www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 23, 15:37:28
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921180
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3528
3529
3530
3531
3532
[
3533
]
3534
3535
3536
3537
3538
...
3545
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 27327623 alkalommal)
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: 1200-es tuning
«
Hozzászólás #501 Dátum:
2006 Február 03, 14:46:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Február 03, 14:44:19
Fillérekért kapsz! Jobban pörög a motor, de inkább csak nagyobb fordulaton van előnye. Hátránya meg nincs, hacsak az nem, hogy 10%-kal nagyobb erőt igényel a szelep nyitása. De ez belefér.
Tényleg nem gondolokodom ilyenben, csak érdekelt. (És vajon akkor gyárilag miért nem volt ilyennel is 1200 -es? 1200S mint sport.
)
Mi az oka, hogy az 1200 -es motorok sokkal takarékosabbak, mint a hasonló (F -es) 1300 -asok? Gondolom nem a plusz 90 ccm?
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: 1200-es tuning
«
Hozzászólás #500 Dátum:
2006 Február 03, 14:44:19 »
Idézetet írta: te_o - 2006 Február 03, 14:37:37
Ettől mit lehet várni? Nem mintha ilyenben gondolkodnék...
Fillérekért kapsz! Jobban pörög a motor, de inkább csak nagyobb fordulaton van előnye. Hátránya meg nincs, hacsak az nem, hogy 10%-kal nagyobb erőt igényel a szelep nyitása. De ez belefér.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #499 Dátum:
2006 Február 03, 14:38:46 »
JESSSSZ!
Tudtam én, hogy jó gyerek vagy!
Idézetet írta: ratro - 2006 Február 03, 12:15:21
Az utóbbi időben én is egyre töbet gondolkozom bogárn, de hova, meg minek. És csúnya lesz pot az én számból, de egy 1303-ast bevállalnék. Gelb Schwarzer Renner formában.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: 1200-es tuning
«
Hozzászólás #498 Dátum:
2006 Február 03, 14:37:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Február 03, 14:33:31
Most tudtam csak meg, hogy az 1200-es motoroknak a himba áttétele csak 1:1-hez, ellentétben az 1.3-1.6-os motorrokkal ahol 1:1.1-hez. Olcsó tuning, 10%-kal nagyobb nyitás!
Ettől mit lehet várni? Nem mintha ilyenben gondolkodnék...
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: 1200-es tuning
«
Hozzászólás #497 Dátum:
2006 Február 03, 14:33:31 »
Most tudtam csak meg, hogy az 1200-es motoroknak a himba áttétele csak 1:1-hez, ellentétben az 1.3-1.6-os motorrokkal ahol 1:1.1-hez. Olcsó tuning, 10%-kal nagyobb nyitás!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Nyitvatartás
«
Hozzászólás #496 Dátum:
2006 Február 03, 14:31:37 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Február 03, 14:29:42
Bakáts tér meddig van nyitva, még odaérek?
17-ig
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18489
1969
Nyitvatartás
«
Hozzászólás #495 Dátum:
2006 Február 03, 14:29:42 »
Bakáts tér meddig van nyitva, még odaérek?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #494 Dátum:
2006 Február 03, 14:26:08 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 14:15:44
Viszont láttam valahol állítható vezérmű kereket erről mit lehet tudni?Lehet ezt lefele is mozdítani esetleg?
Az állítható vezérműkerék általában 3 állással rendelkezik, amelyeket excentrikus alátétekkel lehet változtatni. A középállás a normál és két irányban lehet kb 3 fokot eltérni. Az egyik irányban kicsit jobban forog, a másik irányban pedig alul erősebb lesz a motor. Azonban sajnos azért nem túl nagy sütés, mert a szívó és kipufogó oldalt nem tudod egymáshoz képest elhangolni, ott marad a 105 (széria) vagy 107 ill 108 fokos bütyökközép távolság (szög). A DOHC motoroknál jobbat lehet alkotni, ha a kipufogó oldalt a szívóhoz képest sietteted vagy késlelteted így a bütyökközép távolság (cam lobe separation angle) tud változni. Itt (mivel egy tengely van) ezt nem lehet. A másik hátrány, hogy a motor konstrukciója miatt nem elég a hangoláshoz levenni a szelepfedelet, mint általában, hanem szét kell borítani a motort.
Egy haverom azt mondta, hogy az olajpumpa nyíláson megoldotta az alátétcserét, de ezt csak akkor hiszem el, ha látom. Én neki se kezdenék onnan.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #493 Dátum:
2006 Február 03, 14:15:44 »
A szimpla szívósról lehet hogy még le lehet beszélni mire hozzá fogok mivel van is vayg 4 darabom itthon.Igazság szerint bizonytalan vagyok.
Viszont láttam valahol állítható vezérmű kereket erről mit lehet tudni?Lehet ezt lefele is mozdítani esetleg?
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #492 Dátum:
2006 Február 03, 14:12:17 »
Idézetet írta: aptom - 2006 Február 03, 13:54:09
egy "kis" kompressziónövelés lehet hogy előnyére válna a fogyasztásnak
Hát max egy 5% lehet hogy lesz de semmi tengely vagy himba.
Egy jó kipufogó javaslatot szeretnék majd kérni, szintén erre a low motorra.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #491 Dátum:
2006 Február 03, 14:06:50 »
Idézetet írta: Greg - 2006 Február 03, 13:58:59
mi a fő különbség a dupla és a szimplaszívós között??
A duplaszívós áramlástanilag jobb, állítólag a szimplaszívóst nem lehet úgy megreszelni, hogy egy sima AB-s hengerfejjel legalább megegyező legyen.
Ráadásul 35/32 szelepes egyszívós (typ3 1500) hengerfej ritka, mint a fehér holló. A többi mind kisszelepes, esetleg olyan ritkaságokban volt még, mint Z-s motor...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #490 Dátum:
2006 Február 03, 14:04:19 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 13:50:06
Az én vezetési szokásaimhoz talán az lenne a jobb.Ez az én elméletem.
Rendszerint alacsony fordulaton autózok olyan igazi nagypapásan.
SZerintem egy 28-as karbival jobb keverékképzést tudok így elérni.
És mondom csak a fogyaszztás a célom.
De ha van ellenérv persze megfontolom.
Az egyszívós hengerfejnek egyetlen előnye van a kétszívóssal, hogy repedésre kevésbé hajlamos. Ennek tönbb oka van, az egyik, hogy nem lehet úgy forgatni, nem lehet úgy terhelni, a másik pedig, hogy a hosszabb, elágazó szívócső a hengerfejen belül több hőt von el így összeségében kisebb a hőfoka a fejnek. (ezt egy amerikai irományban olvastam).
Egyébként a duplaszívós minden tekintetben jobb, és az sem biztos, hogy egy 28-assal jobban fogyasztana, mint egy 31 PICT3-assal. A kisebb torok miatt valóban nagyobb lenne a légsebesség, de összeségében egy 31-es karbi jobb és korszerűbb.
Egy pici kompressziónövelés valóban jót tenne és egy elektronikus, nagyobb szikraintenzitású gyújtás. szvsz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #489 Dátum:
2006 Február 03, 13:58:59 »
mi a fő különbség a dupla és a szimplaszívós között??
ttika1303
Hozzászólások: 405
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #488 Dátum:
2006 Február 03, 13:58:24 »
Idézetet írta: TBK001 - 2006 Február 03, 13:57:39
Jó, persze....
Megmondom, őszintén, hogy nekem egy kicsit az új Renault Megane 3 ajtós változatára hasonlít az a hátós része, oldalról... (ablakív!)
Ja, télleg.
Akkó azé nem teccett ez sem, mert az sem teccik.
TBK001
Hozzászólások: 29077
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #487 Dátum:
2006 Február 03, 13:57:39 »
Idézetet írta: ttika1303 - 2006 Február 03, 13:40:37
Az pont jó.
De azon a képen azé kicsit vaskosabb.
Jó, persze....
Megmondom, őszintén, hogy nekem egy kicsit az új Renault Megane 3 ajtós változatára hasonlít az a hátós része, oldalról... (ablakív!)
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #486 Dátum:
2006 Február 03, 13:54:09 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 13:50:06
Az én vezetési szokásaimhoz talán az lenne a jobb.Ez az én elméletem.
Rendszerint alacsony fordulaton autózok olyan igazi nagypapásan.
SZerintem egy 28-as karbival jobb keverékképzést tudok így elérni.
És mondom csak a fogyaszztás a célom.
De ha van ellenérv persze megfontolom.
egy "kis" kompressziónövelés lehet hogy előnyére válna a fogyasztásnak
'81 Hecho en México
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #485 Dátum:
2006 Február 03, 13:50:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Február 03, 13:44:32
Miért ragaszkodsz a szimplaszívóshoz?
Az én vezetési szokásaimhoz talán az lenne a jobb.Ez az én elméletem.
Rendszerint alacsony fordulaton autózok olyan igazi nagypapásan.
SZerintem egy 28-as karbival jobb keverékképzést tudok így elérni.
És mondom csak a fogyaszztás a célom.
De ha van ellenérv persze megfontolom.
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #484 Dátum:
2006 Február 03, 13:49:40 »
a régi fórumon csak a bácsi neve van mindenhol
pedig belőle egy is elég
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #483 Dátum:
2006 Február 03, 13:44:32 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 13:33:43
A mexikoi ugye dupla szívós?
Csak mert én szeretnék egy szimplaszívós 1.6-ost minden piszkálás nélkül 28-as karbival direkt a fogyasztásra hegyezve.
Miért ragaszkodsz a szimplaszívóshoz?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #482 Dátum:
2006 Február 03, 13:41:10 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 13:33:43
A mexikoi ugye dupla szívós?
Csak mert én szeretnék egy szimplaszívós 1.6-ost minden piszkálás nélkül 28-as karbival direkt a fogyasztásra hegyezve.
A mexicoi 1.2-es nem.
'81 Hecho en México
ttika1303
Hozzászólások: 405
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #481 Dátum:
2006 Február 03, 13:40:37 »
Idézetet írta: TBK001 - 2006 Február 03, 13:27:28
Nem tudom, ki, hogy van vele, engem nem zavar a szolgálati Golfomon, hogy vastag... meg lehet szokni.
Az pont jó.
De azon a képen azé kicsit vaskosabb.
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #480 Dátum:
2006 Február 03, 13:33:43 »
Idézetet írta: aptom - 2006 Február 03, 10:52:24
Nekem az 1.2-es (Mexico) nyáron, hosszútávon (2*250 km) 7 - 7.5 l /100km evett. Utazósebesség 90 km/h (rövidváltó). A Bakonyban azért kellett visszakapcsolni néha...Aztán az 1.6-os szimplaszívos (kicsit növelt kompresszió,csúcsosabb vezérműtengely,34-es Solex központi karbi,125-ös főfuvóka) ((ezeket csak azért írom hogy lásd mennyi mindentől is függhet a fogyi,és persze rengeteg dolog van még...)) ugyanezen a távon (utazó szintén 90 km/h,visszakapcsolni már nem kellett
) NEM fogyasztott többet! (sőt). Igaz ez egy "frissen" összerakott motor volt.
A mexikoi ugye dupla szívós?
Csak mert én szeretnék egy szimplaszívós 1.6-ost minden piszkálás nélkül 28-as karbival direkt a fogyasztásra hegyezve.
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Február 03, 13:36:33 írta 1303LS
»
TBK001
Hozzászólások: 29077
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #479 Dátum:
2006 Február 03, 13:27:28 »
Idézetet írta: ttika1303 - 2006 Február 03, 11:58:10
És igazuk van.
Nekem is pont az nem teccik.
Nem tudom, ki, hogy van vele, engem nem zavar a szolgálati Golfomon, hogy vastag... meg lehet szokni.
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #478 Dátum:
2006 Február 03, 13:20:10 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Február 03, 12:15:21
Az utóbbi időben én is egyre töbet gondolkozom bogárn, de hova, meg minek. És csúnya lesz pot az én számból, de egy 1303-ast bevállalnék. Gelb Schwarzer Renner formában.
Az én éles tuningmotorom pedig álló kutyaházas lesz, kinyitott hátsó fedéllel. Ezt éjjel álmodtam!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #477 Dátum:
2006 Február 03, 12:54:56 »
http://automotor.hu/kepgaleria.php?galeria_id=2527&kep=2
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #476 Dátum:
2006 Február 03, 12:54:32 »
http://automotor.hu/kepgaleria.php?galeria_id=2527&kep=3
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #475 Dátum:
2006 Február 03, 12:53:48 »
http://automotor.hu/img/spacer.gif
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #474 Dátum:
2006 Február 03, 12:53:37 »
Idézetet írta: Greg - 2006 Február 03, 12:53:02
Új S80?!
Nekem kicsit BMW benyomást kelt.
<beszúrt kép törölve>
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #473 Dátum:
2006 Február 03, 12:53:02 »
Új S80?!
Nekem kicsit BMW benyomást kelt.
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #472 Dátum:
2006 Február 03, 12:18:01 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Február 03, 12:15:43
Meg a Hollónak is!
ennél szebbet nem is moon dhatál volna
bár minden reggelem ilyen lenne
anya ébreszget, hogy gyütt valami debrecenből
több is mint vártam
még 1x köszi
Sompi
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #471 Dátum:
2006 Február 03, 12:16:31 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Február 03, 12:15:43
Meg a Hollónak is!
Igen, a másikban már észbe jutott. (megnéztem!
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #470 Dátum:
2006 Február 03, 12:15:43 »
Idézetet írta: Sompi - 2006 Február 03, 12:14:04
Ja és utólag boldog szülinapot Leon szaktársnak!!
Meg a Hollónak is!
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #469 Dátum:
2006 Február 03, 12:15:21 »
Az utóbbi időben én is egyre töbet gondolkozom bogárn, de hova, meg minek. És csúnya lesz pot az én számból, de egy 1303-ast bevállalnék. Gelb Schwarzer Renner formában.
Sompi
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #468 Dátum:
2006 Február 03, 12:14:04 »
Ja és utólag boldog szülinapot Leon szaktársnak!!
ttika1303
Hozzászólások: 405
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #467 Dátum:
2006 Február 03, 11:58:10 »
Idézetet írta: TBK001 - 2006 Február 03, 11:41:36
Aha! Aztán mejd megint kritizálnak a kritikusok, hogy vastag a C oszlop...
És igazuk van.
Nekem is pont az nem teccik.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #466 Dátum:
2006 Február 03, 11:53:21 »
Idézetet írta: aptom - 2006 Február 03, 10:52:24
Nekem az 1.2-es (Mexico) nyáron, hosszútávon (2*250 km) 7 - 7.5 l /100km evett. Utazósebesség 90 km/h (rövidváltó). A Bakonyban azért kellett visszakapcsolni néha...Aztán az 1.6-os szimplaszívos (kicsit növelt kompresszió,csúcsosabb vezérműtengely,34-es Solex központi karbi,125-ös főfuvóka) ((ezeket csak azért írom hogy lásd mennyi mindentől is függhet a fogyi,és persze rengeteg dolog van még...)) ugyanezen a távon (utazó szintén 90 km/h,visszakapcsolni már nem kellett
) NEM fogyasztott többet! (sőt). Igaz ez egy "frissen" összerakott motor volt.
hehe, nekem soha semelyik motorom, se városban, se vidéki úton nem fogyasztott 10 alatt.
majd most megpróbálom megbőrözni a vasamat tavasszal, oszt meglátjuk mi lesz.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
TBK001
Hozzászólások: 29077
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #465 Dátum:
2006 Február 03, 11:41:36 »
Idézetet írta: ttika1303 - 2006 Február 03, 09:44:38
A hátsó-oldalsó részen még kéne finomítani, amúgy nem rossz.
Szerintem...
Aha! Aztán mejd megint kritizálnak a kritikusok, hogy vastag a C oszlop...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #464 Dátum:
2006 Február 03, 10:52:24 »
Nekem az 1.2-es (Mexico) nyáron, hosszútávon (2*250 km) 7 - 7.5 l /100km evett. Utazósebesség 90 km/h (rövidváltó). A Bakonyban azért kellett visszakapcsolni néha...Aztán az 1.6-os szimplaszívos (kicsit növelt kompresszió,csúcsosabb vezérműtengely,34-es Solex központi karbi,125-ös főfuvóka) ((ezeket csak azért írom hogy lásd mennyi mindentől is függhet a fogyi,és persze rengeteg dolog van még...)) ugyanezen a távon (utazó szintén 90 km/h,visszakapcsolni már nem kellett
) NEM fogyasztott többet! (sőt). Igaz ez egy "frissen" összerakott motor volt.
'81 Hecho en México
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Segítsetek!
«
Hozzászólás #463 Dátum:
2006 Február 03, 10:50:02 »
Idézetet írta: Otkota - 2006 Február 03, 10:15:07
1200 es motor az igaz ! milyen tipust szeretnél? én a 67 elötti gépeket ajánlom !
a fogyasztás jó motorral 7 liternél megáll... 90-100 km/h minden bogárral teljesíthető !
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #462 Dátum:
2006 Február 03, 10:22:18 »
Otkota!
A fogyasztás jobban függ az általános műszaki állapottól, mint attól, hogy 1.6 vagy 1.3-as-e a motor.
400 körül kapsz viszonylag jót, csak legyél türelmes és MINDENKÉPPEN vigyél el valakit a vásárláskor aki látott már ilyet közelről...de akkor jársz a legjobban ha valami értő bogarastól veszel autót, mondjuk innen. :-)
Ami pedig a motort illeti mindenki mást fog mondani, én az utolsó F-es és az AB-s motorkat szeretem a legjobban 1970 utántól és okosan el lehet vele járni 7 liter körül 100 km-en.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
3528
3529
3530
3531
3532
[
3533
]
3534
3535
3536
3537
3538
...
3545
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...