www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 00:38:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2738 2739 2740 2741 2742 [2743] 2744 2745 2746 2747 2748 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30839739 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32161 Dátum: 2007 Augusztus 12, 14:30:13 »

Kellene nekem egy is segitseg.
Korom lakatreszeket kellene valahogy szepen megtakaritanom(minimalais pottyos rozsda van rajta.)
ki mit tudna jalani. Elore is koszi.

kóla + alufólia
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #32160 Dátum: 2007 Augusztus 12, 14:24:11 »

Kellene nekem egy is segitseg.
Korom lakatreszeket kellene valahogy szepen megtakaritanom(minimalais pottyos rozsda van rajta.)
ki mit tudna jalani. Elore is koszi.

CIF
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #32159 Dátum: 2007 Augusztus 12, 14:22:33 »

Kellene nekem egy is segitseg.
Krom lakatreszeket kellene valahogy szepen megtakaritanom(minimalais pottyos rozsda van rajta.)
ki mit tudna jalani. Elore is koszi.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 12, 14:36:09 írta maxi »

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #32158 Dátum: 2007 Augusztus 12, 13:54:01 »

Egy ovalablakosba valo benzinora, ritka peldany. Ahogy nezem NOS.
Akinek van keves felesleges euroja... meg masfel oraig tart a licit...

reszletek: http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=180146230425&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=008

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #32157 Dátum: 2007 Augusztus 12, 13:52:05 »

Kerék forog?

ha húzom akkor igen   Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #32156 Dátum: 2007 Augusztus 12, 13:35:46 »

vááááó  Shocked

pre64typ117 a zsivány
Kerék forog?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #32155 Dátum: 2007 Augusztus 12, 13:22:04 »

SPARKAFER AUTÓT VETT!! Grin Grin Grin

vááááó  Shocked

pre64typ117 a zsivány

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #32154 Dátum: 2007 Augusztus 12, 12:20:58 »

és ez gyárilag igy volt?
igen és  kettő belöle....
érdekes....

nekem  is van fekete alsó irányjelzös első lökösöm, akkor az sparból való
ezt is megtudtam. Smiley
menne az enyémhez

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32153 Dátum: 2007 Augusztus 12, 10:54:27 »

http://www.bogarjavitas.hu/retro/
akit érdekel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #32152 Dátum: 2007 Augusztus 12, 10:51:57 »

Sziasztok!

Szereztem a bogaramba egy gyári rádiót, mivel 1970-ben szerelték, de sajna nem működik. Tudtok valakit, aki elbütykölne vele és működőképes állapotba hozná??

Köszi  a segítséget
Beszélj NGA-val!
Ha valamit lehet kezdeni a rádioddal,azt NGA biztos összehozza! Cheesy
Itt a Forumon megtalálod!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #32151 Dátum: 2007 Augusztus 12, 10:23:50 »

Sziasztok!

Szereztem a bogaramba egy gyári rádiót, mivel 1970-ben szerelték, de sajna nem működik. Tudtok valakit, aki elbütykölne vele és működőképes állapotba hozná??

Köszi  a segítséget
1303LS
« Hozzászólás #32150 Dátum: 2007 Augusztus 12, 07:10:14 »

Sziasztok!
Volt most a Spektrumon egy autós műsor, amelynek témaája a formatervezés és a marketing volt.
A lényeg: a jelenlegi trend kudrcra van ítélve (3-5 évig használunk - nem mi - egy autót, majd értékét vesztve használttá válik). A jövő: a 20 évre tervezett autó, amelyet a polgár megvesz 16-21 éves kora táján fapados kivitelben, amjd az évek múlásával megveszi hozzá az életkorának megfelelő további kiegészítőket - a hangsúly a belső kényelmen és szolgáltatásokon van, nem a teljesítményen.
Autótervező/gyártó guruk nyilatkoztak: minőségi és emberközpontú autókra van szükség a ma/holnap emberének. A '90-es években a technika volt a középpontban, most az ember lesz ott.
Na erre kiváncsi leszek.
Bár mi jópár évvel le vagyunk maradva a fejlődő világtól, így rálátásunk sem igazán van az ottani szemléletre, de hogy ebből valami legyen is gyökeres változásnak kell lennie.
Kb mire a fejlettek már szépen építgetik a hosszútávú autóikat, addig mi még mindig a kiacíd klonokra csorgatjuk a nyálunkat, mert valahol azt is el kell még adni.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #32149 Dátum: 2007 Augusztus 11, 21:45:04 »


Vagy ezt: http://www.thesamba.com/vw/archives/info/paintcodestype1.php

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #32148 Dátum: 2007 Augusztus 11, 21:44:03 »

üdvw mindenkinek!
egy kérdésem volna ismét.
'71-s bogihoz a gyári színeket holtudnám meg nézni?

Próbáld meg ezt: http://217.127.47.230/colores.htm

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
matchbox
« Hozzászólás #32147 Dátum: 2007 Augusztus 11, 21:40:25 »

Sziasztok!
Volt most a Spektrumon egy autós műsor, amelynek témaája a formatervezés és a marketing volt.
A lényeg: a jelenlegi trend kudrcra van ítélve (3-5 évig használunk - nem mi - egy autót, majd értékét vesztve használttá válik). A jövő: a 20 évre tervezett autó, amelyet a polgár megvesz 16-21 éves kora táján fapados kivitelben, amjd az évek múlásával megveszi hozzá az életkorának megfelelő további kiegészítőket - a hangsúly a belső kényelmen és szolgáltatásokon van, nem a teljesítményen.
Autótervező/gyártó guruk nyilatkoztak: minőségi és emberközpontú autókra van szükség a ma/holnap emberének. A '90-es években a technika volt a középpontban, most az ember lesz ott.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #32146 Dátum: 2007 Augusztus 11, 21:19:06 »

igen!
meg egy csomó cuccot amcsiból kell rendelni!de lehet hülyeséget mondok

Ha rendelni akarsz esetleg, egyeztessunk, mert kinn rohadtul olcsoak az alkatreszek.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #32145 Dátum: 2007 Augusztus 11, 21:17:51 »

Ennyit pofázni!! 
Mondja aki majdnem nyocezernel jar 

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #32144 Dátum: 2007 Augusztus 11, 21:17:05 »

T2a: alsó indexes, 68-71-ig dobfékes, elől is. kis kopoltyú hátul, tankajtó. Futómű alkatrészek, kormánymű, fékek, stb nem kompatibilis a későbbivel,stadion hátsó lámpa,  vonóhorog macerás, mivel a motortér hátsó merevítője kivehető.   Drágább, és a fék miatt nem napi használatra való . Szvsz. Ritka, és a jó állapotúak drágák - de mindig is az lesz .... - 
T2b: felső indexes 73-79-ig nagy kopoltyú, nincs tankajtó, nagy hátsó lámpa. Tárcsafék elől, nagyobb motorok is vannak, jobb állapotú is felelhető. Vonóhorog egyszerűbb, de macerásabb kivenni a motort ,mert fix a motortér ajtó alatti rész. A nagyobb motor -typ4-es- jobban mozgatja a kocsit, fogyasztásban ugyan az kb. De ha a motorhoz hozzá kell nyúlni, akkor az Typ1*2.5 árban.
T2a/b alsó index ,72-73,  tankajtó, nagy kopoltyú, nagy hátsó lámpa, tárcsafék, a futómű alkatrészek,ill a technika javarészt a korszerűbb b, a látvány szinte a. Nekem ez jön be legjobban.
Használatra b, nézegetni a. szvsz. Persze az a-t is jó használni, de a szívem szakadna meg, ha megtörném. Plusz bele rokkannék  anyagilag a helyreállításba.

Aminek elol mar felso indexe van, annak viszont az elso lokharitoja alatt egy elegge massziv merevites van keresztbe. Ami a gyurodesi zonat (kn 25 centi a labaid elott) mar nem mellekes...
Hatulrol meg a lampakat, motorterfedelet leszamitva nem nagyon van kulonbseg (kiveheto hatfal azert jo dolog, bar ha jo a moci nem kell surun kivenni  Grin )

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
1303LS
« Hozzászólás #32143 Dátum: 2007 Augusztus 11, 15:17:19 »

Ennyit pofázni!! 

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 11, 15:20:35 írta 1303LS »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #32142 Dátum: 2007 Augusztus 11, 12:58:38 »

http://www.youtube.com/watch?v=yTUGwgEZqtI&mode=related&search=

ha jól láttam, megverte
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #32141 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:51:27 »

majd felrakom szeptemberben!suli helyett megcsinálgatom a honlapunk! Grin
akkor jól emlékeztem,h láttam máshol is.

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #32140 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:46:17 »

most csak ott van kép!
mert a honlapról leszedtem!
akkor jól emlékeztem,h láttam máshol is.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #32139 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:43:13 »

most csak ott van kép!
mert a honlapról leszedtem!
te.hol lehet még a buszról képeket nézni??a carstyling-en láttam,meg mintha lett volna máshol is.

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #32138 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:39:22 »

szerintem nem drágább!
Ac t vettem újat az volt 7000!
te.hol lehet még a buszról képeket nézni??a carstyling-en láttam,meg mintha lett volna máshol is.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #32137 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:33:02 »

szerintem nem drágább!
Ac t vettem újat az volt 7000!
amúgy a buszhoz mennyivel drágábbak az alkatrészek,mint a bogárhoz??
lehet,hülye kérdés,mert bogárból sem mind1,h mondjuk 71-es,vagy 57-es. Smiley

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #32136 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:31:51 »

én is azért vettem meg, nem tudtam h a moci csak pár hónapig bírja!
most pihen az udvarban!csak ideiglenesen ki kéne vonatnom, mert fizetem a biztosítást rá!
elkébzelhető,de úgy voltam vele,h 1 ilyen buszt még ha esetleg évekig,vagy 10 évig is tart,de fel kéne újitani.

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #32135 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:28:17 »

amúgy a buszhoz mennyivel drágábbak az alkatrészek,mint a bogárhoz??
lehet,hülye kérdés,mert bogárból sem mind1,h mondjuk 71-es,vagy 57-es. Smiley
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #32134 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:26:17 »

azt sem olcsó mulatság felújítani 3- 4 milla rámegy!
elkébzelhető,de úgy voltam vele,h 1 ilyen buszt még ha esetleg évekig,vagy 10 évig is tart,de fel kéne újitani.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #32133 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:21:59 »

azt sem olcsó mulatság felújítani 3- 4 milla rámegy!
ez sem utolsó szempont.a typ1 árakkal tisztában vagyok.az annyi amennyi,de lehet kapni.
igazábol nekem mind a 2 fajta busz bejön,bár a felsőindexesnek jobban tetszik az eleje,az alsónak meg a hátulja Smiley
az igazi mégis egy t1 lenne,bár arról már lassan teljesen lemondok.
amit azóta is bánok,volt itt egy t1.100 ezerért sos-be.mire összeszedtem a pénzt,és szóltam,h megyek érte,pont akkor rakták tlérerre,nem sokon múlott,lehet,h ha 20 percel elöbb szólok,most vigyoroghatnék a t1-esemben.

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #32132 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:20:26 »

igen!
meg egy csomó cuccot amcsiból kell rendelni!de lehet hülyeséget mondok
ez sem utolsó szempont.a typ1 árakkal tisztában vagyok.az annyi amennyi,de lehet kapni.
igazábol nekem mind a 2 fajta busz bejön,bár a felsőindexesnek jobban tetszik az eleje,az alsónak meg a hátulja Smiley
az igazi mégis egy t1 lenne,bár arról már lassan teljesen lemondok.
amit azóta is bánok,volt itt egy t1.100 ezerért sos-be.mire összeszedtem a pénzt,és szóltam,h megyek érte,pont akkor rakták tlérerre,nem sokon múlott,lehet,h ha 20 percel elöbb szólok,most vigyoroghatnék a t1-esemben.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #32131 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:14:44 »

igen!
meg egy csomó cuccot amcsiból kell rendelni!de lehet hülyeséget mondok
igazából a busz nem száguldozni kellene,de azért nem árt ha harap,pl előzésnél,de viszont ne is egye le a gatyámat.tudom,valamit valamiért.meg ha a tiy3-hoz tényleg ennyivel drágább az alkatrész,akkor lehet,h jobban járnék a typ1-el.meg a typ1-et "sötétbe csukott szemmel szétboritom,és összerakom".

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #32130 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:13:46 »

én meg úgy terveztem h lesz benne valami fekhely aztán lehet vele kirándulni menni!
a kutyám nagyon szeretett benne utazni!
jó puha székbe feküdt!
köszönöm szépen.naggyábol ezeket tudtam,bár inkább a külsőröl,gondoltam,h az a-hoz drágábbak a cuccok.elgondolkoztató.
nekem az a legnagyobb bajom,h ha cuccolni kell,vagy valami nagyobbat vinni,mindig meg kell kérni vkit.bár ha összejönne a busz,tuti vigyáznék rá.csak könyebb lenne minden,mint pl a bogárral.

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #32129 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:13:36 »

Okmánycsere 12000,- ft,
Fogyasztási norma DIN 70030  1976-os t2buszra  1.6-os motorra könyv szerint 11,4  l.   1.8-asra 12,9 liter
igazából a busz nem száguldozni kellene,de azért nem árt ha harap,pl előzésnél,de viszont ne is egye le a gatyámat.tudom,valamit valamiért.meg ha a tiy3-hoz tényleg ennyivel drágább az alkatrész,akkor lehet,h jobban járnék a typ1-el.meg a typ1-et "sötétbe csukott szemmel szétboritom,és összerakom".
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #32128 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:10:47 »

nekem átment eredetvizsgán!bár mikor szétszedtük akkor látszott igazán a flex nyoma!
koptasd leés akkor  kapsz egy számot a forgalmiba!tudok olyat aki csinált már ilyet
montak nekem is ilyesmi tippeket,csak fosok,h ha kibukik eredetvizsgán szopás lesz.amióta bevezették az eredetvizsgát,én azóta nem bűvészkedek a számokkal.7-8 éve simán megcsináltam még.most már rizikós.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #32127 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:08:55 »

T2a: alsó indexes, 68-72-ig dobfékes, elől is. kis kopoltyú hátul, tankajtó. Futómű alkatrészek, kormánymű, fékek, stb nem kompatibilis a későbbivel,stadion hátsó lámpa,  vonóhorog macerás, mivel a motortér hátsó merevítője kivehető.   Drágább, és a fék miatt nem napi használatra való . Szvsz. Ritka, és a jó állapotúak drágák - de mindig is az lesz .... - 
T2b: felső indexes 73-79-ig nagy kopoltyú, nincs tankajtó, nagy hátsó lámpa. Tárcsafék elől, nagyobb motorok is vannak, jobb állapotú is felelhető. Vonóhorog egyszerűbb, de macerásabb kivenni a motort ,mert fix a motortér ajtó alatti rész. A nagyobb motor -typ4-es- jobban mozgatja a kocsit, fogyasztásban ugyan az kb. De ha a motorhoz hozzá kell nyúlni, akkor az Typ1*2.5 árban.
T2a/b alsó index ,72-73,  tankajtó, nagy kopoltyú, nagy hátsó lámpa, tárcsafék, a futómű alkatrészek,ill a technika javarészt a korszerűbb b, a látvány szinte a. Nekem ez jön be legjobban.
Használatra b, nézegetni a. szvsz. Persze az a-t is jó használni, de a szívem szakadna meg, ha megtörném. Plusz bele rokkannék  anyagilag a helyreállításba.


köszönöm szépen.naggyábol ezeket tudtam,bár inkább a külsőröl,gondoltam,h az a-hoz drágábbak a cuccok.elgondolkoztató.
nekem az a legnagyobb bajom,h ha cuccolni kell,vagy valami nagyobbat vinni,mindig meg kell kérni vkit.bár ha összejönne a busz,tuti vigyáznék rá.csak könyebb lenne minden,mint pl a bogárral.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #32126 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:03:07 »

Okmánycsere 12000,- ft,
Fogyasztási norma DIN 70030  1976-os t2buszra  1.6-os motorra könyv szerint 11,4  l.   1.8-asra 12,9 liter

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #32125 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:02:53 »

nekem átment eredetvizsgán!bár mikor szétszedtük akkor látszott igazán a flex nyoma!
koptasd leés akkor  kapsz egy számot a forgalmiba!tudok olyat aki csinált már ilyet
azért mert ütött a motorszám,és törzskönyvem nincs,igy meg nem lehet leműszakiztatni.szóval csak a papiros motor marad.

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #32124 Dátum: 2007 Augusztus 11, 11:00:29 »

ez a motor sose ment rendesen!
meg lehetne csinálni, de sokba lenne!
két hengerfej repedt, hajtókarcsapágy szorul, meg kell rá hengerdugó szett!
sokat evett!
amúgy olyan 10 et simán megeszik
értem.10 körül monták nekem is a fogyasztást.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #32123 Dátum: 2007 Augusztus 11, 10:59:42 »

sok roncsautó Grin
műszaki miért akadály?
maresz biztos tud segíteni!
az enyémbe is gázos volt a motorszám, de majd ütünk bele ha lesz másik! Wink
azért mert ütött a motorszám,és törzskönyvem nincs,igy meg nem lehet leműszakiztatni.szóval csak a papiros motor marad.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #32122 Dátum: 2007 Augusztus 11, 10:58:33 »

hol lehet t2-ről infókat szerezni?
T2a: alsó indexes, 68-71-ig dobfékes, elől is. kis kopoltyú hátul, tankajtó. Futómű alkatrészek, kormánymű, fékek, stb nem kompatibilis a későbbivel,stadion hátsó lámpa,  vonóhorog macerás, mivel a motortér hátsó merevítője kivehető.   Drágább, és a fék miatt nem napi használatra való . Szvsz. Ritka, és a jó állapotúak drágák - de mindig is az lesz .... - 
T2b: felső indexes 73-79-ig nagy kopoltyú, nincs tankajtó, nagy hátsó lámpa. Tárcsafék elől, nagyobb motorok is vannak, jobb állapotú is felelhető. Vonóhorog egyszerűbb, de macerásabb kivenni a motort ,mert fix a motortér ajtó alatti rész. A nagyobb motor -typ4-es- jobban mozgatja a kocsit, fogyasztásban ugyan az kb. De ha a motorhoz hozzá kell nyúlni, akkor az Typ1*2.5 árban.
T2a/b alsó index ,72-73,  tankajtó, nagy kopoltyú, nagy hátsó lámpa, tárcsafék, a futómű alkatrészek,ill a technika javarészt a korszerűbb b, a látvány szinte a. Nekem ez jön be legjobban.
Használatra b, nézegetni a. szvsz. Persze az a-t is jó használni, de a szívem szakadna meg, ha megtörném. Plusz bele rokkannék  anyagilag a helyreállításba.

« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 11, 16:51:57 írta Mamut »

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Oldalak: 1 ... 2738 2739 2740 2741 2742 [2743] 2744 2745 2746 2747 2748 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.225 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.