www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:07:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5277917 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12421 Dátum: 2010 Január 25, 22:09:57 »

érdemes kiszámolni hány km alatt térül meg.
Hat nalam ugy alakul, hogy kb 16300 km alatt lennek nullan. Hat ennyit sztem 2 ev alatt megyek a kocsival.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #12420 Dátum: 2010 Január 25, 21:18:55 »

köszi mindenkinek a segítséget, reméljük Hanyi is hozzászól majd a témához

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #12419 Dátum: 2010 Január 25, 21:09:45 »

nem azért vettük, csináltam, költöttünk rá, hogy a garázsban álljon az átalakítás 130 000-ft körül van, érdemes kiszámolni hány km alatt térül meg.
Mivel még csak gondolkozom rajta, jól jön minden infó. Mi szól ellene, és mi mellette?
közepes használat esetén 1év
léghütésesnél kicsit komplikáltabb
haverom küblijébem már csináltuk a motort
tulhidegbe lefagy tulmelegbe megsül ott ez volt a tapasztalat
de énis azt mondom HANYI az ász ebbe

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12418 Dátum: 2010 Január 25, 21:05:39 »

nem azért vettük, csináltam, költöttünk rá, hogy a garázsban álljon az átalakítás 130 000-ft körül van, érdemes kiszámolni hány km alatt térül meg.
Mivel még csak gondolkozom rajta, jól jön minden infó. Mi szól ellene, és mi mellette?
nekem 10+ évvel ezelőtti tapasztalataim vannak a gázzal kapcsolatban ,azok sem személyes tapasztalások,hanem pár ismerősöm tapasztalásai
de csak annyit tudok mondani ,kivétel nélkül minden olyan autó amiről most mesélek lényegesen hamarabb tönkrement mint benzinnel várható lett volna
nem értek hozzá,így megmagyarázni sem tudom miért ,ezek csak tapasztalaton alapuló story-k

én majd akkor teszek a buszomba gázt amikor 800.-ft lesz a benzin és ahhoz képest mondjuk 200.- a gáz
addig biztosan nem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #12417 Dátum: 2010 Január 25, 21:02:25 »

nem azért vettük, csináltam, költöttünk rá, hogy a garázsban álljon az átalakítás 130 000-ft körül van, érdemes kiszámolni hány km alatt térül meg.
Mivel még csak gondolkozom rajta, jól jön minden infó. Mi szól ellene, és mi mellette?
hidd el hajtom énis Evil Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #12416 Dátum: 2010 Január 25, 20:58:30 »

jaja szerintemis!
minek...annyira sokat nem megyek vele...akkor meg hadegyen Wink
igy legalább ha besül a következö motorom hip-hopp tudom cserélni Wink Grin
nem azért vettük, csináltam, költöttünk rá, hogy a garázsban álljon az átalakítás 130 000-ft körül van, érdemes kiszámolni hány km alatt térül meg.
Mivel még csak gondolkozom rajta, jól jön minden infó. Mi szól ellene, és mi mellette?

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #12415 Dátum: 2010 Január 25, 20:51:23 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin
Mi most szedtük ki a dokából.
Úgy beszéltük meg a tulajjal, hogy visszavisszük neki. Különben felár lett volna Wink
De nem fog hiányozni.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #12414 Dátum: 2010 Január 25, 20:50:12 »

Takszizni fogsz vagy nemzetközi személyszállításban töröd a fejed?
Felejtsd el. 
jaja szerintemis!
minek...annyira sokat nem megyek vele...akkor meg hadegyen Wink
igy legalább ha besül a következö motorom hip-hopp tudom cserélni Wink Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #12413 Dátum: 2010 Január 25, 20:47:01 »

Takszizni fogsz vagy nemzetközi személyszállításban töröd a fejed?
Felejtsd el. 
Jókat hallottam, olvastam az autógázról, és egy ismerősöm (autószerelő) is mostanában alakíttatta át az autóját, és Ő is dicséri.
Gázzal 10-20%-al többet fogyasztanak az autók, de nem mindegy, hogy 320 ft-os benzinből, vagy 170 ft-os gázból.

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/01/21/draga_a_benzin_sokan_valtanak_gazra/?cp=1

Olvassátok el szerintem, a fórumot is. Van sok okostojás, mint mindenhol, de mindenki szűrje le magának a lényeget...

Mint írtam, töröm rajta a fejem, még nem született meg a döntés, de valljuk be szívesebben használjuk a kedvencünket, ha közben nem zabálja le a gatyánkat, pláne úgy, ha közben a motornak sem ártunk vele, és nem mellesleg a károsanyag-kibocsátás is kevesebb.

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #12412 Dátum: 2010 Január 25, 20:36:24 »

Köszi a gyors segítséget

1303LS
« Hozzászólás #12411 Dátum: 2010 Január 25, 20:34:54 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin
Takszizni fogsz vagy nemzetközi személyszállításban töröd a fejed?
Felejtsd el. 
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #12410 Dátum: 2010 Január 25, 20:28:07 »

Karakury(most övé a volt wocctokos busz) Roll Eyes

G.

Ja, meg persze a Hanyiiiii. Grin Grin

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #12409 Dátum: 2010 Január 25, 20:26:26 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin

Karakury(most övé a volt wocctokos busz) Roll Eyes

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12408 Dátum: 2010 Január 25, 20:23:39 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin
Hanyi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12407 Dátum: 2010 Január 25, 20:21:44 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin
Hanyi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #12406 Dátum: 2010 Január 25, 20:20:40 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12405 Dátum: 2010 Január 25, 15:22:57 »

Na ez az igazi állófűtés Wink
Igy van mire fogni, hogy allandoan kormol ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #12404 Dátum: 2010 Január 25, 14:59:01 »

érdekess
 Smiley


Padlásszoba

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Závodszky Iwán
Hozzászólások: 2023


ZDESIGN for VOLKS and ROLL.5

« Hozzászólás #12403 Dátum: 2010 Január 25, 14:56:42 »

érdekess
 Smiley


Na ez az igazi állófűtés Wink

20/9392-292

HAMAROSAN KAPHATÓ:

Pólók: www.polo-art.hu/index2.php

Bogaras pólók az egyéb termékek kategóriában
Nem elérhető Tihi
Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #12402 Dátum: 2010 Január 25, 14:55:04 »

érdekess
 Smiley


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #12401 Dátum: 2010 Január 25, 10:18:24 »

Köszi a segítséget Süsünek, Édesapjának és EPÉnek.
röviden. a többi úgysem érint téged (sem) Cheesy
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #12400 Dátum: 2010 Január 25, 09:09:34 »

valaki lefordítaná ?

Köszi a segítséget Süsünek, Édesapjának és EPÉnek.
röviden. a többi úgysem érint téged (sem) Cheesy

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #12399 Dátum: 2010 Január 25, 08:26:06 »

Kicsit off, de nem bírtam nem berakni. Huh Shocked Grin
http://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/egyedi/egyedi_lakoauto_felepitmeny-3493526

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12398 Dátum: 2010 Január 24, 21:41:49 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #12397 Dátum: 2010 Január 24, 21:40:11 »

valaki lefordítaná ?
http://translate.google.hu/#
 Grin Grin Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12396 Dátum: 2010 Január 24, 21:36:55 »

Grin Ok guys, just figured i`d give Google translate a shot..turns out it`s a lot more shitier than I thougt.
The story goes like this...About a year ago the crazy idea of buying a bus just roled into my head..since I already have a bug, why not try the `brick` shaped counterpart...So I searched, and searched, until just before last Christmas I did found something that resembled `my` idea of the bus: 1976, 1.6 liter engine ( not that I`m scared of the type 4 engine or anything, but i really like the simplicity of the type 1 engine) decent amount of work done 2 years ago to it.It`s an old Austrian import, even tracked down the dealer who sold it in `76, which exists even today.It was brought in Romania in `91, rolled `till the faithfull engine got busted, and then abandoned.Few years after, a local collector bought it and restored it to an good degree, and got a new engine fitted.He kept it for a couple of years, but didn`t used it that much.So he decided to sell it...Got y ears pealed and when i heard it was for sale i immediatly snatched it..It was just what I was looking for.
The plan was to buy it and get it to Italy with me, where I`ve been working for a couple of years now..There was a problem though,and a big one as i found out later ...a giant oil leak on No.3 and 4 cilinders..I did try to fix it , but didn`t had that much time.So of I went with 10 liters of oil with me just in case..I did make it to Hungary in a day (with no heat whatsoever inside  Grin) and decided it was more wise to make a stop at Süsü `s shop in Nagykanizsa to have him take a look at the engine, since it was a 1700 km trip.So he did, and worked relentlessly whit his father for 2 nights or so..just when i figured everything was ok ,on the slovenian highways the red light in the dash wirles again  Shocked
ok..get down put in 2 liters of oil inside and went my way..practicly it was eating 2 liters every 100 km..I literally hoped to get home alive at this point..and a little bit shaky from the exhaust fumes but with a little heat courtesy of Süsü `s mounted tubes, I did make it.
Now I got the bus on hold in a shop, and decided it was best to buy a shortblock instead of fixing this one...We shall see.
Anyway, a big thanks to everybody who helped me get this thing through...Süsü , his father, EPE...Hope to see you again soon , and if you ever make it to my parts, beer and everything is on me.Thanks for reading this..sure hope to get my hungarian knowledges fixed until I get old  Grin
By the way , here`s the bus`s m-plate decoded...
http://www.vw-mplate.com/mcode.php?plate_type=70-79&lang=EN&p2_CC_CCC_CCC=62+063+389&p2_MMM1=MMM&p2_MMM2=MMM&p2_MMM3=MMM&p2_MMM4=MMM&p2_MMM5=MMM&p2_PPPPII=P4P47&p2_MMM6=042&p2_MMM7=102&p2_MMM8=335&p2_MMM9=506&p2_DD_D=48+5&p2_UUUU=7728&p2_EE=OR&p2_XXXX_TT=2216+11

valaki lefordítaná ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Rusty
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #12395 Dátum: 2010 Január 24, 21:20:44 »

 Grin Ok guys, just figured i`d give Google translate a shot..turns out it`s a lot more shitier than I thougt.
The story goes like this...About a year ago the crazy idea of buying a bus just roled into my head..since I already have a bug, why not try the `brick` shaped counterpart...So I searched, and searched, until just before last Christmas I did found something that resembled `my` idea of the bus: 1976, 1.6 liter engine ( not that I`m scared of the type 4 engine or anything, but i really like the simplicity of the type 1 engine) decent amount of work done 2 years ago to it.It`s an old Austrian import, even tracked down the dealer who sold it in `76, which exists even today.It was brought in Romania in `91, rolled `till the faithfull engine got busted, and then abandoned.Few years after, a local collector bought it and restored it to an good degree, and got a new engine fitted.He kept it for a couple of years, but didn`t used it that much.So he decided to sell it...Got y ears pealed and when i heard it was for sale i immediatly snatched it..It was just what I was looking for.
The plan was to buy it and get it to Italy with me, where I`ve been working for a couple of years now..There was a problem though,and a big one as i found out later ...a giant oil leak on No.3 and 4 cilinders..I did try to fix it , but didn`t had that much time.So of I went with 10 liters of oil with me just in case..I did make it to Hungary in a day (with no heat whatsoever inside  Grin) and decided it was more wise to make a stop at Süsü `s shop in Nagykanizsa to have him take a look at the engine, since it was a 1700 km trip.So he did, and worked relentlessly whit his father for 2 nights or so..just when i figured everything was ok ,on the slovenian highways the red light in the dash wirles again  Shocked
ok..get down put in 2 liters of oil inside and went my way..practicly it was eating 2 liters every 100 km..I literally hoped to get home alive at this point..and a little bit shaky from the exhaust fumes but with a little heat courtesy of Süsü `s mounted tubes, I did make it.
Now I got the bus on hold in a shop, and decided it was best to buy a shortblock instead of fixing this one...We shall see.
Anyway, a big thanks to everybody who helped me get this thing through...Süsü , his father, EPE...Hope to see you again soon , and if you ever make it to my parts, beer and everything is on me.Thanks for reading this..sure hope to get my hungarian knowledges fixed until I get old  Grin
By the way , here`s the bus`s m-plate decoded...
http://www.vw-mplate.com/mcode.php?plate_type=70-79&lang=EN&p2_CC_CCC_CCC=62+063+389&p2_MMM1=MMM&p2_MMM2=MMM&p2_MMM3=MMM&p2_MMM4=MMM&p2_MMM5=MMM&p2_PPPPII=P4P47&p2_MMM6=042&p2_MMM7=102&p2_MMM8=335&p2_MMM9=506&p2_DD_D=48+5&p2_UUUU=7728&p2_EE=OR&p2_XXXX_TT=2216+11
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #12394 Dátum: 2010 Január 24, 17:59:33 »

eladó t2 cuccok:
jobb első ajtó -1500
bal első ajtó -1500
tolóajtó -4000
különféle typ4 alkatrészek(veztengely, szívocsonkok, stb.)
typ4 motorburkolólemezek, a két nagy egyben -4000
typ4 légszűrőház -3000
typ4 hűtés -10000
Nem elérhető Rozsdás Kampó
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #12393 Dátum: 2010 Január 24, 14:33:09 »

Magyar papírokkal, jobbkormányos, HIVATALOSAN DÍZEL. 199.000 Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12392 Dátum: 2010 Január 23, 22:15:18 »

és küldött ??? Huh
eddig nem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #12391 Dátum: 2010 Január 23, 22:01:21 »

és küldött ??? Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12390 Dátum: 2010 Január 23, 21:55:32 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #12389 Dátum: 2010 Január 23, 21:51:12 »

Szia, ha felhívsz én felveszem a telefont Cheesy és mert a haverom vagy még segítek is benne Cheesy
ki tud nekem abba segiteni hogy alvázszám lapján segit megmoindani gyári szint  T1????


vw nak ki üzizve fizetem...
egyébként működik
http://www.vw-mplate.com/mcode.php?lang=EN&id=906
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 23, 21:53:45 írta U96 »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #12388 Dátum: 2010 Január 23, 19:47:39 »

jé egy süse  Grin

<beszúrt kép törölve>
pontosabban kettő Wink


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12387 Dátum: 2010 Január 23, 19:42:50 »

jé egy süse  Grin


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #12386 Dátum: 2010 Január 23, 19:26:58 »

vagy romanul Tongue
ne haragudj,inkább a  Tongue
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #12385 Dátum: 2010 Január 23, 19:21:25 »

beszarás,
 persze volt már képekkel is a story
kérek mindenkit:
pliz lörn englis és evribadi megért Grin
vagy romanul Tongue

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #12384 Dátum: 2010 Január 23, 19:17:53 »

ahoz kepest hogy babot sem tud magyarul Alex , szerintem nagyon erdekes a story. ez a googli meg... kene tanuljon magyarra forditani. Grin
beszarás,
 persze volt már képekkel is a story
kérek mindenkit:
pliz lörn englis és evribadi megért Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12383 Dátum: 2010 Január 23, 19:14:27 »

ez a googli meg... kene tanuljon magyarra forditani. Grin
Mommeg Alexnek, hogy ha a mondat vegi pont utan tett volna egy szokozt, akkor a gugli nem hitte volna, hogy az a ket szo kozotte a ponttal osszetartozik. Mer' igy azokat nem ertette es valtozatlanul hagyta.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12382 Dátum: 2010 Január 23, 19:12:30 »

ahoz kepest hogy babot sem tud magyarul Alex , szerintem nagyon erdekes a story. ez a googli meg... kene tanuljon magyarra forditani. Grin
egész jó ez a google, majdnem annyira jó mint Maresz  Grin
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.