www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 15:58:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29313871 alkalommal)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #132027 Dátum: 2015 Január 08, 13:28:18 »



A mindig kiváló Truck Yeah blog csodálkozott rá az idei Dakar-rali egyik legérdekesebb autójára, egy Bogár kasznis buggy-ra. Az extrém magas hasmagasságban, hátsó hajtásban és nagy kerekekben értelmezhető műfajt képviselő VW-be egy 250 lóerős V6-ost szereltek, az autó tömege 1350 kilogramm. A belga Stephane Herard versenyez vele, négy szakasz után a harmincadik helyen áll. (Truck Yeah)
(http://totalcar.hu/magazin/hidegindito/2015/01/08/bogarral_a_vilag_legkemenyebb_ralijan_siman/)

http://truckyeah.jalopnik.com/this-completely-awesome-vw-buggie-is-racing-in-the-2015-1678033674/+pgeorge

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #132026 Dátum: 2015 Január 08, 13:25:38 »

egy ismerősöm ereklyéje...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #132025 Dátum: 2015 Január 08, 12:57:19 »

sőt! ...megcsináltam. nem motor, hanem bringa belső, és likas a hűtő, úgyhogy leht újat venni, hogy baxxamegazarügyvedtrohadtszemétjóédes... Cheesy
Gumibá köszi a segítséget!!  Kiss
Cry Cry Cry

szivesen Tongue

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #132024 Dátum: 2015 Január 08, 12:44:20 »

Megálmodtam!! Motor belső, +2 bilincs. Smiley


sőt! ...megcsináltam. nem motor, hanem bringa belső, és likas a hűtő, úgyhogy leht újat venni, hogy baxxamegazarügyvedtrohadtszemétjóédes... Cheesy

Gumibá köszi a segítséget!!  Kiss


Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #132023 Dátum: 2015 Január 08, 07:50:37 »

utána kérdezek a telepen a vw-s cimborámnál hogy mizu van ezzel

Megálmodtam!! Motor belső, +2 bilincs. Smiley
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132022 Dátum: 2015 Január 08, 07:40:24 »

Vagy 6éve vonattam ki ideiglenesen a dokát,azóta semmilyen papír nem jött róla.
Ha akkor még az a jogszabály volt életben, hogy az ideiglenes kivonás időtartama nincs korlátozva, akkor minden ok. Jó volna megtekinteni az akkori iratanyagot, hogy mi szerepel benne. Én 2009 őszén vettem meg azt a buszt, amit az átírás elmulasztása miatt hivatalból vontak ki 2 hónapra a forgalomból. Én ezt használtam ki, hogy ilyen esetben nem időponthoz van kötve az újbóli forgalomba helyezés, hanem a tulajdonos kérésére történhet meg, amit persze, hogy nem akartam. Tulajdonképpen nagyon jót tettek velem, mert ugyan évekig birtokoltam a járművet, de se kötelező biztosítást, se adót nem kellett fizetnem. Sőt még eredetvizsga se kellett, "csak" az átírási, pontosabban tulajdonszerzési illetéket kellett befizetnem (majd 48.000 Ft  Tongue) és leadni a forgalmit, meg a két rendszámot.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #132021 Dátum: 2015 Január 08, 07:10:12 »

off de autós-szerelős kérdés:

...ilyen intercooler basz tesztelésére, van valami bevált módszer?
Ha csak "esztétikailag" sérült, megy vissza a helyére mint a szél... Smiley

<beszúrt kép törölve>
kompresszor , egy lavór víz aztán figyeld a buborékokat.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #132020 Dátum: 2015 Január 08, 06:48:13 »

na igen ez érdekelne pl, hogy milyen nyomással (mi az üzemi nyomás), stb... otthon eszközt készíteni hozzá lenne kedvem, de időm nincs rá, Sad

ápdét: gugli a barátom. ha minden igaz a turbónyomás gyárilag 1 bar alatt van, tehát egyik vége lezár, másik valahogy lezár, + valami szelep és megnyom....  egyszerűen hangzik....  Tongue
utána kérdezek a telepen a vw-s cimborámnál hogy mizu van ezzel

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #132019 Dátum: 2015 Január 08, 00:08:03 »

Nyomáspróba. Felfújod, (mondjuk 1 bar) ha fél percig tartja, akkor nem jó.

na igen ez érdekelne pl, hogy milyen nyomással (mi az üzemi nyomás), stb... otthon eszközt készíteni hozzá lenne kedvem, de időm nincs rá, Sad

ápdét: gugli a barátom. ha minden igaz a turbónyomás gyárilag 1 bar alatt van, tehát egyik vége lezár, másik valahogy lezár, + valami szelep és megnyom....  egyszerűen hangzik....  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 08, 00:24:12 írta Sompi »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #132018 Dátum: 2015 Január 07, 23:29:07 »

off de autós-szerelős kérdés:

...ilyen intercooler basz tesztelésére, van valami bevált módszer?
Ha csak "esztétikailag" sérült, megy vissza a helyére mint a szél... Smiley

<beszúrt kép törölve>
Nyomáspróba. Felfújod, (mondjuk 1 bar) ha fél percig tartja, akkor nem jó.

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #132017 Dátum: 2015 Január 07, 22:50:07 »

off de autós-szerelős kérdés:

...ilyen intercooler basz tesztelésére, van valami bevált módszer?
Ha csak "esztétikailag" sérült, megy vissza a helyére mint a szél... Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 23:02:54 írta Sompi »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #132016 Dátum: 2015 Január 07, 21:32:21 »

Érdekes, sőt, elgondolkodtató:http://index.hu/index2/#bloghu/kiszamolo/2015/01/07/ennyi_adot_fizetsz_2015-ben

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #132015 Dátum: 2015 Január 07, 20:52:13 »

sztem azóta változott ez megváltozott
mostmár mindig csak időkorlátig lehet kivonatni
úgyhogy szerencséd van

Nem tudom mikortól jött be a 6 hónapos korlát, de 2006-ban már biztosan így volt. Szóval sokkal inkább csak elkeveredett valami papír.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #132014 Dátum: 2015 Január 07, 20:45:05 »

Vagy 6éve vonattam ki ideiglenesen a dokát,azóta semmilyen papír nem jött róla.
sztem azóta ez megváltozott
mostmár mindig csak időkorlátig lehet kivonatni
úgyhogy szerencséd van
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 20:54:58 írta szilati »
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #132013 Dátum: 2015 Január 07, 20:27:02 »

Egész jó kis összefoglalás a mocitetőkről csak a felbontás Kaki...

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
RNIE
« Hozzászólás #132012 Dátum: 2015 Január 07, 20:18:48 »

Ha te kéred időszakonként a forgalomból kivonást, az alkalmanként max. 6 hónap lehet, utána AUTÓMATIKUSAN (!)
Vagy 6éve vonattam ki ideiglenesen a dokát,azóta semmilyen papír nem jött róla.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132011 Dátum: 2015 Január 07, 19:56:20 »

A buszomra kéne mabisz díjat fizetni?

8 éve se biztosítása, se műszakija, általában ki van vonva a forgalomból (néha elfelejtem).
A biztosítása nem díjnemfizetés miatt szűnt meg.

Nem félek attól, hogy ez hirtelen probléma lesz az életemben, de adott esetben kurvára nincs kedvem sokszázezres díjakat fizetni a semmiért.
Csak a forgalomban lévő napokra kell fedezetlenségi díjat fizetni, a forgalomból kivont időszakra nem. Ha te kéred időszakonként a forgalomból kivonást, az alkalmanként max. 6 hónap lehet, utána AUTÓMATIKUSAN (!) visszahelyeződik forgalomba függetlenül attól, hogy te bármit tettél-e vagy sem. Szembe szomszédom fizetett pár éve kb. 30.000 Ft-ot, mert letelt ugyan a 6 havi általa kért kivonás, de úgy gondolta, hogy elegendő lesz a következő héten újra kivonatni 6 hónapig a teherautóit, meg a pótokat.  Azóta megtanulta.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #132010 Dátum: 2015 Január 07, 19:51:35 »

A buszomra kéne mabisz díjat fizetni?

8 éve se biztosítása, se műszakija, általában ki van vonva a forgalomból (néha elfelejtődik).
A biztosítása nem díjnemfizetés miatt szűnt meg.

Nem félek attól, hogy ez hirtelen probléma lesz az életemben, de adott esetben kurvára nincs kedvem sokszázezres díjakat fizetni a semmiért.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 19:53:13 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132009 Dátum: 2015 Január 07, 19:36:59 »

Nekem is lejártak már a bogaraim műszaki vizsgái,de ettől még mind forgalomban vannak,be van fizetve a biztosításuk,úgy ahogy typ117 mondja.Azért mert lejárt a műszaki,még simán forgalomban lehet egy autó.A kettőnek semmi köze egymáshoz.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #132008 Dátum: 2015 Január 07, 19:27:27 »

Műszaki nélkül nem lehet forgalomban,elvileg sem.Főleg úgy nem.
Nekem is lejártak már a bogaraim műszaki vizsgái,de ettől még mind forgalomban vannak,be van fizetve a biztosításuk,úgy ahogy typ117 mondja.Azért mert lejárt a műszaki,még simán forgalomban lehet egy autó.A kettőnek semmi köze egymáshoz.
RNIE
« Hozzászólás #132007 Dátum: 2015 Január 07, 19:07:30 »

a "nem műszakis" szerintem nem egyenlő a forgalomból kivonttal (vagy kitiltottal). ha lejár a műszaki attól még kell biztosítás ha elvileg forgalomban van
Műszaki nélkül nem lehet forgalomban,elvileg sem.Főleg úgy nem.
1303LS
« Hozzászólás #132006 Dátum: 2015 Január 07, 18:45:53 »

Zulassungsschein,Typenscheine =forgalmi engedély

Fahrzeugbrief=törzskönyv

De lehet,hogy rosszul tudom.
Jól tudod.
Az utóbbi az a cca. a4-es papír.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #132005 Dátum: 2015 Január 07, 18:41:49 »

Meglehet, sajna tényleg nem vágom ezt a témát, csak az emlékeimben ez jött elő.
Kész van,szuper,gratula!

Kép nincs esetleg?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132004 Dátum: 2015 Január 07, 18:37:59 »

A Zulassungsschein az biztosan forgalmi.

Akkor a Typenscheine a törzskönyv.
Meglehet, sajna tényleg nem vágom ezt a témát, csak az emlékeimben ez jött elő.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #132003 Dátum: 2015 Január 07, 18:36:21 »

Szerintem fordítva
A Zulassungsschein az biztosan forgalmi.Valószínű a Fahrzeugbrief is.

Akkor a Typenscheine a törzskönyv.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 18:42:42 írta Narancs »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132002 Dátum: 2015 Január 07, 18:31:50 »

Zulassungsschein,Typenscheine =forgalmi engedély

Fahrzeugbrief=törzskönyv

De lehet,hogy rosszul tudom.
Szerintem fordítva

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #132001 Dátum: 2015 Január 07, 18:15:43 »

kint nem az maga a forgalmi?
Zulassungsschein,Typenscheine =forgalmi engedély

Fahrzeugbrief=törzskönyv

De lehet,hogy rosszul tudom.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #132000 Dátum: 2015 Január 07, 17:38:48 »

Nekem is van egy kinti 130-am, aminek csak a régi típusú Brief-je van meg.
3 hete voltam az NKH-nál autót forgalomba helyeztetni, és ott megmutattam a vizsgabiztosnak.
Azt mondta, hogy ezzel forgalomba tudja itthon is helyezni egyedi eljárás alapján.
 
köszi, király! 

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #131999 Dátum: 2015 Január 07, 17:37:02 »

szerintem nem
de az okosabbak jobban tudják.

Nekem is van egy kinti 130-am, aminek csak a régi típusú Brief-je van meg.
3 hete voltam az NKH-nál autót forgalomba helyeztetni, és ott megmutattam a vizsgabiztosnak.
Azt mondta, hogy ezzel forgalomba tudja itthon is helyezni egyedi eljárás alapján.
 
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #131998 Dátum: 2015 Január 07, 17:14:46 »

kint nem az maga a forgalmi?
szerintem nem
de az okosabbak jobban tudják.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #131997 Dátum: 2015 Január 07, 17:14:06 »

azaz. Smiley
kint nem az maga a forgalmi?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #131996 Dátum: 2015 Január 07, 17:11:29 »

fahrzeugbrief?
azaz. Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #131995 Dátum: 2015 Január 07, 16:35:37 »

nekem ki van vonatva a Karmann (szerintem véglegesen), nincs se forgalmi, se rendszám, de megvan az a gyártástól utolsó tulajig szóló "levél". Most nem jut eszembe a neve.

fahrzeugbrief?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #131994 Dátum: 2015 Január 07, 16:28:14 »

Kintit ki kell vonatni kint, legtöbb helyen ezt szeretik.
Persze ez nem gond, csak legyen meg a forgalmi eredetiben.
nekem ki van vonatva a Karmann (szerintem véglegesen), nincs se forgalmi, se rendszám, de megvan az a gyártástól utolsó tulajig szóló "levél". Most nem jut eszembe a neve.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 16:30:00 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #131993 Dátum: 2015 Január 07, 16:12:25 »


Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #131992 Dátum: 2015 Január 07, 15:41:15 »

nem tudja valaki hogy freemailéknak hova kéne írni hogy .............censored.......... egy hete nem tudom elolvasni a leveleimet .....
nekem semmi gondom nincs, nem is volt afríméllel
most egy ilyen ablakot kaptam :

Kommunikációs hiba a [freemail]-en

Kedves Felhasználónk! Az utóbbi hetekben problémákat tapasztalhattál a fiókoddal. A hibajelenségek mögött a [freemail]-en jelenleg zajló fejlesztések állnak, melyeket annak érdekében végzünk, hogy a jövőben egy modern, zökkenőmentesen működő szolgáltatást nyújthassunk Neked. Reméljük mostanra már azt látod, hogy ismét hibamentesen tudod használni a levelezésedet, azonban egyes fiókokon jelenleg is dolgozunk, ezekben rövid ideig még találkozhattok hibaüzenettel. A felmerült kellemetlenségekért elnézést kérünk. Megértésedet és türelmedet köszönjük! Üdvözlettel, a [freemail] csapata

de fennakadás nélkül átléptem rajt☺
1303LS
« Hozzászólás #131991 Dátum: 2015 Január 07, 14:40:23 »

Pontosabban "nem ezt szeretik", hanem kivonás nélkül másik országban nem lehet nyilvántartásba vetetni az autót.
Egy autó egyszerre csak egyetlen országban rendelkezhet érvényes forgalmi engedéllyel és rendszámmal, ezért vonják ki a származási országban a forgalomból.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #131990 Dátum: 2015 Január 07, 14:27:57 »

Kintit ki kell vonatni kint, legtöbb helyen ezt szeretik.
Persze ez nem gond, csak legyen meg a forgalmi eredetiben.

Pontosabban "nem ezt szeretik", hanem kivonás nélkül másik országban nem lehet nyilvántartásba vetetni az autót.
Egy autó egyszerre csak egyetlen országban rendelkezhet érvényes forgalmi engedéllyel és rendszámmal, ezért vonják ki a származási országban a forgalomból.
1303LS
« Hozzászólás #131989 Dátum: 2015 Január 07, 14:15:33 »

Köszi, ez nekem megnyugtató akkor
Kintit ki kell vonatni kint, legtöbb helyen ezt szeretik.
Persze ez nem gond, csak legyen meg a forgalmi eredetiben.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #131988 Dátum: 2015 Január 07, 14:07:43 »

SEGÍTEK mert itt van zavar:D
Ha kinti kocsi nincs fedezetlenégi dij
-ha 1-2-3 éves adásvételi van
-ha kint forgalolomba van
-ha nincs kint forgalomba

Köszi, ez nekem megnyugtató akkor

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.