www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 16:24:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5283154 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #13781 Dátum: 2010 Május 03, 20:20:34 »

van egy napi számlálós busz km órám, meg talán még egy műszer van hozzá, üveg valakinél kallódik ratro és köztem. 5kért vihető
milyen műszer?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #13780 Dátum: 2010 Május 03, 20:19:41 »

T2B be való ,műszerfal alá beszerelhető bambusz polc eladó 10.000.-Ft irányáron
a bótban 24.000.-
másodiknak érdeklődnék Tongue
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13779 Dátum: 2010 Május 03, 20:08:09 »

van egy napi számlálós busz km órám, meg talán még egy műszer van hozzá, üveg valakinél kallódik ratro és köztem. 5kért vihető

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #13778 Dátum: 2010 Május 03, 20:04:25 »

eladó t2 cuccok:
jobb első ajtó -1500
bal első ajtó -1500
tolóajtó -4000
különféle typ4 alkatrészek(veztengely, szívocsonkok, stb.)
typ4 motorburkolólemezek, a két nagy egyben -4000
typ4 légszűrőház -3000
typ4 hűtés -10000
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13777 Dátum: 2010 Május 03, 19:52:53 »


Ez engem érdekellne irok privátott Grin
várom nagyon  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #13776 Dátum: 2010 Május 03, 19:51:08 »

T2B be való ,műszerfal alá beszerelhető bambusz polc eladó 10.000.-Ft irányáron
a bótban 24.000.-


Ez engem érdekellne irok privátott Grin

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13775 Dátum: 2010 Május 03, 18:41:59 »

T2B be való ,műszerfal alá beszerelhető bambusz polc eladó 10.000.-Ft irányáron
a bótban 24.000.-

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #13774 Dátum: 2010 Május 03, 13:02:39 »

Bocsi, nem szerettelek volna megbántani vele. Kettő képet csináltam a buszokról, ez az egyik.(összesen kb 15 képem van a találkozóról) Ha bántónak találod törlöm.

G.

Ne viccelj velem! (majd én)

Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #13773 Dátum: 2010 Május 03, 08:18:27 »

tudtam én hogy lesz akinek az én számból ez furcsa lesz  Grin

szerintem a kettőt nem lehet összehasonlítani, tök más az egész - mondjuk 20 év technológiai különbség.
szóval nem kérdéses.

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #13772 Dátum: 2010 Május 03, 08:03:33 »

Jó képet választottál, mindenki csak a Te buszodat nézte (még én is) Nagyon ki van találva rajta minden.

Bocsi, nem szerettelek volna megbántani vele. Kettő képet csináltam a buszokról, ez az egyik.(összesen kb 15 képem van a találkozóról) Ha bántónak találod törlöm.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13771 Dátum: 2010 Május 03, 00:10:53 »

Bugi !
Megtaláltam a tökéletes üléseket neked! Cheesy
Tudom h már évek óta keresed és mindig is gond volt a hosszú utakkal főleg...
ezzel eljutsz a végtelenbe! Cheesy
<beszúrt kép törölve>
többi kép a T2-es buszról:és tovább Cheesy
fujj de ocsmány az egész  Shocked Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #13770 Dátum: 2010 Május 02, 23:54:36 »

Bugi !
Megtaláltam a tökéletes üléseket neked! Cheesy
Tudom h már évek óta keresed és mindig is gond volt a hosszú utakkal főleg...
ezzel eljutsz a végtelenbe! Cheesy

többi kép a T2-es buszról:és tovább Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 02, 23:57:18 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Rulezka
« Hozzászólás #13769 Dátum: 2010 Május 02, 23:52:46 »

magyarul csinált hozzá segédalvázat  Wink Cool Grin
valószinüleg igen
a t4 ékszíjtárcsa cseréhez is csinált segédszerszámot.... Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13768 Dátum: 2010 Május 02, 23:49:44 »

a kuplungcserénél vmit spéci cuccot hazsnáltak, utánanéztek, nem kellett mocit kivenni, inkább csak megdönteni vag ymi és alátámastani vagy micsoda.. nem voltam ott csak ismerős mesélte aki csinálta
de állítólag van még 1 használható megoldás hozzá, de ez szerelős de kevésbé nehéz megoldás volt, talán futóművet is megkellett bontani,meg sok mindent lekötni,de így nem kellett motort kivenni hozzá.....
bocs ha kevésbé érthető de kb ennyit tudok erről
de ha ilyesmit kellene csinálni, van emberke aki nekem is csinálta.. emberi áron (Érden)
magyarul csinált hozzá segédalvázat  Wink Cool Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Rulezka
« Hozzászólás #13767 Dátum: 2010 Május 02, 23:46:59 »

van hozzá segédalvázad vagy a kuplungcserénél motorki-motorbe ?
valahol van egy olyan nagy rohadék deklim ha ki nem baszta a haver , esetleg ha a tied ergya vagy ilyesmi
ja levevészetnél ha az első csavarokat tekered ki először akkor nem is gáz annyira
a kuplungcserénél vmit spéci cuccot hazsnáltak, utánanéztek, nem kellett mocit kivenni, inkább csak megdönteni vag ymi és alátámastani vagy micsoda.. nem voltam ott csak ismerős mesélte aki csinálta
de állítólag van még 1 használható megoldás hozzá, de ez szerelős de kevésbé nehéz megoldás volt, talán futóművet is megkellett bontani,meg sok mindent lekötni,de így nem kellett motort kivenni hozzá.....
bocs ha kevésbé érthető de kb ennyit tudok erről
de ha ilyesmit kellene csinálni, van emberke aki nekem is csinálta.. emberi áron (Érden)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13766 Dátum: 2010 Május 02, 23:44:06 »

én hallottam a legújabb t5-ökről igazi nagyon ECO sztorykat is,csak kérdés megéri-e.. mivel egy ékszij tárcsa ára, na meg egy kuplungszett ára egy t4 2,4D-nél és egy TDI esetében a különbség a megfizethető és a csillagos ég.....
ja az enyémben még kuplungot is cseréltünk nemrég, komplett szett-et ha TDI lett volna akkor azt hiszem 3x vagy 4x lett volna akuplungszett ára.. pedig igyekeztünk okosba beszerezni az aalkatrészt... az ékszíjtárcsa ára csak 2,5x lett volna....  Wink
szóval én maradok szivódízel párti, igaz lomhább, főleg 0-50 között, na meg sztrádán 140 az már nagyon a vége, viszont van tem,pomat és egy laza 110-120-at azért alpokon innen és túl is teljesíteni tudja.. mindössze a gyakori 7500 km-ként olajcserét tartom gyakorinak..de végülis nem is árt.. így akkor mindig alámegyünk és rá van nézve a gépre.. így nem érhet váratlan meglepetés.... bár azt az alsó deklit azt az óriási tepsit levenni sem 1emberes feladat..de megoldható

PéZsé nagyon kényelmesen elfért....
igaz ez tavaly nyár elején volt....  Grin bocsi PéZsé
van hozzá segédalvázad vagy a kuplungcserénél motorki-motorbe ?
valahol van egy olyan nagy rohadék deklim ha ki nem baszta a haver , esetleg ha a tied ergya vagy ilyesmi
ja levevészetnél ha az első csavarokat tekered ki először akkor nem is gáz annyira

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Rulezka
« Hozzászólás #13765 Dátum: 2010 Május 02, 23:40:38 »

ja a t5 ami most majdnem 3 éves ,abban is egy kiló van lassan
az fixen 9-10
9 alatt soha ,10 fölöt soha
1,9 115Le pdtdi vagy mialófasz motor van benne
(főnökömnek egy lityivel kevesebbet fogyaszt mint nekem ) lehet engem nem komáz  Grin, pedig nagyon szeretem ,vigyázokrá stb ,stb.......
én hallottam a legújabb t5-ökről igazi nagyon ECO sztorykat is,csak kérdés megéri-e.. mivel egy ékszij tárcsa ára, na meg egy kuplungszett ára egy t4 2,4D-nél és egy TDI esetében a különbség a megfizethető és a csillagos ég.....
ja az enyémben még kuplungot is cseréltünk nemrég, komplett szett-et ha TDI lett volna akkor azt hiszem 3x vagy 4x lett volna akuplungszett ára.. pedig igyekeztünk okosba beszerezni az aalkatrészt... az ékszíjtárcsa ára csak 2,5x lett volna....  Wink
szóval én maradok szivódízel párti, igaz lomhább, főleg 0-50 között, na meg sztrádán 140 az már nagyon a vége, viszont van tem,pomat és egy laza 110-120-at azért alpokon innen és túl is teljesíteni tudja.. mindössze a gyakori 7500 km-ként olajcserét tartom gyakorinak..de végülis nem is árt.. így akkor mindig alámegyünk és rá van nézve a gépre.. így nem érhet váratlan meglepetés.... bár azt az alsó deklit azt az óriási tepsit levenni sem 1emberes feladat..de megoldható

PéZsé nagyon kényelmesen elfért....
igaz ez tavaly nyár elején volt....  Grin bocsi PéZsé
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13764 Dátum: 2010 Május 02, 23:36:56 »


nameg elől a 2 karfás ülés se volt ellenére mikor mentünk ide-oda vele Grin
belefért a nagy malac ?  Shocked  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Rulezka
« Hozzászólás #13763 Dátum: 2010 Május 02, 23:35:25 »

ez yo !
nekemteccik  !

<beszúrt kép törölve>
thanks NagyBogár
nekem is tetszik, azért csináltam ilyenre Wink
ősszel szoknyajavítás lesz, van már korrózió itt-ott,de szép lesz utána a verda körben

PéZsé szerint elég oldskúlosan nyomom a t4et, ő egyből felajánlotta ha 1x netalán eladnám akkor ő megveszi tőlem a t4et mert tetszik ahogy vezetem...
nameg elől a 2 karfás ülés se volt ellenére mikor mentünk ide-oda vele Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13762 Dátum: 2010 Május 02, 23:34:36 »

ja a t5 ami most majdnem 3 éves ,abban is egy kiló van lassan
az fixen 9-10
9 alatt soha ,10 fölöt soha
1,9 115Le pdtdi vagy mialófasz motor van benne
(főnökömnek egy lityivel kevesebbet fogyaszt mint nekem ) lehet engem nem komáz  Grin, pedig nagyon szeretem ,vigyázokrá stb ,stb.......

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13761 Dátum: 2010 Május 02, 23:31:21 »

szia
nekem syncrom van, t4 és 95 évjáratú. 2,4 szivódízel és túl vagyunk a 374e km-en, nálam másfél éve van és mentünk vele 42e km-t szinte simán, hiba nélkül, eddig ékszijat cseréltünk 1x, 1x első futóművet, 1x ékszíjtárcsát, meg a kopó cuccokat....
olajcsere 7500 km-ként elég gyakorinak mondható de meghálálja...
akik értenek hozzá és ismerik azt mondják majd 700e km körül lesznek bajok talán a motorral.
400e-nél lesz kicsit cumi, akko rlesz vezérlés csere.. addig remélem sima lesz minden vele...
Syncros és műxik rajta minden...
PéZsé ismeri a buszomat, anno vw deposoké volt... szép/jó/erős stb...
én tranyóból csak a t4et simerem..de nagyon csípem.... városba 8 körül eszeget (bp-en) országúton ha emberien vezeted és nem nyomod ki aszemét csak 110 alatt mész akkor 7,2 is elég neki!
ha igáslóra vágysz hajrá!
én belevágtam egy százast abba amivel jártam , nem syncro volt ! az is kb 8 körül szlopált ,de mindegy volt neki,hogy hol
mindenhol bármilyen körülmények között fix 8 volt
ha ütötem-vertem ha nagypapiztam az 8 volt

picit nagyobb a lábam az átlagosnál ,bevallom ,szvsz kicsit alacsonyabb is lehet a fogyasztás másnál

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13760 Dátum: 2010 Május 02, 23:27:40 »

ez yo !
nekemteccik  !


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Rulezka
« Hozzászólás #13759 Dátum: 2010 Május 02, 22:58:31 »

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/volkswagen_transporter_synchro-3778483

ez a tepsi is csiklandoz, de a szinkró mennyivel bajosabb a simánál?
szia
nekem syncrom van, t4 és 95 évjáratú. 2,4 szivódízel és túl vagyunk a 374e km-en, nálam másfél éve van és mentünk vele 42e km-t szinte simán, hiba nélkül, eddig ékszijat cseréltünk 1x, 1x első futóművet, 1x ékszíjtárcsát, meg a kopó cuccokat....
olajcsere 7500 km-ként elég gyakorinak mondható de meghálálja...
akik értenek hozzá és ismerik azt mondják majd 700e km körül lesznek bajok talán a motorral.
400e-nél lesz kicsit cumi, akko rlesz vezérlés csere.. addig remélem sima lesz minden vele...
Syncros és műxik rajta minden...
PéZsé ismeri a buszomat, anno vw deposoké volt... szép/jó/erős stb...
én tranyóból csak a t4et simerem..de nagyon csípem.... városba 8 körül eszeget (bp-en) országúton ha emberien vezeted és nem nyomod ki aszemét csak 110 alatt mész akkor 7,2 is elég neki!
ha igáslóra vágysz hajrá!
Rulezka
« Hozzászólás #13758 Dátum: 2010 Május 02, 22:50:18 »

Nincs fotód róla, kiváncsi lennék
ilyen lett a felni mattfeketén:
http://kepfeltoltes.hu/100429/100_6286_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13757 Dátum: 2010 Május 02, 22:39:40 »

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/volkswagen_transporter_synchro-3778483

ez a tepsi is csiklandoz, de a szinkró mennyivel bajosabb a simánál?
bammeg ez ennyiért ingyen van , konkrétan a hajtás többe kerül mint ez a egész  kocsi
a hajtásláncról a kizs tud nyilatkozni
bár megjegyzem sztem neki a több mint 2x annyi lóerős volvó motor baszta szét

ez a leg nagyobb királyság syncroforever !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13756 Dátum: 2010 Május 02, 22:35:15 »

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/volkswagen_transporter_synchro-3778483

ez a tepsi is csiklandoz, de a szinkró mennyivel bajosabb a simánál?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13755 Dátum: 2010 Május 02, 22:26:29 »

eddig azt hittem, hogy a T3-asnál nincs jobb tranyó...
...igaz, még nem volt szerencsém a T4-hez
tudtam én hogy lesz akinek az én számból ez furcsa lesz  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13754 Dátum: 2010 Május 02, 21:56:48 »

anyira szívesen mondanám,hogy t3 , de t4 dokára szavazok ,főleg ha 2.4 D
eddig azt hittem, hogy a T3-asnál nincs jobb tranyó...
...igaz, még nem volt szerencsém a T4-hez

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13753 Dátum: 2010 Május 02, 21:28:45 »

legjobb, igénytelen igásló, csak olyat kell kifogni ami nincs legyilkolva (füstmentes,stb...)
szvsz ha az izzítógyertyák és a porlasztócsúcsok rendben vannak és rendben vannak tartva , akkor megölhetetlen az 5 henger !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #13752 Dátum: 2010 Május 02, 21:23:28 »

szívó 2,4D-ben gondolkodtam eddig is T4-ből

legjobb, igénytelen igásló, csak olyat kell kifogni ami nincs legyilkolva (füstmentes,stb...)

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #13751 Dátum: 2010 Május 02, 21:09:51 »

Ma Busztunk egyet Karakuryval. Jó vót. Grin Grin

G.

Jó képet választottál, mindenki csak a Te buszodat nézte (még én is) Nagyon ki van találva rajta minden.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13750 Dátum: 2010 Május 02, 20:57:06 »

szívó 2,4D-ben gondolkodtam eddig is T4-ből
nagyon jól gondolkodtál eddig is
volt már mindenféle transporterem meg van ,de amikor jön szemben egy csámpás rövid T4 az első szériábol akkor mindig kicsit összeszorul .........
szval vágynék egy olyanra

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13749 Dátum: 2010 Május 02, 20:55:35 »

mire?mi a "cél"?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13748 Dátum: 2010 Május 02, 20:53:36 »

anyira szívesen mondanám,hogy t3 , de t4 dokára szavazok ,főleg ha 2.4 D
szívó 2,4D-ben gondolkodtam eddig is T4-ből
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13747 Dátum: 2010 Május 02, 20:43:20 »

Buszosok és Süni!


T3 vagy T4? Huh Roll Eyes

T3-ból doka vagy pritsche, T4-ből doka.

Mit ajánlotok? Roll Eyes
anyira szívesen mondanám,hogy t3 , de t4 dokára szavazok ,főleg ha 2.4 D

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #13746 Dátum: 2010 Május 02, 20:32:13 »

Buszosok és Süni!


T3 vagy T4? Huh Roll Eyes

T3-ból doka vagy pritsche, T4-ből doka.

Mit ajánlotok? Roll Eyes
mire?mi a "cél"?

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #13745 Dátum: 2010 Május 02, 19:21:29 »

Buszosok és Süni!


T3 vagy T4? Huh Roll Eyes

T3-ból doka vagy pritsche, T4-ből doka.

Mit ajánlotok? Roll Eyes

T4 , viszont a '97 előttieknél figyelni kell az lemezek illesztésénél lévő hézagokra, szoktak rohadni, ugyanúgy mint a t3-nál, illetve az első kerékívek rohadósak
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 02, 19:23:22 írta LovasB »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13744 Dátum: 2010 Május 02, 19:17:42 »

Buszosok és Süni!


T3 vagy T4? Huh Roll Eyes

T3-ból doka vagy pritsche, T4-ből doka.

Mit ajánlotok? Roll Eyes
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #13743 Dátum: 2010 Május 02, 16:35:03 »

Köszönöm szépen, de zárbótos vónék. Smiley Egyébként megoldottuk tisztán csak fából. Egyelőre megteszi úgynézki.

Köszi
G.
na akkor főleg! Roll Eyes Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #13742 Dátum: 2010 Május 02, 14:50:51 »

Ma Busztunk egyet Karakuryval. Jó vót. Grin Grin

G.

[a csatolmányt egy admin törölte]

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.