www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 23:19:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1998 1999 2000 2001 2002 [2003] 2004 2005 2006 2007 2008 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28041252 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #61702 Dátum: 2009 Március 21, 19:57:16 »


 Wink Tössz!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #61701 Dátum: 2009 Március 21, 19:39:40 »

Ma 3-órakor megszületett Bittera Maja a klánom legfiatalabb tagja. Grin

SzíVWből gratulálok!!
Nőjön nagyra, szülei legnagyobb örömére!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61700 Dátum: 2009 Március 21, 18:44:52 »

Ma 3-órakor megszületett Bittera Maja a klánom legfiatalabb tagja. Grin
Egészséget, boldogságot!

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #61699 Dátum: 2009 Március 21, 18:14:55 »

xoyox által régebben linkelt filmet keresem. Ami a hitelrendszerről szólt. Tössz!
Zeitgeist (korszellem)

http://video.google.com/videosearch?hl=hu&q=zeitgeist+magyarul&um=1&ie=UTF-8&ei=yiDFSZ_eF4GQsAar_OS0Cw&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title#
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #61698 Dátum: 2009 Március 21, 18:01:52 »

xoyox által régebben linkelt filmet keresem. Ami a hitelrendszerről szólt. Tössz!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61697 Dátum: 2009 Március 21, 12:53:02 »

Ma 3-órakor megszületett Bittera Maja a klánom legfiatalabb tagja. Grin
Kezfogas
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #61696 Dátum: 2009 Március 21, 10:11:48 »

Ma 3-órakor megszületett Bittera Maja a klánom legfiatalabb tagja. Grin
gratulalok!  Cheesy

új számom van:20 592 5434
Süni
« Hozzászólás #61695 Dátum: 2009 Március 21, 10:06:50 »

Ma 3-órakor megszületett Bittera Maja a klánom legfiatalabb tagja. Grin
Grat ! Grin

És józan vagy ? Cool
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #61694 Dátum: 2009 Március 21, 10:06:02 »

Ma 3-órakor megszületett Bittera Maja a klánom legfiatalabb tagja. Grin
Kezfogas
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61693 Dátum: 2009 Március 21, 10:02:03 »

Ma 3-órakor megszületett Bittera Maja a klánom legfiatalabb tagja. Grin
gratula

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #61692 Dátum: 2009 Március 21, 09:58:51 »

Ma 3-órakor megszületett Bittera Maja a klánom legfiatalabb tagja. Grin

VW 1200.1963.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #61691 Dátum: 2009 Március 21, 08:50:57 »

OT-vizsga vol. 2.


Hábasszákmármeg! Ehez képes meg metálfénnyel meg cigánykrómmal mókszerált neonzöld üléses OT-s pannóniák futkoznak... Tongue
Az egész úgy szar ahogy van. Érteniük kéne hozzá nem baszakodni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Sompi
« Hozzászólás #61690 Dátum: 2009 Március 21, 08:40:32 »

OT-vizsga vol. 2.

Klubos ember visszatért a felnikre, a ...
elképesztő emberek vannak!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61689 Dátum: 2009 Március 21, 07:58:49 »

kb 2 éve ezt pofázom ! 
Grin Grin Grin ja!


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Süni
« Hozzászólás #61688 Dátum: 2009 Március 21, 07:54:42 »

ervenyes muszaki nelkul is at lehet iratni autot Magyarorszagon, csak adasveteli es eredetvizsga kell hozza! Kerdeztem ketkedve, hogy ez vajon biztos-e, meg hogy miert nem irnak at mashol muszaki nelkuli kocsit, hat azt nem tudja, de a 35/2000.-es BM rendeletben egyertelmuen benne van, igy kell eljarniuk. A dolog menete: bemesz, atirataskor nem kapsz uj forgalmit, hanem bejegyzik a regibe a tulajdonosvaltast es hogy nincs ervenyes muszaki az auton, de a szamitogepen mindent a nevedre irnak, minden ok. Aztan mikor az auto levizsgazott, akkor kiadjak az uj forgalmit is, jarhatsz az uj kocsiddal. Ha ezt en is idoben tudom ...

kb 2 éve ezt pofázom ! 
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61687 Dátum: 2009 Március 21, 07:48:35 »

én három éve így írattam át a buszomat.
adalék: minden anyagi vonzatát az átíratáskor kell befizetni, majd jól megőrízni a csekkeket - amikor kapod a forgalmit, akkor kell bemutatni. pluszba csak a hatósági eljárási díjat kell befizetned (idén 450 Ft.). valamint írni kell a jegyzőnek is egy levélkét, hogy mikor kívánod forgalomba helyezni (én 1 évet írtam bele, kaptam is egy halasztó határozatot, majd 3 év után vittem a vizsga papírt. semmi kukacoskodás nem volt, simán kiállították a forgalmit, kaptam a matricákat). szóval tényleg működik Smiley jah, és törzskönyvet se kapsz, amíg nincs vizsga, bár szerintem ez támadható jogilag - hiszen közben akár el is adhatod, ugye Smiley
én a törzskönyvet megkaptam ebben a szituban... Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #61686 Dátum: 2009 Március 21, 07:25:36 »

ervenyes muszaki nelkul is at lehet iratni autot Magyarorszagon, csak adasveteli es eredetvizsga kell hozza!  A dolog menete: bemesz, atirataskor nem kapsz uj forgalmit, hanem bejegyzik a regibe a tulajdonosvaltast es hogy nincs ervenyes muszaki az auton, de a szamitogepen mindent a nevedre irnak, minden ok. Aztan mikor az auto levizsgazott, akkor kiadjak az uj forgalmit is, jarhatsz az uj kocsiddal. Ha ezt en is idoben tudom ...

én három éve így írattam át a buszomat.
adalék: minden anyagi vonzatát az átíratáskor kell befizetni, majd jól megőrízni a csekkeket - amikor kapod a forgalmit, akkor kell bemutatni. pluszba csak a hatósági eljárási díjat kell befizetned (idén 450 Ft.). valamint írni kell a jegyzőnek is egy levélkét, hogy mikor kívánod forgalomba helyezni (én 1 évet írtam bele, kaptam is egy halasztó határozatot, majd 3 év után vittem a vizsga papírt. semmi kukacoskodás nem volt, simán kiállították a forgalmit, kaptam a matricákat). szóval tényleg működik Smiley jah, és törzskönyvet se kapsz, amíg nincs vizsga, bár szerintem ez támadható jogilag - hiszen közben akár el is adhatod, ugye Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61685 Dátum: 2009 Március 21, 03:48:28 »

rengeteg eredetvizsgás nem csinálja meg az eredetiséget műszaki nélkül
De ezt nem is ertem! Mi koze van a kettonek egymashoz? En biztos feljelentenem azokat a kreteneket ...
Itt biztos megcsinaljak az eredetvizsgat, ismerosom nemreg hivott ki egy mobil eredetvizsgalot a darabokra szedett autojahoz, az megvakarta a fejet es az volt a gondja, hogy "hol van a tipustabla?" nah az X eve gondolom eltunt, vagy valamelyik elozo tulajnal van... Mas gond nem volt, az autot utana siman atirattak (mikozben kosarban pihent a haznal).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #61684 Dátum: 2009 Március 21, 03:23:13 »

sot arra is volt idom, hogy kerdesekkel bombazzam a kolleginat, melyek kozul az egyik titeket is erdekel(het): ervenyes muszaki nelkul is at lehet iratni autot Magyarorszagon, csak adasveteli es eredetvizsga kell hozza!
Igen,de mint írtad,szükséges hozzá az eredetvizsga!És rengeteg eredetvizsgás nem csinálja meg az eredetiséget műszaki nélkül.Itt Sopronban is tudok olyan céget,aki műszaki nékül nem csinál eredetiség vizsgát!Annélkül meg nem tudsz továbblépni.Láncreakció. Cheesy
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61683 Dátum: 2009 Március 21, 01:08:09 »

Voltam ma (az ora szerint tegnap, de biztos elromlott ;-)) okmanyirodaban. Faszkopek tomkelege, pedig olyan helyen voltam, ahol ehhez nem voltam hozzaszokva (XI. ker), pedig utobbi 1 evben voltam naluk vagy 10+ alkalommal ugyet intezni, mindig minden flottul, percek alatt ment (ez alol kivetel tavaly karacsonykor volt, mikor 5 percre eladtam az egyik kocsimat typ117-nek, mert csak o intezhetett el valamit, mert o volt bejelentve a keruletbe, engem elzavartak, neki meg 3 perc alatt megcsinaltak a "sajat kocsijan" amit kertunk, aztan unatkoztak tovabb, mert kettonkon kivul senki nem ment karacsony elott 1 nappal okmanyirodaba :-)). Ma nem. Lezartak a sorszamkiado gepet, 3 perces dolog miatt mentem be megint, mondta egy kedves portaszolgalatos/ugyfelszolgalatos neni 1.5 oraval zaras elott, h megy megkerdezi, hogy el tudom-e ma intezni a dolgokat. Bement, visszajott, valasz megvan: meg vannak elottem 2en, nem fogok beleferni. WTF?! Mondom ok, varok, meglatjuk, hatha megis. Bementem ugyfelfogado terbe, osszebaratkoztam egy ismeretlen fiatalemberrel es megegyeztunk, hogy mivel neki van sorszama (es mar masfel oraja var) odamegyunk azzal ketten es elintezzuk egy fust alatt. Vartunk kozosen egy orat. A csaj majdnem agyrakot kapott, hogy miert egy szammal megyunk ketten, es hogy akkor valasszuk ki, hogy melyikunk ugyet intezi el (utanunk mar nem vart senki es volt 35 perc zarasig!), mert egy szam az egy ugy! Jojjek hetfon. Mondom nem jo, hetvegere kell a papir. Akkor nem tud segiteni. Mondom ok, akkor valaszoljon nekem arra, hogy ha egy cetli egy ugy, akkor ha huzok egy cetlit es ket autot akarok atiratni, vagy harom kerdest akarok neki feltenni, akkor huzzak ket vagy harom cetlit? Mondja: dehogy! Azt lehet egy cetlivel. Mondom nagyon jo, akkor ezt a papirt is a Zsolt akarja kikerni, en meg behozom maris a kocsibol a meghatalmazast, mert kint felejtettem ... :-) Nem, o akkor sem csinalja meg! Miert? Csak! Mondom, koszi. Ugyhogy fogtam magam, odamentem egy becsukott ajtohoz, ki van irva, hogy mittomen milyen Gyorgyi, 'elvett forgalmi engedelyek jogi osztalya' vagy valami hasonlo. Bemegyek, mondom mit akarok: Uljon le, maris csinalom! Maganal van minden? Smiley Cheesy Grin Ugyhogy kb 5 perc telt el (ezalatt kitoltottem egy csekket is es befizettem az ugyfelterben levo kispostan) es mar el is inteztem amit akartam, sot arra is volt idom, hogy kerdesekkel bombazzam a kolleginat, melyek kozul az egyik titeket is erdekel(het): ervenyes muszaki nelkul is at lehet iratni autot Magyarorszagon, csak adasveteli es eredetvizsga kell hozza! Kerdeztem ketkedve, hogy ez vajon biztos-e, meg hogy miert nem irnak at mashol muszaki nelkuli kocsit, hat azt nem tudja, de a 35/2000.-es BM rendeletben egyertelmuen benne van, igy kell eljarniuk. A dolog menete: bemesz, atirataskor nem kapsz uj forgalmit, hanem bejegyzik a regibe a tulajdonosvaltast es hogy nincs ervenyes muszaki az auton, de a szamitogepen mindent a nevedre irnak, minden ok. Aztan mikor az auto levizsgazott, akkor kiadjak az uj forgalmit is, jarhatsz az uj kocsiddal. Ha ezt en is idoben tudom ...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 21, 01:11:53 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #61682 Dátum: 2009 Március 21, 00:48:31 »

tulajdonképpen akkor a kocsid vizsgázott, vagy pedig te típus ismeretből? Huh Grin
ezek szerint a kocsi átment, te is, de a klubos csóka megbukott (begyöpösödött kommunista barom). Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 21, 00:53:16 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #61681 Dátum: 2009 Március 21, 00:34:23 »

OT-vizsga vol. 2.

Klubos ember visszatért a felnikre, a MAVAMSZos kolléga elfogadhatónak tartotta, majd javasolta, hogy kérdezzék meg a Szepest. Mondom neki, hétfőn én is egyeztettem a Szepivel, szerinte ok. Azért csak felhívta, felnik rendben. Klubos ember: megjegyzésbe be kell írni a korabeli alufelnit, gumiméretet, jó. (Azért a pontozáskor a kerekekre csak 0 pontot kaptam.)
2. menet. Miért nem 1200-as a motor, ha egyszer az volt benne? Mondom, csak. És nem tudni, hogy eredetileg milyen motorja volt, hizen azt már kint is cserélhették, a németeknél már akkor sem számított a motor. Akkor a kocsi miért nem 1200-as? Mert én homokfújva, típustábla nélkül, ömlesztve vettem az autót, összeraktam a meglévő alkatrészekből, meg vettem is hozzá, a jelenlegi kiépítése (tárcsafék, AT kódú hosszú váltó, 1,6-os ugyanakkor gyártott motor) megfelel az „S” specifikációnak. A felszereltsége (szivargyújtó, zárható kesztyűtartó, kétfokozatú páralefúvó, piperetükör a napellenzőben, kvarcóra, vakításmentes belső tükör, fűthető hátsó szélvédő,működő tolatólámpa, plüss üléskárpit, fejtámlás ülések, stb.) maximálisan megfelel az L kiépítettségnek. Egyébként meg domború szélvédős, műanyag műszerfalas, gólyalábas, mint a Golf. Tehát az autó egy 1303 LS., nem pedig 1200 de luxe. Akkor biztos 1303-as 1200-as motorral volt szerelve. Mondom neki, hogy létezett 1303 A modell, az volt 1200-as motorral szerelve, de nem mellesleg fekete lökösök és egyszerü kárpitozás jellemezte, L-paket nem volt rendelhető, tehát egyfajta spar modell volt, az enyém pedig nem az. (Tényleg nem, a legtöbb cuccot vele kaptam, valószínűleg eredetiek voltak.) Az sem valószínű, hogy 73-ban Jürgen rendelt egy spar 1303 A-t, de külön rendelt a kopasz autóba schiebedach-t. Hát nem voltam eléggé meggyőző. Annyira nem, hogy klubbos emberben gyanú ébredt, miszerint ez egy 1200-as bogár, amit én átalakítottam 1303-má. Mondom, nézné már meg az alvázszámot, 134 (03-as 74-es modellév). Jó, akkor az biztos át van hegesztve. Ülés ki, alagút dekli ki, vizsgálat. Eredmény: nincs áthegesztve. De a taposók cseréje látszik, és a hátsó háromszög alakú negyedek(a taposók végei) is cseréltek, látszik, hogy oda vannak hegesztve a központi gerendához, itt valami csalafintaság van. Kérdem, látott-e már bogár felújítást, mert ha nem, akkor a laptopon ott vannak képek az alvázról, hogy milyen is az felújítva, kilakatolva, abból kiderül, mit is szokás ilyenkor cserélni, ill. meghagyni. (Gyakorlatilag a központi gerendát, a hátsó váltótartó villát a torzió házával és a rahmenkopfot.) Amúgy az 1200-as elől is torziós, ez meg Macphersonos, gólyalábas, hátul meg dupla lengőkaros (száraz féltengelyes), tehát tök más. Az új gyanú: nem az alvázszám van áthegesztve, hanem maga az alváz van 3 darabból összehegesztve. Ezt már a MAVAMSZ-os kolléga sem viselte el, lehívta klubbos embert az aknába, mutatta, hogy az alváz, a futóművek felfüggesztési pontjai mind full gyáriak, nem nagyon lehet olyat csinálni, amit mond, más a tengelytáv is stb. Újabb telefon a Szepesnek ezzel kapcsolatban, mondta, hogy hülyeség, az úgy gyári, ahogy van.
Ezután a klubbos megtört. Kikötötte, hogy az alváz „kereszttartóinak” hegesztése is legyen a megjegyzésben leírva, de ezután már tette a dolgát és nekiálltak az autót pontozni. Még az önsúly-összsúlynál volt egy kis totó, a motorszám és űrtartalom is be lettek írva , várni kellett még az adminisztrációra egy kicst, aztán egyszer csak kész lett.
Összeségében nem voltak rosszindulatúak, sőt a MAVAMSZ-osok kifejezetten inkább segíteni igyekeztek, csak a helyi erő kekeckedett egy kissé, mintegy demonstratíve. Hát, ötévente egyszer talán el lehet viselni...A következő héten még a KPM-vizsga és az okmányiroda volt hátra. De ez nem volt annyira izgalmas. Ha érdekel valakit, akkor talán holnap még mesélek tovább.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61680 Dátum: 2009 Március 20, 23:25:31 »

Akkor, ahogy ígértem, élménybeszámoló az OT-ről, több részben, egyenlőre ennyi van meg:

megérte?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Sompi
« Hozzászólás #61679 Dátum: 2009 Március 20, 23:09:38 »

Akkor, ahogy ígértem, élménybeszámoló az OT-ről, több részben, egyenlőre ennyi van meg:

OT-vizsga opus 1

...
nem semmi....   várom a folytatást!!  Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61678 Dátum: 2009 Március 20, 23:08:16 »

folytatást!!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #61677 Dátum: 2009 Március 20, 20:41:02 »

Akkor, ahogy ígértem, élménybeszámoló az OT-ről, több részben, egyenlőre ennyi van meg:

OT-vizsga opus 1

Szóval, úgy érzed, hogy kész az autó, már nem sokat tudsz hozzátenni, ideje benevezni az OT-re. Megveszed a Retro2 és a Veterán újságokat, ott megvannak a vizsgaidőpontok, a helyszínek. (Boldizsár u., Eger, Veszprém, Sopron, Pécs, Szeged, stb), és telefonszámaik. Végighívod a számodra megközelíthetőket, megmondják, mikorra van helyük (elég sokára, 1-2 hónappal előbbre), bejelentkezel (név, autó). Egy napon max 12 járművet vizsgáztatnak.
Az én autóm vagy 10 éve ki volt vonva a forgalomból, de volt rendszáma. Az adásvételire úgy került a dátum, hogy a vizsga 15 napon belül legyen, így kérhettem rá a helyi okmányirodában 3 ezerért 3 napos ideiglenes forgalmi engedélyt (útvonalengedélyt), amivel el tudtam vinni a saját lábán futóműveshez, majd másnap az OT-re Veszprémbe. Így nem kell eredetiségvizsgálat sem, mert az OT után KPM, aztán okmányirodai ügyintézés jön, és az OT kiváltja az eredetiségvizsgálatot.
Veszprémbe nem sikerült korán leérnem, úgy 9 körül már javában folyt a vizsga. Az irodában adtak egy papírt, hogy azt töltsem ki, utána lehet csengetni a kasszánál. Számomra eddig volt problémamentes a dolog.. Ugyanis a kocsi részletes adatainak kitöltésekor megkérdeztem, hogy arra gondolnak-e ami  a forgalmiban van, vagy a valóságosra? Mondták, hogy annak ugyanannak kéne lenni. Hát, mondom, van egy zöld meg egy szürke forgalmim, de mindegyikben más adatok vannak, és egyik sem a helyes adatokat tartalmazza. Jó, írjam be a helyeset. OK, kicsengettem a 26 ropit, kaptam egy sorszámot, a 10-est, még vagy 6-7 autó van előttem.
Elmentem várost nézni, meg kajálni, mire 13 óra körül visszaértem, már alig volt ott kocsi, mondták, menjek, én jövök.
A minősítő bizottság 4 tagú volt, ketten a MAVAMSZ-tól, egy-egy ember az Autóklubtól ill. a Nemzeti Közlekedési hatóságtól delegálva. Az Autóklubos volt ugye a házigazda, ő irányította a dolgokat. Már a bejáratnál közölte, hogy a kerekekkel gond lesz, nem fog megfelelni velük az autó a vizsgán.
Na, akkor pár szót az autóról: VW 1303 LS 1974-es modell (1973 őszi gyártású), schiebedach-al, EMPI 8 spoke felnikkel, 195/65x15 Fulda gumikkal. Színe silbermetallic (L 96D) A forgalomból kivonva legalább 1997 óta.  Legutolsó motorja D-s 1200, átépítési engedéllyel 1973 őszi AS-es 1600-ast építettem bele. Eredetileg zöld volt, amikor 1976.08.22-én először forgalomba helyezték Magyarországon. Én a 8. tulajdonosa vagyok. „Kosárban” vettem, félig-meddig kilakatolva, hiányosan, 2007 októberében, azóta épül. Két forgalmija volt, egy szürke és egy zöld. A szürke szerint az autó VW limousine, a zöld szerint VW 1200 de lux. Az alvázszáma 134-gyel kezdődik, tehát 74-es modellévű 03-as, csak pongyolán lettek megírva. A gyártási év a zöldben 1976 (akkor jött be Mo.-ra, a gyártását pedig 75-ben abbahagyták!!), egyéb adatokat is VW1200-assal azonosan írtak bele.
Mondtam az autóklubos embernek, hogy szeretném, ha a kocsi adatai ezúttal helyesen lennének beírva, innentől kezdve minden nagyon nyögvenyelősen ment. Megmagyaráztam, hogy az EMPI korabeli tuningcég, a felnije elfogadott a bogárnál. Szerinte nem fogadható el. Arra hivatkoztam, hogy pár napja felhívtam ezügyben a MAVAMSZ-ot és neki az enyémmel azonos volt az álláspontjuk. Dokumentációt laptopon mellékeltem. Nem nagyon nézték meg. Klubos ember szerint, ha a veteránon meg is felel, a KPM-vizsgán úgyis megbukik, mert kilóg a kerék a sárvédő alól. Javasoltam, hogy a jelenlegi vizsgával törődjön, a KPM-et meg bízza rám.
Nos, ezek után nem csoda, hogy közel 3 órán át tartott a vizsga. (folyt. köv.)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 20, 20:47:36 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #61676 Dátum: 2009 Március 20, 19:59:31 »

csak kicsit le van ültetve hátul is,ezért gondoltam magassabb szélessebb gumit

Kb. két centivel lenne magasabb a gumi oldalfala az általad említett 205/60-al a mostanihoz képest...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 20, 20:02:55 írta tazoli »
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #61675 Dátum: 2009 Március 20, 19:27:03 »

Há hogy ülne ezzel? Nem annyira peres....
<beszúrt kép törölve>
csak kicsit le van ültetve hátul is,ezért gondoltam magassabb szélessebb gumit
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #61674 Dátum: 2009 Március 20, 19:06:46 »

helloka
hogy mutatna 205/60-as gumi,7coll széles telefon felnin?
ezt gondoltam ki rá,mert igen ül a 185/55-el

Há hogy ülne ezzel? Nem annyira peres....
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 20, 19:08:17 írta tazoli »
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #61673 Dátum: 2009 Március 20, 18:52:06 »

helloka
hogy mutatna 205/60-as gumi,7coll széles telefon felnin?
ezt gondoltam ki rá,mert igen ül a 185/55-el
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61672 Dátum: 2009 Március 20, 18:33:02 »

Tetszik, hogy kalapban terepeznek  Smiley


komoly mikor kiesik a lámpa üvege....végén
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #61671 Dátum: 2009 Március 20, 17:50:17 »

KDF Józsival mi van? Meglátogatta vagy felhívta már valamelyik "barátja"?

igen.
bár nem hatalmazott fel, de annyit mondhatok: túl van a műtéten, lábadozik és várja a rajzást.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #61670 Dátum: 2009 Március 20, 16:23:17 »

Tetszik, hogy kalapban terepeznek  Smiley

sved televizio archivumabol, 1949-es perec bemutato
http://svtplay.se/v/1370277/oppet_arkiv/volkswagen_demonstration_1949
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #61669 Dátum: 2009 Március 20, 16:10:47 »

sved televizio archivumabol, 1949-es perec bemutato
http://svtplay.se/v/1370277/oppet_arkiv/volkswagen_demonstration_1949
Ehh, telepráró bogár Grin Szetinem ilyen helyeken egy mai suv el se menne..

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #61668 Dátum: 2009 Március 20, 14:47:08 »

sved televizio archivumabol, 1949-es perec bemutato
http://svtplay.se/v/1370277/oppet_arkiv/volkswagen_demonstration_1949
xoyox
« Hozzászólás #61667 Dátum: 2009 Március 20, 14:12:25 »

ma talaltam:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61666 Dátum: 2009 Március 20, 12:35:02 »

KDF Józsival mi van? Meglátogatta vagy felhívta már valamelyik "barátja"?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61665 Dátum: 2009 Március 20, 08:50:53 »

jópofa "lökös" Shocked... volt ilyen gyárilag??
persze . és gyárilag szembe mentek a forgalolman a versenyeken  Cheesy


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #61664 Dátum: 2009 Március 20, 08:47:39 »

jópofa "lökös" Shocked... volt ilyen gyárilag??

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61663 Dátum: 2009 Március 20, 08:25:26 »

azért érdekes h az ilyen elfelejtett elveszett országok is mit tudnak villantani néha


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Oldalak: 1 ... 1998 1999 2000 2001 2002 [2003] 2004 2005 2006 2007 2008 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.556 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.