www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:06:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5288152 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14781 Dátum: 2010 Július 25, 14:15:08 »

kár ezért a szép autóért  Undecided
egy nap alatt vissza alakitható eza terepjárosoknak szol

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #14780 Dátum: 2010 Július 25, 12:50:16 »

KLUBTAG
<beszúrt kép törölve>
Szép!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14779 Dátum: 2010 Július 25, 12:36:48 »

KLUBTAG

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14778 Dátum: 2010 Július 24, 17:27:54 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14777 Dátum: 2010 Július 24, 17:18:55 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14776 Dátum: 2010 Július 24, 17:14:03 »

gyaa heeeeeee


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14775 Dátum: 2010 Július 23, 16:21:03 »

Maresz?
nem ! ezt így is akartam írni, merthogy a kedvenc képeim a dísztárcsás képek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #14774 Dátum: 2010 Július 23, 16:06:38 »

kedvenc képeiGrin

<beszúrt kép törölve>
Maresz?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14773 Dátum: 2010 Július 23, 14:57:39 »

kedvenc képeim  Grin


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14772 Dátum: 2010 Július 23, 09:56:10 »

de lemezek nélkül is?

boci az új szívvel és lemezek nélkül  (csak a hengerek alatti 2 lemez nem volt fent, a motortér és a motor között bent volt minden lemez és tömítés  Wink ) vígan lement Badacsonyba megállás nélkül.

A hengerek alá azért nem tudtam felrakni, mert a hőcserélőn nincs rajta a burkolat, amihez a lemezt kell csavarozni  Lips Sealed

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Süni
« Hozzászólás #14771 Dátum: 2010 Július 23, 09:08:58 »

ez mi a f...om ?

<beszúrt kép törölve>
Matador

G60  Evil
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14770 Dátum: 2010 Július 22, 23:51:34 »

köszi BB
http://picasaweb.google.com/varazsbalazs/GrossglocknerNetre?feat=embedwebsite#5495267968756227362
na ezt a képet akartam beszúrni - Bugi tedd be kérlek ide Cheesy

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #14769 Dátum: 2010 Július 22, 23:40:55 »

köszi BB
http://picasaweb.google.com/varazsbalazs/GrossglocknerNetre?feat=embedwebsite#5495267968756227362
na ezt a képet akartam beszúrni - Bugi tedd be kérlek ide Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 22, 23:48:35 írta U96 »
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #14768 Dátum: 2010 Július 22, 23:36:22 »

jaa ahaaa
rohaggyakmeg nem ismertem fel  Roll Eyes Shocked Wink
ebben is busz.szív dobog Cheesy
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14767 Dátum: 2010 Július 22, 23:29:22 »

matador
jaa ahaaa
rohaggyakmeg nem ismertem fel  Roll Eyes Shocked Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #14766 Dátum: 2010 Július 22, 23:26:10 »

ez mi a f...om ?

<beszúrt kép törölve>
matador


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14765 Dátum: 2010 Július 22, 23:23:40 »

ez mi a f...om ?


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető VWRC
Hozzászólások: 136

« Hozzászólás #14764 Dátum: 2010 Július 22, 23:08:19 »

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy T2-es buszom (typ4 motor), melegen nagyon nehezen indul, ill. ha elindul nehezen veszi a fordulatot, de ha egy kicsit várok vele, akkor jó. Mi lehet ennek az oka, ha tudtok valamit, vagy esetleg valakit, aki meg tudná csinálni?  És még egy olyan jelenségem is van, hogy emelkedőnél negyed tanknál, olyan mintha nem kapna üzemanyagot (az lehet, hogy már nem éri el a szívócsövet?)

Előre is köszi
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14763 Dátum: 2010 Július 22, 23:01:05 »

Nekem a t2a-ba rakott typ4 motor körül egyáltalán nem volt lemezelés és soha sem volt melegedési gondom vele. Mondjuk a rendszámtábla ki volt emelve és mögötte volt egy kb. 20x10 centis lyuk, ahol frankón tudott friss levegőt szívni.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14762 Dátum: 2010 Július 22, 22:41:37 »

valaki ezt magyarázza el nekem léci
....

olyan mint valami kit car-nak az első felfüggesztése, nyilván jobban fekszi az utat mint a gyári...
az NKH gondolom tapsikolna örömében, ha ilyennel akarnád leműszakiztatni a buszodat

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14761 Dátum: 2010 Július 22, 22:39:18 »

csak felfogtátok a sort ... én már rég fennvoltam  Grin
rólunk is raksz majd fel képeket, vagy mi büntiben vagyunk  Grin
a cikk alján az elérése a fotóalbumnak
ami pedig csak téged illet azt majd privátban megkapod  Wink

http://www.vwbus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=84:elmeny-8000-forintert-avagy-grossglockner-az-elerhetetlen&catid=37:hirek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #14760 Dátum: 2010 Július 22, 22:37:42 »

a typ4-en a felső nagy lemez nélkül gyakorlatilag 0 darab hűtés van. az alsó, meg a hengerek közötti nem annyira számít, de a felső nélkül martonvásárig se jutna el, nemhogy a balatonig...
Nekünk a 3 hátsó kisebb méretű nem volt benne, és tény, hogy jobban is melegedett akkor.
Sőt még egy most sincs bent, ami a kipufogó melegétől védené a motort, valamilyen azbesztes cucc.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14759 Dátum: 2010 Július 22, 22:37:18 »

a typ4-en a felső nagy lemez nélkül gyakorlatilag 0 darab hűtés van. az alsó, meg a hengerek közötti nem annyira számít, de a felső nélkül martonvásárig se jutna el, nemhogy a balatonig...
motortálca lemezre gondoltam és nem a turbinaház fölső lemezére , természetesen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #14758 Dátum: 2010 Július 22, 22:36:22 »

<beszúrt kép törölve>


az élen  Grin
csak felfogtátok a sort ... én már rég fennvoltam  Grin
rólunk is raksz majd fel képeket, vagy mi büntiben vagyunk  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14757 Dátum: 2010 Július 22, 22:36:02 »

tudom hogy a gyári állapot mellett vagy, kivéve a termosztátot, de lehet nem ugyanarról a lemez hiányáról beszélsz te mint Qzma..
én aztán pláne nem tudom, de Azs ilyennel nem szokott szórakozni szerintem.. főleg nem az utóbbi időben
és csak azért kérdeztem rá, nehogy Qzma megfőzze mondjuk Balcsira menet, abban a tudatban hogy jó az úgy is


nekem minden gyári igen.
kivéve a termosztátot, de azt csak azéert szedtem ki mert kizárólag 20 fok külsőhőmérséklet felett használom az autóm
amikor nem akkor van is vele gondom ugyanis nem melegszik üzemi hőfokra
ez 2 alaklommal történt meg de még a régi motorommal
a meleg levegő fölfelé száll és ha valaki látott már szélcsatornás felvételt bármilyen autóról , akkor láthatta,hogy a az autó faránál minden levegőt fölfele , vagyis a tárgy horizontális tengelye felé tol
magyarul ha nem csak föntről a kopoltyú felől kap friss, relative hűvös levegőt , akker azzal csak rosszat tesz
ha nincs ben ta tálca szigetelése akkor azon keresztül egyszerűbben bejut a levegő ami külső hőmérséklet plusz 10-20 fok is lehet
ebből kifolyólag, gondolom pont ezért kell hermetikusan lezárni a motorteret, hogy csak föntről kapjon
az,hogy a typ4 turbinaházának a szívó oldala hátul van esetleg seggíthet azoknak akik nem akarnak 20 rongyért tálcaszigetelést venni
és nyilván mögéteszik a tapasztalatokat sejteteő filozófiát is , miszerínt nem kell mert hátul frisset szív
szeríntem pedig ahonnan az levegőt szív az kb vákumban van , de obb esetben meleget, melegebbet mint föntről

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14756 Dátum: 2010 Július 22, 22:30:17 »

tudom hogy a gyári állapot mellett vagy, kivéve a termosztátot, de lehet nem ugyanarról a lemez hiányáról beszélsz te mint Qzma..
én aztán pláne nem tudom, de Azs ilyennel nem szokott szórakozni szerintem.. főleg nem az utóbbi időben
és csak azért kérdeztem rá, nehogy Qzma megfőzze mondjuk Balcsira menet, abban a tudatban hogy jó az úgy is



a typ4-en a felső nagy lemez nélkül gyakorlatilag 0 darab hűtés van. az alsó, meg a hengerek közötti nem annyira számít, de a felső nélkül martonvásárig se jutna el, nemhogy a balatonig...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14755 Dátum: 2010 Július 22, 22:28:31 »

összegeztem  Wink
de igen valóban nem mondtad,hogy nem kell lemez, csak azt mondtad szarsz a szigetelésre

simson kitámasztóval persze ;-) meg a szigetelés árának tudatában
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14754 Dátum: 2010 Július 22, 22:27:19 »

lemezelés nélkül? kizárt, hogy én olyat mondtam volna, még részegen se

szivacs nélkül, olyat igen
összegeztem  Wink
de igen valóban nem mondtad,hogy nem kell lemez, csak azt mondtad szarsz a szigetelésre

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14753 Dátum: 2010 Július 22, 22:25:17 »

nézd elvben meggyőzhetetlen lennék de az AZS,aates,Stone és a holló is azt mondta,hogy az úgy fasza
most erre mit mondjak
az én motoromon van lemez is meg szigetelő szivacs is (bár nem typ4 )

ennyi
tudom hogy a gyári állapot mellett vagy, kivéve a termosztátot, de lehet nem ugyanarról a lemez hiányáról beszélsz te mint Qzma..
én aztán pláne nem tudom, de Azs ilyennel nem szokott szórakozni szerintem.. főleg nem az utóbbi időben
és csak azért kérdeztem rá, nehogy Qzma megfőzze mondjuk Balcsira menet, abban a tudatban hogy jó az úgy is


1. nem nagyon
2. nagyon nem

válassz... de inkább a 2.
gondold végig a typ4 hűtési renszerét...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14752 Dátum: 2010 Július 22, 22:24:15 »

nézd elvben meggyőzhetetlen lennék de az AZS,aates,Stone és a holló is azt mondta,hogy az úgy fasza
most erre mit mondjak
az én motoromon van lemez is meg szigetelő szivacs is (bár nem typ4 )

ennyi

lemezelés nélkül? kizárt, hogy én olyat mondtam volna, még részegen se

szivacs nélkül, olyat igen
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14751 Dátum: 2010 Július 22, 22:18:47 »

de lemezek nélkül is?
nézd elvben meggyőzhetetlen lennék de az AZS,aates,Stone és a holló is azt mondta,hogy az úgy fasza
most erre mit mondjak
az én motoromon van lemez is meg szigetelő szivacs is (bár nem typ4 )

ennyi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14750 Dátum: 2010 Július 22, 22:17:06 »

Huh
bocsánat motortérfedél

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14749 Dátum: 2010 Július 22, 21:54:33 »

a lemezek szeríntem is fontosak ,sőt a tömítés is
de van az ismerőseim között több olyan is aki tapasztalatai alapján , hihető,hogy a typ4-nek bőven elég a nyitott csomagtérfedél
de lemezek nélkül is?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14748 Dátum: 2010 Július 22, 21:51:22 »

a lemezek szeríntem is fontosak ,sőt a tömítés is
de van az ismerőseim között több olyan is aki tapasztalatai alapján , hihető,hogy a typ4-nek bőven elég a nyitott csomagtérfedél
Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14747 Dátum: 2010 Július 22, 21:43:42 »

Szerintem tökmindegy honnan szívja a levegőt, ha nincsenek lemezek, amik a "helyére" tereljék.
a lemezek szeríntem is fontosak ,sőt a tömítés is
de van az ismerőseim között több olyan is aki tapasztalatai alapján , hihető,hogy a typ4-nek bőven elég a nyitott csomagtérfedél

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #14746 Dátum: 2010 Július 22, 21:42:17 »

Szerintem tökmindegy honnan szívja a levegőt, ha nincsenek lemezek, amik a "helyére" tereljék.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14745 Dátum: 2010 Július 22, 21:32:16 »

Semennyire. Typ4-nél meg főleg nem.
Tetszik érteni?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14744 Dátum: 2010 Július 22, 21:30:07 »

Ezért kérdeztem miért föleg a typ4?
azért írtam,hogy mert pont a másik oldalról szívja a levegőt  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14743 Dátum: 2010 Július 22, 21:29:30 »

a typ1 a motortér hátuljáról szívja a levegőt a typ4 pedig pont fordítva , az a motortérfedél felől
magyarul talán jobb
Ezért kérdeztem miért föleg a typ4?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14742 Dátum: 2010 Július 22, 21:27:47 »

Végig gondoltam.De nem látok drasztikus különbséget a melyik birja a flambirozást cimü játékban.
a typ1 a motortér hátuljáról szívja a levegőt a typ4 pedig pont fordítva , az a motortérfedél felől
magyarul talán jobb

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.