www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 10:06:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5206136 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20898 Dátum: 2014 Július 28, 11:28:58 »

Amúgy ez egy T3,csak gondoltam szólok.
<beszúrt kép törölve>
Így lelőni...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20897 Dátum: 2014 Július 28, 10:59:48 »

Amúgy ez egy T3,csak gondoltam szólok.
<beszúrt kép törölve>
ne már én még vártam hogy fikázzák.... Wink

RNIE
« Hozzászólás #20896 Dátum: 2014 Július 28, 10:40:54 »

Amúgy ez egy T3,csak gondoltam szólok.
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20895 Dátum: 2014 Július 28, 10:19:55 »

Mi ez a jappán szar?
Nekem teccik! Grin
Nekem is tetszik.
Van benne ötlet és egyedi.
Sztem szép munka! Smiley

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #20894 Dátum: 2014 Július 28, 07:33:35 »

Mi ez a jappán szar?
Nekem teccik! Grin
amíg ketté nem törik
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20893 Dátum: 2014 Július 25, 19:36:52 »

<beszúrt kép törölve>
Mi ez a jappán szar?
Nekem teccik! Grin

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #20892 Dátum: 2014 Július 24, 21:56:39 »

Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #20891 Dátum: 2014 Július 21, 20:46:04 »

Ezzel a Westyvel mi lett?
Tud róla valaki?
Az elsö transzporter talin löttem a képet,azóta számomra eltübt.
<beszúrt kép törölve>

Megvan.

Áll egy telken,van tulaj,elérhetőség,szántam rá egy fél napot,elmentem a haverommal,megnéztem,

háziasszony befűzte az

"Ez egy olyan ritkaság,hogy Volkswagenországba,ha kiviszem,egy újat adnak érte!"

című filmet,aztán inkább eljöttünk és ettünk hazafelé a Marximban két lepényt meg két sört mellé.


Annyit nem tud,mint amennyi a kérés,amúgy meg:


"MEG LESZ CSINÁLVA!!"
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20890 Dátum: 2014 Július 21, 11:32:53 »



nem kell megijedni tőle, a gyakoribb típusokhoz (elvileg)a vizsgáztató bázis rendelkezésére áll ilyen (mivel előre be kell jelentkezni OT vizsgára tudják hogy mivel mész, nem éri őket meglepetésként) de azt mondják jobb ha viszel ilyet magaddal (szerelési / kezelési könyv akár egy Haynes vagy komolyabb album amiben benne vannak a lényeges dolgok, számok az adott típusra vonatkozóan vagy jó minőségű netről letöltött dolgok, robbantott ábrák, stb)
Köszi szépen!! Most már bátrabban megyek neki a dolognak.
Csak most idővel vagyok bajban, de remélhetőleg megoldom. Smiley

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20889 Dátum: 2014 Július 15, 22:46:16 »

TarLaciék gépe. Karácsonyra talán kész.
Ez már most is készen van. Nekik tuti jó így is.  Evil Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #20888 Dátum: 2014 Július 15, 17:01:46 »

En semmi rosszat nem latok abban, hogy hasznaljak (aztan mikor mar igenyli, akkor megint koltenek ra egy nagyobb osszeget). Szerintem jol csinaljak es kozben elvezik!
én is kb pont ilyen stílus vagyok a trabanal a vespaval s most a skodaval is ezt művelem .
HASZNÁLOM - LELAKOM ŐKET Cheesy

de ez nem jelenti azt h nem takarítom ki nem porszívózom vaxolom sikálom órákig napokig DE! ezt konkrétan fél évente egyszer . Mert ! én nem szeretek takarítani én vezetni szeretek utazni menni bulizni szórakozni élni az életet . Vespa konkrétan idén még nem volt lemosva s raktam eddig bele 4.700km-t . igaz az én véleményem szerint nem is koszos de legalább nem nyúlnak hozzá .

A családi terepjáróban meg ősztől tavaszig nem kacsint vissza a padlószőnyeg a sár miatt Smiley)) na az már durva de arra amire használjuk felesleges lenne minden nap egy köbméter vizet ellocsolni rá...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20887 Dátum: 2014 Július 15, 13:17:09 »

En semmi rosszat nem latok abban, hogy hasznaljak (aztan mikor mar igenyli, akkor megint koltenek ra egy nagyobb osszeget). Szerintem jol csinaljak es kozben elvezik!
"Menet közben" is oda lehet figyelni a gépre,apró figyelmességként karbantartani,nem megvárva a totálkárt,és ujra 0-ról indulni.
Persze,szerintem! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20886 Dátum: 2014 Július 15, 13:05:31 »

Egyszerű sima T2 egyenlőre, aztán le lesz LAKVA a Tarék által, mint a többi gépük.
En semmi rosszat nem latok abban, hogy hasznaljak (aztan mikor mar igenyli, akkor megint koltenek ra egy nagyobb osszeget). Szerintem jol csinaljak es kozben elvezik!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #20885 Dátum: 2014 Július 15, 12:55:58 »

mi lesz a design?  Grin

Egyszerű sima T2 egyenlőre, aztán le lesz LAKVA a Tarék által, mint a többi gépük.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20884 Dátum: 2014 Július 15, 12:52:54 »

mi lesz a design?  Grin
Ha a magasságát nézem,akkor 4x4! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #20883 Dátum: 2014 Július 15, 12:45:45 »

TarLaciék gépe. Karácsonyra talán kész.
mi lesz a design?  Grin
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #20882 Dátum: 2014 Július 15, 12:37:55 »

TarLaciék gépe. Karácsonyra talán kész.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #20881 Dátum: 2014 Július 15, 11:44:16 »

A lényegi kérdésem igazán csak annyi lesz, hogy mit takar a műszaki dokumentáció az OT-s vizsgához.


nem kell megijedni tőle, a gyakoribb típusokhoz (elvileg)a vizsgáztató bázis rendelkezésére áll ilyen (mivel előre be kell jelentkezni OT vizsgára tudják hogy mivel mész, nem éri őket meglepetésként) de azt mondják jobb ha viszel ilyet magaddal (szerelési / kezelési könyv akár egy Haynes vagy komolyabb album amiben benne vannak a lényeges dolgok, számok az adott típusra vonatkozóan vagy jó minőségű netről letöltött dolgok, robbantott ábrák, stb)

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20880 Dátum: 2014 Július 14, 08:48:45 »

A lényegi kérdésem igazán csak annyi lesz, hogy mit takar a műszaki dokumentáció az OT-s vizsgához.
Ha aktuális még, akkor Károly barátom a T1 tulajdonosa talán tud segíteni.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20879 Dátum: 2014 Július 12, 16:05:43 »

Ezzel a Westyvel mi lett?
Tud róla valaki?
Az elsö transzporter talin löttem a képet,azóta számomra eltübt.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20878 Dátum: 2014 Július 09, 14:53:44 »

nem kevered?
Benne van a pakliban! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20877 Dátum: 2014 Július 09, 14:42:44 »

idén csak kétszer voltam terkén, de az idei többi kiránulás fotói közt sem látok ilyet. nem kevered? van pár hasonló, de nem OT-sok
egyébként Pistit meg lehet kérdezni, hátha tud OT-s buszt vagy dokumentációt buszhoz:
terke.fw.hu
Köszi szépen!

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20876 Dátum: 2014 Július 09, 14:42:31 »

egyébként milyen dokumentációt keresel? thesambán nincs passzoló?
A lényegi kérdésem igazán csak annyi lesz, hogy mit takar a műszaki dokumentáció az OT-s vizsgához.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #20875 Dátum: 2014 Július 09, 14:39:26 »

Sziasztok!
Kinek van OT-s busza?
Üdv: Szoki
egyébként milyen dokumentációt keresel? thesambán nincs passzoló?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #20874 Dátum: 2014 Július 09, 14:38:15 »

Szerintem ez azé a zemberé,aki a Boka Pistiékkel is jár Terkebogozni.
idén csak kétszer voltam terkén, de az idei többi kiránulás fotói közt sem látok ilyet. nem kevered? van pár hasonló, de nem OT-sok
egyébként Pistit meg lehet kérdezni, hátha tud OT-s buszt vagy dokumentációt buszhoz:
terke.fw.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20873 Dátum: 2014 Július 09, 14:36:55 »

Remek..halaldunk a cél felé. Smiley
Boka Pistinek tudtok elérhetőségét? Priv-ben is jó.
Köszi.
www.terke.fw.hu

Tóth Zoltán
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20872 Dátum: 2014 Július 09, 14:27:36 »

Szerintem ez azé a zemberé,aki a Boka Pistiékkel is jár Terkebogozni.
Remek..halaldunk a cél felé. Smiley
Boka Pistinek tudtok elérhetőségét? Priv-ben is jó.
Köszi.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20871 Dátum: 2014 Július 09, 14:24:27 »

rajzáson nyáron volt egy(tulajt nem ismerem☺,de hátha segít a kép)
<beszúrt kép törölve>
Szerintem ez azé a zemberé,aki a Boka Pistiékkel is jár Terkebogozni.

Tóth Zoltán
« Hozzászólás #20870 Dátum: 2014 Július 09, 14:19:40 »

Sziasztok!
Kinek van OT-s busza?
Üdv: Szoki
rajzáson nyáron volt egy(tulajt nem ismerem☺,de hátha segít a kép)
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20869 Dátum: 2014 Július 09, 13:50:31 »

Sziasztok!
Kinek van OT-s busza?
Üdv: Szoki

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #20868 Dátum: 2014 Július 03, 14:29:45 »

....


A T4 2,5tdi-t ajánlom, ha nem akarsz nyűgöd magadnak.
Szerintem igazán szép és jó T3 is nagyjából annyiba kerül manapság (főleg külföldön), mint egy jó T4 Multivan vagy Caravelle. Kényelmileg és biztonságilag is jobb a T4 ha családdal tervezel szerintem.
Nagyjából 4000 euro környékén már lehet kicsit idősebb ('97-98) TDI Multivant vagy Caravelle-t venni, amiben még a km is talán 300e alatt van, illetve van benne legalább manuális klíma, esetleg állófűtés,légzsákok,stb.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #20867 Dátum: 2014 Július 03, 14:06:17 »

én pontosan az alább felsoroltak miatt  ,nem is vennék t3-mat
nem bogár,nem t2, teljesen más világ teljesen más konstrukció felesleges benne a fílinget keresni ,mert nincs ezel az erővel  toyotát vagy ford transitot is vehetsz.
 Mondjuk én sem a typ4 sem a wbx-hez nem értek  de az tuti hogy vizes boxer sokkal komplikáltabb motor és nem csak a hűtési rendszere miatt ,a digijet  vagy milyen faszom injektor van rajta az nem olyan mint egy EOBD II  hogy rádugod a hibakód olvasót és megmutatja mi a szar ,itt olyan dolgok vannak mint a légköri nyomásmérő meg a faszom tudja  és senki nem ért hozzá  az alaktrészek cserélgetésével lehet rájönni mi a baja ,egy typ4 motor ahhoz képest fakocka ha ahhoz nem találtál szerelőt akkor a wbx-et meg se próbáld. arról nem is beszélve hogy nwm mindegyik wbx 2,1-es van 1.9 is és az is csak hetven akárhány lóerős ..... de mondom én ezekhez nem értek Undecided

Mondasz valamit. A t3 at próbáltam, mint konstrukciót szerettem, boxer hangostul is. Talán már megint döntöttem, hiába a logika. A levegős gyenge volt, azért nézek vizeset, de csak 2.1 est.

A régebbiekben nem igazán férek el, szűkebbek, esetlenebbek (számomra)  tetszenek, de kevésbé tudnám, meg ne sértődjetek - a hobbim eszközének használni, inkább csak a találkozókra buszoznék vele.

A belsejét már megterveztem, egyedi multifunkciós lesz, ággyal kivehető szekrénnyel, kivehető pótülésekkel.

Nem akarom agyonfélteni, meg suvickolni, legyen szép rendben és kalandra fel.

Apropó megyek 10. találkozóra Ausztriába fájdítom kicsit a szívem.

Adrian

Adrian
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20866 Dátum: 2014 Július 03, 13:05:02 »

Érdekel miért kérdezed, de elmondom az okot.


Üdv. Adrian





én pontosan az alább felsoroltak miatt  ,nem is vennék t3-mat
nem bogár,nem t2, teljesen más világ teljesen más konstrukció felesleges benne a fílinget keresni ,mert nincs ezel az erővel  toyotát vagy ford transitot is vehetsz.
 Mondjuk én sem a typ4 sem a wbx-hez nem értek  de az tuti hogy vizes boxer sokkal komplikáltabb motor és nem csak a hűtési rendszere miatt ,a digijet  vagy milyen faszom injektor van rajta az nem olyan mint egy EOBD II  hogy rádugod a hibakód olvasót és megmutatja mi a szar ,itt olyan dolgok vannak mint a légköri nyomásmérő meg a faszom tudja  és senki nem ért hozzá  az alaktrészek cserélgetésével lehet rájönni mi a baja ,egy typ4 motor ahhoz képest fakocka ha ahhoz nem találtál szerelőt akkor a wbx-et meg se próbáld. arról nem is beszélve hogy nwm mindegyik wbx 2,1-es van 1.9 is és az is csak hetven akárhány lóerős ..... de mondom én ezekhez nem értek Undecided

Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #20865 Dátum: 2014 Július 03, 11:45:56 »

 Wink
Ezt nem is vitatom. Én 2007-ben vettem a bogarat, azóta nem kellett a motorral semmit csinálni. Sosem hagyott cserben. Most szétszedtem, mert hangos volt és határértéken vannak a számok. Elvittem Merkihez, aki megnézte, és azt mondta, ha ugyanúgy összeraknám, akkor is elmenne még nagyon sokat. Én erre gondoltam.

Adrian
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20864 Dátum: 2014 Július 03, 11:38:40 »

...
Ezt nem is vitatom. Én 2007-ben vettem a bogarat, azóta nem kellett a motorral semmit csinálni. Sosem hagyott cserben. Most szétszedtem, mert hangos volt és határértéken vannak a számok. Elvittem Merkihez, aki megnézte, és azt mondta, ha ugyanúgy összeraknám, akkor is elmenne még nagyon sokat. Én erre gondoltam.

Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #20863 Dátum: 2014 Július 03, 11:20:20 »

Szerintem egy léghűtéses boxerről mindent, de ezt nem.

Zoli, azt gondolom, hogy ezek általánosságok. Magasztaljuk a régi autóinkat, de nem vesszük észre, hogy egygazdás új autókkal több százezer km vezetünk mindössze olajcserékkel, sokkal komolyabb dinamikával.

A levegős boxer is biztosan jó. Nem bántva a volt szerelőmet, elvittem motorgenerálra a CU motoros gépet. Mindenhol köpte az olajat, minden tömítés, és a karburátorok is rosszak voltak. Szarul indult, nem volt megbízható. A felújítás kókány lett, használt hengerekkel miegymás. Persze olcsó volt, de nem ez volt a szempont. Viszont a kompresszió az egyik hengerben csak 6.5 lett. Utána ezen idegeskedni beteg motorral járkálni nem öröm. A motor melegedett, hiába kíméltem. Azt gondolom, hogy saját hozzáértés hiányában - kell egy olyan szakember egy lbx busz mellé, aki olyan állapotba hozza, hogy csak x ezer kilóméretenként kelljen revízióra vinni. Ha ez nem lehetséges, akkor nekem nem való. Nem akarok szájhősködni, mert nem vet fel a pénz, de inkább elköltök pár százast  a motorra, de azzal többet nagy gondom ne legyen , csak olaj gyertyák, szűrök, biztos indítás és futás.

Arról nem is beszélve, hogy az autót szívvel vettem nem ésszel. A vételárát még1x belegurítottam, az új spanyol tulaj is jócskán, és most egy megbízható porsche motoros gép lett, szeretik és ami fontos - rendszeresen használják.
A régi tulajdonos után életveszélyes kormánymű, futómű és fék hibákat kellett azonnal orvosolni, melyek természetesen nem látszódtak. (nem nem Ratro volt)


Automata volt, és a 70 le dinamikája nem volt elegendő a forgalomban lévő biztonságos közlekedéshez.  Számomra kell tudni a folyamatos 90 et, ha kell 100 at is, és emelkedőn sem feküdhet le forgalmi akadállyá. 

Hiszem, hogy egy rendes wbx 2.1 es motorral ilyen. Országúton használom, nem rövid távokon, nyugodt ütemben (mert a hangja csodás) és remélem, hogy a fogyasztás 15 fölött nem lesz. Spritmonitor szerint 10 - 15 között van.


A piacon lévő darabok véleményem szerint 9x % ban ipari hulladékok, típustól függetlenül. A bogár motorokat is istenítjük, mégis mindenki az autó hátulját ujjazgatja folyamatosan.

Adrian
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20862 Dátum: 2014 Július 03, 10:43:45 »

Ha már t3 akkor wbx.
Hi Hasonlóan voltm én is Volt WBX-em ha  másodlagos a fogyasztás akkor nem gáz, de nyugodtan számolj 15literes átlaggal Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 03, 10:44:51 írta Protheus »

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20861 Dátum: 2014 Július 03, 10:42:34 »

és nem éreztem megbízhatónak.




Szerintem egy léghűtéses boxerről mindent, de ezt nem.

Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #20860 Dátum: 2014 Július 03, 10:25:42 »

wbx témát jól átgondoltad?

Érdekel miért kérdezed, de elmondom az okot.

Először is kell egy busz. Jövőre a kicsi lányomat is vihetjük, így két gyerek kutya - irány kirándulni. Idővel hosszabb utakra külföldre is.  Barátokkal el tudok menni bicikliversenyekre, kajakozni, horgászni.

Ha családi happening van, akkor esetleg jó lehet buszként is, bár most keresünk 7 személyes kompakt autót is. (c4grand picasso)

Garázsban lesz helye, évente 5 max 10. e. Km vár rá.

A régi lbx el nem tudtunk összebarátkozni (a képem), nem állt össze, de gyenge volt, és nem éreztem megbízhatónak. Azt, hogy a kultikusságot megőrizzem kell a boxer. nem vagyok diesel párti, főleg, hogy már az is mind lefutott, vagy foltozott.  Ha már t3 akkor wbx.

Ha nem sikerül, akkor t4 (t5 nem lehet mert a feleségem vétózza, mivel első és egyetlen autónak nagy) Ha már t4, az annyira autószerű, hogy legyen klímás, és turbo diesel.

Maradnék az elsőnél. Vettem volna egyet pár hónapja, de úgy érzem az eladó felültetett. Kép csatolva.

Üdv. Adrian






[a csatolmányt egy admin törölte]

Adrian
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20859 Dátum: 2014 Július 03, 10:15:29 »

Sziasztok!

Gyakran rákeresek hahu - n 92 ig bezárólag transporterekre. 40 körül szokott enni a találati szám.

Múlt hét óta csökken 22 van mindössze. ??

Ami csak azért gond mert szeretnék venni egy WBX et. Olyant ami autó, nem guruló hulladék. Ha meg kellene fogalmaznom az elvárt állapotot, az, hogy ha kölcsönadod a kocsit valakinek, csak odaadod a kulcsot, és nem mondod, hogy mit nem lehet tekerni, hogy kell 3 lábbal vezetni.

Mert az én szememben egy autó rendben van, mindene működik, nem füstöl, nem csörög, nem zörög, esztétikus. Persze ez pénzbe kerül fenntartani, de hiszem,  hogy nem többe, mint állandóan bosszankodni, meg "mókolni"

Ha esetleg tudtok vmit.

Üdv. Adrian
wbx témát jól átgondoltad?

Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.