www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:27:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3082 3083 3084 3085 3086 [3087] 3088 3089 3090 3091 3092 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27889141 alkalommal)
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #18341 Dátum: 2006 December 11, 10:27:42 »

10.000,- Ft az éves tagdíj és ebben van benne az MBK által "támogatott" találkozók belépő díja és a VW Depo előfizetése is...
Más díj úgy tudom nincs ezzel kapcsolatban és tudtommal még vígan be lehet lépni...  Grin (bár erről, mint tudjuk, megoszlanak a vélemények... )  Wink
köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18340 Dátum: 2006 December 11, 10:11:22 »

Nagyon ügyeltem a tisztaságra, hogy ne menjen a csapágyak alá semmi por, homok. Sokszor kezet mostam, stb.
A hajtórudakat egyenként grammoltam, ráírtam az eredményt, így az egy g-os eltéréseket is kompenzálni tudom a dugattyúkkal. Szerencsére nem kellett levenni semmiből, a legnagyobb differencia 1 g volt itt is és a dugóknál is.
beleszámoltad a felvitt tinta súlyát is?  Grin

nem baszogatás, de nem tudtam kihagyni, bocs Smiley amúgy félelmetes amit csinálsz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #18339 Dátum: 2006 December 11, 10:09:22 »

szisztok

tudom volt m ár ezerszer szó róla, mégis megkérdem :
- bogárklubb tagságnak mennyi az éves díja?, mennyi a belépés díja?
egyáltalán még be tudok lépni vagy már késő? mert a traburgosok tagdíja kezd huzos lenni...

10.000,- Ft az éves tagdíj és ebben van benne az MBK által "támogatott" találkozók belépő díja és a VW Depo előfizetése is...
Más díj úgy tudom nincs ezzel kapcsolatban és tudtommal még vígan be lehet lépni...  Grin (bár erről, mint tudjuk, megoszlanak a vélemények... )  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #18338 Dátum: 2006 December 11, 10:05:09 »

szisztok

tudom volt m ár ezerszer szó róla, mégis megkérdem :
- bogárklubb tagságnak mennyi az éves díja?, mennyi a belépés díja?
egyáltalán még be tudok lépni vagy már késő? mert a traburgosok tagdíja kezd huzos lenni...

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #18337 Dátum: 2006 December 11, 09:15:43 »

El is felejtettem mondani:
körforgalomban tolató suzukis!!
ezt übereljétek.


 Evil
Körforgalomban tolató, helyi járatos autóbusz Szolnokon, ami összetöri a mögötte levő autót (szüleim).
Na?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18336 Dátum: 2006 December 11, 08:32:05 »

SZMB?  Evil

Át kéne tenni, de nem tudom egyszerűen.  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #18335 Dátum: 2006 December 11, 08:31:02 »

A bklokk tömítő felület ellenőrizve van pontosság szempontjából, itt már csak a zsírtalanítás volt.

A kis kozmetikai dolog (betűk lecsiszolása) csak örömködés, de szerintem nagyon jól néz ki. A hengerfuratnál a festék leszedése már nem kozmetika, itt tömítő felület van, nem lehet rajta festék.
Te tényleg beteg vagy. Elmeséltem Anikónak az üzemanyagos története. Azt mondta azt nem hiszi el, hogy ilyenre képes vagy!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18334 Dátum: 2006 December 11, 08:30:45 »

Mivel a typ3-asban az olajhűtőn van az olajnyomás gomba, ide a furatba egy másik olajhőfok érzékelő került. Hát persze ez is polírozva van. Nem szarral gurítunk!  Grin

Az olajteknőben is lesz egy mérő, valamint itt fent is. Vagy két műszer lesz, de inkább egy választókapcsoló, hogy honnan vegye a jelet a meglévő műszer.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18333 Dátum: 2006 December 11, 08:28:34 »

A bklokk tömítő felület ellenőrizve van pontosság szempontjából, itt már csak a zsírtalanítás volt.

A kis kozmetikai dolog (betűk lecsiszolása) csak örömködés, de szerintem nagyon jól néz ki. A hengerfuratnál a festék leszedése már nem kozmetika, itt tömítő felület van, nem lehet rajta festék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #18332 Dátum: 2006 December 11, 08:27:08 »

Nagyon ügyeltem a tisztaságra, hogy ne menjen a csapágyak alá semmi por, homok. Sokszor kezet mostam, stb.
A hajtórudakat egyenként grammoltam, ráírtam az eredményt, így az egy g-os eltéréseket is kompenzálni tudom a dugattyúkkal. Szerencsére nem kellett levenni semmiből, a legnagyobb differencia 1 g volt itt is és a dugóknál is.
SZMB?  Evil
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18331 Dátum: 2006 December 11, 08:26:13 »

Nagyon ügyeltem a tisztaságra, hogy ne menjen a csapágyak alá semmi por, homok. Sokszor kezet mostam, stb.
A hajtórudakat egyenként grammoltam, ráírtam az eredményt, így az egy g-os eltéréseket is kompenzálni tudom a dugattyúkkal. Szerencsére nem kellett levenni semmiből, a legnagyobb differencia 1 g volt itt is és a dugóknál is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18330 Dátum: 2006 December 11, 08:22:17 »

akkor nyárra kell egy palack folyékony nitrogén hűteni  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18329 Dátum: 2006 December 11, 08:12:57 »

folyamtosan készülök!!
jövöhéten hozzom a cuccom gépmühelyböl!!

Én tegnap mentem a próbakört az elektromos AC-vel. Nem tudom, hogy a hideg miatt, vagy az AC miatt, de soha nem ment még ilyen jól az autóm. Ki is vittem a kézi GPS-t, mert nem hittem a km órának. Harmadikban 120 lazán, negyedikben 160...és ezt folyamatosan gyorsulva, ha kínoztam volna tovább lett volna még több is.
Arra gondoltam, hogy vagy mégsem volt elég a tápnyomása a mechanikus AC-nek fordulaton, vagy pedig fent nyáron túldúsult és most ez a hideg (13 fok volt) meghozta gyümölcsét, nem dúsul annyira túl. Mondjuk korábban is mentem ilyen hidegben, de nem vettem észre, hogy így tol a gép. Úgyhogy inkább az ac.

Viszont van vele egy problémám, a kasztnihoz van rögzítve és kurva hangos. Kívül nem is annyira, de bent az utastérben 60-70 km/h-ig tisztán hallható. Valami gumi felfüggesztésre kell raknom, az tisztán látszik.


Ami pedig az én 1915-ös blokkomat illeti, összeraktam a főtengelyt, nagyon megtisztítottam a blokkfeleket, a tömítő felületeket zsírtalanítottam, az összes olajjáratot átmostam, kikompresszoroztam, beillesztettem az új szelepemelő tőkéket, kellett egy kis finom polírpapírozás (oxidáció!), most úgy cuppan bele, ahogy kell.
A korábban vékonyan festett mattfeketét bizonyos helyekről lepolíroztam, pl. az olajpumpa furatáról, stb.

Nagyon aprólékosan rakom össze, ennek tökéletesnek kell lenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18328 Dátum: 2006 December 10, 22:58:46 »

A kék bogarunkban a teljesítményhez 2 KW van írva. Az akkor jó?  Grin
rollermotorral szerelve? ilyenkor tuti kijavítják a pénzeden, eddig nem volt fontos

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #18327 Dátum: 2006 December 10, 22:51:16 »

azt hiszem jól járok :-)))

köszi feri 

A kék bogarunkban a teljesítményhez 2 KW van írva. Az akkor jó?  Grin

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető czibul
Hozzászólások: 122

« Hozzászólás #18326 Dátum: 2006 December 10, 21:08:49 »

Így van, tényleg ne legyen igazam.
Nézesd meg valaki hozzáértővel, monjduk aki csinálta a motort azzal, hátha még valami szavatossági dolgot is ki lehet csikarni tőle.
Bár a körülmények nem ismertek.
Nem hiszem hogy ugrálhatok a garanciájáért,de majd csak lesz valami.
1303LS
« Hozzászólás #18325 Dátum: 2006 December 10, 21:02:05 »


Így van, tényleg ne legyen igazam.
Nézesd meg valaki hozzáértővel, monjduk aki csinálta a motort azzal, hátha még valami szavatossági dolgot is ki lehet csikarni tőle.
Bár a körülmények nem ismertek.
1303LS
« Hozzászólás #18324 Dátum: 2006 December 10, 20:43:07 »

A gyujtást próbáltam utánnaállitani,de nem sokkal lett jobb.A motor jól lett összerakva.Az elején még jól ment.
Szóval ha kuplung , minden jó akkor könnyen lehet hogy a kispénzes gyűrűid adták meg magukat.
Pár éve volt állítólag  brazil szettekhez adott gyűrűkkel is egy sorozat ami szépen 5-10000km alatt kilágyult, nem elkopott hanem kilágyult.
Új minőségi gyűrűvel összerakva vígan szalad.
Nem elkeseríteni akarlak de ez nyáron bejáratós motorral, esetleg rosszul hiányosan összerakott légterelő lemezkékkel a motor körül sanszos hogy összejöjjön. A bogár motor olcsón könnyen javítható, meg minden, de gyári szintű futásteljesítményt csak preciz és jó minőségű alkatrészekkel lehet reprodukálni.Sőt több buktatója is van mint mondjuk egy soros 4-esnek lehet.
Nem elérhető czibul
Hozzászólások: 122

« Hozzászólás #18323 Dátum: 2006 December 10, 20:35:19 »

ezt így látatlanba nehéz megmondani, lehet szar a gyújtásod és azért nincs ereje...vagy "józsi" a sufniba rosszul rakta össze a motort...így csak találgatás lehet
A gyujtást próbáltam utánnaállitani,de nem sokkal lett jobb.A motor jól lett összerakva.Az elején még jól ment.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18322 Dátum: 2006 December 10, 20:25:46 »

Valeo tárcsa.Nem kispénzes.Ezt a módszert kipróbálom.Minimálisan lett nagyobb a köbcenti.Ha az utánállitás nem segít mi lehet még a baja?

ezt így látatlanba nehéz megmondani, lehet szar a gyújtásod és azért nincs ereje...vagy "józsi" a sufniba rosszul rakta össze a motort...így csak találgatás lehet
Nem elérhető czibul
Hozzászólások: 122

« Hozzászólás #18321 Dátum: 2006 December 10, 20:24:45 »

tudomásom szerint nem szokás felfúrni bogármotort...vagy tévedek?
Nem is szokás.Csak a gatyám rámegy a hiteltörlesztésekre,és csak ennyire futja....
1303LS
« Hozzászólás #18320 Dátum: 2006 December 10, 20:23:41 »

pontosan legjobb kisautok Wink
Legjobb kisautók a volkswagen gyár termékei és bogár név alatt futkároznak. 
1303LS
« Hozzászólás #18319 Dátum: 2006 December 10, 20:22:46 »

na igen de nem a hengert fúrják akkor....hanem a blokkot munkálják meg nagyobb hengerhez dugohoz nem?
A multkorjában nekem is megfordult a fejemben hogy egy gyári garnitúra 85.5-es hengert megfúratnék 87-re ha kapnék jó minőségű dugót gyűrűt hozzá.Aztán elvetettem a gondolatot.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18318 Dátum: 2006 December 10, 20:22:20 »

na igen de nem a hengert fúrják akkor....hanem a blokkot munkálják meg nagyobb hengerhez dugohoz nem?
de !de furás Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18317 Dátum: 2006 December 10, 20:21:39 »

pontosan legjobb kisautok Wink

nekünk is volt 1.2 es 5ajtos...azon tanultam meg vezetni Cheesy
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18316 Dátum: 2006 December 10, 20:20:04 »

ezek a szuttyadékok ilyen jól tartják az árukat?
13 évesen 650 pénz
pontosan legjobb kisautok Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18315 Dátum: 2006 December 10, 20:19:52 »

1675 felet igen Grin

na igen de nem a hengert fúrják akkor....hanem a blokkot munkálják meg nagyobb hengerhez dugohoz nem?
Nem elérhető czibul
Hozzászólások: 122

« Hozzászólás #18314 Dátum: 2006 December 10, 20:18:15 »

Új tárcsa (talán főleg ha az is kispénzes) sokat tud "bekopni" az elején.
Azt azért kellene érezni hogy csúszik-e a kuplung.
Ha 2.ből mondjuk felváltassz 4.be és kinyomott kuplungnál felpörgeted a motort és ráengeded a kuplungot milyen intenzitással fogja meg a motort.
Bár hülyeségeket írok mert ezt tényleg érezni kell a sofőrnek.
Mennyi köbcentis lett/maradt?
Valeo tárcsa.Nem kispénzes.Ezt a módszert kipróbálom.Minimálisan lett nagyobb a köbcenti.Ha az utánállitás nem segít mi lehet még a baja?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18313 Dátum: 2006 December 10, 20:17:33 »

tudomásom szerint nem szokás felfúrni bogármotort...vagy tévedek?
1675 felet igen Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18312 Dátum: 2006 December 10, 20:15:42 »

Van egy 1300-as f-es motorú bogaram.Idén tavasszal lett fölújítva(fúrás,dugócsere,stb.)kb 2000 km-ig nem is hajtottam.Utánna tökéletes volt ment is,ugrott is ha odaléptem a gáznak...Az utóbbi időben nem akar menni..
kipucoltam a karbit,állítgattam és csak nem jó.5000 km-nél járok a motor bömböl és nincs benne erö.Az alapjáratom szép,de csak annyi....Mit lehet vele csinálni????Ha tudtok segíteni???????

tudomásom szerint nem szokás felfúrni bogármotort...vagy tévedek?
1303LS
« Hozzászólás #18311 Dátum: 2006 December 10, 20:07:38 »

Lassan gyorsul,a motor viszont hamar fölpörög.A gyürű kispénzes azt hiszem cseh gyártmány,sajna ennyi pénzem van csak rá.a kuplungtárcsa új ennyit nem kophatott.Lehet hogy tényleg csak csúszik?
Új tárcsa (talán főleg ha az is kispénzes) sokat tud "bekopni" az elején.
Azt azért kellene érezni hogy csúszik-e a kuplung.
Ha 2.ből mondjuk felváltassz 4.be és kinyomott kuplungnál felpörgeted a motort és ráengeded a kuplungot milyen intenzitással fogja meg a motort.
Bár hülyeségeket írok mert ezt tényleg érezni kell a sofőrnek.
Mennyi köbcentis lett/maradt?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18310 Dátum: 2006 December 10, 20:05:58 »

Lassan gyorsul,a motor viszont hamar fölpörög.A gyürű kispénzes azt hiszem cseh gyártmány,sajna ennyi pénzem van csak rá.a kuplungtárcsa új ennyit nem kophatott.Lehet hogy tényleg csak csúszik?

lehet, hogy az egyik henger nem megy.
üresen felpörög, de baszik húzni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #18309 Dátum: 2006 December 10, 20:02:33 »

Nem én,hanem a Net!
A másik gépen a gyerekek letöltenek valamit,és ez a szutyok most csak négykézláb dógozik! Grin
Persze én meg hóember.  Tongue Grin
Nem elérhető czibul
Hozzászólások: 122

« Hozzászólás #18308 Dátum: 2006 December 10, 20:02:06 »

Mit jelent az hogy bömböl?
Pörög d enem hajt?
Nem csúszik a kuplung?Ezt többen be szokták nézni.
Mit jelent a felújítás?
AZ hogy fúrás azt nem igazán szoktak bogárnál csinálni, hengerdugó szettet szoktak cserélni.
Milyen minőségű gyűrű lett beletéve?
Lassan gyorsul,a motor viszont hamar fölpörög.A gyürű kispénzes azt hiszem cseh gyártmány,sajna ennyi pénzem van csak rá.a kuplungtárcsa új ennyit nem kophatott.Lehet hogy tényleg csak csúszik?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18307 Dátum: 2006 December 10, 20:00:42 »

lassú vagy.  Tongue


Nem én,hanem a Net!
A másik gépen a gyerekek letöltenek valamit,és ez a szutyok most csak négykézláb dógozik! Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #18306 Dátum: 2006 December 10, 19:55:28 »

DVD
Bóti
Igen
Tennék
Cim privátban jöjjön

Váááá, lekötelezel. 
Megy
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18305 Dátum: 2006 December 10, 19:54:11 »

Jó minőség?
Bóti, nem avis visszacsinált?
Bakáts teres?
Biztonságit nem tennél egy buborékos borítékba egy bizonyos intézményben?
Húú de pofátlan vagyok.  Roll Eyes
Mondjuk ecccer élünk.  Grin
DVD
Bóti
Igen
Tennék
Cim privátban jöjjön
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #18304 Dátum: 2006 December 10, 19:50:39 »

40 felhasználó,
de szinte semmi hozzászólás nem születik!
...

feleslegesen minek pofázni??  Wink Cheesy

legyen hozzászólás is: Holló busza nálunk lakott a kertben a hétvégén, mert gazdiék elutaztak, de előtte még látták, hogy mindenféle suhancok keringtek a gépsárkány körül. szóval biztos ami ziher alapon karanténbe csukták a felügyelet nélküli buszot. nem is lett baja!! Wink Cheesy
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18303 Dátum: 2006 December 10, 19:48:43 »

Valamire Te készülsz.  Grin
folyamtosan készülök!!
jövöhéten hozzom a cuccom gépmühelyböl!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18302 Dátum: 2006 December 10, 19:47:56 »

Betyár  Evil
Hanyas?
44?
40es de 1915ön volt holnap szétszedem nztegetm meg miylen cuccok vannak benne

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 3082 3083 3084 3085 3086 [3087] 3088 3089 3090 3091 3092 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.