www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 16:47:05
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
77
78
79
80
81
[
82
]
83
84
85
86
87
...
3545
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 27836749 alkalommal)
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138541 Dátum:
2019 Január 17, 06:10:45 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 16, 17:07:17
Kíváncsi voltam. Ma meló után mikor hazaértem indítottam a Bogit. Pöcc-Röff indult
Viszont ha már ketyeg ,irány a Bükk! Hármasban a párommal gurultunk is vagy 70km-t ebben a szép időben
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138540 Dátum:
2019 Január 16, 17:07:17 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 15, 19:29:53
Egyenlőre az enyém még bírja a Bogiban......
Kíváncsi voltam. Ma meló után mikor hazaértem indítottam a Bogit. Pöcc-Röff indult
Viszont ha már ketyeg ,irány a Bükk! Hármasban a párommal gurultunk is vagy 70km-t ebben a szép időben
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138539 Dátum:
2019 Január 16, 06:08:19 »
Idézetet írta: VW T2b - 2019 Január 16, 05:52:41
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138538 Dátum:
2019 Január 16, 05:52:41 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 15, 19:29:53
...a Bogi meg 54 minnyá
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138537 Dátum:
2019 Január 16, 05:26:56 »
Idézetet írta: slavia919 - 2019 Január 15, 19:40:44
Nekem a bogárban 8. éve van egy bosch akku, de élete nagy részét csepptöltőn tölti. Továbbra is azt tartom, nem a márka számít, hanem hogy legyen az akkunak füle a cipeléshez. Műanyag házban ólom lamellák savval töltve. Ennyi. Csodák nincsenek.
Igen ,a folyadék szint nagyon fontos az akksiban ,sűrűn szoktam ellenőrizni ,főleg nyáron és pótolom hogyha szükséges. Csepptöltőt a 6-voltosom még nem látott.
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138536 Dátum:
2019 Január 15, 19:40:44 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 15, 19:29:53
Egyenlőre az enyém még bírja a Bogiban.(jegyzem meg halkan ,mert a végén még beszarik) Most 5 éves az akksi ,a Bogi meg 54 minnyá
Nekem a bogárban 8. éve van egy bosch akku, de élete nagy részét csepptöltőn tölti. Továbbra is azt tartom, nem a márka számít, hanem hogy legyen az akkunak füle a cipeléshez. Műanyag házban ólom lamellák savval töltve. Ennyi. Csodák nincsenek.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138535 Dátum:
2019 Január 15, 19:29:53 »
Idézetet írta: Narancs - 2019 Január 15, 16:51:01
.........
De 6V-osban,a drága,külföldön vásárolt Banner sem bírt sokat.Vagyis szerintem a 6V-os akksiknak,valamiért rövidebb az élettartama.
Egyenlőre az enyém még bírja a Bogiban.(jegyzem meg halkan ,mert a végén még beszarik) Most 5 éves az akksi ,a Bogi meg 54 minnyá
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138534 Dátum:
2019 Január 15, 17:53:10 »
Idézetet írta: callook - 2019 Január 14, 20:05:48
Nekem 2004-ben készült el a bogaram. Akkor apu elhozott a munkahelyéről egy új VW-ból kiszerelt, rossznak minősített Bosch aksit, hogy ideiglenesen bedobjuk a bogárba. Aztán működött vele az autó, úgyhogy ez az ideiglenes aksi maradt a gépben. A bogarat 2004-2011 aktívan használtam hobbiautónak (Tavasztól-őszig találkozók, külföldi utak, kirándulások, munkába járás. Télen fűtetlen garázsban állt, az akkumulátort nem vettem ki belőle, csak ha valamihez esetleg kellett.) Ez alatt a 7, majdnem 8 év alatt a bogárban 1,6-os tuning motor, majd egy 2 litere 100+ lóerős motor volt. 2012-ben kikerült a nagy motor az autóból, majd azt el is adtam. A bogár 5 évet állt, 2017-ig, addig ez a Bosch akkumulátor a műhelyben volt és néha rátöltöttem, néha motort indítottam vele az állványon, néha beraktam 1-1 bogárba. 2017-ben amikor ismét visszakerült a forgalomba a bogár, visszatettem bele ezt az akkumulátort. Viszont már érezni lehetett, hogy nem az igazi: Felkapcsolt fényszóróval dugóban araszolás lemerítette (dinamós a bogár). Azért ebben az évben még kimentem ezzel az aksival Hollandiába, Belgiumba. 2018 tavaszán 14 év után a szezon kezdetekor cseréltem új Exide-ra. Valószínűleg véletlen és sose lesz már ilyen jó akkumulátorom.
Hú, ez szép!
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138533 Dátum:
2019 Január 15, 16:51:01 »
Idézetet írta: callook - 2019 Január 14, 20:05:48
Nekem 2004-ben készült el a bogaram. Akkor apu elhozott a munkahelyéről egy új VW-ból kiszerelt, rossznak minősített Bosch aksit, hogy ideiglenesen bedobjuk a bogárba. Aztán működött vele az autó, úgyhogy ez az ideiglenes aksi maradt a gépben. A bogarat 2004-2011 aktívan használtam hobbiautónak (Tavasztól-őszig találkozók, külföldi utak, kirándulások, munkába járás. Télen fűtetlen garázsban állt, az akkumulátort nem vettem ki belőle, csak ha valamihez esetleg kellett.) Ez alatt a 7, majdnem 8 év alatt a bogárban 1,6-os tuning motor, majd egy 2 litere 100+ lóerős motor volt. 2012-ben kikerült a nagy motor az autóból, majd azt el is adtam. A bogár 5 évet állt, 2017-ig, addig ez a Bosch akkumulátor a műhelyben volt és néha rátöltöttem, néha motort indítottam vele az állványon, néha beraktam 1-1 bogárba. 2017-ben amikor ismét visszakerült a forgalomba a bogár, visszatettem bele ezt az akkumulátort. Viszont már érezni lehetett, hogy nem az igazi: Felkapcsolt fényszóróval dugóban araszolás lemerítette (dinamós a bogár). Azért ebben az évben még kimentem ezzel az aksival Hollandiába, Belgiumba. 2018 tavaszán 14 év után a szezon kezdetekor cseréltem új Exide-ra. Valószínűleg véletlen és sose lesz már ilyen jó akkumulátorom.
Nekem sem hitte el senki,az exem 2002-es évjáratú,Volkswagen Polojába,2016-ban cseréltünk először akksit,a 14 éves gyárit dobtuk el.
A Narancsba,2006-ban,egy használt Bannert tett bele a Breuer Zsolti,és a 2016-os eladásakor,még azzal vittél el az autót,indított.
Viszont voltak ellenpéldák is,a hazai "Akksi" márkák,azok sorra kihaltak.Sokszor még fél év alatt is,garanciálisan.
De 6V-osban,a drága,külföldön vásárolt Banner sem bírt sokat.Vagyis szerintem a 6V-os akksiknak,valamiért rövidebb az élettartama.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138532 Dátum:
2019 Január 14, 20:05:48 »
Nekem 2004-ben készült el a bogaram. Akkor apu elhozott a munkahelyéről egy új VW-ból kiszerelt, rossznak minősített Bosch aksit, hogy ideiglenesen bedobjuk a bogárba. Aztán működött vele az autó, úgyhogy ez az ideiglenes aksi maradt a gépben. A bogarat 2004-2011 aktívan használtam hobbiautónak (Tavasztól-őszig találkozók, külföldi utak, kirándulások, munkába járás. Télen fűtetlen garázsban állt, az akkumulátort nem vettem ki belőle, csak ha valamihez esetleg kellett.) Ez alatt a 7, majdnem 8 év alatt a bogárban 1,6-os tuning motor, majd egy 2 litere 100+ lóerős motor volt. 2012-ben kikerült a nagy motor az autóból, majd azt el is adtam. A bogár 5 évet állt, 2017-ig, addig ez a Bosch akkumulátor a műhelyben volt és néha rátöltöttem, néha motort indítottam vele az állványon, néha beraktam 1-1 bogárba. 2017-ben amikor ismét visszakerült a forgalomba a bogár, visszatettem bele ezt az akkumulátort. Viszont már érezni lehetett, hogy nem az igazi: Felkapcsolt fényszóróval dugóban araszolás lemerítette (dinamós a bogár). Azért ebben az évben még kimentem ezzel az aksival Hollandiába, Belgiumba. 2018 tavaszán 14 év után a szezon kezdetekor cseréltem új Exide-ra. Valószínűleg véletlen és sose lesz már ilyen jó akkumulátorom.
Idézetet írta: stonemen - 2019 Január 12, 21:37:13
A piros Bogárban 2012 novemberben vásárolt Banner van. Sajnos párszor nagyon lemerült, de ősz óta rendetlenkedik leginkább; ha egy éjszakát töltöttem, reggel beindult a kocsi, de sokszor nehezebben forgatta, melegen meg épp beugrott.
Most feltettem lassú töltésre 5 napon keresztül. Reggel szépen indult, de kb 80 km után le kellett állítanom, majd újra indítani (az úton minden szokásos fogyasztó ment). Kértem a fickót, maradjon, hátha tolni kell. Pöccre indult. Utána többször kipróbáltam, szépen indult mindig. Adok neki még egy esélyt. :-)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138531 Dátum:
2019 Január 14, 07:18:00 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 13, 19:18:49
Köszönöm szépen! Igen utólagos. (Osram) Olvastam a rendeletet és én is így gondoltam ,csak mindenhol azt szajkózzák ,hogy a vil.felklapcsolása után el kell aludnia
Én most, karácsonykor adtam el, áron alul az Osram LedDriving Px5-ös menetfényemet a Jófogáson és az a gyári bekötéssel ezt tudta, hogy indításkor felkapcsol és a tompítottnál pedig lekapcsolódik...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138530 Dátum:
2019 Január 14, 05:47:44 »
Idézetet írta: Csendőr - 2019 Január 13, 19:10:19
A DRL neked utólagos? A felszerelésüket a 6/1990 KÖHÉM rendelet szabályozza. Tilos a kézi kapcsolása, autómatikusan gyújtásra kell hogy bekapcsoljon. Autómata esetében "D"-be rakás után. Helyzetjelzővel mehet együtt, de minden más világításra ki kell hogy kapcsoljon.
Végre valaki képben van!
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138529 Dátum:
2019 Január 13, 21:04:44 »
A nagy-áramú töltések ártanak az akkuknak. Van egy kb. 50 éves NDK-s töltőm, az a kis trafójával sok akkut megmentett már
Idézetet írta: stonemen - 2019 Január 12, 21:37:13
A piros Bogárban 2012 novemberben vásárolt Banner van. Sajnos párszor nagyon lemerült, de ősz óta rendetlenkedik leginkább; ha egy éjszakát töltöttem, reggel beindult a kocsi, de sokszor nehezebben forgatta, melegen meg épp beugrott.
Most feltettem lassú töltésre 5 napon keresztül. Reggel szépen indult, de kb 80 km után le kellett állítanom, majd újra indítani (az úton minden szokásos fogyasztó ment). Kértem a fickót, maradjon, hátha tolni kell. Pöccre indult. Utána többször kipróbáltam, szépen indult mindig. Adok neki még egy esélyt. :-)
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138528 Dátum:
2019 Január 13, 19:18:49 »
Idézetet írta: Csendőr - 2019 Január 13, 19:10:19
A DRL neked utólagos? A felszerelésüket a 6/1990 KÖHÉM rendelet szabályozza. Tilos a kézi kapcsolása, autómatikusan gyújtásra kell hogy bekapcsoljon. Autómata esetében "D"-be rakás után. Helyzetjelzővel mehet együtt, de minden más világításra ki kell hogy kapcsoljon.
Köszönöm szépen! Igen utólagos. (Osram) Olvastam a rendeletet és én is így gondoltam ,csak mindenhol azt szajkózzák ,hogy a vil.felklapcsolása után el kell aludnia
A nappali menetjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek *
55/B. § * (1) * A gépjárműre csak jóváhagyási jellel ellátott nappali menetjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A nappali menetjelző lámpákat a gépkocsin a következőképpen kell elhelyezni:
a) az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 0,25 méternél közelebb és attól 1,50 méternél távolabb nem lehet;
b) az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 0,40 méternél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 0,60 méternél közelebb nem lehetnek, azonban az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1,3 métert, a belső szélek közötti legkisebb távolság 0,40 méterre csökkenthető.
(3) * A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják.
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Csendőr
Hozzászólások: 393
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138527 Dátum:
2019 Január 13, 19:10:19 »
A DRL neked utólagos? A felszerelésüket a 6/1990 KÖHÉM rendelet szabályozza. Tilos a kézi kapcsolása, autómatikusan gyújtásra kell hogy bekapcsoljon. Autómata esetében "D"-be rakás után. Helyzetjelzővel mehet együtt, de minden más világításra ki kell hogy kapcsoljon.
VW 1300 L 1974
VW Golf II. 1.3 CL 1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI 2017
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138526 Dátum:
2019 Január 13, 18:50:53 »
Idézetet írta: Csendőr - 2019 Január 13, 18:42:23
(
* Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.
Akkor mehet a DRL a helyzetjelzővel együtt?
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Csendőr
Hozzászólások: 393
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138525 Dátum:
2019 Január 13, 18:42:23 »
44. § (1) A forgalomban részt vevő járművet éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ki kell világítani.
(2) * A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a segédmotoros kerékpárt helyzetjelző lámpákkal és tompított fényszóróval kell kivilágítani. Nem kell a tompított fényszóróval kivilágítani az egytengelyes motoros részből és hozzákapcsolt egytengelyes pótkocsiból álló olyan lassú járművet, amely sík úton önerejéből 15 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képes, továbbá a tompított fényszóróval fel nem szerelt segédmotoros kerékpárt.
(3) * A tompított fényszóró helyett távolsági fényszórót használni - fényjelzés kivételével - csak lakott területen kívül szabad. Tilos a távolsági fényszóró használata
a) másik járművel vagy hajtott (vezetett) állattal való szembetalálkozás esetében olyan távolságon belül, ahonnan a fényszóró a szembejövő jármű, illetőleg állat vezetőjét elvakíthatja,
b) a másik jármű követése esetében olyan távolságon belül, ahonnan a fényszóró - a visszapillantó tükrön át - az elöl haladó jármű vezetőjét elvakíthatja,
c) ha a fényszóró az úttal párhuzamos vasúti pályán vagy vízi úton haladó jármű vezetőjét elvakíthatja.
(4) * Tompított vagy távolsági fényszóró helyett vagy mellett ködfényszórót, továbbá hátsó helyzetjelző ködlámpát abban az esetben szabad használni, ha a látási viszonyok ezt indokolják.
(5) Keresőlámpát és munkahely megvilágító lámpát mozgó járművön használni nem szabad.
(6) * Fényjelzést adni a távolsági fényszóró felvillantásával szabad, feltéve, hogy ez a közlekedés többi résztvevőjét nem vakítja el.
(7) * A forgalomban részt vevő motorkerékpárt és a tompított fényszóróval felszerelt segédmotoros kerékpárt - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.
(
* Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.
VW 1300 L 1974
VW Golf II. 1.3 CL 1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI 2017
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138524 Dátum:
2019 Január 13, 18:33:11 »
Lehet bagatel a kérdés:
DRL(nappali menetfény)nek gyújtás ráadása után helyzetjelzővel együtt lehet világítani? Tompítottal ,fényszóróval nyilvánvalóan nem! A DPL-t most hagyjuk. Konkrét rendelet érdekelne ami kitér erre! Mármint ,hogy mehet vagy nem mehet helyzetjelzővel a DRL!
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138523 Dátum:
2019 Január 13, 15:51:09 »
Idézetet írta: Imrüs - 2019 Január 13, 13:35:44
Nem, de hasonló elv. Ez még a régebbi, spirálcellás.
Amúgy lehet kicsit többet foglalkozom a témával mint kellene néha ... de olyan jó
zengőgumi
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138522 Dátum:
2019 Január 13, 14:05:12 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 13, 13:57:14
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138521 Dátum:
2019 Január 13, 13:57:14 »
Idézetet írta: Imrüs - 2019 Január 13, 13:35:44
Amúgy lehet kicsit többet foglalkozom a témával mint kellene néha ... de olyan jó
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138520 Dátum:
2019 Január 13, 13:35:44 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 13, 13:11:29
Az optima az AGM akksi?
Nem, de hasonló elv. Ez még a régebbi, spirálcellás.
Amúgy lehet kicsit többet foglalkozom a témával mint kellene néha ... de olyan jó
«
Utoljára szerkesztve: 2019 Január 13, 13:39:51 írta Imrüs
»
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138519 Dátum:
2019 Január 13, 13:11:29 »
Idézetet írta: Imrüs - 2019 Január 13, 12:56:35
Sztem nagyon nehéz megmondani a tutit.
Nekem Banner saját autóban menet közben lett cellazárlatos. Régebben Vartában nem csalódtam. Bosch ... hagyjuk, ahogy írtad
. A Yuasat szentnek gondoltam, mert a motorkerékpárokban elég sokat bír. Vettem a Bogárba és a Fityóba is kb 5 éve. A Bogié már gyengécske (360A indítóáram helyett ~280) AZ 500-asé remek (290A helyett ~340-t tud a garázsban 10°C-on .... tudom hogy az EN és CCA szabvány szerint -18-on kellene mérni, de hát .. )
A Bogárba betettem az eladott dízelből (abba inkább vettem újat) visszatartott Optimát. Ez még újszerű, nagyon jó teszteredményeket ér el
Az optima az AGM akksi?
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138518 Dátum:
2019 Január 13, 12:56:35 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 11, 16:20:16
Sziasztok! 12v 70Ah-80Ah-s akksiból(hagyományos starter) ki mit ajánl??? Vélemények ,tapasztalatok előnyben! Köszöntem!
Sztem nagyon nehéz megmondani a tutit.
Nekem Banner saját autóban menet közben lett cellazárlatos. Régebben Vartában nem csalódtam. Bosch ... hagyjuk, ahogy írtad
. A Yuasat szentnek gondoltam, mert a motorkerékpárokban elég sokat bír. Vettem a Bogárba és a Fityóba is kb 5 éve. A Bogié már gyengécske (360A indítóáram helyett ~280) AZ 500-asé remek (290A helyett ~340-t tud a garázsban 10°C-on .... tudom hogy az EN és CCA szabvány szerint -18-on kellene mérni, de hát .. )
A Bogárba betettem az eladott dízelből (abba inkább vettem újat) visszatartott Optimát. Ez még újszerű, nagyon jó teszteredményeket ér el
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138517 Dátum:
2019 Január 13, 08:40:02 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 13, 08:30:42
Köszönöm mindenkinek az építő jellegű segítséget!
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138516 Dátum:
2019 Január 13, 08:30:42 »
Köszönöm mindenkinek az építő jellegű segítséget!
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138515 Dátum:
2019 Január 13, 07:51:17 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 11, 16:20:16
Sziasztok! 12v 70Ah-80Ah-s akksiból(hagyományos starter) ki mit ajánl??? Vélemények ,tapasztalatok előnyben! Köszöntem!
Magyar gyártmányú nekünk a Jászakku volt több is, kicsi is, nagy is. Mindennapos használatban 5-6-7 évet elmentek. Most is van pl. a Ladában egy 45 Ah-s, amit 2017-ben még az előző tulaj teljesen lemerített gyakorlatilag 0-ra. Nem bíztam benne, de kapott egy esélyt és azóta is hibátlan, pedig csillaggarázsos autóban van. Épp tegnap cseréltünk a Ladában fesszabályzót, közben rámértem az aksira, 12,74 V-ot mutatott, mint egy új.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138514 Dátum:
2019 Január 12, 21:37:13 »
A piros Bogárban 2012 novemberben vásárolt Banner van. Sajnos párszor nagyon lemerült, de ősz óta rendetlenkedik leginkább; ha egy éjszakát töltöttem, reggel beindult a kocsi, de sokszor nehezebben forgatta, melegen meg épp beugrott.
Most feltettem lassú töltésre 5 napon keresztül. Reggel szépen indult, de kb 80 km után le kellett állítanom, majd újra indítani (az úton minden szokásos fogyasztó ment). Kértem a fickót, maradjon, hátha tolni kell. Pöccre indult. Utána többször kipróbáltam, szépen indult mindig. Adok neki még egy esélyt. :-)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138513 Dátum:
2019 Január 12, 12:42:29 »
A lakóautóban magyar van, de még csak három éve - így nincs hosszútávú tapasztalatom.
Idézetet írta: stonemen - 2019 Január 12, 06:28:34
Valami magyar akksi esetleg?
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138512 Dátum:
2019 Január 12, 10:42:25 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 11, 16:14:03
ezzel a hóvastagsággal vágsz fel???
nem ez volt a gondolatom a kép készítésekor.....tudom nálatok más a helyzet
zengőgumi
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138511 Dátum:
2019 Január 12, 10:40:16 »
Idézetet írta: stonemen - 2019 Január 12, 06:28:34
Valami magyar akksi esetleg?
jász akku
zengőgumi
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138510 Dátum:
2019 Január 12, 09:28:54 »
Idézetet írta: stonemen - 2019 Január 12, 06:28:34
Valami magyar akksi esetleg?
Rocket. Jász. Electric Power.
Mind vehető.
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138509 Dátum:
2019 Január 12, 08:57:06 »
Én 72es ElectricPowert vettem, de még csak kb 3 éve. Jól működik
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138508 Dátum:
2019 Január 12, 06:56:54 »
Idézetet írta: stonemen - 2019 Január 12, 06:28:34
Valami magyar akksi esetleg?
Ha jó(k) ,akár jöhet az is. Tapasztalat???
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138507 Dátum:
2019 Január 12, 06:28:34 »
Valami magyar akksi esetleg?
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138506 Dátum:
2019 Január 11, 16:59:24 »
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 11, 16:20:16
Sziasztok! 12v 70Ah-80Ah-s akksiból(hagyományos starter) ki mit ajánl??? Vélemények ,tapasztalatok előnyben! Köszöntem!
Banner nagyon jó. 8 évet Passatban már leszolgált 72 Ahs 2 éve a bogárban teljesít.
Exide kurva jó.
Forse nagyon bírja a gyűrődést.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138505 Dátum:
2019 Január 11, 16:39:13 »
Bannert szoktam venni a Lesti akkunál.
https://lestiakku.hu/
Eddig még nem purcant ki egy sem 7-8 évnél hamarabb.
Idézetet írta: zsozsy - 2019 Január 11, 16:20:16
Sziasztok! 12v 70Ah-80Ah-s akksiból(hagyományos starter) ki mit ajánl??? Vélemények ,tapasztalatok előnyben! Köszöntem!
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138504 Dátum:
2019 Január 11, 16:20:16 »
Sziasztok! 12v 70Ah-80Ah-s akksiból(hagyományos starter) ki mit ajánl??? Vélemények ,tapasztalatok előnyben! Köszöntem!
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
zsozsy
Hozzászólások: 3618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138503 Dátum:
2019 Január 11, 16:14:03 »
Idézetet írta: gumibogi - 2019 Január 11, 06:50:31
<beszúrt kép törölve>
csak úgy.....
ezzel a hóvastagsággal vágsz fel???
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #138502 Dátum:
2019 Január 11, 06:50:31 »
csak úgy.....
zengőgumi
Oldalak:
1
...
77
78
79
80
81
[
82
]
83
84
85
86
87
...
3545
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...