www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 16:56:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2964 2965 2966 2967 2968 [2969] 2970 2971 2972 2973 2974 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30792289 alkalommal)
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #23121 Dátum: 2007 Február 05, 16:49:54 »

Szia! Üdvwözlünk a csapatban! Cheesy


Ja, ezt tegnap találtam, egy 67-es felújításának története, Neked pont jól jön! Wink
http://www.cirkut.com/bug/index.htm

Koszi ! Smiley Klassz az a link
Ha olyan garazsom lenne ...  Evil

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #23120 Dátum: 2007 Február 05, 16:48:23 »

Hello mindenkinek !



Az a keraly akinek "67 es 1300-asa van Grin Wink...már ketten vagyunk Cheesy
üdvw gegob
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #23119 Dátum: 2007 Február 05, 16:35:31 »

Hello mindenkinek !


Szia! Üdvwözlünk a csapatban! Cheesy


Ja, ezt tegnap találtam, egy 67-es felújításának története, Neked pont jól jön! Wink
http://www.cirkut.com/bug/index.htm
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 05, 16:40:20 írta vw1970 »
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #23118 Dátum: 2007 Február 05, 16:35:09 »

...
Tényleg:D a bogaramnak kb 30km után elkezd csörögni a mocija alapjáration. ha vezérműláncos lenne azt mondanám hogy az lóg de igy szelepre gondolok, de miért csak nagyon melegen?

mondjuk túl szegény a keverék (és esetleg túl nagy az előgyuszi)

/*
ja, bocs!
falsot szív és gyújtást kell állítani (hörp, szippant, hanyatt dől)
*/

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #23117 Dátum: 2007 Február 05, 16:33:17 »

Üdvw a fedélzeten, Robi!  
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23116 Dátum: 2007 Február 05, 16:33:07 »

Nah, végignéztem a bp-bamako képeket.
jo sok kép van a bogárról és érdekes hogy diamos és a bogarat szerelik a legtöbbet:D
De azért érdekes hogy csak igy nekivágnak egy gyári mocival egy ilyen hosszú útnak. Én szerintem nem mernék.

Tényleg:D a bogaramnak kb 30km után elkezd csörögni a mocija alapjáration. ha vezérműláncos lenne azt mondanám hogy az lóg de igy szelepre gondolok, de miért csak nagyon melegen?
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #23115 Dátum: 2007 Február 05, 16:23:43 »

Hello mindenkinek !
Bocsi az ekezetek hianyaert Smiley

Robi-nak hivnak es uj vagyok erre fele meg a bogarazas temaban , sot a soforkodes temaban is Cheesy. mint mar irtam egy masik topic-ban ( persze off topiknak) Remelem itt nem az  Undecided
En Nagyvaradi vagyok Romaniabol. Kerdeztek hogy ezen belul hol lakom, hat a Rogerius - on a Decebal es a Dacia ( Smiley ) sugarut keresztezodeseben ( vagyis az ott levo panelhazban ) Grin.

Ja igen , kerdeztek az autom feleol is . Hat nemreg vasaroltam egy 67-es evjaratu bogarat VW 1300 as es zold ( mint egy beka ) es van narancsszinu meg piross lang az orran es az oldalain ettol komolyabnak tunik Cheesy. Ujitgatom, javitgatom simitgatom es szeretgetem egyutt a parommal, ( o latta meg eloszor hogy elado es mondta hogy nezzuk meg en meg, meg is vettem ).

Persze rafer meg egy kis alkatreszcere meg pucolas meg ilyenek, de ebben ez a plane egyebkent nem ereznenk a jelenletet.
Nem vezetem minden nap de azert minden heten setalunk egy kicsit vele.
O a kedvenc autonk, sot ha belegondolok ez az egyetlen autonk, na meg az elso is.

Akitol vasaroltam egy taplo potcs aki nem vigyazott ra hanem csak a le olcsobb cuccokat vette bele , azokat is hasznaltan  .
En mar vettem bele ezt - azt, igaz nem minden tiszta uj hanem csak a legfontosabb reszek ( fekhenger , csovek gyertyak stb. ) es meg egy eleg hosszu ut all elottunk a felujitashoz , vagy legallabbis ahoz hogy ne legyen amibe belekossenek a szakerto szemek Cheesy.

Na hat nagyon roviden ez az en sztorim a bogarazasrol es ha nem vagyok tul betolakodo akkor meg zaklatlak majd titeket ezzel - azzal; hogy ezt hogyan kell, ez mer piros mikor zoldnek kene legyen, az mert fustol, mert nem tok 190 km/h sebessegel menni  vagy ilyesmi , ertitek ilyen kezdo kerdesek.

Na meg bocsi ha fura szavakat talaltok az altalam leirottak-ban de mentsegemre legyen hogy roman nyelvu suliba adtak szuleim Cheesy.

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23114 Dátum: 2007 Február 05, 14:02:51 »

én keresztapámmal dolgoztam (vízvezeték szerelő) vagy 7 nyáron át, meg utána 1 évet, sosem jártam ilyen suliba, mégis összeraktam a haverom fürdőszobáját...
  én viszont fűtésszerelő létemre nem bírtam bekapcsolni egy kazánt (igaz valami programozható faszom volt és csak franciául értett ) Roll Eyes

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #23113 Dátum: 2007 Február 05, 13:46:04 »

Sőt.
Mikor én jártam szakképzésre az ott elsajátítható anyag lófasz volt ahhoz képest ( a saját szemszögemből nézve, mert akkor még komolyan akartam foglalkozni a szakmámmal) amit otthon a faterommal a műhelyben megtanultam.(autószerelő volt az öregem).
Ha úgy fogtam meg a kulcsot, hogy abból egyenesen következett, hogy le fogom baszni a kezem akkor úgy hátba baszott hogy legközelebb már véletlen sem felejtettem el a helyes fogást.  Grin
Vágóval csavart megindítani, zsiguli rárohadt dobot sérülés nélkül levenni, ne ilyen fogásokat nem mutatnak sehol iskolában.Ezeket vagy ellesi valaki egy mestertől, vagy a saját kárán tanulva kiokoskodja.

én keresztapámmal dolgoztam (vízvezeték szerelő) vagy 7 nyáron át, meg utána 1 évet, sosem jártam ilyen suliba, mégis összeraktam a haverom fürdőszobáját...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #23112 Dátum: 2007 Február 05, 13:24:24 »

Én hiszem azt, hogy az elméleti tudás az első és annak fényében (ismeretében) kell hozzáfogni a gyakorlathoz.
...

Igen, de ez feltételezi a következtetés levonó illetve az összefüggés meglátó képesség meglétét az emberben. Nálunk időszakosan gyakran előfordulnak egyetemista (vagy frissen kikerült) srácok és bizony igen komolyan gondban vannak már az 1 lépéses következtetések levonásával is, a több lépéses összefüggések meglátása meg a varázslással egyenértékű nekik. A 90 százalékuk olyan, hogyha valamit olvas vagy mondasz akkor azt elsőre megjegyzi. Rohadt gyorsan tanulnak. De maguktól dolgokra rájönni képtelenek.
Mondjuk nekem ez azért feltűnő, mert én pont a fordítottja vagyok. Én soha sem tudtam "seggelni". Magamtól (remélem) gyorsan rájövök dolgokra és azt meg is jegyzem, de "óhéber" szöveget első olvasatra megjegyezni az nem az én világom. Akiket most látunk végezni azoknak tök mindegy mit tanulnak, bármit megjegyeznek. Nagyon jól tudnak megtanulni dolgokat. Nem megérteni, hanem megtanulni.

De ez részben nevelés kérdése. Ha rákényszerítjük őket a logikus gondolkodásra, akkor azért többnyire fejlődőképesek. Egyszerűen nem szokták meg, hogy lehet saját gondolatuk. Azt várják, hogy mindent a szájukba rágjunk.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #23111 Dátum: 2007 Február 05, 13:21:12 »

Szerintem erről nemcsak az egyetemisták tehetnek.
Sőt.
Mikor én jártam szakképzésre az ott elsajátítható anyag lófasz volt ahhoz képest ( a saját szemszögemből nézve, mert akkor még komolyan akartam foglalkozni a szakmámmal) amit otthon a faterommal a műhelyben megtanultam.(autószerelő volt az öregem).
Ha úgy fogtam meg a kulcsot, hogy abból egyenesen következett, hogy le fogom baszni a kezem akkor úgy hátba baszott hogy legközelebb már véletlen sem felejtettem el a helyes fogást.  Grin
Vágóval csavart megindítani, zsiguli rárohadt dobot sérülés nélkül levenni, ne ilyen fogásokat nem mutatnak sehol iskolában.Ezeket vagy ellesi valaki egy mestertől, vagy a saját kárán tanulva kiokoskodja.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23110 Dátum: 2007 Február 05, 13:16:22 »

Én ezzel csak azt akarom mondani, hogy az egyetemen elsajátított elméleti tudás nem áll arányban a gyakorlatival.

Tudom és egyet is értek.

Erre mondta a középiskolai osztályfőnököm, hogy dolgozzak az egyetem mellett. Akkor még nem tudtam miért mondja, de mindig azt mondta, "menj el egy szervizbe alkatrészmosónak és látni fogod, hogy nem csak a kosz ragad rád" Ehhez kellett az ő élet tapasztalata.

Én már 16 éves koromban Ladákat (Zsiguli) javítottam. 18 éves koromban meg tuningoltam. :-)  Persze eredménytelenül, de tapasztalatot adott.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #23109 Dátum: 2007 Február 05, 13:11:29 »

Én ezzel csak azt akarom mondani, hogy az egyetemen elsajátított elméleti tudás nem áll arányban a gyakorlatival.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23108 Dátum: 2007 Február 05, 13:06:49 »

Szerintem erről nemcsak az egyetemisták tehetnek.
Amikor nekünk műhelygyakorlat volt, szépen elmondták, mit hogyan kell használni szalagos csiszolót, flexet, fűrészt, élhajlítót, stb., aztán közölték, ha valamit használni kell, szóljunk az ott dolgozó szakiknak, ők majd levágják, lehajlítják. Mi meg nem dolgozhattunk csak ceruzával, vonalzóval, reszelővel, csak amikor az oktató nem figyelt néha, a szakik megengedték, hogy csiszoljunk, meg flexeljünk kicsit, mert amúgy sose lettünk volna kész.
Mondjuk a lányok szeme nem csillant fel a flex láttán, de mi éreztük magunkban az erőt.

Gondoltam is én, hogy ez később probléma lesz, hogy, semmi gyakorlati tudást nem szedünk össze, fel is vettem a „Szerelés” című tantárgyat. Lelki szemeim előtt az lebegett, hogy majd nyakig olajosan fogunk dolgozni a különféle gépek belvilágát végre kézzel boncolgatva, de ugyanúgy a teremben hallgattuk az előadást, írásbeli zéhát írtunk, mint mondjuk marketingből, jó legalább volt 2 üzemlátogatás.


Én hiszem azt, hogy az elméleti tudás az első és annak fényében (ismeretében) kell hozzáfogni a gyakorlathoz.
Az sem egy követendő példa, hogy nem tudom miért csinálom, csak azért teszem, mert a szaki azt mondta, hogy ide üssek... Ugyanis ha ebben az esetben egy nem várt probléma jön felszínre, egy új dolog, amiben senkinek nincs taapsztalata akkor az elemzésig nem jutnak el, mert nem tudják mitől működik a dolog. És ami még szomorúbb, hogy hiányos tudással rossz dolgokat szűrnek le, amire igaz az a relációanalízis, hogy igaz az állítás, a következtetés is igaz, de köztük nincs semmi összefüggés és a következtetés is hamis.

Itt is volt már iylen:

Nem idul, kicserélem a gyertyát: indul - következtetés: gyertya volt rossz. Aztán 500 km után megint nem baj van, megint nem indul: következtetés: rossz a török Bosch gyertya, mert megint tönkrement..

Mi volt valójában? Olyan szarul van karburálva vagy annyira eszi az olajat, hogy csak az új gyeryta képes meggyújtani a benzin-levegő keveréket. Kis állítgatás..és nolám, megint jó  a "gyeryta".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #23107 Dátum: 2007 Február 05, 12:54:58 »

És ezeké az elméleti, mozgásképtelen "szakembereké" a jövő (legalábbis a közeljövő).
Aztán ki tudja mi lesz.


Szerintem erről nemcsak az egyetemisták tehetnek.
Amikor nekünk műhelygyakorlat volt, szépen elmondták, mit hogyan kell használni szalagos csiszolót, flexet, fűrészt, élhajlítót, stb., aztán közölték, ha valamit használni kell, szóljunk az ott dolgozó szakiknak, ők majd levágják, lehajlítják. Mi meg nem dolgozhattunk csak ceruzával, vonalzóval, reszelővel, csak amikor az oktató nem figyelt néha, a szakik megengedték, hogy csiszoljunk, meg flexeljünk kicsit, mert amúgy sose lettünk volna kész.
Mondjuk a lányok szeme nem csillant fel a flex láttán, de mi éreztük magunkban az erőt.

Gondoltam is én, hogy ez később probléma lesz, hogy, semmi gyakorlati tudást nem szedünk össze, fel is vettem a „Szerelés” című tantárgyat. Lelki szemeim előtt az lebegett, hogy majd nyakig olajosan fogunk dolgozni a különféle gépek belvilágát végre kézzel boncolgatva, de ugyanúgy a teremben hallgattuk az előadást, írásbeli zéhát írtunk, mint mondjuk marketingből, jó legalább volt 2 üzemlátogatás.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
1303LS
« Hozzászólás #23106 Dátum: 2007 Február 05, 12:22:01 »

És ezeké az elméleti, mozgásképtelen "szakembereké" a jövő (legalábbis a közeljövő).
Aztán ki tudja mi lesz.
Nekem a nagyapám a faesztergályozástól kezdve miden féle műszaki dologhoz értett, mindig csak bámultam amiket mind Ő csinált. Pl mákdarálót az elejétől a végéig, még a fogaskereket is Ő rezselte baklitből, vag ymiből.
N aés neki asszem csak 4 elemi iskolája volt.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #23105 Dátum: 2007 Február 05, 11:38:00 »

Mondjuk a másik amit látunk a mai egyetemről kijött fiatalásgon, hogy nem tudnak következtetni. Megtanulják, hogy ilyen beállításokkal ez lesz az eredmény, olyan beállításokkal meg amaz. De maguktól soha semmire nem jönnek rá. Ha olyan szituval találkoznak, amit nem tanultak meg, akkor meg vannak lőve. Nagy kétségbeesések vannak meg nagy pánikolások, de kreativitás az semmi. Ezen rendszeresen ki szoktunk akadni, hihetetlen életképtelen csávók jönnek ki az egyetemről.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #23104 Dátum: 2007 Február 05, 11:02:52 »

Van egy kollegám, villamosmérnök. Igen jó eredménnyel végezte az összes iskoláját és ugyan régen végzett, de még mindig vágja az összes apróbetűs részt a tankönyvekből. Nem tudsz olyat kérdezni a szakmájában, amit nem tudna (akár bizonyítani is). De ha kiég egy izzó a kocsijában, akkor szervízbe viszi és otthon a barátnője cseréli az izzókat a lámpákban, mert a a srác még azt sem tudja megcsinálni úgy, hogy ne vágja agyon az áram (tényleg, kivételesen nem túlzok). De ha elméleti okoskodásra van szükség akkor azonnal tud mindent.
Egyébként ezzel ő is tisztában van és jókat nevetgél a saját bénaságán. De ez így neki jó.
(Forrasztani életében egyszer próbált és akkor mondták neki, hogy pákát többet a kezébe se vegyen Smiley )
HeHe!
Nekem is van egy pont ilyen villamosmérnök ismerősöm!
Vörösdiplomával végzett!
Olyan hosszabítót csinált a nagyokos, hogy mind a két végén a villás dugó volt!!
Még jó, hogy rászóltam: Agyonbasz az áram, te MARHA!!
Hülye!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #23103 Dátum: 2007 Február 05, 10:55:59 »

....akkor elvégzed az egyetemet, akár  SUMMA CUM LAUDE így nagybetűkkel és egy vízfejű buzi lesz belőled, aki kékre veri körmét a kalapáccsal, ha esetleg kezébe kerül egy...

Van egy kollegám, villamosmérnök. Igen jó eredménnyel végezte az összes iskoláját és ugyan régen végzett, de még mindig vágja az összes apróbetűs részt a tankönyvekből. Nem tudsz olyat kérdezni a szakmájában, amit nem tudna (akár bizonyítani is). De ha kiég egy izzó a kocsijában, akkor szervízbe viszi és otthon a barátnője cseréli az izzókat a lámpákban, mert a a srác még azt sem tudja megcsinálni úgy, hogy ne vágja agyon az áram (tényleg, kivételesen nem túlzok). De ha elméleti okoskodásra van szükség akkor azonnal tud mindent.
Egyébként ezzel ő is tisztában van és jókat nevetgél a saját bénaságán. De ez így neki jó.
(Forrasztani életében egyszer próbált és akkor mondták neki, hogy pákát többet a kezébe se vegyen Smiley )

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23102 Dátum: 2007 Február 05, 10:40:48 »

...az a baj, hogy az egyetemi képzés (saját tapasztalatomról beszélek, kicsit több, mint 15 éve így volt) arra alapul, hogy érdeklődő vagy és a gyakorlati dolgokat nem csak azon a minimális szinten sajátítod el, ami arra kell, hogy a gyakorlati vizsgán átmenj, hanem próbálsz gyakorlati tapasztalatokat szerezni olyanoktól, akik csinálják és tudják mit csinálnak. Ha nem vagy érdeklődő, akkor elvégzed az egyetemet, akár  SUMMA CUM LAUDE így nagybetűkkel és egy vízfejű buzi lesz belőled, aki kékre veri körmét a kalapáccsal, ha esetleg kezébe kerül egy.

Nem kell restellni és beállni egy szervizbe (lehetőleg egy vidéki, tapasztalt, mindentmegold szervizbe) egyetem alatt és megtanulni olyan dolgokat, amit nem az iskolapadban tanítanak, hogy hogyan lehet vágóval megindítani egy csavart, mit kezdjünk egy szakadt csavarral, hogy fúrjunk menetet, miért kell az alumínium marófejet szappanozni.


Ezek persze csak az én példáim, mert én ebben a körben mozogtam, de írhattam volna kertészeti egyetemet, ahol kikerül a kertészmérnök és az első körben nyakára csavarodik a locsolótömlő, rálép a gereblyére és pofánbassza. Viszont mindennek tudja a latin nevét, mert az kellett a vizsgához.


stb. stb. stb. Szerintem mindenki tudja miről beszélek.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 05, 10:42:28 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23101 Dátum: 2007 Február 05, 10:22:11 »

és mehet is stunt aranyköpéseibe keretezve

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23100 Dátum: 2007 Február 05, 10:19:55 »

itt az offtopikban talán nem annyira off, de ki vagyok akadva azon, hogy manapság alig van "szakember", olyan ember, aki ért a gépészethez, aki nem szúrja magát szemen a hegesztőpálcával, aki tudja mi a szikraforgácsolás, aki tud cserekereket tenni az esztergapadba, aki tudja mit jelet egy duplatorkú regiszterkarburátor, tudja, hogy hogyan kell járólapot lerakni 0 fok alatt, tudja hogyan lehet csempét vágni szépen és hogyan lehet a beépített fürdőszobatükör vágott élét eldolgozni, aki tudja mivel kell lekenni a kerítésdeszkát, aki tudja mitől foltos kerti pázsit és mit kell vele tenni.

Ellenben milliószámra fossák ez egyetemeink és főiskolásaink a rendszerszervező mérnököket, a mérnök menedzsereket, a marketing szakembereket, az IT specialistákat...és szépen eljutunk oda, hogy nagyon tudjuk, hogy hogyan kell kertet ásni, de senki nem tudja, hogy mi az az ásó és gereblye...pláne nem tudja hogy kell megfogni és miért kell beleköpni a tenyérbe.
  örülök hogy ilyen szépen megfogalmaztad gondolataimat,  és sírok hogy nem csak én érzem igy hanem így is van Cry

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23099 Dátum: 2007 Február 05, 10:18:40 »


Éppen ezért csinálok inkább mindent magamnak!
A pézt azt mindenki el tudja kérni!
De még ha ki sem fizeted a "szakembert", akkor is már elbasszta az anyagodat!
igen de ez az emberek lelki ismerete és oda nem figyeléséböl ered


pl:csatorna csere volt nála ember kijött megnézte mit vegyek hogy stb......... 5napig elfelejtett jönni aztán  megcsináltam,rá másnap megjelent




fékpofa  felsütös ember hétfön adtam le 4db keskeny pofát 3napig részeg volt  2napig nem elérhetö ma megyek érte Sad

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23098 Dátum: 2007 Február 05, 10:18:24 »

én olyat látratm ami sok kis  tüszerü gyüjtemény különbözöü méretekkel BETa volt

Igen, sok kis tű, általában 45-től 100-ig 5-ös lépcsőkkel, utána általában 10-enként.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #23097 Dátum: 2007 Február 05, 10:15:17 »

itt az offtopikban talán nem annyira off, de ki vagyok akadva azon, hogy manapság alig van "szakember", olyan ember, aki ért a gépészethez, aki nem szúrja magát szemen a hegesztőpálcával, aki tudja mi a szikraforgácsolás, aki tud cserekereket tenni az esztergapadba, aki tudja mit jelet egy duplatorkú regiszterkarburátor, tudja, hogy hogyan kell járólapot lerakni 0 fok alatt, tudja hogyan lehet csempét vágni szépen és hogyan lehet a beépített fürdőszobatükör vágott élét eldolgozni, aki tudja mivel kell lekenni a kerítésdeszkát, aki tudja mitől foltos kerti pázsit és mit kell vele tenni.

Ellenben milliószámra fossák ez egyetemeink és főiskolásaink a rendszerszervező mérnököket, a mérnök menedzsereket, a marketing szakembereket, az IT specialistákat...és szépen eljutunk oda, hogy nagyon tudjuk, hogy hogyan kell kertet ásni, de senki nem tudja, hogy mi az az ásó és gereblye...pláne nem tudja hogy kell megfogni és miért kell beleköpni a tenyérbe.

 
Éppen ezért csinálok inkább mindent magamnak!
A pézt azt mindenki el tudja kérni!
De még ha ki sem fizeted a "szakembert", akkor is már elbasszta az anyagodat!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23096 Dátum: 2007 Február 05, 10:12:19 »

itt az offtopikban talán nem annyira off, de ki vagyok akadva azon, hogy manapság alig van "szakember", olyan ember, aki ért a gépészethez, aki nem szúrja magát szemen a hegesztőpálcával, aki tudja mi a szikraforgácsolás, aki tud cserekereket tenni az esztergapadba, aki tudja mit jelet egy duplatorkú regiszterkarburátor, tudja, hogy hogyan kell járólapot lerakni 0 fok alatt, tudja hogyan lehet csempét vágni szépen és hogyan lehet a beépített fürdőszobatükör vágott élét eldolgozni, aki tudja mivel kell lekenni a kerítésdeszkát, aki tudja mitől foltos kerti pázsit és mit kell vele tenni.

Ellenben milliószámra fossák ez egyetemeink és főiskolásaink a rendszerszervező mérnököket, a mérnök menedzsereket, a marketing szakembereket, az IT specialistákat...és szépen eljutunk oda, hogy nagyon tudjuk, hogy hogyan kell kertet ásni, de senki nem tudja, hogy mi az az ásó és gereblye...pláne nem tudja hogy kell megfogni és miért kell beleköpni a tenyérbe.
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23095 Dátum: 2007 Február 05, 10:10:19 »

Most is az megy, de sajnos ilyen készletem csak kölcsönben van, és utálom mindig elkérni... Kalibert az ebay-en tudok venni, 15 Euro, de dörzsárat nem tudom hol lehetne. Biztos valami vidéki autósboltban, mert itt ebben a vízfejű fővárosban, ahol Demszkyt megszavazzák századszor is, azt sem tudják az boltokban mit jelent az a szókapcsolat, hogy "fúvóka dörzsár".

itt az offtopikban talán nem annyira off, de ki vagyok akadva azon, hogy manapság alig van "szakember", olyan ember, aki ért a gépészethez, aki nem szúrja magát szemen a hegesztőpálcával, aki tudja mi a szikraforgácsolás, aki tud cserekereket tenni az esztergapadba, aki tudja mit jelet egy duplatorkú regiszterkarburátor, tudja, hogy hogyan kell járólapot lerakni 0 fok alatt, tudja hogyan lehet csempét vágni szépen és hogyan lehet a beépített fürdőszobatükör vágott élét eldolgozni, aki tudja mivel kell lekenni a kerítésdeszkát, aki tudja mitől foltos kerti pázsit és mit kell vele tenni.

Ellenben milliószámra fossák ez egyetemeink és főiskolásaink a rendszerszervező mérnököket, a mérnök menedzsereket, a marketing szakembereket, az IT specialistákat...és szépen eljutunk oda, hogy nagyon tudjuk, hogy hogyan kell kertet ásni, de senki nem tudja, hogy mi az az ásó és gereblye...pláne nem tudja hogy kell megfogni és miért kell beleköpni a tenyérbe.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23094 Dátum: 2007 Február 05, 10:05:57 »

fuvóka kaliber h néz ki?
én olyat látratm ami sok kis  tüszerü gyüjtemény különbözöü méretekkel BETa volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23093 Dátum: 2007 Február 05, 10:04:46 »

Most is az megy, de sajnos ilyen készletem csak kölcsönben van, és utálom mindig elkérni... Kalibert az ebay-en tudok venni, 15 Euro, de dörzsárat nem tudom hol lehetne. Biztos valami vidéki autósboltban, mert itt ebben a vízfejű fővárosban, ahol Demszkyt megszavazzák századszor is, azt sem tudják az boltokban mit jelent az a szókapcsolat, hogy "fúvóka dörzsár".
fuvóka kaliber h néz ki?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23092 Dátum: 2007 Február 05, 10:03:20 »

ugy érzem fuvoka készités lesz Grin

Most is az megy, de sajnos ilyen készletem csak kölcsönben van, és utálom mindig elkérni... Kalibert az ebay-en tudok venni, 15 Euro, de dörzsárat nem tudom hol lehetne. Biztos valami vidéki autósboltban, mert itt ebben a vízfejű fővárosban, ahol Demszkyt megszavazzák századszor is, azt sem tudják az boltokban mit jelent az a szókapcsolat, hogy "fúvóka dörzsár".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23091 Dátum: 2007 Február 05, 09:59:43 »

Fúvóka dörzsárat és kalibert keresek. Tudja valaki hol lehet kapni?
ugy érzem fuvoka készités lesz Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #23090 Dátum: 2007 Február 05, 09:56:39 »

Fúvóka dörzsárat és kalibert keresek. Tudja valaki hol lehet kapni?
A lángvágó készletekhez szoktak ilyesmit használni.
Van nekem is egy féle. 0,6mm-2,6mm-ig 0,1mm-es ugrásokkal.
Már ha ilyesmi kell neked.
Ilyen dörzsár szerű ez is.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #23089 Dátum: 2007 Február 05, 09:56:30 »

????????????

nem mondod, hogy nem kaptad meg...

még valamikor december elején adtam oda a stonnak, hogy vigye el neked
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23088 Dátum: 2007 Február 05, 09:37:40 »

oszt mégis vagy két hónapja nálad van ;-)))

????????????

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #23087 Dátum: 2007 Február 05, 09:35:41 »

AZS vette meg a vaterán előlem.  Sad

oszt mégis vagy két hónapja nálad van ;-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23086 Dátum: 2007 Február 05, 09:33:16 »

Fúvóka dörzsárat és kalibert keresek. Tudja valaki hol lehet kapni?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23085 Dátum: 2007 Február 05, 09:18:56 »

Sziasztok!

Nincs meg valakinek ez a könyv?
<beszúrt kép törölve>
Vennék, vagy scannelnék!

Üdvw

AZS vette meg a vaterán előlem.  Sad

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #23084 Dátum: 2007 Február 04, 22:21:46 »

nezem, de ez mi??? Undecided egy bogarat se latok Grin Grin Grin vége lett?? Sad

igen sajnos vége
porshéröl is volt szo a vége felé

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #23083 Dátum: 2007 Február 04, 22:08:18 »

Spektrumm autos műsor van
a ford meg a bogár története meg ilyesmi

nezem, de ez mi??? Undecided egy bogarat se latok Grin Grin Grin vége lett?? Sad
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 04, 22:11:30 írta gegob »
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #23082 Dátum: 2007 Február 04, 22:07:24 »

Hát igen, 38cm-es nútféderes tégla, 8cm kőzetgyapot szigetelés a homlokzaton,
20cm kőzetgyapot a plafonon.
A kazán természetesen nem saját, csak a gépészetet állítottam össze én.

Béla a privátot megkaptad?  Smiley

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Oldalak: 1 ... 2964 2965 2966 2967 2968 [2969] 2970 2971 2972 2973 2974 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.