www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 13:58:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3014 3015 3016 3017 3018 [3019] 3020 3021 3022 3023 3024 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31864871 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #21127 Dátum: 2007 Január 15, 17:20:41 »

Hali

Tehat, nekem ilyesmi széles peremű felni kellene hátra... ez forgatott??vagy szelesitett??(vagy esetleg van ilyen perem eredetiben Huh) vagy erről a képről nem lehet eldönteni csak ha belül megnézed és össze van kókányolva??
vagy esetleg van olyan ember aki ugy meg tudja csinalni h akkor se veszed észre?? ha veszek milyen jegyekből tudom meg hogy szélesitve vagy forgatva volt??
egyernlöre csak enyni kérdésem van Grin
valaszokat előre köszönöm
üdv gegob

gegob!

ez a felni speciel 5,5", ismerem.
Süni
« Hozzászólás #21126 Dátum: 2007 Január 15, 17:16:49 »

Beszélsz zőődeket mán!  Grin
Az 1302-es óta a mai autókig szinte mindnek ilyen futóműve van...
Biztos ha nem lenne jó, akkor nem ezt használnák!
Persze, ha szarrá van rohadva, akkor kiszakadhat... na de ne essünk végletekbe,
akinek olyan a gépe, és nem csináltatja meg, és használja is, az vessen magára...
Érdekes, hogy rallyzni is az 1302-03-as gépeket használtak leginkább, nem a torziósokat...

csak megjegyzés, nem akarom eldönteni a vitát : a mai MacPherson-os autóknak háromszög lengőkarjuk van. Ez már támasz hosszirányban is.
Leon 1303
« Hozzászólás #21125 Dátum: 2007 Január 15, 16:56:28 »

Nekem ott lett elég a mekkperszonból, amikor megláttam, hogy tulajdonképpen a kereket semmi nem tartja a helyén csak a kanyarstabilizátor. Azaz annag 4 kis csavarja, ami hozzáfogja a ramenkopf-hoz a silent-el. Aztán ahogy rozsdásodik, meg használódik, elöbb a szilent kopik ki, majd a csavarok rohadnak be. Aztán egy nagyobb döccenőnél egy elhanyagolt autónál kiszakadhat a stabilizátor, igy nincs mi pozicióban tartsa a kereket. Ami még ugyancsak aggaszt, hogy fent a torony is rendesen tud rohadni. A torziósnál meg max átszakad a lengéscsillapitó a hattyúnyakon. Nekem már történt ilyen. Fogtam, leszereltem utközben, oszt szépen hazamentem vele. A Polo-nak is ilyen kis nyekenyóka pálcika futóműve van, és nem érzem biztonságba magam benne. 
Beszélsz zőődeket mán!  Grin
Az 1302-es óta a mai autókig szinte mindnek ilyen futóműve van...
Biztos ha nem lenne jó, akkor nem ezt használnák!
Persze, ha szarrá van rohadva, akkor kiszakadhat... na de ne essünk végletekbe,
akinek olyan a gépe, és nem csináltatja meg, és használja is, az vessen magára...
Érdekes, hogy rallyzni is az 1302-03-as gépeket használtak leginkább, nem a torziósokat...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21124 Dátum: 2007 Január 15, 16:46:06 »

mai melo:karman hidtest ki!
holnap állitható be Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #21123 Dátum: 2007 Január 15, 15:58:00 »

Én mán vitába nem akarok szállani,szerintem izlések és makk!
 

Nekem ott lett elég a mekkperszonból, amikor megláttam, hogy tulajdonképpen a kereket semmi nem tartja a helyén csak a kanyarstabilizátor. Azaz annag 4 kis csavarja, ami hozzáfogja a ramenkopf-hoz a silent-el. Aztán ahogy rozsdásodik, meg használódik, elöbb a szilent kopik ki, majd a csavarok rohadnak be. Aztán egy nagyobb döccenőnél egy elhanyagolt autónál kiszakadhat a stabilizátor, igy nincs mi pozicióban tartsa a kereket. Ami még ugyancsak aggaszt, hogy fent a torony is rendesen tud rohadni. A torziósnál meg max átszakad a lengéscsillapitó a hattyúnyakon. Nekem már történt ilyen. Fogtam, leszereltem utközben, oszt szépen hazamentem vele. A Polo-nak is ilyen kis nyekenyóka pálcika futóműve van, és nem érzem biztonságba magam benne. 
Süni
« Hozzászólás #21122 Dátum: 2007 Január 15, 13:48:28 »

ez lenne a kanyarkövető lámpa lényege is, csak ugye ott nem csúszik az autó, hanem  simán kanyarodik Wink
Meg ott nem fixen van befordítva, hanem a kormánnyal együtt fordul. Cool
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #21121 Dátum: 2007 Január 15, 13:45:02 »

Teeeeeee !  Grin Grin Az azért áll úgy, ha éjjeli futam van ( a 70-es 80-as években rengeteg), és kilinccsel előre kanyarodik, akkor is lásson !  Wink
ez lenne a kanyarkövető lámpa lényege is, csak ugye ott nem csúszik az autó, hanem  simán kanyarodik Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #21120 Dátum: 2007 Január 15, 13:42:55 »

a magyar sufnitunerek már 78ban ismerték a kanyarkövető fényszórót  Grin

Teeeeeee !  Grin Grin Az azért áll úgy, ha éjjeli futam van ( a 70-es 80-as években rengeteg), és kilinccsel előre kanyarodik, akkor is lásson !  Wink
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #21119 Dátum: 2007 Január 15, 13:34:15 »

"Lezárták az M5-ös autópálya Kecskemét felé vezető oldalát, mert hétfőn délelőtt három magyar kamion ütközött össze a sztráda 19-es kilométerkövénél - közölte Gálik Viktória, az Autópálya-rendőrség szóvivője.
Az egyik teherautó sört, a második zöldséget szállított, a harmadik nyerges vontató üres volt. A baleset miatt sör és olaj folyt az útra."

nem tudnak vigyázni ezek semmire!! 

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #21118 Dátum: 2007 Január 15, 13:32:10 »

Taurus rally, 1978 :



a magyar sufnitunerek már 78ban ismerték a kanyarkövető fényszórót  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #21117 Dátum: 2007 Január 15, 13:29:18 »

Bamako Futam:

http://www.origo.hu/auto/sporthirek/rali/20070115afrancia.html
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #21116 Dátum: 2007 Január 15, 09:52:42 »

fotosopban ki van otthon?
van egy színes képem, amiről csak a fekete vonalakat szeretném megtartani.
miképpen lehet megódani?

a radirnak nincs olyan funkciója, hogy az előtér színt nem törli, csak a többit?
ehun a kép.
köszike...

Rajzold körbe illustratorba, vagy corelbe!
Jobb a végeredmény mint fotofossal!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #21115 Dátum: 2007 Január 15, 09:26:13 »

Taurus rally, 1978 :

<beszúrt kép törölve>

Ez sárga szinű volt. Emlékszem rá a Mecsek Rally-ról
Holló
« Hozzászólás #21114 Dátum: 2007 Január 15, 09:24:30 »

belül
nincs valami tár.hu-d, ahol több képet lehetne látni ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21113 Dátum: 2007 Január 15, 09:15:24 »

a hétvége eredménye
          a fekete alapozót is csiszoljátok le a padló lemezről mert az 1év mulva lehámlik sajnos

Süni
« Hozzászólás #21112 Dátum: 2007 Január 15, 07:38:23 »

Taurus rally, 1978 :

Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #21111 Dátum: 2007 Január 15, 01:07:02 »

Hali

Tehat, nekem ilyesmi széles peremű felni kellene hátra... ez forgatott??vagy szelesitett??(vagy esetleg van ilyen perem eredetiben Huh) vagy erről a képről nem lehet eldönteni csak ha belül megnézed és össze van kókányolva??
vagy esetleg van olyan ember aki ugy meg tudja csinalni h akkor se veszed észre?? ha veszek milyen jegyekből tudom meg hogy szélesitve vagy forgatva volt??
egyernlöre csak enyni kérdésem van Grin
valaszokat előre köszönöm
üdv gegob
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 15, 01:09:12 írta gegob »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21110 Dátum: 2007 Január 14, 22:51:26 »

ez odabök
Ezt mi tartja egyben???  Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #21109 Dátum: 2007 Január 14, 22:49:20 »

Greg, NGA!! Itt a válasz a privátra!!


Köszi :-)

RNIE
« Hozzászólás #21108 Dátum: 2007 Január 14, 22:39:19 »

ez odabök
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21107 Dátum: 2007 Január 14, 22:11:41 »

Mészáros művek Smiley majd ha végeztem sulival benézek csorgatni a nyálam Smiley
Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #21106 Dátum: 2007 Január 14, 22:09:02 »

 Zoli szerelőnek nagyon ki kell tennie magáért
májusban Tullnban a Veteraman 4 helyet bérelnek neki ahol az általa készített masinák lesznek kiállítva
az egyik az én komplett felújított alvázam lesz működő motorral.. Wink Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21105 Dátum: 2007 Január 14, 22:07:05 »

a hétvége eredménye

Mészáros művek Smiley majd ha végeztem sulival benézek csorgatni a nyálam Smiley
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21104 Dátum: 2007 Január 14, 22:05:16 »


netom mire gondolsz
az alváz ugyanaz, a kabriónak a küszöb alatt fut egy vastag erősítés pluszban
... merhogy a nem a padlóvázat kell merevíteni, hanem a kasznit. A vágott kabrióknál is a fűtéscsatorna alá tesznek be egy mittoménhányszorhanyas zártszelvényt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #21103 Dátum: 2007 Január 14, 22:04:26 »


netom mire gondolsz
az alváz ugyanaz, a kabriónak a küszöb alatt fut egy vastag erősítés pluszban
akkor rosszul láttam. úgy tűnt mintha szélesebb lenne az alagút  Lips Sealed
kösz
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #21102 Dátum: 2007 Január 14, 22:03:51 »

a hétvége eredménye
Szép munka!Gratula!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21101 Dátum: 2007 Január 14, 22:03:34 »

igy igaz tanár úr!
üdvw
Úr a nagymamád nénikéjének térgyekalácsa. Wink
 És csak mezei tanító vagyok. Tanító szakos diplomával, meg 3 év koleszos gyaxival kerültem ide kollégiumba.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #21100 Dátum: 2007 Január 14, 22:02:59 »

belül
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #21099 Dátum: 2007 Január 14, 22:01:32 »

az még nem volt olyan gáz mert nem lett "megbontva"a felni,
de mondjuk nekem is volt szélesitett felnin,azzal vettem a bogim,
 és azt egy felnijavitó emberrel megnézettem hogy jól van-e összehegesztve.
De volt aki a cápa Bmw felnit is megbontotta és azt is szélesitette. Smiley
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #21098 Dátum: 2007 Január 14, 22:01:21 »

szélesebb a kabrió alagút? jól látom?
vagy hogy van megerősítve?


netom mire gondolsz
az alváz ugyanaz, a kabriónak a küszöb alatt fut egy vastag erősítés pluszban
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #21097 Dátum: 2007 Január 14, 21:59:56 »

a hétvége eredménye
szélesebb a kabrió alagút? jól látom?
vagy hogy van megerősítve?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #21096 Dátum: 2007 Január 14, 21:56:24 »

ami 4*100as de feltették 4*98as osztókörre  Grin
az még nem volt olyan gáz mert nem lett "megbontva"a felni,
de mondjuk nekem is volt szélesitett felnin,azzal vettem a bogim,
 és azt egy felnijavitó emberrel megnézettem hogy jól van-e összehegesztve.

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #21095 Dátum: 2007 Január 14, 21:54:43 »

a hétvége eredménye
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21094 Dátum: 2007 Január 14, 21:53:44 »

Az ilyen felgéken párezer Km után össze-vissza kopnak a gumik,mert nem központossak,ütnek,tojások stb...Egyébként szerintem is balesetveszélyesek is.Tényleg még a Zsigullis időkbe csinálták sokan a 3-as cápa Bmw felnikkel.

ami 4*100as de feltették 4*98as osztókörre  Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #21093 Dátum: 2007 Január 14, 21:53:33 »

Bazmeg, ezzel azért vigyáznék.
A kókány meló  a te életedet teszi kockára. A kiforgatást azért nem mindegy, hogy hogyan, mivel hegesztik...
igy igaz tanár úr!
üdvw

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #21092 Dátum: 2007 Január 14, 21:50:54 »

Bocs... 1 s = rendesen. Tudom, g#ci vagyok, de két sör után kikönyökölt belőlem a pedagógus (tulajdonképp pedifil...de ne szólj senkinek... Grin )
Ja, bassz.. rohadt nagy nyolcassal... A gyári felgen meg szerintem bejáratott minőségellenőrzési/biztosítási rendszerrel készült már anno is.
Én nem szórakáznék ilyennel. Tetszenek a forgatott felnik (inkább ezerkettes zsiguli, de azon nagyon...), de szerintem rizikós.
Az ilyen felgéken párezer Km után össze-vissza kopnak a gumik,mert nem központossak,ütnek,tojások stb...Egyébként szerintem is balesetveszélyesek is.Tényleg még a Zsigullis időkbe csinálták sokan a 3-as cápa Bmw felnikkel.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21091 Dátum: 2007 Január 14, 21:43:11 »

szerinted a gyárban mivel hegesztenek?
kriptonit plazmával?

Egy jó hegesztő meg tudja hegeszteni rendessen. Legfeljebb nem lehet kicentírozni, de a hegesztés még lehet jó!

Egyébként én sem raknék ilyent az autómra.

Bocs... 1 s = rendesen. Tudom, g#ci vagyok, de két sör után kikönyökölt belőlem a pedagógus (tulajdonképp pedifil...de ne szólj senkinek... Grin )
Ja, bassz.. rohadt nagy nyolcassal... A gyári felgen meg szerintem bejáratott minőségellenőrzési/biztosítási rendszerrel készült már anno is.
Én nem szórakáznék ilyennel. Tetszenek a forgatott felnik (inkább ezerkettes zsiguli, de azon nagyon...), de szerintem rizikós.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 14, 21:45:00 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21090 Dátum: 2007 Január 14, 21:27:48 »

szerinted a gyárban mivel hegesztenek?
kriptonit plazmával?

Egy jó hegesztő meg tudja hegeszteni rendessen. Legfeljebb nem lehet kicentírozni, de a hegesztés még lehet jó!

Egyébként én sem raknék ilyent az autómra.

Bazmeg, ezzel azért vigyáznék.
A kókány meló  a te életedet teszi kockára. A kiforgatást azért nem mindegy, hogy hogyan, mivel hegesztik...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21089 Dátum: 2007 Január 14, 21:24:40 »

szóval:
a szélesités ET szám csökkenésével is jár,  mivel általában 5.5-re szélesitenek(2 db felniből,akit én ismerek)hogy egy kicsit kifelé  is fog szélesedni a felni.bogárról beszélek.
az ET szám a felni felfüggesztésipontja és felniközepe közötti távolság mm.-ben jelenti.

ha csak ET-csökkentenek egy felnin akkor ugyanolyan széles marad csak a bellsőrészét rakják odébb,igy kifelé fog állni a gyárihoz képest.(igaz ilyet csak trabinál láttam eddig rövid pályafutásom alatt)

söt láttam már más ET-vel gyártott gyári bogi felnit is,de más autó tipusnál is elöfordul.
világos valamenyire?
segitettem?

üdvw



Bogárfelnivel már én is végigszoptam... Van vagy 3-féle ET méret egyszélességhez. Így lett a téligumijaimhoz 2+2 kombó.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21088 Dátum: 2007 Január 14, 21:19:33 »

Nem tudja vki mennyiert szélesitenek felnit(acél...)?? hol?? és mi az eljárás?? Huh
előre köszönöm üdv
Bazmeg, ezzel azért vigyáznék.
A kókány meló  a te életedet teszi kockára. A kiforgatást azért nem mindegy, hogy hogyan, mivel hegesztik...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 3014 3015 3016 3017 3018 [3019] 3020 3021 3022 3023 3024 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.