www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:52:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 427 428 429 430 431 [432] 433 434 435 436 437 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5290846 alkalommal)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4621 Dátum: 2009 Február 08, 15:19:44 »

huh, 1.2-essel nem lehet semmi egy ekkora tömegű járgány
viszi az Wink
Robpanzer
« Hozzászólás #4620 Dátum: 2009 Február 08, 15:17:54 »

Volt t2-ben gyárilag 1.2-es is, rendelésre, Ausztriában. Rendszám-biztosítás hordozhatósága miatt, rövid váltóval persze.

huh, 1.2-essel nem lehet semmi egy ekkora tömegű járgány
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4619 Dátum: 2009 Február 08, 15:16:23 »

...Akkor ha jól sejtem nincs épeszü megoldás a papírozásra ha más is így oldja meg.

Ez a kérdés valószínűsíti azt, hogy te eddig valami másik országban éltél...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #4618 Dátum: 2009 Február 08, 15:14:49 »

ennyi......mi más...???!

Ezt szerettem volna elkerülni és mondjuk az 1.6-ot továbbpasszolni. A cserebere lehet hogy problémás a hely miatt. Most még van de lehet hogy eladják a műhelyt ahól mókoltunk. Akkor ha jól sejtem nincs épeszü megoldás a papírozásra ha más is így oldja meg.

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4617 Dátum: 2009 Február 08, 15:07:06 »

A dilemmám a következőből adódik. Van egy buszom amiben egy beálltnak hitt 1.6 volt. Kiderült hogy fellazult a lendkerék. Főtengely lendkerék csere és még pár apróság és mehet. Van egy 2.0 üzemelő moci hosszú váltóval. Ahhoz hogy ebbe a kaszniba hivatalosan mennyen bele 150000HUF regadót kell fizetni mert nagyobb. Hát ez sok. Ha máshogy oldom meg akkor az 1.6 marad a nyakamon. Erre a problémára várnék javaslatokat hogy mindkét motor használható legyen akár másmás kaszniban is. Tehát a papírokkal ne legyen gond.

Megoldások jöhetnek privátban is Grin
mi a te gondod? beteszed a buszba a 2.0-t, az 1.6-ot meg a sufniba. kétévenként meg egyszer visszacsere, ha nagyon muszáj.
ennyi......mi más...???!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #4616 Dátum: 2009 Február 08, 15:02:29 »

Keritésen kivülröl egyben látszó T3-as a lakihegyi autokereskedésben.
Zárva volt a bolt,de tudok elérhetöséget,ha valaki gondolja.
(árat nem tudtam megsasolni)

[a csatolmányt egy admin törölte]

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4615 Dátum: 2009 Február 08, 14:57:27 »

A dilemmám a következőből adódik. Van egy buszom amiben egy beálltnak hitt 1.6 volt. Kiderült hogy fellazult a lendkerék. Főtengely lendkerék csere és még pár apróság és mehet. Van egy 2.0 üzemelő moci hosszú váltóval. Ahhoz hogy ebbe a kaszniba hivatalosan mennyen bele 150000HUF regadót kell fizetni mert nagyobb. Hát ez sok. Ha máshogy oldom meg akkor az 1.6 marad a nyakamon. Erre a problémára várnék javaslatokat hogy mindkét motor használható legyen akár másmás kaszniban is. Tehát a papírokkal ne legyen gond.

mi a te gondod? beteszed a buszba a 2.0-t, az 1.6-ot meg a sufniba. kétévenként meg egyszer visszacsere, ha nagyon muszáj.
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #4614 Dátum: 2009 Február 08, 14:53:44 »

A dilemmám a következőből adódik. Van egy buszom amiben egy beálltnak hitt 1.6 volt. Kiderült hogy fellazult a lendkerék. Főtengely lendkerék csere és még pár apróság és mehet. Van egy 2.0 üzemelő moci hosszú váltóval. Ahhoz hogy ebbe a kaszniba hivatalosan mennyen bele 150000HUF regadót kell fizetni mert nagyobb. Hát ez sok. Ha máshogy oldom meg akkor az 1.6 marad a nyakamon. Erre a problémára várnék javaslatokat hogy mindkét motor használható legyen akár másmás kaszniban is. Tehát a papírokkal ne legyen gond.

Megoldások jöhetnek privátban is Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 08, 14:57:20 írta kuncapetyka »

Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #4613 Dátum: 2009 Február 08, 14:44:47 »

adod, vagy veszed? ;-)

mondjuk 50-től felfele

Van egy ami lehet hogy felesleges lesz. De még agyalok rajta pár hetet.

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4612 Dátum: 2009 Február 08, 14:21:18 »

Csak egy gyors kérdés. CJ-s 2.0 hosszúváltóval működőképesen mennyit érhet?

adod, vagy veszed? ;-)

mondjuk 50-től felfele
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #4611 Dátum: 2009 Február 08, 14:11:58 »

Csak egy gyors kérdés. CJ-s 2.0 hosszúváltóval működőképesen mennyit érhet?

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #4610 Dátum: 2009 Február 08, 11:30:00 »

a generátor nincs útban
csak a CU-n a fűtőventillátor a generátor tengelyén van, na az nem fér el a t2-ben
Ja igen azaz
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4609 Dátum: 2009 Február 07, 22:38:33 »

És a generátor helyét nem kell kivágni?

a generátor nincs útban
csak a CU-n a fűtőventillátor a generátor tengelyén van, na az nem fér el a t2-ben
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #4608 Dátum: 2009 Február 07, 22:12:58 »

meg a fűtésdobokat
meg az ac pumpát
meg a gyújtást
meg a fűtőventillátort
meg a kereszttartót

csak úgy hirtelen ami eszembejutott
És a generátor helyét nem kell kivágni?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4607 Dátum: 2009 Február 07, 21:27:13 »

persze kihagytam a nyilvánvaló dolgokat amit már Bigbug is leírt:
más lökhárítók
más kopoltyú (ívesebb, nem szögletes)
más index elöl
más lámpa hátul (bár a vége felé a t2a-t is szerelték hátul nagy lámpával)
kivehető a hátfal -> könnyebb kiszedni a motort
igen a nagylámpás t2a a t2ab Wink
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #4606 Dátum: 2009 Február 07, 20:32:24 »

Jó képek!
Én ledobnám a T3 elejéről azt a csövet a lámpákkal, de ízlések és pofonok... :-)
azzal villantgat a csájéknak Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4605 Dátum: 2009 Február 07, 20:31:14 »

meg a fűtésdobokat
meg az ac pumpát
meg a gyújtást
meg a fűtőventillátort
meg a kereszttartót

csak úgy hirtelen ami eszembejutott

ja meg persze a lemezelést
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4604 Dátum: 2009 Február 07, 20:29:51 »

szerintem nem olyan nagy szopás, főleg ha eleve 2 lityis motort volt a t2-ben
akkor csak a gázbowdent kell megtoldani

meg a fűtésdobokat
meg az ac pumpát
meg a gyújtást
meg a fűtőventillátort
meg a kereszttartót

csak úgy hirtelen ami eszembejutott
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4603 Dátum: 2009 Február 07, 20:09:20 »

Útra tevásről beszélek, nem teljes restaurálásról.Ahoz min. 3 milla kéne. Undecided

én is Smiley
gondolj bele mi kellhet:
- építeni kell egy új alvázat (az eredetiről legfeljebb a méreteket veheted le)
- építeni kell egy új kasztnit, teljes egészében (az eredetiből nem tudom mi használható, talán a tető közepe, de az is inkább csak mintának jó)
- építeni kell egy új futóművet
- csinálni/szerezni kell új kormányművet, féket, lengéscsillapítót, ....
eddig másfél misi alsó hangon

innentől már csak:
- szerezni és felújítani kell egy új sebváltót
- szerezni és felújítani kell egy új motort
- meg kell oldani az elektronikai bekötéseket
- szerezni/csináltatni kell ablakokat
- szerezni és kárpitoztatni kell üléseket
- szerezni/csináltatni kell kárpitokat
- aztán "apróságok" mint főfékhenger, műszerfal, fűtés biszbaszok, etc...
- és persze le kell fényezni az egész buszt igényesen
eddig három misi alsó hangon

és ha totál élethűvé akarod alakítani (és mondjuk nem korabeli trágyaszállítót akarsz építeni), akkor a pénzköltés csak ezután kezdődik el igazán

ebbe kell belegondolni, amikor az ember vesz egy ilyen roncsot

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4602 Dátum: 2009 Február 07, 19:58:02 »

szerintem az nagyon alsó becslés, azon a buszon nem láttam egy ép négyzetcentimétert sem
lehet fényképről egyszerűbb lenne T1-est építeni  Evil
Útra tevásről beszélek, nem teljes restaurálásról.Ahoz min. 3 milla kéne. Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4601 Dátum: 2009 Február 07, 19:57:45 »

CU
igen, nem

szerintem nem olyan nagy szopás, főleg ha eleve 2 lityis motort volt a t2-ben
akkor csak a gázbowdent kell megtoldani

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4600 Dátum: 2009 Február 07, 19:56:57 »

Szép, de ahoz, hogy útra tedd még kell zsebben lenni még 1-1.5 millának.

szerintem az nagyon alsó becslés, azon a buszon nem láttam egy ép négyzetcentimétert sem
lehet fényképről egyszerűbb lenne T1-est építeni  Evil

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4599 Dátum: 2009 Február 07, 18:17:59 »

ami a blogodon van t1 50-ért, azzal mi lett?
Szép, de ahoz, hogy útra tedd még kell zsebben lenni még 1-1.5 millának.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #4598 Dátum: 2009 Február 07, 17:56:27 »

Köszönöm.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4597 Dátum: 2009 Február 07, 17:50:24 »

T3 levegős buszba, 81-es Joker nyitható campingtetős, melyik motor lehet, CU, vagy CJ ? Át tudom rakni a T2-be, nagy szopás nélkül? 

CU
igen, nem
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #4596 Dátum: 2009 Február 07, 17:40:18 »

T3 levegős buszba, 81-es Joker nyitható campingtetős, melyik motor lehet, CU, vagy CJ ? Át tudom rakni a T2-be, nagy szopás nélkül? 

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4595 Dátum: 2009 Február 07, 17:37:55 »

ja és persze sokkal szebb mint a felsőindexes Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4594 Dátum: 2009 Február 07, 17:36:58 »

persze kihagytam a nyilvánvaló dolgokat amit már Bigbug is leírt:
más lökhárítók
más kopoltyú (ívesebb, nem szögletes)
más index elöl
más lámpa hátul (bár a vége felé a t2a-t is szerelték hátul nagy lámpával)
kivehető a hátfal -> könnyebb kiszedni a motort

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4593 Dátum: 2009 Február 07, 17:32:57 »

hátsó sárvédő javítóelemből tudtommal csak egyfajta van, tehát ha azt cserélték, akkor már ugyanúgy néz ki a t2a és a t2b is Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4592 Dátum: 2009 Február 07, 17:29:47 »

uj kopoltyú
régi benzinbeöntő nyílás a fedeles
új hátsólámpa
régi lökhárítók
régi elsőindex a régi helyen
kormánymű,futómű,fékek és minden más a régié
csak egy facelift volt
ja és a nagyobb motor

szvsz
de majd kiegészítik

más a hátsó sárvédő íve (laposabb)
előrébb van és fedeles a benzinbeöntő (nyitott tolóajtónál nem tudsz tankolni)
egész más a műszerfalnál a levegőbeömlők helyzete
mások a műszerfalon a levegő áramlást szabályzó csappantyúk (csak 3 van, nem négy)
a gázpedál mellett a lábadnál is van egy levegő csappantyú a fölfele menő csövön
a sofőr ülés alatt is van egy amivel a hátsó traktusba menő fűtést lehetett elzárni
másak a zárak az ajtókon (pl. az első ajtókon nincs gomba ami fel-le mozog, hanem a kallantyú dupla amivel nyitod)
a tolóajtó zárja is más (hátul is "aktív" zár van), nem kell bebaszni az ajtót, hanem a kilincs felhúzásával behúzza magát
egykaros az index
nincs kormányzár

futóműből volt még a régi nagy lyukosztású, de már az újabb fajta (tárcsafékes is)
motorból alapvetően 1.6, de lehetett 1.3-ral (és talán 1.2-vel is?) kérni
tudtommal csak rövid váltós volt
fékből volt szervótlan és szervós is (illetve a dobfékes sosem volt szervóval azt hiszem, tárcsaféknél mindkét fajta létezett)
más a motor és a váltó felfogatása, itt a motor tartja a váltót (a t2b-ben a váltó tartja a motort)

ennyi jut hirtelen most az eszembe
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 07, 17:31:50 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #4591 Dátum: 2009 Február 07, 17:21:45 »

A motor meg szerintem 1.6 és 2000 közötti mint a B-ben, nem hiszem,hogy kisebb motort raktak volna bele, legalábbis én még nem találkoztam vele Wink
Benéztem, neked volt igazad. A motort már kinyomoztam valóban nem volt 1.5. Keverem a dolgokat. Az a baj, hogy olyan a/b re építek, ami eredetileg a volt, csak a/b-re alakították át. Bocs!

T2a - T1
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4590 Dátum: 2009 Február 07, 16:58:52 »

ami a blogodon van t1 50-ért, azzal mi lett?

valaki megvette... nem én  Wink nem tudom ki http://diwad.hu/qzma/T1/

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4589 Dátum: 2009 Február 07, 16:54:59 »

ilyen dupla lamellás ablak volt a bociban is... azt hittem, hogy barkács (közben felfedeztem a DM-es papirzsepis dobozon is)
majd egyszer visszarakom http://diwad.hu/qzma/BociKESZ/nagyok/4.jpeg
ami a blogodon van t1 50-ért, azzal mi lett?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4588 Dátum: 2009 Február 07, 16:54:09 »

szerintem meg b-ből Wink

<beszúrt kép törölve>


ilyen dupla lamellás ablak volt a bociban is... azt hittem, hogy barkács (közben felfedeztem a DM-es papirzsepis dobozon is)
majd egyszer visszarakom http://diwad.hu/qzma/BociKESZ/nagyok/4.jpeg

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4587 Dátum: 2009 Február 07, 16:53:53 »

Volt t2-ben gyárilag 1.2-es is, rendelésre, Ausztriában. Rendszám-biztosítás hordozhatósága miatt, rövid váltóval persze.
nekünk is az van Wink
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #4586 Dátum: 2009 Február 07, 16:52:54 »

Volt t2-ben gyárilag 1.2-es is, rendelésre, Ausztriában. Rendszám-biztosítás hordozhatósága miatt, rövid váltóval persze.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #4585 Dátum: 2009 Február 07, 16:50:25 »

A motor meg szerintem 1.6 és 2000 közötti mint a B-ben, nem hiszem,hogy kisebb motort raktak volna bele, legalábbis én még nem találkoztam vele Wink
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #4584 Dátum: 2009 Február 07, 16:44:53 »

szerintem meg b-ből Wink
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
pontosan

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4583 Dátum: 2009 Február 07, 16:42:45 »

A sárvédő egyértelműen az a-ból van. Én az 1.5-ös mociról is ki merem állítani, hogy volt benne.
szerintem meg b-ből Wink


Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #4582 Dátum: 2009 Február 07, 16:42:32 »

Az enyémen b-é van-volt. Mindkettőn.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Oldalak: 1 ... 427 428 429 430 431 [432] 433 434 435 436 437 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.