www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 23:43:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 [447] 448 449 450 451 452 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27477684 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #123941 Dátum: 2013 Július 12, 10:02:50 »

Aztat én nem tudhatom.
Az enyém 69-es dinamós és az ülés alatt van a feszültség szabályzó.

nem is azért irtam,
csak mint info Cool

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #123940 Dátum: 2013 Július 12, 10:00:28 »

ha jól ismerem a 75ös bogikat az ővé belsőszabályzos generátoros....
de tévedni emberi dolog Wink Cheesy Grin

Aztat én nem tudhatom.
Az enyém 69-es dinamós és az ülés alatt van a feszültség szabályzó.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #123939 Dátum: 2013 Július 12, 09:56:17 »

A feszültség szabályzó, is lehet a ludas. Nekem az füstölt egyszer+a vastag vezeték, de áramtalanítóval megoldottam a hibát.  
ha jól ismerem a 75ös bogikat az ővé belsőszabályzos generátoros....
de tévedni emberi dolog Wink Cheesy Grin

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #123938 Dátum: 2013 Július 12, 09:54:53 »

hehe  Tongue
de akkor hogy hegesztek újra lyukat az akksival a célba éréskor az ülés-tartó vasba? Grin
(azóta lakatoláskor már bekerült az akksi lefogató cucc is)

Protinál meg azt hiszem megtaláltam a hibát,
leugrott félig a légszűrő és letestelte a generátor csatlakozóját  Undecided
Sompi is igy járt kb 4 éve....a kékbogijával Undecided
akkor tettem gumiszigetlőpipát a generáto + ra én is Tongue

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #123937 Dátum: 2013 Július 12, 09:47:49 »

Ez lesz. Nekem van egy kis gumisapka a csatlakozón.

az van gyárilag is.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #123936 Dátum: 2013 Július 12, 09:41:25 »

Ez lesz. Nekem van egy kis gumisapka a csatlakozón.

Protinál meg azt hiszem megtaláltam a hibát,
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #123935 Dátum: 2013 Július 12, 09:31:19 »

Hihi ;-) Az olyan, mint a krav-maga ?
Igen, a gumilap a helyen volt, nem az akksi ert hozza valamihez, hanem a hatrameno kabel valahol a motor korul ... ? Aramtalanitom nekem is van, majd elokeresem, eddig en is lusta voltam ezzel bibelodni :-)))
A feszültség szabályzó, is lehet a ludas. Nekem az füstölt egyszer+a vastag vezeték, de áramtalanítóval megoldottam a hibát.  

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #123934 Dátum: 2013 Július 12, 09:29:55 »


És rögzítsük le az akkumulátort (, főleg ha tatabányára készül az ember).
hehe  Tongue
de akkor hogy hegesztek újra lyukat az akksival a célba éréskor az ülés-tartó vasba? Grin
(azóta lakatoláskor már bekerült az akksi lefogató cucc is)

Protinál meg azt hiszem megtaláltam a hibát,
leugrott félig a légszűrő és letestelte a generátor csatlakozóját  Undecided
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #123933 Dátum: 2013 Július 12, 08:39:00 »

Vannak olyan akkuk aminek a sarui felett van egy műanyag fedél, az is jó.
Viszont a zárlat könnyen kialakul az éles lemezátvezetéseknél. Arra érdemes ránézni és sárga szikkkszalllagal rásegíteni.
http://forex.hu/webshop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=677&category_id=14


Szalag helyett inkább kábel átvezetőt kell berakni.


És rögzítsük le az akkumulátort (, főleg ha tatabányára készül az ember).
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 12, 08:41:36 írta abes »
1303LS
« Hozzászólás #123932 Dátum: 2013 Július 12, 08:04:01 »

Vannak olyan akkuk aminek a sarui felett van egy műanyag fedél, az is jó.
Viszont a zárlat könnyen kialakul az éles lemezátvezetéseknél. Arra érdemes ránézni és sárga szikkkszalllagal rásegíteni.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #123931 Dátum: 2013 Július 12, 08:00:18 »

Ne kötekedj a maxival. Sokat költött a vudú tanfolyamra, de megérte. :-)
Hihi ;-) Az olyan, mint a krav-maga ?

Szerencséd volt! Nem tudom, milyen porral oltót vettél, de korábban én már beírtam a saját tapasztalatomat, hogy a 2 kg-os nyugtat meg. Amikor asszonypajtás bogara kigyulladt, egy 400 ml-es tescos tűzoltópalack volt nálunk, haszontalannak bizonyult, a többi autós mentette meg a bogarunkat normál méretű porral oltóval. Az aksihoz meg - ahogy több társunk már beírta - elengedhetetlen a zárlatot megelőzendő vastag gumilap PONTOS beillesztése (ne tudjon félrecsúszni!), valamint az áramtalanító kapcsoló beépítése. Ez utóbbiban az a legszebb, hogy megvettem vagy 3 éve, de most eldöntöttem, hogy ideje beépíteni nekem is.  Grin
Igen, a gumilap a helyen volt, nem az akksi ert hozza valamihez, hanem a hatrameno kabel valahol a motor korul ... ? Aramtalanitom nekem is van, majd elokeresem, eddig en is lusta voltam ezzel bibelodni :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123930 Dátum: 2013 Július 12, 06:58:33 »

Ne kötekedj a maxival. Sokat költött a vudú tanfolyamra, de megérte. :-)
LOL :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #123929 Dátum: 2013 Július 12, 06:15:26 »

Szerencséd volt! Nem tudom, milyen porral oltót vettél, de korábban én már beírtam a saját tapasztalatomat, hogy a 2 kg-os nyugtat meg. Amikor asszonypajtás bogara kigyulladt, egy 400 ml-es tescos tűzoltópalack volt nálunk, haszontalannak bizonyult, a többi autós mentette meg a bogarunkat normál méretű porral oltóval. Az aksihoz meg - ahogy több társunk már beírta - elengedhetetlen a zárlatot megelőzendő vastag gumilap PONTOS beillesztése (ne tudjon félrecsúszni!), valamint az áramtalanító kapcsoló beépítése. Ez utóbbiban az a legszebb, hogy megvettem vagy 3 éve, de most eldöntöttem, hogy ideje beépíteni nekem is.  Grin
egy kilós porral oltó volt. azt mondja maradt még benne valamennyi, de ez eldobható palack, nem újratöltős.
mindenesetre azt hiszem most inkább egy két kilóst fogok venni..
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #123928 Dátum: 2013 Július 12, 06:12:09 »

Tegnap vettem Donatnak egy porral oltot, mert hosszu utra indul es gondolta, hogy arra szukseg lehet.
Szerencséd volt! Nem tudom, milyen porral oltót vettél, de korábban én már beírtam a saját tapasztalatomat, hogy a 2 kg-os nyugtat meg. Amikor asszonypajtás bogara kigyulladt, egy 400 ml-es tescos tűzoltópalack volt nálunk, haszontalannak bizonyult, a többi autós mentette meg a bogarunkat normál méretű porral oltóval. Az aksihoz meg - ahogy több társunk már beírta - elengedhetetlen a zárlatot megelőzendő vastag gumilap PONTOS beillesztése (ne tudjon félrecsúszni!), valamint az áramtalanító kapcsoló beépítése. Ez utóbbiban az a legszebb, hogy megvettem vagy 3 éve, de most eldöntöttem, hogy ideje beépíteni nekem is.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #123927 Dátum: 2013 Július 12, 05:20:34 »

Ne kötekedj a maxival. Sokat költött a vudú tanfolyamra, de megérte. :-)
Örülök, hogy ennyivel megúsztad, csúnyább is lehetett volna. Hol a csöcsbe testelt le a főkábel?

Mi ebbol a tanulsag?
RNIE
« Hozzászólás #123926 Dátum: 2013 Július 11, 22:37:46 »

tavaly vagy azelőtt volt ilyenről szó.
ezek szerint nem az?
nyomoronc
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #123925 Dátum: 2013 Július 11, 22:11:31 »

Szerencse, hogy nem égett ki. Az akku fölé egy gumilapot tettem, mikor még volt üzemképes bogaram.
nekem is van. De a legjobb egy aramtalanito, ha gondvan hatranyulsz es elforditod!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123924 Dátum: 2013 Július 11, 22:11:06 »

mióta?
tavaly vagy azelőtt volt ilyenről szó.
ezek szerint nem az?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #123923 Dátum: 2013 Július 11, 22:10:41 »

Ha nem éred el a telefonján, szólj.

Köszi

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #123922 Dátum: 2013 Július 11, 21:54:40 »

Boza Laciról ( vwboxer ) tud valaki valamit? Foglalkozik még motor-váltó kérdéskörrel? Száma változatlan? Itt azt látom, hogy már több mint 1 éve nem posztolt...
Ha nem éred el a telefonján, szólj.

Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #123921 Dátum: 2013 Július 11, 21:46:38 »

Boza Laciról ( vwboxer ) tud valaki valamit? Foglalkozik még motor-váltó kérdéskörrel? Száma változatlan? Itt azt látom, hogy már több mint 1 éve nem posztolt...

RNIE
« Hozzászólás #123920 Dátum: 2013 Július 11, 21:34:56 »

Nem fizetos. ;-)
tudom,de hátha tud valamit a nyomorult troll  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #123919 Dátum: 2013 Július 11, 21:33:11 »

mióta?
Nem fizetos. ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #123918 Dátum: 2013 Július 11, 21:17:57 »

ne hagyd ott, mert fizetős a hely.
rábaszol.
mióta?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #123917 Dátum: 2013 Július 11, 21:17:13 »

Lehet, hogy tudhato lenne, de en nem tudom. Az akksirol az a vastagabb, hatrameno kabelkoteg kezdett izzani es egni, de nem tudom, hogy mitol.
Az auto elobb-utobb uton lesz, en nem aggodok. :-)
Ha valamiben tudok segíteni szóljál! Megnézem, hátha találok még egy nagyobb gumilapot.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #123916 Dátum: 2013 Július 11, 21:09:10 »

Az akku fölé egy gumilapot tettem, mikor még volt üzemképes bogaram.

Nekem is az van, azóta... Egy kissé elaggott hátsó gumiszőnyeg megtette... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #123915 Dátum: 2013 Július 11, 21:08:55 »

ú, basszus  Undecided
nem szép látvány, még jó hogy az ülésed háta nem akart meggyulladni..
jó hogy nem lett nagyobb baj, de azért ez is épp elég szívás

tényleg, az ott XIV. kerület. nem kéne a VI.-ba áttolni? nem tudom hol van pontosan, de kb egy sarok onnan a Városligeti fasor bal oldala, ami már VI.
reggel áttoljuk?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #123914 Dátum: 2013 Július 11, 21:06:50 »

Tegnap vettem Donatnak egy porral oltot,
Mi ebbol a tanulsag? Ne vegyetek masnak tuzolto keszuleket! Cheesy
Szerencse, hogy nem égett ki. Az akku fölé egy gumilapot tettem, mikor még volt üzemképes bogaram.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #123913 Dátum: 2013 Július 11, 20:57:21 »

Tegnap vettem Donatnak egy porral oltot, ..
Valahol lehúzott testre a hátramenő nagy kábel, tuti.... Hátcseszed, azért elrendezte a kárpitokat rendesen... Szerencse a szerencsétlenségben, hogy el tudtad oltani még időben...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123912 Dátum: 2013 Július 11, 20:49:03 »

Az autot utana bevontattuk a felvonulasi terre
ne hagyd ott, mert fizetős a hely.
rábaszol.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #123911 Dátum: 2013 Július 11, 20:33:52 »

Tudható, hogy miből alakult ki a zárlat?
Lehet, hogy tudhato lenne, de en nem tudom. Az akksirol az a vastagabb, hatrameno kabelkoteg kezdett izzani es egni, de nem tudom, hogy mitol.
Az auto elobb-utobb uton lesz, en nem aggodok. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #123910 Dátum: 2013 Július 11, 20:29:30 »

Tegnap...
Isszameg. Elkészült, faszányosan működött, erre jön egy ilyen. 

Mire van szükséged, hogy hamar talpra álljon az autó.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #123909 Dátum: 2013 Július 11, 20:26:40 »

Tegnap vettem Donatnak egy porral oltot, mert hosszu utra indul es gondolta, hogy arra szukseg lehet.
Ma jovok haza a Dozsa Gyorgy uton, 50-nel haladok es egyszercsak randul egyet az auto, mintha gyujtas baja lenne, aztan semmi ... Meg 100 metert haladtam, aztan elerotlenedett, gyorsan felrehuzodtam a legkulso savba, mikor megereztem, hogy "eg valami vezetek" szag van. A gyujtaskapcsolo korul megneztem, ott minden rendben volt, veszvillogot kiraknam, de csak halvanyan parazslik ... Gyujtast leveszem, kiugrom, hatraszaladok megnezni a motorteret. Felnyitom, kicsit fustol, de rohadt egett szaga van, nezem a vastag vezetekeket amik jonnek a gyutjasra, azok fustolnek. Na, mondom fasza, szaladtam a Donat poroltojaer' lefujom (a porolto kb szart sem ert, alig jott belole valami, de ez van). Kozben megall mogottem egy faszi, kerdi: "kigyulladt ?" Mondtam, hogy kozel all hozza ... ekkor visszaszaladt es okosan eltolta a sajat kocsijat 6 meterrel hatrebb, majd hatraszaladt a csomagtartohoz es egy harapofogoval jott vissza. Azzal kezdte, hogy - szinten okosan - szanaszet tepte a gyujtashoz jovo nagy vezetekeket es kerdezte, hogy "ebben hol az akksi, le kell venni a sarut!", de en mar emeltem az ulest, hogy ezt megtegyem. Ahogy megemeltem, hatalmas feher - es fojtogato - fust lepte el az egesz utasteret es a ket nyitott ajton kiomlo atlathatatlan fust gyorsan beteritette a Dozsa Gyorgy utat ... Kozben egy no hivta a tuzoltokat, en meglattam a fuston belul a langokat, a tuzforro akksisarut egy - az elso polcon levo - kulccsal le tudtam lazitani, fujtam a langolo vezetekre/ules aljara/oldalkarpitra egy kis oltoanyagot, majd meg parszor oda, ahol ujra langrakapott ... Hivtam parszor a 112-t, hogy mar nem kell jonniuk a tuzoltoknak, az automata bejelentkezese utan 4x szetkapcsolt ... Jezusom ... Az autot utana bevontattuk a felvonulasi terre, kicsit fotozgattam, osszeszedtem a cuccaimat, majd elindultam haza. Ekkor jottek meg a tuzoltok, leparkoltak a Dozsan, odamentem hozzajuk, hogy koszonom, mar nem kellenek. "Sarga bogar? .... Azert megneznenk..." Megneztek, mutattam mi volt, melyik vezetek, hogyan oldottuk meg, majd csak annyit mondtak, hogy "akkor minden jot!" es elmentek.

Mi ebbol a tanulsag? Ne vegyetek masnak tuzolto keszuleket! Cheesy

After kepek itt: https://www.dropbox.com/sh/1pb9d90tyka3ouw/k19A9sjKr3

Huhhhh... ez nem semmi lehetett... Shocked
A lényeg, hogy nagyobb kár és baj nélkül megúsztad-megúsztátok... Tongue Azn
Nekem anno, egy eltört ülésrugó okozott némi galibát... Szerencsére nem gyújtotta fel a kocsit, de letestelte az akksit...
Ezek meg cserélhetők, javíthatók... aztán újra gurulni fog, de ezek szerint nem árt átnézni a vezetékeket benne. Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #123908 Dátum: 2013 Július 11, 20:21:51 »

Tegnap vettem
Óóóó, szegény kocsi.  Undecided
Tudható, hogy miből alakult ki a zárlat?
1303LS
« Hozzászólás #123907 Dátum: 2013 Július 11, 20:16:10 »

időben kell elindulni (többnyire sikerül)
amúgy ez az az Ország ahol mindig-mindenki siet, ehhez képest a 95% mindig késik!
És a jelzett érekést fél órával előtte még telefonon megerősíti, aztán sose érkezik meg.
Biztos az ufók szedik ezeket össze.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #123906 Dátum: 2013 Július 11, 20:15:29 »

Tegnap vettem Donatnak egy porral oltot, mert hosszu utra indul es gondolta, hogy arra szukseg lehet.
Ma jovok haza a Dozsa Gyorgy uton, 50-nel haladok es egyszercsak randul egyet az auto, mintha gyujtas baja lenne, aztan semmi ... Meg 100 metert haladtam, aztan elerotlenedett, gyorsan felrehuzodtam a legkulso savba, mikor megereztem, hogy "eg valami vezetek" szag van. A gyujtaskapcsolo korul megneztem, ott minden rendben volt, veszvillogot kiraknam, de csak halvanyan parazslik ... Gyujtast leveszem, kiugrom, hatraszaladok megnezni a motorteret. Felnyitom, kicsit fustol, de rohadt egett szaga van, nezem a vastag vezetekeket amik jonnek a gyutjasra, azok fustolnek. Na, mondom fasza, szaladtam a Donat poroltojaer' lefujom (a porolto kb szart sem ert, alig jott belole valami, de ez van). Kozben megall mogottem egy faszi, kerdi: "kigyulladt ?" Mondtam, hogy kozel all hozza ... ekkor visszaszaladt es okosan eltolta a sajat kocsijat 6 meterrel hatrebb, majd hatraszaladt a csomagtartohoz es egy harapofogoval jott vissza. Azzal kezdte, hogy - szinten okosan - szanaszet tepte a gyujtashoz jovo nagy vezetekeket es kerdezte, hogy "ebben hol az akksi, le kell venni a sarut!", de en mar emeltem az ulest, hogy ezt megtegyem. Ahogy megemeltem, hatalmas feher - es fojtogato - fust lepte el az egesz utasteret es a ket nyitott ajton kiomlo atlathatatlan fust gyorsan beteritette a Dozsa Gyorgy utat ... Kozben egy no hivta a tuzoltokat, en meglattam a fuston belul a langokat, a tuzforro akksisarut egy - az elso polcon levo - kulccsal le tudtam lazitani, fujtam a langolo vezetekre/ules aljara/oldalkarpitra egy kis oltoanyagot, majd meg parszor oda, ahol ujra langrakapott ... Hivtam parszor a 112-t, hogy mar nem kell jonniuk a tuzoltoknak, az automata bejelentkezese utan 4x szetkapcsolt ... Jezusom ... Az autot utana bevontattuk a felvonulasi terre, kicsit fotozgattam, osszeszedtem a cuccaimat, majd elindultam haza. Ekkor jottek meg a tuzoltok, leparkoltak a Dozsan, odamentem hozzajuk, hogy koszonom, mar nem kellenek. "Sarga bogar? .... Azert megneznenk..." Megneztek, mutattam mi volt, melyik vezetek, hogyan oldottuk meg, majd csak annyit mondtak, hogy "akkor minden jot!" es elmentek.

Mi ebbol a tanulsag? Ne vegyetek masnak tuzolto keszuleket! Cheesy

After kepek itt: https://www.dropbox.com/sh/1pb9d90tyka3ouw/k19A9sjKr3


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #123905 Dátum: 2013 Július 11, 19:27:10 »

A múltkori zsákos nikecell-ragasztó bevált,köszönöm.A hézagokat mivel tömítsem,ami nagyjából flexi és festhető?
Én ajtófélfa és fal közé tubusos akrilt használtam. Körbenyom, ujjal elhúz, a cucc megköt, kész. Festhető. Nikecellen nem próbáltam.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123904 Dátum: 2013 Július 11, 18:32:41 »

Nem azt kerdezte, hogy nalatok hogy van!
veszek lottót, bazmeg :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #123903 Dátum: 2013 Július 11, 18:29:12 »

kend be sárral!
Nem azt kerdezte, hogy nalatok hogy van!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123902 Dátum: 2013 Július 11, 18:25:32 »

A múltkori zsákos nikecell-ragasztó bevált,köszönöm.A hézagokat mivel tömítsem,ami nagyjából flexi és festhető?
kend be sárral!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 [447] 448 449 450 451 452 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.195 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.