www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 15, 20:54:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921390 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 583 584 585 586 587 [588] 589 590 591 592 593 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31713489 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #118367 Dátum: 2013 Január 06, 15:36:30 »

XXI. ker az hol van? (Hány óránál?)  Roll Eyes

Sompi
« Hozzászólás #118366 Dátum: 2013 Január 06, 15:26:19 »

valóban nem ivott.... Cool

...valóban nem... Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #118365 Dátum: 2013 Január 06, 14:02:09 »

Ja.

Proti
RNIE
« Hozzászólás #118364 Dátum: 2013 Január 06, 13:08:54 »

Olyan embert/céget keresek, akik egy meglévő honlapot (virágüzlet honlapja) karbantartanának, az elküldött tartalmat felteszik, meg foglalkoznak a lappal, hogy aktuális legyen és a keresők jól hozzák, tehát némi szakértésre is szükség lenne.

Proti
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118363 Dátum: 2013 Január 06, 13:07:58 »

Olyan embert/céget keresek, akik egy meglévő honlapot (virágüzlet honlapja) karbantartanának, az elküldött tartalmat felteszik, meg foglalkoznak a lappal, hogy aktuális legyen és a keresők jól hozzák, tehát némi szakértésre is szükség lenne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118362 Dátum: 2013 Január 06, 10:21:09 »

Picit lejjebb görgetve van egy kép erről a bogárról a munkásautó korszakából amikor a fényezőtől húztam haza vele a mostani bogaramat:

http://callook.freeblog.hu/archives/2009/11/

A képen látszik a jobb első sárvédőn a lökös nyoma meg a meghajlott lökhárító ami akkor lett ilyen amikor Sopronban becsapódtam vele. Érdekes véletlen, hogy pont annak a plébániának a kapujával szemben törtem össze, ahol 25 éven át parkolt az autó. Ekkor a pap már nem élt, de nem sokkal a halála előtt még megkért, hogy vigyem el autózni egyet a bogárral. Végig vigyorgott és azt mondogatta, hogy milyen tökéletes egy autó ez a bogár. Amikor meghalt az atya, akkor épp hobbijárműként használtuk az autót, de a temetésére a bogárral mentünk.

jók ezek a sztorik, ilyet írjatok még.... Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #118361 Dátum: 2013 Január 06, 10:15:45 »

valóban nem ivott.... Cool
akkor szívott valamit :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #118360 Dátum: 2013 Január 06, 10:09:27 »

Inkább ivott volna... :-))))

valóban nem ivott.... Cool

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #118359 Dátum: 2013 Január 06, 10:09:10 »

Inkább ivott volna... :-))))


Lehet, hogy utána lett ez??? Evil Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #118358 Dátum: 2013 Január 06, 10:08:31 »

Inkább ivott volna... :-))))

este még leugrottál a garázsba börözni egy kicsit...... Wink Cheesy Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #118357 Dátum: 2013 Január 06, 10:07:46 »

Cheesy

<beszúrt kép törölve>
este még leugrottál a garázsba börözni egy kicsit...... Wink Cheesy Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #118356 Dátum: 2013 Január 06, 08:01:43 »

Cheesy

<beszúrt kép törölve>

azbeszta!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #118355 Dátum: 2013 Január 06, 01:21:27 »

 Cheesy

Rulezka
« Hozzászólás #118354 Dátum: 2013 Január 05, 23:00:03 »

jók ezek a sztorik, ilyet írjatok még.... Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #118353 Dátum: 2013 Január 05, 21:51:39 »

Szeretem azt az autót, sok jó emlék-élmény kapcsolódik hozzá. Már a megvásárlása előtt a pap akart egyszer trabantot venni, mert arra volt pénze, aztán a 4 fiútestvér rászólt "Neee, majd akkor vegyen autót ha lesz pénze egy Volkswagenre!" Így is lett. Mikor hozták haza újonnan, nem haza jöttek vele először, hanem a temetőbe úgymond "megmutatni" az új autót. Sajnos a pap a végén már elég rosszul vezetett. Apunak ki kellett bélelnie a plébánia garázsát rossz gumiabroncsokkal, hogy csökkentse a sérüléseket. De volt olyan is, hogy aputól vitte el a frissen lakatolt, fényezett autót, majd 10 perc múlva jött gyalog, lehajtott fejjel, mint egy rossz gyerek és elmondta apunak, hogy a tőlünk 500 méterre lévő vasúti átjáró gyalogos korlátját kivitte a bogárral... Amikor meg anyut vitte be az atya a városba a bogárral, és anyu rászólt amiért átment a vasúti átjárónál a sorompón, akkor a koros pap csak annyit mondott:"Ne izgulj, van ott fenn protekcióm" és közben az égre mutatott.
De nekem is sok emlékem van a géppel: bulik, nyaralások, bográcsozások amikor a bogárral vittük a fát és a kiszerelt hátsó ülésén ültünk a tűz körül, stb. Bogártalálkozón is ezzel az autóval voltam először, természetesen a felvonuláson bele is durrantak.. Amikor meg a táblával történt incidens után a kerékre rágyűrődött sárvédőt és lököst próbáltuk a helyszínen kihúzatni egy vontatókötél és egy nagy fa segítségével, a húgom nem bírta nézni, hogy az első 2 kerék a levegőben van amikor rükiben nyomom neki.  Undecided


Bakker!! Igazi élvezet, ezeket sztorikat olvasni... Köszi!! Kezfogas Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #118352 Dátum: 2013 Január 05, 21:28:30 »

...táblával történt incidens után a kerékre rágyűrődött sárvédőt és lököst próbáltuk a helyszínen kihúzatni egy vontatókötél és egy nagy fa segítségével, a húgom nem bírta nézni, hogy az első 2 kerék a levegőben van amikor rükiben nyomom neki.  Undecided


...hohóóó      és még nem is szkanderoztunk az tetején!! Grin

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #118351 Dátum: 2013 Január 05, 20:28:05 »

... Amikor meg anyut vitte be az atya a városba a bogárral, és anyu rászólt amiért átment a vasúti átjárónál a sorompón, akkor a koros pap csak annyit mondott:"Ne izgulj, van ott fenn protekcióm" és közben az égre mutatott.
...
Ezen mosolyogtam egy jót. Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118350 Dátum: 2013 Január 05, 20:24:53 »

Szeretem azt az autót, sok jó emlék-élmény kapcsolódik hozzá. Már a megvásárlása előtt a pap akart egyszer trabantot venni, mert arra volt pénze, aztán a 4 fiútestvér rászólt "Neee, majd akkor vegyen autót ha lesz pénze egy Volkswagenre!" Így is lett. Mikor hozták haza újonnan, nem haza jöttek vele először, hanem a temetőbe úgymond "megmutatni" az új autót. Sajnos a pap a végén már elég rosszul vezetett. Apunak ki kellett bélelnie a plébánia garázsát rossz gumiabroncsokkal, hogy csökkentse a sérüléseket. De volt olyan is, hogy aputól vitte el a frissen lakatolt, fényezett autót, majd 10 perc múlva jött gyalog, lehajtott fejjel, mint egy rossz gyerek és elmondta apunak, hogy a tőlünk 500 méterre lévő vasúti átjáró gyalogos korlátját kivitte a bogárral... Amikor meg anyut vitte be az atya a városba a bogárral, és anyu rászólt amiért átment a vasúti átjárónál a sorompón, akkor a koros pap csak annyit mondott:"Ne izgulj, van ott fenn protekcióm" és közben az égre mutatott.
De nekem is sok emlékem van a géppel: bulik, nyaralások, bográcsozások amikor a bogárral vittük a fát és a kiszerelt hátsó ülésén ültünk a tűz körül, stb. Bogártalálkozón is ezzel az autóval voltam először, természetesen a felvonuláson bele is durrantak.. Amikor meg a táblával történt incidens után a kerékre rágyűrődött sárvédőt és lököst próbáltuk a helyszínen kihúzatni egy vontatókötél és egy nagy fa segítségével, a húgom nem bírta nézni, hogy az első 2 kerék a levegőben van amikor rükiben nyomom neki.  Undecided

Micsoda sztori!

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #118349 Dátum: 2013 Január 05, 19:51:29 »

Igazándiból semmi extra, egy leharcolt 1302, ami újkora óta a családban van. Apu 14 éves volt amikor a pap nagybácsijával (Aki tulajdonképpen a fiatalon meghalt nagyapám helyett nevelte apuékat) felmentek az új Volkswagenért Budapestre. Apu és a testvérei is időnként használták ezt a bogarat és sajnos apun kívül a családból szinte mindenki összetörte. (Volt, hogy apu bátyja elment vele bálba, ahonnan atom részegen ért haza az autó nélkül. Nem tudta hol a vas, ezért a család a keresésére indult. Megtalálták az erdőben egy fára csavarodva és mint kiderült, egy betonkerítést is eltalált a fa előtt. De volt, hogy a pap szántotta végig az autó oldalát amikor egy teherautót előzött..) Aztán apu autószerelő lett és ő javította a 70-es évek vége óta. Valamikor a 90-es években a pap nagybácsi látása már erősen leromlott, így nem akart vezetni, ezért apunak adta az autót (Apu meg vett cserébe a templomnak egy kis Subarut, amit rendbe rakott és lefényeztetett). Tiniként én használtam az autót, nekem is sikerült elintéznem amikor Sopron belvárosában nem bírtam a 44 LE-vel és kivittem egy táblát vele. Aztán kb. 10 évvel ezelőtt mivel eladtuk a családi autót, hogy megvegyük a gyári kabrió bogarat, a narancssárga 1302 előlépett mindennapi családi autóvá. Kb. 5 éve annyira leromlott az állapota, hogy elpakoltuk. Várja, hogy egyszer megcsináljuk (Gyakorlatilag minden alkatrészt összegyűjtöttünk hozzá az évek alatt:A gyári blokkja vonalba fúrva gyári új hajtórudakkal, HD garnitúrával várja, hogy visszakerüljön a 85-ben beépített motor helyére. Az összes javítóelem a polcon van, stb...)
Egyszerűen azt akartam érzékeltetni vele, hogy hiába van "szépre" megcsinálva az autóm, meg leültetve, stb. Ez a kívülről lepukkant, de jó fékekkel és futóművel rendelkező gyári bogár a kopott motorjával élvezetesebben vezethető egy kanyargós pályán.

Micsoda sztori!

Bácsi Győző
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #118348 Dátum: 2013 Január 05, 19:48:08 »

Igazándiból semmi extra....
Értem,szép történet, köszönöm.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118347 Dátum: 2013 Január 05, 19:12:14 »

Privát ment

Szeki szama kene...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #118346 Dátum: 2013 Január 05, 19:09:06 »

Szeki szama kene...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #118345 Dátum: 2013 Január 05, 18:44:55 »

Igazándiból semmi extra, egy leharcolt 1302, ami újkora óta a családban van. Apu 14 éves volt amikor a pap nagybácsijával (Aki tulajdonképpen a fiatalon meghalt nagyapám helyett nevelte apuékat) felmentek az új Volkswagenért Budapestre. Apu és a testvérei is időnként használták ezt a bogarat és sajnos apun kívül a családból szinte mindenki összetörte. (Volt, hogy apu bátyja elment vele bálba, ahonnan atom részegen ért haza az autó nélkül. Nem tudta hol a vas, ezért a család a keresésére indult. Megtalálták az erdőben egy fára csavarodva és mint kiderült, egy betonkerítést is eltalált a fa előtt. De volt, hogy a pap szántotta végig az autó oldalát amikor egy teherautót előzött..) Aztán apu autószerelő lett és ő javította a 70-es évek vége óta. Valamikor a 90-es években a pap nagybácsi látása már erősen leromlott, így nem akart vezetni, ezért apunak adta az autót (Apu meg vett cserébe a templomnak egy kis Subarut, amit rendbe rakott és lefényeztetett). Tiniként én használtam az autót, nekem is sikerült elintéznem amikor Sopron belvárosában nem bírtam a 44 LE-vel és kivittem egy táblát vele. Aztán kb. 10 évvel ezelőtt mivel eladtuk a családi autót, hogy megvegyük a gyári kabrió bogarat, a narancssárga 1302 előlépett mindennapi családi autóvá. Kb. 5 éve annyira leromlott az állapota, hogy elpakoltuk. Várja, hogy egyszer megcsináljuk (Gyakorlatilag minden alkatrészt összegyűjtöttünk hozzá az évek alatt:A gyári blokkja vonalba fúrva gyári új hajtórudakkal, HD garnitúrával várja, hogy visszakerüljön a 85-ben beépített motor helyére. Az összes javítóelem a polcon van, stb...)
Egyszerűen azt akartam érzékeltetni vele, hogy hiába van "szépre" megcsinálva az autóm, meg leültetve, stb. Ez a kívülről lepukkant, de jó fékekkel és futóművel rendelkező gyári bogár a kopott motorjával élvezetesebben vezethető egy kanyargós pályán.


mint egy film Wink
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #118344 Dátum: 2013 Január 05, 18:40:18 »

Igazándiból semmi extra, egy leharcolt 1302, ami újkora óta a családban van. Apu 14 éves volt amikor a pap nagybácsijával (Aki tulajdonképpen a fiatalon meghalt nagyapám helyett nevelte apuékat) felmentek az új Volkswagenért Budapestre. Apu és a testvérei is időnként használták ezt a bogarat és sajnos apun kívül a családból szinte mindenki összetörte. (Volt, hogy apu bátyja elment vele bálba, ahonnan atom részegen ért haza az autó nélkül. Nem tudta hol a vas, ezért a család a keresésére indult. Megtalálták az erdőben egy fára csavarodva és mint kiderült, egy betonkerítést is eltalált a fa előtt. De volt, hogy a pap szántotta végig az autó oldalát amikor egy teherautót előzött..) Aztán apu autószerelő lett és ő javította a 70-es évek vége óta. Valamikor a 90-es években a pap nagybácsi látása már erősen leromlott, így nem akart vezetni, ezért apunak adta az autót (Apu meg vett cserébe a templomnak egy kis Subarut, amit rendbe rakott és lefényeztetett). Tiniként én használtam az autót, nekem is sikerült elintéznem amikor Sopron belvárosában nem bírtam a 44 LE-vel és kivittem egy táblát vele. Aztán kb. 10 évvel ezelőtt mivel eladtuk a családi autót, hogy megvegyük a gyári kabrió bogarat, a narancssárga 1302 előlépett mindennapi családi autóvá. Kb. 5 éve annyira leromlott az állapota, hogy elpakoltuk. Várja, hogy egyszer megcsináljuk (Gyakorlatilag minden alkatrészt összegyűjtöttünk hozzá az évek alatt:A gyári blokkja vonalba fúrva gyári új hajtórudakkal, HD garnitúrával várja, hogy visszakerüljön a 85-ben beépített motor helyére. Az összes javítóelem a polcon van, stb...)
Egyszerűen azt akartam érzékeltetni vele, hogy hiába van "szépre" megcsinálva az autóm, meg leültetve, stb. Ez a kívülről lepukkant, de jó fékekkel és futóművel rendelkező gyári bogár a kopott motorjával élvezetesebben vezethető egy kanyargós pályán.

Ez tecc!!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118343 Dátum: 2013 Január 05, 18:20:27 »

Igazándiból semmi extra, egy leharcolt 1302, ami újkora óta a családban van. Apu 14 éves volt amikor a pap nagybácsijával (Aki tulajdonképpen a fiatalon meghalt nagyapám helyett nevelte apuékat) felmentek az új Volkswagenért Budapestre. Apu és a testvérei is időnként használták ezt a bogarat és sajnos apun kívül a családból szinte mindenki összetörte. (Volt, hogy apu bátyja elment vele bálba, ahonnan atom részegen ért haza az autó nélkül. Nem tudta hol a vas, ezért a család a keresésére indult. Megtalálták az erdőben egy fára csavarodva és mint kiderült, egy betonkerítést is eltalált a fa előtt. De volt, hogy a pap szántotta végig az autó oldalát amikor egy teherautót előzött..) Aztán apu autószerelő lett és ő javította a 70-es évek vége óta. Valamikor a 90-es években a pap nagybácsi látása már erősen leromlott, így nem akart vezetni, ezért apunak adta az autót (Apu meg vett cserébe a templomnak egy kis Subarut, amit rendbe rakott és lefényeztetett). Tiniként én használtam az autót, nekem is sikerült elintéznem amikor Sopron belvárosában nem bírtam a 44 LE-vel és kivittem egy táblát vele. Aztán kb. 10 évvel ezelőtt mivel eladtuk a családi autót, hogy megvegyük a gyári kabrió bogarat, a narancssárga 1302 előlépett mindennapi családi autóvá. Kb. 5 éve annyira leromlott az állapota, hogy elpakoltuk. Várja, hogy egyszer megcsináljuk (Gyakorlatilag minden alkatrészt összegyűjtöttünk hozzá az évek alatt:A gyári blokkja vonalba fúrva gyári új hajtórudakkal, HD garnitúrával várja, hogy visszakerüljön a 85-ben beépített motor helyére. Az összes javítóelem a polcon van, stb...)
Egyszerűen azt akartam érzékeltetni vele, hogy hiába van "szépre" megcsinálva az autóm, meg leültetve, stb. Ez a kívülről lepukkant, de jó fékekkel és futóművel rendelkező gyári bogár a kopott motorjával élvezetesebben vezethető egy kanyargós pályán.

Erről lehet többet tudni?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #118342 Dátum: 2013 Január 05, 17:40:06 »

point,point,and a little point with a bit longer shape
baromarcú! :-))
a vége lehetne bit longer nose :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #118341 Dátum: 2013 Január 05, 17:12:09 »

angolul hogyan van a pont-pont-vesszőcske mondóka?
németül tudom, de nem rémlik, hogy angolul valaha is hallottam volna.
point,point,and a little point with a bit longer shape
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #118340 Dátum: 2013 Január 05, 17:08:23 »

angolul hogyan van a pont-pont-vesszőcske mondóka?
németül tudom, de nem rémlik, hogy angolul valaha is hallottam volna.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #118339 Dátum: 2013 Január 05, 16:33:34 »

Mr.Horsepoewer segített beindítani a bogarat Wink Wink Wink Wink Wink. Mentem vele egy kör.
Már nagyon régen vezettem bogarat, teljesen új élmény volt megint.
Srálálálálá.
Elfelejtettelek kaviccsal dobálni. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118338 Dátum: 2013 Január 05, 16:30:33 »

Mr.Horsepoewer segített beindítani a bogarat Wink Wink Wink Wink Wink. Mentem vele egy kör.
Már nagyon régen vezettem bogarat, teljesen új élmény volt megint.
Srálálálálá.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #118337 Dátum: 2013 Január 05, 09:15:01 »

Nah idaig Pityubacsival volt randim (o meg maradt tancikalni), igy nem tudtam valaszolni.
Szenyor irasaval nekem nem volt az eg egy adta vilagon semmi gondom, sot az altala idezett cikket is szivesen olvastam. A te - politikai felhangokat megrezegteto - reagalasod nem tetszett, hagyott nemi kivannivalot maga utan, ezt te is erezted, ezert torolted magadtol!
Nem veletlenul reagalta le Senior is egyetlen riposzttal es azzal, hogy "ertem. [nyissz] en befejeztem."...
Kerlek teged - mint a vitak nagymesteret -, hogy hagyjuk ezeket a temakat az Anyazosban! Koszonom! Kiss
Válasz a megfelelő topicban.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #118336 Dátum: 2013 Január 04, 21:56:00 »

NagyG csinal ilyeneket.

szuper, köszönöm!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #118335 Dátum: 2013 Január 04, 21:39:22 »

vízsugaras vagy lézersugaras vágáshoz van vkinek kontat? csak műszereket szeretnék a műszerfal rácsba vágatni, de szépen..
NagyG csinal ilyeneket.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #118334 Dátum: 2013 Január 04, 21:39:02 »

vízsugaras vagy lézersugaras vágáshoz van vkinek kontat? csak műszereket szeretnék a műszerfal rácsba vágatni, de szépen..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #118333 Dátum: 2013 Január 04, 21:03:56 »

lyukas, enyhén törött, csapágyas 1302 bogarunkkal
Erről lehet többet tudni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #118332 Dátum: 2013 Január 04, 19:57:46 »

egy hülyének tűnő kérdés
 laptop rossz aksija nincs már meg.. eltűnt a hálózati adatper is..
ha veszek egy uj hálózati töltőt, működik aksi nélkül is?
Az attól függ. Nekem a 386 sx-es 4 mb ramos laptopom nem megy akku nélkül töltőről, csak ha rövidre teszem. Grin Grin Grin Ott ugyanis a töltő az akkura csatlakozik, az akku meg e gépre.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #118331 Dátum: 2013 Január 04, 15:34:02 »

köszönöm
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #118330 Dátum: 2013 Január 04, 15:32:49 »

egy hülyének tűnő kérdés
 laptop rossz aksija nincs már meg.. eltűnt a hálózati adatper is..
ha veszek egy uj hálózati töltőt, működik aksi nélkül is?
igen
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #118329 Dátum: 2013 Január 04, 15:30:28 »

egy hülyének tűnő kérdés
 laptop rossz aksija nincs már meg.. eltűnt a hálózati adatper is..
ha veszek egy uj hálózati töltőt, működik aksi nélkül is?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #118328 Dátum: 2013 Január 04, 10:30:16 »



A kondicionalo szerkezet: nehany orankent a melynyomobol 10 masodperces duborges, kozben kenyermorzsakat adagol a gep a lehuzott autoablak alaku nyilasba...

Kirakod a kertbe egy idore, aztan a pavlovi reflexekkel felvertezett allatok megoldjak a haz elott duborgo zenevel elgurulo autok problemajat ... Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 583 584 585 586 587 [588] 589 590 591 592 593 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.