3-at.
Kinek hogyan. Vizesem sosem volt, nemtudom milyen. Még mocim sem volt vizes.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Rulezka
« Hozzászólás #1687 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:13:58 »

az én számomra a t4 és a t5 is családtag Wink
persze ez a topik a régebbiekröl szol föként,de szerintem lehet benne szo a fiatalokrol is!csak mondjuk nem tulnyomorészt....dehát mi irjuk....
én szivesen olvasgattam ezt a t4 vásárlás témát is,tanulságosvolt és sokmindent tanultam a t4 ekröl és érdekel is!
köszi!
én a topic buszos volta miatt írtam le a saját (eddig még kivülálló) szemlélő szemszögéből látott t4ekkel tapasztaltakat, látottakat, elvégre ha már t1, t2,t3 szóbajön, és közben párotoknak van t4ese is, így gondoltam veletek megoszthatom a t4el kapcsolatosan szerzett élményeimet (vásárlás miatt)
nem kívánok odákat zengni, tudom ez itt inkább régebbi buszokról szól,de azért picit szerintem ha már ez egy buszos topic akkor gondolom csak egy picikét ide is tartozik a dolog. nem csak itt a topicba ezen kívül, privibe és személyesen is kaptam viszhangot erről, hozzászólást,mert van több bogaras is aki t4et venne, gondoltam így itt őket is, és esetleg titeket is érdekelhet, ezért írtam le ide!
Úgy tűnik talán megtaláltam azt a t4est,amit lehet meg is vásárolok,de egyenlőre titok melyik az, nem részletezném, jövő7en fényderül rá, és ha tényleg az lesz az enyém akkor megosztom majd veletek is.
addig másikat nem nézek meg, úgyérzem elég sokat láttam ahhoz, hogyha az igazi jön majd jövő7en szemből akkor azt tudni fogom róla!
Apropó ha egy (gyári t4) klima 1 évig ki volt szerelve, akkor 1 év múltán még működhet, vagy az állástól a szivattyúja tönkremehet teljesen?
Ha tönkrement akkor mennyire lehet költséges a meggyógyítása?
 Wink
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #1686 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:10:13 »

MIért? egy jól összerakott 1.6 moci a világból kimegy. Gond nélkül. A vw a lághűtéses boxer motorjaitól szerezte a megbízható jelzőt. A vizes szarok csak valamiféle másodvirágzás, nem olyan jók.

T2-vel utazni nagyobb rajság, mint lemenni a tengerpartra egy off vizessel. De ugyanezt egy t2 is kiállja, simán.
rajság, persze. De próbálj ki egy jó T3-at.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #1685 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:06:18 »

BigBug Privi ment
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #1684 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:04:32 »

az én számomra a t4 és a t5 is családtag Wink
persze ez a topik a régebbiekröl szol föként,de szerintem lehet benne szo a fiatalokrol is!!csak mondjuk nem tulnyomorészt....dehát mi irjuk....
én szivesen olvasgattam ezt a t4 vásárlás témát is,tanulságosvolt és sokmindent tanultam a t4 ekröl és érdekel is!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1683 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:46:23 »

leginkább a nyaralás, kirándulás hazsnos kelléke,
Erre ideális egy t2 akár westy
 sajnos az idősebb autókkal ekkora útra ilyen bátran kevésbé mernék elindulni
MIért? egy jól összerakott 1.6 moci a világból kimegy. Gond nélkül. A vw a lághűtéses boxer motorjaitól szerezte a megbízható jelzőt. A vizes szarok csak valamiféle másodvirágzás, nem olyan jók.

T2-vel utazni nagyobb rajság, mint lemenni a tengerpartra egy off vizessel. De ugyanezt egy t2 is kiállja, simán.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 10, 20:48:48 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #1682 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:44:57 »

értem én a dolgokat!
sajnos vannak a családban nem csak hobbiautóink is, és a t4 se hobbiból lenne, hanem leginkább a nyaralás, kirándulás hazsnos kelléke, és biza a t4 bejön nekem, na meg egy rövid 4-5e km-es kirándulásra biztos szívesebben indulok el, ha tudom, hogy a géphez nem kell hozzányúlni, A-B-be eljutok tutira vele, sajnos az idősebb autókkal ekkora útra ilyen bátran kevésbé mernék elindulni
kb ezért a t4es a váalsztásom tárgya!
a kollegám a legjobb haverom munkatársem stb   egy T5
és ez teljesen rendben van de nem írok róla ódákat ide
pedig lenne miről írnom hiszen a mindennapokban segít óv és védelmez
többet vagyok vele mint a családommal és mégsem  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Rulezka
« Hozzászólás #1681 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:42:34 »

naná hogy igen
csak ebben a topicban más buszokról esik nagybaszó  Cool
sőt az isten megteremtette vwodstock-ot ami egy igazán buszos tali
és oda is szívesn várunk,látunk
max egy kicsit odébb állsz  Grin
értem én a dolgokat!
sajnos vannak a családban nem csak hobbiautóink is, és a t4 se hobbiból lenne, hanem leginkább a nyaralás, kirándulás hazsnos kelléke, és biza a t4 bejön nekem, na meg egy rövid 4-5e km-es kirándulásra biztos szívesebben indulok el, ha tudom, hogy a géphez nem kell hozzányúlni, A-B-be eljutok tutira vele, sajnos az idősebb autókkal ekkora útra ilyen bátran kevésbé mernék elindulni
kb ezért a t4es a váalsztásom tárgya!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1680 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:41:34 »

ami egy igazán buszos tali

huh, még szerencse, hogy a bogikat megtűrik! Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1679 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:40:56 »

vagy T3-ast
del leginkább t2

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #1678 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:39:39 »

De miért vennél t4-et mikor az áráért kaphatsz egy rendes t-2est?
vagy T3-ast

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Rulezka
« Hozzászólás #1677 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:39:26 »

amennyiben levegos...   Evil
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #1676 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:39:11 »

a dolgok megértve!  Evil
ezexerint ha lesz egy kircsi t4esem, akkor sem fogok buszosnak számítani?  Huh
pedig én bizom benne....  Wink
naná hogy igen
csak ebben a topicban más buszokról esik nagybaszó  Cool
sőt az isten megteremtette vwodstock-ot ami egy igazán buszos tali
és oda is szívesn várunk,látunk
max egy kicsit odébb állsz  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1675 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:35:29 »

a dolgok megértve!  Evil
ezexerint ha lesz egy kircsi t4esem, akkor sem fogok buszosnak számítani?  Huh
pedig én bizom benne....  Wink
De miért vennél t4-et mikor az áráért kaphatsz egy rendes t-2est?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #1674 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:34:16 »

a dolgok megértve!  Evil
ezexerint ha lesz egy kircsi t4esem, akkor sem fogok buszosnak számítani?  Huh
pedig én bizom benne....  Wink
amennyiben levegos...   Evil

új számom van:20 592 5434
Rulezka
« Hozzászólás #1673 Dátum: 2008 Augusztus 10, 20:33:44 »

véleményem szerínt ne csináljunk ebből a topicból T4 topicot
én annó bár igaz,hogy ezekszerínt rossz nevet adtam ennek a topicnak de nem erre gondoltam
meg el is férne a T4 vevészet ha csak 3 soros kommentek lennének ezzel kapcsolatban
de pillanatnyilag úgy tűnik nekem,hogy inkább illik az öreg vizesbe vagy az offautósba

maximális tiszetlettel és nem vitaindítónak szánva üdv BB
a dolgok megértve!  Evil
ezexerint ha lesz egy kircsi t4esem, akkor sem fogok buszosnak számítani?  Huh
pedig én bizom benne....  Wink
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1672 Dátum: 2008 Augusztus 10, 15:08:16 »

az.persze,megvannak az új "a" kasztnielemek,lökösök,lámpák
király  Grin , majd gyorsulunk nekünk is az egyik automata  Grin
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #1671 Dátum: 2008 Augusztus 10, 15:01:56 »

enyém is,de az empi5 spoke levédve Grin
jól fogtok kinézni ha vonulunk... Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
RNIE
« Hozzászólás #1670 Dátum: 2008 Augusztus 10, 14:51:31 »

neked  is automata  nem?
hogyérted, hogy alsóindexes? vissza öregíted?  Smiley
az.persze,megvannak az új "a" kasztnielemek,lökösök,lámpák
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1669 Dátum: 2008 Augusztus 10, 14:46:43 »

én motorba nem nyúlok bele,a typ4-et eladtam,megy bele a sima1.6
meg alsóindexes lesz Cool
neked  is automata  nem?
hogyérted, hogy alsóindexes? vissza öregíted?  Smiley
RNIE
« Hozzászólás #1668 Dátum: 2008 Augusztus 10, 14:45:38 »

én majd fuchs-ot szeretnék rá, vagy gasburner-t de ez majd kb5év múlva  Grin
egyenlőre menynen át a vizsgán, és üljön le, utána meg motor  Wink
én motorba nem nyúlok bele,a typ4-et eladtam,megy bele a sima1.6
meg alsóindexes lesz Cool
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1667 Dátum: 2008 Augusztus 10, 14:42:59 »

enyém is,de az empi5 spoke levédve Grin
én majd fuchs-ot szeretnék rá, vagy gasburner-t de ez majd kb5év múlva  Grin
egyenlőre menynen át a vizsgán, és üljön le, utána meg motor  Wink
RNIE
« Hozzászólás #1666 Dátum: 2008 Augusztus 10, 14:40:38 »

  Cheesy ültetve lesz  Wink
enyém is,de az empi5 spoke levédve Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1665 Dátum: 2008 Augusztus 10, 14:28:14 »

nekünk is olyan lett  Grin
  Cheesy ültetve lesz  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 10, 14:31:21 írta DLL-962 »
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1664 Dátum: 2008 Augusztus 10, 14:26:48 »

ha majd egyszer kész lesz  Roll Eyes
fehér tetővel lesz és drapp az alja
nekünk is olyan lett  Grin
RNIE
« Hozzászólás #1663 Dátum: 2008 Augusztus 10, 14:24:37 »

  Cheesy szép lesz biztos
nekünk is világos lett  Wink
ha majd egyszer kész lesz  Roll Eyes
fehér tetővel lesz és drapp az alja
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1662 Dátum: 2008 Augusztus 10, 14:20:11 »

nem,valami világos a cél
ilyesmi felállásban
  Cheesy szép lesz biztos
nekünk is világos lett  Wink
Oldalak: 1 ... 500 501 502 503 504 [505] 506 507 508 509 510 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.