www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 23:35:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3030 3031 3032 3033 3034 [3035] 3036 3037 3038 3039 3040 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27842829 alkalommal)
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #20421 Dátum: 2007 Január 06, 14:46:33 »

http://www.automotive-tradition.de/de/wissen/recherche.htm álitolag régi autoknak akar ujra gyártani alkatrészeket a bosch...

Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #20420 Dátum: 2007 Január 06, 14:45:45 »

BUÉK mindenkinek
Keresek félautomata váltós bogaras társakat....
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #20419 Dátum: 2007 Január 06, 14:13:10 »

golf 3 volt annyi ujonan...
 az első astra  a bemutatókor 930ezer, a diesel 980 ezer volt ha jól rémlik

1990-ben (ha jól emlékszem) vették faterék a szamarát, akkor az 630 ezer forint volt
nézegettük helyette a Renault 19-et és a Clio-t is. Mind a kettő 1 misi körül futott. Akkor tájt jött ki a Suzuki Swift azt 800 ezer körül adták.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #20418 Dátum: 2007 Január 06, 14:09:39 »

golf 3 volt annyi ujonan...
 az első astra  a bemutatókor 930ezer, a diesel 980 ezer volt ha jól rémlik
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20417 Dátum: 2007 Január 06, 14:07:47 »

A MIG/MAG egy technológiát jelöl, egy módot a hegesztésre. Ezek mind védőgázas hegesztések, amit a köznyelv CO-nak hív, mert a legtöbben CO gázt használnak mert olcsó, hozzáférhető. Az, hogy némely cég a trafó és készülék marketing megnevezésére azt használja, hogy MIG, az egy másik kérdés. A rendszer azonos: védőgázas elektromos ívhegesztés hozanyaggal (drót). Az angol megkülönbözteti a MIG és MAG-ot, de csak a gáz fajtája miatt, az elv azonos. Magyarországon mindenki védőgázast mond vagy CO hegesztést.

Tőlem ne kérdezzétek, hogy mit, milyen árammal meg milyen huzallal, mert nem tudom. Én régen tanultam, hegesztettem, aztán még párszor haverom apjának gépével, de nem én vettem hozzá sem a gázt, sem a huzalt.
Amit én elő tudok adni hegesztés címszó alatt az egy szerény kókányolás, tisztán elméleti szakember vagyok ebben.  Wink

akkor most használhatok co helyett argont is  heggesztésre? és akkor szépebb lesz a varrat?

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #20416 Dátum: 2007 Január 06, 13:37:33 »

szerintem 4-5 éve volt
keress rá a golfreklámokra
azt tudom, hogy a suzuki drágább volt akkor

http://totalcar.hu/tesztek/golf/
2000-ben 1.4 fapad 3 millio
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20415 Dátum: 2007 Január 06, 13:34:40 »

A MIG az biztosan nem a megnevezését képezi! Smiley


A MIG/MAG egy technológiát jelöl, egy módot a hegesztésre. Ezek mind védőgázas hegesztések, amit a köznyelv CO-nak hív, mert a legtöbben CO gázt használnak mert olcsó, hozzáférhető. Az, hogy némely cég a trafó és készülék marketing megnevezésére azt használja, hogy MIG, az egy másik kérdés. A rendszer azonos: védőgázas elektromos ívhegesztés hozanyaggal (drót). Az angol megkülönbözteti a MIG és MAG-ot, de csak a gáz fajtája miatt, az elv azonos. Magyarországon mindenki védőgázast mond vagy CO hegesztést.

Tőlem ne kérdezzétek, hogy mit, milyen árammal meg milyen huzallal, mert nem tudom. Én régen tanultam, hegesztettem, aztán még párszor haverom apjának gépével, de nem én vettem hozzá sem a gázt, sem a huzalt.
Amit én elő tudok adni hegesztés címszó alatt az egy szerény kókányolás, tisztán elméleti szakember vagyok ebben.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20414 Dátum: 2007 Január 06, 13:08:18 »

a váci ut elején is van Linde lerakat szerintem

igen, ott is van.
az illatos úti azonban közelebb van ennek a rosszéletűnek :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #20413 Dátum: 2007 Január 06, 12:58:52 »

szerintem 4-5 éve volt
keress rá a golfreklámokra
azt tudom, hogy a suzuki drágább volt akkor

2003-ban egy golf ocean 1.6 16V 3,9M volt
uj golf soha nem kerult 1,2-be ez tuti!
2002-ben polo 1,2 12V comfortline 3M volt
nem tudom ezt hol lattad, de talan a kezdo reszlet volt annyi
Holló
« Hozzászólás #20412 Dátum: 2007 Január 06, 12:55:16 »

golf4 1,2-ért  Shocked hol??? mikor??? torott 98-as? mert az uj valahogy 3,5 volt
szerintem 4-5 éve volt
keress rá a golfreklámokra
azt tudom, hogy a suzuki drágább volt akkor
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #20411 Dátum: 2007 Január 06, 12:51:24 »

volt, hogy a 4-es golfot 1,2 milláért adták és akkor sem fogyott kiemelkedő mennyiség
a suzuki akkor is dübörgött
az volt a reklám, hogy ennyi pénzért csak ennyit kéne adni
és ott volt egy üres góf ajtók, motor és kerekek nélkül

golf4 1,2-ért  Shocked hol??? mikor??? torott 98-as? mert az uj valahogy 3,5 volt
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #20410 Dátum: 2007 Január 06, 12:50:55 »

az illtos útra elautózol (kb 10 perc), oszt ott van a linde.
meg asszem az aga is ott van, ha be nem zárták azóta.

a váci ut elején is van Linde lerakat szerintem

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20409 Dátum: 2007 Január 06, 12:46:12 »

TATI okosba honnan lehetne szerezni palackot???
 Smiley Tongue

az illtos útra elautózol (kb 10 perc), oszt ott van a linde.
meg asszem az aga is ott van, ha be nem zárták azóta.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20408 Dátum: 2007 Január 06, 11:20:27 »

Az Iskra milyen szerinted a szlovén! ?
Iskrala vagy milyen néven van még? Smiley

az a baj hogy mindenki mást mond  !  iskrát nem használtam még csak vastrojt az jó volt . esküdöztek a merklére de szerintem és egy barátom szerint is szar  van 250A NA-MIG -em az is elég tűrhető vékony cuccokhoz is  .Csak 220-as akarsz vagy van 380V is mert a 380-as gépek 1000-szer jobbak

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20407 Dátum: 2007 Január 06, 11:07:55 »

TATI okosba honnan lehetne szerezni palackot???
 Smiley Tongue

az adatlapodon látom pesti vagy úgy hogy ez nem lessz gond az első akit ajánlanék :Krajna Attila 8.ker Vajda P. 12 tel 06 20 9376059 árul , javít mindenféle hegesztő gépeket szerintem rendes pacák. Ha nála nem találsz akkor kikeresem egy másik számát ahol én az AVI inverterem vettem (mingyár stunt beszol hogy az nem is az Grin)

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20406 Dátum: 2007 Január 06, 11:00:48 »

 most egy nagyon komoly kemppi trafom van de volt einhell meg merkle egyikre se volt írva hogy mig .

Az Iskra milyen szerinted a szlovén! ?
Iskrala vagy milyen néven van még? Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20405 Dátum: 2007 Január 06, 10:58:51 »

A MIG az biztosan nem a megnevezését képezi! Smiley

 most egy nagyon komoly kemppi trafom van de volt einhell meg merkle egyikre se volt írva hogy mig .

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20404 Dátum: 2007 Január 06, 10:58:11 »

               szerintem elég  a 150A   0.8 drót és én a 20kg-os szénsav palackot ajánlanám met u.annyiba kerül és annyiért  töltik mint a 10-est viszont tovább tart  (kb 20 ezerért lehet hozzájutni és 10ért töltik ) és olyan palackot kell nézni aminek érvényes a nyomáspróbája mert ha lejárt akkor cserénél az +pénz . ha kell még infó akkor kérdezz nyugodtan

TATI okosba honnan lehetne szerezni palackot???
 Smiley Tongue
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #20403 Dátum: 2007 Január 06, 10:56:05 »

'71-es, 1302 L vagy SL (ha van) gyári helyre van rakva
sajna nem eladó

ertem lenne egy utolsó kérdésem, 02eseknek milyen a gyári helye??, ugyan az mint a "68as 1300-asoknak???
üdvw köszönöm az infókat
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20402 Dátum: 2007 Január 06, 10:55:02 »

Stunt köcce! tudtam, hogy rád számíthatok Smiley
Villanyal már teljesen szépen megy a varrás.. Smiley
MIG-150 alkalmas teljes mértékben karosszérialakatolásra? (bogárhoz) illetve melyen gázzal és milyen huzallal?
Hol tudok beszerezni 10 kg-os palackot?


               szerintem elég  a 150A   0.8 drót és én a 20kg-os szénsav palackot ajánlanám met u.annyiba kerül és annyiért  töltik mint a 10-est viszont tovább tart  (kb 20 ezerért lehet hozzájutni és 10ért töltik ) és olyan palackot kell nézni aminek érvényes a nyomáspróbája mert ha lejárt akkor cserénél az +pénz . ha kell még infó akkor kérdezz nyugodtan

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20401 Dátum: 2007 Január 06, 10:54:49 »

  szerintem  csak a magyar gyártmányu co gépekre írják rá hogy mig mert az a neve mint ahogy a hetrának hogy hetra aszem (de nem biztos) a Nagykőrösit NA-MIG -nek hívják .

A MIG az biztosan nem a megnevezését képezi! Smiley
Holló
« Hozzászólás #20400 Dátum: 2007 Január 06, 10:50:32 »

És neki hanyas bogija van?? volt e felxelve a tartohely:?? ha nem és a régi kisnyílásos akkor nem eladó??? Grin Grin Roll Eyes
'71-es, 1302 L vagy SL (ha van) gyári helyre van rakva
sajna nem eladó
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #20399 Dátum: 2007 Január 06, 10:49:43 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=961115&command=ugras&screenwidth=1280
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #20398 Dátum: 2007 Január 06, 10:46:33 »

szerintem a párom bogijába pont ilyen van
csak tisztább  Grin

És neki hanyas bogija van?? volt e felxelve a tartohely:?? ha nem és a régi kisnyílásos akkor nem eladó??? Grin Grin Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20397 Dátum: 2007 Január 06, 10:45:53 »

akkor nem értem ,nekem MIG-150-es gépem van és az CO palackos Huh
  szerintem  csak a magyar gyártmányu co gépekre írják rá hogy mig mert az a neve mint ahogy a hetrának hogy hetra aszem (de nem biztos) a Nagykőrösit NA-MIG -nek hívják .

Holló
« Hozzászólás #20396 Dátum: 2007 Január 06, 10:34:19 »

Nem tudjátok hogy a középső rádiónak milyen a vágása?? belmegy e a bogárba?? Grin
üdv gegob
szerintem a párom bogijába pont ilyen van
csak tisztább  Grin
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #20395 Dátum: 2007 Január 06, 10:31:50 »

Nem tudjátok hogy a középső rádiónak milyen a vágása?? belmegy e a bogárba?? Grin
üdv gegob
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20394 Dátum: 2007 Január 06, 10:22:50 »

Mondjuk ez sem rossz!
De csak mert doka! Grin Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #20393 Dátum: 2007 Január 06, 10:20:13 »

Mondjuk ez sem rossz!
kársztájling. Kár érte Sad
Holló
« Hozzászólás #20392 Dátum: 2007 Január 06, 10:04:10 »

meg az a bukócső is elég szánalmas
ezektől eltekintve szivesen venném, ha itt állna a parkolóban
ja és az enyém lenne  Cheesy
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #20391 Dátum: 2007 Január 06, 10:01:28 »

Csak a hátsó lámpa megoldása nem tetszik igazán Undecided
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #20390 Dátum: 2007 Január 06, 10:00:49 »

Mondjuk ez sem rossz!
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #20389 Dátum: 2007 Január 06, 09:51:02 »

Ezt osztom! Legjobb a Bogár!!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #20388 Dátum: 2007 Január 06, 09:33:50 »

En 3 honapja vettem egy regi swiftet (98-as) ez az 1 auto volt 700ezer hufos aron amibe volt klima legzsak szervokormany es szedan.
3 honap allatt 7000ment bele a rugozas gazos telok nelkul eleg szar az biztos. Viszont 1,3-as es 6,3-at eszik es ez a nem mindegy.
DE LEGJOBB AKKOR IS A BOGAR

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20387 Dátum: 2007 Január 06, 08:59:31 »

akkor nem értem ,nekem MIG-150-es gépem van és az CO palackos Huh
Na látod, na épp ezért akarom kibogozni ezt a csomót! Smiley)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20386 Dátum: 2007 Január 06, 08:39:49 »

A MIG (metal inert gas) és a MAG (metal active gas) egyaránt az elektromos hegesztés egyik védőgázas fajtája, a MIG esetében helium vagy argon védőgázat használnak, a MAG esetében CO2 vagy oxigén.

Szirorúan véve a MIG rendszer nem CO.

A MIG szebb varratot eredményez, kisebb zárványokkal és szinte semmilyen utótisztítást nem igényel. Egyszerű hegeszteni, de ne számíts rá, hogy rögtön szép lesz a varrat.  Evil
akkor nem értem ,nekem MIG-150-es gépem van és az CO palackos Huh

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20385 Dátum: 2007 Január 06, 08:01:49 »

A MIG (metal inert gas) és a MAG (metal active gas) egyaránt az elektromos hegesztés egyik védőgázas fajtája, a MIG esetében helium vagy argon védőgázat használnak, a MAG esetében CO2 vagy oxigén.

Szirorúan véve a MIG rendszer nem CO.

A MIG szebb varratot eredményez, kisebb zárványokkal és szinte semmilyen utótisztítást nem igényel. Egyszerű hegeszteni, de ne számíts rá, hogy rögtön szép lesz a varrat.  Evil

Stunt köcce! tudtam, hogy rád számíthatok Smiley
Villanyal már teljesen szépen megy a varrás.. Smiley
MIG-150 alkalmas teljes mértékben karosszérialakatolásra? (bogárhoz) illetve melyen gázzal és milyen huzallal?
Hol tudok beszerezni 10 kg-os palackot?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20384 Dátum: 2007 Január 06, 07:45:59 »

Erre azt mondom,hogy a felsorolt tipusok és a hasonló kategoriájú Francia,Olasz kocsik még szarabbak mint a suzuki.
Egyébként én annyira VW FAN vagyok,hogy csak azt ismerem el! Wink

Válasszunk szét pár dolgot Suzuki ügyben, mielőtt egymás torkának esünk. Mit jelet, hogy egy autó jó?
Hogy örömteli vele menni? Megbízható? Biztosnságos? Könnyen elérhető/olcsó?

A Suzuki nagyon megbízható, könnyen elérhető, relatíve olcsó és finanszírozása a Magyar Suzuki Rt. miatt a legjobb az országban. Azonos felszereltségben MINDIG olcsóbb volt, mint bármelyik kategóriatársa.

Az akciós VW modell nem Golf 4 volt, hanem Polo, amit olcsón lehetett venni, de az is egy alap-alapmodell volt, ami raktáron ragadt.

A Suzuki swift (régiról beszélek) nem örömteli autó, mert fantáziátlan, és sivár, mintha egy falanszterben ülnél, ahol halottegér szürke minden. Ha jobb első kerékkel felállsz egy 10 cm magas padkára nem tudod kinyitni a vezető ajtót, mert a kasztni deformálódik. Ha rámész egy százforintosra megmondod, hogy fej vagy írás, mert rugózási és zajkomfortja csapnivaló. Viszont az 1000-esek is simán elmennek 200e km-t az 1.3-asok meg 300 felett motorfelújítás nélkül.

A régi swiftet szánalmasan sokáig gyártottuk, már 8 évvel ezelőtt elavult volt. De volt rá piaci igény, null kezdővel hozzá lehetett jutni és jó kiugró volt a wartburgból, trabantból 105-ös Skodából. A swift megtette a kötelességét, a swift mehet.
Aki ennyi pénzért jobbat várt az egyszerűen nincs tisztában a piaccal és az autó kereskedelemmel.

Én a magam részéről soha nem vettem volna régi swiftet, az újat esetleg, de az sem valószínű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20383 Dátum: 2007 Január 06, 07:32:38 »

Tudja valaki CO gépeknél mi a MIG a MAG  és a MIG/MAG rendszer??

Szeretnék venni CO-t csak nem tudom ezeket.... tudom luzer vagyok de hát ez van...

Segitsen legyenszives aki tud infót adni!

A MIG (metal inert gas) és a MAG (metal active gas) egyaránt az elektromos hegesztés egyik védőgázas fajtája, a MIG esetében helium vagy argon védőgázat használnak, a MAG esetében CO2 vagy oxigén.

Szirorúan véve a MIG rendszer nem CO.

A MIG szebb varratot eredményez, kisebb zárványokkal és szinte semmilyen utótisztítást nem igényel. Egyszerű hegeszteni, de ne számíts rá, hogy rögtön szép lesz a varrat.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20382 Dátum: 2007 Január 06, 07:21:55 »

Ezer bocs.
Ha tanácsot akarok kérni, hogy hova menjek síelni Szlovákiában egy 8 fős brigáddal, melyik topicba kell írnom???

Oda írj, ahol a brigád olvassa. Grin Evil
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 06, 07:23:51 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 3030 3031 3032 3033 3034 [3035] 3036 3037 3038 3039 3040 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.202 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.