www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 12:15:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3351 3352 3353 3354 3355 [3356] 3357 3358 3359 3360 3361 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30588574 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7638 Dátum: 2006 Május 13, 18:06:48 »

Nincs kép.
Ismerősnél áll a romok között a sorban.
Várja a sorsa beteljesedését szegény.Nem egy ráugorni való fajta kinézetű.
Elég hervadt kasztni ohne beltér gyakorlatilag.

a beltér mellékes...

azt bárhól tudsz szerválni... nem egy agyon kárpitozott gépek ezek a bogarak. persze itt is bele lehet tuszkolni pár százat.

a helyi pappernak van pár garnítúra... nem drága az öreg, csak képtelenség kívárni mire dönt, vagy lép...

ő is a nagy ajánlatot várja... hiába  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #7637 Dátum: 2006 Május 13, 18:06:05 »

hát nem gyönyörű?

[melléklet törölve a rendszer által]
1303LS
« Hozzászólás #7636 Dátum: 2006 Május 13, 18:03:54 »

Nincs kép.
Ismerősnél áll a romok között a sorban.
Várja a sorsa beteljesedését szegény.Nem egy ráugorni való fajta kinézetű.
Elég hervadt kasztni ohne beltér gyakorlatilag.
Ja korlátos lökös ha jól emlékszem. Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #7635 Dátum: 2006 Május 13, 17:59:52 »

after64-ben igen ritka a faltdach, ott inkább már fémtolótetőt alkalmaztak (SSD)

ha kisablakos (valószínüleg) akkor a legjobba nyúltál bele  Grin

képet muti  Shocked
Nincs kép.
Ismerősnél áll a romok között a sorban.
Várja a sorsa beteljesedését szegény.Nem egy ráugorni való fajta kinézetű.
Elég hervadt kasztni ohne beltér gyakorlatilag.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7634 Dátum: 2006 Május 13, 17:52:17 »

mire magyar papírja lesz már nem nagy biznisz....

mármint ha nem újítod fel
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7633 Dátum: 2006 Május 13, 17:52:00 »

ez jó lenne Ses nek !  Cheesy

mellete egy T1 pislog?

nagyban nincsenek meg ezek a képek???

mire magyar papírja lesz már nem nagy biznisz....
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7632 Dátum: 2006 Május 13, 17:50:29 »

ez is eladó ha még megvan, 1500 euro az irányár

ez jó lenne Ses nek !  Cheesy

mellete egy T1 pislog?

nagyban nincsenek meg ezek a képek???

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7631 Dátum: 2006 Május 13, 17:38:36 »



egy szép keskenyindexesnél nincs is szeb...  Grin

iylen volt a multkori 62-es... gyönyörűséges  Shocked

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7630 Dátum: 2006 Május 13, 17:37:12 »

Semmi különös.
Egy pre67 faltdach, de még csak néztem, nézegettem.
Nem vagyok én olyan begyűjtős tipus.
Ezt is csak a bontás elől menteném meg (ha a kért összeg feléért el tudnám hozni) mert nem az a leányálom alap.
Már abban sem vagyok biztos hogy kis vagy rendes ablakos. 


after64-ben igen ritka a faltdach, ott inkább már fémtolótetőt alkalmaztak (SSD)

ha kisablakos (valószínüleg) akkor a legjobba nyúltál bele  Grin

képet muti  Shocked

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #7629 Dátum: 2006 Május 13, 17:35:37 »

ez is eladó ha még megvan, 1500 euro az irányár

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #7628 Dátum: 2006 Május 13, 17:33:44 »

NGA:
Egy kisablakos autó felújítása mennyivel, mivel nehezebb mint egy "sima" pre67'-é.
Csak mert lehet hogy úgy adódik hogy lehetőségem lenne egy faltdacher megszerzésére.
Igaz hogy olyan állapotú hogy 10ből 9en szétszednék, de én egy gazdaságtalan felújításon gondolkodom.

ha első sorozatos, akkor nagyon sok minden még az oválból építkezik
szerintem nem gáz, ahhoz még eredeti kárpit anyagot is vehetsz
a faltdach simán nyom 25 -30 százalékot az értékén
abból már ki is lehet látni rendesen, az ovál még eléggé lőrés..., karosindex, kislámpa /nekem speciel az a legszebb lámpa/
a képen lévő autó is életem egyik nagy hibája volt
egy ismerős elkönyörögte tőlem hogy majd felépíti, pedig a fiamnak szántam
aztán fogta és szétbaltázta, egy oválhoz kellettek belőle a cuccok..
amit persze aztán eladott
pedig ez egy 57es volt,


[melléklet törölve a rendszer által]
1303LS
« Hozzászólás #7627 Dátum: 2006 Május 13, 17:31:24 »

mesélj ! mi van a láthatáron? ovál? faltdacher?  Shocked

Oválba bele se kezdenék igazán mert tudom hogy az nagy falat nekem.
Ismerem a korlátaimat.
Hacsak nem egy olyan mint ami itt közszemlén forog 8-ért lakatolva fullalkatrészeivel.
1303LS
« Hozzászólás #7626 Dátum: 2006 Május 13, 17:29:00 »

mesélj ! mi van a láthatáron? ovál? faltdacher?  Shocked

Semmi különös.
Egy pre67 faltdach, de még csak néztem, nézegettem.
Nem vagyok én olyan begyűjtős tipus.
Ezt is csak a bontás elől menteném meg (ha a kért összeg feléért el tudnám hozni) mert nem az a leányálom alap.
Már abban sem vagyok biztos hogy kis vagy rendes ablakos. 
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7625 Dátum: 2006 Május 13, 17:23:10 »



mesélj ! mi van a láthatáron? ovál? faltdacher?  Shocked

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #7624 Dátum: 2006 Május 13, 17:13:45 »

Legalább szép idejük van.:

<beszúrt kép törölve> <beszúrt kép törölve>

Jönnek a felhők.
1303LS
« Hozzászólás #7623 Dátum: 2006 Május 13, 15:31:36 »

Egy Pre67 felujitásánál nem igazából számit az évjárat az oval után. Szinte minden azonos, apró eltérések vannak, mint pl a tömitések, vizlehuzok, de 1958-1966-ig igazából a kasznin az ablakméret változott, a motorháztető és pár apróság. A futómű 1965-ig változatlan, a fékrendszer is jelentős részben, igy igazából mindegy, mit választasz, ha jó a kaszni, és ép a belsőtér. Mivel e két utobbi a nehéz dio.

köszönöm. 
Hát pont a két utóbbi az ami főleg gázos.
Kasztnit annyira nem is bánnám mert azt a lakatos megcsinálja aztán meg én utánkezelem azzal nincs gond.
A belső az sajnos problémásabb mert az gyakorlatilag nincs.
De egy minimál pénzt az egészre inkább szánnék mint hogy azt halljam hogy szétvágták mert csak.
Egyébként a faltdach még ami a legjobb benne.
Belsőileg meg hát azt se bánnám ha nem lenne tök eredeti mert kis leleménnyel csak ki lehetne belőle hozni egy szép dolgot.
Mondjuk amit így most végiggondoltam az rengeteg pénz és munka.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7622 Dátum: 2006 Május 13, 14:17:57 »

és CM is lehet 66?
Elméletileg lehet. Bár az 1966 jelentős részben CN-es rendszámmal jött ki.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7621 Dátum: 2006 Május 13, 14:15:40 »

NGA:
Egy kisablakos autó felújítása mennyivel, mivel nehezebb mint egy "sima" pre67'-é.
Csak mert lehet hogy úgy adódik hogy lehetőségem lenne egy faltdacher megszerzésére.
Igaz hogy olyan állapotú hogy 10ből 9en szétszednék, de én egy gazdaságtalan felújításon gondolkodom.


Egy Pre67 felujitásánál nem igazából számit az évjárat az oval után. Szinte minden azonos, apró eltérések vannak, mint pl a tömitések, vizlehuzok, de 1958-1966-ig igazából a kasznin az ablakméret változott, a motorháztető és pár apróság. A futómű 1965-ig változatlan, a fékrendszer is jelentős részben, igy igazából mindegy, mit választasz, ha jó a kaszni, és ép a belsőtér. Mivel e két utobbi a nehéz dio.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7620 Dátum: 2006 Május 13, 14:07:15 »

Jóóóvanna.
Én meg tavasszal kezdtem amint jobb idő lett kicsit.
Alvázvédőt én is kihagyom mert habár hasznos is tud lenni szerintem több kárt okoz mint használ egy régi autón.
Én a fekete helyett praktikussági szempontból egy középszürke szín mellett döntöttem, talán azon kevésbé látszik meg a kosz.
Csak azért nem az autószínre fújom mert az autó metál és azt én nem tudok fújni és a fényező ismerőst nem akaromtam terhelni ezzel is.
Nem kívánhatom tőle hogy az alját is szépen fújja metálra mikor anyagárban dolgozik nekem.  Grin
Örülök hogy a fényezésre nem kell 250-300 ezret kiadnom. Grin
hát egy jó festöre énnékem is szert kellene tennem ,amúgy meg olyan helyeken ahol nem látszik nyugodtan nekiállhatsz kompresszorral festeni, én sem festö vagyok oszt még sem priccolok rosszul, csak egy kasznifestést én sem vállalnék be,

1303LS
« Hozzászólás #7619 Dátum: 2006 Május 13, 14:03:00 »

én 1,5 éve fogtam hozzá lassabb nem lehetsz töllem,kikérem magamnak Grin azalvázvédözést meg kihagyom, az olyan tréül mutat egy full felujitott gépen, holnap ha az idö engedi szép fényes fekete lesz minden, ma felületi rozsdátlanitom az elsö futómütestet ,mega féltengelytokot,mivel már egy féléve teljesen fémtisztára takaritottam öket,és ezidö alatt felszedtek magukra egy vékony felületi rozsdát.
Jóóóvanna.
Én meg tavasszal kezdtem amint jobb idő lett kicsit.
Alvázvédőt én is kihagyom mert habár hasznos is tud lenni szerintem több kárt okoz mint használ egy régi autón.
Én a fekete helyett praktikussági szempontból egy középszürke szín mellett döntöttem, talán azon kevésbé látszik meg a kosz.
Csak azért nem az autószínre fújom mert az autó metál és azt én nem tudok fújni és a fényező ismerőst nem akaromtam terhelni ezzel is.
Nem kívánhatom tőle hogy az alját is szépen fújja metálra mikor anyagárban dolgozik nekem.  Grin
Örülök hogy a fényezésre nem kell 250-300 ezret kiadnom. Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7618 Dátum: 2006 Május 13, 13:50:55 »

Nincs leszedve, így kicsit nehezebb volt egyes helyekre odaférni.
Nem volt értelme leszedni lakatolásilag mert csak itt ott a kényes helyeken kellett foltozgatni, küszöb, oszloptalálkozások hibátlanok.  Cheesy
Viszont nagyon csúnyán le volt alvázvédőzve, gondolom vizsgánként fújtak rá egy jó vastag réteget, na azt kapartamdrótkorongoztamcsiszoltam le fémtisztáig majd rozsdaátalakítóalapozó-cinkromátosalapozó-fedőfesték rétegrendet fújtam fel rá.
Így remélem pár évvel kitoltam a következő lakatolást.Főleg hogy szarrá fogm, még fújni üregvédővel. Grin
Gyorsan haladok?
Szerintem kurva lassan.
én 1,5 éve fogtam hozzá lassabb nem lehetsz töllem,kikérem magamnak Grin azalvázvédözést meg kihagyom, az olyan tréül mutat egy full felujitott gépen, holnap ha az idö engedi szép fényes fekete lesz minden, ma felületi rozsdátlanitom az elsö futómütestet ,mega féltengelytokot,mivel már egy féléve teljesen fémtisztára takaritottam öket,és ezidö alatt felszedtek magukra egy vékony felületi rozsdát.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 13, 13:55:43 írta ESZ »

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #7617 Dátum: 2006 Május 13, 12:26:49 »

Varázsszőnyeg a sógoréknál  Grin


Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7616 Dátum: 2006 Május 13, 12:01:04 »

CR 50-23 TypIII.1967.  Grin
az én 63-asom 1967-ben lett regisztrálva és CP-s rendszámot kapott.

1963 VW1200 DeLuxe
Sompi
« Hozzászólás #7615 Dátum: 2006 Május 13, 11:41:23 »

és CM is lehet 66?
CR 50-23 TypIII.1967.  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7614 Dátum: 2006 Május 13, 11:38:33 »

CN-25-46 az opelem az 66-os  Cheesy

és CM is lehet 66?
1303LS
« Hozzászólás #7613 Dátum: 2006 Május 13, 11:37:56 »

és az enyém akkor megfelel 66os rendszámnak...mert PéZsé mikor nézte csak 76tól hozta a bogaramat nyilvántartás tulajoknál...de daciank volt aszem 79ces és az PY volt....mondjuk a 87es trabink DZ-66-66 ...a 89ben behozott csepp Kadett JF...akkkor most hogyan mentek ezek?

CN-25-46 az opelem az 66-os  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #7612 Dátum: 2006 Május 13, 11:36:53 »

Mivan?
Aztán meg jól eladod igaz?
Egy 1303-as fannál nincs helye más típusú bogárnak!
 
Hogy adnám már el? Shocked
Egy ilyet csak gazdaságtalanul lehet felújítani.(manapság)
Majd szorítok neki helyet. Tongue
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7611 Dátum: 2006 Május 13, 11:29:59 »

és az enyém akkor megfelel 66os rendszámnak...mert PéZsé mikor nézte csak 76tól hozta a bogaramat nyilvántartás tulajoknál...de daciank volt aszem 79ces és az PY volt....mondjuk a 87es trabink DZ-66-66 ...a 89ben behozott csepp Kadett JF...akkkor most hogyan mentek ezek?
Leon 1303
« Hozzászólás #7610 Dátum: 2006 Május 13, 11:25:10 »

NGA:
Egy kisablakos autó felújítása mennyivel, mivel nehezebb mint egy "sima" pre67'-é.
Csak mert lehet hogy úgy adódik hogy lehetőségem lenne egy faltdacher megszerzésére.
Igaz hogy olyan állapotú hogy 10ből 9en szétszednék, de én egy gazdaságtalan felújításon gondolkodom.

Mivan?
Aztán meg jól eladod igaz?
Egy 1303-as fannál nincs helye más típusú bogárnak!
 
1303LS
« Hozzászólás #7609 Dátum: 2006 Május 13, 10:36:40 »

CN-86-48

NGA:
Egy kisablakos autó felújítása mennyivel, mivel nehezebb mint egy "sima" pre67'-é.
Csak mert lehet hogy úgy adódik hogy lehetőségem lenne egy faltdacher megszerzésére.
Igaz hogy olyan állapotú hogy 10ből 9en szétszednék, de én egy gazdaságtalan felújításon gondolkodom.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7608 Dátum: 2006 Május 13, 10:02:19 »

NGA
neked mi volt régi rendszámod? CM-59-24  nekem

CN-86-48
1303LS
« Hozzászólás #7607 Dátum: 2006 Május 13, 09:42:02 »

mméé neked is le van kaqpva a kaszni az alvázról? Grin akkor te gyorsabban haladsz,de akkorsem versenyzek Evil
Nincs leszedve, így kicsit nehezebb volt egyes helyekre odaférni.
Nem volt értelme leszedni lakatolásilag mert csak itt ott a kényes helyeken kellett foltozgatni, küszöb, oszloptalálkozások hibátlanok.  Cheesy
Viszont nagyon csúnyán le volt alvázvédőzve, gondolom vizsgánként fújtak rá egy jó vastag réteget, na azt kapartamdrótkorongoztamcsiszoltam le fémtisztáig majd rozsdaátalakítóalapozó-cinkromátosalapozó-fedőfesték rétegrendet fújtam fel rá.
Így remélem pár évvel kitoltam a következő lakatolást.Főleg hogy szarrá fogm, még fújni üregvédővel. Grin
Gyorsan haladok?
Szerintem kurva lassan.
Sompi
« Hozzászólás #7606 Dátum: 2006 Május 13, 09:40:54 »

Szevwasztok!

Most látom csak (persze ha az ember havonta egyszer néz fórumot, ne csodálkozzon), hogy GRATULÁLOK, NGA! Örülök, hogy örültök... Smiley)))

AZS: ha jövő hétvégén eccer csak vmelyik este megjelenek a váltókkal, az Neked jó?
Áááááá...Homs kollega!  Grin Tessék sürűbben fórumolni!!  Wink üdVW
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7605 Dátum: 2006 Május 13, 08:27:08 »

Hehe én is pont ezeket csináltam, bár most már ott tartok hogy levan fújva a padlólemez aljának kivételével minden.
Jobb hátul bent a lengőkar van fék új fékcsövek (fém) fele befaragva.
Ha mind a négy sarka ilyen állapot lesz már megy is a fényezőhöz, kárpitoshoz.  Cheesy
mméé neked is le van kaqpva a kaszni az alvázról? Grin akkor te gyorsabban haladsz,de akkorsem versenyzek Evil
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 13, 08:34:52 írta ESZ »

1303LS
« Hozzászólás #7604 Dátum: 2006 Május 13, 08:23:48 »

jó nagy a tolongás tényleg Grin a jó idönek én is örülök , legalább tudom folytatni a bogit ,baromi nehezen halad igy munka mellett,festem az alvázat lengökarokat, meg az elsö futómüvet
Hehe én is pont ezeket csináltam, bár most már ott tartok hogy levan fújva a padlólemez aljának kivételével minden.
Jobb hátul bent a lengőkar van fék új fékcsövek (fém) fele befaragva.
Ha mind a négy sarka ilyen állapot lesz már megy is a fényezőhöz, kárpitoshoz.  Cheesy
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7603 Dátum: 2006 Május 13, 08:08:13 »

jó nagy a tolongás tényleg Grin a jó idönek én is örülök , legalább tudom folytatni a bogit ,baromi nehezen halad igy munka mellett,festem az alvázat lengökarokat, meg az elsö futómüvet

1303LS
« Hozzászólás #7602 Dátum: 2006 Május 13, 07:35:45 »

HortoBágyadt a társaság :-)

Legalább szép idejük van.:

« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 13, 07:37:22 írta 1303LS »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #7601 Dátum: 2006 Május 13, 07:19:16 »

HortoBágyadt a társaság :-)
1303LS
« Hozzászólás #7600 Dátum: 2006 Május 13, 07:18:02 »

Na mindenki alszik.
Csak az öregek állják a sarat, hogy nyugodtan hortobágyozhassatok.

Online tagok
  0 Vendég, 2 Felhasználó
Aktív tagok az elmúlt 15 percben:
1303LS, BlackPsenior 
Nem elérhető homs
Hozzászólások: 77


« Hozzászólás #7599 Dátum: 2006 Május 12, 22:34:23 »

Szevwasztok!

Most látom csak (persze ha az ember havonta egyszer néz fórumot, ne csodálkozzon), hogy GRATULÁLOK, NGA! Örülök, hogy örültök... Smiley)))

AZS: ha jövő hétvégén eccer csak vmelyik este megjelenek a váltókkal, az Neked jó?
Oldalak: 1 ... 3351 3352 3353 3354 3355 [3356] 3357 3358 3359 3360 3361 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.