www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:39:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3243 3244 3245 3246 3247 [3248] 3249 3250 3251 3252 3253 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28015275 alkalommal)
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11902 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:53:57 »

Valami ilyesmi megoldásra gondoltam, csak, hogy mozgóvá tegyem. Mondjuk, nem tudom, hogy tényleg le lehet-e utánna vizsgáztatni. És a padlólemez csere elég? Azt tudom, hogy mivel önhordó karosszéria nem lehet rajta alvázat cserélni, így elég a padlólemez csere? És (most hülyeséget fogok kérdezni), hány kell belőle?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #11901 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:52:36 »

Aa helyzet az, hogy valóban nem lenne nagy szám, de mivel megemelni sem lehet rendesen, így már annál inkább. Kellene keresni egy jó megoldást. Az első ötletesm az volt, hogy kéne 2db krokodil emelő, amivel két oldalon megemelni, és úgy leszedni a hátsó két kereket. Csak most nincsen itthon emelőm Cheesy:D. Akkor lehet, hogy majd elszaladok fotózkodni, és küldök képeket. Egyébként, nagyjából mennyiért lehetne elzsuzsizni?
állapot függő. képek után lehet árat mondani, de nem ettől leszel gazdag

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #11900 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:50:19 »

Egy padlólemez csere sokat dob a kocsin és csak 11.000 darabja.Persze a cseréje többe kerül de megéri.Ezzel lényegében jogot is szerezhetsz egy műszaki vizsgára persze csak ha a kaszni közepes állapotnál nem rosszabb.Csináld meg a féket rajta.Dob felszabályozás sem drága és az új betétek sem.Ha ezeket megcsinálod máris élmény lesz vele menni akármilyen hosszú is még a lista.

Sziasztok! Először is szeretném közölni, hogy új vok itt, és nagyjából fogalmam sincsen semmilyen bogaras dologról. Másodszor is, meg szeretnék tanácsot kérni tőletek. Pár napja kaptam egy bogarat, brazil gyártmáyn, 1200L. Namost van egy csöppnyi gond ezzel a járgánnyal, méghozzá az, hogy 8évet állt egy kertben. Namost ez ahhoz vezetett, hogy elég erősen elkezdett rohadni. Ez azt jelenti, hogy amikor fel akartam emelni, hogy a fékeket (amik be voltak ragadva) kicsit megreparáljam, az alváz elég furcsán elkezdett deformálódni. Így gyorsan abba is hagytam a műveletet, és megnéztem jobban. Ha a szőnyegeket felszettem már láttam is, hogy a padlólemez vagy át van rohadva (mivel belülről is rozsdás), vagy belülről is el kezdett rozsdásodni. Namost, nekem a kérdésem a következő lenne. Mit érdemes tenni ezzel a bogárral? Érdemes-e megjavítani(tatni) vagy az nagyon költséges, és inkább váljak meg tőle? Olyat is hallottam, hogy ez egy pénztemető, és nagyon sokat rá lehet költeni, meg olyat is, hogy borzasztó olcsóak az alkatrészek. Mivel nem mozgok ezekben a körökben, nem nagyon tudom, hogy mi a helyzet. Szóval várom az okos tanácsokat, és akit érdekel az autó, az is szóljon, mert, ha semmire sem jutok, akkor kompletten eladom. Ja még egy pár részlet, 79' -es az autó, és 16 évvel ezelőtt kompletten fel lett újítva, majd 8 évvel később otthagyták egy kertben, ahol azóta is áll. A régi gazdája mindenféle cuccot beletett, autósrádió, elektromos ablak, és újra le is fényezte. És még annyit, hogy amit rá tudnék költeni, az olyan 100e körül van. Nekem nagyon tetszik a dolog, szívesen szerelem magam, és, mint autó is tetszik, de nem nagyon ragaszkodok hozzá, talán majd később. Ha azt mondjátok fel lehet újítani, akkor nekem csak annyi a lényeg, hogy menjen, több nem, mert aztán majd megint tudok rá költeni. Előre is köszi a válaszokat, és remélem, hogy most már jó topicba írtam.


Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11899 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:48:48 »

Aa helyzet az, hogy valóban nem lenne nagy szám, de mivel megemelni sem lehet rendesen, így már annál inkább. Kellene keresni egy jó megoldást. Az első ötletesm az volt, hogy kéne 2db krokodil emelő, amivel két oldalon megemelni, és úgy leszedni a hátsó két kereket. Csak most nincsen itthon emelőm Cheesy:D. Akkor lehet, hogy majd elszaladok fotózkodni, és küldök képeket. Egyébként, nagyjából mennyiért lehetne elzsuzsizni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #11898 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:44:59 »

Nah, akkor. Először is, igen pesti vagyok itt lakik a bogaram tőlem nem messze egy kertben, I. kerület. A bogarat lehet, hogy tényleg be kellene tenni zárt helyre, de már az is eleve nagyon érdekes művelet lenne. Mivel is, a kerekei nem mozognak, nem gurul, és így csak egy csörlős trailer tudja elvinni, amiből már kijött egy, csak nem tudott beállni a kertbe, így lett az enyém a kocsi, mert a tulaj feladta a harcot. Valószínűleg egy ügyesebb traileres el tudná vinni, csak az a baj, hogy már az is elég drága játék. Képet, meg majd teszek fel, még nem csináltam róla egyet sem. Kívülről nem néz olyan borzalmasan, szerintem. A szélek mentén végig le van pattogzva a festék, és rozsdás. Az első "combjai" is elég rozsdásak. Nem mondom, hogy autószerelő vagyok, és azt se, hogy nagyon értek a bogarakhoz, de szívesen foglalkozom autószereléssel, több kevesebb sikerrel, ill. ha nagy szerncsém van, néha még segítenek is, így mondjuk a motort meg tudnám valószínűleg csinálni. Ha nincsennek túl nagy elváltozások benne-rajta. Tehát, ha nem rohadt össze a rozsdától az egész Cheesy.
gurólóképessé tenni nem nagy szám jó esetben, ha csak a fékek vannak beállva. egy 8 éve álló motor tuti nagygenerál. ha az elektromos ablakot eladnád, ne kímélj Smiley
képeket mindenképp tolj fel, minden rézletéről, minden rohadásról, stb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11897 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:41:25 »

Nah, akkor. Először is, igen pesti vagyok itt lakik a bogaram tőlem nem messze egy kertben, I. kerület. A bogarat lehet, hogy tényleg be kellene tenni zárt helyre, de már az is eleve nagyon érdekes művelet lenne. Mivel is, a kerekei nem mozognak, nem gurul, és így csak egy csörlős trailer tudja elvinni, amiből már kijött egy, csak nem tudott beállni a kertbe, így lett az enyém a kocsi, mert a tulaj feladta a harcot. Valószínűleg egy ügyesebb traileres el tudná vinni, csak az a baj, hogy már az is elég drága játék. Képet, meg majd teszek fel, még nem csináltam róla egyet sem. Kívülről nem néz olyan borzalmasan, szerintem. A szélek mentén végig le van pattogzva a festék, és rozsdás. Az első "combjai" is elég rozsdásak. Nem mondom, hogy autószerelő vagyok, és azt se, hogy nagyon értek a bogarakhoz, de szívesen foglalkozom autószereléssel, több kevesebb sikerrel, ill. ha nagy szerncsém van, néha még segítenek is, így mondjuk a motort meg tudnám valószínűleg csinálni. Ha nincsennek túl nagy elváltozások benne-rajta. Tehát, ha nem rohadt össze a rozsdától az egész Cheesy.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11896 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:33:37 »

Sziasztok! Először is szeretném közölni, hogy új vok itt, és nagyjából fogalmam sincsen semmilyen bogaras dologról. Másodszor is, meg szeretnék tanácsot kérni tőletek. Pár napja kaptam egy bogarat, brazil gyártmáyn, 1200L. Namost van egy csöppnyi gond ezzel a járgánnyal, méghozzá az, hogy 8évet állt egy kertben. Namost ez ahhoz vezetett, hogy elég erősen elkezdett rohadni. Ez azt jelenti, hogy amikor fel akartam emelni, hogy a fékeket (amik be voltak ragadva) kicsit megreparáljam, az alváz elég furcsán elkezdett deformálódni. Így gyorsan abba is hagytam a műveletet, és megnéztem jobban. Ha a szőnyegeket felszettem már láttam is, hogy a padlólemez vagy át van rohadva (mivel belülről is rozsdás), vagy belülről is el kezdett rozsdásodni. Namost, nekem a kérdésem a következő lenne. Mit érdemes tenni

ralj fel képet ide és akor már talán valmit lehet mondani!lehe csak te klátod tarigjkusnak de lehet h kuka!
pesti laksz vagy távolabb?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #11895 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:29:51 »

Köszi szépen a tanácsokat, akkor átteszem oda. Még egylőre nem adom fel, nagyon tetszik a dolog fiatalos meg minden, és hangját is bírom. Tudom, hogy csak egyszer kell mgcsinálni, de még tanulok, így elég nehéz a dolgom.
szóval ne is add fel, csak tedd olyan helyre, ahol nem rohad tovább. amúg meg érdemes visszaolvasni, dt1987 is ilyen cipőben jár, őt próbáltuk terelgetni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11894 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:27:59 »

Sziasztok! Először is szeretném közölni, hogy új vok itt, és nagyjából fogalmam sincsen semmilyen bogaras dologról. Másodszor is, meg szeretnék tanácsot kérni tőletek. Pár napja kaptam egy bogarat, brazil gyártmáyn, 1200L. Namost van egy csöppnyi gond ezzel a járgánnyal, méghozzá az, hogy 8évet állt egy kertben. Namost ez ahhoz vezetett, hogy elég erősen elkezdett rohadni. Ez azt jelenti, hogy amikor fel akartam emelni, hogy a fékeket (amik be voltak ragadva) kicsit megreparáljam, az alváz elég furcsán elkezdett deformálódni. Így gyorsan abba is hagytam a műveletet, és megnéztem jobban. Ha a szőnyegeket felszettem már láttam is, hogy a padlólemez vagy át van rohadva (mivel belülről is rozsdás), vagy belülről is el kezdett rozsdásodni. Namost, nekem a kérdésem a következő lenne. Mit érdemes tenni ezzel a bogárral? Érdemes-e megjavítani(tatni) vagy az nagyon költséges, és inkább váljak meg tőle? Olyat is hallottam, hogy ez egy pénztemető, és nagyon sokat rá lehet költeni, meg olyat is, hogy borzasztó olcsóak az alkatrészek. Mivel nem mozgok ezekben a körökben, nem nagyon tudom, hogy mi a helyzet. Szóval várom az okos tanácsokat, és akit érdekel az autó, az is szóljon, mert, ha semmire sem jutok, akkor kompletten eladom. Ja még egy pár részlet, 79' -es az autó, és 16 évvel ezelőtt kompletten fel lett újítva, majd 8 évvel később otthagyták egy kertben, ahol azóta is áll. A régi gazdája mindenféle cuccot beletett, autósrádió, elektromos ablak, és újra le is fényezte. És még annyit, hogy amit rá tudnék költeni, az olyan 100e körül van. Nekem nagyon tetszik a dolog, szívesen szerelem magam, és, mint autó is tetszik, de nem nagyon ragaszkodok hozzá, talán majd később. Ha azt mondjátok fel lehet újítani, akkor nekem csak annyi a lényeg, hogy menjen, több nem, mert aztán majd megint tudok rá költeni. Előre is köszi a válaszokat, és remélem, hogy most már jó topicba írtam.

1303LS
« Hozzászólás #11893 Dátum: 2006 Augusztus 20, 12:47:39 »

És 100 km / óránál mennyi a dinamikus terhelés?


Na ezt számold ki TE.  Grin
Én lenyomtam így pár utat és semmi baj nem volt.
Pedig az egyik oldalon a kasztni azon bizonyos nyúlványa már elég fáradt volt.
Viszont elég csak belegondolni, hogy azok a fajta méregdrága tartók amiket csak úgy felakasztassz a csomagtérajtókra mondjuk egy szuzukikombi(  Grin ) hátuljára azok sem gyűrik meg azt a jóbikavastag lemez szélét.

Összevetve nekem a gyakorlatban így bevált, fogok is csinálni egyet a mostani járgányra is a dinamikát meg lesz...  Grin
A rendőrbácsi meg remélem nem szól be.  Undecided
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11892 Dátum: 2006 Augusztus 20, 12:26:37 »

És 100 km / óránál mennyi a dinamikus terhelés?

2-3 bringa nincs 50kg.
1303LS
« Hozzászólás #11891 Dátum: 2006 Augusztus 20, 11:01:01 »

Aratnak a magyar vizes evezőmeghajtásúak Szegeden!!


 

Bizony, nagyon "ott vannak".  Cheesy

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11890 Dátum: 2006 Augusztus 20, 10:48:54 »

Aratnak a magyar vizes evezőmeghajtásúak Szegeden!!


 
1303LS
« Hozzászólás #11889 Dátum: 2006 Augusztus 20, 09:01:46 »

Ez a biciklitartó engem is érdekelne, sajna azonban nekem a fékonyabb lökhárítótartó van. MIlyen megoldást lehet így összehozni?

Nem tudom milyen állapotban van a tartónyúlványod.(Maga a kasztni lemeze)
Ha téged mint 70-80kg-os súlyt ráállva elbír akkor gond nem lehet.A lökhárítótartó (a felcsavarozandó rész) meg simán el kell hogy bírjon ennyi súlyt.
2-3 bringa nincs 50kg.
Egy 35-40cm-es 20X20-as zárt szelvényre derékszögben hegesztessz egy szögvasat amit a lököstartó két megfelelően kialakított 10-es lyukához fogatsz két10-es 10.9-es keménységű acélcsavarral.Mindezt kétszer.
Ezekre simán felteheted a boltokban kapható sínes (kb 2000Ft/db) biciklitartót.


Azt nem tudom a rendőrbácsi mit szól hozzá de hát úgysem egész évben így közlekedsz vele.

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11888 Dátum: 2006 Augusztus 20, 08:31:58 »

Én a régi bogaramra csináltam hátra a lökhárító felfogatásához olyan készséget ami hátra felé állt ki 20X20-as zártszelvény és oda lehetett feltenni a bicikli tartó egységeket keresztbe.Ugyanezt megcsináltam a buszomra is. Csomitartóban volt 3 szék 1 asztal 1heti ruházat stb.
A motorház és a biciklik között kapott helyet a sátor ami akkor még elég súlyos terjedelmes dolog volt.
Szóval szép ez a kempingezés.  Grin

Ez a biciklitartó engem is érdekelne, sajna azonban nekem a fékonyabb lökhárítótartó van. MIlyen megoldást lehet így összehozni?

1303LS
« Hozzászólás #11887 Dátum: 2006 Augusztus 20, 07:53:14 »

Kicsit nyaraltunk...

Megirigyeltem AZS szép... nagy... monumentális... buszát.


Én a régi bogaramra csináltam hátra a lökhárító felfogatásához olyan készséget ami hátra felé állt ki 20X20-as zártszelvény és oda lehetett feltenni a bicikli tartó egységeket keresztbe.Ugyanezt megcsináltam a buszomra is. Csomitartóban volt 3 szék 1 asztal 1heti ruházat stb.
A motorház és a biciklik között kapott helyet a sátor ami akkor még elég súlyos terjedelmes dolog volt.
Szóval szép ez a kempingezés.  Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11886 Dátum: 2006 Augusztus 20, 00:37:14 »

Kicsit nyaraltunk...

Megirigyeltem AZS szép... nagy... monumentális... buszát.


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11885 Dátum: 2006 Augusztus 19, 22:11:25 »

Hát, csúnya hangok akkor jöttek belőle, amikor spórolni akartam a fogyasztáson és állandóan alacsony fordulaton járattam....

Az alacsony fordulaton való eröltetés szerintem a motor lassú, de biztos gyilkosa.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11884 Dátum: 2006 Augusztus 19, 21:34:36 »

Ha gondolod, akkor az új M0-ás szakaszon mérhetünk egyet. Ott van hely nekifutni és jó az út is. Trafipaxot se láttam még.

Szerintem a legtutibb az m1ről, vagy az m7ről befelé ereszkedni. Sima egyenes szakaszon nem megy jobban 130nál, azt tudom, lejtővel összejöhet ennél aberráltabb is.

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11883 Dátum: 2006 Augusztus 19, 21:33:16 »

Addíg próbálkozol míg fel nem robbantod azt a jó kis motrot. 

Hát, csúnya hangok akkor jöttek belőle, amikor spórolni akartam a fogyasztáson és állandóan alacsony fordulaton járattam. Most 150 km-et úgy nyomtam le, hogy benne volt apám 110 kg, Zoli 78 kg, én 83 kg és végig 110 és a jelzett sebesség között mentem. Persze az igazság, hogy durva hátszél volt egész úton. Egyébként az utazó max a 120-as mutató környékén.
Egyébként ezzel a blokkal úgy voltam, hogy nem jók benne a számbeütések és hajtom, mint állat, aztán kuka. Nos, ez volt vagy 60-65 ezer km előtt és mindmáig nagyon szimpatikusan megy.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11882 Dátum: 2006 Augusztus 19, 20:50:17 »

Amikor az órám 110nél volt, akkor mutatott az m7 végén a tábla 114et. Ha arányosítom a kilóméterórámhoz, akkor kb így nézett ki, amikor nagyon mentem. (dombnak lefelé, hátszéllel, da akkor is.Smiley Meg kellene próbálni valamikor egy gps-es autóval. Stone, nem megyünk egy kört?

Ha gondolod, akkor az új M0-ás szakaszon mérhetünk egyet. Ott van hely nekifutni és jó az út is. Trafipaxot se láttam még.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #11881 Dátum: 2006 Augusztus 19, 14:19:00 »

Amikor az órám 110nél volt, akkor mutatott az m7 végén a tábla 114et. Ha arányosítom a kilóméterórámhoz, akkor kb így nézett ki, amikor nagyon mentem. (dombnak lefelé, hátszéllel, da akkor is.Smiley Meg kellene próbálni valamikor egy gps-es autóval. Stone, nem megyünk egy kört?

Addíg próbálkozol míg fel nem robbantod azt a jó kis motrot. 
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11880 Dátum: 2006 Augusztus 19, 13:06:09 »

te hogyhogy nem Orfűn?
most szívesebben lennék ott, de 2 hete kilyukadt a vízmelegítőnk kazánja (38000Ft volt a történet) és arra ment el a pénz.
másrészről meg hétvégenként csinálgatjuk az Ági 66-osát a nagybácsi telkén. (kisebb fajta felújítás...csiszolás, hegesztés, gittelés, festés stb.)
igazi szmb autó lesz belőle  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11879 Dátum: 2006 Augusztus 19, 10:40:44 »

Amikor az órám 110nél volt, akkor mutatott az m7 végén a tábla 114et. Ha arányosítom a kilóméterórámhoz, akkor kb így nézett ki, amikor nagyon mentem. (dombnak lefelé, hátszéllel, da akkor is.Smiley Meg kellene próbálni valamikor egy gps-es autóval. Stone, nem megyünk egy kört?

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #11878 Dátum: 2006 Augusztus 19, 10:13:39 »

Rat T2:

Nem ratT2:

1969 VW 1300
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11877 Dátum: 2006 Augusztus 18, 21:27:11 »

a tavalyi fődíj volt? jaaa, tényleg.

te hogyhogy nem Orfűn?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11876 Dátum: 2006 Augusztus 18, 21:24:00 »

tavalyi gárdonyi tombola díja volt Wink
egyébként a Turbós azt mondta,hogy hogyha lesz lepsényi tali,akkor jön Cheesy
a tavalyi fődíj volt? jaaa, tényleg.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11875 Dátum: 2006 Augusztus 18, 21:10:18 »

szerintem ott már hiába... az az oldal úgy halott, ahogy van. széthullottak a srácok.
az egyiknek levették a rendszámát, a másik arc eladta az autóját (az volt idén az agárdi tombola bogi), a harmadikat (kék 1302-es) sem látom mostanság. a turbós fickó meg mindig is fura volt egy kicsit... nem az a találkozóra járós típus

tavalyi gárdonyi tombola díja volt Wink
egyébként a Turbós azt mondta,hogy hogyha lesz lepsényi tali,akkor jön Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11874 Dátum: 2006 Augusztus 18, 21:05:12 »

szerintem ott már hiába... az az oldal úgy halott, ahogy van. széthullottak a srácok.
az egyiknek levették a rendszámát, a másik arc eladta az autóját (az volt idén az agárdi tombola bogi), a harmadikat (kék 1302-es) sem látom mostanság. a turbós fickó meg mindig is fura volt egy kicsit... nem az a találkozóra járós típus

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11873 Dátum: 2006 Augusztus 18, 19:45:55 »

Skacok , nincs valakinek 1300-hoz karosszéria méretezés dokumentáció, tuggyátok ahova le van mérve hogy mi hány centire van mitől. Smiley

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11872 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:59:50 »

Erről jut eszembe, ez a Bogár és gazdája hova tünt?
http://web.axelero.hu/aptom/IMG_0043.JPG


Hát talán itt érdeklődj:
http://forum.supergamez.hu/forum.php3?azonosito=VwLightnings

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #11871 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:27:25 »

ja..
végülis amíg nincs ellenfél itthon,addig tök mindegy,hogy 200at vagy 120at mond...

Állítólag a Hoffer lehozza a bogarát Tatabányára(mivel a Rajzáson kiderült,hogy per pillanat az a leggyorsabb bogár Magyarországon),ott majd megy egyet a Kübel vele...
Majd meglátjuk..

Erről jut eszembe, ez a Bogár és gazdája hova tünt?
http://web.axelero.hu/aptom/IMG_0043.JPG

'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11870 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:58:25 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.08.18.&276624

Minek a tanksapkája? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11869 Dátum: 2006 Augusztus 18, 14:06:20 »

ez a széria 1300as moci. Az 1500as sohasem tudott ilyet. Ja, és az óra csal egy 10 %ot, azaz ennyit még hozzá kell tenni:) Viccesmókás volt letolni egy öreg 190es dízel merdzsót meg egy fiatpandát:)

Én azt hallottam, hogy azok a motorok tudnak ilyen sokat forogni, amik már öreg korukra annyira megkoptak, hogy képesek a "túlforgásra", mert olyan kicsit a súrlódásból fakadó belső ellenállásuk. Smiley)))))

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #11868 Dátum: 2006 Augusztus 18, 12:56:08 »

Jóvanna! Ott is ott van a TBK001..... Csak nem volt egyértelmű a dolog, azért kérdeztem...
Már kérdezni sem szabad????

Na, mentem haza Öcsisajtért és 2-kor indulás.... !
Tudom Grin
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11867 Dátum: 2006 Augusztus 18, 12:44:26 »

(pl:probált már valaki felrakni egy szörfdeszkát egy T1-2 tetejére,)

Eddig mindig belulre raktam minden deszkat...   ... csak az egyreszes arboc szorul ki neha a tetore...
szal: hang loose!

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #11866 Dátum: 2006 Augusztus 18, 12:16:14 »

azér bent van a kedvencekben, úgyhogy látok ám mindent 

Jujjujj, akor meg kell gondolnom, mit írok oda is.....  Tongue Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #11865 Dátum: 2006 Augusztus 18, 12:15:38 »

zindexes bogárfórumról teccet már hallani?  Cool
...ráadásul Te pont láttad is
höhö

Jóvanna! Ott is ott van a TBK001..... Csak nem volt egyértelmű a dolog, azért kérdeztem...
Már kérdezni sem szabad????

Na, mentem haza Öcsisajtért és 2-kor indulás.... !

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #11864 Dátum: 2006 Augusztus 18, 12:09:27 »

Eztet persze láttam, de Lente Kolléga nem írt konkrétumot, és Őt nem nagyon láttam ebben a topicban..... Na!  Grin
azér bent van a kedvencekben, úgyhogy látok ám mindent 
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #11863 Dátum: 2006 Augusztus 18, 12:08:21 »

Jó-jó! De hol az indexen?  Undecided Grin
zindexes bogárfórumról teccet már hallani?  Cool
...ráadásul Te pont láttad is
höhö
Oldalak: 1 ... 3243 3244 3245 3246 3247 [3248] 3249 3250 3251 3252 3253 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.287 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.