www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 20:31:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3027 3028 3029 3030 3031 [3032] 3033 3034 3035 3036 3037 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30727716 alkalommal)
szeda_1970
« Hozzászólás #20601 Dátum: 2007 Január 08, 19:51:03 »

Holnap megyek Budaörsről Kaposvárra Siófok érintésével.Kitérő nincs mert trélerezem de ha a három városból hozni vinni kell valakinek valamit akkor csörgessen meg! 70-313-03-36 reggel 8-kor indulok Budaörsról a Pólus környékéről!!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20600 Dátum: 2007 Január 08, 17:27:55 »

Szolgálati Közlemény!!
István a király,2003,Csiksomlyo,DVD Gumibogi bázisán várja a biztonsági másolat készitöket,és a másolatra jelentkezöket!!
Nekem a Rajzásig ráér,de azé maradjon valami a DVD-n! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20599 Dátum: 2007 Január 08, 13:57:48 »

Itthon nem váltják be?

A szlovénoknál még két hétig, aztán a Szlovén Nemzeti Banknál bármeddig (euróra).

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
dt
« Hozzászólás #20598 Dátum: 2007 Január 08, 13:56:42 »

jóvan, majd kiválogatom a kunák meg lipák közül ;-)

köszönöm!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20597 Dátum: 2007 Január 08, 13:52:20 »

igen azt elfogadom, ha nem olvasztjátok be  Cheesy

jóvan, majd kiválogatom a kunák meg lipák közül ;-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #20596 Dátum: 2007 Január 08, 13:50:58 »

Szlovén pénzt meddig és hol lehet még beváltani?
Most találtam a táskámban egy kisebb összeget!  Undecided

A szlovénoknál még két hétig, aztán a Szlovén Nemzeti Banknál bármeddig (euróra).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
dt
« Hozzászólás #20595 Dátum: 2007 Január 08, 13:50:51 »

mér, az köllene?

sztem itt akad vagy fél maréknyi

igen azt elfogadom, ha nem olvasztjátok be  Cheesy
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20594 Dátum: 2007 Január 08, 13:49:27 »

apró van benne?

mér, az köllene?

sztem itt akad vagy fél maréknyi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20593 Dátum: 2007 Január 08, 13:47:32 »

és ha nem ragasztom fel, de ott lapul a forgalmiban, akkor elvileg meghághatnak egy helyszíni ellenőrzéskor? (a kamerás ellenőr ugye a rendszámot nézi, nem a matricát...)

Nem, engem már ellenőriztek, mondtam, hogy utálom ragasztgatni, egy régi van fent, a jó a kesztyűtartóban. Semmi gond nem volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #20592 Dátum: 2007 Január 08, 13:40:54 »

kepzeld el, ha normalisan mukodne a dolog, es nem lenne matrica, csak egy blokk, akkor az a ceg aki a matricak gyartasat vegzi micsoda penztol esne el! szoval szerintem arrol szol az egesz matrica majomsag, hogy egy egesz orszag tomi egy kihaver zsebet  Evil
De már tudzs sms-ben is "venni" matricát.....azt nem kell ragasztgatni, meg nem kell kútra bemenni, meg ilyenek.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
dt
« Hozzászólás #20591 Dátum: 2007 Január 08, 13:38:05 »

csak papirpénz


azt nem kérem köszönöm.
egyébként hívd fel valamelyik bankot, pl. az otp-t, ők talán tudnak valamit mondani.
ha ez nem megy, akkor hívd a szlovén követséget.
szerintem...
...vagy menj ki és verd el piára  Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20590 Dátum: 2007 Január 08, 13:34:23 »

csak papirpénz

apró van benne?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
dt
« Hozzászólás #20589 Dátum: 2007 Január 08, 13:30:46 »

Szlovén pénzt meddig és hol lehet még beváltani?
Most találtam a táskámban egy kisebb összeget!  Undecided


apró van benne?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20588 Dátum: 2007 Január 08, 13:28:20 »

Szlovén pénzt meddig és hol lehet még beváltani?
Most találtam a táskámban egy kisebb összeget!  Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #20587 Dátum: 2007 Január 08, 12:58:58 »

Jó paraszt módszer, hogy lekapcsolsz minden fogyasztót, belső világítást, rádiót, stb. és elkezded a biztosítékokat kiemelgetni a táblából és nézed (hallgatod), hogy valamelyik szikrázik-e. Ha van egy kis szikra (sötétben látod) akkor ott valamennyi áram folyik, azt a kört kell ellenőrizni.


A korrekt módszer egy jó áramelősségmérőt sorba bekötni a pozítív saruhoz és megmérni, hogy van-e nyugalmi áramfelvétel. Megvárod, amig az összes ECU (elctronic Control Unit) sleep módba megy, ez olyan 1-5 perc...  Grin

Köszi, igyexem majd mástnem az egyszerűbb módszerrel megnézni, mert nagyon idegesít...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #20586 Dátum: 2007 Január 08, 12:33:04 »

Irigyellek.... Öcsisajt megint bemondta az unalmast... Már kezd az idegeimre menni... 
Sajnos csak ritkán megyek a géppel, mert nem minden hétvégén megyek haza, itt meg nem tudnám tető alatt tartani, de majd tavasztól! Grin
Hétvégén végre kipakoltuk a garázst, és beálltam vele, azért a garázs jobb, mint a féltető, oda meg beállhat a Wagoner.
A piros bogárral sajnos valami gond van, múlt hét végén raktuk tető alá, előtte kint állt az udvaron. Kb. 1 hónapot nem használtuk, próbáltuk indítan, de egyet kattant, és semmi. Jó, akksit feltöltöttük, ugyanez. Gondoltuk, biztos szar az aksi, megpróbáltuk belökni, de nem jött össze, egyből leblokkolt a gép a kuplung felengedése után, és meg se nyikkant.
Kiderült, hogy meg se tudom forgatni a főtengelyt. Nyáron volt teljes motorgenerál.
Ez mitől lehet?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
1303LS
« Hozzászólás #20585 Dátum: 2007 Január 08, 11:25:48 »

kepzeld el, ha normalisan mukodne a dolog, es nem lenne matrica, csak egy blokk, akkor az a ceg aki a matricak gyartasat vegzi micsoda penztol esne el! szoval szerintem arrol szol az egesz matrica majomsag, hogy egy egesz orszag tomi egy kihaver zsebet  Evil
A négynapos matricának pont az az indoklása hogy olcsóbbra (mondjuk 1napos) nincs lehetőség mert olyan drága egy matrica. 
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #20584 Dátum: 2007 Január 08, 11:22:12 »

kotelezo biztositast kene matricasra csinalni! ez olyan szepen mukodik mashol, csak beugrasz a kutra, es a tablazat alapjan veszel egy havit, vagy negyed evest, es mindenki latja, hogy kitol ovakodjon Smiley
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #20583 Dátum: 2007 Január 08, 11:18:49 »

Na valaki okos mondja meg nekem lsz, hogy a benzinkútnál vásárolt autópályahasználati joghoz adott matricát mi a francért kell a szélvédőre ragasztani...  Huh

kepzeld el, ha normalisan mukodne a dolog, es nem lenne matrica, csak egy blokk, akkor az a ceg aki a matricak gyartasat vegzi micsoda penztol esne el! szoval szerintem arrol szol az egesz matrica majomsag, hogy egy egesz orszag tomi egy kihaver zsebet  Evil
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #20582 Dátum: 2007 Január 08, 11:18:00 »

Én nem ragasztom fel soha. Buzi, paraszt magyar szabály. A hozzá nem értés csimborasszója. Megint azt hittük okosabbak vagyunk mindenkinél és ötvözzük a felragasztós technikát a nyilvántartásossal (regisztrálós).

és ha nem ragasztom fel, de ott lapul a forgalmiban, akkor elvileg meghághatnak egy helyszíni ellenőrzéskor? (a kamerás ellenőr ugye a rendszámot nézi, nem a matricát...)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20581 Dátum: 2007 Január 08, 11:15:44 »

Na valaki okos mondja meg nekem lsz, hogy a benzinkútnál vásárolt autópályahasználati joghoz adott matricát mi a francért kell a szélvédőre ragasztani...  Huh

Én nem ragasztom fel soha. Buzi, paraszt magyar szabály. A hozzá nem értés csimborasszója. Megint azt hittük okosabbak vagyunk mindenkinél és ötvözzük a felragasztós technikát a nyilvántartásossal (regisztrálós).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #20580 Dátum: 2007 Január 08, 11:11:19 »

Na valaki okos mondja meg nekem lsz, hogy a benzinkútnál vásárolt autópályahasználati joghoz adott matricát mi a francért kell a szélvédőre ragasztani...  Huh
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20579 Dátum: 2007 Január 08, 11:07:33 »

Ez az érdekes, hogy az akksis, akitől vettem is az akksit, azt mondta, hogy jó...
Csak fel kellett savazni, meg tölteni, állítólag, de nagyon fura, hogy 1-2-3 hét alatt lemerül...
Most kíváncsi voltam leginkább, hogy az eddigi xar töltés miatt merült-e le, de úgy látszik, nem...
Kíváncsi lennék, mitől van...
 

Jó paraszt módszer, hogy lekapcsolsz minden fogyasztót, belső világítást, rádiót, stb. és elkezded a biztosítékokat kiemelgetni a táblából és nézed (hallgatod), hogy valamelyik szikrázik-e. Ha van egy kis szikra (sötétben látod) akkor ott valamennyi áram folyik, azt a kört kell ellenőrizni.


A korrekt módszer egy jó áramelősségmérőt sorba bekötni a pozítív saruhoz és megmérni, hogy van-e nyugalmi áramfelvétel. Megvárod, amig az összes ECU (elctronic Control Unit) sleep módba megy, ez olyan 1-5 perc...  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #20578 Dátum: 2007 Január 08, 11:02:57 »

nehogy a rossz akksi miatt akard eladni (illetve amiatt mert valami leszívja)!
olyan nehéz levenni azt a sarut?

Ez az érdekes, hogy az akksis, akitől vettem is az akksit, azt mondta, hogy jó...
Csak fel kellett savazni, meg tölteni, állítólag, de nagyon fura, hogy 1-2-3 hét alatt lemerül...
Most kíváncsi voltam leginkább, hogy az eddigi xar töltés miatt merült-e le, de úgy látszik, nem...
Kíváncsi lennék, mitől van...
 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20577 Dátum: 2007 Január 08, 10:06:13 »

Tegnap mentem egy nagykört a bogárral!
Hihetetlen január közepén nyitott tolótetővel, lehúzott ablakkal! Már lassan egy hónapja nem vezettem, csak járattam időnként a motort. Nagyszerű volt!
Eleinte kicsit lomhán ment, de 4-5 km után már nagyon harapott! Grin

  én inkább fűtöttem benne 1000-rel Grin

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #20576 Dátum: 2007 Január 08, 09:48:28 »

Irigyellek.... Öcsisajt megint bemondta az unalmast... Már kezd az idegeimre menni... 
nehogy a rossz akksi miatt akard eladni (illetve amiatt mert valami leszívja)!
olyan nehéz levenni azt a sarut?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #20575 Dátum: 2007 Január 08, 09:41:33 »

Tegnap mentem egy nagykört a bogárral!
Hihetetlen január közepén nyitott tolótetővel, lehúzott ablakkal! Már lassan egy hónapja nem vezettem, csak járattam időnként a motort. Nagyszerű volt!
Eleinte kicsit lomhán ment, de 4-5 km után már nagyon harapott! Grin


Irigyellek.... Öcsisajt megint bemondta az unalmast... Már kezd az idegeimre menni... 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #20574 Dátum: 2007 Január 08, 09:37:01 »

Tegnap mentem egy nagykört a bogárral!
Hihetetlen január közepén nyitott tolótetővel, lehúzott ablakkal! Már lassan egy hónapja nem vezettem, csak járattam időnként a motort. Nagyszerű volt!
Eleinte kicsit lomhán ment, de 4-5 km után már nagyon harapott! Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Süni
« Hozzászólás #20573 Dátum: 2007 Január 08, 00:17:21 »

Autó-Motor 1971 :






nagyban, illetve további képek :

http://kep.tar.hu/suni25/50416757?o=12#2
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20572 Dátum: 2007 Január 07, 22:29:37 »

elképzelésednek megfelelően haladsz? vagy voltak már kompromisszumok amit nem terveztél? mikorra lesz összerakva?

Teljesen úgy haladok, ahogy terveztem, nem kötöttem eddig kompromisszumot. Nem sietek, de Februárban menni fog.
Ma délután is inkább bringáztam, mert jó idő volt és azt ki kell használni.

Titkon azt remélem, hogy 110 ló környékén lesz, de mindenképpen 100 felett. Azzal már haladni fog a sárkány.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20571 Dátum: 2007 Január 07, 22:27:10 »

Azt mondják az a művészet része, ha egy művész a saját érzéseit valaminek a felhasználásával közli, így másodlagos értelmet ad egy mondatnak, egy festménynek stb, tulajdonképpen saját érzéseit közvetíti vele.

Szerintem egy motorépítés pontosan ilyen, az is művészet Nem széria motorról beszélek, hanem tuning motorról. Aki építi a motornak karaktert ad, az alkatrészek összeválogatásával egy olyan "jelleme" lesz a motornak, amit az építő tesz bele.

Én ehhez mondjuk kevés vagyok, de a mostani 1600-os motoromnak is jellegzetes karaktere van, kicsit nyers, de elég jól veszi a tüzet. Köze nincs a széria motorhoz, teljesen más és nem csak a plusz 20egynéhány ló miatt.

De egy motor lehet nyomatékos, forgós, rezgésmentes, finom, de nyers, hangos is. Lehet nagy lendtömegű és lehet olyan, hogy veszi a tüzet, mint egy igazi versenymotor. Nem tudod úgy megrúgni a pedált, hogy ne ugorjon fel a fordszámmérő 4000-re...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #20570 Dátum: 2007 Január 07, 22:22:32 »

Szeretem csinálni. Mindenre odafigyelve, pontosan, szépen. Mindent tisztán összerakva, ahol kell olajozva, ahol kell zsírtalanítva, tömítő pasztával.

Most pl. össze van rakva, rajta vannak a hengerfejek (hengerek becsiszolva), de még mindent lebontok, ez csak amolyan ellenőrző összerakás volt, hogy bejátszam a szelepgeometriát, zsírtalanítok, pasztázok..és nyomatékra húzom.

elképzelésednek megfelelően haladsz? vagy voltak már kompromisszumok amit nem terveztél? mikorra lesz összerakva?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20569 Dátum: 2007 Január 07, 22:17:39 »

Hogy te mennyi ideig szerelgeted ezt a szerencsétlen motort?!
Látszik, hogy nem értesz hozzá!  Grin

Szeretem csinálni. Mindenre odafigyelve, pontosan, szépen. Mindent tisztán összerakva, ahol kell olajozva, ahol kell zsírtalanítva, tömítő pasztával.

Most pl. össze van rakva, rajta vannak a hengerfejek (hengerek becsiszolva), de még mindent lebontok, ez csak amolyan ellenőrző összerakás volt, hogy bejátszam a szelepgeometriát, zsírtalanítok, pasztázok..és nyomatékra húzom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20568 Dátum: 2007 Január 07, 22:07:47 »

Hogy te mennyi ideig szerelgeted ezt a szerencsétlen motort?!
Látszik, hogy nem értesz hozzá!  Grin
Ha én "igy" nem tudnék zongorázni,de jo volna!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #20567 Dátum: 2007 Január 07, 22:05:07 »

...Az meg nem gyors, mindennel lehet órákat játszani.

Hogy te mennyi ideig szerelgeted ezt a szerencsétlen motort?!
Látszik, hogy nem értesz hozzá!  Grin

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Leon 1303
« Hozzászólás #20566 Dátum: 2007 Január 07, 22:02:46 »


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20565 Dátum: 2007 Január 07, 21:55:36 »

Üvöltő bogármotorokat akarok hallani! Szép, egészséges hangon ordító erőműveket! Valaki csináljon valamit! Elvonási tüneteim vannak.

Én dolgozom az enyémen folyamatosan.

A mai prodszekt a szelepgeomatria helyes bejátszása volt. Jó nagy szopás, ugye a lényege az, hogy a himba a szelep félútjánál merőleges legyen a szelepszárra így kapunk maximális szelepemelést. A legnagyobb szelepemelésre azért van szükség, hogy a töltéscsere jó legyen, egy rossz geometriával ne b*sszuk agyon a tengely és az 1.25-ös himbákat. Amiért fizettünk, abból hozzuk ki  maximumot. Az tisztán látszott, hogy a gyári 281 mm-es nyomórudak túl hosszúak az új hengerfejhez és a 1.25-ös himbákhoz, csináltam egy állítható hosszúságó próba nyomórudal és kijátszottam, hogy a hossznak 275 mm-nek kell lenni. Felmelegítettem a nyomórudak végét és kivettem az acél félgömböket, levágtam 6 mm-t majd megint megemelgítettem és besajtoltam a nyomórúd végeket.
Megmondom nektek én nem szeretem az acél (CroMo ötvözött) nyomórudakat, mert ilyen tengelyhez (W110) és 1.25-ös himbához nem is kell...ráadásul megyőződésem, hogy az alumínium merevebb, mint a cromo, hasonlóan, mint a mountain bike bringaváz, az alu nem kicsit merevebb, mint a CroMo vázak... Ráadásul a gyári nyomórudal végei valami nagyon komoly acélból vannak, próbáljátok meg reszelővel megreszelni, alig lehet megkarcolni. Üveg kemény! A CroMo taiwani rudak meg...mittudomén, ahol lehet én gyári használok. Az már bizonyított.

Ezek azok a kis apróságok, amik miatt soha nem egyszerű jól és pontosan megépíteni egy motort. Pedig ez csak egy 1915-ös gép lesz, semmi komoly, fog tudni kb. 100 lovat és kész. De ahhoz, hogy a lehető legjobb legyen ennyi pénzből, ahhoz mindent pontosra és jóra kell csinálni. Az meg nem gyors, mindennel lehet órákat játszani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #20564 Dátum: 2007 Január 07, 21:36:52 »

valamiért nem tudja, vagy nem akarja törölni, de jól becsomagolta, hogy semmi gondot ne tudjon okozni.

ettől független az, amit az előbb írtam.
OKÉS  Wink
Köszi  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20563 Dátum: 2007 Január 07, 21:32:56 »

betette karanténba!
ez azt jelenti, hogy nem tudja töröni?

valamiért nem tudja, vagy nem akarja törölni, de jól becsomagolta, hogy semmi gondot ne tudjon okozni.

ettől független az, amit az előbb írtam.
Leon 1303
« Hozzászólás #20562 Dátum: 2007 Január 07, 21:25:46 »

a nod-ot tartsd meg, a másik kettőt töröld le
betette karanténba!
ez azt jelenti, hogy nem tudja töröni?
Oldalak: 1 ... 3027 3028 3029 3030 3031 [3032] 3033 3034 3035 3036 3037 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.