www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 20:24:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 581 582 583 584 585 [586] 587 588 589 590 591 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27839838 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #118381 Dátum: 2013 Január 06, 17:28:04 »

Most megyek le a szaunába, 40 perce kapcsoltam be, kb 70-80 fokos lehet. Amúgy -2 és nem esik semmi.

Időjárásjelentés?Senki?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #118380 Dátum: 2013 Január 06, 17:15:27 »

Csakazért sem írom be... Grin Evil
Asszem,értem. Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #118379 Dátum: 2013 Január 06, 17:14:41 »

Csak nem havazik valahol? Grin

Csakazért sem írom be... Grin Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #118378 Dátum: 2013 Január 06, 17:14:27 »

Nem tudom,nincs ablakom  Grin
Akkor kérdezd a Bácsit,nála 22 fok van! Grin

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #118377 Dátum: 2013 Január 06, 17:13:12 »

Csak nem havazik valahol? Grin
Nem tudom,nincs ablakom  Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #118376 Dátum: 2013 Január 06, 17:12:53 »

Időjárásjelentés?Senki?
Csak nem havazik valahol? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #118375 Dátum: 2013 Január 06, 17:12:33 »

Időjárásjelentés?Senki?
22 fok



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #118374 Dátum: 2013 Január 06, 17:12:13 »

Ajánlom magamat, vagy a céget, ahol dolgozom.

Olyan embert/céget keresek, akik egy meglévő honlapot (virágüzlet honlapja) karbantartanának, az elküldött tartalmat felteszik, meg foglalkoznak a lappal, hogy aktuális legyen és a keresők jól hozzák, tehát némi szakértésre is szükség lenne.

RNIE
« Hozzászólás #118373 Dátum: 2013 Január 06, 17:10:28 »

Időjárásjelentés?Senki?
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #118372 Dátum: 2013 Január 06, 16:15:02 »

Picit lejjebb görgetve van egy kép erről a bogárról a munkásautó korszakából amikor a fényezőtől húztam haza vele a mostani bogaramat:

http://callook.freeblog.hu/archives/2009/11/

A képen látszik a jobb első sárvédőn a lökös nyoma meg a meghajlott lökhárító ami akkor lett ilyen amikor Sopronban becsapódtam vele. Érdekes véletlen, hogy pont annak a plébániának a kapujával szemben törtem össze, ahol 25 éven át parkolt az autó. Ekkor a pap már nem élt, de nem sokkal a halála előtt még megkért, hogy vigyem el autózni egyet a bogárral. Végig vigyorgott és azt mondogatta, hogy milyen tökéletes egy autó ez a bogár. Amikor meghalt az atya, akkor épp hobbijárműként használtuk az autót, de a temetésére a bogárral mentünk.
Merkurtól vettétek újonnan? 1.3 vagy 1.6-os?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Sompi
« Hozzászólás #118371 Dátum: 2013 Január 06, 16:01:07 »

Az a XXII. A XXI. az Csepel.
...váá télleg!  Grin ...sosem számolom őket...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #118370 Dátum: 2013 Január 06, 15:48:02 »

XXI. ker az hol van? (Hány óránál?)  Roll Eyes
az csepel.
már voltál is ott, amikor nálunk jártál.
valami gáztartály volt, amit nagyg küldött neked.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #118369 Dátum: 2013 Január 06, 15:42:25 »

Budafok, Dél buda, ha jól értem a logikádat akkor 7 óra....  Wink
Az a XXII. A XXI. az Csepel.
Sompi
« Hozzászólás #118368 Dátum: 2013 Január 06, 15:38:36 »

XXI. ker az hol van? (Hány óránál?)  Roll Eyes
Budafok, Dél buda, ha jól értem a logikádat akkor 7 óra....  Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #118367 Dátum: 2013 Január 06, 15:36:30 »

XXI. ker az hol van? (Hány óránál?)  Roll Eyes

Sompi
« Hozzászólás #118366 Dátum: 2013 Január 06, 15:26:19 »

valóban nem ivott.... Cool

...valóban nem... Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #118365 Dátum: 2013 Január 06, 14:02:09 »

Ja.

Proti
RNIE
« Hozzászólás #118364 Dátum: 2013 Január 06, 13:08:54 »

Olyan embert/céget keresek, akik egy meglévő honlapot (virágüzlet honlapja) karbantartanának, az elküldött tartalmat felteszik, meg foglalkoznak a lappal, hogy aktuális legyen és a keresők jól hozzák, tehát némi szakértésre is szükség lenne.

Proti
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118363 Dátum: 2013 Január 06, 13:07:58 »

Olyan embert/céget keresek, akik egy meglévő honlapot (virágüzlet honlapja) karbantartanának, az elküldött tartalmat felteszik, meg foglalkoznak a lappal, hogy aktuális legyen és a keresők jól hozzák, tehát némi szakértésre is szükség lenne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118362 Dátum: 2013 Január 06, 10:21:09 »

Picit lejjebb görgetve van egy kép erről a bogárról a munkásautó korszakából amikor a fényezőtől húztam haza vele a mostani bogaramat:

http://callook.freeblog.hu/archives/2009/11/

A képen látszik a jobb első sárvédőn a lökös nyoma meg a meghajlott lökhárító ami akkor lett ilyen amikor Sopronban becsapódtam vele. Érdekes véletlen, hogy pont annak a plébániának a kapujával szemben törtem össze, ahol 25 éven át parkolt az autó. Ekkor a pap már nem élt, de nem sokkal a halála előtt még megkért, hogy vigyem el autózni egyet a bogárral. Végig vigyorgott és azt mondogatta, hogy milyen tökéletes egy autó ez a bogár. Amikor meghalt az atya, akkor épp hobbijárműként használtuk az autót, de a temetésére a bogárral mentünk.

jók ezek a sztorik, ilyet írjatok még.... Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #118361 Dátum: 2013 Január 06, 10:15:45 »

valóban nem ivott.... Cool
akkor szívott valamit :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #118360 Dátum: 2013 Január 06, 10:09:27 »

Inkább ivott volna... :-))))

valóban nem ivott.... Cool

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #118359 Dátum: 2013 Január 06, 10:09:10 »

Inkább ivott volna... :-))))


Lehet, hogy utána lett ez??? Evil Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #118358 Dátum: 2013 Január 06, 10:08:31 »

Inkább ivott volna... :-))))

este még leugrottál a garázsba börözni egy kicsit...... Wink Cheesy Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #118357 Dátum: 2013 Január 06, 10:07:46 »

Cheesy

<beszúrt kép törölve>
este még leugrottál a garázsba börözni egy kicsit...... Wink Cheesy Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #118356 Dátum: 2013 Január 06, 08:01:43 »

Cheesy

<beszúrt kép törölve>

azbeszta!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #118355 Dátum: 2013 Január 06, 01:21:27 »

 Cheesy

Rulezka
« Hozzászólás #118354 Dátum: 2013 Január 05, 23:00:03 »

jók ezek a sztorik, ilyet írjatok még.... Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #118353 Dátum: 2013 Január 05, 21:51:39 »

Szeretem azt az autót, sok jó emlék-élmény kapcsolódik hozzá. Már a megvásárlása előtt a pap akart egyszer trabantot venni, mert arra volt pénze, aztán a 4 fiútestvér rászólt "Neee, majd akkor vegyen autót ha lesz pénze egy Volkswagenre!" Így is lett. Mikor hozták haza újonnan, nem haza jöttek vele először, hanem a temetőbe úgymond "megmutatni" az új autót. Sajnos a pap a végén már elég rosszul vezetett. Apunak ki kellett bélelnie a plébánia garázsát rossz gumiabroncsokkal, hogy csökkentse a sérüléseket. De volt olyan is, hogy aputól vitte el a frissen lakatolt, fényezett autót, majd 10 perc múlva jött gyalog, lehajtott fejjel, mint egy rossz gyerek és elmondta apunak, hogy a tőlünk 500 méterre lévő vasúti átjáró gyalogos korlátját kivitte a bogárral... Amikor meg anyut vitte be az atya a városba a bogárral, és anyu rászólt amiért átment a vasúti átjárónál a sorompón, akkor a koros pap csak annyit mondott:"Ne izgulj, van ott fenn protekcióm" és közben az égre mutatott.
De nekem is sok emlékem van a géppel: bulik, nyaralások, bográcsozások amikor a bogárral vittük a fát és a kiszerelt hátsó ülésén ültünk a tűz körül, stb. Bogártalálkozón is ezzel az autóval voltam először, természetesen a felvonuláson bele is durrantak.. Amikor meg a táblával történt incidens után a kerékre rágyűrődött sárvédőt és lököst próbáltuk a helyszínen kihúzatni egy vontatókötél és egy nagy fa segítségével, a húgom nem bírta nézni, hogy az első 2 kerék a levegőben van amikor rükiben nyomom neki.  Undecided


Bakker!! Igazi élvezet, ezeket sztorikat olvasni... Köszi!! Kezfogas Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #118352 Dátum: 2013 Január 05, 21:28:30 »

...táblával történt incidens után a kerékre rágyűrődött sárvédőt és lököst próbáltuk a helyszínen kihúzatni egy vontatókötél és egy nagy fa segítségével, a húgom nem bírta nézni, hogy az első 2 kerék a levegőben van amikor rükiben nyomom neki.  Undecided


...hohóóó      és még nem is szkanderoztunk az tetején!! Grin

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #118351 Dátum: 2013 Január 05, 20:28:05 »

... Amikor meg anyut vitte be az atya a városba a bogárral, és anyu rászólt amiért átment a vasúti átjárónál a sorompón, akkor a koros pap csak annyit mondott:"Ne izgulj, van ott fenn protekcióm" és közben az égre mutatott.
...
Ezen mosolyogtam egy jót. Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118350 Dátum: 2013 Január 05, 20:24:53 »

Szeretem azt az autót, sok jó emlék-élmény kapcsolódik hozzá. Már a megvásárlása előtt a pap akart egyszer trabantot venni, mert arra volt pénze, aztán a 4 fiútestvér rászólt "Neee, majd akkor vegyen autót ha lesz pénze egy Volkswagenre!" Így is lett. Mikor hozták haza újonnan, nem haza jöttek vele először, hanem a temetőbe úgymond "megmutatni" az új autót. Sajnos a pap a végén már elég rosszul vezetett. Apunak ki kellett bélelnie a plébánia garázsát rossz gumiabroncsokkal, hogy csökkentse a sérüléseket. De volt olyan is, hogy aputól vitte el a frissen lakatolt, fényezett autót, majd 10 perc múlva jött gyalog, lehajtott fejjel, mint egy rossz gyerek és elmondta apunak, hogy a tőlünk 500 méterre lévő vasúti átjáró gyalogos korlátját kivitte a bogárral... Amikor meg anyut vitte be az atya a városba a bogárral, és anyu rászólt amiért átment a vasúti átjárónál a sorompón, akkor a koros pap csak annyit mondott:"Ne izgulj, van ott fenn protekcióm" és közben az égre mutatott.
De nekem is sok emlékem van a géppel: bulik, nyaralások, bográcsozások amikor a bogárral vittük a fát és a kiszerelt hátsó ülésén ültünk a tűz körül, stb. Bogártalálkozón is ezzel az autóval voltam először, természetesen a felvonuláson bele is durrantak.. Amikor meg a táblával történt incidens után a kerékre rágyűrődött sárvédőt és lököst próbáltuk a helyszínen kihúzatni egy vontatókötél és egy nagy fa segítségével, a húgom nem bírta nézni, hogy az első 2 kerék a levegőben van amikor rükiben nyomom neki.  Undecided

Micsoda sztori!

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #118349 Dátum: 2013 Január 05, 19:51:29 »

Igazándiból semmi extra, egy leharcolt 1302, ami újkora óta a családban van. Apu 14 éves volt amikor a pap nagybácsijával (Aki tulajdonképpen a fiatalon meghalt nagyapám helyett nevelte apuékat) felmentek az új Volkswagenért Budapestre. Apu és a testvérei is időnként használták ezt a bogarat és sajnos apun kívül a családból szinte mindenki összetörte. (Volt, hogy apu bátyja elment vele bálba, ahonnan atom részegen ért haza az autó nélkül. Nem tudta hol a vas, ezért a család a keresésére indult. Megtalálták az erdőben egy fára csavarodva és mint kiderült, egy betonkerítést is eltalált a fa előtt. De volt, hogy a pap szántotta végig az autó oldalát amikor egy teherautót előzött..) Aztán apu autószerelő lett és ő javította a 70-es évek vége óta. Valamikor a 90-es években a pap nagybácsi látása már erősen leromlott, így nem akart vezetni, ezért apunak adta az autót (Apu meg vett cserébe a templomnak egy kis Subarut, amit rendbe rakott és lefényeztetett). Tiniként én használtam az autót, nekem is sikerült elintéznem amikor Sopron belvárosában nem bírtam a 44 LE-vel és kivittem egy táblát vele. Aztán kb. 10 évvel ezelőtt mivel eladtuk a családi autót, hogy megvegyük a gyári kabrió bogarat, a narancssárga 1302 előlépett mindennapi családi autóvá. Kb. 5 éve annyira leromlott az állapota, hogy elpakoltuk. Várja, hogy egyszer megcsináljuk (Gyakorlatilag minden alkatrészt összegyűjtöttünk hozzá az évek alatt:A gyári blokkja vonalba fúrva gyári új hajtórudakkal, HD garnitúrával várja, hogy visszakerüljön a 85-ben beépített motor helyére. Az összes javítóelem a polcon van, stb...)
Egyszerűen azt akartam érzékeltetni vele, hogy hiába van "szépre" megcsinálva az autóm, meg leültetve, stb. Ez a kívülről lepukkant, de jó fékekkel és futóművel rendelkező gyári bogár a kopott motorjával élvezetesebben vezethető egy kanyargós pályán.

Micsoda sztori!

Bácsi Győző
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #118348 Dátum: 2013 Január 05, 19:48:08 »

Igazándiból semmi extra....
Értem,szép történet, köszönöm.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118347 Dátum: 2013 Január 05, 19:12:14 »

Privát ment

Szeki szama kene...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #118346 Dátum: 2013 Január 05, 19:09:06 »

Szeki szama kene...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #118345 Dátum: 2013 Január 05, 18:44:55 »

Igazándiból semmi extra, egy leharcolt 1302, ami újkora óta a családban van. Apu 14 éves volt amikor a pap nagybácsijával (Aki tulajdonképpen a fiatalon meghalt nagyapám helyett nevelte apuékat) felmentek az új Volkswagenért Budapestre. Apu és a testvérei is időnként használták ezt a bogarat és sajnos apun kívül a családból szinte mindenki összetörte. (Volt, hogy apu bátyja elment vele bálba, ahonnan atom részegen ért haza az autó nélkül. Nem tudta hol a vas, ezért a család a keresésére indult. Megtalálták az erdőben egy fára csavarodva és mint kiderült, egy betonkerítést is eltalált a fa előtt. De volt, hogy a pap szántotta végig az autó oldalát amikor egy teherautót előzött..) Aztán apu autószerelő lett és ő javította a 70-es évek vége óta. Valamikor a 90-es években a pap nagybácsi látása már erősen leromlott, így nem akart vezetni, ezért apunak adta az autót (Apu meg vett cserébe a templomnak egy kis Subarut, amit rendbe rakott és lefényeztetett). Tiniként én használtam az autót, nekem is sikerült elintéznem amikor Sopron belvárosában nem bírtam a 44 LE-vel és kivittem egy táblát vele. Aztán kb. 10 évvel ezelőtt mivel eladtuk a családi autót, hogy megvegyük a gyári kabrió bogarat, a narancssárga 1302 előlépett mindennapi családi autóvá. Kb. 5 éve annyira leromlott az állapota, hogy elpakoltuk. Várja, hogy egyszer megcsináljuk (Gyakorlatilag minden alkatrészt összegyűjtöttünk hozzá az évek alatt:A gyári blokkja vonalba fúrva gyári új hajtórudakkal, HD garnitúrával várja, hogy visszakerüljön a 85-ben beépített motor helyére. Az összes javítóelem a polcon van, stb...)
Egyszerűen azt akartam érzékeltetni vele, hogy hiába van "szépre" megcsinálva az autóm, meg leültetve, stb. Ez a kívülről lepukkant, de jó fékekkel és futóművel rendelkező gyári bogár a kopott motorjával élvezetesebben vezethető egy kanyargós pályán.


mint egy film Wink
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #118344 Dátum: 2013 Január 05, 18:40:18 »

Igazándiból semmi extra, egy leharcolt 1302, ami újkora óta a családban van. Apu 14 éves volt amikor a pap nagybácsijával (Aki tulajdonképpen a fiatalon meghalt nagyapám helyett nevelte apuékat) felmentek az új Volkswagenért Budapestre. Apu és a testvérei is időnként használták ezt a bogarat és sajnos apun kívül a családból szinte mindenki összetörte. (Volt, hogy apu bátyja elment vele bálba, ahonnan atom részegen ért haza az autó nélkül. Nem tudta hol a vas, ezért a család a keresésére indult. Megtalálták az erdőben egy fára csavarodva és mint kiderült, egy betonkerítést is eltalált a fa előtt. De volt, hogy a pap szántotta végig az autó oldalát amikor egy teherautót előzött..) Aztán apu autószerelő lett és ő javította a 70-es évek vége óta. Valamikor a 90-es években a pap nagybácsi látása már erősen leromlott, így nem akart vezetni, ezért apunak adta az autót (Apu meg vett cserébe a templomnak egy kis Subarut, amit rendbe rakott és lefényeztetett). Tiniként én használtam az autót, nekem is sikerült elintéznem amikor Sopron belvárosában nem bírtam a 44 LE-vel és kivittem egy táblát vele. Aztán kb. 10 évvel ezelőtt mivel eladtuk a családi autót, hogy megvegyük a gyári kabrió bogarat, a narancssárga 1302 előlépett mindennapi családi autóvá. Kb. 5 éve annyira leromlott az állapota, hogy elpakoltuk. Várja, hogy egyszer megcsináljuk (Gyakorlatilag minden alkatrészt összegyűjtöttünk hozzá az évek alatt:A gyári blokkja vonalba fúrva gyári új hajtórudakkal, HD garnitúrával várja, hogy visszakerüljön a 85-ben beépített motor helyére. Az összes javítóelem a polcon van, stb...)
Egyszerűen azt akartam érzékeltetni vele, hogy hiába van "szépre" megcsinálva az autóm, meg leültetve, stb. Ez a kívülről lepukkant, de jó fékekkel és futóművel rendelkező gyári bogár a kopott motorjával élvezetesebben vezethető egy kanyargós pályán.

Ez tecc!!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118343 Dátum: 2013 Január 05, 18:20:27 »

Igazándiból semmi extra, egy leharcolt 1302, ami újkora óta a családban van. Apu 14 éves volt amikor a pap nagybácsijával (Aki tulajdonképpen a fiatalon meghalt nagyapám helyett nevelte apuékat) felmentek az új Volkswagenért Budapestre. Apu és a testvérei is időnként használták ezt a bogarat és sajnos apun kívül a családból szinte mindenki összetörte. (Volt, hogy apu bátyja elment vele bálba, ahonnan atom részegen ért haza az autó nélkül. Nem tudta hol a vas, ezért a család a keresésére indult. Megtalálták az erdőben egy fára csavarodva és mint kiderült, egy betonkerítést is eltalált a fa előtt. De volt, hogy a pap szántotta végig az autó oldalát amikor egy teherautót előzött..) Aztán apu autószerelő lett és ő javította a 70-es évek vége óta. Valamikor a 90-es években a pap nagybácsi látása már erősen leromlott, így nem akart vezetni, ezért apunak adta az autót (Apu meg vett cserébe a templomnak egy kis Subarut, amit rendbe rakott és lefényeztetett). Tiniként én használtam az autót, nekem is sikerült elintéznem amikor Sopron belvárosában nem bírtam a 44 LE-vel és kivittem egy táblát vele. Aztán kb. 10 évvel ezelőtt mivel eladtuk a családi autót, hogy megvegyük a gyári kabrió bogarat, a narancssárga 1302 előlépett mindennapi családi autóvá. Kb. 5 éve annyira leromlott az állapota, hogy elpakoltuk. Várja, hogy egyszer megcsináljuk (Gyakorlatilag minden alkatrészt összegyűjtöttünk hozzá az évek alatt:A gyári blokkja vonalba fúrva gyári új hajtórudakkal, HD garnitúrával várja, hogy visszakerüljön a 85-ben beépített motor helyére. Az összes javítóelem a polcon van, stb...)
Egyszerűen azt akartam érzékeltetni vele, hogy hiába van "szépre" megcsinálva az autóm, meg leültetve, stb. Ez a kívülről lepukkant, de jó fékekkel és futóművel rendelkező gyári bogár a kopott motorjával élvezetesebben vezethető egy kanyargós pályán.

Erről lehet többet tudni?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #118342 Dátum: 2013 Január 05, 17:40:06 »

point,point,and a little point with a bit longer shape
baromarcú! :-))
a vége lehetne bit longer nose :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 581 582 583 584 585 [586] 587 588 589 590 591 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.218 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.