www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 21:39:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 443 444 445 446 447 [448] 449 450 451 452 453 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30762907 alkalommal)
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #123961 Dátum: 2013 Július 14, 21:27:48 »

Megy mostanában valaki Bécs felé, vagy esetleg ott lakik, vagy talán van ott olyan ismerőse aki megnézne Nekem egy autót?

RNIE
« Hozzászólás #123960 Dátum: 2013 Július 14, 16:26:32 »

Dísz ajtótokra van valakinek ötlete?Jobb lenne valami szerelhető vagy polisztirol cucc,nem akarok lécekből legózni
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #123959 Dátum: 2013 Július 14, 09:17:03 »

Mikor volt az a váltás a bogaraknál amikor a fűtéscsap a váltókar mellől elkerült a kézifékkar mellé? Meg a hajlított váltókar, illetve kisablak?
Fűtéscsap és ablak 1964.08.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #123958 Dátum: 2013 Július 13, 21:54:28 »

Mikor volt az a váltás a bogaraknál amikor a fűtéscsap a váltókar mellől elkerült a kézifékkar mellé? Meg a hajlított váltókar, illetve kisablak?
azt hiszem ez mind egyszerre. '64 még kisablakos, '65 az új.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #123957 Dátum: 2013 Július 13, 21:46:23 »


Kettővel lejjebb??? Tongue Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #123956 Dátum: 2013 Július 13, 15:55:16 »

Mikor volt az a váltás a bogaraknál amikor a fűtéscsap a váltókar mellől elkerült a kézifékkar mellé? Meg a hajlított váltókar, illetve kisablak?
RNIE
« Hozzászólás #123955 Dátum: 2013 Július 13, 14:49:54 »

http://www.hir24.hu/szines/2013/07/13/ongyilkos-lett-az-indul-a-bakterhaz-bendeguza/#aktualisKepesH
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #123954 Dátum: 2013 Július 13, 13:59:15 »

panel nyílászáró cserére tud valaki megbízható, jó áron dolgozó embert? ha lehet konkrétat, ne ilyen "a józsef utcában kettővel a mari boltja mellett van egy bolt, ahol tudnak róla" stílusút...

Rnie cseréltettet asszem tavaly

 Evil

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #123953 Dátum: 2013 Július 12, 18:05:08 »

Ma megint sokat tanultam! Grin

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #123952 Dátum: 2013 Július 12, 17:49:20 »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123951 Dátum: 2013 Július 12, 17:46:35 »

maga a flex miatt tettem be.a cikkben "magyarok" szerepelnek,nem térnek ki a lováriak szokásaira.nem kell magadra venned.
askenázi köcsög! :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #123950 Dátum: 2013 Július 12, 17:36:53 »

igen, már a flexelésről is leszoktam.
miattam borulnak be a barkácsboltok.
maga a flex miatt tettem be.a cikkben "magyarok" szerepelnek,nem térnek ki a lováriak szokásaira.nem kell magadra venned.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123949 Dátum: 2013 Július 12, 17:10:06 »

igen, már a flexelésről is leszoktam.
miattam borulnak be a barkácsboltok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #123948 Dátum: 2013 Július 12, 16:30:07 »


http://index.hu/gazdasag/2013/07/12/praktiker/
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123947 Dátum: 2013 Július 12, 16:24:18 »

Ezért kell meghúzni a csavart a légszűrőnél.  Wink
bénák vagytok, oszt kész :-P :-)
ha az a cső, ami a meleget szívja lentről, rajta van a légszűrőn, akkor laza csavarnál sem esik le szerintem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #123946 Dátum: 2013 Július 12, 14:24:39 »

ezér' jó a papíros légszűrő műanyag házikóval.
Ezért kell meghúzni a csavart a légszűrőnél.  Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #123945 Dátum: 2013 Július 12, 13:37:40 »

ezér' jó a papíros légszűrő műanyag házikóval.

 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123944 Dátum: 2013 Július 12, 13:25:24 »

Hehe, nekem is esett le még a kéken a légszűrő. A benne lévő összes olaj rá a tűzforró motorra és a kipufogóra. Mindez az Árpád-Híd legbelső sávjában, hogy menekültek mögülem az autók. Mondjuk volt ködgép rendesen.  Grin
ezér' jó a papíros légszűrő műanyag házikóval.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #123943 Dátum: 2013 Július 12, 11:42:24 »

Igen, kidebugoltuk, a Dozsan lefordult a megvuduzott legszuro, az ert hozza a csavarhoz es a toltokabel izzott fel, tehat ules, oldalkarpit es kabelkorbacs csere remelem eleg lesz... Gumisapka szerintem nekem is volt, de lehet, hogy 100+ km ota le volt esve a legszuro es eddig birt ellenallni :-))
Hehe, nekem is esett le még a kéken a légszűrő. A benne lévő összes olaj rá a tűzforró motorra és a kipufogóra. Mindez az Árpád-Híd legbelső sávjában, hogy menekültek mögülem az autók. Mondjuk volt ködgép rendesen.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #123942 Dátum: 2013 Július 12, 10:14:07 »

Ez lesz. Nekem van egy kis gumisapka a csatlakozón.
Igen, kidebugoltuk, a Dozsan lefordult a megvuduzott legszuro, az ert hozza a csavarhoz es a toltokabel izzott fel, tehat ules, oldalkarpit es kabelkorbacs csere remelem eleg lesz... Gumisapka szerintem nekem is volt, de lehet, hogy 100+ km ota le volt esve a legszuro es eddig birt ellenallni :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #123941 Dátum: 2013 Július 12, 10:02:50 »

Aztat én nem tudhatom.
Az enyém 69-es dinamós és az ülés alatt van a feszültség szabályzó.

nem is azért irtam,
csak mint info Cool

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #123940 Dátum: 2013 Július 12, 10:00:28 »

ha jól ismerem a 75ös bogikat az ővé belsőszabályzos generátoros....
de tévedni emberi dolog Wink Cheesy Grin

Aztat én nem tudhatom.
Az enyém 69-es dinamós és az ülés alatt van a feszültség szabályzó.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #123939 Dátum: 2013 Július 12, 09:56:17 »

A feszültség szabályzó, is lehet a ludas. Nekem az füstölt egyszer+a vastag vezeték, de áramtalanítóval megoldottam a hibát.  
ha jól ismerem a 75ös bogikat az ővé belsőszabályzos generátoros....
de tévedni emberi dolog Wink Cheesy Grin

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #123938 Dátum: 2013 Július 12, 09:54:53 »

hehe  Tongue
de akkor hogy hegesztek újra lyukat az akksival a célba éréskor az ülés-tartó vasba? Grin
(azóta lakatoláskor már bekerült az akksi lefogató cucc is)

Protinál meg azt hiszem megtaláltam a hibát,
leugrott félig a légszűrő és letestelte a generátor csatlakozóját  Undecided
Sompi is igy járt kb 4 éve....a kékbogijával Undecided
akkor tettem gumiszigetlőpipát a generáto + ra én is Tongue

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #123937 Dátum: 2013 Július 12, 09:47:49 »

Ez lesz. Nekem van egy kis gumisapka a csatlakozón.

az van gyárilag is.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #123936 Dátum: 2013 Július 12, 09:41:25 »

Ez lesz. Nekem van egy kis gumisapka a csatlakozón.

Protinál meg azt hiszem megtaláltam a hibát,
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #123935 Dátum: 2013 Július 12, 09:31:19 »

Hihi ;-) Az olyan, mint a krav-maga ?
Igen, a gumilap a helyen volt, nem az akksi ert hozza valamihez, hanem a hatrameno kabel valahol a motor korul ... ? Aramtalanitom nekem is van, majd elokeresem, eddig en is lusta voltam ezzel bibelodni :-)))
A feszültség szabályzó, is lehet a ludas. Nekem az füstölt egyszer+a vastag vezeték, de áramtalanítóval megoldottam a hibát.  

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #123934 Dátum: 2013 Július 12, 09:29:55 »


És rögzítsük le az akkumulátort (, főleg ha tatabányára készül az ember).
hehe  Tongue
de akkor hogy hegesztek újra lyukat az akksival a célba éréskor az ülés-tartó vasba? Grin
(azóta lakatoláskor már bekerült az akksi lefogató cucc is)

Protinál meg azt hiszem megtaláltam a hibát,
leugrott félig a légszűrő és letestelte a generátor csatlakozóját  Undecided
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #123933 Dátum: 2013 Július 12, 08:39:00 »

Vannak olyan akkuk aminek a sarui felett van egy műanyag fedél, az is jó.
Viszont a zárlat könnyen kialakul az éles lemezátvezetéseknél. Arra érdemes ránézni és sárga szikkkszalllagal rásegíteni.
http://forex.hu/webshop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=677&category_id=14


Szalag helyett inkább kábel átvezetőt kell berakni.


És rögzítsük le az akkumulátort (, főleg ha tatabányára készül az ember).
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 12, 08:41:36 írta abes »
1303LS
« Hozzászólás #123932 Dátum: 2013 Július 12, 08:04:01 »

Vannak olyan akkuk aminek a sarui felett van egy műanyag fedél, az is jó.
Viszont a zárlat könnyen kialakul az éles lemezátvezetéseknél. Arra érdemes ránézni és sárga szikkkszalllagal rásegíteni.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #123931 Dátum: 2013 Július 12, 08:00:18 »

Ne kötekedj a maxival. Sokat költött a vudú tanfolyamra, de megérte. :-)
Hihi ;-) Az olyan, mint a krav-maga ?

Szerencséd volt! Nem tudom, milyen porral oltót vettél, de korábban én már beírtam a saját tapasztalatomat, hogy a 2 kg-os nyugtat meg. Amikor asszonypajtás bogara kigyulladt, egy 400 ml-es tescos tűzoltópalack volt nálunk, haszontalannak bizonyult, a többi autós mentette meg a bogarunkat normál méretű porral oltóval. Az aksihoz meg - ahogy több társunk már beírta - elengedhetetlen a zárlatot megelőzendő vastag gumilap PONTOS beillesztése (ne tudjon félrecsúszni!), valamint az áramtalanító kapcsoló beépítése. Ez utóbbiban az a legszebb, hogy megvettem vagy 3 éve, de most eldöntöttem, hogy ideje beépíteni nekem is.  Grin
Igen, a gumilap a helyen volt, nem az akksi ert hozza valamihez, hanem a hatrameno kabel valahol a motor korul ... ? Aramtalanitom nekem is van, majd elokeresem, eddig en is lusta voltam ezzel bibelodni :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123930 Dátum: 2013 Július 12, 06:58:33 »

Ne kötekedj a maxival. Sokat költött a vudú tanfolyamra, de megérte. :-)
LOL :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #123929 Dátum: 2013 Július 12, 06:15:26 »

Szerencséd volt! Nem tudom, milyen porral oltót vettél, de korábban én már beírtam a saját tapasztalatomat, hogy a 2 kg-os nyugtat meg. Amikor asszonypajtás bogara kigyulladt, egy 400 ml-es tescos tűzoltópalack volt nálunk, haszontalannak bizonyult, a többi autós mentette meg a bogarunkat normál méretű porral oltóval. Az aksihoz meg - ahogy több társunk már beírta - elengedhetetlen a zárlatot megelőzendő vastag gumilap PONTOS beillesztése (ne tudjon félrecsúszni!), valamint az áramtalanító kapcsoló beépítése. Ez utóbbiban az a legszebb, hogy megvettem vagy 3 éve, de most eldöntöttem, hogy ideje beépíteni nekem is.  Grin
egy kilós porral oltó volt. azt mondja maradt még benne valamennyi, de ez eldobható palack, nem újratöltős.
mindenesetre azt hiszem most inkább egy két kilóst fogok venni..
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #123928 Dátum: 2013 Július 12, 06:12:09 »

Tegnap vettem Donatnak egy porral oltot, mert hosszu utra indul es gondolta, hogy arra szukseg lehet.
Szerencséd volt! Nem tudom, milyen porral oltót vettél, de korábban én már beírtam a saját tapasztalatomat, hogy a 2 kg-os nyugtat meg. Amikor asszonypajtás bogara kigyulladt, egy 400 ml-es tescos tűzoltópalack volt nálunk, haszontalannak bizonyult, a többi autós mentette meg a bogarunkat normál méretű porral oltóval. Az aksihoz meg - ahogy több társunk már beírta - elengedhetetlen a zárlatot megelőzendő vastag gumilap PONTOS beillesztése (ne tudjon félrecsúszni!), valamint az áramtalanító kapcsoló beépítése. Ez utóbbiban az a legszebb, hogy megvettem vagy 3 éve, de most eldöntöttem, hogy ideje beépíteni nekem is.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #123927 Dátum: 2013 Július 12, 05:20:34 »

Ne kötekedj a maxival. Sokat költött a vudú tanfolyamra, de megérte. :-)
Örülök, hogy ennyivel megúsztad, csúnyább is lehetett volna. Hol a csöcsbe testelt le a főkábel?

Mi ebbol a tanulsag?
RNIE
« Hozzászólás #123926 Dátum: 2013 Július 11, 22:37:46 »

tavaly vagy azelőtt volt ilyenről szó.
ezek szerint nem az?
nyomoronc
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #123925 Dátum: 2013 Július 11, 22:11:31 »

Szerencse, hogy nem égett ki. Az akku fölé egy gumilapot tettem, mikor még volt üzemképes bogaram.
nekem is van. De a legjobb egy aramtalanito, ha gondvan hatranyulsz es elforditod!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123924 Dátum: 2013 Július 11, 22:11:06 »

mióta?
tavaly vagy azelőtt volt ilyenről szó.
ezek szerint nem az?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #123923 Dátum: 2013 Július 11, 22:10:41 »

Ha nem éred el a telefonján, szólj.

Köszi

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #123922 Dátum: 2013 Július 11, 21:54:40 »

Boza Laciról ( vwboxer ) tud valaki valamit? Foglalkozik még motor-váltó kérdéskörrel? Száma változatlan? Itt azt látom, hogy már több mint 1 éve nem posztolt...
Ha nem éred el a telefonján, szólj.
Oldalak: 1 ... 443 444 445 446 447 [448] 449 450 451 452 453 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.182 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.