www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 21:12:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2962 2963 2964 2965 2966 [2967] 2968 2969 2970 2971 2972 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27950035 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #23141 Dátum: 2007 Február 05, 21:27:36 »

Csókolom, van más is akinek még nem érkezett meg az ALLIANZOS csekk?

Üdvw

Na. Ma megérkezett az igazolás hozzám is (G betűs vok), de elég érdekesen. Csak az igazoló rész jött, letépve a nagyobb lapról, beletűzőgépezve a borítékba. Az már csak hab a tortán, hogy a cím rajta nem a forgalmiban szereplő (lakóhely), hanem a levelezési címem.
1303LS
« Hozzászólás #23140 Dátum: 2007 Február 05, 21:11:49 »

Sziasztok!

Az én Bogaram. '79-es mexikói 1200. Szarvason lakik.
<beszúrt kép törölve>
Szia. 
1303LS
« Hozzászólás #23139 Dátum: 2007 Február 05, 21:02:55 »

Csókolom, van más is akinek még nem érkezett meg az ALLIANZOS csekk?

Üdvw
CSEKK nekem sem jött, de nem is várom.  Grin
Egyébként meg hívd fel a Szepest küld emailban ha más nincs.  Undecided
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #23138 Dátum: 2007 Február 05, 20:32:39 »

Csókolom, van más is akinek még nem érkezett meg az ALLIANZOS csekk?

Üdvw

Én B bötus vok, asszem multhet vegefele jott meg a dolog Cheesy
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #23137 Dátum: 2007 Február 05, 20:01:47 »

aki árulja a bajabuggját, annak nem jár csekk  Wink Grin

Nem ééééér :-) Wink
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #23136 Dátum: 2007 Február 05, 20:01:20 »

jupssz ilyenkor rendőrnek meg kell mondani hogy a biztosító nem postáz ?! (Mi mást tehetek nem?)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #23135 Dátum: 2007 Február 05, 19:58:30 »

akkor megnyugodtam hogy nem diszkriminálnak (vagy elcsürtem vmit :-)
Asszem más "csürt el" itt valamit,mi meg szivunk! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #23134 Dátum: 2007 Február 05, 19:57:32 »

akkor megnyugodtam hogy nem diszkriminálnak (vagy elcsürtem vmit :-)

aki árulja a bajabuggját, annak nem jár csekk  Wink Grin
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #23133 Dátum: 2007 Február 05, 19:56:25 »

akkor megnyugodtam hogy nem diszkriminálnak (vagy elcsürtem vmit :-)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #23132 Dátum: 2007 Február 05, 19:52:42 »

Csókolom, van más is akinek még nem érkezett meg az ALLIANZOS csekk?

Üdvw
Van,itt vagyok a T betümmel,ugy látszik,hosszu a sor!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #23131 Dátum: 2007 Február 05, 19:46:42 »

Csókolom, van más is akinek még nem érkezett meg az ALLIANZOS csekk?

Üdvw
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #23130 Dátum: 2007 Február 05, 19:35:30 »

Pityubának:

húgecc :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #23129 Dátum: 2007 Február 05, 19:11:54 »

Pityubának:
JÁJJJJJJ ezeken még rajta akupak,akko tele van??? Grin

Tóth Zoltán
PéZsé
« Hozzászólás #23128 Dátum: 2007 Február 05, 19:09:41 »

Pityubának:
Süni
« Hozzászólás #23127 Dátum: 2007 Február 05, 18:57:20 »

[Nagyon jól ment az idei Bamako rallyn a kis bogár. Akit érdekel a fenti linken megnézheti a képeket.

Grat ! (A Citroen CX dísztárcsák nagyon ütnek ! Szabadalmaztatni kéne !  Grin )
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #23126 Dátum: 2007 Február 05, 18:46:00 »

Most hétvégén a TV2-n lesz a Naplóban egy összefoglaló, abban látszik majd talán többször is.

na azt majd jól megnézzük!!   Cheesy

tényleg nem hoztátok vissza? mi lett a sorsa?  Huh Undecided
Nem elérhető bamakobug
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #23125 Dátum: 2007 Február 05, 18:35:13 »

A Budapest-Bamakon a bogárral nem volt olyan sok gond. A képeken úgy néz ki, hogy sokat kellett vele vacakolni. Európában semmi gond nem volt vele. Marokkóban egy kôsivatagos 150km-es szakaszon nem örült a hôségnek és a pornak. Itt egyszer leégett a trafója és a motor kicsit piszkos lett.
Trafót lecseréltük Zagórában (Marokkó). 

A forró szaharai szakaszokon vagy a trafó égett le vagy túl sok olajat evett, vagy le kellett állítani h?teni. Egyszer ki kellett tisztítani a gyertyákat. Amúgy semmi komoly gáz nem volt vele. Ment mint az állat. CB rádió volt benne. Most hétvégén a TV2-n lesz a Naplóban egy összefoglaló, abban látszik majd talán többször is.



 
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #23124 Dátum: 2007 Február 05, 17:58:41 »

http://www.budapestbamako.org/cpg1410/thumbnails.php?album=1&lang=hungarian

Nagyon jól ment az idei Bamako rallyn a kis bogár. Akit érdekel a fenti linken megnézheti a képeket.

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

CB-n nyomultatok? Látom az antennákat:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #23123 Dátum: 2007 Február 05, 17:44:22 »

Tényleg:D a bogaramnak kb 30km után elkezd csörögni a mocija alapjáration. ha vezérműláncos lenne azt mondanám hogy az lóg de igy szelepre gondolok, de miért csak nagyon melegen?
biztos befosott a generátor  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23122 Dátum: 2007 Február 05, 17:08:34 »

ma is haladt egy 67es bogár



nem restaurálás napi használatuvá tenni amit lehet(vagy szükséges) ujra cserélni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #23121 Dátum: 2007 Február 05, 16:49:54 »

Szia! Üdvwözlünk a csapatban! Cheesy


Ja, ezt tegnap találtam, egy 67-es felújításának története, Neked pont jól jön! Wink
http://www.cirkut.com/bug/index.htm

Koszi ! Smiley Klassz az a link
Ha olyan garazsom lenne ...  Evil

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #23120 Dátum: 2007 Február 05, 16:48:23 »

Hello mindenkinek !



Az a keraly akinek "67 es 1300-asa van Grin Wink...már ketten vagyunk Cheesy
üdvw gegob
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #23119 Dátum: 2007 Február 05, 16:35:31 »

Hello mindenkinek !


Szia! Üdvwözlünk a csapatban! Cheesy


Ja, ezt tegnap találtam, egy 67-es felújításának története, Neked pont jól jön! Wink
http://www.cirkut.com/bug/index.htm
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 05, 16:40:20 írta vw1970 »
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #23118 Dátum: 2007 Február 05, 16:35:09 »

...
Tényleg:D a bogaramnak kb 30km után elkezd csörögni a mocija alapjáration. ha vezérműláncos lenne azt mondanám hogy az lóg de igy szelepre gondolok, de miért csak nagyon melegen?

mondjuk túl szegény a keverék (és esetleg túl nagy az előgyuszi)

/*
ja, bocs!
falsot szív és gyújtást kell állítani (hörp, szippant, hanyatt dől)
*/

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #23117 Dátum: 2007 Február 05, 16:33:17 »

Üdvw a fedélzeten, Robi!  
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23116 Dátum: 2007 Február 05, 16:33:07 »

Nah, végignéztem a bp-bamako képeket.
jo sok kép van a bogárról és érdekes hogy diamos és a bogarat szerelik a legtöbbet:D
De azért érdekes hogy csak igy nekivágnak egy gyári mocival egy ilyen hosszú útnak. Én szerintem nem mernék.

Tényleg:D a bogaramnak kb 30km után elkezd csörögni a mocija alapjáration. ha vezérműláncos lenne azt mondanám hogy az lóg de igy szelepre gondolok, de miért csak nagyon melegen?
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #23115 Dátum: 2007 Február 05, 16:23:43 »

Hello mindenkinek !
Bocsi az ekezetek hianyaert Smiley

Robi-nak hivnak es uj vagyok erre fele meg a bogarazas temaban , sot a soforkodes temaban is Cheesy. mint mar irtam egy masik topic-ban ( persze off topiknak) Remelem itt nem az  Undecided
En Nagyvaradi vagyok Romaniabol. Kerdeztek hogy ezen belul hol lakom, hat a Rogerius - on a Decebal es a Dacia ( Smiley ) sugarut keresztezodeseben ( vagyis az ott levo panelhazban ) Grin.

Ja igen , kerdeztek az autom feleol is . Hat nemreg vasaroltam egy 67-es evjaratu bogarat VW 1300 as es zold ( mint egy beka ) es van narancsszinu meg piross lang az orran es az oldalain ettol komolyabnak tunik Cheesy. Ujitgatom, javitgatom simitgatom es szeretgetem egyutt a parommal, ( o latta meg eloszor hogy elado es mondta hogy nezzuk meg en meg, meg is vettem ).

Persze rafer meg egy kis alkatreszcere meg pucolas meg ilyenek, de ebben ez a plane egyebkent nem ereznenk a jelenletet.
Nem vezetem minden nap de azert minden heten setalunk egy kicsit vele.
O a kedvenc autonk, sot ha belegondolok ez az egyetlen autonk, na meg az elso is.

Akitol vasaroltam egy taplo potcs aki nem vigyazott ra hanem csak a le olcsobb cuccokat vette bele , azokat is hasznaltan  .
En mar vettem bele ezt - azt, igaz nem minden tiszta uj hanem csak a legfontosabb reszek ( fekhenger , csovek gyertyak stb. ) es meg egy eleg hosszu ut all elottunk a felujitashoz , vagy legallabbis ahoz hogy ne legyen amibe belekossenek a szakerto szemek Cheesy.

Na hat nagyon roviden ez az en sztorim a bogarazasrol es ha nem vagyok tul betolakodo akkor meg zaklatlak majd titeket ezzel - azzal; hogy ezt hogyan kell, ez mer piros mikor zoldnek kene legyen, az mert fustol, mert nem tok 190 km/h sebessegel menni  vagy ilyesmi , ertitek ilyen kezdo kerdesek.

Na meg bocsi ha fura szavakat talaltok az altalam leirottak-ban de mentsegemre legyen hogy roman nyelvu suliba adtak szuleim Cheesy.

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23114 Dátum: 2007 Február 05, 14:02:51 »

én keresztapámmal dolgoztam (vízvezeték szerelő) vagy 7 nyáron át, meg utána 1 évet, sosem jártam ilyen suliba, mégis összeraktam a haverom fürdőszobáját...
  én viszont fűtésszerelő létemre nem bírtam bekapcsolni egy kazánt (igaz valami programozható faszom volt és csak franciául értett ) Roll Eyes

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #23113 Dátum: 2007 Február 05, 13:46:04 »

Sőt.
Mikor én jártam szakképzésre az ott elsajátítható anyag lófasz volt ahhoz képest ( a saját szemszögemből nézve, mert akkor még komolyan akartam foglalkozni a szakmámmal) amit otthon a faterommal a műhelyben megtanultam.(autószerelő volt az öregem).
Ha úgy fogtam meg a kulcsot, hogy abból egyenesen következett, hogy le fogom baszni a kezem akkor úgy hátba baszott hogy legközelebb már véletlen sem felejtettem el a helyes fogást.  Grin
Vágóval csavart megindítani, zsiguli rárohadt dobot sérülés nélkül levenni, ne ilyen fogásokat nem mutatnak sehol iskolában.Ezeket vagy ellesi valaki egy mestertől, vagy a saját kárán tanulva kiokoskodja.

én keresztapámmal dolgoztam (vízvezeték szerelő) vagy 7 nyáron át, meg utána 1 évet, sosem jártam ilyen suliba, mégis összeraktam a haverom fürdőszobáját...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #23112 Dátum: 2007 Február 05, 13:24:24 »

Én hiszem azt, hogy az elméleti tudás az első és annak fényében (ismeretében) kell hozzáfogni a gyakorlathoz.
...

Igen, de ez feltételezi a következtetés levonó illetve az összefüggés meglátó képesség meglétét az emberben. Nálunk időszakosan gyakran előfordulnak egyetemista (vagy frissen kikerült) srácok és bizony igen komolyan gondban vannak már az 1 lépéses következtetések levonásával is, a több lépéses összefüggések meglátása meg a varázslással egyenértékű nekik. A 90 százalékuk olyan, hogyha valamit olvas vagy mondasz akkor azt elsőre megjegyzi. Rohadt gyorsan tanulnak. De maguktól dolgokra rájönni képtelenek.
Mondjuk nekem ez azért feltűnő, mert én pont a fordítottja vagyok. Én soha sem tudtam "seggelni". Magamtól (remélem) gyorsan rájövök dolgokra és azt meg is jegyzem, de "óhéber" szöveget első olvasatra megjegyezni az nem az én világom. Akiket most látunk végezni azoknak tök mindegy mit tanulnak, bármit megjegyeznek. Nagyon jól tudnak megtanulni dolgokat. Nem megérteni, hanem megtanulni.

De ez részben nevelés kérdése. Ha rákényszerítjük őket a logikus gondolkodásra, akkor azért többnyire fejlődőképesek. Egyszerűen nem szokták meg, hogy lehet saját gondolatuk. Azt várják, hogy mindent a szájukba rágjunk.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #23111 Dátum: 2007 Február 05, 13:21:12 »

Szerintem erről nemcsak az egyetemisták tehetnek.
Sőt.
Mikor én jártam szakképzésre az ott elsajátítható anyag lófasz volt ahhoz képest ( a saját szemszögemből nézve, mert akkor még komolyan akartam foglalkozni a szakmámmal) amit otthon a faterommal a műhelyben megtanultam.(autószerelő volt az öregem).
Ha úgy fogtam meg a kulcsot, hogy abból egyenesen következett, hogy le fogom baszni a kezem akkor úgy hátba baszott hogy legközelebb már véletlen sem felejtettem el a helyes fogást.  Grin
Vágóval csavart megindítani, zsiguli rárohadt dobot sérülés nélkül levenni, ne ilyen fogásokat nem mutatnak sehol iskolában.Ezeket vagy ellesi valaki egy mestertől, vagy a saját kárán tanulva kiokoskodja.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23110 Dátum: 2007 Február 05, 13:16:22 »

Én ezzel csak azt akarom mondani, hogy az egyetemen elsajátított elméleti tudás nem áll arányban a gyakorlatival.

Tudom és egyet is értek.

Erre mondta a középiskolai osztályfőnököm, hogy dolgozzak az egyetem mellett. Akkor még nem tudtam miért mondja, de mindig azt mondta, "menj el egy szervizbe alkatrészmosónak és látni fogod, hogy nem csak a kosz ragad rád" Ehhez kellett az ő élet tapasztalata.

Én már 16 éves koromban Ladákat (Zsiguli) javítottam. 18 éves koromban meg tuningoltam. :-)  Persze eredménytelenül, de tapasztalatot adott.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #23109 Dátum: 2007 Február 05, 13:11:29 »

Én ezzel csak azt akarom mondani, hogy az egyetemen elsajátított elméleti tudás nem áll arányban a gyakorlatival.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23108 Dátum: 2007 Február 05, 13:06:49 »

Szerintem erről nemcsak az egyetemisták tehetnek.
Amikor nekünk műhelygyakorlat volt, szépen elmondták, mit hogyan kell használni szalagos csiszolót, flexet, fűrészt, élhajlítót, stb., aztán közölték, ha valamit használni kell, szóljunk az ott dolgozó szakiknak, ők majd levágják, lehajlítják. Mi meg nem dolgozhattunk csak ceruzával, vonalzóval, reszelővel, csak amikor az oktató nem figyelt néha, a szakik megengedték, hogy csiszoljunk, meg flexeljünk kicsit, mert amúgy sose lettünk volna kész.
Mondjuk a lányok szeme nem csillant fel a flex láttán, de mi éreztük magunkban az erőt.

Gondoltam is én, hogy ez később probléma lesz, hogy, semmi gyakorlati tudást nem szedünk össze, fel is vettem a „Szerelés” című tantárgyat. Lelki szemeim előtt az lebegett, hogy majd nyakig olajosan fogunk dolgozni a különféle gépek belvilágát végre kézzel boncolgatva, de ugyanúgy a teremben hallgattuk az előadást, írásbeli zéhát írtunk, mint mondjuk marketingből, jó legalább volt 2 üzemlátogatás.


Én hiszem azt, hogy az elméleti tudás az első és annak fényében (ismeretében) kell hozzáfogni a gyakorlathoz.
Az sem egy követendő példa, hogy nem tudom miért csinálom, csak azért teszem, mert a szaki azt mondta, hogy ide üssek... Ugyanis ha ebben az esetben egy nem várt probléma jön felszínre, egy új dolog, amiben senkinek nincs taapsztalata akkor az elemzésig nem jutnak el, mert nem tudják mitől működik a dolog. És ami még szomorúbb, hogy hiányos tudással rossz dolgokat szűrnek le, amire igaz az a relációanalízis, hogy igaz az állítás, a következtetés is igaz, de köztük nincs semmi összefüggés és a következtetés is hamis.

Itt is volt már iylen:

Nem idul, kicserélem a gyertyát: indul - következtetés: gyertya volt rossz. Aztán 500 km után megint nem baj van, megint nem indul: következtetés: rossz a török Bosch gyertya, mert megint tönkrement..

Mi volt valójában? Olyan szarul van karburálva vagy annyira eszi az olajat, hogy csak az új gyeryta képes meggyújtani a benzin-levegő keveréket. Kis állítgatás..és nolám, megint jó  a "gyeryta".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #23107 Dátum: 2007 Február 05, 12:54:58 »

És ezeké az elméleti, mozgásképtelen "szakembereké" a jövő (legalábbis a közeljövő).
Aztán ki tudja mi lesz.


Szerintem erről nemcsak az egyetemisták tehetnek.
Amikor nekünk műhelygyakorlat volt, szépen elmondták, mit hogyan kell használni szalagos csiszolót, flexet, fűrészt, élhajlítót, stb., aztán közölték, ha valamit használni kell, szóljunk az ott dolgozó szakiknak, ők majd levágják, lehajlítják. Mi meg nem dolgozhattunk csak ceruzával, vonalzóval, reszelővel, csak amikor az oktató nem figyelt néha, a szakik megengedték, hogy csiszoljunk, meg flexeljünk kicsit, mert amúgy sose lettünk volna kész.
Mondjuk a lányok szeme nem csillant fel a flex láttán, de mi éreztük magunkban az erőt.

Gondoltam is én, hogy ez később probléma lesz, hogy, semmi gyakorlati tudást nem szedünk össze, fel is vettem a „Szerelés” című tantárgyat. Lelki szemeim előtt az lebegett, hogy majd nyakig olajosan fogunk dolgozni a különféle gépek belvilágát végre kézzel boncolgatva, de ugyanúgy a teremben hallgattuk az előadást, írásbeli zéhát írtunk, mint mondjuk marketingből, jó legalább volt 2 üzemlátogatás.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
1303LS
« Hozzászólás #23106 Dátum: 2007 Február 05, 12:22:01 »

És ezeké az elméleti, mozgásképtelen "szakembereké" a jövő (legalábbis a közeljövő).
Aztán ki tudja mi lesz.
Nekem a nagyapám a faesztergályozástól kezdve miden féle műszaki dologhoz értett, mindig csak bámultam amiket mind Ő csinált. Pl mákdarálót az elejétől a végéig, még a fogaskereket is Ő rezselte baklitből, vag ymiből.
N aés neki asszem csak 4 elemi iskolája volt.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #23105 Dátum: 2007 Február 05, 11:38:00 »

Mondjuk a másik amit látunk a mai egyetemről kijött fiatalásgon, hogy nem tudnak következtetni. Megtanulják, hogy ilyen beállításokkal ez lesz az eredmény, olyan beállításokkal meg amaz. De maguktól soha semmire nem jönnek rá. Ha olyan szituval találkoznak, amit nem tanultak meg, akkor meg vannak lőve. Nagy kétségbeesések vannak meg nagy pánikolások, de kreativitás az semmi. Ezen rendszeresen ki szoktunk akadni, hihetetlen életképtelen csávók jönnek ki az egyetemről.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #23104 Dátum: 2007 Február 05, 11:02:52 »

Van egy kollegám, villamosmérnök. Igen jó eredménnyel végezte az összes iskoláját és ugyan régen végzett, de még mindig vágja az összes apróbetűs részt a tankönyvekből. Nem tudsz olyat kérdezni a szakmájában, amit nem tudna (akár bizonyítani is). De ha kiég egy izzó a kocsijában, akkor szervízbe viszi és otthon a barátnője cseréli az izzókat a lámpákban, mert a a srác még azt sem tudja megcsinálni úgy, hogy ne vágja agyon az áram (tényleg, kivételesen nem túlzok). De ha elméleti okoskodásra van szükség akkor azonnal tud mindent.
Egyébként ezzel ő is tisztában van és jókat nevetgél a saját bénaságán. De ez így neki jó.
(Forrasztani életében egyszer próbált és akkor mondták neki, hogy pákát többet a kezébe se vegyen Smiley )
HeHe!
Nekem is van egy pont ilyen villamosmérnök ismerősöm!
Vörösdiplomával végzett!
Olyan hosszabítót csinált a nagyokos, hogy mind a két végén a villás dugó volt!!
Még jó, hogy rászóltam: Agyonbasz az áram, te MARHA!!
Hülye!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #23103 Dátum: 2007 Február 05, 10:55:59 »

....akkor elvégzed az egyetemet, akár  SUMMA CUM LAUDE így nagybetűkkel és egy vízfejű buzi lesz belőled, aki kékre veri körmét a kalapáccsal, ha esetleg kezébe kerül egy...

Van egy kollegám, villamosmérnök. Igen jó eredménnyel végezte az összes iskoláját és ugyan régen végzett, de még mindig vágja az összes apróbetűs részt a tankönyvekből. Nem tudsz olyat kérdezni a szakmájában, amit nem tudna (akár bizonyítani is). De ha kiég egy izzó a kocsijában, akkor szervízbe viszi és otthon a barátnője cseréli az izzókat a lámpákban, mert a a srác még azt sem tudja megcsinálni úgy, hogy ne vágja agyon az áram (tényleg, kivételesen nem túlzok). De ha elméleti okoskodásra van szükség akkor azonnal tud mindent.
Egyébként ezzel ő is tisztában van és jókat nevetgél a saját bénaságán. De ez így neki jó.
(Forrasztani életében egyszer próbált és akkor mondták neki, hogy pákát többet a kezébe se vegyen Smiley )

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23102 Dátum: 2007 Február 05, 10:40:48 »

...az a baj, hogy az egyetemi képzés (saját tapasztalatomról beszélek, kicsit több, mint 15 éve így volt) arra alapul, hogy érdeklődő vagy és a gyakorlati dolgokat nem csak azon a minimális szinten sajátítod el, ami arra kell, hogy a gyakorlati vizsgán átmenj, hanem próbálsz gyakorlati tapasztalatokat szerezni olyanoktól, akik csinálják és tudják mit csinálnak. Ha nem vagy érdeklődő, akkor elvégzed az egyetemet, akár  SUMMA CUM LAUDE így nagybetűkkel és egy vízfejű buzi lesz belőled, aki kékre veri körmét a kalapáccsal, ha esetleg kezébe kerül egy.

Nem kell restellni és beállni egy szervizbe (lehetőleg egy vidéki, tapasztalt, mindentmegold szervizbe) egyetem alatt és megtanulni olyan dolgokat, amit nem az iskolapadban tanítanak, hogy hogyan lehet vágóval megindítani egy csavart, mit kezdjünk egy szakadt csavarral, hogy fúrjunk menetet, miért kell az alumínium marófejet szappanozni.


Ezek persze csak az én példáim, mert én ebben a körben mozogtam, de írhattam volna kertészeti egyetemet, ahol kikerül a kertészmérnök és az első körben nyakára csavarodik a locsolótömlő, rálép a gereblyére és pofánbassza. Viszont mindennek tudja a latin nevét, mert az kellett a vizsgához.


stb. stb. stb. Szerintem mindenki tudja miről beszélek.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 05, 10:42:28 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 2962 2963 2964 2965 2966 [2967] 2968 2969 2970 2971 2972 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.