www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 00:40:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 320 321 322 323 324 [325] 326 327 328 329 330 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27479160 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #128821 Dátum: 2014 Május 15, 17:11:20 »

Kacsával sokat jártam, pont ilyen modernebb fajtával, egy fos, tényleg. A Bogár ezek után felüdülés.
Azért háborgok, mert a karotta okosan kihozta, hogy vegyetek bakacs rönót. Ez két dolog miatt sántít: műszakilag szerintem nem jobb, másrészt alig van kínálat és az is lassan arany árban, ha elfogadható állapotú. A Bogár ehhez képest könnyen hozzáférhető és fenntartható.
Próbáljátok egy laikus szemével nézni: ő csak a film üzenetére emlékszik és elfelejti a körülményeket. Így nem megy felfele a Bogarak ára, pedig épp értékesíteni szeretnék. :-)))))

Ráadásul, a műsorban szereplő R4-es 1992-es volt, tehát jugoszláv (szlovén) gyártású, kb. annyival gyengébb minőségű, mint a francia, mint bogárnál a némethez képest a mexikói brazil.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #128820 Dátum: 2014 Május 15, 14:49:10 »

wowowoo

 király
 kérem
 köszönöm

van esély hogy bevidd a gyárba, és ott átvenném,alkalomadtán?
persze


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #128819 Dátum: 2014 Május 15, 14:37:39 »

kapaszkodót tudok adni neked ajándékba . Smiley
wowowoo

 király
 kérem
 köszönöm

van esély hogy bevidd a gyárba, és ott átvenném,alkalomadtán?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #128818 Dátum: 2014 Május 15, 14:16:43 »



 és esetleg tetőcsomagtartószerű tartópárt
kapaszkodót tudok adni neked ajándékba . Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #128817 Dátum: 2014 Május 15, 14:10:47 »

nekem tetszett  Cheesy


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128816 Dátum: 2014 Május 15, 14:01:00 »

Igenis, illemtanár Úr. :-)
Mire gondolsz, hogy kimondtam a lényeget? Kifejtenéd?

..."ami ilyen szintű"...Ezzel ki is mondtad a lényeget. Részemről is lezárva,tán még annyit,ha a"Bogár" kiérdemli a nagybetűt,akkor a Renault és a Citroen is megérdemelhetné ezt...(És nem azzal kezdtem,mert,hogy bakancsom van... Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #128815 Dátum: 2014 Május 15, 13:56:53 »

..."ami ilyen szintű"...Ezzel ki is mondtad a lényeget. Részemről is lezárva,tán még annyit,ha a"Bogár" kiérdemli a nagybetűt,akkor a Renault és a Citroen is megérdemelhetné ezt...(És nem azzal kezdtem,mert,hogy bakancsom van... Wink
Nem érdekel négy új sárvédő?  Evil

Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #128814 Dátum: 2014 Május 15, 13:54:00 »

..."ami ilyen szintű"...Ezzel ki is mondtad a lényeget. Részemről is lezárva,tán még annyit,ha a"Bogár" kiérdemli a nagybetűt,akkor a Renault és a Citroen is megérdemelhetné ezt...(És nem azzal kezdtem,mert,hogy bakancsom van... Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128813 Dátum: 2014 Május 15, 13:30:12 »

Pl. létrehoztak és sikeresen menedzselnek egy olyan céget, ami ilyen szintű forgatásokat tud csinálni. De ez már messzire vezet, szerintem itt zárjuk is le a témát.

Így már érthető a "kötődés".. Wink   .."akik már letettek valamit az asztalra"...Mit?
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #128812 Dátum: 2014 Május 15, 13:11:10 »

Még annyit: nem annak örülök, hogy lett egy videó és vettem jó áron Bogarat.
Annak örülök, hogy láthattam egy ilyen forgatást, mert ez volt az egészben az élmény. Láttam, hogy mennyi munka van benne és mennyi dolog jöhet közbe. Emellett megismerkedtem és jókat beszélgettem olyan emberekkel, akik már letettek valamit az asztalra.
Így már érthető a "kötődés".. Wink   .."akik már letettek valamit az asztalra"...Mit?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128811 Dátum: 2014 Május 15, 13:03:39 »

Még annyit: nem annak örülök, hogy lett egy videó és vettem jó áron Bogarat.
Annak örülök, hogy láthattam egy ilyen forgatást, mert ez volt az egészben az élmény. Láttam, hogy mennyi munka van benne és mennyi dolog jöhet közbe. Emellett megismerkedtem és jókat beszélgettem olyan emberekkel, akik már letettek valamit az asztalra.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128810 Dátum: 2014 Május 15, 12:59:53 »

Két évig napi szinten jártam kacsával. Most napi szinten járok Bogárral. Ezt a két kocsit legalább össze tudom hasonlítani, bár nem vagyok szakember és nem értek hozzá. A kacsához képest a Bogár autózhatóságra nekem (és a két újságírónak) két külön osztály. Még akkor is, ha az 56-os Bogaramat hasonlítom a kacsához.
A teszben szerepelt - mint írtam - egy felújított másfél milliós kacsa, egy 250eFt-os Bogár és egy kb 2 millió forintos rönó. Nem vagyok benne biztos, hogy ha mind a 3 tesztelő vezette volna mind a 3 autót, akkor is ezt az eredményt hozzák ki. Holott ez egy több sebből vérző Bogár volt akkor (lógó kormányművel).
Amúgy lefosom, hogy kinek a kocsija miben szerepel, ezen már régen túlléptem. AZt sajnálom, hogy nem parkol egy 75-80 körüli 911-es a garázsban, de erről is csak én tehetek (na meg a zorbánviktor meg a gyurcsányferi, természetesen :-)).

Írtál olyat, ami nekem nem volt világos. Ha válasz helyett jobb megsértődni, akkor hajrá...
Mikor azt írtam, hogy a bogaraknak sok hibája van, akkor általánosságban gondoltam a hibákra, nem a konkrét autó hibáira. (pl: kicsi, zajos, lassú, sokat fogyaszt, pici csomagtér...stb....az általános dolgokra).
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #128809 Dátum: 2014 Május 15, 12:50:53 »

Ha Neked ez jött le a hozzászólásomból, akkor igen, az a baj, hogy nem az én aprópénzen vásárolt kocsim a legjobb a világon.
Kérekaccsojjaki.
Írtál olyat, ami nekem nem volt világos. Ha válasz helyett jobb megsértődni, akkor hajrá...
Mikor azt írtam, hogy a bogaraknak sok hibája van, akkor általánosságban gondoltam a hibákra, nem a konkrét autó hibáira. (pl: kicsi, zajos, lassú, sokat fogyaszt, pici csomagtér...stb....az általános dolgokra).

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #128808 Dátum: 2014 Május 15, 12:48:05 »

szep, mivel van ultetve?
Hát nem air ride-dal Cheesy állítható futómű v hogy mondják Smiley

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128807 Dátum: 2014 Május 15, 12:48:03 »

Ha Neked ez jött le a hozzászólásomból, akkor igen, az a baj, hogy nem az én aprópénzen vásárolt kocsim a legjobb a világon.
Kérekaccsojjaki.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #128806 Dátum: 2014 Május 15, 12:42:06 »

Kacsával sokat jártam, pont ilyen modernebb fajtával, egy fos, tényleg. A Bogár ezek után felüdülés.
Azért háborgok, mert a karotta okosan kihozta, hogy vegyetek bakacs rönót. Ez két dolog miatt sántít: műszakilag szerintem nem jobb, másrészt alig van kínálat és az is lassan arany árban, ha elfogadható állapotú. A Bogár ehhez képest könnyen hozzáférhető és fenntartható.
Próbáljátok egy laikus szemével nézni: ő csak a film üzenetére emlékszik és elfelejti a körülményeket. Így nem megy felfele a Bogarak ára, pedig épp értékesíteni szeretnék. :-)))))


Nem értem a háborgásodat. Az a baj, hogy nem hozták ki nyertesnek az autódat? Vagy az, hogy a "nem bogarasok" nem rajongtak őrülten érte, mint a fanatikusok? Jobban belegondolsz a bogaraknak nagyon sok hibája van, azért mert mi imádjuk és elnézünk neki mindent, attól még az átlag ember, aki nem bogaras, az mivel nem elfogult, keményen észrevesz mindent. Ha egy laikus egy ilyen tesztből informálódik és dönt, hogy mit vegyen a három közül, az már régen rossz, mert az ilyen tesztek sokszor el vannak poénkodva, és nem veszik olyan komolyan sosem, bár nem is ez a célja.

Szerintem örülj, hogy írtak róla, készült egy video is és annak is, hogy jót vettél jó áron és ennyi. Az utolsó mondatodat nem értem. Ki akar értékesíteni mit?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #128805 Dátum: 2014 Május 15, 12:38:29 »

Persze,hogy nem árt! De egy ilyen (kivitelezett) inkább káros-mint hasznos egy márkára nézve!Főleg,ha a laikus, (messzemenő konzekvenciák leszűrésével) egy ilyen"teszt" benyomásaival indul keresni magának kisautót...(Még jó,hogy az ötkilóst kihagyták a sorból... Grin
Aki egy ilyen teszt alapján keress hobby kocsit az megérdemli.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #128804 Dátum: 2014 Május 15, 12:36:32 »

Szerintem pedig nem árt egy ilyen összehasonlítás, azt pedig végképp nem mondanám, hogy ezek a fiúk nem értenek hozzá. Azt nem lehet elvárni, hogy olyan szinten értsenek hozzá, mint egy márkabuzi. Annak meg nincs sok értelme, ha összeengedsz különböző márkabuzikat, mert mindegyik csak a sajátját dicséri. Ezért kell "külsősök" által létrehozott teszt, csak nem ebben a formában (hanem mindegyik tesztelő megy minden kocsival kb ugyanannyit, stb).

Persze,hogy nem árt! De egy ilyen (kivitelezett) inkább káros-mint hasznos egy márkára nézve!Főleg,ha a laikus, (messzemenő konzekvenciák leszűrésével) egy ilyen"teszt" benyomásaival indul keresni magának kisautót...(Még jó,hogy az ötkilóst kihagyták a sorból... Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128803 Dátum: 2014 Május 15, 12:22:28 »

Szerintem pedig nem árt egy ilyen összehasonlítás, azt pedig végképp nem mondanám, hogy ezek a fiúk nem értenek hozzá. Azt nem lehet elvárni, hogy olyan szinten értsenek hozzá, mint egy márkabuzi. Annak meg nincs sok értelme, ha összeengedsz különböző márkabuzikat, mert mindegyik csak a sajátját dicséri. Ezért kell "külsősök" által létrehozott teszt, csak nem ebben a formában (hanem mindegyik tesztelő megy minden kocsival kb ugyanannyit, stb).

Az az érdekes,hogy ez a három márka,három külön világ...Nem illik,nem érdemes,de főleg nem lenne szabad egy lapon említeni őket,nem,hogy összehasonlítani...!Illetve,ha már meg is teszik,olyanok tegyék,akiknek halvány lila fogalmuk legyen némileg a technikához...Akik egy autó megtankolásánál kicsit többre képesek! Wink
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #128802 Dátum: 2014 Május 15, 12:14:35 »

Pedig akik a Kacsát kedvelik, azok valszeg ugyanúgy nem értik, miért szólják le a kocsikjukat, ahogy mi sem, akik meg a Bogarunkat imádjuk, de sokan a mi kedvencünket is megszólják...
Nekem tanulságos volt, amikor tavaly, a bátonyterenyei VW Depo Partyn odaállt a Bogaraink mellé egy idősebb hölgy a Kacsájával... Szegény mesélte, hogy hány "szaki", "szerelő" verte át, de nagyon csúnyán a kókányolásával, a rossz minőségű fényezéssel, stb... de mégsem vette el a kedvét, hanem újra és újra megpróbálta életben tartani, közlekedni vele... és imádja, ennek ellenére.
 Wink
Az az érdekes,hogy ez a három márka,három külön világ...Nem illik,nem érdemes,de főleg nem lenne szabad egy lapon említeni őket,nem,hogy összehasonlítani...!Illetve,ha már meg is teszik,olyanok tegyék,akiknek halvány lila fogalmuk legyen némileg a technikához...Akik egy autó megtankolásánál kicsit többre képesek! Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #128801 Dátum: 2014 Május 15, 11:37:10 »


Az alcím lehetne: Hogyan tapossunk a CV2-est kedvelők lelkébe.

Pedig akik a Kacsát kedvelik, azok valszeg ugyanúgy nem értik, miért szólják le a kocsikjukat, ahogy mi sem, akik meg a Bogarunkat imádjuk, de sokan a mi kedvencünket is megszólják...
Nekem tanulságos volt, amikor tavaly, a bátonyterenyei VW Depo Partyn odaállt a Bogaraink mellé egy idősebb hölgy a Kacsájával... Szegény mesélte, hogy hány "szaki", "szerelő" verte át, de nagyon csúnyán a kókányolásával, a rossz minőségű fényezéssel, stb... de mégsem vette el a kedvét, hanem újra és újra megpróbálta életben tartani, közlekedni vele... és imádja, ennek ellenére.
 Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #128800 Dátum: 2014 Május 15, 11:35:31 »

Hát igen, eléggé méltánytalanul lehúzták a kacsát. Talán nem két ilyen vizilóbaszó méretű ogrénak kellett volna beleülni.
Egyénként a bogárban is összeért a válluk ugyanúgy.
Persze Gyúszkónak meg neked, két átlagtermetűnek.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128799 Dátum: 2014 Május 15, 11:33:16 »

Kacsával sokat jártam, pont ilyen modernebb fajtával, egy fos, tényleg. A Bogár ezek után felüdülés.
Azért háborgok, mert a karotta okosan kihozta, hogy vegyetek bakacs rönót. Ez két dolog miatt sántít: műszakilag szerintem nem jobb, másrészt alig van kínálat és az is lassan arany árban, ha elfogadható állapotú. A Bogár ehhez képest könnyen hozzáférhető és fenntartható.
Próbáljátok egy laikus szemével nézni: ő csak a film üzenetére emlékszik és elfelejti a körülményeket. Így nem megy felfele a Bogarak ára, pedig épp értékesíteni szeretnék. :-)))))

En sem erzem azt, hogy lehuztak volna a bogarat (inkabb szetdicsertek, foleg a kacsa utan), szerintem ez a vilagon egyedul stone-nak esett rosszul. ;-) De szegeny kacsat nagyon leszaroztak, meg nekem is szarul esett, pedig nincs olyanom. :-)
1303LS
« Hozzászólás #128798 Dátum: 2014 Május 15, 11:30:41 »


Az alcím lehetne: Hogyan tapossunk a CV2-est kedvelők lelkébe.
Hát igen, eléggé méltánytalanul lehúzták a kacsát. Talán nem két ilyen vizilóbaszó méretű ogrénak kellett volna beleülni.
Egyénként a bogárban is összeért a válluk ugyanúgy.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #128797 Dátum: 2014 Május 15, 11:29:42 »

De szegeny kacsat nagyon leszaroztak, meg nekem is szarul esett, pedig nincs olyanom. :-)
Én ültem ilyenben, tényleg ilyen. Esernyő 4 keréken, de nem autó.  Undecided
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #128796 Dátum: 2014 Május 15, 11:23:44 »


Az alcím lehetne: Hogyan tapossunk a CV2-est kedvelők lelkébe.
En sem erzem azt, hogy lehuztak volna a bogarat (inkabb szetdicsertek, foleg a kacsa utan), szerintem ez a vilagon egyedul stone-nak esett rosszul. ;-) De szegeny kacsat nagyon leszaroztak, meg nekem is szarul esett, pedig nincs olyanom. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #128795 Dátum: 2014 Május 15, 11:18:17 »

Annyit a teszthez, hogy adott Bogarat a két felújított autóhoz hasonlítani kicsit erős volt. A kacsa egy másfél milliós, a rönó talán még drágább kocsi volt (komoly tuninggal), a Bogár pedig így megvásárolt 250eFt-os gyári gép (ami már azóta is sokat épült és szépült, fillérekből). A Bogárba azóta beletekertünk 3-4ekm-t hiba nélkül, amíg otthon voltunk.


Az alcím lehetne: Hogyan tapossunk a CV2-est kedvelők lelkébe.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #128794 Dátum: 2014 Május 15, 06:27:39 »

a kispoláknak 12" kereke
tényleg Jezusom ...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #128793 Dátum: 2014 Május 15, 06:05:44 »

Abuczkyék? Az is jó választás.
Undecided Shocked
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128792 Dátum: 2014 Május 15, 05:57:30 »

Annyit a teszthez, hogy adott Bogarat a két felújított autóhoz hasonlítani kicsit erős volt. A kacsa egy másfél milliós, a rönó talán még drágább kocsi volt (komoly tuninggal), a Bogár pedig így megvásárolt 250eFt-os gyári gép (ami már azóta is sokat épült és szépült, fillérekből). A Bogárba azóta beletekertünk 3-4ekm-t hiba nélkül, amíg otthon voltunk.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128791 Dátum: 2014 Május 15, 05:28:43 »

http://totalcar.hu/tv/2014/05/14/kacsa_bogar_vagy_bakancs/
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #128790 Dátum: 2014 Május 14, 21:08:49 »

igen, csak kevesebb lyuk van rajta, mint a kispókon.
vagy több?
a fasz tudja.
az egyiken 3 van, a másikon 4.
a kispoláknak 12" kereke

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #128789 Dátum: 2014 Május 14, 20:45:13 »

majdnem Siklós. Wink
Abuczkyék? Az is jó választás.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #128788 Dátum: 2014 Május 14, 20:19:25 »

Esetleg Spike-t kérdezd meg.

ok
 ráírok
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #128787 Dátum: 2014 Május 14, 20:02:12 »

Esetleg Spike-t kérdezd meg.

keresnék skif utánfutóhoz pótkereket--------

 és esetleg tetőcsomagtartószerű tartópárt
mint ennek a tetején:

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #128786 Dátum: 2014 Május 14, 19:53:15 »

Ez ugye 10-es kerék?
igen, csak kevesebb lyuk van rajta, mint a kispókon.
vagy több?
a fasz tudja.
az egyiken 3 van, a másikon 4.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
« Hozzászólás #128785 Dátum: 2014 Május 14, 19:53:07 »

Ez ugye 10-es kerék?
igen
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 14, 19:55:45 írta kormányzoo »
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #128784 Dátum: 2014 Május 14, 19:52:43 »

Ha megyek hozzád a tóhoz,elmondom,hogy az enyémet hogyan nagyobbitottam meg.
Hütöszekrényt,bicigliket,meg a bánat tudja miket hurcoltam rajta!
ok☺
1303LS
« Hozzászólás #128783 Dátum: 2014 Május 14, 19:45:07 »

keresnék skif utánfutóhoz pótkereket--------

 és esetleg tetőcsomagtartószerű tartópárt
mint ennek a tetején:

<beszúrt kép törölve>
Ez ugye 10-es kerék?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #128782 Dátum: 2014 Május 14, 19:43:16 »

igen
 van is 1 pár rajta.
csak kéne még folytatólagosan egy második pár szűzlányokat standberendezést rájakötozni
Ha megyek hozzád a tóhoz,elmondom,hogy az enyémet hogyan nagyobbitottam meg.
Hütöszekrényt,bicigliket,meg a bánat tudja miket hurcoltam rajta!

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 320 321 322 323 324 [325] 326 327 328 329 330 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.