www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 12:35:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3115 3116 3117 3118 3119 [3120] 3121 3122 3123 3124 3125 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27939922 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17021 Dátum: 2006 November 21, 18:47:21 »

szerintem se rossz a wesen lámpa ahoz képest h 9e/pár,jo a foncsornormálisan állitható tényleg az izzo felfogatás gyenge ,meg  pára védö gumit én ráragasztom mindig!de ez az én véleményme!

Majd nézd meg 5 év mulva. Amikor elkezd rohadni a foncsor, hiába szigeteled le. Csak azt nem értem, hogy a 20 éves Hella miért birja még mindig.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17020 Dátum: 2006 November 21, 18:45:28 »

szerintem se rossz a wesen lámpa ahoz képest h 9e/pár,jo a foncsornormálisan állitható tényleg az izzo felfogatás gyenge ,meg  pára védö gumit én ráragasztom mindig!de ez az én véleményme!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17019 Dátum: 2006 November 21, 18:43:28 »

Vagy nem érted amit mondok, vagy nem akarod érteni, de mindkét esestben felesleges folytatnunk.

Szerintem is. Mivel én irtam, és Te nem értettél meg. Nem a technikai tuningra irtam amit irtam. Hanem a metállila szinre, króm fellépővel Ford Fiesta üléssel, Török fakormányra. Érted már?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17018 Dátum: 2006 November 21, 18:41:29 »

Na akkor röviden:
Én nem arról beszélek, hogy valaki belebarkácsol egy 4 dogós Brembó féket a kocsiba. Hanem a Cal-look, Resto-Callook stb irányzatokról. Azt tudom, hogy te csak a technikáról tudsz irni, de légyszi egy picit vonatkoztass már el a fékektől, motoroktól

Vagy nem érted amit mondok, vagy nem akarod érteni, de mindkét esestben felesleges folytatnunk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17017 Dátum: 2006 November 21, 18:33:58 »

nemtom, nekem ezt mondta. lehet, hogy nem akart nehezen visszaalakítható vagy maradandó átalakítást.

az lehet

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17016 Dátum: 2006 November 21, 18:31:21 »

hmm..
neki is madzagos a féke...
nemtom, nekem ezt mondta. lehet, hogy nem akart nehezen visszaalakítható vagy maradandó átalakítást.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17015 Dátum: 2006 November 21, 18:08:11 »

aszondta, hogy a madzagos fék miatt nem lehetett keskenyebbre venni....
hmm..
neki is madzagos a féke...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17014 Dátum: 2006 November 21, 18:02:59 »

visszaalakította??
Nem is tudtam..Mondjuk az így "átalakítva" sem nézett ki sehogy..
Szerintem szar kerék volt rajta és az ültetéssel és a híd keskenységével is voltak gondok..
aszondta, hogy a madzagos fék miatt nem lehetett keskenyebbre venni....

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17013 Dátum: 2006 November 21, 17:24:10 »

Hivatkoztam egy korábbi felvetésedre, amikor a nagy szárnyat említetted, mint divatos átalakítást. Nem hinném, hogy összekeverem a dolgokat.

Na akkor röviden:
Én nem arról beszélek, hogy valaki belebarkácsol egy 4 dogós Brembó féket a kocsiba. Hanem a Cal-look, Resto-Callook stb irányzatokról. Azt tudom, hogy te csak a technikáról tudsz irni, de légyszi egy picit vonatkoztass már el a fékektől, motoroktól
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17012 Dátum: 2006 November 21, 17:21:36 »

A brembo fék nem divatirányzat. Az egy technikai fejlesztés. Ne keverd össze a dolgokat.

Hivatkoztam egy korábbi felvetésedre, amikor a nagy szárnyat említetted, mint divatos átalakítást. Nem hinném, hogy összekeverem a dolgokat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17011 Dátum: 2006 November 21, 17:18:04 »

Sokszor használtam, most is két garnitúra van (bogár és typ3), ezek jók. Az inPro és TYC taiwani lámpák sokkal rosszabbak. Ami pedig tisztaüveges (inPro) lámpa volt nálam, az egyenesen minősíthetetlen. Szinte nem volt meg a szabályos 15 fokos letöréses vetített képe sem, azt hittem rosszul tettem bele az izzót.
De hagsúlyozom, nem állítottam, hogy jobb, mint a hella. Egyszerűen nagyon jó az ár/érték aránya. Se több, se kevesebb.

Hát inkább veszek bele egy hibátlan állapotú bontott Hella-t, mint ezt. De te tudod, ha neked bevált, használd egészséggel. Csak a tapasztalat, hogy az élettartama max negyede egy márkás terméknek. Dehát ez sokmindennel igy van. A taiwan-i vackokról azonos a véleményünk.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17010 Dátum: 2006 November 21, 17:15:27 »

Ami pedig a különböző divat irányzatot illeti, egy négydugattyús brembo fék mindig brembo marad és mindig értékelni fogják a 10 m/s2-es lassulást. Ratlook, hoodride, ezek legfeljebb múló divatok, a technika nem. De ezt már kifejtettem korábban is.

A brembo fék nem divatirányzat. Az egy technikai fejlesztés. Ne keverd össze a dolgokat.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17009 Dátum: 2006 November 21, 17:14:53 »

Még véletlenül sem a vita miatt, de úgy tűnik, valami szerencsés szériát fogtál ki! Nekem volt a golfomban,
 príma töklámpás érzet, én legalábbis nem láttam vele...

Sokszor használtam, most is két garnitúra van (bogár és typ3), ezek jók. Az inPro és TYC taiwani lámpák sokkal rosszabbak. Ami pedig tisztaüveges (inPro) lámpa volt nálam, az egyenesen minősíthetetlen. Szinte nem volt meg a szabályos 15 fokos letöréses vetített képe sem, azt hittem rosszul tettem bele az izzót.
De hagsúlyozom, nem állítottam, hogy jobb, mint a hella. Egyszerűen nagyon jó az ár/érték aránya. Se több, se kevesebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17008 Dátum: 2006 November 21, 17:12:32 »

Ja, igaz is, megjött a sokak által lenézett Depo, és jól televan Maresz gépsárkányával... Részemről gratulálok! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17007 Dátum: 2006 November 21, 17:08:04 »

Én meg igenis akarok vitatkozni a wesem lámpákkal kapcsolatban, mert ezt a témát igencsak körüljártam és a totalcar-on megjelent cikkben is segédkeztem, a képgalériában az én autóm van.
Nekem most is van otthon Hella, Saturn és TYC lámpám, valamint a wesem. A wesem üvegminősége és foncsor pontossága vetekszik a hella-éval és egyes későbbi hella-tól a kerete egyszerűen jobb! Vicces, de így van. A hella csak 1987-ig gyártotta a  lámpát fém kerettel és fém foncsorral, az egybeoldal ablakos Golf 2-ben már műanyag keretes volt. A hella egydüli előnye, ami egyértelmű, hogy az izzófoglalata valamiféle öntvény (spiáter?) és az izzó könnyebben berakható és pontosabban ül. A wesemnek az izzótartója elég hitvány, de az is pontos és a növelt teljesítményű izzókat is jól bírja. Az izzó berakása és rögzítése nehézkes, aláírom.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a hella szar, éppen ellenkezőleg a legjobb, de az ár/érték viszonya a wesemnek a legjobb, a vetített képe meg majdnem a legjobb, nem fénytócsás, a világos sötét határ kontúros, éles. Hasonlítható a hella-hoz.



Még véletlenül sem a vita miatt, de úgy tűnik, valami szerencsés szériát fogtál ki! Nekem volt a golfomban,
 príma töklámpás érzet, én legalábbis nem láttam vele...

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17006 Dátum: 2006 November 21, 16:50:49 »

Hát azért ezzel a lengyel lámpával nem dicsekednék. Valami iszonyat szar. Vettem én is a Golfhoz, de köze nincs az eredeti Hella-Bosch lámpához. De nem fogok vitázni veled ezen, mert nincs értelme. Elég, hogy egy bontott Hella/Bosch eredeti Golf lámpáért többet adnak, mint ezért a lengyel vacakért. Ez kb olyan, hogy lehet kapni már 800 Ft-ért is olajszűrőt a motorhoz a Polo-ba, de inkább megvettem hozzá az Bosch-t, meg raktam bele Castrol GTX3-as olajat, minthogy megvegyem a Tesco gazdaságos Turbodiesel munkagépolajat. Ezzel a Wesem, FER meg hasonló próbálkozással is igy vagyok. Elég kézbevenni őket, és máris látni a különbséget.

Az utolsó mondatodat nem értem abszolute. Az, hogy téged nem lelkesít egy gyári állapotúra restaurált bogár, még nem jelenti azt, hogy a piacon ettől alacsonyabb lenne az ára. Meg hogy 12 belőle egy tucat, mivel ha jól végignézed a használtautót, akkor szinte nem is találsz gyári állapotút, vagy a közelébe restauráltat. 

Én meg igenis akarok vitatkozni a wesem lámpákkal kapcsolatban, mert ezt a témát igencsak körüljártam és a totalcar-on megjelent cikkben is segédkeztem, a képgalériában az én autóm van.
Nekem most is van otthon Hella, Saturn és TYC lámpám, valamint a wesem. A wesem üvegminősége és foncsor pontossága vetekszik a hella-éval és egyes későbbi hella-tól a kerete egyszerűen jobb! Vicces, de így van. A hella csak 1987-ig gyártotta a  lámpát fém kerettel és fém foncsorral, az egybeoldal ablakos Golf 2-ben már műanyag keretes volt. A hella egydüli előnye, ami egyértelmű, hogy az izzófoglalata valamiféle öntvény (spiáter?) és az izzó könnyebben berakható és pontosabban ül. A wesemnek az izzótartója elég hitvány, de az is pontos és a növelt teljesítményű izzókat is jól bírja. Az izzó berakása és rögzítése nehézkes, aláírom.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a hella szar, éppen ellenkezőleg a legjobb, de az ár/érték viszonya a wesemnek a legjobb, a vetített képe meg majdnem a legjobb, nem fénytócsás, a világos sötét határ kontúros, éles. Hasonlítható a hella-hoz.


Ami pedig az utolsó mondatomat illeti, azért nincs igényesen restaurált eredeti bogár, mert NEM ÉRI MEG restaurálni. Van néhány ember aki megcsinálja, szive joga, de mit gondolsz, autórestaurátor műhelyek miért nem bogárral foglalkoznak, miért más modellekkel? Mert értéktelen. Tucatautó, beleraksz 3 milliót és visszakapsz 1.5-öt, jó esetben.  Beleraksz egy Jaguar Mark II-esbe 8 milliót (és egy valag munkát) és kiveszel belőle 9-10 milliót. Ez jobban hangzik, nem?

Ami pedig a különböző divat irányzatot illeti, egy négydugattyús brembo fék mindig brembo marad és mindig értékelni fogják a 10 m/s2-es lassulást. Ratlook, hoodride, ezek legfeljebb múló divatok, a technika nem. De ezt már kifejtettem korábban is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17005 Dátum: 2006 November 21, 16:43:07 »

Egyébként nem ez a Wesem a csúcs, hanem 3 éve a pécsi veteránautótalálkozón volt egy eladó Porsche 356-os. Ezüst színben, ha jól emlékszem talán kértek érte 8 milliót. Meg is nézegettem, mert szép autó volt. Aztán valahogy megnéztem az első lámpáját is. Az a gagyi amerikai volt benne, a nem bordázott üveggel. Ezzel még nem volt vége. Ahogy nézem a lámpát jobban látom, hogy a belső lámpára mi van irva? PAL Made in Cehoslovakia vagy hogy a francba irják :-) Szóval erről beszélek.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17004 Dátum: 2006 November 21, 15:22:24 »

Most nem az extrém drága alkatrészekből megépitett tuning autókra gondolok, amiből itthon van 1-2 db, hanem pl arra a piros BRM-es 1966-os bogárra, ami fent volt eladó autóként a használtautón. 550-ért vették meg. Talán lehet, hogy a gyári autóknak mégis nagyobb az értéke?
Az átalakitás midig is divatfüggő volt. Lásd: hasznaltauto tele van kb 10 évvel ezelötti divat szerint készült autókkal.
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 21, 15:50:48 írta NGA »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17003 Dátum: 2006 November 21, 15:17:39 »


Jól fején találtad a szöget, mert a bogaramban is és typ3-ban is wesem lámpák vannak, mert szerintem jó minőség, fémtestes, kadmiumozott és a fényvetése a hella-éval vetekszik. A gyári lámpákkal (nem halogen) pedig nem világít jól és a háromcsavaros kerettel meg szarul is állítható.  Nyilván igénytelen vagyok, de látok este és nem vakítok. Erről ennyit.
...
Nekem pl. egy bogár közel nem olyan izgalmas autó, hogy gyári állapotban lelkesítsen. Nyilván a restaurált bogaraknak azért annyi az áruk amennyi, mert pontosan 12 belőle egy tucat, nem különlegesség.

Hát azért ezzel a lengyel lámpával nem dicsekednék. Valami iszonyat szar. Vettem én is a Golfhoz, de köze nincs az eredeti Hella-Bosch lámpához. De nem fogok vitázni veled ezen, mert nincs értelme. Elég, hogy egy bontott Hella/Bosch eredeti Golf lámpáért többet adnak, mint ezért a lengyel vacakért. Ez kb olyan, hogy lehet kapni már 800 Ft-ért is olajszűrőt a motorhoz a Polo-ba, de inkább megvettem hozzá az Bosch-t, meg raktam bele Castrol GTX3-as olajat, minthogy megvegyem a Tesco gazdaságos Turbodiesel munkagépolajat. Ezzel a Wesem, FER meg hasonló próbálkozással is igy vagyok. Elég kézbevenni őket, és máris látni a különbséget.

Az utolsó mondatodat nem értem abszolute. Az, hogy téged nem lelkesít egy gyári állapotúra restaurált bogár, még nem jelenti azt, hogy a piacon ettől alacsonyabb lenne az ára. Meg hogy 12 belőle egy tucat, mivel ha jól végignézed a használtautót, akkor szinte nem is találsz gyári állapotút, vagy a közelébe restauráltat. 
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 21, 15:58:01 írta NGA »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17002 Dátum: 2006 November 21, 15:03:14 »

Valamit másként értünk. Az igényességet arra értem, hogy egy értékesebb autó felújitásakor igyekszem at eredeti állapot megőrzésére. Azaz nem úgy épitek tuningautót, hogy azért lesz tuning, mert ugysincs annyi pénzem, hogy eredetire ujitsam/ujittassam fel, meg azért, mert jó lesz az igy is, ugyis üvölteni fog a zene, és azt hallják, nem a nyikorgást. Az igényesség NEM CSAK a pénztől függ. Bár mindenkinek mást jelent az igényesség. Valakinek azt, hogy a nyugaton látott trendet másolja le, és megveszi rá a BRM/RADAR... stb felniket, meg a T-bars-t, meg esetleg egy gagyi fakormányt, aztán máris mehet a depoba a kocsi, mert micsoda igényes vas. Aztán amikor az ember közelebbről megnézi, akkor látja, hogy az olyan helyeken, mint a műszerfal alja, a motortér, vagy a csomagtartó, már az igényességnek vége, ott már összevissza van taknyolva, akár piros-kék-sárga elemekkel összetaknyolva a motor, a kábelkötegben kb 37 km felesleges kábel kavarog, a hangszórók igénytelenül belegányolva egy kalaptartóba, aminem a felrakásához átfurta a hátfalat, hogy megtartsa, aztán a csomagtartóban ott vigyorog a wartburg ablakmosótartály kombinálva a trolibusz leszállásjelzőjével esetleg. Az üléseket már nem is emlitem, mert az, hogy évjáratban belestimmeljem, az még véletlenül sem lehetséges, meg ugy átkárpitozva a nagymama brokátfüggönyével, hogy az ember hiányolja a perzsaszőnyeget hozzá.
Az igényesség nálam valahol ott kezdődik, hogy tudatosan válogatja össze az ember az autó jobbá, szebbé tételéhez szükséges alkatrészeket, és meg is nézi, hogy harmónikusan illeszkedik-e bele esetleg. Ehhez meg igazából nem a sok pénz kell, hanem csak egy kis belső harmónia, és nem a "nyugat" majmolása. Én is ezt csináltam évekig, a tőlünk nyugatra elkészült autókat tekintettem az etalonnak. Aztán láttam, hogy milyenek is ezek az etalonok valójában. Nem mind, de sok. Megnézed a Scene posztert, aztán ott egy szép 66-os. Nem érted, miért olyan furcsa az eleje. Hát kiderül, ahogy nézegeted, hogy az egyik lámpabúra Hella a másik Bosch. Ez nem nagy pénz, csak igényesség kérdése. Van aki pl nem is szereti a kavicsos a lámpabúrája. Nem nagy költség, de kicseréli egy szépre, ami nem kavicsos. Más meg belerakja a Wesem lengyel Golf-1-es lámpát, mert hogy belefér az is. Pedig csak egy kis odafigyeléssel berakhatja a gyári Bosch lámpát is a kocsiba, ami sokkal szebb. Na nálam ez is az igényesség.


Jól fején találtad a szöget, mert a bogaramban is és typ3-ban is wesem lámpák vannak, mert szerintem jó minőség, fémtestes, kadmiumozott és a fényvetése a hella-éval vetekszik. A gyári lámpákkal (nem halogen) pedig nem világít jól és a háromcsavaros kerettel meg szarul is állítható.  Nyilván igénytelen vagyok, de látok este és nem vakítok. Erről ennyit.


Viszont különítsünk el valamit. Olyan, hogy igényesség, önmagában nincs. Olyan van, hogy igényesség a munkával vagy valamivel kapcsolatban. Ha neked ez az eredetiség igényesen való visszaállítása, korabeli extrák felsorakoztatása akkor oké, de egy tuningosnak, egy air-ride beszerelőnek, egy safety star felszerelőnek egy hifi beépítőnek pontosan megvannak a saját igényességének mutatói. Az pedig ne legyen nekünk feladatunk, hogy eldöntsük melyik a helyes irány, aki hood-ride-ot csinál, vagy aki eredetiséget állít vissza. Ha nekem a barack lekvár tetszik, akkor nem eszek birs lekvárat, mert azt anyám jobbnak mondja. A hood-ride és a rat-look is tud igényes lenni, ennek eldöntése is elég objektív. és ne vegyél rá mérget, hogy egy tuning autó megépítése nem kerül 3-szor annyiba, mint egy full restaurált eredeti. Indulj ki a motorból, egy jó tuning motor annyi, mint 5 gyári, egy tuning fék annyi mint 10 gyári...akkor kinek nincs pénze mire?

A szélsőségeket, mint wartburg ablakmosó pedig hagyjuk.

Ahogy hagyjuk azt is, hogy Megyó mivé alakította át vagy vissza az autóját, nekem ez nem etalon, mégcsak nem is példakép.
Nekem pl. egy bogár közel nem olyan izgalmas autó, hogy gyári állapotban lelkesítsen. Nyilván a restaurált bogaraknak azért annyi az áruk amennyi, mert pontosan 12 belőle egy tucat, nem különlegesség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #17001 Dátum: 2006 November 21, 15:00:35 »

Holló, ma itt járt nálam Yoda inkognitóban, de lebuktattam:


ezek nagyon kemények
a ratrotol jött múlthéten egy ilyen mél
tele volt beöltöztetett kutyákal
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #17000 Dátum: 2006 November 21, 14:59:31 »

Azon gondolkoztam, hogy a gyereknek milyen jó lesz egy élő kifestő hétvégenként.
Különben pedig szarok a külsőségekre egy ideje. Mindegy mi van rajtad, miben vagy, nem számít. Ez pedig, ha nem rövidnadrágban és atlétában vagyok akkor nem látszik.
De fájt, a sípcsontomon.

Jó pár éve egy osztrák találkozón volt egy német muki, 2 méter 6 centi alacsony, 125 kiló kigyúrt vadmalac, az 50-es bicepszén egy tenyérnyi horogkereszt birodalmi sassal, babérlevélkoszorúval, meg pár sor duma gótikus írással valami árja fajról meg mein kampf-ról, meg ilyenek, na az kemény volt, azon lehetett botránkozni.
A tied "csak" jól néz ki.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #16999 Dátum: 2006 November 21, 14:56:26 »

Holló, ma itt járt nálam Yoda inkognitóban, de lebuktattam:


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16998 Dátum: 2006 November 21, 14:51:09 »

hát meg akkor a sárga dukkó sem fekszik...

és figyu, sok nyál kellett a lábadon lévő rágópapír tetkóhoz?
és mennyi idő alatt kopik le, és mit szólnak az emberek, és nem fájt, és egyébként is mit jelent, és ha már nem kell mit csinálsz majd, és a gyerek mit fog szólni???
Tudod hány turbo és Donald rágót kellett megennem ehhez?!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16997 Dátum: 2006 November 21, 14:49:44 »

hát meg akkor a sárga dukkó sem fekszik...

és figyu, sok nyál kellett a lábadon lévő rágópapír tetkóhoz?
és mennyi idő alatt kopik le, és mit szólnak az emberek, és nem fájt, és egyébként is mit jelent, és ha már nem kell mit csinálsz majd, és a gyerek mit fog szólni???
Azon gondolkoztam, hogy a gyereknek milyen jó lesz egy élő kifestő hétvégenként.
Különben pedig szarok a külsőségekre egy ideje. Mindegy mi van rajtad, miben vagy, nem számít. Ez pedig, ha nem rövidnadrágban és atlétában vagyok akkor nem látszik.
De fájt, a sípcsontomon.
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #16996 Dátum: 2006 November 21, 14:48:41 »

Ez mi?
Ledkijelzős panorámatükör alaptartó...
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #16995 Dátum: 2006 November 21, 14:45:37 »

Agyaltam rajta. De ha kockalámpa, akkor szélesítés és nagy 17 Porsche. az meg nem levegős design. Viszont még egy enyhe retro stílus erre lehet tolni!

hát meg akkor a sárga dukkó sem fekszik...

és figyu, sok nyál kellett a lábadon lévő rágópapír tetkóhoz?
és mennyi idő alatt kopik le, és mit szólnak az emberek, és nem fájt, és egyébként is mit jelent, és ha már nem kell mit csinálsz majd, és a gyerek mit fog szólni???
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16994 Dátum: 2006 November 21, 14:45:07 »

Tükör szörfösöknek :-)
vagy ízlésficamos pöcsöknek!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16993 Dátum: 2006 November 21, 14:44:03 »

Ez mi?

Tükör szörfösöknek :-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #16992 Dátum: 2006 November 21, 14:42:52 »

<beszúrt kép törölve>

Ez mi?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16991 Dátum: 2006 November 21, 14:37:13 »

ne fossál, almíg nem lesz kockalámpás a buszod, nem leszel megkövezve.
Agyaltam rajta. De ha kockalámpa, akkor szélesítés és nagy 17 Porsche. az meg nem levegős design. Viszont még egy enyhe retro stílus erre lehet tolni!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16990 Dátum: 2006 November 21, 14:35:51 »

kövezzetek meg, de egy Gelb-Schwarze Rennert vagy egy igazi Baja átalakítás tetszik!


  Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #16989 Dátum: 2006 November 21, 14:35:44 »

kövezzetek meg, de egy Gelb-Schwarze Rennert vagy egy igazi Baja átalakítás tetszik!

ne fossál, almíg nem lesz kockalámpás a buszod, nem leszel megkövezve.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16988 Dátum: 2006 November 21, 14:34:50 »

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16987 Dátum: 2006 November 21, 14:32:28 »

kövezzetek meg, de egy Gelb-Schwarze Rennert vagy egy igazi Baja átalakítás tetszik!

-t!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16986 Dátum: 2006 November 21, 14:31:09 »

Ezzel semmi baj nincs. Képzeld, ha mindenkinek ugyanaz tetszene. Még szerencse, hogy nem. Talán ettől is olyan szines a bogaras társadalom. Van akinek az 1303 jön be, van akinek meg a Baja átalakítás. Ettől érdekes egy bogártalálkozó is.
kövezzetek meg, de egy Gelb-Schwarze Rennert vagy egy igazi Baja átalakítás tetszik!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16985 Dátum: 2006 November 21, 14:28:16 »

azért mert atlétát hordok és gyantáztatom a hónaljamat? Vagy azért mert Mooneyes surfboard tükröt és safety start akarok a kocsimra?
 Cool

Mindenért.Mert ratro vagy Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16984 Dátum: 2006 November 21, 14:27:47 »

Nem baj nekem bejön, nagyon. Lehet pont azért. Lehet más nem tenné fel. Nekem van az autómon, lehet másnak hányingere van tőle. Ki kell tünni valamivel a szürkeségből, nem? Van aki könyvet ír, van aki safety start gyűjt és tetováltat.


Ezzel semmi baj nincs. Képzeld, ha mindenkinek ugyanaz tetszene. Még szerencse, hogy nem. Talán ettől is olyan szines a bogaras társadalom. Van akinek az 1303 jön be, van akinek meg a Baja átalakítás. Ettől érdekes egy bogártalálkozó is.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16983 Dátum: 2006 November 21, 14:27:25 »

Nem is értem Megyó miért alakitotta vissza a perecét gyárira.
visszaalakította??
Nem is tudtam..Mondjuk az így "átalakítva" sem nézett ki sehogy..
Szerintem szar kerék volt rajta és az ültetéssel és a híd keskenységével is voltak gondok..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16982 Dátum: 2006 November 21, 14:26:04 »

igénytelen vagy Grin
azért mert atlétát hordok és gyantáztatom a hónaljamat? Vagy azért mert Mooneyes surfboard tükröt és safety start akarok a kocsimra?
 Cool
Oldalak: 1 ... 3115 3116 3117 3118 3119 [3120] 3121 3122 3123 3124 3125 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.