www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:13:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2967 2968 2969 2970 2971 [2972] 2973 2974 2975 2976 2977 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27955445 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #22941 Dátum: 2007 Február 02, 13:25:59 »

És az a jó az egészben, hogy ki van írva, hogy a mérés folyamán keletkezett károkért felelőségen nem vállalnak!   


Én meg nem vállalok felelősséget a kezük, pofájuk épségéért....  Tongue Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #22940 Dátum: 2007 Február 02, 13:24:45 »

1969 elötti autókat nem forgatnak szét. Teljesen mindegy mi az érték, ki kell adni a zöldkártyát.

Ha szétforgatja, ha nem fizetni kell érte!
Azért az évi 600-700 km-ért minek fizessek? Főleg, ha OT-sra nem is kell!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22939 Dátum: 2007 Február 02, 13:02:08 »

Grin ;Dkezzel probaltam de semmit nem moccan, ebből arra következtetek h van meg benne anyag Grin
üdvw
cseréjjé greg-el sárvédőt

Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22938 Dátum: 2007 Február 02, 12:49:17 »

/55 v 50 gumi kell vagy megfogod ivet és kézel kifele segitesz egy picit !
vagy keskeny hid Evil Grin

 Grin ;Dkezzel probaltam de semmit nem moccan, ebből arra következtetek h van meg benne anyag Grin
üdvw
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #22937 Dátum: 2007 Február 02, 12:48:10 »

Nem nézi valaki a Discovery-n a Junkyard c. műsort. Mindkét csapatnak emelő szerkezetet kellett építenie és egy hídról kellett felemelni két autó roncsot. Na milyen roncsok voltak? 2 Karmann Ghia. Az egyik 67 előtti a másik 67 utáni. A karosszéria, ajtók, motorblokkok, kerekek, lökhárítók, kormány és dísztárcsák. Szinte minden alkatrésze ott volt... Cry

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22936 Dátum: 2007 Február 02, 11:59:03 »

ezeknél az autóknál csak CO-t kell mérni ( HC-t azaz szénhidrogént nem!!) "

az fasza.
ha jól letekerik a CO-t, akkor a NOx szint lesz kurva magas sokkal mérgezőbb gáz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #22935 Dátum: 2007 Február 02, 11:08:22 »

"A másik csoport az 1969. julius 1. előtt gyártott „öreg” autók esete:
Amennyiben a mérőműszer adatbázisában nem szerepel a gyári beállítási adat, lehetőség van a rendeleti érték alapján a zöldkártya kiadására. A rendelet szerint ezeknél az autóknál csak CO-t kell mérni ( HC-t azaz szénhidrogént nem!!) "
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #22934 Dátum: 2007 Február 02, 10:17:05 »

1969 elötti autókat nem forgatnak szét. Teljesen mindegy mi az érték, ki kell adni a zöldkártyát.
bármire kiadják? nem a gyári értéknek kell megfelelni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #22933 Dátum: 2007 Február 02, 10:15:08 »

1969 elötti autókat nem forgatnak szét. Teljesen mindegy mi az érték, ki kell adni a zöldkártyát.
erről a gyakorlatban viszont foglamuk sincs, hogy így kéne tegyenek..
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #22932 Dátum: 2007 Február 02, 10:11:28 »

Én elmondtam a felügyeletes embernek, hogy tipikus példáját láthatjuk annak a szabályalkotásnak, amikor egy valaki az íróasztal mögül megalkot egy szabályrendszert, nagyon kitalálja, csak a valós életben nem alkalmazható, fizikai korlátai vannak.

Pl. van ez a 6 perces 3000-es fordulaton pörgetés, a mérés megkezdése előtt. A typ1-es motornak itt kezd rászabályozni a röpsúly teljesen és ad már neki 23-28 fokos előgyújtást. Mivel itt ez mechanikus, nem áll az előgyújtás, mint a digitális motorelektronikáknál, tartod a gázpedát, de az előgyújtás mászkál és a fordulatszám változik, azonos gázpedál állásnál kezd jobban pörögni, stb.. A rendszer kis tűrése miatt kiszaladsz a 3000 +/- 200 fordulatból és újra kezdődik ez a mérési szakasz, amit nem lehet átlépni. Aki a 400-as tűrést megalkotta, az még nem ptóbálta meg tartani a gázt egy mechanikus előgyújtás szabályozású autón soha életében. csak azt nem értem, hogy miért nem hívják be Misibácsit, az 50 éves autószerelőt, akinek van igazi tapasztalata, nem csak 3 diplomája meg 1000 konferencia részvétele amit a semmiről tartott egy 5 diplomás "szakember".

1969 elötti autókat nem forgatnak szét. Teljesen mindegy mi az érték, ki kell adni a zöldkártyát.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22931 Dátum: 2007 Február 02, 10:09:12 »

És az a jó az egészben, hogy ki van írva, hogy a mérés folyamán keletkezett károkért felelőségen nem vállalnak!   

Hasonló, veszettül pörgetett módszerrel nyírtak ki a tatabányai Autóklub műszaki állomáson 4-5 kocsit, mert, hogy ez az előírás...
Egy Távhős ismerősnek is majd szétesett a kocsija, mert olyan fordulatszámra akarták felpörgetni, amit a szabályozó elektronika nem engedett, leszabályozott...
De azért jónéhányszor megpróbálták derekasan... Majd a tulaj szólt, hogy akkor ennyi, hagyják békén, viszi máshova....

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22930 Dátum: 2007 Február 02, 10:05:56 »

én az audikocsimnál kaptam agyvérzést mikor 20-szor (nem túlzás) kellet halálbatiporni szerencsétlent mert 5200 helyett 5230-at forgott maxon, és a kib***tt program így nem értékelte a mérést, mimeg optimistán mindig újrakezdtük hogy most majd jó lesz.
azt nem lett, jött az alternatív megoldás, még az indexkapcsoló is izzott szegény autóban nem csak a turbó.

Én elmondtam a felügyeletes embernek, hogy tipikus példáját láthatjuk annak a szabályalkotásnak, amikor egy valaki az íróasztal mögül megalkot egy szabályrendszert, nagyon kitalálja, csak a valós életben nem alkalmazható, fizikai korlátai vannak.

Pl. van ez a 6 perces 3000-es fordulaton pörgetés, a mérés megkezdése előtt. A typ1-es motornak itt kezd rászabályozni a röpsúly teljesen és ad már neki 23-28 fokos előgyújtást. Mivel itt ez mechanikus, nem áll az előgyújtás, mint a digitális motorelektronikáknál, tartod a gázpedát, de az előgyújtás mászkál és a fordulatszám változik, azonos gázpedál állásnál kezd jobban pörögni, stb.. A rendszer kis tűrése miatt kiszaladsz a 3000 +/- 200 fordulatból és újra kezdődik ez a mérési szakasz, amit nem lehet átlépni. Aki a 400-as tűrést megalkotta, az még nem ptóbálta meg tartani a gázt egy mechanikus előgyújtás szabályozású autón soha életében. csak azt nem értem, hogy miért nem hívják be Misibácsit, az 50 éves autószerelőt, akinek van igazi tapasztalata, nem csak 3 diplomája meg 1000 konferencia részvétele amit a semmiről tartott egy 5 diplomás "szakember".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #22929 Dátum: 2007 Február 02, 09:57:04 »

Mivel én köztudottan k*rva gazdag vagyok én befizetem a súlyadót, nem érdekel, de nagyon fájlaltam, amikor a zk-nál 6 percig 3200-as fordulaton forgatták az autót a júniusi 32 fokban és olyan meleg levegő jött ki az autó alól, hogy leégett a lábamról a szőr. Mondtam is az embernek, hogy cirkusznak vége, kapcsolók off állásba, és ilyen módon az én öreg autómon soha nem lesz zöldkártya.

És találtunk egy másik módot zöldkártyára.  Wink   Tipikus magyar történet ez is.

Hasonló, veszettül pörgetett módszerrel nyírtak ki a tatabányai Autóklub műszaki állomáson 4-5 kocsit, mert, hogy ez az előírás...
Egy Távhős ismerősnek is majd szétesett a kocsija, mert olyan fordulatszámra akarták felpörgetni, amit a szabályozó elektronika nem engedett, leszabályozott...
De azért jónéhányszor megpróbálták derekasan... Majd a tulaj szólt, hogy akkor ennyi, hagyják békén, viszi máshova....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22928 Dátum: 2007 Február 02, 09:40:59 »

Akkor most arra keressünk választ, hogy mi a minősített veterán. Csak az OT forgalmi rsz-ú?

Nem, viszont a kedvezmény (adó, pl.) törvény szerint csak arra jár. Jellemzően magyar megoldás.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #22927 Dátum: 2007 Február 02, 09:35:40 »

Mivel én köztudottan k*rva gazdag vagyok én befizetem a súlyadót, nem érdekel, de nagyon fájlaltam, amikor a zk-nál 6 percig 3200-as fordulaton forgatták az autót a júniusi 32 fokban és olyan meleg levegő jött ki az autó alól, hogy leégett a lábamról a szőr. Mondtam is az embernek, hogy cirkusznak vége, kapcsolók off állásba, és ilyen módon az én öreg autómon soha nem lesz zöldkártya.

És találtunk egy másik módot zöldkártyára.  Wink   Tipikus magyar történet ez is.

én az audikocsimnál kaptam agyvérzést mikor 20-szor (nem túlzás) kellet halálbatiporni szerencsétlent mert 5200 helyett 5230-at forgott maxon, és a kib***tt program így nem értékelte a mérést, mimeg optimistán mindig újrakezdtük hogy most majd jó lesz.
azt nem lett, jött az alternatív megoldás, még az indexkapcsoló is izzott szegény autóban nem csak a turbó.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22926 Dátum: 2007 Február 02, 09:34:56 »

husszúnadrágban kellett volna menned:)


Azbeszt gatyában.

Egyébként van nagyon jó kontaktom a Közlekedés Felügyeletnél....aminek most a neve Nemzeti Közlekedési Hatóság, említettem neki, hogy milyen okos egy 35 éves léghűtéses autót 6 percig forgatni a maximális fordulatszámának75%-án..."hogy elérje üzemi hőfokát a katalizátor".
Annyit tudott hozzáfűzni, hogy "nem lett pontosan átgondolva a rendszer". Köszi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #22925 Dátum: 2007 Február 02, 09:31:06 »

Mivel én köztudottan k*rva gazdag vagyok én befizetem a súlyadót, nem érdekel, de nagyon fájlaltam, amikor a zk-nál 6 percig 3200-as fordulaton forgatták az autót a júniusi 32 fokban és olyan meleg levegő jött ki az autó alól, hogy leégett a lábamról a szőr. Mondtam is az embernek, hogy cirkusznak vége, kapcsolók off állásba, és ilyen módon az én öreg autómon soha nem lesz zöldkártya.

És találtunk egy másik módot zöldkártyára.  Wink   Tipikus magyar történet ez is.
husszúnadrágban kellett volna menned:)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22924 Dátum: 2007 Február 02, 09:26:07 »

hát igen, a rendőr szerintem azt sem tudja hogy néz ki egy minősitési igazolólap.

Anno hallottam valakiről aki látott olyat az unokatesója ismerősének a rokonánál hogy amikor még lehetett súlyadómentességet kapni veterán autóra, otthon ügyesen szerkesztett "igazolásokkal" kérvényezték sorban az adóhivatalnál a kedvezményt, és meg is kapták.
Aztán később mikor előkerült pár igazi igazolás is, akkor arról folyt a vita, melyik az eredeti papír, mert az igaziból kevesebb volt és azokkal szívóztak.
aztán be is szüntették a kedvezményt mert nem tudták kideríteni ki kivel van.
akkor véletlenül az én autóm is kapott kedvezményt, de nem tudom hogy történt, nem emlékszem, 5 évnél régebben volt, tán igaz sem volt  Grin

Mivel én köztudottan k*rva gazdag vagyok én befizetem a súlyadót, nem érdekel, de nagyon fájlaltam, amikor a zk-nál 6 percig 3200-as fordulaton forgatták az autót a júniusi 32 fokban és olyan meleg levegő jött ki az autó alól, hogy leégett a lábamról a szőr. Mondtam is az embernek, hogy cirkusznak vége, kapcsolók off állásba, és ilyen módon az én öreg autómon soha nem lesz zöldkártya.

És találtunk egy másik módot zöldkártyára.  Wink   Tipikus magyar történet ez is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #22923 Dátum: 2007 Február 02, 09:19:12 »

Akkor most arra keressünk választ, hogy mi a minősített veterán. Csak az OT forgalmi rsz-ú?
hát igen, a rendőr szerintem azt sem tudja hogy néz ki egy minősitési igazolólap.

Anno hallottam valakiről aki látott olyat az unokatesója ismerősének a rokonánál hogy amikor még lehetett súlyadómentességet kapni veterán autóra, otthon ügyesen szerkesztett "igazolásokkal" kérvényezték sorban az adóhivatalnál a kedvezményt, és meg is kapták.
Aztán később mikor előkerült pár igazi igazolás is, akkor arról folyt a vita, melyik az eredeti papír, mert az igaziból kevesebb volt és azokkal szívóztak.
aztán be is szüntették a kedvezményt mert nem tudták kideríteni ki kivel van.
akkor véletlenül az én autóm is kapott kedvezményt, de nem tudom hogy történt, nem emlékszem, 5 évnél régebben volt, tán igaz sem volt  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #22922 Dátum: 2007 Február 02, 09:14:43 »

Akkor most arra keressünk választ, hogy mi a minősített veterán. Csak az OT forgalmi rsz-ú?
tudtommal lehet minősített, de nem váltja ki az OT-s rendszámot. itt nincs semmi kedvezmény

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #22921 Dátum: 2007 Február 02, 09:12:50 »

Akkor magamnál kell tartani a minősítésről a papírt?
Mert amikor az enyém vizsgázott akkor még nem volt sem OT, sem plakett.


az érintett pécsieknek azt javaslom hívják fel az itteni autóklubnál Bertók Lajost, ő minősíti itt az autókat.
Ha valaki akkor ő tudja a választ.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22920 Dátum: 2007 Február 02, 09:10:46 »


Most kérdeztem a vizsgabiztosunkat hogy mi düzni a zöldkártyával, azt mondta valóban nem kell zk a minősített veterán autókra, nemrég kellett nekik vizsgázniuk, és a vizsgán ez volt kérdés, nem régóta tudta ezt meg ő is.
Ez az említett Szoboszlay Miklós is tartott nekik előadást ebben a témában.
Állítólag a rendőrnek is tudnia kell hogy minősített veteránra nem kell zk, nem is fogja keresni a rendszámon a matricát.


Akkor most arra keressünk választ, hogy mi a minősített veterán. Csak az OT forgalmi rsz-ú?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22919 Dátum: 2007 Február 02, 09:09:54 »

Akkor magamnál kell tartani a minősítésről a papírt?
Mert amikor az enyém vizsgázott akkor még nem volt sem OT, sem plakett.



Most kérdeztem a vizsgabiztosunkat hogy mi düzni a zöldkártyával, azt mondta valóban nem kell zk a minősített veterán autókra, nemrég kellett nekik vizsgázniuk, és a vizsgán ez volt kérdés, nem régóta tudta ezt meg ő is.
Ez az említett Szoboszlay Miklós is tartott nekik előadást ebben a témában.
Állítólag a rendőrnek is tudnia kell hogy minősített veteránra nem kell zk, nem is fogja keresni a rendszámon a matricát.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #22918 Dátum: 2007 Február 02, 09:06:11 »

Több forrásból is olvastam az OT-s mentességet.


Most kérdeztem a vizsgabiztosunkat hogy mi düzni a zöldkártyával, azt mondta valóban nem kell zk a minősített veterán autókra, nemrég kellett nekik vizsgázniuk, és a vizsgán ez volt kérdés, nem régóta tudta ezt meg ő is.
Ez az említett Szoboszlay Miklós is tartott nekik előadást ebben a témában.
Állítólag a rendőrnek is tudnia kell hogy minősített veteránra nem kell zk, nem is fogja keresni a rendszámon a matricát.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #22917 Dátum: 2007 Február 02, 09:01:41 »


Hogy lehet futót behozni kintről?
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #22916 Dátum: 2007 Február 02, 08:59:45 »

Bt. (Baráti társaság), ez baj?  Huh

nem baj, csak tudni akarta mert szóbakerült egy szponzori lehetőségnél, és nem tudott rá mit mondani.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #22915 Dátum: 2007 Február 02, 08:58:41 »

Több forrásból is olvastam az OT-s mentességet.
Még a Káplánnal is összevesztem emiatt, mert Ő állitotta, hogy nem kell, én meg azt, hogy kell. Aztán elfogadtam, hogy nem kell, mert ezt én idéztem be oda is:

Ide is beidézem:

"A Mozaik utcában a műszakvezető kijelentette: zoldkartya nelkul be sem engedik a sorra a gepet. A GKM foosztalyvezetoje, Szoboszlay Miklos kerdesunkre valaszolva elmondta: a Felugyelet gyakorlata jogszabalyserto, az iranyado a 7/2002-es rendelet. Azaz nem kell zoldkartya."
Ezek után megnéztem mi is a muzeális jellegű jármű:
1991. évi LXXXII. törvény 18. §



14. muzeális jellegû az a gépjármû, amelyet a gyártó legalább 30 évvel az adóévet megelõzõen bocsátott ki, eredeti mûszaki jellemzõit nem változtatták meg, és mindezeket a Magyar Autóklub igazolja.



Azaz nem csak az OT-s rendszámuak, hanem bármilyen minősitett veteránautó zöldkártyamentes ezekszerint.

Na végre bezárult akkor a kör, és lehet olyan személyre hivatkozni, aki ténylegesen hivatalos ez ügyben, mert Muczán Gábor csak a TWK elnöke, nem hivatalos személy. Azaz aki ezekután hivatkozni akar valakire akkor Szoboszlay Miklós-ra hivatkozzon.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 02, 09:01:35 írta NGA »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22914 Dátum: 2007 Február 02, 08:56:12 »

Bt. (Baráti társaság), ez baj?  Huh

Akartam kérdezni, ti milyen formában kluboztok? A marketingesünknek kellene.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #22913 Dátum: 2007 Február 02, 08:41:47 »

És ami minősitett, de nem OT-s?

szerintem annál is ez van, de ezt nem tudom biztosan. vagy a szepesen, vagy a depóban olvastam erről, viszont engem nem érint, így csak arra emlékszem hogy az OT-t nem kell gyilkolni.
Az enyémet meg OT nélkül sem gyilkolják, rendesek ezek a szerelők  Wink

Akartam kérdezni, ti milyen formában kluboztok? A marketingesünknek kellene.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #22912 Dátum: 2007 Február 02, 08:37:44 »

ott, ahol a súlyadó mentességről
gondolom
nencs semmi papírod a forgalmival, amiben az otés rendszám és a vele járó kedvezmények le vannak írva?

Nekem nem adtak semmilyen papírt, amiben ilyenek lennének leírva!
Csak egy réz címkét adtak, meg egy igazolványt az autó fényképével.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22911 Dátum: 2007 Február 02, 08:31:57 »

És ami minősitett, de nem OT-s?

annak nevezed aminek akarod  Grin
A lényeg hogy a minősített veterán autó ami OT rendszámos, kedvezményeket élvez.
azonban nem mentesül a zk kiváltás alól, csak nem padlózzák terheletlenül ötször hogy tudja e az emissziós értékeket.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #22910 Dátum: 2007 Február 02, 08:30:11 »

nosztalgia autó minden 30 év? feletti
annak nevezed aminek akarod  Grin
A lényeg hogy a minősített veterán autó ami OT rendszámos, kedvezményeket élvez.
azonban nem mentesül a zk kiváltás alól, csak nem padlózzák terheletlenül ötször hogy tudja e az emissziós értékeket.
Holló
« Hozzászólás #22909 Dátum: 2007 Február 02, 08:28:33 »

Ot-re is kell zöldkártya, csak nem kell mérni.
?
Holló
« Hozzászólás #22908 Dátum: 2007 Február 02, 08:28:19 »

Biztos???
Hol lehet erről hivatalos helyen olvasni? (Hogy a rendőr is elhiggye!!)
ott, ahol a súlyadó mentességről
gondolom
nencs semmi papírod a forgalmival, amiben az otés rendszám és a vele járó kedvezmények le vannak írva?
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #22907 Dátum: 2007 Február 02, 08:27:38 »

Biztos???
Hol lehet erről hivatalos helyen olvasni? (Hogy a rendőr is elhiggye!!)
Ot-re is kell zöldkártya, csak nem kell mérni.
Holló
« Hozzászólás #22906 Dátum: 2007 Február 02, 08:26:54 »

Mi az, hogy nosztalgia?
Minősített veteránra (OT-s) kell?
nosztalgia autó minden 30 év? feletti
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #22905 Dátum: 2007 Február 02, 08:23:18 »

OT-re nem kell.

Biztos???
Hol lehet erről hivatalos helyen olvasni? (Hogy a rendőr is elhiggye!!)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #22904 Dátum: 2007 Február 02, 08:14:20 »

Mi az, hogy nosztalgia?
Minősített veteránra (OT-s) kell?

OT-re nem kell.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22903 Dátum: 2007 Február 02, 08:14:09 »

Nem Sfif-et vagy társait keresek. Hanem kisméretű zárható, vagy zárt futót, mint amit linkeltem. Aludni a kocsiban fogok, csak a pelenka, pelenkázóasztal, kád, kenőcsök, LEGO, etetőszék és tárasi kitúrnak a kocsiból. Nekik a futóban a helyük.
az elöre látó Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #22902 Dátum: 2007 Február 02, 08:08:44 »

Nem Sfif-et vagy társait keresek. Hanem kisméretű zárható, vagy zárt futót, mint amit linkeltem. Aludni a kocsiban fogok, csak a pelenka, pelenkázóasztal, kád, kenőcsök, LEGO, etetőszék és tárasi kitúrnak a kocsiból. Nekik a futóban a helyük.
Oldalak: 1 ... 2967 2968 2969 2970 2971 [2972] 2973 2974 2975 2976 2977 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.