www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 10:55:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5206305 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #20698 Dátum: 2014 Február 02, 23:25:15 »

Mi vettunk mar ki T2 motort, laikuskent, volt vagy 10 perc madzagozassal es csovezessel! (de a reszletekre mar nem emlekszem)

Csak bogarrol tudok teljes bizonyossaggal nyilatkozni, de ott az onditot is tarto motortarto csavarnak csak a "kutyahaz" mogotti vegen levo anyat kell lecsavarni, a masik oldala egy patko alaku fejben vegzodik, amely megakadalyozza a csavar szárának elfordulasat. Buszban nem ilyennek kene lennie? Nektek ott is anya volt es elforgott? :-)
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20697 Dátum: 2014 Február 02, 22:59:37 »

Ma T2 motorkiszerelés volt napirenden. Győztem, de a jó édes .......... a tervező mérnököknek.
Az önindító mögötti csavart csak Hudini tudná kicsavarni , az biztos.
Aztán jött az ötlet KOX fórumtársunktól, és meglett a siker.
Motor kint. 2,5 óra lett.
Most boldog vagyok  Cheesy Cheesy

Nem boldog vagy,csak lassú Grin én is szeretlek hajrá

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20696 Dátum: 2014 Február 02, 22:36:42 »

Ma T2 motorkiszerelés volt napirenden. Győztem, de a jó édes .......... a tervező mérnököknek.
Az önindító mögötti csavart csak Hudini tudná kicsavarni , az biztos.
Aztán jött az ötlet KOX fórumtársunktól, és meglett a siker.
Motor kint. 2,5 óra lett.
Most boldog vagyok  Cheesy Cheesy
Mi vettunk mar ki T2 motort, laikuskent, volt vagy 10 perc madzagozassal es csovezessel! (de a reszletekre mar nem emlekszem)

Csak bogarrol tudok teljes bizonyossaggal nyilatkozni, de ott az onditot is tarto motortarto csavarnak csak a "kutyahaz" mogotti vegen levo anyat kell lecsavarni, a masik oldala egy patko alaku fejben vegzodik, amely megakadalyozza a csavar szárának elfordulasat. Buszban nem ilyennek kene lennie? Nektek ott is anya volt es elforgott? :-)

Erre gondoltam:

« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 02, 23:04:29 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #20695 Dátum: 2014 Február 02, 22:27:56 »

Ma T2 motorkiszerelés volt napirenden. Győztem, de a jó édes .......... a tervező mérnököknek.
Az önindító mögötti csavart csak Hudini tudná kicsavarni , az biztos.
Aztán jött az ötlet KOX fórumtársunktól, és meglett a siker.
Motor kint. 2,5 óra lett.
Most boldog vagyok  Cheesy Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20694 Dátum: 2014 Február 02, 20:25:28 »

http://m.totalcar.hu/magazin/hirek/2014/02/02/elkeszult_az_utolso_hippibusz/

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20693 Dátum: 2014 Február 02, 19:00:36 »

Sajnos az enyémet is vágással tették fel!
ennek a vontatófülnek mi köze a vonóhoroghoz?

Nem elérhető Kika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #20692 Dátum: 2014 Február 02, 17:17:41 »

Gyári lenne a kivágás??? Meg nem mondtam volna, elég tróger megoldás. Köszi a segítséget, iszok mindenki egészségére.  Wink

VW T2/a
VW T2/b
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #20691 Dátum: 2014 Február 02, 15:38:56 »

na találtam képet az igaziról☺:


itt látszik a gyári kivágás:



és itt még sok kép:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=5139556
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #20690 Dátum: 2014 Február 02, 15:36:23 »

Sajnos az enyémet is vágással tették fel!

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #20689 Dátum: 2014 Február 02, 15:20:25 »

Nincs képen róla, mert szét van hányva a busz. És most még a vonót sem találom.
a gyári ilyesmi:





ez amúgy eladó 15000ft ----ez kb a normál ára:
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/kulso_autofelszereles/vonohorog/vw_t2_platos_vonohorog_uj_auguszt_akcios_1852132604.html

mondjuk az eladó "1983-"-at      ír, meg valami platósat(?)
úgyhogy nem esküszöm meg rá hogy typ2 t2b-re való.....de nagyon hasonlóan néz ki


és  gyárilag van a lökösön alul 2 kis kivágás kb 3x5 cm-es:



Nem elérhető Kika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #20688 Dátum: 2014 Február 02, 14:19:56 »

Nekem van rajta horog, de nem örülök neki!
Ha akarod le fényképezem hogy milyen,és elküldöm.

Köszi, nem szükséges. Igazából kellene egy. Miért nem örülsz neki? Bármikor jól jöhet.

VW T2/a
VW T2/b
Nem elérhető Kika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #20687 Dátum: 2014 Február 02, 14:16:52 »

kép?

Nincs képen róla, mert szét van hányva a busz. És most még a vonót sem találom.

VW T2/a
VW T2/b
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #20686 Dátum: 2014 Február 02, 13:42:04 »

Én már úgy vettem a buszt, hogy volt rajta. Nem tudom, hogy valami kókányolás vagy másik típusé-e, de lényeg az, hogy kivágtak 2 darabot a lökhárìtó aljából. Valami belelóg. Ezt szeretném orvosolni. Nincs valakinek egy eladó, vagy legyártani egyet?
kép?
Nem elérhető Kika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #20685 Dátum: 2014 Február 02, 13:37:32 »

Én már úgy vettem a buszt, hogy volt rajta. Nem tudom, hogy valami kókányolás vagy másik típusé-e, de lényeg az, hogy kivágtak 2 darabot a lökhárìtó aljából. Valami belelóg. Ezt szeretném orvosolni. Nincs valakinek egy eladó, vagy legyártani egyet?

VW T2/a
VW T2/b
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20684 Dátum: 2014 Február 02, 13:31:53 »

Hagyd meg, jól jön, ha húzni kell valamit. Na meg mindenképpen kell az a plusz 10-20 kiló az 1,3-as motorhoz. :-)

1,3-as motornak hótmindegy a vonóhorog.
Ha meg húzni kell valamit,arra jó az a motor,mert csak húz,nem száguld! Cheesy
Szerintem jó ha van az a horog,én nem bántanám.

Tóth Zoltán
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20683 Dátum: 2014 Február 02, 13:28:06 »

Hagyd meg, jól jön, ha húzni kell valamit. Na meg mindenképpen kell az a plusz 10-20 kiló az 1,3-as motorhoz. :-)

Nekem van rajta horog, de nem örülök neki!
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #20682 Dátum: 2014 Február 02, 13:23:03 »

Kinek van vonóhorog a buszán? Az érdekelne, hogy feltétlen szét kell cincálni hozzá a lököst? Enyémen most ìgy van és idegesít, szerintem ez csak valami tákolmány lehet. T2-ről van szó. Valakinek valami ötlet?

Nekem van rajta horog, de nem örülök neki!
Ha akarod le fényképezem hogy milyen,és elküldöm.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20681 Dátum: 2014 Február 02, 11:53:21 »

Kinek van vonóhorog a buszán? Az érdekelne, hogy feltétlen szét kell cincálni hozzá a lököst? Enyémen most ìgy van és idegesít, szerintem ez csak valami tákolmány lehet. T2-ről van szó. Valakinek valami ötlet?
szerintem van olyan horog amihez nem kell szétbaszni semmit Undecided

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20680 Dátum: 2014 Február 02, 11:44:25 »

Kinek van vonóhorog a buszán? Az érdekelne, hogy feltétlen szét kell cincálni hozzá a lököst? Enyémen most ìgy van és idegesít, szerintem ez csak valami tákolmány lehet. T2-ről van szó. Valakinek valami ötlet?
Enyémen van.
Mit értesz szétcincálás alatt?
Le kell venni,aztán a horog tartóvassal együtt visszaszerelni,én igy csináltam.


Tóth Zoltán
Nem elérhető Kika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #20679 Dátum: 2014 Február 02, 11:38:40 »

Kinek van vonóhorog a buszán? Az érdekelne, hogy feltétlen szét kell cincálni hozzá a lököst? Enyémen most ìgy van és idegesít, szerintem ez csak valami tákolmány lehet. T2-ről van szó. Valakinek valami ötlet?

VW T2/a
VW T2/b
1303LS
« Hozzászólás #20678 Dátum: 2014 Február 01, 11:54:52 »

jó érzés mikor 70 száguldasz és a török ukrán román szerb kamion letol azútról Undecided
Na ezért szar a T-model is, nem is veszek. Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20677 Dátum: 2014 Február 01, 11:53:19 »

Miért a korai T1-esek is csak 24.5LE és 30LE-s motorokkal mentek (az AB-s motor meg már 44LE).

Van egy csomó korabeli képeslapom,kirándulók által teleült,T1-es Barndoor Sambákkal,megmászták még a Großglocknert is.
jó érzés mikor 70 száguldasz és a török ukrán román szerb kamion letol azútról Undecided

Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #20676 Dátum: 2014 Február 01, 11:45:43 »

Más volt a forgalom ritmusa. T1-nek rövidebb volt a váltója. stb.
Meg a "Z" hajtás is felezett,ami a T2-ből legalábbis hiányzott.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20675 Dátum: 2014 Február 01, 11:42:15 »

Miért a korai T1-esek is csak 24.5LE és 30LE-s motorokkal mentek (az AB-s motor meg már 44LE).

Van egy csomó korabeli képeslapom,kirándulók által teleült,T1-es Barndoor Sambákkal,megmászták még a Großglocknert is.
Más volt a forgalom ritmusa. T1-nek rövidebb volt a váltója. stb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20674 Dátum: 2014 Február 01, 11:35:51 »

egyszer jobb híján raktam a buszomba egy 1.2 es motort,hogy eljussak a nyíregyi talira..........huuuuu nagyon halál volt  Grin Grin
Miért a korai T1-esek is csak 24.5LE és 30LE-s motorokkal mentek (az AB-s motor meg már 44LE).

Van egy csomó korabeli képeslapom,kirándulók által teleült,T1-es Barndoor Sambákkal,megmászták még a Großglocknert is.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #20673 Dátum: 2014 Február 01, 11:12:34 »

Volt kollégám 1,2 motorral küzdött a buszában 1/2 évig. Balatonról hazafelé alig 60-70 sebességnél megadta magát. Hazahozta azért. Majd 1,6 váltott, és azóta BOLDOG  Grin Grin
egyszer jobb híján raktam a buszomba egy 1.2 es motort,hogy eljussak a nyíregyi talira..........huuuuu nagyon halál volt  Grin Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20672 Dátum: 2014 Február 01, 09:10:27 »

Igaz nem léghűtéses, de busz! Keresek VW T4 Syncrohoz a hátsó ajtóra szerelhető pótkeréktartót.  Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #20671 Dátum: 2014 Január 31, 21:31:44 »

hát ez elég baj ! Undecided remélem sose futok bele ilyen szarba ....

Volt kollégám 1,2 motorral küzdött a buszában 1/2 évig. Balatonról hazafelé alig 60-70 sebességnél megadta magát. Hazahozta azért. Majd 1,6 váltott, és azóta BOLDOG  Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20670 Dátum: 2014 Január 31, 21:26:11 »

Volt 1.3 busz, speckó "export" kivitel pl Ausztriában

hát ez elég baj ! Undecided remélem sose futok bele ilyen szarba ....

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20669 Dátum: 2014 Január 31, 18:59:33 »

Volt 1.3 busz, speckó "export" kivitel pl Ausztriában

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #20668 Dátum: 2014 Január 31, 18:05:53 »

Köszönöm! Próbáltam értelmezni,de még elég kacifántos a dolog.
Nekem 23-mal kezdődik az "kombi vagy kempingautó" jelzésnél van,utána a harmadik szám a 3-mas elvileg 73-mas lenne?
Minden esetre érdekes.

Sikerült!
Elvileg  1973 októberi,és  a gyártási célország Olaszország a színe neptunblue.
Tök jó köszönöm!

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #20667 Dátum: 2014 Január 31, 17:06:31 »


Köszönöm! Próbáltam értelmezni,de még elég kacifántos a dolog.
Nekem 23-mal kezdődik az "kombi vagy kempingautó" jelzésnél van,utána a harmadik szám a 3-mas elvileg 73-mas lenne?
Minden esetre érdekes.
Nem elérhető zsoldos68
Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #20666 Dátum: 2014 Január 31, 16:13:46 »

Alvázszám alapján hol tudok utána nézni az évjáratnak?
A volt gazdi svájcból hozta ezt a buszt, és azt mondta hogy akkoriban,mármint 70 években
Svájc valami adózás miatt kérte, kis motorral őket,de nem sokat.
De sehol nem találtam infót róla,de találtam hírdetést, és ott is ritkaságként felárat kértek érte.



http://www.vwbus.hu/index.php/t2/51-t2adatok/64-t2-azonosito-lapkajanak-jelentesei
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #20665 Dátum: 2014 Január 31, 14:46:57 »

Transporter 1,3-as motorral pedig tényleg volt gyárilag, nekem osztrák piacos verzióként rémlik.
Az alvázszám alapján viszont nem 1975-ös gyártás (ez lehet a hazai forgalomba helyezés ideje).

Alvázszám alapján hol tudok utána nézni az évjáratnak?
A volt gazdi svájcból hozta ezt a buszt, és azt mondta hogy akkoriban,mármint 70 években
Svájc valami adózás miatt kérte, kis motorral őket,de nem sokat.
De sehol nem találtam infót róla,de találtam hírdetést, és ott is ritkaságként felárat kértek érte.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #20664 Dátum: 2014 Január 31, 14:42:45 »

sőt ha lada motorvan a törzskönyvbe akkor lada motorral  is gyártottak t2-t  Grin

Én így vettem,és örülök hogy papíron csak ekkora, mert legalább kevesebbet kell mindenért fizetnem. Grin
De hogy hogy sikerült a diesel beírniuk?
És zárójelben van,nem tudom mi vezérelte őket.
Néha jó lenne bele egy 1,6os-vagy 1,9 es diesel moci.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #20663 Dátum: 2014 Január 31, 14:38:35 »

Elivileg találtam a neten is eladó 1300-ast angliában sok országban rálehet bukkanni.
De elég ritka
Transporter 1,3-as motorral pedig tényleg volt gyárilag, nekem osztrák piacos verzióként rémlik.
Az alvázszám alapján viszont nem 1975-ös gyártás (ez lehet a hazai forgalomba helyezés ideje).
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20662 Dátum: 2014 Január 31, 14:34:43 »

Elivileg találtam a neten is eladó 1300-ast angliában sok országban rálehet bukkanni.
De elég ritka
sőt ha lada motorvan a törzskönyvbe akkor lada motorral  is gyártottak t2-t  Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20661 Dátum: 2014 Január 31, 14:31:34 »

hol látod?
Torzskonyv, masodik sor. ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20660 Dátum: 2014 Január 31, 14:26:54 »

Elivileg találtam a neten is eladó 1300-ast angliában sok országban rálehet bukkanni.
De elég ritka
En nem kerdojelezem meg, hogy a tied 1300-as, de jelzem, hogy amit a forgalmiban es a torzskonyvben latsz, az eleg gyakran messze van a valosagtol, foleg ilyen regi autoknal ... (Ahogy a tiednel is DIESEL van :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #20659 Dátum: 2014 Január 31, 14:26:08 »

Elivileg találtam a neten is eladó 1300-ast angliában sok országban rálehet bukkanni.
De elég ritka
[/quote


Diesel az nemtudom miért van a zárojelben gondolom elbaszták
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.