www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 22, 13:38:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921401 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3117 3118 3119 3120 3121 [3122] 3123 3124 3125 3126 3127 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31903477 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17007 Dátum: 2006 November 21, 17:08:04 »

Én meg igenis akarok vitatkozni a wesem lámpákkal kapcsolatban, mert ezt a témát igencsak körüljártam és a totalcar-on megjelent cikkben is segédkeztem, a képgalériában az én autóm van.
Nekem most is van otthon Hella, Saturn és TYC lámpám, valamint a wesem. A wesem üvegminősége és foncsor pontossága vetekszik a hella-éval és egyes későbbi hella-tól a kerete egyszerűen jobb! Vicces, de így van. A hella csak 1987-ig gyártotta a  lámpát fém kerettel és fém foncsorral, az egybeoldal ablakos Golf 2-ben már műanyag keretes volt. A hella egydüli előnye, ami egyértelmű, hogy az izzófoglalata valamiféle öntvény (spiáter?) és az izzó könnyebben berakható és pontosabban ül. A wesemnek az izzótartója elég hitvány, de az is pontos és a növelt teljesítményű izzókat is jól bírja. Az izzó berakása és rögzítése nehézkes, aláírom.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a hella szar, éppen ellenkezőleg a legjobb, de az ár/érték viszonya a wesemnek a legjobb, a vetített képe meg majdnem a legjobb, nem fénytócsás, a világos sötét határ kontúros, éles. Hasonlítható a hella-hoz.



Még véletlenül sem a vita miatt, de úgy tűnik, valami szerencsés szériát fogtál ki! Nekem volt a golfomban,
 príma töklámpás érzet, én legalábbis nem láttam vele...

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17006 Dátum: 2006 November 21, 16:50:49 »

Hát azért ezzel a lengyel lámpával nem dicsekednék. Valami iszonyat szar. Vettem én is a Golfhoz, de köze nincs az eredeti Hella-Bosch lámpához. De nem fogok vitázni veled ezen, mert nincs értelme. Elég, hogy egy bontott Hella/Bosch eredeti Golf lámpáért többet adnak, mint ezért a lengyel vacakért. Ez kb olyan, hogy lehet kapni már 800 Ft-ért is olajszűrőt a motorhoz a Polo-ba, de inkább megvettem hozzá az Bosch-t, meg raktam bele Castrol GTX3-as olajat, minthogy megvegyem a Tesco gazdaságos Turbodiesel munkagépolajat. Ezzel a Wesem, FER meg hasonló próbálkozással is igy vagyok. Elég kézbevenni őket, és máris látni a különbséget.

Az utolsó mondatodat nem értem abszolute. Az, hogy téged nem lelkesít egy gyári állapotúra restaurált bogár, még nem jelenti azt, hogy a piacon ettől alacsonyabb lenne az ára. Meg hogy 12 belőle egy tucat, mivel ha jól végignézed a használtautót, akkor szinte nem is találsz gyári állapotút, vagy a közelébe restauráltat. 

Én meg igenis akarok vitatkozni a wesem lámpákkal kapcsolatban, mert ezt a témát igencsak körüljártam és a totalcar-on megjelent cikkben is segédkeztem, a képgalériában az én autóm van.
Nekem most is van otthon Hella, Saturn és TYC lámpám, valamint a wesem. A wesem üvegminősége és foncsor pontossága vetekszik a hella-éval és egyes későbbi hella-tól a kerete egyszerűen jobb! Vicces, de így van. A hella csak 1987-ig gyártotta a  lámpát fém kerettel és fém foncsorral, az egybeoldal ablakos Golf 2-ben már műanyag keretes volt. A hella egydüli előnye, ami egyértelmű, hogy az izzófoglalata valamiféle öntvény (spiáter?) és az izzó könnyebben berakható és pontosabban ül. A wesemnek az izzótartója elég hitvány, de az is pontos és a növelt teljesítményű izzókat is jól bírja. Az izzó berakása és rögzítése nehézkes, aláírom.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a hella szar, éppen ellenkezőleg a legjobb, de az ár/érték viszonya a wesemnek a legjobb, a vetített képe meg majdnem a legjobb, nem fénytócsás, a világos sötét határ kontúros, éles. Hasonlítható a hella-hoz.


Ami pedig az utolsó mondatomat illeti, azért nincs igényesen restaurált eredeti bogár, mert NEM ÉRI MEG restaurálni. Van néhány ember aki megcsinálja, szive joga, de mit gondolsz, autórestaurátor műhelyek miért nem bogárral foglalkoznak, miért más modellekkel? Mert értéktelen. Tucatautó, beleraksz 3 milliót és visszakapsz 1.5-öt, jó esetben.  Beleraksz egy Jaguar Mark II-esbe 8 milliót (és egy valag munkát) és kiveszel belőle 9-10 milliót. Ez jobban hangzik, nem?

Ami pedig a különböző divat irányzatot illeti, egy négydugattyús brembo fék mindig brembo marad és mindig értékelni fogják a 10 m/s2-es lassulást. Ratlook, hoodride, ezek legfeljebb múló divatok, a technika nem. De ezt már kifejtettem korábban is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17005 Dátum: 2006 November 21, 16:43:07 »

Egyébként nem ez a Wesem a csúcs, hanem 3 éve a pécsi veteránautótalálkozón volt egy eladó Porsche 356-os. Ezüst színben, ha jól emlékszem talán kértek érte 8 milliót. Meg is nézegettem, mert szép autó volt. Aztán valahogy megnéztem az első lámpáját is. Az a gagyi amerikai volt benne, a nem bordázott üveggel. Ezzel még nem volt vége. Ahogy nézem a lámpát jobban látom, hogy a belső lámpára mi van irva? PAL Made in Cehoslovakia vagy hogy a francba irják :-) Szóval erről beszélek.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17004 Dátum: 2006 November 21, 15:22:24 »

Most nem az extrém drága alkatrészekből megépitett tuning autókra gondolok, amiből itthon van 1-2 db, hanem pl arra a piros BRM-es 1966-os bogárra, ami fent volt eladó autóként a használtautón. 550-ért vették meg. Talán lehet, hogy a gyári autóknak mégis nagyobb az értéke?
Az átalakitás midig is divatfüggő volt. Lásd: hasznaltauto tele van kb 10 évvel ezelötti divat szerint készült autókkal.
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 21, 15:50:48 írta NGA »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17003 Dátum: 2006 November 21, 15:17:39 »


Jól fején találtad a szöget, mert a bogaramban is és typ3-ban is wesem lámpák vannak, mert szerintem jó minőség, fémtestes, kadmiumozott és a fényvetése a hella-éval vetekszik. A gyári lámpákkal (nem halogen) pedig nem világít jól és a háromcsavaros kerettel meg szarul is állítható.  Nyilván igénytelen vagyok, de látok este és nem vakítok. Erről ennyit.
...
Nekem pl. egy bogár közel nem olyan izgalmas autó, hogy gyári állapotban lelkesítsen. Nyilván a restaurált bogaraknak azért annyi az áruk amennyi, mert pontosan 12 belőle egy tucat, nem különlegesség.

Hát azért ezzel a lengyel lámpával nem dicsekednék. Valami iszonyat szar. Vettem én is a Golfhoz, de köze nincs az eredeti Hella-Bosch lámpához. De nem fogok vitázni veled ezen, mert nincs értelme. Elég, hogy egy bontott Hella/Bosch eredeti Golf lámpáért többet adnak, mint ezért a lengyel vacakért. Ez kb olyan, hogy lehet kapni már 800 Ft-ért is olajszűrőt a motorhoz a Polo-ba, de inkább megvettem hozzá az Bosch-t, meg raktam bele Castrol GTX3-as olajat, minthogy megvegyem a Tesco gazdaságos Turbodiesel munkagépolajat. Ezzel a Wesem, FER meg hasonló próbálkozással is igy vagyok. Elég kézbevenni őket, és máris látni a különbséget.

Az utolsó mondatodat nem értem abszolute. Az, hogy téged nem lelkesít egy gyári állapotúra restaurált bogár, még nem jelenti azt, hogy a piacon ettől alacsonyabb lenne az ára. Meg hogy 12 belőle egy tucat, mivel ha jól végignézed a használtautót, akkor szinte nem is találsz gyári állapotút, vagy a közelébe restauráltat. 
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 21, 15:58:01 írta NGA »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17002 Dátum: 2006 November 21, 15:03:14 »

Valamit másként értünk. Az igényességet arra értem, hogy egy értékesebb autó felújitásakor igyekszem at eredeti állapot megőrzésére. Azaz nem úgy épitek tuningautót, hogy azért lesz tuning, mert ugysincs annyi pénzem, hogy eredetire ujitsam/ujittassam fel, meg azért, mert jó lesz az igy is, ugyis üvölteni fog a zene, és azt hallják, nem a nyikorgást. Az igényesség NEM CSAK a pénztől függ. Bár mindenkinek mást jelent az igényesség. Valakinek azt, hogy a nyugaton látott trendet másolja le, és megveszi rá a BRM/RADAR... stb felniket, meg a T-bars-t, meg esetleg egy gagyi fakormányt, aztán máris mehet a depoba a kocsi, mert micsoda igényes vas. Aztán amikor az ember közelebbről megnézi, akkor látja, hogy az olyan helyeken, mint a műszerfal alja, a motortér, vagy a csomagtartó, már az igényességnek vége, ott már összevissza van taknyolva, akár piros-kék-sárga elemekkel összetaknyolva a motor, a kábelkötegben kb 37 km felesleges kábel kavarog, a hangszórók igénytelenül belegányolva egy kalaptartóba, aminem a felrakásához átfurta a hátfalat, hogy megtartsa, aztán a csomagtartóban ott vigyorog a wartburg ablakmosótartály kombinálva a trolibusz leszállásjelzőjével esetleg. Az üléseket már nem is emlitem, mert az, hogy évjáratban belestimmeljem, az még véletlenül sem lehetséges, meg ugy átkárpitozva a nagymama brokátfüggönyével, hogy az ember hiányolja a perzsaszőnyeget hozzá.
Az igényesség nálam valahol ott kezdődik, hogy tudatosan válogatja össze az ember az autó jobbá, szebbé tételéhez szükséges alkatrészeket, és meg is nézi, hogy harmónikusan illeszkedik-e bele esetleg. Ehhez meg igazából nem a sok pénz kell, hanem csak egy kis belső harmónia, és nem a "nyugat" majmolása. Én is ezt csináltam évekig, a tőlünk nyugatra elkészült autókat tekintettem az etalonnak. Aztán láttam, hogy milyenek is ezek az etalonok valójában. Nem mind, de sok. Megnézed a Scene posztert, aztán ott egy szép 66-os. Nem érted, miért olyan furcsa az eleje. Hát kiderül, ahogy nézegeted, hogy az egyik lámpabúra Hella a másik Bosch. Ez nem nagy pénz, csak igényesség kérdése. Van aki pl nem is szereti a kavicsos a lámpabúrája. Nem nagy költség, de kicseréli egy szépre, ami nem kavicsos. Más meg belerakja a Wesem lengyel Golf-1-es lámpát, mert hogy belefér az is. Pedig csak egy kis odafigyeléssel berakhatja a gyári Bosch lámpát is a kocsiba, ami sokkal szebb. Na nálam ez is az igényesség.


Jól fején találtad a szöget, mert a bogaramban is és typ3-ban is wesem lámpák vannak, mert szerintem jó minőség, fémtestes, kadmiumozott és a fényvetése a hella-éval vetekszik. A gyári lámpákkal (nem halogen) pedig nem világít jól és a háromcsavaros kerettel meg szarul is állítható.  Nyilván igénytelen vagyok, de látok este és nem vakítok. Erről ennyit.


Viszont különítsünk el valamit. Olyan, hogy igényesség, önmagában nincs. Olyan van, hogy igényesség a munkával vagy valamivel kapcsolatban. Ha neked ez az eredetiség igényesen való visszaállítása, korabeli extrák felsorakoztatása akkor oké, de egy tuningosnak, egy air-ride beszerelőnek, egy safety star felszerelőnek egy hifi beépítőnek pontosan megvannak a saját igényességének mutatói. Az pedig ne legyen nekünk feladatunk, hogy eldöntsük melyik a helyes irány, aki hood-ride-ot csinál, vagy aki eredetiséget állít vissza. Ha nekem a barack lekvár tetszik, akkor nem eszek birs lekvárat, mert azt anyám jobbnak mondja. A hood-ride és a rat-look is tud igényes lenni, ennek eldöntése is elég objektív. és ne vegyél rá mérget, hogy egy tuning autó megépítése nem kerül 3-szor annyiba, mint egy full restaurált eredeti. Indulj ki a motorból, egy jó tuning motor annyi, mint 5 gyári, egy tuning fék annyi mint 10 gyári...akkor kinek nincs pénze mire?

A szélsőségeket, mint wartburg ablakmosó pedig hagyjuk.

Ahogy hagyjuk azt is, hogy Megyó mivé alakította át vagy vissza az autóját, nekem ez nem etalon, mégcsak nem is példakép.
Nekem pl. egy bogár közel nem olyan izgalmas autó, hogy gyári állapotban lelkesítsen. Nyilván a restaurált bogaraknak azért annyi az áruk amennyi, mert pontosan 12 belőle egy tucat, nem különlegesség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #17001 Dátum: 2006 November 21, 15:00:35 »

Holló, ma itt járt nálam Yoda inkognitóban, de lebuktattam:


ezek nagyon kemények
a ratrotol jött múlthéten egy ilyen mél
tele volt beöltöztetett kutyákal
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #17000 Dátum: 2006 November 21, 14:59:31 »

Azon gondolkoztam, hogy a gyereknek milyen jó lesz egy élő kifestő hétvégenként.
Különben pedig szarok a külsőségekre egy ideje. Mindegy mi van rajtad, miben vagy, nem számít. Ez pedig, ha nem rövidnadrágban és atlétában vagyok akkor nem látszik.
De fájt, a sípcsontomon.

Jó pár éve egy osztrák találkozón volt egy német muki, 2 méter 6 centi alacsony, 125 kiló kigyúrt vadmalac, az 50-es bicepszén egy tenyérnyi horogkereszt birodalmi sassal, babérlevélkoszorúval, meg pár sor duma gótikus írással valami árja fajról meg mein kampf-ról, meg ilyenek, na az kemény volt, azon lehetett botránkozni.
A tied "csak" jól néz ki.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #16999 Dátum: 2006 November 21, 14:56:26 »

Holló, ma itt járt nálam Yoda inkognitóban, de lebuktattam:


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16998 Dátum: 2006 November 21, 14:51:09 »

hát meg akkor a sárga dukkó sem fekszik...

és figyu, sok nyál kellett a lábadon lévő rágópapír tetkóhoz?
és mennyi idő alatt kopik le, és mit szólnak az emberek, és nem fájt, és egyébként is mit jelent, és ha már nem kell mit csinálsz majd, és a gyerek mit fog szólni???
Tudod hány turbo és Donald rágót kellett megennem ehhez?!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16997 Dátum: 2006 November 21, 14:49:44 »

hát meg akkor a sárga dukkó sem fekszik...

és figyu, sok nyál kellett a lábadon lévő rágópapír tetkóhoz?
és mennyi idő alatt kopik le, és mit szólnak az emberek, és nem fájt, és egyébként is mit jelent, és ha már nem kell mit csinálsz majd, és a gyerek mit fog szólni???
Azon gondolkoztam, hogy a gyereknek milyen jó lesz egy élő kifestő hétvégenként.
Különben pedig szarok a külsőségekre egy ideje. Mindegy mi van rajtad, miben vagy, nem számít. Ez pedig, ha nem rövidnadrágban és atlétában vagyok akkor nem látszik.
De fájt, a sípcsontomon.
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #16996 Dátum: 2006 November 21, 14:48:41 »

Ez mi?
Ledkijelzős panorámatükör alaptartó...
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #16995 Dátum: 2006 November 21, 14:45:37 »

Agyaltam rajta. De ha kockalámpa, akkor szélesítés és nagy 17 Porsche. az meg nem levegős design. Viszont még egy enyhe retro stílus erre lehet tolni!

hát meg akkor a sárga dukkó sem fekszik...

és figyu, sok nyál kellett a lábadon lévő rágópapír tetkóhoz?
és mennyi idő alatt kopik le, és mit szólnak az emberek, és nem fájt, és egyébként is mit jelent, és ha már nem kell mit csinálsz majd, és a gyerek mit fog szólni???
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16994 Dátum: 2006 November 21, 14:45:07 »

Tükör szörfösöknek :-)
vagy ízlésficamos pöcsöknek!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16993 Dátum: 2006 November 21, 14:44:03 »

Ez mi?

Tükör szörfösöknek :-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #16992 Dátum: 2006 November 21, 14:42:52 »

<beszúrt kép törölve>

Ez mi?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16991 Dátum: 2006 November 21, 14:37:13 »

ne fossál, almíg nem lesz kockalámpás a buszod, nem leszel megkövezve.
Agyaltam rajta. De ha kockalámpa, akkor szélesítés és nagy 17 Porsche. az meg nem levegős design. Viszont még egy enyhe retro stílus erre lehet tolni!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16990 Dátum: 2006 November 21, 14:35:51 »

kövezzetek meg, de egy Gelb-Schwarze Rennert vagy egy igazi Baja átalakítás tetszik!


  Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #16989 Dátum: 2006 November 21, 14:35:44 »

kövezzetek meg, de egy Gelb-Schwarze Rennert vagy egy igazi Baja átalakítás tetszik!

ne fossál, almíg nem lesz kockalámpás a buszod, nem leszel megkövezve.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16988 Dátum: 2006 November 21, 14:34:50 »

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16987 Dátum: 2006 November 21, 14:32:28 »

kövezzetek meg, de egy Gelb-Schwarze Rennert vagy egy igazi Baja átalakítás tetszik!

-t!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16986 Dátum: 2006 November 21, 14:31:09 »

Ezzel semmi baj nincs. Képzeld, ha mindenkinek ugyanaz tetszene. Még szerencse, hogy nem. Talán ettől is olyan szines a bogaras társadalom. Van akinek az 1303 jön be, van akinek meg a Baja átalakítás. Ettől érdekes egy bogártalálkozó is.
kövezzetek meg, de egy Gelb-Schwarze Rennert vagy egy igazi Baja átalakítás tetszik!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16985 Dátum: 2006 November 21, 14:28:16 »

azért mert atlétát hordok és gyantáztatom a hónaljamat? Vagy azért mert Mooneyes surfboard tükröt és safety start akarok a kocsimra?
 Cool

Mindenért.Mert ratro vagy Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16984 Dátum: 2006 November 21, 14:27:47 »

Nem baj nekem bejön, nagyon. Lehet pont azért. Lehet más nem tenné fel. Nekem van az autómon, lehet másnak hányingere van tőle. Ki kell tünni valamivel a szürkeségből, nem? Van aki könyvet ír, van aki safety start gyűjt és tetováltat.


Ezzel semmi baj nincs. Képzeld, ha mindenkinek ugyanaz tetszene. Még szerencse, hogy nem. Talán ettől is olyan szines a bogaras társadalom. Van akinek az 1303 jön be, van akinek meg a Baja átalakítás. Ettől érdekes egy bogártalálkozó is.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16983 Dátum: 2006 November 21, 14:27:25 »

Nem is értem Megyó miért alakitotta vissza a perecét gyárira.
visszaalakította??
Nem is tudtam..Mondjuk az így "átalakítva" sem nézett ki sehogy..
Szerintem szar kerék volt rajta és az ültetéssel és a híd keskenységével is voltak gondok..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16982 Dátum: 2006 November 21, 14:26:04 »

igénytelen vagy Grin
azért mert atlétát hordok és gyantáztatom a hónaljamat? Vagy azért mert Mooneyes surfboard tükröt és safety start akarok a kocsimra?
 Cool
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16981 Dátum: 2006 November 21, 14:25:25 »

Nem is értem Megyó miért alakitotta vissza a perecét gyárira.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16980 Dátum: 2006 November 21, 14:25:04 »

Nekem nagyon :-)
Nem baj nekem bejön, nagyon. Lehet pont azért. Lehet más nem tenné fel. Nekem van az autómon, lehet másnak hányingere van tőle. Ki kell tünni valamivel a szürkeségből, nem? Van aki könyvet ír, van aki safety start gyűjt és tetováltat.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16979 Dátum: 2006 November 21, 14:24:30 »

<beszúrt kép törölve>

szörnyű.
eltörött gátlók,beesett kerekek,ferde rendszám,világító csillag...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16978 Dátum: 2006 November 21, 14:23:47 »



Igy elkurni egy szép autót :-)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16977 Dátum: 2006 November 21, 14:23:14 »

lássuk be, valóban.
azt hittem ez menő!


igénytelen vagy Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16976 Dátum: 2006 November 21, 14:22:30 »

a safety star ízléstelen?


Nekem nagyon :-)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16975 Dátum: 2006 November 21, 14:22:08 »

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16974 Dátum: 2006 November 21, 14:21:35 »

Mindenkinek más az igénye. Van aki a safetystar-ra esküszik, mert az tetszik neki, van aki meg másra. Ez izlés kérdése csak. Attól még lehet igényes valami, hogy izléstelen.
a safety star ízléstelen?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16973 Dátum: 2006 November 21, 14:21:05 »

Oda a végére nem kellett volna valami szmájli? Evil Tongue Cool Sad Grin Cheesy Wink Smiley Afro
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16972 Dátum: 2006 November 21, 14:19:56 »

Én tudom, hogy igénytelen vagyok. De szőrös seggűnek születni kell!
...

Mindenkinek más az igénye. Van aki a safetystar-ra esküszik, mert az tetszik neki, van aki meg másra. Ez izlés kérdése csak. Attól még lehet igényes valami, hogy izléstelen.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16971 Dátum: 2006 November 21, 14:19:44 »

majmolod a nyugatot
lássuk be, valóban.
azt hittem ez menő!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16970 Dátum: 2006 November 21, 14:19:15 »

Nem tudom érdemes-e ezen rágódni. Én minden tavasszal átesek azon, hogy fel kellene újítani a DoKa-t. De nincs szívem. Mert nem tudnék olyan szakembert találni aki mellett ott tudnék állni, és az olan lenne mint előtte volt. Valamint nem ülnék bele úgy,mert összekenem, lerugom, stb, stb...
Ez is egyfajta igénytelenség.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16969 Dátum: 2006 November 21, 14:17:40 »

Én tudom, hogy igénytelen vagyok. De szőrös seggűnek születni kell!
Viszont a nem túl szép, de ronda lakóbuszomba gondolkozom, hogy belerakom ezt:
<beszúrt kép törölve>
Valamint a króm lökhárítóhoz tennék fel egy ilyet:
<beszúrt kép törölve>

Nem tudom mennyire igénytelen, mennyire nem. De ha nem a fuchs-okat dobom rá akkor az NSU-kat. Jó lesz, vagy menjek a T3 fórumba zsibbasztani az embereket. Ja és Momo fakormány lesz benne, spec T3-hoz való!


majmolod a nyugatot

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16968 Dátum: 2006 November 21, 14:15:49 »

Én tudom, hogy igénytelen vagyok. De szőrös seggűnek születni kell!
Viszont a nem túl szép, de ronda lakóbuszomba gondolkozom, hogy belerakom ezt:

Valamint a króm lökhárítóhoz tennék fel egy ilyet:


Nem tudom mennyire igénytelen, mennyire nem. De ha nem a fuchs-okat dobom rá akkor az NSU-kat. Jó lesz, vagy menjek a T3 fórumba zsibbasztani az embereket. Ja és Momo fakormány lesz benne, spec T3-hoz való!
Oldalak: 1 ... 3117 3118 3119 3120 3121 [3122] 3123 3124 3125 3126 3127 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.