www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 16:47:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27836749 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138541 Dátum: 2019 Január 17, 06:10:45 »

Kíváncsi voltam. Ma meló után mikor hazaértem indítottam a Bogit. Pöcc-Röff indult Cheesy Viszont ha már ketyeg ,irány a Bükk! Hármasban a párommal gurultunk is vagy 70km-t ebben a szép időben Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138540 Dátum: 2019 Január 16, 17:07:17 »

Egyenlőre az enyém még bírja a Bogiban......
Kíváncsi voltam. Ma meló után mikor hazaértem indítottam a Bogit. Pöcc-Röff indult Cheesy Viszont ha már ketyeg ,irány a Bükk! Hármasban a párommal gurultunk is vagy 70km-t ebben a szép időben Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138539 Dátum: 2019 Január 16, 06:08:19 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138538 Dátum: 2019 Január 16, 05:52:41 »

...a Bogi meg 54 minnyá Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138537 Dátum: 2019 Január 16, 05:26:56 »

Nekem a bogárban 8. éve van egy bosch akku, de élete nagy részét csepptöltőn tölti. Továbbra is azt tartom, nem a márka számít, hanem hogy legyen az akkunak füle a cipeléshez. Műanyag házban ólom lamellák savval töltve. Ennyi. Csodák nincsenek.
Igen ,a folyadék szint nagyon fontos az akksiban ,sűrűn szoktam ellenőrizni ,főleg nyáron és pótolom hogyha szükséges. Csepptöltőt a 6-voltosom még nem látott.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #138536 Dátum: 2019 Január 15, 19:40:44 »

Egyenlőre az enyém még bírja a Bogiban.(jegyzem meg halkan ,mert a végén még beszarik) Most 5 éves az akksi ,a Bogi meg 54 minnyá Cheesy
Nekem a bogárban 8. éve van egy bosch akku, de élete nagy részét csepptöltőn tölti. Továbbra is azt tartom, nem a márka számít, hanem hogy legyen az akkunak füle a cipeléshez. Műanyag házban ólom lamellák savval töltve. Ennyi. Csodák nincsenek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138535 Dátum: 2019 Január 15, 19:29:53 »

.........
De 6V-osban,a drága,külföldön vásárolt Banner sem bírt sokat.Vagyis szerintem a 6V-os akksiknak,valamiért rövidebb az élettartama.
Egyenlőre az enyém még bírja a Bogiban.(jegyzem meg halkan ,mert a végén még beszarik) Most 5 éves az akksi ,a Bogi meg 54 minnyá Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #138534 Dátum: 2019 Január 15, 17:53:10 »

Nekem 2004-ben készült el a bogaram. Akkor apu elhozott a munkahelyéről egy új VW-ból kiszerelt, rossznak minősített Bosch aksit, hogy ideiglenesen bedobjuk a bogárba. Aztán működött vele az autó, úgyhogy ez az ideiglenes aksi maradt a gépben. A bogarat 2004-2011 aktívan használtam hobbiautónak (Tavasztól-őszig találkozók, külföldi utak, kirándulások, munkába járás. Télen fűtetlen garázsban állt, az akkumulátort nem vettem ki belőle, csak ha valamihez esetleg kellett.) Ez alatt a 7, majdnem 8 év alatt a bogárban 1,6-os tuning motor, majd egy 2 litere 100+ lóerős motor volt. 2012-ben kikerült a nagy motor az autóból, majd azt el is adtam. A bogár 5 évet állt, 2017-ig, addig ez a Bosch akkumulátor a műhelyben volt és néha rátöltöttem, néha motort indítottam vele az állványon, néha beraktam 1-1 bogárba. 2017-ben amikor ismét visszakerült a forgalomba a bogár, visszatettem bele ezt az akkumulátort. Viszont már érezni lehetett, hogy nem az igazi: Felkapcsolt fényszóróval dugóban araszolás lemerítette (dinamós a bogár). Azért ebben az évben még kimentem ezzel az aksival Hollandiába, Belgiumba. 2018 tavaszán 14 év után a szezon kezdetekor cseréltem új Exide-ra. Valószínűleg véletlen és sose lesz már ilyen jó akkumulátorom.


Hú, ez szép!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #138533 Dátum: 2019 Január 15, 16:51:01 »

Nekem 2004-ben készült el a bogaram. Akkor apu elhozott a munkahelyéről egy új VW-ból kiszerelt, rossznak minősített Bosch aksit, hogy ideiglenesen bedobjuk a bogárba. Aztán működött vele az autó, úgyhogy ez az ideiglenes aksi maradt a gépben. A bogarat 2004-2011 aktívan használtam hobbiautónak (Tavasztól-őszig találkozók, külföldi utak, kirándulások, munkába járás. Télen fűtetlen garázsban állt, az akkumulátort nem vettem ki belőle, csak ha valamihez esetleg kellett.) Ez alatt a 7, majdnem 8 év alatt a bogárban 1,6-os tuning motor, majd egy 2 litere 100+ lóerős motor volt. 2012-ben kikerült a nagy motor az autóból, majd azt el is adtam. A bogár 5 évet állt, 2017-ig, addig ez a Bosch akkumulátor a műhelyben volt és néha rátöltöttem, néha motort indítottam vele az állványon, néha beraktam 1-1 bogárba. 2017-ben amikor ismét visszakerült a forgalomba a bogár, visszatettem bele ezt az akkumulátort. Viszont már érezni lehetett, hogy nem az igazi: Felkapcsolt fényszóróval dugóban araszolás lemerítette (dinamós a bogár). Azért ebben az évben még kimentem ezzel az aksival Hollandiába, Belgiumba. 2018 tavaszán 14 év után a szezon kezdetekor cseréltem új Exide-ra. Valószínűleg véletlen és sose lesz már ilyen jó akkumulátorom.

Nekem sem hitte el senki,az exem 2002-es évjáratú,Volkswagen Polojába,2016-ban cseréltünk először akksit,a 14 éves gyárit dobtuk el.

A Narancsba,2006-ban,egy használt Bannert tett bele a Breuer Zsolti,és a 2016-os eladásakor,még azzal vittél el az autót,indított.

Viszont voltak ellenpéldák is,a hazai "Akksi" márkák,azok sorra kihaltak.Sokszor még fél év alatt is,garanciálisan.
De 6V-osban,a drága,külföldön vásárolt Banner sem bírt sokat.Vagyis szerintem a 6V-os akksiknak,valamiért rövidebb az élettartama.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #138532 Dátum: 2019 Január 14, 20:05:48 »

Nekem 2004-ben készült el a bogaram. Akkor apu elhozott a munkahelyéről egy új VW-ból kiszerelt, rossznak minősített Bosch aksit, hogy ideiglenesen bedobjuk a bogárba. Aztán működött vele az autó, úgyhogy ez az ideiglenes aksi maradt a gépben. A bogarat 2004-2011 aktívan használtam hobbiautónak (Tavasztól-őszig találkozók, külföldi utak, kirándulások, munkába járás. Télen fűtetlen garázsban állt, az akkumulátort nem vettem ki belőle, csak ha valamihez esetleg kellett.) Ez alatt a 7, majdnem 8 év alatt a bogárban 1,6-os tuning motor, majd egy 2 litere 100+ lóerős motor volt. 2012-ben kikerült a nagy motor az autóból, majd azt el is adtam. A bogár 5 évet állt, 2017-ig, addig ez a Bosch akkumulátor a műhelyben volt és néha rátöltöttem, néha motort indítottam vele az állványon, néha beraktam 1-1 bogárba. 2017-ben amikor ismét visszakerült a forgalomba a bogár, visszatettem bele ezt az akkumulátort. Viszont már érezni lehetett, hogy nem az igazi: Felkapcsolt fényszóróval dugóban araszolás lemerítette (dinamós a bogár). Azért ebben az évben még kimentem ezzel az aksival Hollandiába, Belgiumba. 2018 tavaszán 14 év után a szezon kezdetekor cseréltem új Exide-ra. Valószínűleg véletlen és sose lesz már ilyen jó akkumulátorom.

A piros Bogárban 2012 novemberben vásárolt Banner van. Sajnos párszor nagyon lemerült, de ősz óta rendetlenkedik leginkább; ha egy éjszakát töltöttem, reggel beindult a kocsi, de sokszor nehezebben forgatta, melegen meg épp beugrott.
Most feltettem lassú töltésre 5 napon keresztül. Reggel szépen indult, de kb 80 km után le kellett állítanom, majd újra indítani (az úton minden szokásos fogyasztó ment). Kértem a fickót, maradjon, hátha tolni kell. Pöccre indult. Utána többször kipróbáltam, szépen indult mindig. Adok neki még egy esélyt. :-)

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #138531 Dátum: 2019 Január 14, 07:18:00 »

Köszönöm szépen! Igen utólagos. (Osram) Olvastam a rendeletet és én is így gondoltam ,csak mindenhol azt szajkózzák ,hogy a vil.felklapcsolása után el kell aludnia Huh Tongue


Én most, karácsonykor adtam el, áron alul az Osram LedDriving Px5-ös menetfényemet a Jófogáson és az a gyári bekötéssel ezt tudta, hogy indításkor felkapcsol és a tompítottnál pedig lekapcsolódik...
 Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138530 Dátum: 2019 Január 14, 05:47:44 »

A DRL neked utólagos? A felszerelésüket a 6/1990 KÖHÉM rendelet szabályozza. Tilos a kézi kapcsolása, autómatikusan gyújtásra kell hogy bekapcsoljon. Autómata esetében "D"-be rakás után. Helyzetjelzővel mehet együtt, de minden más világításra ki kell hogy kapcsoljon.
Végre valaki képben van!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #138529 Dátum: 2019 Január 13, 21:04:44 »

A nagy-áramú töltések ártanak az akkuknak. Van egy kb. 50 éves NDK-s töltőm, az a kis trafójával sok akkut megmentett már Smiley

A piros Bogárban 2012 novemberben vásárolt Banner van. Sajnos párszor nagyon lemerült, de ősz óta rendetlenkedik leginkább; ha egy éjszakát töltöttem, reggel beindult a kocsi, de sokszor nehezebben forgatta, melegen meg épp beugrott.
Most feltettem lassú töltésre 5 napon keresztül. Reggel szépen indult, de kb 80 km után le kellett állítanom, majd újra indítani (az úton minden szokásos fogyasztó ment). Kértem a fickót, maradjon, hátha tolni kell. Pöccre indult. Utána többször kipróbáltam, szépen indult mindig. Adok neki még egy esélyt. :-)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138528 Dátum: 2019 Január 13, 19:18:49 »

A DRL neked utólagos? A felszerelésüket a 6/1990 KÖHÉM rendelet szabályozza. Tilos a kézi kapcsolása, autómatikusan gyújtásra kell hogy bekapcsoljon. Autómata esetében "D"-be rakás után. Helyzetjelzővel mehet együtt, de minden más világításra ki kell hogy kapcsoljon.
Köszönöm szépen! Igen utólagos. (Osram) Olvastam a rendeletet és én is így gondoltam ,csak mindenhol azt szajkózzák ,hogy a vil.felklapcsolása után el kell aludnia Huh Tongue

A nappali menetjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek *

55/B. § *  (1) *  A gépjárműre csak jóváhagyási jellel ellátott nappali menetjelző lámpát szabad felszerelni.

(2) A nappali menetjelző lámpákat a gépkocsin a következőképpen kell elhelyezni:

a) az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 0,25 méternél közelebb és attól 1,50 méternél távolabb nem lehet;

b) az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 0,40 méternél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 0,60 méternél közelebb nem lehetnek, azonban az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1,3 métert, a belső szélek közötti legkisebb távolság 0,40 méterre csökkenthető.

(3) *  A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Csendőr
Hozzászólások: 393


« Hozzászólás #138527 Dátum: 2019 Január 13, 19:10:19 »

A DRL neked utólagos? A felszerelésüket a 6/1990 KÖHÉM rendelet szabályozza. Tilos a kézi kapcsolása, autómatikusan gyújtásra kell hogy bekapcsoljon. Autómata esetében "D"-be rakás után. Helyzetjelzővel mehet együtt, de minden más világításra ki kell hogy kapcsoljon.

VW 1300 L  1974
VW Golf II. 1.3 CL  1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI  2017
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138526 Dátum: 2019 Január 13, 18:50:53 »

(Cool *  Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.
Akkor mehet a DRL a helyzetjelzővel együtt?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Csendőr
Hozzászólások: 393


« Hozzászólás #138525 Dátum: 2019 Január 13, 18:42:23 »

44. § (1) A forgalomban részt vevő járművet éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ki kell világítani.

(2) *  A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a segédmotoros kerékpárt helyzetjelző lámpákkal és tompított fényszóróval kell kivilágítani. Nem kell a tompított fényszóróval kivilágítani az egytengelyes motoros részből és hozzákapcsolt egytengelyes pótkocsiból álló olyan lassú járművet, amely sík úton önerejéből 15 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képes, továbbá a tompított fényszóróval fel nem szerelt segédmotoros kerékpárt.

(3) *  A tompított fényszóró helyett távolsági fényszórót használni - fényjelzés kivételével - csak lakott területen kívül szabad. Tilos a távolsági fényszóró használata

a) másik járművel vagy hajtott (vezetett) állattal való szembetalálkozás esetében olyan távolságon belül, ahonnan a fényszóró a szembejövő jármű, illetőleg állat vezetőjét elvakíthatja,

b) a másik jármű követése esetében olyan távolságon belül, ahonnan a fényszóró - a visszapillantó tükrön át - az elöl haladó jármű vezetőjét elvakíthatja,

c) ha a fényszóró az úttal párhuzamos vasúti pályán vagy vízi úton haladó jármű vezetőjét elvakíthatja.

(4) *  Tompított vagy távolsági fényszóró helyett vagy mellett ködfényszórót, továbbá hátsó helyzetjelző ködlámpát abban az esetben szabad használni, ha a látási viszonyok ezt indokolják.

(5) Keresőlámpát és munkahely megvilágító lámpát mozgó járművön használni nem szabad.

(6) *  Fényjelzést adni a távolsági fényszóró felvillantásával szabad, feltéve, hogy ez a közlekedés többi résztvevőjét nem vakítja el.

(7) *  A forgalomban részt vevő motorkerékpárt és a tompított fényszóróval felszerelt segédmotoros kerékpárt - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.

(Cool *  Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.

VW 1300 L  1974
VW Golf II. 1.3 CL  1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI  2017
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138524 Dátum: 2019 Január 13, 18:33:11 »

Lehet bagatel a kérdés:
DRL(nappali menetfény)nek gyújtás ráadása után helyzetjelzővel együtt lehet világítani? Tompítottal ,fényszóróval nyilvánvalóan nem! A DPL-t most hagyjuk. Konkrét rendelet érdekelne ami kitér erre! Mármint ,hogy mehet vagy nem mehet helyzetjelzővel a DRL!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #138523 Dátum: 2019 Január 13, 15:51:09 »

Nem, de hasonló elv. Ez még a régebbi, spirálcellás.

Amúgy lehet kicsit többet foglalkozom a témával mint kellene néha ... de olyan jó  Grin
Kezfogas

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #138522 Dátum: 2019 Január 13, 14:05:12 »

Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138521 Dátum: 2019 Január 13, 13:57:14 »

Amúgy lehet kicsit többet foglalkozom a témával mint kellene néha ... de olyan jó  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #138520 Dátum: 2019 Január 13, 13:35:44 »

Az optima az AGM akksi?

Nem, de hasonló elv. Ez még a régebbi, spirálcellás.

Amúgy lehet kicsit többet foglalkozom a témával mint kellene néha ... de olyan jó  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2019 Január 13, 13:39:51 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138519 Dátum: 2019 Január 13, 13:11:29 »

Sztem nagyon nehéz megmondani a tutit.
Nekem Banner saját autóban menet közben lett cellazárlatos. Régebben Vartában nem csalódtam. Bosch ... hagyjuk, ahogy írtad   Lips Sealed. A Yuasat szentnek gondoltam, mert a motorkerékpárokban elég sokat bír. Vettem a Bogárba és a Fityóba is kb 5 éve. A Bogié már gyengécske (360A indítóáram helyett ~280) AZ 500-asé remek (290A helyett ~340-t tud a garázsban 10°C-on .... tudom hogy az EN és CCA szabvány szerint -18-on kellene mérni, de hát .. )
A Bogárba betettem az eladott dízelből (abba inkább vettem újat) visszatartott Optimát. Ez még újszerű, nagyon jó teszteredményeket ér el  Grin Grin Grin
Az optima az AGM akksi?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #138518 Dátum: 2019 Január 13, 12:56:35 »

Sziasztok! 12v 70Ah-80Ah-s akksiból(hagyományos starter) ki mit ajánl??? Vélemények ,tapasztalatok előnyben! Köszöntem!

Sztem nagyon nehéz megmondani a tutit.
Nekem Banner saját autóban menet közben lett cellazárlatos. Régebben Vartában nem csalódtam. Bosch ... hagyjuk, ahogy írtad   Lips Sealed. A Yuasat szentnek gondoltam, mert a motorkerékpárokban elég sokat bír. Vettem a Bogárba és a Fityóba is kb 5 éve. A Bogié már gyengécske (360A indítóáram helyett ~280) AZ 500-asé remek (290A helyett ~340-t tud a garázsban 10°C-on .... tudom hogy az EN és CCA szabvány szerint -18-on kellene mérni, de hát .. )
A Bogárba betettem az eladott dízelből (abba inkább vettem újat) visszatartott Optimát. Ez még újszerű, nagyon jó teszteredményeket ér el  Grin Grin Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138517 Dátum: 2019 Január 13, 08:40:02 »

Köszönöm mindenkinek az építő jellegű segítséget!
Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138516 Dátum: 2019 Január 13, 08:30:42 »

Köszönöm mindenkinek az építő jellegű segítséget!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138515 Dátum: 2019 Január 13, 07:51:17 »

Sziasztok! 12v 70Ah-80Ah-s akksiból(hagyományos starter) ki mit ajánl??? Vélemények ,tapasztalatok előnyben! Köszöntem!
Magyar gyártmányú nekünk a Jászakku volt több is, kicsi is, nagy is. Mindennapos használatban 5-6-7 évet elmentek. Most is van pl. a Ladában egy 45 Ah-s, amit 2017-ben még az előző tulaj teljesen lemerített gyakorlatilag 0-ra.  Nem bíztam benne, de kapott egy esélyt és azóta is hibátlan, pedig csillaggarázsos autóban van. Épp tegnap cseréltünk a Ladában fesszabályzót, közben rámértem az aksira, 12,74 V-ot mutatott, mint egy új. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #138514 Dátum: 2019 Január 12, 21:37:13 »

A piros Bogárban 2012 novemberben vásárolt Banner van. Sajnos párszor nagyon lemerült, de ősz óta rendetlenkedik leginkább; ha egy éjszakát töltöttem, reggel beindult a kocsi, de sokszor nehezebben forgatta, melegen meg épp beugrott.
Most feltettem lassú töltésre 5 napon keresztül. Reggel szépen indult, de kb 80 km után le kellett állítanom, majd újra indítani (az úton minden szokásos fogyasztó ment). Kértem a fickót, maradjon, hátha tolni kell. Pöccre indult. Utána többször kipróbáltam, szépen indult mindig. Adok neki még egy esélyt. :-)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #138513 Dátum: 2019 Január 12, 12:42:29 »

A lakóautóban magyar van, de még csak három éve - így nincs hosszútávú tapasztalatom.

Valami magyar akksi esetleg?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #138512 Dátum: 2019 Január 12, 10:42:25 »

ezzel a hóvastagsággal vágsz fel??? Evil
nem ez volt a gondolatom a kép készítésekor.....tudom nálatok más a helyzet

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #138511 Dátum: 2019 Január 12, 10:40:16 »

Valami magyar akksi esetleg?
jász akku

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #138510 Dátum: 2019 Január 12, 09:28:54 »

Valami magyar akksi esetleg?
Rocket. Jász. Electric Power.
Mind vehető.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #138509 Dátum: 2019 Január 12, 08:57:06 »

Én 72es ElectricPowert vettem, de még csak kb 3 éve. Jól működik
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138508 Dátum: 2019 Január 12, 06:56:54 »

Valami magyar akksi esetleg?
Ha jó(k) ,akár jöhet az is. Tapasztalat???

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #138507 Dátum: 2019 Január 12, 06:28:34 »

Valami magyar akksi esetleg?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #138506 Dátum: 2019 Január 11, 16:59:24 »

Sziasztok! 12v 70Ah-80Ah-s akksiból(hagyományos starter) ki mit ajánl??? Vélemények ,tapasztalatok előnyben! Köszöntem!
Banner nagyon jó. 8 évet Passatban már leszolgált 72 Ahs 2 éve a bogárban teljesít.
Exide kurva jó.
Forse nagyon bírja a gyűrődést.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #138505 Dátum: 2019 Január 11, 16:39:13 »

Bannert szoktam venni a Lesti akkunál. https://lestiakku.hu/   Eddig még nem purcant ki egy sem 7-8 évnél hamarabb.

Sziasztok! 12v 70Ah-80Ah-s akksiból(hagyományos starter) ki mit ajánl??? Vélemények ,tapasztalatok előnyben! Köszöntem!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138504 Dátum: 2019 Január 11, 16:20:16 »

Sziasztok! 12v 70Ah-80Ah-s akksiból(hagyományos starter) ki mit ajánl??? Vélemények ,tapasztalatok előnyben! Köszöntem!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #138503 Dátum: 2019 Január 11, 16:14:03 »

<beszúrt kép törölve>
csak úgy..... Cool
ezzel a hóvastagsággal vágsz fel??? Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #138502 Dátum: 2019 Január 11, 06:50:31 »


csak úgy..... Cool

Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.